Dacă tot e ajunul azi, am zis c-ar fi bine s-o ardem și noi pe trend, pe pozitiv, c-așa e frumos, nu? 😊 Să purcedem, zic.
Voiam să vă întreb dacă trăiesc doar eu cu impresia că s-a îmbunătățit mult treaba pe partea cu curierii și cu livratul comenzilor online? Întreb pentru că, de la începutul anului, mi s-au livrat cam pe la vreo două sute de comenzi (nu, nu exagerez deloc) și nu am nici măcar una de care să mă plâng. Iar asta în condițiile în care mi s-au livrat cu majoritatea curierilor de pe piață. Dacă vă vine să credeți, n-am avut probleme nici măcar cu cei de la DPD, dar asta chiar aș pune-o mai degrabă pe seama Zeiței Fortuna.
Pe scurt, cert este că deși am primit colete aproape în fiecare zi (cel puțin din martie încoace), n-am nici cea mai mică plângere de făcut. Și eram curios dacă chiar am fost eu un răsfățat al zeilor sau ați sesizat și voi același lucru.
Iar dacă tot suntem pe zen și pe pozitiv azi, o să zic câteva cuvinte de bine despre lucrurile care chiar m-au impresionat.
Fan Curier (comenzi livrate: peste 50)
Sunt de departe numărul unu în preferințele mele în materie de curieri. Pentru că există Fane (nume predestinat, este?), băiatul care livrează la mine pe zonă, care este pur și simplu mamăl și tatăl curierilor, este dovada vie că atunci când îți pasă de jobul tău și vrei să faci treabă, apăi faci oriunde.
N-a existat să nu mă înțeleg cu omul ăsta. Dacă nu eram acasă, stabileam când să vină din nou. Dacă eram acasă și nu puteam să cobor, își vedea de treabă și mai trecea o dată. Dacă eram și puteam să cobor, îl găseam direct în poartă cu coletele în mână, ce să mai, Fane e o comoară. Nu știu cum sunt plătiți curierii celor de la Fan, dar Fane ar merita greutatea lui în aur.
Bringo (tot peste 50 de comenzi)
Ăștia de la Bringo au funcționat și ei ceas, cel puțin la mine în zonă. N-a existat să fie aplicația blocată și să nu pot da comandă, n-a existat să nu mă sune curierul de la raft dacă n-a găsit ceva, n-a existat să nu vină cu POS-ul. Ca să nu mai spun că fashionista le lasă inclusiv comentarii în aplicație. Pe genul: „să fie peștele proaspăt, că e pentru copii” sau „dacă nu găsești roșii de care am comandat, ia din astea”. Și curierii aduc exact ce le spune ea acolo, de nu-ți vine sa crezi. Pe scurt, în afară de câteva drumuri la megaimaj, n-am mai văzut un super-market pe interior de aproape un an. Pentru că nu mai am de ce.
Genius (aici știu exact: 56 de comenzi)
Fraților, serviciul Genius al celor de la emag este cea mai tare șmecherie evăr, jur. De când l-au înființat, aproape tot ce am comandat de la emag, am comandat prin Genius. Inclusiv rahaturi de genul „hopa, îmi trebuie un triplu ștecher, ia să-l iau io de la ăștia”. Nu știu dacă reușesc să vă fac să înțelegeți cu adevărat ce povestesc eu aici, dar au venit copiii să se plângă că nu mai au caiete de matematică și, evident, le trebuiau a doua zi. Am comandat pe loc caiete de matematică și a doua zi le aveam. Total comandă: 7 lei și 98 de bani.
Sau au venit copiii să spună că le trebuie două linguri de lemn pentru nu știu ce proiect la școală. Sigur că da, se face. Dat comandă, a doua zi aveam lingurile. De data asta totalul comenzii se ridica la astronomica sumă de 19 lei și 98 de bani. Și mai am exemple, nu sunt singurele.
Evident, toate aroganțele astea, fără să plătesc niciun leu pe transport. Dar trebuie să vă spun că am un easybox foarte aproape de casă și acolo îmi vin toate comenzile mai mici de 100 de lei. Totul pentru ridicola sumă de 99 lei PE AN. Well, să mă iertați, dar o s-o mai spun o dată: Genius este cea mai tare șmecherie evăr.
Gata. Cam astea sunt cele care m-au dat pe spate, dar, repet, nu am a mă plânge de absolut nimic nici din partea celorlați curieri, anul ăsta toți au mers ceas.
Acum să vă aud pe voi, ca să ne dăm seama dacă sunt eu foarte bulănos sau nu. O singură rugăminte am: scrieți și despre experiențele bune, nu numai despre alea nasoale. Da, știu, e greu, e tentația mai mare să să te plângi, nu să lauzi, dar poate așa ne dăm seama mai ușor și mai corect cum stau lucrurile. Că poate chiar stau mai bine, nu e doar o impresie de-ale mele.
P.S. Mai jos aveți rezultatul „proiectului” pentru care a fost nevoie de cele două linguri de lemn despre care povesteam mai sus. Tema era să facă păpuși din lingurile alea. Păi n-au făcut ele? Și le-au mai îmbrăcat și-n rochii de seară, că doar în ce era să le îmbrace? 😊
Easybox mi se pare cea mai tare chestie implementată de Emag.
Comentariu beton!36
Și mie.
Poate sunt eu mai ghinionist cu easybox. A doua oara cand am platit si nu se deschide cutia . Am ramas fara produse pentru ca sau dat retur desi am sunat si insistat sa le primesc . Iar banii i-am recuperat exact dupa o saptamana si 4 telefoane .
Asa cum iti iau banii pe loc nu inteleg de ce nu au deblocat cutia la urmatoarea livrare a curierului … A fost mai simplu pentru ei sa fie complicat …
Astăzi la 07.05 am primit mesaj că a ajuns în easybox cadoul de Crăciun al unuia dintre copii, cadou pe care uitasem să îl comand. Chiar dacă nu este vândut de Emag este livrat de ei prin Sameday și a ajuns în 2 zile.
O experiență surprinzătoare am avut cu Taz tot de la Emag. Pentru 5 lei în plus produsul a fost livrat în 45 de minute.
Daaa
Fane-al tău cred că are un frate; și-i la mine pe zonă, tot de la curierii ăștia veseli…dacă n-aș ști că musulmănița aia mică e tot timpul acasă, m-ar îngrijora puțin amabilitatea lui…bine, are vreo 2 ani de cînd activează și n-a ratat nici o livrare dar asta este răsplata divină pentru anteriorii 2 ani și 5-6 curieri, că mai mult de 4 luni, nu stătea nici unul;
dar, da, mi se pare și mie că per total, calitatea serviciilor de curierat a crescut simțitor pentru că, la job, nu mai aud de la clienți cereri de genul “să nu cumva să-mi trimiți cu ……, sau cu …! vreau doar pe …!”
iar curierii cîștigă bine spre foarte bine, nu din salarii ci mai ales din bacșișuri; trebuie doar să fie profi, că românu-i darnic de felul lui…
Comentariu beton!15
Da, dar asta cu câștigatul din bacșișuri e meritul lui nu al Fan-ului.
Chestia e că și băiatul care ne livrează la birou e tot brici și e tot de la Fan. Deci poate fac ei ceva bine.
Am folosit destul de rar serviciile de curierat anul acesta, dar nu am de ce să mă plâng. Nu aveam nici înainte de pandemie, am avut noroc de comenzi livrate ok în general. Excepțiile mai nasoale s-au tratat punctual, la vremea lor, nimic memorabil însă.
Comentariu beton!15
Ai folosit destul de rar serviciile de curierat anul ăsta când practic s-a stat numai în casă? Wow!
Şi eu tot rar le-am folosit. Pentru cărţi, unele electronice necesare pentru orele on-line, uneori pentru mâncare gătită şi pentru cadouri.
Stau pe un bulevard cu magazine diverse şi cu ofertă foarte generoasă la parterul blocurilor. Am cumpărat în viteză de la ele, când am avut nevoie de ceva (în carantină o dată la vreo 2 zile, apoi mai des).
Dar în general cred că am cumpărat mai puţin decât în alţi ani, doar chestii care îmi trebuiau, dacă e să fac o comparaţie.
Serviciile de curierat au fost promte de fiecare dată, mai rapide decât ştiam din alţi ani.
Comentariu beton!15
Da, poate fi o explicație asta cu magazinele de la parter. Eu nu am așa ceva.
La mine transportul e de vina. Daca transportul ma costa 50% sau mai mult din pretul produsului pe care il cumpar, nu are rost sa mai comand prin curier.
Comentariu beton!17
Mirarea este pentru că nu am stat numai în casă, sau că ieșitul din casă s-a făcut pentru a cumpăra fizic cele necesare?
Exceptând perioada stării de urgență, când chiar aș putea spune că am stat numai în casă (copiii și cu mine, adică, soțul a lucrat normal, după cum povesteam și la momentul respectiv), restul pandemiei l-am tratat cu alertă și atenție: cu igienă, evitarea aglomerărilor, distanțare fizică și mască. Dar nu cu stat numai în casă.
Comentariu beton!20
Erai acasa si nu puteai sa cobori? Mama, ce boier esti!
Știi, se mai întâmplă să fii în câte un call cu un client căruia nu poți să-i spui „stai c-a venit un curier, mă sună Fane, e la poartă”. Plm, teoretic și munca de acasă e tot muncă. Teoretic.
Si eu sunt f multumita de ei.
Doar ce m-am vazut cu cel de la Fan (cu toate ca in zona mea venea in jur de 14).
Mereu cate 5 lei, azi o sticla de GLENFIDDICH 12 ANI 0.7L. Merita din plin (Ploiesti)
Mi-am luat Genius de blackfriday si am facut niste arogante la easybox. Gel de dus, 12 lei si a sosit mai greut, dar se merita. Transport gratis si mai ieftin decat in supermarket cu aproape 5 lei 😀
La mine in zona (undeva in Iasi) cel mai ok este UrgentCargus (omul sfinteste locul – curier de 3-4 ani pe zona si daca mai sta 1 an probabil il invit la masa de craciun in 2021 – anul acesta nu, ca e pandemie). Din punct de vedere al promptitudinii livrarii nu ma pot plange de nici o firma de curierat. Am bifat cam tot anul acesta: Fan Courier, UrgentCargus, Bringo, Nemo, DPD, GLS, DHL, TNT, Sameday, Sameday pentru comenzi Genius, Sameday prin EasyBox (daca ar exista la toti furnizorii acest serviciu nu as mai alege altceva, mai ales ca pot comanda la un easybox care e la 2 blocuri de parinti si isi ridica singuri coletele). Mai este uneori de lucrat la atitudinea curierilor dar din fericire din ce in ce mai rar – stau la bloc si aud cam des intrebarea “coborati?” dar pana la urma ne intelegem (mai ales cand raspunsul meu este acompaniat din fundal de vocile celor 2 copii mici din casa). Numarul de comenzi de anul acesta sigur trece de 150 (numai emag au fost 98)
Nu știu cum recrutează cei de la FAN, dar pare că toți curierii lor sunt foarte buni.
Am primit comenzi cu toți curierii. Doar ăla de la DPD era picat din lună. Mi-a livrat coletul și dă să plece. Zic:
-Nu-mi iei și coletul ăsta?
-Aaaa…..ba da. Am comandă! (dar a uitat de ea)
Mai sunt cei de la Bookurier, Urgent Cargus și Sameday care nu se obosesc să ia și chitanțierul.
De trimis colete, folosesc doan FAN-ul. Sunt fanul lor numărul 1.
Dar să nu-i mai laud atât ca să nu-și ”ia nasul la purtare” .
Cu curierii nu am avut decât câteva incidente, mult mai puține și mai neimportante decât în anii trecuți.
Ăia de la Fan mi-au rătăcit o oală, iar nea curierul (unul dintre ei, că la mine operează mai mulți) chiar a venit să mă întrebe dacă nu cumva o am, dar nu mai țin minte. Că la el apare livrată, că trebuie s-o plătească din buzunar, că nu știu ce…. „Șerif, doar tu mi-ai adus pachete în valoare de mii de lei de la începutul pandemiei. Crezi că făceam scandal și reclamație pentru un obiect de 40 de lei? Îmi trebuie obiectul, iar voi l-ați rătăcit. Ghinion!”
Am mai avut o problemă cu un alt muist care chema pe toată lumea la mașină jos în parcare, și vedeai cum se încolonau locatarii în halat sau capod și așteptau cuminți să le vină rândul. Am mușcat-o și eu prima dată, apoi, când m-a chemat iar, i-am zis să-și facă treaba și să îmi livreze ce are de livrat la adresă, că adresa mea nu e parcarea din spatele blocului. Nu i-am făcut reclamație, dar cred că i-au făcut alții, fiindcă nu mai e pe zonă de vreo 2 luni.
Bringo continuă să-și bată joc de comenzile mele (cam 1 din 3 sunt aiurite) , dar nu reușesc să-mi dau seama a cui e vina acolo fiindcă nu înțeleg mecanismul de funcționare. În continuare primesc alte produse decât ce am comandat sau nu le primesc deloc. Pun asta pe seama faptului că sărbători, angajați noi sau mai puțini din cauză de covid.
În mare pot să zic că firmele de curierat s-au adaptat super bine și repede la acest stil nou de shopping. Și cred că majoritatea s-au prins că ăsta e viitorul, fie că vrem sau nu vrem, așa că există mult mai multă seriozitate și profesionalism pe partea asta decât înainte.
Comercianții, în schimb, nu prea s-au prins, așa cum am mai spus pe aici. Aparent, în toamnă, după ce a venit relaxarea, mulți și-au băgat picioarele în online, bazându-se pe faptul că românului îi place să se înghesuie la coadă, să vină, să vadă, să pipăie. S-au mărit timpii de livrare (care, culmea, erau mai mici în lockdown, când toată lumea stătea în casă), au dispărit produse din stoc și n-au mai apărut în veci (dar n-au dispărut și din oferta online, ca să dea click acolo prostul și apoi să înjure că nu primește ce a comandat) etc. E adevărat că lumea s-a cam oprit în loc pentru vreo 2 luni anul ăsta, și că nu prea ai de unde să faci stocuri, dar poți să-ți dai interesul și să faci puțină ordine în pagina aia de produse, ca să nu mai dezamăgești atâția fraieri care vor să cumpere de la tine.
Exact de-aia nu comand decât de la magazine online pe care le cunosc, știu că sunt serioase. Uneori prefer să plătesc mai mult, pentru că neuronii și nervii mei sunt mai importanți decât diferența de preț.
Bună Mihai!
Lucrez la un magazin online, primesc și trimit colete zilnic, de ordinul zecilor. Pot spune că nu am decât cuvinte de laudă la adresa curierilor cu care am lucrat, atât la primirea coletelor de serviciu cât și la cele personale, care veneau tot pe adresa de la birou.
În topul meu sunt cei de la Urgent Cargus, Fan Courier, Same-day și Gls. Au tot respectul și considerația mea pentru că au făcut treabă de nota 10.
Adrian de la Fan , 5 stele. Toti de la TNT la cămașa, eleganți si politicosi. O singură experiență neplăcută cu DHL săptămână trecuta cand i-a fost greu sa-mi aduca la usa coletul de 14 kg dar i-am dat 10 lei, poate data viitoare o să-i pară mai usor.
Anul ăsta am comandat mai multe prin curier, dar nu din cauza pandemiei, ci pentru că doar online găseam chestiile: brățări fitness (returnate apoi amândouă), cărți (în română și engleză) care nu erau în librării sau pe net erau mai ieftine și pizza (mai multe față de anul trecut).
Ca impresie generală: aici în zona mea cred că l-au multiplicat pe Fane în n cópii, toți curierii au fost cu vorbele frumoase la ei, când nu am fost acasă au revenit, au preluat retururi fără să întrebe ceva de rău, totul cu respect și bun simț. Drept urmare, am lăsat mereu bacșiș. Chiar am ajuns la concluzia că cei de la pizzeria unde tot comandăm au reținut adresa și vin chiar mai repede decât timpul minim pus la ei pe site.
În rest, fac cumpărături pe sistem tradițional, la cozi, cu mască, la distanță (noi, nu ceilalți), dezinfectant. Stolul meu zice că, dacă nu văd și nu probez eu, nu îmi place.😄
Nicio experiența neplăcuta sau comanda întârziată. Doar una zilele astea la care nu s-a înregistrat plata și nu am fost anunțată, dar nu e vina curierilor. In rest, Fan, Cargus. Sameday, easybox, ikea, pinkpost nota zece la toată lumea. Nu mai zic de aplicațiile pt mâncare 😬 Bringo exemplar, mereu au ajuns comenzile in mai puțin timp decât estimarea data de ei, complete, mereu am fost sunată dacă nu s-a găsit un produs.
Si mie mi s-a părut că merg mai bine serviciile de curierat. Dar nu din primăvară. Acum, in toamna-iarna. Înainte de asta nu prea am apucat sa îmi dau seama.
In ceea ce mă privește Bringo rulez de când au intrat pe piata, cu foarte mici și rare excepții.
Cu e-mag am avut în vara o neplăcere. Dar nu cu ei propriu-zis ci cu un partener. Am comandat prin e-mag un portbagaj mai excentric de bicicleta că plecam in delta și îmi trebuia ceva anume. Nu mi-au venit echipamentele de la oamenii ăia in timp util și m-am văzut nevoită să fac vreo 30 de km prin oraș cu bicla pe la magazine specializate sa găsesc ce îmi trebuia. Dar oamenii de la e-mag, finuți, mi-au dat banii înapoi și un voucher pentru neplăcerile pricinuite de partener.
Restul curierilor care mi-au adus lucruri comandate au mers atât de bine că nici măcar nu am retinut de la ce companii erau. Au adus totul în timp util și fără să îi caut eu.
Bine, nici nu s-au pus problema sa nu mă găsească acasă, că deh, izolări.
Fan Curier = un mare ”+” și de la mine. Și la noi în cartier e un ”Fane” din-ăsta, tinerel și fâșneț. Vine și după ora 17, dacă nu se încadrează în grafic, ceea ce e o mare chestie. De fapt nu prea știu la ce oră termină ei munca, dar mă gândeam că 17-le ăla cam ar fi ce trebuie.
M-am familiarizat și cu easy-box. Și nu mai sunt sfârleaza de acum 10-15 ani 🙂 Așadar un mare ”+” și pentru mine, nu? 😛
Eu vreau să scriu azi un text invers. Adică vreau să văd ce cuvinte au curierii la adresa mea.
Să vă spui. După infectare am rămas cu câteva sechele. Una dintre ele, și cea mai gravă aș spune eu, este că stau pe site-uri de pantofi. Zilnic. Și nu e problemă că stau, problema cea mai mare este că fac comenzi. Comenzi pe care le plătesc direct în aplicație. Cum ăștia s-au întrecut în oferte și discounturi, am purces la cate o comandă pe trei site-uri: about you, fashon days și epantofi. Îi dau poze cu produsele soră-mii pe whatsapp și îi zic: am înnebunit de tot. Am scăpat la comenzi. Eh, zice, îi dai retur că asta e boala ta. Să stai cu banii blocați pe la comercianți.
A ajuns prima comandă intr-o vineri când eu nu eram la muncă. Până luni am tremurat toată la gândul că mi-au ajuns balerinii. Luni, după ce i-am văzut și i-am probat, am și completat formularul de retur. Ieri eram acasă cu mâna-n sarmale. Sună telefonul. Eh, zic în gând, o fi vreun curier cu ceilalți balerini ai mei. Una din celelalte două perechi nelivrate. Îi lasă el la prăvălie. Că, da, nu eram la muncă. Sun după vreo juma’ de oră. Sunt curierul, venisem după retur. Dacă n-ați răspuns am plecat. Vin luni. Măi, întoarce-te și ia returul că trebuie să primesc banii înapoi. Nu s-a întors.
Azi am primit sms că se livrează a doua pereche. Luni cred că ia și asta calea returului. Și dacă ajunge și a treia între timp, o returneze și pe asta. Între timp am văzut niște ghete mișto pe alt site.
P.S. Pentru mine asta e cea mai concretă metodă de a-mi tine banii „la umbră” în prag de sărbători. O să-i recuperez pe toți pe la jumătatea lui ianuar’ când o să iau niște perdele pe care le-am văzut pe un site de decorațiuni interioare. Perdele care n-o să ajungă niciodată la geamurile mele..
Ce să faci cu perdelele, @Eleno? Comandă niste sandale, să fii pregătită de plajă. Plus că-i mai simplu cu returul, nu cocoșezi bieții oameni. :))))))
@Elena P.,
Nu ne păcălești. ”Sechele” după covid cu fixație pe pantofi? Acum dai vina pe covid, așa-i? Că boala cu pantofii tu o ai demuuuult 😂
@Elena P, o prietenă se plânge că a rămas cu sechele după covid cu pofta de alcool si prăjiturici. Și e nervoasă că nu se poate abține. Ea era cu țigara și pepsi-ul.
@Laura, @didina, sunteți două drăgălașe.😀😀
Mulțumesc, @Eleno. 🙃
Am citit „eram curios dacă chiar am fost eu un răsfățat al zmeilor” și mă gândeam ia uite, nene, să vezi că e concurs, ceva, cu reducere la livrări de buzdugane. Când colo… 😛
Subscriu. Anul acesta tot ce a insemnat curier a mers brici. Fan, Cargus, GLS. Si inainte era bine, dar printre ei mai „scapa” si un DPD si strica tot. Anul asta n-am mai primit nimic prin DPD… nu stiu cum s-a intamplat asta, dar uite ca 2020 a adus si ceva bun.
Merita o mentiune si Posta Romana, cu care am avut destule interactiuni anul asta, toate bune. Colete ajunse repede, inclusiv alea din afara UE care ajung la vama. Daca ar elimina nenorocita aia de birocratie…
Baietii de la FAN cei mai tari, subscriu. Sameday also, mai avem putin si ne povestim amintiri din copilarie. Genius si easybox, epice inventii, viata e mult mai usoara…de la caiete de matematica pana la sticle de vin comandate la 12 noaptea cand ramaneam fara licori si livrate a doua zi la 7 dimineata la cutiuta..nom nom. GJ tuturor, pandemia asta pare ca i-a invatat sa-si faca treaba mult mai bine 🤘
Curierii ok,aici de cand m-am mutat majoritatea au urcat. Doar doi n-au facut-o ,pt ca nu eram acasa,am venit intre timp si se grabeau.
Stiu ca la primul colet i-am spus omului,nene,sunt la munca.nu pot sta lipita de pat. Si nici adresa de la munca nu o puteam da,plus ca era greu coletul.si l-am intrebat,veniti maine daca nu reusim azi? Nu,donsoara,il luati de la depozitul nostru.nu-l iau,domne.
Deci concluzia e ca daca nu sunt acasa,adio.in rest,simpatici + bacsis de fiecare data. Doar alaltaieri nu,ca mi-au trimis ai mei pachet,vreo 8.kile juma,si a trebuit sa il car din spatele blocului.si,na,coloana cam praf.
Aaaa,da,uitasem-superbe papusile! Felicitari fetelor! ✌
Eu cred că depinde foarte mult de om. Fan la mine acasă e un tip super. Așa cum ai zis și tu ne sunam, ne înțelegem și ne întâlnim în funcție de cum pot eu și cum poate el. Cargus la fel super comunicare, livrat la timp. Sameday merge brici că ei sunt in spate la easybox. Merge brici și la easybox și curier direct acasă. La servici Nemo e brici dar Fan e de groază.
Am avut livrare și prin DPD, la fel fără probleme.
Și după părerea mea lucrurile merg mult mai bine. La Sameday, Fan și nu știu prin cine a livrat Auchan-ul, probabil prin curier propriu am cerut să lase coletul la ușa apartamentului deoarece eram în carantină și nu am avut nici măcar un comentariu, de la niciunul. La Sameday la a doua și a treia comandă deja știa că sunt in carantină și mă suna să îmi spună că e la ușă. Jos pălăria. La Cluj mere treaba.
Fan ok
Cargus ok
Dpd decenti
Nemo m-a pus de doua ori sa imi car pachetele singura . Am facut reclamatie
Bai, ce sa faci, asa e cand citesti nu . Am vazut lingurile alea si era gata sa te intreb de ce naiba te-au facut fetele cu parul ala auriu si mai de la urechi in jos, bine ca am facut un efort si am citit.
Curierii sunt ok toti pe aici.
Foarte, foarte frumoase păpușile! 10 cu felicitări!
Chiar făceam o observație stând la cozi prin hypermarketuri: vârsta medie e cam 50 de ani, nu prea vezi tineri făcând cumpărături…Comerțul se mută ușurel în internet și foarte bine face! Noi încă nu am făcut nicio comandă on line.
Dar avem probleme cu curierii, nu cu ei ci cu vecinii de fapt. Tineri, cam la 30 de ani, el italian, ea thailandeză- dar nu cred că naționalitatea contează- și au o fetiță. Fac la greu comenzi on line, până aici nimic negativ. Negativ e că foarte des sunau curierii la noi să ridicăm pachetele pentru că ei nu erau acasă. Există o anume distanță până la poarta aia mare. Eu, din motive pe care vi le-am povestit, nu mă puteam deplasa ori căra greutăți, se ducea dl. Leo. O dată, de două, de n ori, apoi a dat cu basca de pământ și a spus basta! De ce? Pentru că niciodată doamna thailandeză, plecând de acasă cu fetița, nu ne-a bătut în ușă să ne spună: bună ziua, domnilor, eu plec dar aștept un pachet, fiți amabili și luați-l dvs, mulțumesc mult, bună ziua. Soțul ei lucrează de dimineață până seară. Sunt oameni mutați recent și nu dau deloc semne de prietenie, de confidență cum se spune pe aici…Așa că, din păcate, nu le mai răspundem curierilor.
În altă dezordine de idei, eu mă pornesc cu colinda și vreau să o fac foarte pozitiv. Deja am o ușoară strângere de inimă că v-am povestit ceva negativ, puteți gândi că suntem oameni răi dar nu suntem. Ca oameni mai în vârstă suntem datori să-i educăm pe cei tineri. Nu?
Vă urez din tot suflețelul un Crăciun frumos și luminos, sănătos și voios, cu pace în voi și între voi, cu multă speranță! Și să nu uităm că de Crăciun sărbătorim Nașterea lui Iisus Hristos- care nu s-a născut doar acum două mii de ani ci se naște mereu în inima celui care se preface în iesle! Mare taină mare că Fiul lui Dumnezeu creatorul, infinitul, vine între noi, oamenii! Între noi și pentru noi!
La mulți ani, Mihai! La mulți ani tuturor!
Cu drag,
GMT
Comentariu beton!20
Da asa e , cumva s-a imbunatatit atitudinea curierilor ( mai amabili, suna inainte aproape toti 🙂 ) singura explicatie pe care o am este ca au inceput mai multi oameni sa le lase ceva sau sa mareasca suma – personal incerc sa le las minim 5 lei , daca nu am ii rog sa imi schimbe si sa isi opreasca 5-10 lei depinde cat de greu este coletul si ii simt din voce cat de mult se bucura si imi multumesc de cateva ori. Am facut un sistem cumva ca sa elimin interactiunea off , cand ma suna ii rog sa lase la usa coletul si pana urca le las banutii pe o cutie din fata usii si le zic ” v-am lasat x lei , va rog sa ii luati , multumesc” si totul works like a charm . Legat de super curieri da, aveam la fosta locatie un curier de la Fan extrem de amabil si prietenos dupa ce am plecat s-a impretenit si mama cu el , beleaua e ca din pacate i-au schimbat zona motivul fiind ( chiar el i-a spus mamei cand s-au intalnit prin cartier) ca se pare ca nu vor sa se „imprieteneasca” prea tare curierii cu oamenii dintr-o anumita zona si ii schimba compania in mod special …lucru care mi se pare cel putin stupid …si aici aveam o domnisoara de la Fan , atat de vesela si amabila abia asteptam sa ma sune , prin toamna cand am primit un colet cand a plecat mi-a urat „la multi ani ” bineinteles ca am ramas masca si mi-a raspuns razand „am vazut CNP-ul pe cutie ” , iar de cateva saptamani vine un baiat – sper ca e bine domnisoara si doar in concediu …ah si da, Genius e ff misto 😀 Am o gramada de experiente dar nu vreau sa ma lungesc si mai mult, daca inainte aveam 2-3 colete pe luna acum minim 3 pe saptamana – sper ca primesc si ei un salariu mai mare acum , nu stiu ce ma faceam fara ei 🙂
Am avut interacțiuni f bune cu curierii și livratorii în ultimul timp. Fan Curier f ok, am comandat chestii și acasă la ai mei, maică-mea mulțumită de ei. De mâncare nu mai vorbesc, toată lumea a venit cu cel puțin 15 min mai repede decât ora estimată. Posibilitate de plată online sau cu POS, care înainte nu prea era..sau dacă era se uitau la tine livratorii ca la felul paișpe 😁
P.S. Au ieșit super păpușile! Bravo ❤
Cred ca e mai bine fata de alti ani. La patite trec faptul ca (virgula)cuptorul comandat a fost livrat la alta persoana (pt ca eram la serviciu si coletul meu a fost preluat de o pers in varsta, am observat beleaua dupa ce am ajuns acasa). Distractia a fost ca dupa ce am anuntat curierul de pocinog, i-a cam durut la basca astfel incat am sunat eu la celalalt beneficiar(spre groaza mea locuia in alt capat al tarii) , datele sunt trecute pe cutia livrata( nus cum stau astia cu GDPR-ul, ca am aflat suficient) care m-a anuntat ca desi e din alta localitate cumparase cuptorul +alte chestii copilului care era student in orasul meu, copil care avea programat montajul in ziua respectiva, mai spre seara. Am stopat montajul si am preluat rolul de operator, am stat cu ochii pe programul studentului (anul I medicina, prea speriat sa chiuleasca), si am directionat curierul sa lase orice livrare avea de facut si sa se distreze cu schimbatul produselor la ora indicata de mine si de student. Nu tin minte firma de curierat.Acum gatesc la el, daca conving inginerul casei sa imi monteze si ultimele suruburi de prindere, sunt tare.O alta patita a fost ca un curier m-a anuntat ca nu sunt libere boxe in easy si ca vrea sa imi livreze acasa. Si acum ma intreb daca era adevarat sau dorea doar ciubucul,ca mno, si mie imi place easybox dar curierilor cred ca nu le place , pt ca nu mai au ciubuc. In general e ok cu livrarea in acest an, am evitat sa comand de sarbatori doar in teorie, in realitate mi-a sosit o jucarie pe care am pus-o la treaba astazi in bucatarie , spre bucuria mea mi-a taiat slata boeuf (aka poulet) in 3 secunde, astfel incat am timp sa stau cu ochii in blog. Numa’ putin, ma duc acusi sa plang la ligheanul cu umplutura pt sarmale.
Am comandat ca de obicei, cred, nici mai mult, nici mai puțin, iar interactiunile cu curierii au fost obișnuite. Dar n-aș putea să spun care că nu sunt atentă la ce firma de curierat vine. Cel mai des Fan și Urgent Cargus, oricum.
Ce știu sigur e că la birou urcă toți până la 2 fără probleme, la bloc nu urcă niciunul până la 4.
Bringo am folosit doar o dată, sa vedem cum funcționează în caz ca rămânem izolați/carantinați și a fost ok, dar la 20 de lei livrarea nu e ceva ce-as alege constant pentru ca mi se pare mult raportat la prețul cumpărăturilor noastre (70-120 de lei o dată). Mi s-ar părea acceptabil dacă o tură de cumpărături ar fi de pe la 300 de lei in sus.
Genius nu cred că funcționează la noi in oraș.
Mâncare la pachet am comandat mai des și a fost ok de fiecare dată.
Si eu am avut această problema cu 20 de lei livrarea la Bringo, versus cumpărături de până în 200 de lei. Dar cum nu îmi place, neam, sa mă înghesui prin magazine, cu sau fără pandemie, mi-am zis că prețul ăla de livrare merită liniștea și neimplicarea mea activă în mersul al magazin.
Eu am o problema, în schimb, în ceea ce privește carnea/peștele de la Carrefour. Că nu îmi plac și atunci tot nu scap de umblat pe la magazine măcar o dată pe lună. Dar tot e un avantaj, față de cumpărăturile săptămânale.
Noi, de cele mai multe ori, mergeam la cumpărături dimineața (da, rapid, in timpul programului de lucru) ca sa evităm nebunia. Mai mult, cele mai multe cumpărături le facem la Lidl care nu era acoperit de Bringo ultima dată când am verificat, așa că rămân destul de puține de luat din supermarketuri (unele cărnuri, lapte fără lactoză).
Ah, si ce-am pățit cu Bringo a fost că n-au gasit unul dintre produse și i-am zis tipului sa o lase baltă ca nu-i important, dar banii n-am mai avut cum sa-i recuperăm. Nu ne-am stresat că era sumă foarte mică, dar daca sunt sume mai mari, se pot recupera? Că de plătit am platit integral înainte tot ce a fost în coș.
Dar ca idee nici mie nu-mi place să mă duc în supermarket și ma duc doar cand e musai și când se adună mai multe de luat, mă enerveaza să pierd atata timp pt 2-3 produse.
@Rox, eu la Bringo nu plătesc niciodată înainte. De fiecare dată, plată cu cardul la livrare. Nici măcar nu știam că există opțiunea să achiți înainte.
Sunt mulțumită de toate firmele de curierat cu care am avut de-a face. Dacă nu sunt acasă, convenim la telefon și ne întâlnim pe unde omul cu coletul și-l iau.
Intr-adevar, cei de la Fan sunt cei mai simpatici si mai de treaba curieri. Te intelegi cu ei ca oamenii.
Serviciul de livrare de la Ikea lasa de dorit. Te anunta ca sunt pe drum, fara avertizare prealabila, asa ca trebuie sa fii pe pozitie cand vor ei😡.
In rest, depinde de om, si cu bune si cu rele.
Colet ridicat de DPD in Bucuresti a ajuns la Hunedoara in 22 de ore.M-au salvat de Craciun 🤣🤣
Partea nasoala e ca toti curierii suna cand sunt in fata blocului.Daca esti pe wc l-ai ratat.
Nici eu nu am probleme, dar nici nu am avut vreodată (cu o excepție). Nu prea comand online, de cîteva ori pe an, chestii pe care nu le găsesc prin magazine, dar mereu cer livrarea la serviciu, unde e permanent cineva care poate primi pachetul. În felul ăsta nu trebuie să stau mereu atent la telefon și prin preajma casei, ca să fiu acasă cînd vine curierul. Plus că adresa e simplă, ușor de găsit, are loc de parcare, deci curierul nu are nici un motiv să se rătăcească.
Corespondența de la serviciu o trimitem cu Fan, e ușor de făcut AWB la ei pe site, curierul vine cel tîrziu a doua zi (depinde de ora comenzii), totul merge uns.
Îmi aduc aminte o singură problemă, acum vreo 14 ani, am trimis două colete cu cadouri de Crăciun în alt oraș, ambele la aceeași adresă, și a ajuns numai unul. Al doilea a dispărut fără urmă. Era perioada nasoală, începuse lumea să folosească curierii mai mult ca de obicei și ei nu erau pregătiți, nu făceau față, am trimis cu numai cîteva zile înainte de Crăciun și era balamuc, coletul ajuns (ăla 1 din 2) a ajuns după vreo 8 zile. Nu mai știu firma, oricum nu contează. E posibil și să fi băgat curierul coletul în buzunar, dacă pe AWB nu am specificat 2 pachete. Nu mai știu, era la început toată treaba cu curierii.
Pe internațional nu am cine știe ce experiență, pot menționa DHL, care se mișcă rapid, am trimis de pildă ceva în Germania într-o după amiază și a ajuns a doua zi la ora 9 pe biroul destinatarului. Care plecase din București în aceeași după amiază în care am trimis coletul (uitase ceva aici, am chemat DHL, aveau avion de Düsseldorf în noaptea aia, a doua zi omul a ajuns la serviciu și a găsit pe birou ce uitase în ajun la București).
Pe relația Germania se mișcă foarte bine Pletl, dar nu e chiar curierat, că nu îți aduce acasă, tre să te duci la autogară după pachet. Dar ajunge în 2 zile, și au autocare zilnic. (De fapt aduc și acasă, dar durează mai mult, pesemne trimit de la autogară acasă cu un curier local).
Am folosit destul de mult si eu curierii anul ăsta dar cel mai multumit sunt de Fan. Ultima experienta cu ei a fost saptamana trecuta cand am trimis din Bucuresti intr-un sat din Vaslui 2 colete (70x50x50 cm fiecare si cam 18 kg impreuna). A venit curierul la ora stabilita (parca era 14), am dus cutiile impreuna la masina si a doua zi la 12 m-au sunat copiii carora le trimisesem cadourile ca le primisera si erau tare bucurosi. Am platit pret standard, nimic special (am lasat vreo 17-20 lei pentru curier). Cu aceasta ocazie am fost convins ca cei de la Fan sunt profi si ca isi dau toata silinta ca clientii sa fie multumiti. Până acum eram impresionat doar de cei de la DHL si TNT ca prin intermediul lor primeam cele mai multe colete.
Pe scurt, NU!
Niciodată.
Când erau ceva încurcături curierii s-or agitat singuri și le-or rezolvat.
Plătesc on-line, dar totdeauna am 5 lei mărunt și pentru băieții ăia.
Mă iubex toți și n-am.
Probleme.
Eu sunt foarte mulțumită de, surpriză, POSTA ROMANA 😁 PE motiv că mama s-a mutat unde se agață harta in cui (Botosani), si cand am vrut sa-i trimit ceva prin curier, era sa leșin cand am văzut pretul pe km suplimentari. Adică coletul in sine ma costa 23 lei, iar km suplimentari 90 lei😶 Asa ca am trimis cu Prioripost si a ajuns a doua zi la ușa maică-mii. A, si au si tracking la colete , asa ca l-am „văzut” pe tot traseul
Mihai, las si eu asta aici, undercover, evidemanet. Nu e reclama, dar va rog priviti copiii si bucuria sincera din ochii lor.
https://www.youtube.com/watch?fbclid=IwAR0gbIiD0T48QTtEV85dSBsC3IHacMcJxuf_KwzPf9z5sPh1jgWD0ZSpwnQ&v=-SDzRdmxWIs&feature=youtu.be
Eu căutam ieri cu ardoare un garaj Hot Wheels. Surprinzator, am comunicat pe whatsapp cu persoana responsabila de acolo, am intrebat daca este posibil sa il primesc astazi, in ajun si m-a asigurat ca nu sunt probleme. Am zis ok, mi-am vazut in continuare de treaba. Astazi, 09:30, primesc mesaj de la Sameday, ca mi se livreaza coletul. Sun curierul, il intreb daca mi-l poate lasa la alta adresa, pentru ca tocmai plecasem de acasa, imi zice ca da, e in regula, doar sa i comunic pin-ul. La ora 11:00, aveam coletul. Si oricare dintre celelalte comenzi pe care le-am avut, nu au venit mai tarziu de a2a zi. Ceva s-a schimbat in bine.
Fiecare curier are plusuri si minusuri… Fan Curier a fost odata Cel mai bun, acum e doar cel mai Tare Curier ca raspandire, dar calitatea si responsabilitatea lor lasa de dorit…
Cele mai nașpa experiente le-am avut cu Urgent Cargus.
0 0
Lucrez de acasa, lucrez cu o mare parte din curieri, ii am in agenda pe Fan, Cargus. Mai sunt niste ametiti la DHL, GLS, dar in principiu e ok.
Cred că sunt o răsfățată a sorții sau ceva, dar n-am avut niciodată probleme cu livrările sau curierii. Din 2015 m-am ”abonat” la Cargus, de când am început să comand cărți într-o veselie (uneori comandam și de două ori pe săptămână), apoi m-am împrietenit și cu Fan Curieru`, care-mi livrează cosmeticale, gablonțuri și alte prostii muierești. O singură dată a întârziat băiatul, destul de mult, aproape o oră, dar nu m-am supărat, că doar nu-l așteptam în ger 😀 Și-a cerut scuze și ăsta a fost singurul derapaj, în rest au venit mereu la orele promise, au fost amabili, ca de altfel și eu cu ei, n-aș putea să mă plâng nici dacă aș vrea.
Cred că singura schimbare de anul ăsta ar fi că parcă am fost mai prietenoși unii cu alții, ne-am întrebat de sănătate, chestie care nu se întâmpla până acum. E mare lucru să rămâi cu zâmbetul pe buze când ești atât de expus riscului 🙂
În afară de DPD, bulangii cocliți ce mi-au furat ceasul în rest numai lucruri pozitive! Am făcut azi curățenie de mi-a venit rău! După ce o zi întreagă am băgat la curățenie, m-am hotărât să strâng puțin din fund și să îmi comand un Roborok. Abia aștept să vină!
PS. Cozonacii miros extraordinar!
Roborock de care?
S5 Max negru direct de pe site-ul Xiaomi cel mai jos pret de pe piață
Să-l folosești sănătos.
Hi hi hi… mulțumesc frumos! Tu tot din asta ai?
Nuuu, e cu trei modele în urmă.
Am avut experiențe ok anul asta, la birou când comandam eram mereu invitat să cobor în parcare sa stau la coada la duba, chit că eram în ședință:) sau că era iarnă, și coboram dezbrăcat în frig. Mă suna și dacă nu puteam sa răspund venea ziua următoare. De când cu munca de acasă, totul ok, ori livrează la ușă ori lasă la intrare in bloc, unde le preia cineva.
Cu bringo am luat odată, am lăsat vreo 15 lei ciubuc, problema mea e cu calitatea fructelor și legumelor, așa că prefer Lidl.
O singura data am primit un colet ce părea ok dar înăuntru produsul deteriorat. Posibil de la calitatea proasta a produsului.
Easybox nu am incercat. Daca am comanda sub 100, adaug un bax de pamperși și gata, sar lejer de 100;)).
Cred că sunt singurul de aici care nu las bacșiș la fan etc. Tot timp am considerat că asta e jobul lor. Culmea e că am lăsat întotdeauna minim 5 la livrat mâncare, mai mult celor care vin pe bicicleta, pentru că efortul e mai mare.
Eu m-am mutat pe cumparaturi online de vreo 5 ani. Serviciile sunt la fel de bune. Fan e preferatul meu: avem si noi un Fane pe care l-am si „reclamat” pozitiv la corporatie, laudat cum se cuvine si recomandat sa-l pretuiasca asa cum il pretuiesc eu.
Easybox – revelatia anului. Comanzi seara la 10 si dimineata la 7 te duci la cutia din coltul strazii.
Aaa, si sa nu uit, o alta revelatia a fost BeeFast: orice vei trimite ajunge in max 2 ore in orice colt al Bucurestiului. In februarie, cand a nins, singura data cand a nins, am trimis sania si pantalonii de schi din Aviatiei in Titan, ca deh, erau copiii la bunici si nu putea rata singura zapada din an
Cred ca depinde mult de omul care livrează, nu neapărat de firma. La noi in oras, la fan curier lucreaza un tip atat de nesimțit si antipatic ca as face orice ca sa evit livrarea prin fan curier.
Astia de la Fan sunt peste toti. De ceva timp lucrez la coltul strazii (intr-o institutie desigur). Ghice ce, ma suna curierul si ma intreaba daca duce coletul acasa sau la serviciu. Dar tot sunt nemultumita, vreau si eu Genius si la Baicoi inca nu pot. Cum dom-le, la Baicoi nu?
De când a explodat comerțul online o data cu pandemia prefer livrarea in punctele fixe de livrare sa nu stai după curieri toată ziua.
Când e sa trimit colete intru pe trimite-ieftin.ro și compar acolo tarifele.