Am fost săptămâna trecută la o chestie mai mult decât interesantă despre care am tot vrut să vă povestesc, dar, în lumina recentelor evenimente din spațiul carpato-danubiano-pontic, nu prea mi-a mai ars.
Mdeci, eu mă duc la conferințe de presă foarte rar spre deloc, pentru că mă plictisesc ca naiba, plus că, de cele mai multe ori, știu despre ce va fi vorba acolo dinainte să ajung. Prin urmare, de ce să mă mai duc? Dar de data asta un al nouălea simț mi-a zis că n-aș face rău să merg. Și-am mers.
Ia fiți atenți aici. Cetățenii de la UNIQA Asigurări au lansat un produs, un asistent digital pentru clienții care au polițe casco la ei. Ce face asistentul ăsta digital? Păi cel mai important lucru: te ajută să-ți iei mai repede banii când ai nevoie de ei. De exempu, ți-ai găsit mașina lovită în parcare și-ai cam vrea s-o repari? Mergem frumos la ANA (oricât de incitant v-ar suna asta, să știți că Ana este totuși numele asistentului) și porți cu ea o conversație, exact ca pe whatsapp. Nu vă faceți probleme, nu trebuie să fiți maeștrii ai conversațiilor virtuale, știe ANA exact ce trebuie să vă întrebe.
Dupa ce răspunzi la întrebări și la ce te mai pune ea să faci acolo (nimic complicat, totul e automatizat, am asistat la demonstrație), îți propune o sumă, tu dai accept și aia a fost, în 24 de ore ai banii în cont. Desigur, dacă ți se pare că suma nu e conform cu reparațiile pe care le ai de făcut, ai și opțiunea să nu dai accept și să mergi pe calea clasică, aia cu telefoane, constatări, dosare și aprobări. Te asigur însă că e mult mai ușor cu asistentul digital ANA.
Nu stiu cât de interesantă vi se pare vouă toată chestiunea asta, dar, indiferent că vrem sau nu vrem, ăsta e viitorul. Noi nu știu cât și cum mai apucăm, dar copiii noștri cu siguranță vor trăi așa. Au plecat la mare cu mașina și-au pățit buba pe drum? Vor deschide o aplicație din care cheamă un serviciu de tractare, încă o aplicație care le trimite o altă mașină și, la final, aplicația prin care o să le mai trimiteți niște bani, pentru că „mama, s-a stricat rabla aia pe drum și-a trebuit să comand alta”. Pe ANA o deschideți voi, că doar n-o să plictisiți copilul cu detalii din astea obositoare de genul: repară mașina că tu ai stricat-o.
In fine, râdem glumim, dar cine a avut vreodată de parcurs procedurile alea complicate, în urma cărora trebuie să obții banii de la societățile de asigurări, știe exact despre ce vorbesc. Constatări, dosare, alte constatări, aprobări peste aprobări, telefoane, toate astea generând pierdere de timp, nervi și stres. Chestii pe care ți le poți asuma când mașina e avariată rău și ai nevoie de sume mai mari, dar când miza sunt câteva sute de euro, îți cam vine să-ți iei câmpii și nu știi cum să faci să rezolvi mai repede. Ei, cam asta face ANA cea digitală pentru clienții UNIQA Asigurari.
P.S. Am pus o singură întrebare la conferință: de ce plafon de 500 de euro? În ideea că mi s-a părut cam mică suma, știti și voi cam care sunt scorurile la piese și manoperă. Mi-au spus că e suma pentru testare, să vadă cum se mișcă lucrurile și, dacă piața o cere, o vor crește.
sursa foto: shutterstock
Ana ARE mere….încă! 😛
Are, are. 😀
Le tunează și le face … pepeni 😜😎
Ana, Maria (ING), Andreea (Vodafone), nu vă pune pe gânduri faptul că toate cele alese să vă scoată din belele sunt femei? Nu vă pune, ha?!
Comentariu beton!41
Elena, sa nu uitam de George de la BCR 😉
Comentariu beton!18
@Eleno, vezi că multe uragane au tot nume de femei. 😂
Comentariu beton!22
Și Ioana de la waze. Hmmm…
@Eliza, George nu e doar aplicația? Care oricum mai rău te încurcă decât te ajută…
@didino, păi știi cum e: te ajut, te învăț să faci treburile cum trebuie, îți ofer consultanță, dar dacă tu „nu” și „nu”, vine Katrina, dă-te-n spanac!
Comentariu beton!17
@Mihai, iată!
Deja simt că am dreptate. :))))
Elena, mai ales că de cele mai multe ori cele care ne bagă în belele sunt tot femei…îhî, sigur ne pune pe gânduri…😜 O fi vreo conspiratie
Aha. Deci, @Eleno, femeia te ridică, femeia te doboară. Să mă apuc de consultanță zici? Că la demolat mă pricep deja 😜
Nu era şi Simona de la Elefant?
GOGU de la cazanele Institutului internațional de astrofizică, spectroscopie nucleară,
prospecțiuni intergalactice, studiul quasarilor și determinarea universurilor ciclice cu structura toroidală.
DOREL instalatorul, constructorul, meșterul 😜
GEORGE dă la BCR e din categoria hipsteri 😜
S-a egalizat puțin balanța ?
Comentariu beton!16
„Ana, Maria (ING), Andreea (Vodafone),”
@Elena P, numa’ ca peste toti e sef Bula!
Comentariu beton!15
Dar zânu de la Transilvania?
Măi, terminați-vă cu prostiile și rețineți ce a scris omu’ ăsta aici.
😂😂
Am reținut esențialul, Ana n-are mere. 😛
@ M V Ioana e doar un asistent vocal care mai poate fi folosit si la altele,cum ar fi folosirea de catre aia mai nevazatori sau slab vazatori pe telefoanele mobile…I should know pt ca s unul dintre ei si chiar ajuta mult.
In alta ordine de idei:ar mai fi Carmen😁
Plafonul, nu va fi foarte mare, nici in viitorul mai indepartat, in asigurari tb sa ai controlul sumelor pe care de despagubesti, cel putin in Romania, unde si asiguratii nu-s usa de biserica.
In rest, misto proiectul acesta, al fostilor mei colegi 👍
Se pot duce ușor la 1000 de euro plafon.
Super! Noi mergem frumușel la Ana, dar Ana … nu merge! Link-ul este funcțional dar asistenta e la cafea 😜
În altă ordine de idei, să fiu un fel Gigi Contra, măcar așa puțin. Înțeleg nevoia, sunt de acord cu progresul, însă era aceasta super tehnologizată și digitalizata, îmi lasă senzația că ne vom pierde capul. Ferească sfântul să nu ai telefon, laptop, tabletă, net, curent. E ca și cum nu ai cap, mâini, picioare, prieteni, oameni pe lângă tine. Numai zic.
O fi plecat la piață, să ia mere. N-ai văzut ce nebun e bărbat-său? O pune la zid dacă nu-i duce meniul complet.
Păi, na, dacă nu existau progresul și tehnologia am mai fi trimis si azi mesaje prin porumbei călători.
@didina,
Dacă e fată deșteaptă, ia și un dosar cu șină, pun pariu că va trebui pe undeva.
@Mihai,
Păi dacă nu aveai porumbei, mesajul nu pleca, treaba nu se rezolva!
Acum dacă nu ai scula la îndemână plus net, tot așa, mesajul nu pleacă 😜, treaba nu se rezolvă!
Zic și io 😀
Dar da, tehnologia este foarte bună, nu o dau cotită, vorbeam și io așa, că nu am ce face 🤣
Ehe, despre „roboțeii” ăștia începe sa se discute din ce în ce mai des și în România. Este un articol pe Contributors despre asta. Să vedeți în viitorul apropiat, ce vor plânge actualii angajați din backoffice, financiar si HR, care sunt primii amenințați de această „revoluție”!
Ana nu are și ea niște pepeni ?
Ana are ”di tăti”, numa’ mere n-are. Că nu vă mai săturați, ce n-are femeia aia vreți…
Păi Laura, pepenii e de sezon ! Ce să cer altceva ?! Mure ?
Da’ caisele ce-au? 🙂
Iata, in sfarsit, intrebarea cea mai relevanta:
mere (.)(.) sau pepeni ( . Y . )
Dupa cum se vede, Ananasu’ prefera pepeni 😉
Mai are si altcineva curaj sa vina cu alte preferinte?
ps: @Elena – doamna, va rog sa nu va simtiti nedreptatita, sunt sigur ca cineva prefera merele 😛
hmmm….. aplicatia este doar pentru Casco. pentru RCA mai sta. Oricum, deja retelele de service-uri care se respecta, iti fac masina si dupa aia recupereaza ele banii de la asigurari.
Intrebare: suma propusa de Ana acopera prejudiciul sau mai pui tu bani din buzunar?
Păi pentru rca ar fi dificil de făcut aplicatie. Afli unde are polița ăla care te-a lovit, abia după ce s-a comis.
Tu hotărăști dacă acoperă sau nu. Aplicația îți pune niște întrebări din care se poate stabili destul de clar ce daune are mașina și suma pe care ți-o oferă este conform cu ce le-ai comunicat. Dar dacă tu crezi că nu e ok, n-o accepți si cu asta basta.
plafonu de 500 € mi se pare mic
pentru casco știu că procedura e să faci hârtii la service, apoi plata aprobată de firma de asigurări și de abia după aia te sună de la service să duci mașina la reparat
pare o idee bună, iar plafonu e mic din cauza escrocilor din service
Până acum am apelat de câteva ori la CASCO și asiguratori terți.
În varianta clasică.
De fiecare dată fără reproș, fără tergiversări inutile sau sume derizorii.
CASCO: Groupama, Allianz
Asigurători: Asirom, Euroins.
P.S. La vremea respectivă Euroins era văzut mult mai rău decât acum.
copy/paste dupa : Asa am luat eu BAC-ul :
„Personaj secundar, feminin și individual, Ana reprezintă destinul trist al femeii de la sat, unde aceasta reprezintă doar «două brațe de lucru, o zestre și o producătoare de copii». Ea este caracterizată în mod direct, de către autor și alte personaje, dar mai ales în mod indirect, astfel încât trăsăturile ei de caracter se deduc din faptele și vorbele sale. Încă de la început, ea este prezentată în antiteză cu Florica, fiica văduvei lui Maxim Oprea. Pe când Florica era «fata cea mai frumoasă din Pripas», Ana avea faţa «lunguiaţă, arsă de soare», iar pentru Ion, ea este o fată slăbuţă şi «urâţică». Cu toate acestea, Ana «avea locuri şi case şi vite multe», pe când Florica era chiar mai săracă decât Ion. Astfel, Ion alege să se îmbogățească, înăbușindu-și sentimentele pentru Florica și făcându-i curte Anei.”
ce sa mai comentezi dupa asa comentariu ?
PS : nu existau / exista asigurari anti-sarcini nedorite nici atunci si nici acum.Exista doar: Ana „fereste-te de Ion”.E blestem.
PS :https://liceunet.ro/liviu-rebreanu/ion/caracterizare/ana
Si in acest moment, daca suni la call-center Asirom(de ex.) , dupa ce ii comunici ce si cum s-a intamplat, poti cere sa iti faci singur evaluarea(deci nu tre sa stai dupa ifosele unui inspector de daune) si in final sa ceri reparatie in regie proprie. Asiguratorul iti da banii stabiliti de comun acord si treaba ta unde si cu cat repari daunele.