Aveţi mai jos două comentarii „nevinovate”:
Fix acest „băeat” taximetrist este motivul pentru care am scris articolul de zilele trecute prin care încercam să mai popularizez şi eu intrarea Uber pe piaţă. Şi tot din cauza lui, îmi doresc să le crească rapid de tot afilierile.
Exact el este motivul pentru care mă urc într-un taxi cât de rar se poate.
Cu tipul ăsta am mers toţi la un moment dat. Este imposibil să nu-l fi întâlnit în vreo maşină galbenă cu autorizaţie de taximetrist pe portieră.
Este cel care a ridicat din umeri când a văzut hârtia ta de 50 de lei: bo$$ e prima cursă pe ziua de azi, nu am să-ţi dau rest şi te-a lăsat să te plimbi pe la trei-patru buticuri până ai reuşit să schimbi.
Este cel care merge vara cu aerul condiţionat închis şi geamurile deschise, ca să facă economie. Păi nu trebuie să plece seara cu ăia 140 de lei?
Este cel care, tot pentru că este cald afară, conduce în şlapi şi este îmbrăcat cu un compleu de „şort şi maiou”. Şortul este musai din fâş.
Este cel care, imediat ce a plecat în cursă, a început să vorbească la telefon cu „fratili lui, Giani”, despre „putoarea aia de Mimi” care se întinde cu toţi „baeţii dân cartier”, numai cu el nu.
Este cel care va depăşi întodeauna o coloană întreagă, iar odată ajuns în faţa se bagă cu tupeu sau te înjură daca nu-l laşi să facă asta.
Este cel pentru care trei oameni, care împart un taxi, sunt nişte săraci.
Este cel care se roagă să se mărească tariful pe kilometru, crezând că se va umple de bani şi că o să se „cace pe noi”, fiind incapabil să-si dea seama că, la cele 10.000 de taxiuri care sunt în Bucureşti acum, o să-si dea în cap unii altora, pentru clienţi.
Este cel care se uita la tine, prin oglinda retrovizoare, cum te chinui să-ţi scoţi bgajele de la el din portbagaj, pentru că afară plouă şi pentru că „mă doare în pulă”.
Ştiţi ce este cel mai trist? Omul ăsta susţine că a terminat o facultate. Ce dovadă mai bună vreţi că sistemul românesc de învăţământ este în moarte clinica?
Acum îl recunoaşteti? Dacă nu, este suficient să vă urcaţi în primul taxi care vă iese în cale?
Daca ai fi fost taximetrist si tocmai ar fi aparut uberu pizdii, ce ai fi zis in locul lui?
@Î AM We ARE, probabil tot ce a zis si el, dar în alti termeni. In niciun caz ca ma doare în pulă. Stii ceva, exact comentariul lui mă face să cred că îi cam ţâţâie curul. 😉
@Mihai, dar poate omu’ a pus nickul ad literam. O fi stat pe bancheta din spate si s-a als cu o BST. :))
@upprann, ce-i drept, la asta nu m-am gândit. Păi atunci bine că nu e gay, că-l durea în cur.
Eu nu cred ca ii titiie curu. Cred ca niciodata nu va pune uber probleme reale taximnetriei, doar va exista acolo pe nisa lui.
Cum ar fi fost sa zica asa?
„Noi, taximetristii, salutam aceasta initiativa ce da mai multe optiuni pasagerului. Este adevarat ca am putea fi afectati financiar, dar ceea ce conteaza este ca si consumatorul final sa aiba optiunea de a alege serviciul ce i se potriveste mai bine.
Asadar, calatorilor care sunteti, testati cu incredere si compania uber, iar daca doriti sa va reintoarceti la serviciile noastre ce permit fumatul in masina si accesul gratuit la internet, sa stiti ca noi, taximetristii, va vom astepta si va vom servi fara nicio suparare. Suntem aici pentru voi si va multumim pentru toate calatoriile voastre trecute si viitoare.
Noi, taximetristii!”
@I AM WE ARE, dacă ar fi zis una ca asta, n-ar mai fi fost taximetrişti ci academicieni.
Ba eu cred că le ţâţâie curul, exact ca în Spania şi Olanda, unde au ieşit miorlăind în stradă şi au reuşit să obţină interzicerea Uber prin lege. 🙁
@ia m we are, cred ca visezi sau esti un idealist incurabil,
@rossana
faceam misto, stiu ca nu se putea primi un asemenea raspuns. mi s-a parut ca se potriveste cu articolul, la fel de departe de adevar, doar ca in partea cealalta a liniei.
Adica, stim ca taximetristii sunt cum sunt. Stim toti, asta e, ar fi trebuit sa fim obisnuiti pana acum. Nu pot toti oamenii fi la fel. Asa-i societatea construita.
Dar nu, luam unul de jos (taximetrist) si il analizam atent: ba, esti foarte jos tu, esti un cacat, intelegi? un nimic.Si radem, aplaudacii, boss, i-ai zis-o, e prost rau, un muist.
@I AM WE ARE, cred că eşti într-o uşoară eroare. EU nu am luat la analizat pe nimeni. Ăla a venit singur pe blog şi a început să arunce cu imprecaţii în stânga şi în dreapta. Înţlegi cum stă treaba? Dacă vorbea normal şi-şi expunea civilizat punctul de vedere, azi ar fi fost un alt articol aici. Dar el a tinut să se poarte la mine pe blog, exact cum o face în trafic.
Acum îmi mai expui o dată unde am greşit?
@i am we are, ala a început.
@Rossana, EXACT!
@mihai. ai dreptate in cea mai mare parte.
ma mir uneori ca acorzi atentie unui cacat marunt. ca si cum ti-ar zice un copil „aragaz cu 4 ochi” si tu i-ai sparge fata la fraier
@I AM WE ARE, ah, dacă bo$$-ul ăsta care mi-a scris era un copil, i-aş fi cântat în strună. Dar ştii ce? Nu este. De ăsta mă lovesc eu în traficul din Bucureşti sau mă urc în maşina lui ca să ma ducă „la adresă”.
@mihai ti-am dat si un plus, ca mi-ai explicat frumos
@I AM WE ARE, îţi foarte mulţumesc. 🙂
@Mihai, aici nu-ti dau dreptate… Nu compara taxiurile din Spania cu cele din bucuresti… Nu stiu cum sta treaba in Olanda, Dar in Madrid am mers des cu taxiul si pot sa-ti garantez ca au tot dreptul sa protesteze impotriva Uber. Ei platesc asigurari de le sar capacele, impozite, masinile sunt impecabile, nu exista masina in care sa nu ai posibilitatea de a plati cu cardul, si nici nu exista ideea de teapta. Costa mult un taxi in Madrid, e adevarat, dar isi merita si ultimul ban.
Si apoi vine UBER si face acelasi lucru pe bani mai putini, fara asigurari pentru clienti platite, fara licenta de taxi (care licenta incepe de undeva de la 150.000 de euro)…
Concluziile iti apartin!
@m4nt13, să fii sigur că m-am gândit la asta când am scris articolul. Am citit despre cum i-au scos în afara legii în Spania pe cei de la Uber. Şi, da, pot să-ţi spun că mi se pare justificat. Dar eu merg cu taxiul în Bucureşti, omule. Mai ştii cum este? De când nu ai mai mers?
N-am mai mers cu taxiul in Bucuresti de vreo luna si jumatate, de cand m-am intors la Madrid. Si inainte, vreo 8 luni cat am tot venit in Romania, am mers numai cu taxiul. Asa ca salut UBER-ul in Bucuresti, dar nu in Spania! 🙂
@m4nt13, nu mai e nevoie să zic nimic. 😉
Pai sa vedem….URAAAAAAAAAAAA, a aparut o firma SERIOASA de TAXI!
Problema in sine nu e firma de taxi ci angajatii ei, baieti de baieti care nu dau doi bani pe client, precum și incapacitatea firmei de a se descurca cu aceștia. Dacă îi reclami le dau 24 ore interdicție la comandă dar de la bordură tot te ia, și tot cu firma aia mergi.
Problema este că șmecherii la o cursă de 10 lei te fac de 15 lei, că știu ei ”scurtături”.
La Uber e cam imposibil, plus că de la bordură nu prea au cum să te ia, căci atunci nu mai e Uber….. și dacă ești șmecher la Uber te scot din program și ”pa”…….
Uber nu e nimic altceva decât o firmă serioasă de taxi.
Dacă aș fi fost taximetrist aș tăcea din gură știind ce fac colegii mei (dacă nu fac parte dintre șmecheri, caz în care mi-aș băga pula în gura lor de hoți infecți și a susținătorilor lor, ca să dovedesc încă o dată calitățile taximetriștilor și de ce ar trebui să iau eu taxi) sau m-aș muta la Uber. 🙂
LEGEA nr. 168/2010 pentru aprobarea OUG nr. 34/2010 privind unele masuri pentru intarirea controlului in scopul combaterii transporturilor ilicite de marfuri si de persoane
«Art. 581. – (1) In cazul utilizarii unui autoturism pentru transportul public de persoane fara ca acesta sa detina autorizatie taxi sau, dupa caz, copie conforma ori daca aceste documente au valabilitatea depasita sau nu sunt conforme cu transportul efectuat ori cu prevederile prezentei legi, precum si in cazurile prevazute la art. 20 alin. (7) si art. 36 alin. (3), odata cu aplicarea sanctiunii contraventionale, prevazuta de prezenta lege, se suspenda dreptul de utilizare a autoturismului respectiv pentru 6 luni.
@untaximetrist, da, in cazul ăsta mă mai gandesc dacă îl iau si la întoarcere. Prietene, mă faci să râd.
Sincer as sta sa iti explic de ce e buna concurenta si care sunt beneficiile pe care ea le aduce ambelor tabere, insa rezum asa: da’te’n mortii tai de prost!
Lumea progresează… Te adaptezi sau mori…
Este cel care se anunta la comanda si pe urma trece pe langa tine ca a luat unu’ de la bordura si mai are si pretentia sa il astepti 15 minute sa se intoarca sa onoreze cursa……sau cel care noaptea conduce cu ochelari de soare ca e smecher 🙂
@alter ego, ah, cum naiba am uitat? Am dat şi eu peste unul din ăsta cu ochelari de soare noaptea. :))))
Nu-l doare. Se vede clar ca nu-l doare.
@mada, asta zic si eu. 😉
OMG.Zau daca am inteles ceva din ce zice si din ce vrea ‘ maria sa taximetristul lu’ peste. Pai eu zic ca a terminat „facultatea de taximetristi” unde se intra doar cu pile sau a ramas „cupat” la portia de praf a lui mutu cu m mic….e dus rau de tot cu capul.Dar pe bune ca asa ‘e’ toti taximetristii….Beau cafeaua si recitesc poate ma luminez mai bine..
@dede cati, poti sa bei un butoi de cafea, nu ai sanse sa intelegi ce scrie. :))))
Ai dreptate perfecta, reciti ,incercat ….nimic….sa mai continui cu cafeaua ????
@dede cati, eu ţi-am zis ca e degeaba, dar tu poţi să perseverzi, da. :))))
Boss, ai grija sa nu te recunoasca vreun taximetrist. Ca sa nu scrii pe bune ca ai luat bataie. 🙂
@zorro, nu mai au cum. Eu merg cu Uber. 😉
Nu i-ași băga pe toți în aceași oală. Mă rog, nu contest că nu sunt și o grămadă de lepre, dar am întâlnit și o grămadă de oameni faini. Sau cel puțin așa o fi la mine în Ploiești. Da’ , mno, e tariful mai mare și nu se vaită 😀
@diabolic, și eu am întâlnit, dar știi cum e, cu o floare nu se face primăvară. 😉
normal, clasica greseala de a-i baga pe toti in aceeasi oala. cum am zice: „blogerii astia, toti asa si pe dincolo…
La ce firmă de taxi lucrezi?
la pelicanul. cum ti-ai dat seama?
Plus ca nu îi bagă nimeni în aceeași oală :”Fix acest “băeat” taximetrist este motivul pentru care am scris articolul de zilele trecute ”, dar a ceti românește este cam greu….încearcă romanește, poate așa discutăm la același nivel!
wow, bagamias pulan mata de aplaudac doct ce esti!
@I AM WE ARE, păi din păcate majoritatea impune tonul şi muzica, nu?
San dilo gadjo, haida jas manta ando foro ?
@alter ego, nu mă lua mă în limba „minorităţilor conlocuitoare”. 😀
Mama, frate cce dde comenturi! A facutt facultate lla Jilava sau la Tataru! Pacat ca Uber ala nu se dezvolta mai mult si mai repede! Vezi ca s-a luuat si de mine, cu taxiul de la Apolodor cu numarul de inmatriculare B-65-CLU, ala ccare m-a scuipat ca nu l-am lasat sa se „bage”! Chestia cu bagajele nu se poarte nicaieri pe unde am fost, soferul nu are ttreaba cu bagajele tale! Am fost in Spania, Emirrate! De fumat nici vorba in taxiu! Nici colo si nici colo! Barem in Emirate aveau puse n-spe odorizante de te lua ameteala de la atita vanilie!
Atita timp cit liccentele se dau asa cum se dau, adica pe spaga, sa nu ne miram ca nivelul soferilor este asta ccare este! Nu vreau sa sccriu ceva buruenos, ddar ar merita din plin. Apropo, citi si-or fi luat carnetul la Arges? Ar fi o tema de studiat!
@gheo, da, ţie îţi răspunsese. 🙂
Să ştii că m-am plimbat şi eu un pic prin Europa asta. Peste tot şoferul m-a ajutat cu bagajele. În general şi aici te ajută, cei acre n-o fac sunt ca băiatul ăsta pe care „îl doare în pulă”.
Se poate, in Dubai si in Abu Dhabi, unde am fost nu a avut nimeni treaba cu bagajele si crede-ma ca m-am dat cu taxiul, de altfel este si singurul mijloc de transport in comun ca sa zic asa! Si in Spania la ffel, nu s-a clintit de la volan. Am luat taxiul de la aeroport la hote si vice vversa si nici vorba de ajutorr! O-i fi intinlit tu Batleri sub acoperire de taximetristi!
@gheo, în Dubai şoferii de taxi sunt mai boşi că ăstia de aici, de-aia. 😉
ete, pe naiba, sunt vai de steaua lor, numai indieni, pakistanezi, bangladesieni, nepalezi, sirilankezi etc. Muncesc cite 18-20 de ore pe un salariu de nimic, cam 800 de lei si bacsisurile.Ce m-a frapat este ca daca te-ai urcat in masina nu mai pot refuza cursa oricit de scurta sau de lunga ar fi ea!
@gheo, păi şi la noi tot „indieni” sunt, dar asta nu-i împiedică să fie boşi. 😀
Băiat de băiat. Pun pariu că are geamuri fumurii la Logan.
@sponge bob, nu cred că-l lasă legea, dar tânjeşte clar după niste „fumurii”. 😀
La al lui de acasă are sigur. Plus jante late si teava dubla de esapament. Si-a tunat singur bestia de 75 de cai.
@sponge bob, :))))))))))))))))))))))
Eu am dat o data de unul care asculta muzica de opera in taxi si arata ca un profesor. Costum, ochelari de om serios, vorbea corec si ingrijit. Dar parea un pic sonat.
@badgirl, ţi-ai răspuns singură. 🙂
Ma mir ca ti-au scris doar doi taximetristi. Sunt o tagma tare unita cand este vorba de scandal. Are drepate zorro, ai grija mare de acum inainte.
@DanB, îmi dau ochelarii jos şi nu mă mai recunoaşte nimeni. 😉
Mihai, acuma vorbind serios, tu crezi că la 1,39 lei pe km, lucrând la Uber, poţi să-ţi „rotunjeşti” veniturile? Ai luat în calcul, vorba unuia, toate costurile pe care o să le ai rupându-ţi maşina proprie prin toate gropile? Că eşti cu ea pe persoană fizică şi n-ai cum să-ţi scazi cheltuielile pe firmă. Plecăm de la premisa asta că dacă o treci pe firmă înseamnă că vorbim, aşa cum mai spuneam, doar de altă firmă de taximetrie.
@Krantzro, mai există varianta care se numeşte „persoană fizică autorizată”.
Am eu o bănuială că s-au gândit la toate chestile astea. Nu de alta, dar nu cred că oamenii care se afiliază sunt bătuţi în cap sau le place să faca muncă în folosul comunităţii. Numa’ zic.
Sa zicem că de mâine mă fac Uberist. Deci după ce am tras la serviciu 10 ore, (8 plus pauza de masa plus deplasare) mai fac 5 curse/zi x o medie de15 lei (caz fericit) = 75 lei – 20% uber = 60 lei net. Nu ştiu cum e cu declararea câştigului la finanţe, impozitare suplimentară, riscuri contact ANAF, etc
De 15 lei faci o cursa medie de 11 km, fara cost pornire si km facuti pana la adresa de preluare client, rezulta la un consum mediu urban de 8% : 0,88 litri/cursa x 5,6 lei litru combustibil = aprox 5 lei cost combustibil / cursa. Deci scazi din net 25 lei si ramai teoretic cu 35 lei net /zi, facuti poate si in 3-4 ore din viata. De aici poate ca mai scazi costurile de consum pana la adresa de preluare client, eventualele reparatii. Merita?
Tu ai vazut taximetrist ajuns bogat din munca lui? E doar alergatura, timp pierdut, haiducie, smechereala si chin. Viata de birjar, sarit acum de pe capra carutei la volan.
Tu privesti strict dpv client si nu-ti pasa de ce are el in spate de tras, nu-i aşa?
@krantzro, cănd eu am zis că nu ai deschis nici măcar un link dintre cele lăsate de mine la articol. 🙁
Există tarif şi pentru pornire şi pentru timpul de aşteptare la Uber.
Evident că o găndesc din punctul de vedere al unui cleint care acum are de unde alege.
Ţi-am mai explicat că există sisem de bonusare. Ce-ai zice dacă ai mai adăuga încă 1200 de lei pe săptămână la cifrele pe care le-ai dat tu?
Eu cred că cei care s-au afiliat şi-au făcut deja toate socotelile astea, altfel nu s-ar fi băgat.
Ba le-am citit dar le-am considerat cârlig. Hai să vedem câţi rezistă în branşă. Bonusul de 1200 pe săptămână? Uau! Păi ca să fac 55 de curse ar cam trebui să fac doar aşa ceva. Şi atunci când mai dorm şi eu, mă mai relaxez, mai stau cu familia? Sau sunt doar goană după bani?
@krantzro, serios? 8 curse pe zi ţi se par multe?
Enorm! După 10 ore să mai bag cel puţin 4, caz fericit, nu e chiar ce-mi doresc de la viaţă. Mai bine stau şi scriu pe blog 😉
@Krantzro, păi te-a rugat cineva să te afiliezi? Cred ca-s altii cărora li se pare ok, dacă au ales să facă asta.
Păi nu. Dar mă gândeam să le dau o mână de ajutor la cei nehotărâţi. Da băieţi, băgaţi-vă! Trageţi tare să mă duceţi pe mine cu ML-ul şi ieftin ca cu RATB-ul! 🙂
@Krantzro, poate dacă îti si faci vreodata in viata asta cont. :))))
Caractere sunt peste tot. Pot da un exemplu? Scurt ca si voi mai aveti si altceva de facut nu sa tot stati dupa povestile unui bosorog! Asadar: noiembrie 2014, sambata dimineata undeva in jurul lui 00:30. Iese mosul de la chef (unde gras fiind a dansat cu grase, Mihai stie ce si cum;) ). In statia de taxiuri doar o masina. Mosul cu bagaje (ramasese pileala si doar nu era sa se piarda, nu? ) se urca-n masina si roaga: „Omule du-ma te rog pe strada F. la nr. XX”. Raspuns: :Aaaa, nu urc pana acolo ca rup masina!”. Pilit fiind am stat un pic sa cuget ce sa raspund. Indraznesc totusi: „Omule, nu-i o luna de cand au asfaltat-o! E ca-n palma!”. „Nu! In Piata Unirii sau deloc!” Obosit, sictirit, pilit, cu bagaj am acceptat. Cursa a facut 7,83. I-am dat fix 7, 90 si am mai facut cam un km. pe jos restul de drum. Concluziile le trageti singuri, dar eu unul daca nu-s cu masina mea, de-atunci merg pe jos, asigurandu-ma in prealabil ca nu mai am de facut alte comisioane. P.S.: Nu stiu inca daca a ajuns Uber la Brasov. Ma interesez.
@Victor, ai avut noroc că nu te-a dat jos şi nu si-a chemat colegii să te bată. Că prea erai nesimţit cu pretenţiile tale. 🙂
N-a ajuns Uber la Braşov. Deocamdată sunt doar în Bucuresti.
Cluj.Eu-sofer pe autobuz, program 2, inchideam usa la autobuz la 23.15.Chemat taxiul, venit, urcat.Taxistul-Titi Aur reloaded!Zic-ma, da unde cacat te grabesti asa?Pai sa te duc acasa repede boss…S-apoi m-am apucat eu : Baga-ti-ai pula-n ma-ta, pai nu ma omor eu cu autobuzul toata ziua si ma omori tu noaptea!?!Opreste acuma sa cobor…S-am tot schimbat firmele pana am gasit soferi competenti si ceream masina dupa indicativ.Cel mai mult imi placea cu o tipa bruneta.Conducea linistitor+povestiri de noapte fermecatoare.
@Batranu’, chestia asta cu tipa brunetă are şi continuare? :)))))
Da-…
Femeia pe deasupra muncea doar noaptea…
@Batranu’, aia ziceam şi eu. Unde e continuarea? Sau a început să-mi citească şi „doamna Batranu'” blogul? 😉
Oficial nu citeste.Da’ imi este frica si ma tem…
@Batranu’, prevederea este mama înţelepciunii.
Ia mai dă-o în mă-sa şi pe bruneta aia că numa’ harfe avea în cap! 😉
Acuma scriu de pe laptopul ei.Eu is the most paranoic man, si-mi sterg cu atentie urmele virtuale,d-apoi poti stii ce si cum?
@Batranu’, şşşşşş… care urme? Nu ai ce şterge. 😉
Jigga what?Jigga who?
@Batranu’, iegzact.
Eu zic ca la taxi ar trebui sa faci dovada ca ai lucrat sofer efectiv (pe ceva dubita, sa zicem) 5 ani.Abia atunci sa poti intra in bransa.Toti studentii pulii is taxisti si la CJ, nu stiu umbla prin oras pe jos, da’ ei fac taxi.Inutil sa vorbim despre cum invart volanul ca n-are rost…Scoala de soferi la noi e ca facultatea privata, degeaba!
@Batranu’, studenţi? Wow! E bine la Cluj. 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=Eo7FES8pa6o
Reprezentativ pentru taxi/Romania/ghiolbani etc…
@Batranu’, da, da, o ştiam. 😉
Intr-o zi i-am strambat la unu’ Dacia 1300 pe motiv de ”fac pula mare ca pot”.Eram pe o sectiune ingustata, nereglementata in vreun fel, si bunul simt spunea ca ala cu masina mai mica sa faca loc sa treaca autobuzul.Ciumegul nu, ca el trece primul, si s-o pus pe mijloc, ca ma forteaza el sa dau inapoi.Am bagat in viteza, si cand am fost langa el, am calcat frana pana jos.Presiune brusca => balans lateral violent => aripa stanga masina distrusa/zgarietura 2 cm autobuz.Morala : Nu trebuia sa ma lovesti, daca faceai cu farurile…
@Batranu’, ups…
Off-topic : n-ai bara de tractiuni acasa?Acuma-mi caut una s-o montez pe balcon, si mi-ar prinde bine niste sfaturi de la cine detine (daca sta fixata, etc).Somebody?Anybody?
*una=bara
@Batranu, nu am dar poate citeste cineva care are.
Mihai Vasilescu la art „Uber vs taxi” ti-am adus o multime de argumente ca Uber nu are cum sa reziste pe piata din Bucuresti.
Unii dintre postacii tai manifesta ranchiuna fata de aceasta breasla, privesc lucrurile din afara fenomenului si generalizeaza.
Primul ar fi legalitatea si ti-am citat articolul din legea 168/2010. Dar in Romania sunt multe lucruri interzise dar nu le interzice nimeni.
Al doilea ar fi tariful. Ti-as mai face o analiza dar o fac degeaba, ori nu o citesti ori nu o intelegi ori esti prea superficial si ideea e deja formata. Eu am facut-o ptr. mine si nu e rantabil deloc.
Pe siteul: http://www.worldtaximeter.com/london am facut o simulare la o cursa cu taxiul in Londra ptr o cursa de 18 km.
Rezultatul a fost: (estimativ) 46.10 £, adica 276 RON. Asta inseamna cam din Berceni in Baneasa.
Aceeasi distanta in Bucuresti, estimand si stationarea 14 min (la fel ca estimarea lor) ar costa aprox 30 RON, adica 5£. Diferenta de aproape 10 ori.
Acolo e 2.40£ pornirea si primii 250 m, asta inseamna 15 RON iar noi avem curse de 4-5 ron.
@untaximetrist, ce postaci prietene? Eu am scris articolul, pentru că nu suport taximetriștii. Si nu am de gând să-mi schimb părerea, pentru că nu am de ce.
Mihai Vasilescu esti limitat omule…din multe puncte de vedere. Nu suporti taximetristii? Mergi cu Uber si gata. Dar ca sa generalizezi in asemenea hal…nici eu nu suport unii clienti,dar nu generalizez…si ti-a exemplificat mai sus cineva cum e cu taximetria in occident…de restul…nu-ti mai explic-ar fi pierdere de timp cu tine…asta nu inseamna ca sunt de acord cu ce a scris cel ce te-a facut sa scrii aici in primul post. Nu-ti plac masinile din taximetria adusa in sapa de lemn? Ia omule Mercedes la 3.5 km. Ca daca eu beau un sprit la Di David nu mai e 15 lei ca la mine in coltul blocului…e vreo 300 lei. Asa ca …ranchiuna ta are intotdeauna o explicatie. Deja am pierdut 5 min.din viata degeaba,incercand sa vorbesc la pereti. Dealtfel cum am vorbit noi, taximetristii cinstiti de vreo10 ani incoace…
@Adi, papuşă mică, parcă nu aveai timp. Hai că mă plictisești. Ai grijă să dai drumul la aer condiționat în maşină.