Pe scurt, dacă nu știți încă despre ce este vorba. Cetățenii care produc biscuiții RoStar au făcut nițică publicitate pe Facebook folosind niște vizualuri în care se regăseau Adolf Hitler și minunații lor biscuiți. Găsiți toate detaliile aici.

Între timp, postarile au fost șterse și agenția de PR dă vina pe ăia de la RoStar, motivând că a fost decizia clientului. O fi fost, nu zic nu, dar trebuie să fii cel puțin ignorant să-i lași p-ăia să posteze pe Facebook, de două ori, folosind vizualuri cu portretul lui Hitler și zvastica nazistă.

Iar la treaba asta, sunt aproape convins că s-a ajuns din două motive:

Unu. Pe sistemul ”avem noi o fată care are cont de Facebook și se pricepe, ăia de la RoStar își fac postările in house”. Pentru că, na, ce-o fi complicat în toată treaba asta? Postări știe să scrie toată lumea. Well, pe lângă că-s scrise infantil și prost, mie mi-e absolut clar că ăla sau aia care le-a scris habar nu avea cine a fost Hitler. Și pe bună dreptate, doar a murit de atâta timp, pe cine dracu’ mai interesează?

Doi. Pe cetățenii care lucrează la agenția de PR care se ocupă de contul RoStar (More than Pub, pe numele ei de scenă) i-a durut în cur de client și e rușinos modul în care se spală pe mâini acum, după incident. De ce? Sunt absolut convins că n-a stat nimeni din agenția aia să dea un telefon la RoStar și să le spună duios:

– Băăă, aici nu mai e vorba despre nicio cultură generală. Nu ai voie sub nicio formă să-ți asociezi produsul cu Hitler și MAI E ȘI INTERZIS PRIN LEGE să folosești poze cu Adolf. Ștergeți voi postările, până nu le ștergem noi, în plm!

Credeți că la auzul unor astfel de cuvinte frumos meșteșugite ar mai fi stat pe gânduri ăia de la RoStar? Că eu am serioase îndoieli. Doar că acest dialog n-a avut loc niciodată pentru că, după cum vă explicam mai sus, pe cei din agenție i-a durut fix în cur de client, dacă tot nu-l facturau pentru postări.

Mno, pățăști.