Te-ai enervat vreodată din cauză de zbor amânat, întârziat sau chiar anulat la Wizz Air?
După care te-ai enervat și mai tare când ai vrut să vorbești cu cineva de la Wizz Air și ți-ai dat seama că n-ai cu cine pentru că nu reușești să găsești niciun număr de telefon cu tarif normal?
Până și de numărul ala suprataxat, cu tarif de aproape 2 euro pe minut, dai extrem de greu. Trebuie să cauți ceva până-l găsești.
Dacă ai trecut vreodată prin cele de mai sus, sfatul meu e să-ți salvezi acest articol.
Pentru noi, toți cei care am trecut prin așa ceva, a căutat omul ăsta, Dragoș Vână, numerele de telefon cu tarif normal unde poți să dai de cineva de la Wizz Air.
În plus, nu știu cum a făcut, dar a primit de la cei de la Wizz Air o foaie de hârtie pe care sunt printate toate numerele de telefon pentru țările unde zboară. Adică această foaie (o aveți și mai jos, dar aici v-am lăsat-o la dimensiune mai mare).
Pe cele pentru România vreau să le las și eu pe blog ca să le indexeze Google și să apară articolul ăsta ori de câte ori cineva dă search după: „numere de telefon Wizz Air”, sau „reclamații telefonice Wizz Air”, sau „numere de contact Wizz Air”.
Așadar, avem așa:
📞 Număr de telefon cu tarif normal: 031 229 4796
Program:
➡️ Pentru limba română: luni – vineri 09-18
➡️ Pentru limba engleză: luni – duminică, non-stop
Și pentru România, și pentru celelalte țări, îl găsiți accesând acest link.
Dați click pe el și vi se deschide pagina de „asistență specială”, după care scrolați până la câmpul „Centrul telefonic pentru asistență specială”. Click pe el și, miracol, o să le găsiți pe toate.
📞 Număr de telefon cu tarif normal (Ungaria): 0036 167 775 21
Da, este număr de Ungaria, dar avantajul este că e tot fără suprataxă, deci veți consuma doar minutele internaționale pe care le aveți incluse în abonamentul telefonic.
Se pare că operatorii de la acest număr vorbesc și română, pe lângă maghiară, engleză și italiană. E bine de știut.
❗ Număr de telefon cu suprataxă: 0 900 310 020 (tarif 1.19 EUR/min)
Vi l-am lăsat și pe ăsta, ca să le avem pe toate în același loc. Dar e cel mai simplu de găsit, trebuie doar să scrolați pe pagina Contact. până ajungeți la câmpul „Centrul telefonic”.
Gata.
Nu știu de ce, am o bănuială că articolul o să le provoace o imensă bucurie celor de la Wizz Air.
P.S. Nu prea vă rog eu să dați share, dar de data asta poate că e important să-și salveze articolul cât mai mulți oameni. Nu de alta, dar imediat vine perioada de concedii.
Chiar ieri am sunat la primul numar – gasit intr-un articol pe net – dupa o luna de incercari esuate de a face o rambursare in aplicatie pt 4 bilete la un zbor anulat de ei.
Nr. de romania.
Nici unul dintre cei la care am sunat nu a vrut sa vorbeasca in limba romana – desi vorbeau engleza cam ca mine.
M-au amanat de 2 ori, desi sunasem in intervalul orar in care teoretic aveau operatori vorbitori de limba romana – mai precis dupa ora 9:00
Prima data mi-au spus ca nu au un operator care vorbeste lb romana. Sa sun dupa ora 10:00
Dupa ora 10:00, acelasi lucru.
Dar au fost foarte deschisi in a-mi da un numar de telefon cu suprataxa.
Am refuzat, iar in final mi-am luat inima in dinti si mi-am exersat „ruso-engleza”. Fiindca accentul meu exact asa suna – ruseste.
In final, ne-am inteles.
Nu sunt sigura de cea care mi-a rezolvat solicitarea, dar primii 2 operatori erau 100% romani pentru ca au vorbit numai in „ruso-engleza”.
Comentariu beton!46
Același lucru l-am pățit și eu, nu au vrut să vorbească română și mi-au zis în engleză ca pot rezolva problema doar dacă sun la numărul cu suprataxă. 😦
N-aveti de unde sti daca erau romani. Faptul ca vorbeau engleza cu un accent similar nu e suficient.
Dumneavoastra stiti cum suna engleza vorbita de unguri, si sa o diferentiati de cea vorbita de romani?
Un mare Mulțumesc pentru popularizarea listei! Eu personal n-am avut nevoie să sun niciodată la ei, totul s a desfășurat normal, însă cum spui și tu, nu se știe niciodată!
Danke, boss!
Am avut nevoie in octombrie, cand magarii de la Wizz mi-au anulat zborul de intoarcere de la Paris. Clar, atunci n-am gasit niciun numar (fierbeam de nervi).
Las si eu aici formularul de sesizare pentru ECC Romania (nu pot fi reclamati la ANPC pentru ca nu au sediu in Romania): https://eccromania.ro/formular-sesizare/
Comentariu beton!58
Trebuie mentionat ca ECC incearca rezolvarea AMIABILA a oricarei reclamatii. Ia ghiciti daca Wizz Malta e dispusa sa rezolve ceva, pe aceasta cale 🙁
Cazul meu a fost asa: Am cumparat bilet cu loc, am facut check-in online, am ajuns la poarta de imbarcare unde mi-au spus ca biletul meu e invalid, pentru ca „mi-am anulat checkin-ul”. I-am rugat sa-mi arate si mie cum se anuleaza un check-in, mi-au raspuns ca fara 50 de euro (taxa de check-in in aeroport) nu ma urc in avion. Reclamatiile ulterioare la Wizz / Ecc / ODR au rezolvat fix nimic, ei sustinand ca eu nu am prezentat biletul la imbarcare 😐
Eu cu ECC Romania am reușit să îmi primesc despăgubirea de 400 euro acum un an, când zborul operat de Wizzair Malta a avut întârziere de vreo 4 ore. Wizzair mi-a zis că nu am dreptul atunci când am cerut direct la ei, invocând cauze excepționale pentru întârziere. Ceea ce știam că nu este adevărat. Am apelat la ECC Romania și au rezolvat. Chiar îi recomand.
Cred ca aceeasi problema o intalnim la orice mare companie. Eu ma feresc de Wizz Air ca dracul de tamaie.
Eu am avut probleme cu Emag. Nu am dat peste un numar de telefon si robotul te scoate din sarite. Practic am gasit informatia care ma interesa intr-un articol scris de altcineva despre Emag. Exact ca tine acum si @Dragos pe fb. Deci de la mine un 👍👌.
Comentariu beton!30
Numerele astea sunt disponibile pe pagina lor de mult. Puteau fi mai usor accesibile, intr-adevar. Iar nr cu tarif special e aproape 2 euro sau 1,19? Ca ultima oara cand am verificat 1,19 e mai aproape de 1 decat de 2.
N-am văzut dacă e preț cu tva sau fără.
Să știi că poți să comentezi și fără să încerci să-mi dai peste bot. Nu de alta, dar pot să-ți dau și eu.
Alex, chiar crezi ca mai contează că e un euro, 1,19 euro sau 2 euro cand asculti juma’ de oră de muzică pe banii tăi?
Comentariu beton!41
@Alex zici ca ai actiuni la wizz.
Comentariu beton!13
Mihai, stai linistit, observatia nu e pentru tine, e pentru tipul de la care ai preluat ideea. Si daca valoarea e fara TVA, tot departe de 2 euro suntem.
Ruxandra, da, chiar conteaza, mai ales daca ne dam oameni verticali in timp ce Wizz Air e pusa la zid.
Vlad, chiar mi-ar placea, as face bani frumosi.
Super info!
Am vorbit. Mulțumesc
Merci, mare lucru ai făcut! Frati miu avea o problema de genul asta, paguba ar fi fost un bilet de vreo 2-3 sute de lei. A încercat sa sune pe numărul ala cu tarif super-umflat ca nu găsise altul. L a pus în așteptare și… a așteptat de se facuse factura la telefon cât prețul biletului. Atunci a închis și s a liniștit definitiv 🤣
Comentariu beton!22
Mulțumesc, MV! 👌
oamenii muncii de la orașe și sate (mai puțin cei de la uiz) vă mulțumesc amîndurora pentru informație
Comentariu beton!13
Excelent! Mii de multumiri amandurora 🙂
Ahahaha. Plm, muma lor de Wizz. Pe mine m-au sărit de un zbor și de mai bine de un an și ceva, tot p*la despăgubire.
Chiar mă gândeam să îi dau în judecată, așa de orgoliu rănit.
Găsești pe site la ei formularul prin care ceri compensație conform Regulamentul (CE) nr. 261/2004. E chiar in partea de jos a paginii ăsteia:
https://wizzair.com/ro-ro/informatii-si-servicii/preturi-reduceri/rambursari-si-compensatii
La categoria cum pot trimite o revendicare și acolo e linkul către formular. Anul trecut am avut nevoie și în 3 săptămâni am avut în cont 500€ pentru o întârziere de 3 ore din vina lor pentru 2 persoane.
Da. Am patit. WizzAir in RO e cea mai mare bataie de joc cu putinta. Rata de anulari, intarzieri si dume in relatia cu clientii depaseste cu mult ce se intampla in alte piete (ex. PL, HU, UK) asta comparand cu experientele amicilor mei care si ei calatoresc cu Wizz intre tarile lor si Canarias. Un rezultat al prabusirii concurentei pe OTP cel putin. Dupa ce BlueAir a falimentat si Taromul a cvasi-falimentat iar Ryanair nu a speculat oportunitatea, Wizzair a devenit practic principalul transportator aerian in RO.
Atunci am decis ca nu voi mai folosi Wizzair. Zbor spre RO un pic mai scump si cu vreo 6-7 ore mai lung, cu escala in Spania peninsulara sau in Italia dar civilizat, predictibil si lipsit de stres. Mi-am sters contul si aplicatia inca de acum 3 ani si nu am simtit nicio clipa lipsa lui Wizz.
Le urez deces lin.
Comentariu beton!17
@Marius U: am cerere de compensare completată din 2022 septembrie, când am primit denied boarding, că mutalăii au vândut 450 de locuri în loc de 200. Banii tot ioc.
E aur acea lista de telefoane, mulțumim! Am pus articolul la păstrare.
Dar pe acel link cu asistența speciala mie nu-mi apar numere de telefon, cred că acum le-au ascuns și mai bine.
Un nr de telefon de la Hisky dar unde sa se si rezolve problema are cineva? Multumesc
Hai măh Leila, noi vorbim aici de companii aeriene totuși 😂
@Leila, dacă arde și chiar nu rezolvi la relații clienți +37322955595, uite +40 37369104414, nr. tel. İulian Scorpan, CEO HiSky, [email protected] 😁
Comentariu beton!30
Numarul de Romania 031 229 4796 este cel bun.
Am verifica in istoricul telefonului si anul trecut l-am folosit de 5 ori intre lunile mai si octombrie. Anul acesta doar o data pana acum. De fiecare data cu probleme legate de zboruri modificate sau anulate, unde nu puteam sa le modific eu.
Mie mi-au anulat zborul Bucuresti- Basel , am facut la ei cerere de despagubire, mi-au dat 130% dar nu mi-au dat nimic pe zborul de intoarcere, de parca eu ma puteam teleporta pana in Basel.
Alta cerere de despagubire, primit raspuns ca nu ma incadrez la despagubire pentru ca a fost greva a controlorilor de trafic francezi.
Am facut cerere de despagubire la Airhelp, si ce sa vezi , am primit banii, mai putin comisionul oprit de firma.
Am patit si eu , cei de la Wizz au anulat un zbor pentru a doua zi si cu ei nu ne-am putut intelege. Au respins toate cererile.
Am apelat la Airhelp … si am primit compensatiile ( fara comisionul firmei bineinteles ) fara nici o problema. A durat cam 6 luni cu compensatiile … dar le-am primit.
https://www.ebihoreanul.ro/stiri/wizz-urat-un-avocat-din-oradea-a-obtinut-daune-de-peste-40000-euro-dupa-ce-compania-aeriana-i-a-transformat-vacanta-in-cosmar-184389.html
uite ce a pățit Wizz la Oradea când au fost mârlani
El e avocat, soție e judecătoare. Dacă nu erau din „sistem”, mai primeau 10.000 EUR de fes?
clar există un loc în Rai pt oameni ca tine si ca Dragos 💙
Pentru cei care au o problema nerezolvata cu Revolut si vor sa deschida o reclamatie: https://www.lb.lt/en/disputes-between-consumers-and-financial-market-participants
Mie imi tremura izmenele de teama, am zbor dus-intors la/de la Londra in iunie, ma duc la concert la Paolo Nutini (mai stii cind ne-ai intrebat ce rezolutii avem pe anul asta si eu am raspuns ca nu imi doresc nimic altceva decit sa ajung sa-l vad live pe PN, uite ca anul dragonului implineste dorinte 🙂 ) iar articolul asta a picat perfect. Mi-as fi luat bilet la BA, dar nici cu aia nu mi-e rusine(mi-au intirziat doua ore jumate spre trei, dar nu trei, zborul de la Londra anul trecut in septembrie si tot ce am primit a doua zi a fost un mail cu scuze), mi-as fi luat bilet la ei, zic, dar pentru trei zile diferenta intre Wizz si BA era exact pretul biletului la concert plus o lada de bere 🙂 . Sper sa nu patesc nimic. Adica zborul dus sa fie ok, de ala de intors nici nu-mi mai pasa :))))
Idem si la Vodafone, comunici cu robotul Ioana, apoi cu Maria si ramai cu problema nerezolvata ca n-au inteles. Chatbot-ul Tobi e si mai greu de cap. Cu un operator uman nu m-au lasat deloc sa comunic
Nici la ING n-am reusit, voiam doar sa anunt o tentativa de phishing…
*555 pentru Vodafone
Thanks!
Si eu am avut o problema la Vodafone, cand mi-au furat telefonul in afara tarii si am vrut sa blochez SIMul. Evident ca *555 nu puteam apela din afara, iar la numerele de telefon care puteau fi apelate intra mereu un robot care zicea ca acest serviciu este momentan indisponibil. Chatbotul e complet degeaba. Pana la urma norocul meu ca hotii nu par sa fi folosit cartela, ma si vedeam la intoarcere cu vreo factura de mii de euro pt apeluri/date folosite in roaming…
Parcă Andreea o cheamă pă roboata de la Vodafone. Ca pe noră-mea! Prima oară când am auzit „salut sunt Andreea” am scăpat telefonul . E cam proastă ( roboțica, nu nora)
Multumim pentru articol! Mi-ar fi prins bine acum 2 saptamani, pe motiv de zboruri anulate de ei. Am razbit prin intermediul aplicatiei de pe telefon, m-am luptat cu chat-ul lor automat 30 de minute pana mi-a intrat un operator, care prim operator a iesit din chat dupa prima propozitie. Am luat-o de la capat, am dat de alt operator, i-am solicitat rambursarea banilor pe bilete, in 5 minute creditele wizz erau in cont. Chiar inainte de a citi acest articol am primit mesaj ca mi-au intrat banii inapoi in contul bancar; a durat aproape 2 saptamani.
Voi evita wizzair cat de mult voi putea. Mi-a stricat prima calatorie in care am fi zburat cu prichindelul de 3 ani.
Am avut o problema cu ei am sunat de 10 ori sa o rezolve in call centerul selectand limba romana. Nu s-a rezolvat. Rezolvarea a fost dintr-un singur telefon in uk in call centerul de lb engleza in care s-au mirat ca nu s-a rezolvat pb. Am intrebat de ce si amanzile sunt foarte mari pe uk unde au si baze operationale.
Ultima oara cand am vrut sa zbor cu Wizz, acum 6 ani, au anulat zborul si mi-au dat optiunea fie rambursarea sumei fie credit wizzair + 20%. Am ales prima varianta, la telefon mi-au confirmat ca vor returna banii… iar apoi au urmat 6 luni de frustrari in care sunam si ma minteau in fata ca mi-au virat banii cand in realitate nici pomeneala. Refuzau sa imi trimita o confirmare din banca a transferului (pentru ca nu exista, logic), ba chiar devenisera agresivi in comunicare si imi spuneau “in sistem eu vad ca v-a fost returnata suma, deci ori e o problema cu banca ori mintiti ca nu ati primit”.
Intr-un final, am facut plangere la ANPC, iar o saptamana mai tarziu am primit banii (iar ei o amenda).
In urma acestei experiente am jurat solemn sa nu mai zbor cu wizz nici daca e ultima companie aeriana de pe planeta. Mai bine ma tarasc pe buci pana la destinatie. Intr-adevar, in anii ce au urmat am preferat sa zbor cu escala daca a fost nevoie cu companii precum lufthansa, british, air france etc decat sa mai risc neplaceri cu wizz.
Fraților eu mă bazez pă Wizz!
Sper să ii strice sitibreicu lu’ Oldjana care de 3 fachin’ luni planifică impreună cu alte 3 moțate o Barselona. Și eu tre să ascult toate conversațiile științifice pe această temă.
Și rugile mele au fost ascultate că deja zborul Oslo-OTP a fost modificat de doo ori.
Deja urăsc Barcelona. Trăiască anulările de curse de la Wizz!
Dar eu va invit sa intrati pe Trust Pilot unde le puteti da cate stelute credeti ca merita si puteti lasa si link catre acest articol cu mentiunea ce se gaseste in el 😉
Toti se plang pe langa zboruri intarziate, anulate etc de fix acest lucru, numarul cu suprataxa. Sunt cateva mii de oameni din toate colturile lumii, merita sa stie si ei unde sa sune :))))
In Romania isi bat joc de oameni cand reusesti sa suni la numar romanesc.
Daca suni in UK cu numar de UK se comporta altfel cu tine 🙂
Poate ajuta si asta: https://wizzair.com/en-gb/disrupted-flights-assistance-line
Click pe drop down menu (albastru) pe care scrie DISRUPTED FLIGHTS ASSISTANCE, selecteaza Romania ->
Language Romanian
Phone Number 0040 312 294 796
Mi-e mi-au anulat un zbor în decembrie 2022. Pentru ca plătisem în AED și neștiind în ce monedă fac rambursarea le-am dat contul de euro. Ei au încercat să ramburseze în RON dar contul nu acceptă altă valută așa ca banii s-au întors la ei. Era vorba de 3000 RON. De atunci am incercat orice, telefoane, reclamații pe site, notificare prin avocat, reclamație la centrul european, nimic n-a funcționat. Niste JEGOSI!
Mai bine merg pe jos decat sa zbor cu Wizz.
As adauga aici sa va salvati eventualele conversatii pe email cu cei de la wizz; s-ar putea sa aveti nevoie si de o adresa de email cand faceti sesizari – unde sa trimiteti cont bancar daca aveti nevoie de despagubiri sai pentru a putea proba ca ati incercat sa luati legatura cu ei. Va spun din experienta. Si neaparat sa folositi serviciile autoritatilor pentru protectia consumatorului; chiar functioneaza, insa trebuie rabdare. Eu am avut rabdare si am insistat cu mailuri si formulare timp de un an, dar a meritat.
Zbor anulat > certat cu robotul pana am ajuns sa vorbesc cu un om (nu mergea refund automat) > primit banii in cont wizz +25% valoare.
Am incercat sa fac o alta rezervare pt 2 persoane. 1 bilet era mai ieftin de cumparat decât 2 asa ca am zis sa le iau prin comenzi separate. Am cumparat si wizz discount club pe un an, dupa calculele mele ieseam mai bine. La al 2-lea bilet surpriza, nu poate fi achizitionat la pretul de wizz discount club decat daca in aceeasi COMNDA sunt si titularul si companionul. Nu contează ca e acelasi avion conteaza comanda sa fie data in acelasi timp, cu preturi umflate.
Bonus, din cauza ca nu am luat al 2-lea bilet la pretul redus de discount club, valoarea a fost mai mare decat credits ramase si ca sa vezi, nu poti plati partial cu credits sau sa iti faci tu topup.
Concluzia e ca nu merg „pacaliti” ci te ard ei de 2x mai tare. Am ramas si cu wizz discount club folosit doar pt 1 bilet si cu wizz credits (insuficiente pt aproape orice zbor).
Mulțumesc din suflet. Ieri am cumpărat bilete la ăștia. Atât de scumpe, că e greu de crezut. Măcar fără escală și ore convenabile.
Din pacate, la numarul gratis afisat imi spune ca ofera informatii doar daca sunt persoana cu dizabilitati si am nevoie de asistenta. Pentru ceilalti trebuie sa sunam la numarul acela cu suprataxa.
Cine ma ajuta cu un răspuns ceva?
Ieri 01.07.2024 a făcut sora mea transfer de bani din banca în contul wizz pt 3 bilete dus întors, Otopeni Napoli. Sor-mea e în Italia, nu a putut plăti direct din aplicație și a trebuit sa meargă la banca. Ideea e ca nu știe dacă au ajuns banii în contul wizz. Cum dracu aflam? Ca la tel nu răspunde nici dracu, i-am trimis toate nr de telefon din lista asta pusă. Ar fi aflat ceva tot după net ca în 3 zile ar ajunge banii la ei în cont. Dar ce dracu au plecat pe jos din Benevento în Ungaria? Biletele erau pe site în lei și ssnchi nu mergea ca ea avea euro pe card. Nu îmi miroase a bine deloc! Rămân și fără bani și fără bilete?
Am revenit azi la articolul asta. Zbor anulat Sibiu-Londra. A raspuns cineva la nr 031 229 4796, in engleza. Intre timp am aflat ca de data asta chiar nu e vina lor, pana mondiala la Windows, nimic nu mai merge.
Oricum, multumesc pentru articolul asta, e mina de aur.
Hello, am si eu o intrebare. Am achizitionat un bilet cu wizz discount club din aplicatia mea, dar intre timp m-am casatorit si am schimbat numele de familie si buletinul. Nu gasesc niciunde daca mai pot sa zbor sau unde as putea sa modific numele. In aplicatie nu ma lasa deoarece tot eu am achizitionat discountul. Aveti vreo idee?
50 de euro.
Am avut bilete luate pentru Basel, să mergem împreună cu prietenii, 10 bilete. Am facut check-in on line, am ajuns la aeroport si am asteptat. Aveam imbarcarea la 17.00, se fâcuse 19.30 când ne-au anunțat câ avionul are o defecțiune si se anulează cursa.
Am făcut cerere de despăgubire la ei, ne-au spus că a fost grevă a controlorilor de trafic din Franta si nu ne încadrăm la despăgubire.
Am contactat AirHelp și ce să vezi, am primit despăgubire, mai puțin 30 % comisionul firmei.
Dar întrebarea este cum îi poți verifica atunci când ei îți spun ceva ?
M-am enervat, am vrut să sun… după un zbor anulat. Dar datorită anulării zborului, am văzut Parisul… astă-vară… prima și poate ultima dată în viață. Poveste lungă. Dar pentru mine anularea acestui zbor a fost cea mai mișto întâmplare din viață. Cine știe ce se mai întâmplă la următoarea anulare?
M-am enervat, am vrut să sun… după un zbor anulat. Dar datorită anulării zborului, am văzut Parisul… astă-vară… prima și poate ultima dată în viață. Poveste lungă. Dar pentru mine anularea acestui zbor a fost cea mai mișto întâmplare din viață. Cine știe xe se mai întâmplă la următoarea anulare?