Am văzut zilele trecute un sondaj pentru alegerile prezidențiale în care Șoșoacă apărea pe locul trei în preferințele publicului, după Geoană și Ciolacu, dar înaintea lui Simion. Am crezut că era la mișto, dar nu, era cât se poate de pe bune. Șoșoacă chiar este pe locul trei în preferințele acestui popor pentru alegerile prezidențiale.
Da, știu că sondajele astea oferă rezultatele în funcție de cine le comandă, dar chiar și-așa, chiar să fi fost comandat de Șoșoacă și umflate cifrele, ca să poți să le umfli trebuie să ai o bază de la care să pleci. Că nu poți să le umfli la 14%, plecând de la 0,7%. Moment în care intervine nedumerirea pe care nimeni n-a reușit să mi-o deslușească: cum arată profilul alegătorului de Șoșoacă?
Pot înțelege profilul alegătorului lui Mircea Geoană. E cel mai ușor de înțeles pentru că Geoană pare la ora asta cam singura alternativă care să nu te facă să emigrezi.
Pot înțelege profilul alegătorului lui Marcel Ciolacu. Îl pot înțelege prin intermediul mașinăriei de vot PeSeDe, care ne-a demonstrat cu vârf și îndesat ce poate în ultimii 30 de ani.
Pot înțelege și profilul alegătorului lui George Simion. În toată Europa partidele naționaliste de extremă dreapta capătă din ce în ce mai mulți adepți, AUR, cu Simion în frunte, n-avea cum să facă excepție.
Dar, prieteni, oricât mi-aș stoarce unicii doi neuroni, nu pot înțelege profilul alegătorului de Șoșoacă. Nu-mi pot imagina cum arată un cetățean care și-o dorește pe Șoșoacă președinte al acestei țări.
Deși teoretic ar trebui să-mi fie ușor să-mi imaginez, 14% însemnând că din zece oameni care trec pe lângă mine, măcar unul o votează pe Șoșoacă, tot nu pot. Creierul meu nu poate să proceseze informația că există oameni care, de bună voie și fără să fie amenințați cu arma, ar vota-o pe ființa asta mincinoasă, îngălată și urlătoare într-o funcție din care ar reprezenta România la cel mai înalt nivel în următorii 5 ani.
Uite, vă spun cu subiect si predicat, asumându-mi fiecare literă. Am văzut multe în ultimii 34 de ani, am trăit practic pe viu toate transformările României, am văzut cu ochii mei personaje publice și politicieni care mai de care mai imbecili și grețoși. Dar nimeni și nimic nu mi-a provocat atâta silă, atâta greață și atât dezgust cum îmi provoacă ființa asta slinoasă.
Și-atunci, să mă iertați, dar nu pot să nu mă întreb cum arată oamenii care-și spun încântați: „eu o votez pe duamna Șoșoacă, doar ea poate să fie președintele României”. Nu pot, n-am cum, când încerc să procesez această informație, mintea mea se duce în blue screen.
Dacă există cineva pe aici simpatizant al duamnei, aș aprecia enorm dacă mi-ar explica și mie ce-l mână în luptă. Promit să las să intre toate comentariile, promit să nu intervin în niciun fel, tot ce-mi doresc este să aflu cine și de ce și-ar dori sa fie Șoșoacă președinte al acestei țări.
Vă mulțumesc anticipat.
Eu cred că alegătorul care pune ștampila pe Șoșoacă este un cetățean cu un IQ foarte scăzut, undeva în vecinătatea lui zero.
Rar mi-a fost dat să văd o ființă care să fie și mahalagioaică, și nesimțită și care să-mi provoace atât de multă greață și scârbă.
Comentariu beton!121
Asa pare sa fie.
Spun pare.
Dar de ce insa nu acceptati faptul ca, din ce în ce mai mulți (vai de noi) preferă un asemenea specimen, oridinariilor, mincinoșilor, hoților
pe care i-am votat cu atâta speranță!!!
Personal o sa ma duc la vot. Categoric. Dar îl voi anula. Nu ca ar conta… Jalnic.
Radem, glumim, dar mai tineti minte cand l-am votat pe Ilici sa nu iasa Vadim? Si de Vadim se zicea la fel, cine il voteaza pe ala care tot timpul e pe scandal.
Comentariu beton!13
Să nu dramatizăm.Exista antidot împotriva acestei doamne. A fost creat de celebrul sportiv și tată Al Bundy. Spre exemplu ,puteți să o întrebați pe doamna Șoșoacă dacă e protejată de Greenpeace.
ne revoltăm, râdem, glumim, ne crucim și, uite, Le Figaro are azi un articol despre „cette candidate à la présidentielle”, mme Sosoaca 😕
https://www.lefigaro.fr/international/diana-sosoaca-cette-candidate-a-la-presidentielle-qui-reve-d-une-grande-roumanie-s-etendant-jusqu-en-ukraine-20231215
nu-i măgulitor articolul, dar se vorbește tot mai des despre ea în presa internațională.
cred că ar fi cazul să ieșim din bulele noastre liniștite și de bun-simț și să luăm atitudine împotriva nebunilor care cresc în sondaje 😐
Comentariu beton!14
da, grea intrebare. dar nu asta este important. importante este ca ei exista , cand de fapt nu ar trebui sa existe. nici nu mai conteaza cine sunt.
Comentariu beton!37
ferească-ne sfinții, știuți și neștiuți! cum să fie pe-aici simpatizanți de-ai doamnei?! cum să-ți vină așa gând?! 😳 și lunea, la prima oră! 🥺
ori sondajul ăla-i mincinos, ori 14% dintre români sunt complet duși cu capul! 🤷♀️
Comentariu beton!131
@Malina, procentul de tâmpiți din Ro este mult mai mare de 14%, numai că nu toți dilii votrază șoșo!
Comentariu beton!51
@Călin, tâmpit nu-i sinonim cu diliu 🤷♀️ lipsiți de inteligență or fi mulți, dar nu-s nebuni 14% dintre români. cred. sper!
Comentariu beton!74
Or fi cei care merg la munte iarna, îmbrăcați de primăvară??! ☺️
Comentariu beton!45
Nu cred, aia nu se duc la vot, se duc la club
Comentariu beton!20
nici nu trebuiesc alegeri.
nici pt prezidențiale nici pt parlament nici pt administrațiile locale.
Examene trebuiesc. multe examene preliminarii.
întâi sa fii om, mai precis, test ADN, ADN uman nicidecum reptile, insecte, sau hibrizi
Apoi test psihologic, analize la singe, examen de drept constituțional, examen juridic cod civil comercial penal administrativ, examen economic, tehnic, parteneriat public privat, geografie, gramatica, geometrie, live, toate. Mama ce am mai ride și ce ne am mai distra….
Comentariu beton!39
Ca la examenele pentru profesori? Acolo unde te duci sa ii inveti pe altii cand tu nu poti sa iei mai mult de nota 4?
E cam de plâns, nu de râs.
Comentariu beton!20
“ființa asta mincinoasă, îngălată și urlătoare” Nu mă bag la treaba cu “îngălată”, dar majoritatea politicienilor sunt caracterizați de celelalte două “calități”. Iar cum unii conaționali sunt prieteni cu apa și săpunul exact ca tine cu Dinamo, poftim și cei 14%. 🙂
Comentariu beton!20
Ai facut lumina la mine in cap altfel decit te asteptai. Pe ce mizeaza alde Sosoaca, Cimoacu, Simion e ca votantii nu inteleg cu ce se ocupa presedintele. Tu le poti spune de o mie de ori ca reprezintta Romania, ei tot cred ca e omul care ia masuri precum Cuza (stii, cu ocalele). Asa ca, cel care matra ai tare se face auzit si iata surpriza. Acu serios: crezi ca un cioban are habar cum trebuie sa arate (moral, personalitate) un presedinte?
Comentariu beton!38
IQ liminal, proasta crestere, mahalagism, consumator de antena 3,frustrare si de aici incantarea ca “ uite dom’le ea le spune verde in fata!”. Ce le spune? Nu conteaza, important e ca spune, ceea ce alegatorul susnumitei clar nu are curajul sa faca. Agresivitatea e apreciata de oamenii slabi atunci cand o vad la altii tocmai prin contrastul cu propriile lor reactii. Ceva de genul “ uite eu nu pot dar ea poate, uau ce tare e!”.
Respectivul alegator mai are o caracteristica importanta: nu intelege nimic dar nimic din ce se vorbeste la televizor, nu are minima educatie financiara sau sociala asa ca nu apreciaza continutul ci exclusiv atitudinea. Si uraste. Uraste sincer profesorii din scoala care l-au tinut numaj in 3 si 4 pentru ca nu invata nimic, uraste oamenii care citesc si care vorbesc elevat, uraste pe oricine e mai bine ca el financiar dar fara sa se straduiasca sa munceasca mai mult, dand tributul urii sale oricui are curajul de a vorbi.
…dar multi…
Comentariu beton!125
Cunosc si eu acest profil de interlocutor. Are comportamentul și gândirea descrise de dvs. Eu insa nu-mi pot explica cum pot conviețui intr-un om sentimentele creștine cu pornirile care instiga la ura, violenta verbala și răzbunare. Vorbește asa frumos si cu liniste in suflet de învățăturile bisericii, de Iisus și alte personaje biblice, încât nu-mi vine sa cred ca în secunda următoare se poate transforma într-o ființă conflictuală și plina de venin. E cu totul alta persoana. Ma gândesc totuși ca un terapeut ar putea sa-i fie mai de folos. Chiar ma sperie fenomenul acesta.
Comentariu beton!12
Șefu’, lasă votatu’ că ăla nu doare. Dar aș vrea să știu profilul celui care o babardește. Am un mare respect pentru omul ăla, eu n-aș putea!
Lăsând gluma la o parte, nu te pot ajuta cu asta, n-am cum. Eu am pe FB peste 1500 de prieteni. Procentul celot pe care i-am blocat trece de 10%. Dar motivul primcipal pentru care și-au luat block este aur-șoșo. Iar off line n-a încercat nimeni să facă propagandă în fața mea. Ceea ce e de bine, că m-aș enerva așa tare încât n-aș mai fi responsabil pentru faptele mele
Comentariu beton!48
Din pacate sondajul e cat se poate de real. Imi amintesc ca am citit pe vremea pandemiei undeva, o discutie intre 2 babe: „Uite ce buna e Şoşoaca de presedinte. Ea ne sustine si ne intelege.” Deci cei mai fanatici antivaxxers o vor vota si pe ea. Alta explicatie nu am.
Comentariu beton!32
Din pacate, tare aveti dreptate! Daca imi amintesz la ce nivel de ura aproape erau discutiile intre cei care considerau vaccinul util si antivaccinisti, chiar cred ca acestia, si multi din pacate, o vor vota….
Sunt cei care se identifică cu mesajele ei, cu stilul de exprimare, cu convingerile ei, cei care se orgasmează când o văd cum urlă/latră în parlament. Crezi că este singurul nebun din țara asta? Pe cei care o votează îi observi frecvent pe fb când vezi comentarii vituperante la postări care abordează diverse topicuri. Cel mai des îi văd pe grupul antreprenorilor români: iese ura prin ecran, le „vezi” balele de la gură doar citind ce scriu, le simți satisfacția cu care jignesc și aruncă clișee cretine. Sunt mulți șoșonci pe lângă noi! 🤦
Comentariu beton!30
Și bula USR se amuză de ea cum râdeau de Dăncilă. Să nu rămână cu râsul.
PS: văd că și tu ești pe vibe pozitiv azi, așa ca mine 😀 Musai să ne ducem ciacrele la depanat …
Comentariu beton!19
Ce e aia „bula USR”? USR nu mai există.
Am impresia că celor de la USR le este frică de guvernare. Fac ce fac și își dau singuri la gioale.
Comentariu beton!11
@Mihai Vasilescu, ba mai exista, eu cunosc un USR-ist chiar de treaba, care munceste, dar din pacate este din esalonul trei, aia cu munca de jos…
@Dna C
Subiectul critic la USR nu-i lipsa harniciei, ca majoritatea sunt silitori si seriosi, ci a competentei. Cu regret, nu stiu nici un aurist ori sosocist, dar cu greu imi imaginez unul pus in functie de Simion ori de Soso care sa fie pe atat de incompetent si, mai ales, de nătâng ca aia de la USR cu care m-am intersectat. Si nu zic de nivelul trei, la care faci tu trimitere, ci de nivelurile doi si unu.
PS Nătâng cu sensul de naiv, nepriceput, neîndemânatic, stângaci.
USR-iștii nu înțeleg cum stau lucrurile în lumea asta reală numită România. Sunt unul dintre cei care î-au votat pe cei de la USR și ii va vota și în 2024, însă vă spun sincer că majoritatea celor care conduc partidul sunt în lumea lor. În afara faptului că par lipsiți de empatie, procentul românilor cărora ei se adresează este mic. Se băteau pe aceeași votanți cu PNL-ul, doar că o mare parte din frumtașii PNL sunt tot niște lichele ca și cei de la PSD, cu diferența că PNL-iștii măcar mimează interesul pentru niște subiecte care ar putea atrage voturi. Nu și USR-ul. Cum îmi spunea un amic: “candidatul PSD, se încalță in cizme de cauciuc și intră impreună cu țăranul în cotețul porcului, așa că îi dă ultimului senzația că PSD-istlui chiar îi pasă. Când voi vedea un candidat USR-ist făcând asta, veți câștiga alegerile”.
Apoi, candidații gen Barna, nu doar că nu aduc voturi dar te fac să îi urăști cu toată ființa ta.
Și multe altele despre care am putea scrie la infinit.
Referitor la intrebarea ta răspunsul este relativ simplu: o votează antivacciniștii (la greu), cei care văd conspiraționiști la tot pasul (urmăritorii emisiunilor gen Nașu’), cei dezamăgiți de faptul că din 1989 nu mai avem PCR la conducere (și care pot să îți spună cât de bine o duceai ei atunci), o mare parte de patrioți de braserie (aici se bate cu Simion), etc.
Sau cum îmi spunea mie un muncitor: “ șefu’ in curând nu vor mai fi muncitori români la noi în fabrică, ci numai asiatici. Așa că zice bine Șosoacă să ne luăm țara înapoi de la trădători…”
Am asistat la spectacolul făcut de Șoșo atunci când au fost exploziile la Crevedia. A venit cu soțul ei și cu Lazarus, a urlat prin primărie, s-a filmat pe la ruinele caselor, le-a dat ceva ajutoare oamenilor, am auzit chiar că a pus termopane cuiva cu casa rămasă fără geamuri. Băi, habar nu aveți câți simpatizanți a adunat. Pe lângă cei pe care i-a ajutat, se țineau după ea toți matinalii cârciumilor de pe aici. Am văzut că a cucerit și multe femei, cumva cele care sunt după chipul și asemănarea ei. Multă vreme a vuit lumea pe aici despre ce a făcut doamna Diana.
Comentariu beton!53
„matinalii cârciumilor” mi-ai făcut dimineața. :)))))
Uite un segment deloc mic la noi în țară. La ei se gândește oare vreun politician ?
Comentariu beton!45
Doamna Diana… Cât de românește sună „doamna Diana”.
Și Lăzăruș, și soțul ei, sunt, de fapt, soțiile „lui” Șoșo.
Bigamieee…
Comentariu beton!18
@Hârciogu, printre matinali sunt și femei care umblă în papuci de plastic și halate din fleece, aceeași ținută cu care se duc și la magazin, și cu care prăjesc cârnații, și cu care hrănesc porcii. Sunt dis de dimineață la cârciumă cu un pahar de cafea de la tonomat și se amuză de clipurile de pe tiktok. Sau discută aprins ce au văzut cu o seară înainte la Romania TV, Realitatea sau Antena 3.
@Anel, am leșinat.😂
Comentariu beton!38
Faina descriere a femelelor matinale ale carciumilor! perfecta. Am si eu prin cartier mai multe specimene…
Da pe unde iti duce viata tu? Ca pare palpitant!
@alphas, Adina locuiește fix în Crevedia.
@MV
Plecand de la situatia personala, m-am obisnuit sa deosebesc intre unde locuieste un om si unde isi duce viata. Stiu si in Bucuresti sumedenie de „omenet” care locuieste prin Tunari, Voluntari ori Otopeni, dar isi duc viata exclusiv in Bucuresti. La domiciliu ajung „decat” ca sa doarma.
@alphas, m-am mutat în Crevedia acum 3 ani, fix în prima zi de lockdown. Firma este în București dar pe mine mă cam întreține soțul😁, merg la birou când și dacă este nevoie de mine😁. Mă străduiesc să nu fiu indispensabilă😁. De aceea am mult timp să observ oamenii din localitate, mă cam implic în viața urbei, mă duc pe la ședințele CL, mă plimb prin sate ca să văd ce probleme sunt, să văd cum trăiesc oamenii la 20 km de București. Este o comunitate care mă intrigă într-o oarecare manieră, și de aceea îmi place să o studiez. Bine, acum sunt aliniate planetele sau ceva, că debordez de simț civic.😂
Comentariu beton!18
Un model îl ştiu. 80 ani, foarte activă în viaţa ei, a fost cu Vadim şi România mare, nu vrea să vadă sub falsul patriotism afişat, totul e adevărat dacă s-a spus la televizor, a scris la ziar sau mai nou pe facebook, Şoşoacă ar face bine naţiei ăsteia, capitalismul şi democraţia ne-au adus numai rele….. Nu mai am putere şi nici nu mai vreau s-o contrazic că iese cu mare tămbălău; cel mult poate o conving să nu meargă la vot, dar nu cred. Asta e!
Comentariu beton!34
Da, foarte posibil, e un model bine descris, cunosc si eu. Din pacate!
@Cami: io zic s-o pui pe bancă-n cimitir. Spune-i că vei veni după ea când vine Iisus a doua oară. 🤣🤣🤣🤣🤣
Cred că ai fi surprins cum am fost și eu să afli că și oameni care păreau ce trebuie o simpatizează și ar vota-o…a luat-o lumea razna cu totul. Trebuie o resetare din hard nu din soft, cu planeta, nu doar cu țara.
Comentariu beton!17
Daca, totuși, Geoana nu candidează, îți imaginezi cam cum ar arata turul doi când va trebui sa alegi intre Ciolacu si Șoșoacă?. Mie, gândul asta îmi da fiori reci.
De la 2500 de km, o vad pe Sosoaca ca pe un hibrid intre Băsescu si Mudava. (Cacofonie intenționată, da?)
M-as baza, însă, pe faptul ca alegătorul roman e misogin prin definiție si nu va vota cu prea mult entuziasm, o femeie într-o asemenea funcție.
Comentariu beton!17
Oricât de masochist ar suna, tare aș avea curiozitate să văd ce ar face „stimata duamnă” după ce ar ajunge în funcția mult dorită. Pe ce culmi ale prosperității și bunăstării ar duce poporul român…😵💫
Comentariu beton!13
@Ruxandra – „un hibrid intre Băsescu si Mudava” – am leșinat :))) Și cu niște accente de CV Tudor, aș adăuga eu, pe partea de istericale
Pai nu ai prins votul din 2000 cand am avut de ales intre Vadim si Iliescu?
O sa mergem la vot si votam un psd-ist decat sa avem nebuna rusofila la Cotroceni 5 ani!
Mie mi se pare foarte grav faptul că este pe locul 3 într-un sondaj cu o astfel de miză, mai ales în condițiile în care Geoană nu și-a anunțat candidatura. L-am auzit spunând recent la „România în direct”, în ciuda insistențelor moderatorului și a multor ascultători care au intrat în direct, că până nu își încheie mandatul pe care îl are la NATO nu face alte planuri. Scurt! Și mandatul lui se încheie cu o lună înainte de alegerile prezidențiale. So, în aceste condiții, Șosoacă poate ajunge lejer pe locul 2. Gizăs!!!
Mai grav e ca in acest caz in turul 2 o sa fie ciolacu si sosoaca.
Si uite asa o sa iasa castigator relaxat ciolacu (vreo 65-70 la 30-35) si am pus-o !!!
Pentru ca psd o sa aiba si parlamentul si guvernul si atunci in 2-3 ani o sa nenoroceasca economia: ingroparea sectorului IT, a constructiilor, liber profesionistilor si profesiile liberale, IMM-uri. Adica cei calificati care produc valoare adaugata relativ mare precum si afacerile mici, de familie.
Iar contextul international e total impotriva noastra: instabilitate politica si razboi, penurie de materii prime, reducerea consumului, anularea sau limitarea investitiilor si extinderilor.
Astfel ca dupa inca 4 ani in 2028 simion si sosoaca vor castiga la pas alegerile.
Comentariu beton!15
@whitewolf
Eu n-as paria ca daca in turul doi o sa fie de ales intre Ciolacu si Sosoaca, Ciolacu castiga. Anul 2000 este departe.
Boss, nu cred ca găsești printre cititorii blogului votanți de-ai lui Șoșo.
Comentariu beton!29
Sunt convins că sunt. Doar că le e rușine cu alegerea lor.
@MV, și ce să caute simpatizanții șoșociști pe blogul tău? 🤔 întreb pe bune, nu trollez!
ai văzut ce scrie pe zidul de peste drum de biserica Cașin? îți zic eu, dacă nu: șoșoaca învinghetoare! ăsta-i nivelul simpatizanților doamnei 🤷♀️
pe blogul tău n-ajung oamenii lipsiți de o minimă educație 🙂
Comentariu beton!68
Ca sa te citească, trebuie sa știe sa o facă. Și taare ma îndoiesc votanții lui Șoșo știu sa citească cuvinte cu mai mult de 4 litere
Comentariu beton!24
Am avut în grupul de părinți o mămică, damă bine, educată, angajată pe salariu bun la o corporație. În pandemie ne-a trimis un model de adresă către școală și ne îndemna să o semnăm fiecare și să o trimitem în nume propriu către conducerea școlii, ca să punem presiune pe școală. Ne-a asigurat că textul este redactat de o avocată. Mă apuc și citesc: conținea tot felul de aberații și amenințări, ceva de genul că dacă directoarea nu redeschide de urgență școala, semnatarul își rezervă dreptul de a da în judecată conducerea școlii și de a cere daune morale pentru privarea copiilor de dreptul la educație. Cine redactase modelul de adresă? Nimeni alta decât doamna Șoșoacă. Au fost destui părinți care au aplaudat demersul și nu se scobeau toți cu creionul în nas.
Eu cred că are mulți simpatizanți, inclusiv printre oamenii educați. E plin de oameni educați, dar în același timp conspiraționiști, antivacciniști. Mulți rezonează măcar cu o parte din acțiunile ei, ale unui om antisistem, care se face că luptă pentru tine, se opune abuzurilor statului.
Acum nu neapărat că ar și vota-o președinte, dar se bucură să o știe acolo, în parlament, să pună bețe în roate.
Comentariu beton!33
Unul dintre lucrurile principale pe care le au în comun auriștii/șoșocarii este antivaccinismul și cum probabil ai filtrat și blocat mulți în timpul pandemiei, nu prea or să apară să comenteze pe aici.
Comentariu beton!11
nu știu, nu i-am remarcat; însă există siguuur, la ce nivel de educație și simț critic avem;
cît despre catindați, în integralitatea lor, au făcut să-mi aduc aminte de scena din Delirul în care Mareșalul răspunde la comentariul aghiotantului cum că „cine a mai văzut așa ceva?”, cu privire la cererea legionarilor de a înmormînta un popă de-ai lor pe afet de tun:
– aprob, ca să se vadă!!
Comentariu beton!15
Pai si putin candideaza,ea de ce n-ar face-o…! Trecand peste gluma si faptul ca e o mahalagioaica cu ceva carte,mi se pare grav ca se pricepe/are consiliere la a manipula anumite categorii de oameni. Este prezenta guraliva unde si cand trebuie ! Oamenilor din categoria amintita li se pare bine,daar…
Intr-un cuvant,trebuie sa fii tare redus mintal sa pui stampila la madam…!
Nu cred ca vei gasi aici vreun comentariu facut de simpatizanti Sosoaca.
De ce ? Simplu, oamenii aia pur si simplu nu stiu sa scrie.
Comentariu beton!16
Am o cunoștință înscris în aur. Genul care vorbește de woke și de rezisti, care nu a purtat masca dar știe el mai bine ce e cu oculta care vrea sa ne vaccineze. Daca verifici cine are like la.ion Cristoiu, Romania libera și alte căcaturi, îi identifici ușor pe votanții ei.
Sunt aceași care nu puteau să stea în casă în pandemie, care erau ofticați că nu pot ieși la.club când vor ei, care parchează la.mall.pe.locurile pentru persoane cu handicap.
Comentariu beton!19
Perfect adevarat!
Cu o mica nuanta: profilul asta de „sosoc” nu are legatura cu studiile/veniturile/etc. Gasesti sosoci in orice categorie socio-economico-profesionala.
Exemplu – am vazut recent masina (de manager de corporatie, stiam cam ce gen de masini are firma X si ce combinatie de litere au la numar) parcata pe loc de persoane cu handicap la supermarchet. Si iese si utilizatorul din magazin, fix profil de corporatist de Floreasca/Pipera. Vreo jena legata de faptul ca parcase ca nesimtitul? Nici pomeneala.
Eu as merge chiar mai departe si as zice ca astea 14% nu este exclus sa fie „varful asibergului”. Multi realizeaza ca daca admit ca voteaza cu Simion/Sosoaca, vor ajunge ciuca mishtourilor asa ca nu mai ZIC ca voteaza cu cine voteaza dar de votat vor vota tot cum stiu ei. Supriza in 2024 sa nu fie chiar mai mare decat zic sondajele acum …
Comentariu beton!23
@Cryptoprocta ferox
Ai perfecta dreptate. Fix așa funcționează mecanismul psihologic. Scrie la manual.
Intentia asta de vot – si o sa bag la gramada, desi nu (prea mai) sunt, pe Simion si Sosoaca – eu o explic prin trei elemente importante: UNU – foame/saracie la un nivel la care te cam doare-n lupa cine e ala pe care-l votezi, DOI – analfabetism functional si TREI – votatul la futu-i ma-sa / ironic / hipe-stereala sau alte modele din astea care nu rezolva, practic, nimic.
Si o sa insist pe punctul TREI – toate, dar absolut toate alegerile care au vizat punerea unei PERSOANE X intr-o functie sau atunci cand a fost vorba de o LOCOMOTIVA politica care a tras dupa ea un partid, in ultimii 30 de ani, au fost pe genul „raul cel mai mic”. Acum ca pentru unii raul cel mai mic a fost una si pentru altii alta … discutie interminabila.
In RO fiind in permanenta vorba de un vot IMPOTRIVA mai degraba decat PENTRU, toti acesti votanti au avut acolo, ascuns undeva, o frustrare mai mica sau mai mare. Asa ca este destul de evident – prin aparitia periodica a unui paratraznet suficient de „bun” pentru a capta toate aceste frustrari – de ce astfel de personaje acapareaza voturi. Am avut Vadim, am avut Diaconescu si or mai fi fost dar nu-mi aduc eu aminte acum.
Eu cred ca asta e explicatia pentru un Simion sau o Sosoaca.
Ce nu inteleg eu e ca astia doi pare ca nu se „canibalizeaza” ci au fiecare bazinul lui electoral. Simion luat ca atare e nefrecventabil. Luat prin comparatie cu Sosoaca, Simion pare chiar o varianta de luat in calcul, deci inteleg si profilul si %-le.
Dar si pe mine ma debusoleaza cum/de ce un astfel de personaj (Sosoaca) reuseste sa adune (alte) voturi. Dincolo sau peste cele ale lui Simion.
Si nu numai ca aduna voturi pe persoana fizica, pentru o eventuala candidatura la prezidentiale, dar „partidul” ei (nici nu am retinut numele) are DEJA in sondaje un % suficient ca sa intre in parlament. Si las’ ca nu am retinut eu numele partidului ei, dar nu pot sa mai dau nici macar un singur nume de membru in acel partid, ceea ce mie imi zice ca Sosoaca e pe bune o „locomotiva” iar % vehiculate nu sunt chiar departe de realitate.
Atat timp cat s-au mai vazut si altele mai gogonate – vezi un Trump care a castigat alegerile in SUA, o madam ministru de externe in Austria care l-a invitat pe Putin la propria nunta si a dansat cu el sau un Farage care a scos UK din UE – noi de ce sa nu fim la fel de (sau poate chiar mai) prosti decat altii?
Comentariu beton!36
Interesant. Îmi place că tu ai reușit să arăți f bine în cele 3 puncte ce spun, de fapt, majoritatea comentariilor – votanții ăștia nu sunt neapărat un grup omogen, ci mai multe, destul de diferite. De aici și surpriza în unele cazuri. Eu mă gândesc că au un punct comun: nu se regăsesc (nu se regăseau) deloc în celelalte partide. Nu se (mai) simțeau deloc reprezentați de acelea. Cât de ironic e că și noi, cei care mai comentăm pe aici putem spune același lucru! 🙂 Ce îi deosebește pe oamenii ăștia e (cred eu) că se simt cumva lăsați în urmă. Că nimeni nu îi mai ia în considerare, se simt excluși din societate și votul/susținerea lor pentru partide din astea anti-sistem e singurul mod în care își mai pot exprima frustrarea asta. E singurul mod în care (simt/cred ei) că își iau într-un fel revanșa sau că mai pot fi cumva relevanți. E una dintre multele minciuni care le e servită de „politicienii” despre care vorbim. Ce bine ar fi dacă cei pe care ne gândim noi să îi votăm ar realiza asta și li s-ar adresa și oamenilor ăstora. Să le explice pe înțelesul lor că a continua pe calea europeană/NATO, nu înseamnă că ei vor fi permanent uitați, din ce în ce mai săraci, împinși undeva la marginea societății. Bine, ca să fie credibili ar trebui să și acționeze în sensul ăsta pe urmă, odată ajunși la guvernare. Dar asta ar presupune că avem încă în politică oameni capabili de un minim raționament logic, un pic de gândire strategică…hai că mă opresc aici pt că încep să realizez ce debitez 😀
Comentariu beton!11
Eu nu cunosc nici unul insa cred ca sunt fanii fanatici ai lui CVT sau Funar care o perioada au votat PSD si acum au din nou la cine sa se inchine, ca altfel nu-mi explic.
simion i-a luat pe smecherasii din galerii care sunt mai orientati pe rezultat si beneficii iar nebunii cu acte au migrat spre sosoaca.
Oricum e si asta o dovada ca in era internetului idiotii se grupeaza mai usor si sunt mai vocali.
Insa nu pot sa nu repet ca daca ar fi o prezenta la vot de minim 80%, altfel ar arata parlamentul si guvernul. Incet, incet, in mod pur democratic, se manipuleaza procesul electoral astfel incat sa castige cine trebuie. Vezi alegerile intr-un singur tur, subventiile de la buget pentru partidele politice si modul de alocare a veniturilor de la buget catre primarii si nu numai, modul in care sunt folosite partidele balama gen UDMR si cele extremiste pentru a canaliza voturi catre partidele traditionale care in opinia unora „fura dar mai si fac”!
Uite unul dintre ei
https://www.tiktok.com/@sosocarul.3
Din pacate, sunt multi… mult prea multi.
Pfoa !
Nu am Tik Tok dar m-a lăsat să intru. Și am văzut/auzit. Și m-am șocat. Noaptea minții. Beznă, întuneric și moloz.
Am doar Fb și nu îmi intră în feed astfel de specimene.
E ca un vis urât. Coșmar, ce mai.
Ați descris-o perfect. Nici eu nu îmi pot imagina cine ar putea să o voteze fără să fie amenințat cu moartea. Ați spus că e slinoasă. În comparație cu ea, Viorica Dăncilă era o regină. Cu tot cu carpetele pe care le purta. Viorica măcar se spăla pe cap. Sincer, l-am votat pe Iliescu prima dată. De, inocența celor 20 de ani pe care abia îi implinisem. Apoi am virat la dreapta. Fiecare președinte m-a dezamăgit. Acum mă gândesc unde să emigrez dacă iese slinoasa. Că nu mă încântă ideea apropierii de marea ei dragoste, Putin.
Uite una, probabil. Citez din gunoiul ce-i ține loc de materie cenușie:
„De pe front daaaaaa care front???????
Domnilor nu credeți ca este prea mult?????
Pentru impresionare în ce secol trăim???????
Sau esti din 1916 sau al doilea război mondial
Ambele războaie și din Ucraina și din Izdrael este prea mult pentru noi, din abele părți mor copii sau contează nu-mi copii de Izdrael și cei din Ucraina?????
Toți sunt teroriști numai Ucraina care este niște cerșetori, și puturoși, li se da o poala de banii și copii noștri și batrini mor de foame.
Vati întredat citi copii Români nu au primit nici o bomboana de
Moși Nicolae?????
Și voi ii dați cu frontul ai sa fim serioși”
Luat de aici:
https://fb.watch/oSuyJ-oxun/
Dumnezeu sa ne ajute, ca iar n-avem pe cine sa votam. Pentru mister Ciolacu si madame Sosoaca, n-am cum sa ma duc la vot, nici sa votez pentru, nici impotriva.
Cum se face ca nu ajung oameni de valoare in fruntea partidelor, sa avem pe cine vota, macar o data in viata asta?
Pentru a intelege cat de patrioata este Sosoaca trebuie avut in vedere si gestul ei din aprilie 2021.
https://ziaristii.com/vocile-moscovei-sosoaca-imi-cer-scuze-ambasadei-rusiei-cerva-o-sa-bat-la-ambasada-rusiei-cu-flori-si-o-sa-mi-cer-scuze/
E fake. Nu au cum, Simion + Şoşo împreună să aibă 28%. Şoşo nu trece de 3%.
Aste este si parerea mea, Doamne ajuta!
Eu văd votanții șoșocari fiind cei de la baza piramidei lui Maslow. Votanții auriști sunt cu o treaptă mai sus. La auriști au aderat, sporadic, și unii care sunt pe palierul 3 al piramidei de care zic. Și chiar pot da un exemplu. Corporatist, fost userist, acum majordomul șefului filialei din urbea în care locuiesc. Zic majordom, pentru că el a fost responsabil cu făcutul de grătar și țuică fiartă, cu servitul la masă la o agapă organizată de șeful aurist. Fost șef al postului de poliție. Post de poliție care are sediul într-o casă dărăpănată și fără budă. Polițiștii se duc la veceurile din benzinărie sau de la Kaufland.
Majordomul de care zici e pe interes şi nu pe convingeri. Dacă azi rezonezi cu doctrina USR, poți fi mâine dezamăgit de ei ca performanțe, sau de lipsa ei, dar nu poți rezona cu doctrina celor de la AUR
@Lala, doctrină? Mă faci să râd. În toată faza cu corporatistul eu am văzut doar un om care e dispus să se umilească pentru ceva ce numai el știe. Zău, nu știu ce ar putea să te determine să te umilești.
Parerea mea este ca daca ai curiozitatea, cum o am eu uneori, sa citesti comentariile la unele postari din diferita grupuri pe Facebook, intelegi perfect ca sunt multi care au gandire și temperament de sosoaca. Oameni care sar la cearta, care nu-si sustin cu argumente prerile contrare bunului simt si neavand argumente incep prin a se balacari au a jigni pe cei cu argumente sau pareri pertinente. Deci cei care o voteaza ced ca sunt scandalagii, mahalagioaicele, oameni fara scoala si fara educatie. Ori cat de rau ne-ar durea, sunt din ce in ce mai multi acum la noi in Romania. 🙁
Va rog sa scuzati greselile de tastare, imi pare rau ca nu am putut sa corectez textul!
Îți amintești de anatema aruncată asupra celor care s-au vaccinat „sterili până la a treia generație”?! ei, a fost la teveu acum câteva zile o doamnă doctor care spunea că cei vaccinați care donează sânge transmit vaccinul celor transfuzați, eu nu am văzut mizeria de emisiune că nu frecventez posturi dubioase dar m-a sunat o amică (fizician) să mă avertizeze să nu mai donez sânge că uite cum transmit eu anticorpi unora care nu doresc și le și modific ADN u’. De asta ce poți să spui că eu am rămas mută, cu greu am reușit să o întreb ce decizie ar lua dacă ar avea nevoie de o transfuzie din sânge provenit de la o mamă singură și vaccinată da’ plătitoare de taxe ca proasta că nu e româncă verde tradițională.
Mă simt călcată de tren sau nici nu știu cum să mă exprim mai plastic atunci când oameni pe care îi știam educați și trecuți pe bune prin școli că o iau razna în halul ăsta. Nu există un tipar sau nu îl văd eu.
Comentariu beton!29
O teorie care mi-a venit in minte e ca poate purcica asta guitatoare plateste asa zisele sondaje ca sa dea bine la Kremlin si sa-i continue sponsorizarea in ruble.
Apoi dupa alegeri sa urle cu riscul de a face apoplexie, ca a fost furata.
Comentariu beton!13
SE SCRIE DUAMNA SOSOACA!!! Mandru, romaneste, sa se auda si in vecini! 🙂 Eh, eu am fost vineri seara la concert Robin and the Backstabbers si era plin de liceeni (eram precum bunicul care venise sa vada ce se intampla). Evident ca m-am simtit foarte bine, inca sunt bine dispus 🙂
Se întreabă Mihai cât de românește sună Doamna Diana? Dar doamna Iovanivici sună clar neaoș. M-a enervat odată un susținător AUR și m-am zgâit pe profilul domnului. Am găsit un fost coleg la friends. Am aflat că este mare sculă în organizația Aur locală. Culmea că este clar băiat deștept și părea a avea bun simț. Nu vad cum se potrivește cu gașca de analfabeți ai galeriilor. Așa încât se există surprize. Să dea Dumnezeu, Iehova, Allah sau whoever să nu alegem din nou raul cel mai mic între Simion și Sosoaca…
Cei care sunt votanti Soso si citesc acest site, o fac doar ca o activitate trasata de la duamna pentru revista presei. Desi nu cred ca o intereseaza nici macar aceasta parte a presei, ea are publicul ei care nu se intersecteaza deloc cu cel de pe acest blog.
Deci slabe sanse sa avem o destainuire.
Din ce stiu eu de la o amica( fosta prietena din cauza de pareri diametral opuse) aici in judetul Constanta in anumite cercuri este foarte bine vazuta, vizibila mai ales in pandemie datorita apropierii de mitropolitul( alt bastion al popularitatii) care le-a facilitat drumul la sf Paraschiva sau la Dervent( erau liste de asteptare) , cand nu misca nimeni pe soselele patriei. Eu cred ca acesta este motivul, religia+ impresia ca presedintele are alt rol, cel de om care da cu altii de pamant. Aduceti-va aminte ce povesti ieseau in presa, mai pe sestache de altfel, cu ce se intampla vis-a-vis de slujba de Paste si veti gasi multi adepti din aceasta zona, oameni care totusi sunt educati si au ceva bani, dar sunt contra regulilor, sa nu poata ei sa rezolve ceva cu o spaga, cum am ajuns- cam asa vorbesc intre ei in privat.
Boborul n-are habar, si nici dorinta sa aiba, despre atributiile presedintelui. Am auzit candva pe unul dintr-astia, revoltat de cresterea preturilor, cum ca presedintele tarii e de vina, doar el pune preturile 🤦🏻. Deci daca apare un catindat urlator, care, cu mainile in solduri, “spune lucrurilor pe nume”, creierele anchilozate evident nu analizeaza credibilitatea ragetelor, apreciaza doar numarul de decibeli. Plus ca se poate identifica 100% cu aspectul si comportamentul de mahala.
Șoșo și Simion cred că sunt instruiți și plătiți cumva de Moscova să destabilizeze, ei știu doar să dărâme, dacă chiar ar câștiga ar face doar asta în ritm susținut. Singurul punct „bun” dacă se va întâmpla nenorocirea să iasă vreunul dintre ei acum sau mai târziu e că ne vom hotărî în sfârșit să plecăm din țara asta. Dar va trebui să ne mișcăm rapid până nu inchid granițele…
Eu cunosc persoane care zic: am votat Constantinescu, am votat Johannis, am votat PNL si USR si toti ne-au dezamagit, de data asta votez PSD-ul ca oricum astia vor castiga! Totusi cu asa gandire nu se va schimba nimic in tara asta! Eu inca sper ca va aparea cineva care va misca lucrurile. Asa sunt eu, mai optimista de felul meu 😀 In bula apropiata nu am votanti de AUR sau Sosoaca dar pe FB am cativa pe care i-am blocat. Simion si Sosoaca au destui admiratori pentru ca fac scandal/galagie pe subiecte care conteaza pentru mase, vorbesc simplu ca sa fie intelesi si de oamenii cu mai putina scoala. Pe nea Gheorghe putin il intereseaza de Ucraina sau Taiwan, lui ii pasa ca UE atenteaza la porcul si tuica din ograda lui! Ca ce zbiara aia este doar propaganda ruseasca sau metoda pentru adunat voturi, nu conteaza pentru ei. Cum zicea jupan Titirca Inima-Rea despre Rica Venturiano: Asta stiu ca combate bine! Din pacate noi inca suntem in lumea lui nenea Iancu 😒
Nasol. La maxim. Mai nasol decât PSD-ul nu-i decât pesedita, de care s-au molipsit mai intai liberalii, iar de câțiva ani si useriștii.
O să vă bag în depresie. Simpatizant Șoșo ( persoană reală, o cunosc personal): 41 de ani, studii superioare, discurs coerent, după doi copii virează brusc spre bio-eco, vegetarian/vegan, ortodoxie galopantă și începe un declin în ceea ce privește încrederea în medicină(sper că a vaccinat copiii), o ia pe panta teoriei conspirației și începe să distribuie Piperea și șoșo. Despre Șoșo zice: o spune ea mai tare și cu un anume limbaj dar o spune bine, cineva trebuie să strige ca poate ne auzim și noi( cine ar fi noi rămâne deschis). Optimist ar fi să cred că nu ar și vota cu creatura. Mai departe nu mai știu, am dat unfriend și în viața reală și pe social media. Empiric aș putea trage o concluzie apropo de secta asta ortodoxo-vegano-esențială, toți ajung cumva în același punct antivaxx, anti orice, conspirații, admiratori de Rusia.
Comentariu beton!29
Absolut superb
Exact aceștia sunt simpatizanții Șoșo.
Și eu cunosc o persoană, 48 ani, studii superioare (2 facultăți terminate), cadru didactic, de la ortodoxă convinsă a trecut la nu știu ce sectă și acum se integrează în absolut. 😂 În vremea pandemiei era cea care la început nega existența virusului, apoi nu voia să poarte mască. Când a început războiul în Ucraina, exact ca Șoșo, spunea că nu e niciun bombardament, acum îi urăște pe Ucraineni. E antivaccinistă convinsă și crede că oculta mondială este în spatele la tot. În pandemie a fost dictatură medicală și big pharma vrea să ne omoare cu vaccinul COVID.
Cred că ea întrunește exact profilul alegătorului de Șoșoacă. Tot ceea ce a lătrat și continuă să latre Șoșo, e exact ceea ce crede și această ființă și este exact ceea ce cred și toți cei care ar vota cu Șoșo.
Și da, din păcate, printre simpatizanții duamnei se numără și oameni educați.
Daca lasam deoparte stilul de vorbi al madamei (pe care nu-l sufar si de care ma protejez taind sonorul cand mai apare pe la emisiunile de stiri) si punem intr-un tabel comparativ calitatile care-i recomanda pe Ciolacu si pe Ciuca, cu regret pentru natia romana, dar madama ii bate pe astia doi. De asta-i bine ca la vot exista si optiunea anularii votului, prin stampilare universala si generoasa a tuturor candidatilor. In alta ordine de idei, nu stiu ce este de capul lui madam Sosoaca si a sustinatorilor ei si nici nu ma prea intereseaza. Ce ma doare si ma afecteaza este ca azi alianta PSD-PNL a redevenit de departe CEL MAI NOCIV actor politic si sdministrativ din societatea romaneasca. Pentru cine are vreme de prostii, madam Sosoaca ii poate mute urechile si nervii. Pentru noi toti ceilalalti, mareata alianta PSD-PNL ne aduce-n criza-n conturi si in buzunare. Iar mai nociv ca astia nu poate fi nimeni. Nici macar madam Sosoaca.
Mi-as dori sa candideze Geoana și sa fie și votat de suficient de mulți alegători ca să iasă presedinte! Mi-as dori sa nu avem neșansa sa alegem Raul cel mai mic! E prea mult ce îmi doresc? Nu știu cât de mult mai putem coborî, cred ca deja suntem prea jos!
Mi-am amintit că, la câteva luni după izbucnirea războiului din Ucraina, m-am pomenit abordată pe fb de un tip. Ne cunoscusem în adolescență, însă n-am ținut legătura. Omul nu avea cine știe ce studii, dar era departe de a fi prost.
Acum, la peste 20 de ani distanță, îmi scria plin de avânt patriotic și de dulcegării adolescentine. Eu fac icter mecanic la asemenea abordări, dar am zis să văd, totuși, despre ce e vorba. Și mă uit pe profilul lui: antivaccinism, conspiraționism, știri false, propagandă extremistă. La loc de cinste, poze de la mitingurile AUR, inclusiv poze cu Șoșoacă. Cum icterul mai sus menționat deja vira spre ciroză, i-am scris scurt că nu avem nimic în comun, și, deci, să ne vedem fiecare de ale noastre:
„Mvai, mă etichetezi fără să mă cunoști! da, am păreri diferite de ale tale, dar să știi că nu deții adevărul!!! eu, spre deosebire de tine, mă informez și din alte surse, păcat că ai ales să le faci pe plac elitelor, care fix asta vor – să ne certăm între noi!!” (ultima parte mi-a dat cu virgulă)
Cam așa arată. Și câți or mai fi la fel…
Comentariu beton!11
Același fel de individ ca cel dispus să îl voteze pe Trump.
Unii, indivizi interesați.
Alții, rupți de realitate și captivi în tot felul de narațiuni dubioase…
Atât Șoșoacă cât și Simion pedalează pe schimbarea de care are nevoie țara, să luăm de la bogați să dăm la săraci și uite cât rău ne-a făcut UE. Românul simplu căruia i-a ajuns cuțitul la os se identifică cu genul ăsta de discurs salvator.
E doar vorba de sărăcie și sentimentul de neputința.
Și apare sosoaca și cu Simion și îi ceartă pe zdrențele astea de demnitari.
Îi face în toate felurile.
Omu de rând simte ca uite cineva îi ține parte, într-un fel sau altul ei simt ca cineva le face dreptatea.
Eu așa văd lucrurile.
Comentariu beton!12
Da, din păcate și eu am auzit astfel de justificări. Uite, dom’le, sunt singurii care au curaj să-i înjure pe ăștia de au nenorocit țara.
Și e pe bună dreptate.
Când ești mic și pricăjit, toată ziua îți iei bătaie la școală și brusc apare cineva care îți ia parte.
Cum reacționezi ?
Aproape 80% din sistemul bugetar te tratează cu superioritate și dispreț.
Să te afli într-o situație aiurea și să apară unu ca Simion sau Sosoaca și sa-l umilească pe respectivul bugetar care te-a tratat cu dispreț nu i-ai ține parte ?
Cam pe lucrurile astea se bazează politica lor.
Exact asa stau lucrurile. Omul vede ca de 33 de ani votand tot PSD , PNL sau, mai nou, USR, nu s au schimbat prea multe in tara, asa ca de ce sa nu incerce ceva nou?
Doar o micuță corecție. „Unul din șapte” nu „unul din zece” (știu, ai pus și un „cel puțin” in fata dar „bătaia” mi s-au părut prea mare).
In rest, „iezistă o explicație”. Nu pot decât să cred că mama proștilor are o sora, mama cretinilor cred eu. Și e al dracu’ de fertilă!
Pe mine mă îngrozește foarte tare discursul anti-UE al acestor personaje, mă îngrozește procentul extrem de mare la care au ajuns într-un timp foarte scurt, mă îngrozește rezultatul unui eventual referendum de tip Brexit la noi (după cât îi duce capul pe unii, n-aș sta foarte liniștită).
E plin-plin de oameni (îi vezi în comentarii la diferite postări) care nu înțeleg ce înseamnă pentru noi, de fapt, apartenența la UE cu numeroasele ei aspecte și unde am fi fost dacă eram „de capul nostru” ca nație (probabil își imaginează că ar fi curs lapte și miere, că am fost dus-o pe lux și opulență și cum de fapt UE nu ne lasă să ne dovedim întregul potențial de popor harnic și muncitor, vai ș-amar…), sunt oameni la care prinde foarte bine discursul cu „străinii/UE vor să ne ia afacerile, pământurile, fabricile, uzinele, să ne fure țara etc.”
Nu cunosc personal pe nimeni fan AUR și nici nu-mi doresc să fiu vreodată față în față cu vreunul.
Faza e că la tura trecută de alegeri, cu Viorica în acțiune, măcar râdeam, că părea inofensivă în prostia ei, simțeai că poți face haz de necaz, circulau meme-uri hazlii. Dar la Șoșoacă asta nu e nimic de râs, de amuzament, nu-mi inspiră decât silă.
Din ce am vazut, alegatorii ei sunt urmasii vajnici ai dacilor liberi, pe care incearca ‘inculta mondiala’ sa ii omoare cu vaccinuri si 5G-uri si ii minte ca pamantul e rotund, cand, stim cu totii, este plat si incojurat de ziduri de gheata de fix 45m.
Sunt oamenii pentru care ‘face sens’ ca banii sa fie la ciorap pentru ca ni-i fura bancile, ca sunt virtuali si ne vor pe toti saraci, dar fericiti sa fim astfel.
As putea continua, dar deja cred ca ai inteles portretul robot.
În filozofie există diverse principii și teorii care explorează ideea de declin și degradare în context social, politic sau economic. Pesimismul cultural, Teoria ciclurilor istorice sau Declinismul. Idea este ca, in momentul in care o societate a ajuns atat de jos incat nu exista o treapta inferiora, posibilitatile se reduc la doua: ori urmeaza un progres, ori o autodistrugere.
As afirma, asumandu-mi afirmatia, ca, daca ajungem sa o avem pe Sosoaca ca presedinte, mai rau nu se poate. Deci, fiind un optimist convins (:P) urmeaza doar progresul…Iar urmasii vechilor daci vor ajunge sa conduca planeta spre noi culmi ale progresului.
Sau ne ducem dracului de tot.
Și? cum arată un simpatizant al duamnei Diana că aici pă blog nu a scris niciunu.
Nici nu știu dacă asta e de bine sau de rău… 🤷♂️
Părerea mea este că e de rău. Pe feisbuk cum stai?
Liniște și pace.
Mno, atunci înseamnă că ai învins și nu mai ești viral în mahalaua românească de pe intrernet 🙂
Acel moment cand vadim pare chiar decent si educat :))))
De ce te mira?
Traiesti intr-o bula in care lucrurile arata frumos, dar daca ai sa te uiti cu atentie in jurul tau vei ramane socat. Ai vazut rezultatele de la testele PISA.
Cam 80% din adolescentii romani si cam 40% din adulti sunt analfabeti functionali, care au acelasi stil de comportament cu sosoaca – urla, zbiara, isi bat nevasta/partenera, se imbata, injura guvernul si spun ca era mai bine pe vremea lui Ceasca.
Mergi prin satele si orasele mai mici… aseaza-te la carciuma din sat si o sa ai niste surprize legat de ce vor oamenii aia.
Cei care ar vota Sosoaca se identifica cu ea, au acelasi tip de comportament. Vor spune – uite ba, unul ca mine a ajuns presedinte!
Diana Sosoaca este o tipa cu sange-n instalatie ca se ia la tranta cu toate canaliile de pe scena politicii noastre! Limbajul ei agresiv si tupeul sunt exact ce merita demolatorii societatii romanesti. Iubesc mesajul ei patriotic, iubesc ca imbraca iia romaneasca si drapelul. Ii admir curajul de a ridica vocea la cei care acum 33 de ani au omorat romanii si pe copiii lor la Revolutie (am citit ceva infiorator intr-un articol din 2019, despre copii torturati in ’89!). Sa fii femeie in Romania nu e simplu, sa fii femeie si politician ce nu face parte din mafia criminala si nu o suge pe sub mese decat barbatului ei, este mai mult decat complicat. AUR vine cu reguli de talibani, Diana vine cu multe lucruri ce promit o demnitate ce azi e calcata in picioare de toti cei ce au obligatia sa o apere.
Din pacate, Diana este adepta teoriilor conspirative si aici ma pierde. Nu stiu cat de proRusia este si anti UE! Daca este nu e bine si ma pierde si aici. Se poate sa nu fie, se poate sa avem de-a face, ca de obicei, cu diversiunile baietilor 😅 (astia nu mai imbatranesc? trebuie sa fie bosorogi acum!) cu ochi albastri.
Speram să trolezi. Speram…
Dacă nesimțirea crasă și grobianismul se cheamă „sânge în instalație” atunci eu mă simt pierdut.
„Nu stiu cat de proRusia este si anti UE! ”
Suficient de prorusă cât să se facă preș la ambasada muscală și să latre anti Ucraina din prima zi a conflictului. Suficient de anti UE cât să… de fapt cred că îmi cam pierd timpul. Mesajul ei „patriotic” este patriotismul de mucava, folosit într-o formă sau alta și de legionarii originali, și de comuniștii originali și ulterior de lăturile lor de urmași ideologici pentru a prinde în nadă cât mai mulți dobitoci care ori habar n-au istorie, ori n-au simț critic.
Mihai, uite și unul dintre răspunsurile căutate…
Comentariu beton!14
Mihai, imi esti o gazda buna si mi-ai tolerat destule aberatii ca sa nu-mi cer sincer scuze ca te-am necajit cu postarea de mai devreme. Imi pare rau. 🙁 Scuza mea e ca nu prea stiu multe de Diana S dar m-am entuziasmat ca ii cearta pe aia prin Parlament si mi-am zis: „-uite o femeie curajoasa in politicul romanesc.”
@Tia, mă șochezi! 😳 și mă dezamăgești! măi, chiar nu mă așteptam ca tu să faci apologia doamnei! 😐
nu știi cât de pro-Rusia și anti-UE este? ia, uite aici, interviu halucinant al doamnei, în presa rusă:
https://eadaily.com/ru/news/2023/05/30/bankrotstvo-rumynii-logika-ukrainskoy-voyny-i-raspad-es-intervyu-s-dianoy-iovanovich?fbclid=IwAR12t4m1zVvyZq0cdJSqsSWH099E5blfLjttCcIujrx7fGLhzEGOe_x_CwE
îți și traduc câteva idei, dacă nu știi lb.rusă:
– UE este un lagăr în care statele puternice exploatează statele slabe
– UE ne impune legi aberante
– UE ne anulează Constituția, ca să devenim provincia Imperiului European, să fim sclavii lor
– când spui Europa, spui automat Rusia, care n-a fost înfrântă niciodată
– conflictul Ucraina-Rusia e conflictul Rusia- SUA, UE, NATO
– Ucraina deține ilegal teritorii de la Rusia și de la noi
– UE, SUA, NATO au pornit un război de distrugere a Rusiei și a ortodoxiei
– Maia Sandu nu e dorită de români, că a vândut Moldova către Soros
– 98% dintre români se opun războiului din Ucraina și ucrainenii ne urăsc visceral
(adică noi am fi de acord cu invazia rușilor!)
ce zici, e o tipă cu sânge-n instalație, da?😐
dă-o în spanac de treabă, @Tia! când te-apuci să spui public că „Diana vine cu multe lucruri ce promit demnitate”, nu poți să vii apoi cu scuze, că nu prea știi multe de Diana! 🫤
Comentariu beton!30
@Tia,
firea ta mai visătoare te-a făcut să închizi ochii la aberațiile numitei DȘ.
Eu te iert, dar ești dovada (vie) că mulți pun botul la o ie și-un drapel fluturat ostentativ
Malina, chiar nu ai remarcat pana acum ca eu sunt oaia ratacita de orice turma?😅 Scuza prezentata lui Mihai este foarte sincera pentru ca stiu ca nu e in regula sa intri in casa omului cu chestii care-i displac. Si nu, nu stiu ruseste dar mi-ar fi placut sa stiu ca orice limba stiuta iti ofera posibilitati extraordinare de cunoastere. Nu ar fi putin lucru sa-l pot citi in original pe Dostojevskij. Acum sper ca nu crezi ca sunt pro Rusia! Doamne fereste!
Pe Diana S am studiat-o ieri, in cateva filmulete pe YT si un interviu in G4Media, cred, si discursul ei a sunat ca o pledoarie pentru Romania si asta mi-a placut. Altceva nu cunosc despre ea.
Despre atitudinea Dianei S fata de UE si NATO am zis ce cred.🙂
OldJohn sa ma ierte Dumnezeu daca gresesc, nu tu! 😅 Mai ales ca visarea si sentimentalismul nu sunt cele mai mari pacate ale mele.🙂
Mai tineti minte ce Rating avea Dan Diaconescu in garsoniera lui cu serialul Elodia egal la nr. de episoade cu Tanar si nelinistit? Ei, aia o voteaza pe Soso. Alt circ, aceleasi vietati!
Ar fi simplu sa fie creionat un profil in alb și negru al votantului, dar problema e că sunt și oameni cu IQ ridicat, dar prinși în teoriile antivacciniste, lunatice,antisistem se lasa antrenați în vortexul ei grobian. Despre cei care urla odată cu ea, ce sa mai zic…. Tot mai des vad cunoscuți care distribuie pe rețelele sociale postări laudative cu Ceaușescu. Mă minunez cum au putut uita anii aceia îngrozitori de frig, foame și teroare, apoi vad că dau dau cu inimioare la postările doamnei Sosoaca. Daca nu ar fi de plâns, chiar ar fi de ras.
Bula aurului de pe rețelele de socializare neînțeleasă de acum 4 ani are rădăcini de la mama rusie. Roboțeii programați să comenteze non-stop pe conturi fake au acaparat în draci prim mesaje bine structurate cetățeanul limitat în a înțelege ce poate exista în spatele unui cont de social media. Grosul bănuiesc că e la „necăjiți” peste 60 de ani și la orice analfabet funcțional de generație mai nouă. Cei de „mai sus” de 40+ cu școală cred că sunt excepții.
Sosoaca e creata pentru cei care vor ce le da AUR dar le place mai picant.
Cand l-au prins pe primarul de Baia MAre am stat 15 min pe canelele de stiri, canale in adevaratul sens al cuvantului. Luati niste moare de varza la indemana si dati o tura sa vedeti realitatea din strada
Planul PSDNL e simplu, cu o prezenta la vot decenta.
– aruncă în piață ideea că USR e răsuflat și n-are rost să îi voteze lumea, împrăștiind din voturile pentru a se asigura ca nu vor avea gura
– refac alianta ca sa nu dea puterea iresponsabililor de la aur & sosoaca
– tur doi la prezidentiale PSDNL vs AUR/soso, ies tot ei si la loc comanda
Am insa o intrebare pentru cei care isi anuleaza votul: nu ce credeti ca obtineti, ce obtineti efectiv?
Ce obțin efectiv? Un moment efemer de onanie intelectuală, suficient cât să se umfle în fața oglinzii și să se simtă mândri că au făcut un gest de frondă ce-i diferențiază de masa amorfă de votanți. Nu există un mecanism de valorificare pentru voturile anulate, șoșoaca, pezedeaua și restul faunei se șterg voios la găuri cu gestul și se întorc la mânărelile lor.
5.672 CITITORI – mă bucur ca sunteti doar atâţia,verişori probabil cu patapievici…….Si totusi această „mahalagioaică”, cum o numiţi voi cei dăştăpţi , această „mahalagioaică” are un curaj nebun, acela de a demasca starea in care a ajuns această ţară vândută, in care poporul român nu mai are aproape nimic, de a-i arăta cu degetul pe cei care sunt vinovati şi trădători, de a da o speranţă celor nevoiaşi şi oropsiţi , chiar dacă foloseste un limbaj mai vulgar şi piperat….Sau preferatii vostri , pe care unii îi sprijiniţi cu votul vostru sunt oare mai buni , înjurându-se ca la uşa cortului în parlament in faţa întregii naţiuni ??? Voi cei „specialisti” in electorale care comentati p-aici cu atâta inversunare si cu un limbaj de care sosoacă ar fi invidioasă , voi aţi făcut ceva pt ţara care vă rabdă şi a-l cărei aer îl respiraţi ??? Un intelept ( ceea ce nu e cazul la voi ) ar spune ” Din doua rele, alege-l ce cel mai puţin rău…” Se pare că perdeaua ce o aveţi pe faţă nu poate fi îndepărtată , sub nici o formă…mergeţi si votaţi partidele care au adus Romania în 34 de ani pe culmile prosperitatii, al progresului şi al civilizaţiei…sau nu mergeţi deloc, e mai uşor şi mai comod să stai acasă şi să nu faci nimic, în schimb să critici şi să comentezi pe „blog” ….
Aproape m-ai convins, a fost cât pe ce să zic „uite, domnule, un om vertical și curajos”. După care am observat c-ai semnat cu nume de bărbat și email de femeie. Da, aproape mă convinseseși…
@MV, am vrut ieri dimineață să scriu că profilul șoșocistului este fostul urmaritor de Elodi-drama la DD. Între timp s-a scris, dar acest @batrãnul mi-a umplut curul de lacrimi.
Aș fi tare curios ce a făcut pentru România? Dar așa, cu dovezi scrise nu cu carajialisme de jenul:
https://youtu.be/Jbn67LeoA2o?si=Nu3qxtJ2GJFAWlK4
PS: Mă mir că @JT nu a🤔 pomenit nimic de bice
@Oldjohn, hai să fim serioși, omul scrie „a-l”. Din experiență îți spun că analfabeții nu fac nicidată nimic pentru nimeni. Nici măcar pentru ei. Și da, e analfabet (sau analfabetă, dacă e să mă iau după adresa de email) pentru că „a-l” nu poate fi pus nici măcar în seama auticorrectului.
Iti dau eu un exemplu de „ceva”: am scris impreuna cu niste colegi de master, cu multi ani in urma, legea internship-ului care a ajuns in Parlament. Ca au maltratat-o aia acolo in draci e alta discutie, insa ce a ajuns acolo a fost de la noi, se pune? Inca una, am fost printre aia care s-au luat de piept cu ex ministrul Ghinea din cauza mizeriei facute cu schimbarea sistemului informatic ActionWeb la raportarea cheltuielilor aferente programelor finantate din fonduri UE cu sinistra aplicatie dezvoltata cu STS-ul (da, DNA-ul nu s-a sesizat cum nu a vazut nimeni nici fraudele lui Madalin Voicu sau finantarea Academiei Nationale de Informatii (SRI) prin proiecte cu fonduri UE) si numita My SMISS, prin care s-a distrus depunerea proiectelor prin birocratizarea excesiva si prin cerintele aberante de acolo in numele unei vanatori de vrajitoare nefunctionale! Mai vrei? Pe aici suntem o comunitate frumoasa care chiar stie si poate argumenta ceea ce spune. Tu poti? Hai, succes, ca nu musca nimeni!
Dacă nu e … https://www.facebook.com/reel/703709085159153?s=yWDuG2&fs=e
Am vrut sa scriu aseara, dar n-am apucat, iar dimineata am aflat ca a murit, deci – 1. Insa profilul e clar: intellectual, IQ mare, insa neadaptat, neinteles, luat mereu peste picior, tacut, retras, antivaxxer, anti orice, ortodox practicant… Soso este vocea lot, a celor neintelesi si inchisi in ei… Oameni inteligenti neintegrati si neintelesi. Nu ii simpatizez, dar sunt atenta la ce spun, pentru perspective
Multi aici au luat in considerare ca am avea de ales intre Ciolacu si Sosoaca, dar, dar…daca ar fi de ales intre ea si Simion…
Simion nu va candida. Prea multi scheleti in dulap, nefrecventabil la nivel inalt. Simion va fi curtat pentru Parlament, insa nu la presedentiale. Daca insa o va face, se va retrage inainte de turul 2 facand lobby pentru alt candidat. Ramane de vazut care din scenariu va fi. Ma tem de al doilea pentru ca va inclina mult balanta si e posibil sa o faca pentru un personaj toxic, mai toxic chiar decat Sosoaca. Dar, sa nu ne hazardam si sa urmarim miscarile.
Hai ca nu este vreun mare secret.Simpatizantii acestui personaj sunt oameni needucati , fani Putin, antivaccinisti, pamant plat, conspiratii cu reptilieni..de astea, nu este chiar asa mult de analizat.
Intrebarea este daca as mai trai intr-o Romanie condusa de ”doamna” asta sau as descoperi ca este un stimulet foarte puternic sa plec unde vad cu ochii.
Eu sper ca Geona va candida.
Fac 60 de ani, deja e prea tarziu sa mai emigrez.
Ramane de vazut, doar ca Geoana e la alt stapan acum. Faceti si voi niste calcule sa vedeti cand devine disponibil .
@StM
Mircea Geoană este invitat la România în Direct. Are șanse la Cotroceni?
https://www.youtube.com/watch?v=dt5ZsbvR3Q8
Best YT Alternative Apps # Vanced Official
Cred ca nimeni nu vede de fapt elefantul din sufragerie: interesul ca una de genul Sosoaca sa ajunga mai sus! E aceeasi situatie si cu Simion. Da, Simion zice una si face alta (bine, altele, dar asta e alta discutie!). Ar spune unii ca banii nu au miros si nu ar da gres sau nu ar fi departe de adevar. Cine voteaza Sosoaca? Fix aia care voteaza si AUR al lui Simion. De ce? Pentru ca lipsa informatie, manipulare media la greu, iluzii dsi grandomanie narcisistica inclusiv a lor, nu doar a candidatului. Si nu-s numai cei de la carciuma, sunt multi si din cei care au studii superioare si considera ca a venit vremea sa mai fie si alte fete prin Parlament si la conducere, ca de alea vechi sunt satui. Pentru ca, ne place sau nu, e plin Parlamentul de manute care se ridica dupa ordinele papusarilor de la centrul conducerii de partid si nu dupa bunul simt sau constiinta omului care voteaza. Inainte de a inghiti galusca aceasta cu numerele, procente etc, ganditi-va cine a platit acele studii, ca esantioanele nu sunt aleatoare ci sunt selectate in functie de cine plateste pentru a iesi un candidat sau altul. Nu trebuie sa ne mintim. Sa va temeti nu de astfel de manevre ci de aruncarea in spatiul media a unor sume foarte mari pentru a fi impins in turul 2 la prezidentiale un oponent nefrecventabil (Sosoaca, Simion sau altul) impotriva celui care trebuie sa iasa. Pentru ca asta s-a intamplat in 2000 cu Vadim. Si nu era Vadim cel mai slab in acele alegeri, ci Iliescu. Insa manipularea media a functionat si groparul a iesit iar pentru ca Vadim a fost catalogat drept raul suprem. Vadim insa, spre deosebire de Iliescu, avea o constiinta si o cultura net superioara, dar nu a dispus de influenta lui Iliescu si de fondurile, multe venite din afara, pentru a contracara masinaria lui Ilici. Iar cum legea electorala nu permite urmarirea si raportarea surselor de finantare iar ANAF-ul nu verifica in echipa cu ANI daca cei care sponsorizeaza au cum sa justifice acei bani, se intampla astfel de situatii. Inca un hint, credeti ca Viorica e atat de proasta precum au prezentat-o astia sau s-a investit masiv in discreditarea ei? Si ar mai fi multe de spus insa mi-e teama ca intru pe un teren minat si dau prea mult din casa.
@StM
Cât de tare putea Veorica să mimeze că e proastă. Cand ești PM nu te poți ascunde și sunt multe priviri ațintite asupra ta. Ca și Ciucă!
Infectul de Puie Monta știa să vorbească, dar și ăla a fost necesar să fie discreditat, imi vei spune😂
@OldJohn
La Viorica problema e putin alta, nu capacitatea ei intelectuala ci fobia de a vorbi in public, ceea ce e o uriasa diferenta. Ea a fost lucrata de niste profesionisti cu psihologi in echipa. Mai mult se poate afla doar din sistem.
Legat de Ponta, la ala e alta problema, si o sa va prindeti daca aveti sansa sa discutati fata-n fata cu el. Prezentarea lui a fost opera altor structuri. Diferenta intre Simion si Ponta e ca ponta e frecventabil si s-ar putea sa ajunga (din nou!) ministru, insa asta vor decide cei care fac cartile inca de acum. Important e sa cerneti tot ce se arunca in spatiul public prin sita voastra si sa nu mai plecati asa dupa fiecare fenta. Singurul indiciu care poate fi dat este cel american: Follow the money! Sau, ca ajutor, cel romanesc: Cui foloseste? E important sa vedeti toata poza, nu numai franturi. Iar acum, cu AI-ul, veti avea surprize mari de tot in urmatoarele campanii electorale si la urmatoarele alegeri. 😉
@OldJohn: Cu Ciuca ai nimerit la fix, e slab ca militar si e si mai slab ca si politician. Dar a fost necesar. Cui si de ce, ar trebui sa verifici tot ce s a intamplat in mandatul lui ca sa poti raspunde. Incearca sa intelegi cine cu cine joaca si cine pe cine sustine, pe fata sau nu. E mult mai complicat de atat, crede ma.
@StM, am avut ocazia ca viața să ma aducă in preajma celor doi masculi in discuție, pe vremea când erau in ascensiune și am văzut ce pot scoate pe gură in atmosferă relaxată.
De toate celelalte intrigi m-am detașat plecând din România 🤔
Am reținut o fraza din Novaya Gazeta apropo de începutul razboiului „Cu siguranță cei care scriu cu cuiul ruginit pe masini simt ca le-a venit vremea.”
Cred ca o votează oamenii care vor sa vadă scandalul ala, nu pentru ca i-ar distra ci pentru ca rezonează cu el.
Și eu mi-am pus această întrebare, că mă cam ia cu frisoane când mă gândesc că poate voi trăi în țara cu șoșoacă președinte.
Cei care o votează sunt, cred eu, bombardierii zilnici din trafic, ăia deștepți pentru care semafoarele și cozile fraierilor ce așteaptă lumina verde ca pe o izbăvire sunt o mare durere-n cur, sunt tot ăia care își pun prosoapele pe 10 șezlonguri la piscină de la 6 dimineața dar apar ca divele la 12,00. Sunt ăia care, la all-inclusive, porcăie toată mâncarea și își trimit copiii în față la cozi pentru un ecler în plus. Sunt ăia care pretind altora respectarea regulilor dar ei le încalcă primii și, trist, fac din asta un mod de viață. Sunt ăia care bifează obiective turistice prin țări din ce în ce mai exotice, că deh, e la modă, dar dacă îi întrebi ce au văzut, cu ce și-au îmbogățit sufletul, habar n-au să spună. Sunt ăia cu gură mare, care se dau mari patrioți, dar care batjocoresc istoria și nu pot gândi mai departe de propriul interes, că devine prea complicat.
https://vm.tiktok.com/ZGe8ccfpc/
Foarte bun comentariu.Cred ca este cel mai bine sintetizat .Felicitari.Aveti absoluta dreptate.VOTEZ MIRCEA GEOANA LA PRESIDENTIE.SPER SA FIE.
Mna, pe modelul presedintelui Klaus, conteaza cine se plimba prin lume cu avionul particular? Sa taca, ranjeasca si sa citeasca un text anteredactat poate oricine…Ca nu pot sa numar realizarile lui ca presedinte. Si stiti cum e, nu conteaza cine voteaza, conteaza cine numara, si daca se doreste asa un presedinte, pe modelul Biden, Zelenski, Trump si altii, de ce nu? Cat despre votanti, scuzati, de cand conationalii incep sa ne depaseasca la numar…. nici pretentii nu poti sa mai ai. Ca noi, restul, suntem prea ocupati in ziua votului.
am un coleg la munca, mare fan al duamnei iar raspunsul lui la intrebarea ta este „imi place ca tipa la restu, era nevoie de cineva sa spuna in gura mare unele lucruri” .. poftim cultura pui cartof si iese p…
ați vrut să vedeți un posibil votant Șosoaca , ei bine uitati-ma , și va spun și de ce , doamna Șosoaca este sigură care spune pe fata ceea ce noi poporul gândim , se vede clar că nu are mentalitatea de hot , și pur și simplu de.om care lupta cu poporul ! Ceea ce ne trebuie , am 25 de ani , n-am de gând să emigrez în străinătate , sau sa muncesc pe un salariu mizer aici de accea cred că ia poate aduce schimbarea !
Sunt sigur că e ceea ce trebuie pentru țara noastră , cei care mă vor critica sau jigni pentru ceea ce am scris ori sunt fani Psd – PNL ori nu accepta ca o femeie sa fie președinte …
Asta e nivel de IQ scăzut nu că votezi pe cineva care trage cu poporul ei !
Așa că votați Șosoaca !
Și vă garantez că mulți tineri că mine asta va fi alegerea
Ce ai uitat tu să zici, dar e vizibil pentru oricine, este că ești analfabet. Nu funcțional, analfabet din ăla pe bune. Poate că asta e explicația? 🤷♂️
@MV, pe mine m-a făcut atent de la primul „ia” care rezolvă totul și m-a convins ulterior.
@neimportantule, nu te voi critica și nu voi râde de tine. Voi deplânge starea in care a ajuns învățământul în România pentru că da, Vasilescu are dreptate, ești analfabet!
@MV, sa zicem ca nu e propriuzis analfabet, poate e doar neobisnuit cu scrierea pe calculator, cu tastele (pauza intre cuvant si virgula, punctul pus aiurea, frazarea deficitară, doar la ”ia”-ul tastat cum se aude cuvntul ea am indoieli), dar chiar daca ar fi si pe bune analfabet, problema este din păcate, că exista indivizi are gandesc asa, fie ca sunt analfabeti, analfabeti funcționali, educati sau ilustri…. Ce ne facem???