Acum vreo două săptămâni vă rugam să mă ajutați să aleg între cele două provocări pe care le faci #odatainviata. Și m-ați ajutat. După cum mergeau lucrurile, eram convins c-o să văd și eu cum e să mergi la birou cu elicopterul. Dar, la final, când am numărat voturile, am constatat c-o să mă cam dau cu mașina de raliu. Chestie care la momentul ăla m-a cam ofticat. Până am ajuns pe circuit și-am uitat pe loc de orice elicopter de pe lumea asta.
Ce voiam să spun, îi știți pe băieții ăia care merg tare pe autostradă sau îi dau blană între două semafoare și au impresia că sunt piloți? Nu de alta, dar trăiam și eu cu aceeași impresie, că dacă știu să ies tare din curbe sunt pe undeva pe la nivelul lui Carlos Sainz. Well, m-au liniștit băieții de la Academia Titi Aur cât ai zice „calcă frâna cât poți de tare, ia viraj maxim stânga, dă-i gazul la fund și ține exteriorul, ȚINE EXTERIORUUUL”.
Nu știu cum să vă explic, dar nu numai că n-am niciun regret că n-ați ales elicopterul, dar acum dacă m-ați pune să aleg eu, aș alege fără să stau pe gânduri aceleași lucru.
Lasă c-am condus, lasă c-am mers pe două roți, lasă că una e să te crezi tu pilot și alta e să ai unul adevărat în dreapta, care-ți spune exact ce ai de făcut ca să scoți tot ce poate mașina aia, dar o să vedeți în video un logan cu roți care se mișcă liber pe puntea spate. Să încerci să conduci mașina aia e ca și cum ai conduce o mașină care se află într-un derapaj continuu și tu trebuie s-o faci să te asculte. Nu vreți să știți cam care a fost gradul meu de satisfacție când am reușit să fac loganul ăla să mă asculte ca un cățeluș (era să scriu o pisicuță, dar mi-am revenit repede).
Iar finalul, pe macadam, cu Mitsubishi Evo 9 și pilot de raliu la volan, a fost ceva ce nu vă pot descrie în cuvinte. N-am simțit atâta adrenalină de când sunt eu. Păcat că din video nu vă puteți da seama care erau senzațiile reale din mașină și cât de rapid se petreceau toate lucrurile. Dar dacă știți clipul cu „Tăurete”, vă puteți imagina cam ce-am simțit și eu.
Mno, în concluzie, vă mulțumesc și vouă, c-ați ales ce trebuie, și celor de la Veka România, c-au pus la cale toată tărășenia. A, și lui Mariciu, c-a avut inspirația să propună asta.
Dacă tu ești fericit….
Sunt, sunt.
Ha! Mă bucur. Am ales raliul pentru c-am însoțit pe cineva care a făcut-o, luna trecută. Mi s-a părut interesant numai din ce am văzut și ce mi s-a povestit după, fără să trăiesc experiența pe pielea mea, ca tine. Apreciez ce fac oamenii ăia acolo.
Și eu. Mi se pare foarte tare c-au băgat bani în așa ceva.
Eh, lăsați.. Mă faceți să roșesc.
Cu plăcere!
😚
Mașină, elicopter, nici nu mai contează. E ok că ți-a dat voie să mergi. 😜 Să-ț’ fie de bine!
Comentariu beton!13
Ești pă plaje, ă?
Te roade invidia, ‘șa-i? 😛
Hai că nu-i așa rău la birou, scaun comod, aer condiționat, d-astea de oameni serioși, nu plimbare, citit, somn, mâncare toată ziua. Te ia lenea aia mare, pe cuvânt.
Comentariu beton!15
Deci e clar! Trebuie să încerc și eu !
Și nu mai călcați iepurii ! Vă vede Dumnezeu !
Ai vrut să spui „și nu mai călcați CA iepurii”, nu?
La astea nu se uită El…e pudic.
Să îl feliciți pe cel ce a făcut montajul. Deja m-am uitat de vreo 4 ori. Și încă e devreme…
Adevărul e că montajul e bine de tot.
Din cand in cand mai vine Sefu’ cu mine pe teren.
Si cand nu are rapoarte/ mailuri/ chestii de scris cred ca se plictiseste. Si zice: ‘ Hai da cheile macar sa conduc si eu’
Nu e chiar in genul filmuletului dar pe aproape.
Auzi, costa mult o experienta cu baietii astia?
Sa stiu sa ‘ trag la bonus’ si sa ii scot raliurile din cap….
Nu contează cât costă. Face toți banii.
Vezi să nu cumva să i le bagi 😜 … de minți zic … în cap😎
Habar nu am, dar cred că găsești la academia titi aur pe site.
@Miki , de Craciun aveau un mic stand in Promenada. Cursul de condus defendiv era pe la 700lei. Ma batea gandul sa-i fac „cado” sotului.
@IoanaR, cursul de defensiv e cu totul altceva față de ce-am făcut eu. Știu, pentru că l-am făcut și pe ăla.
Mda, toți o dădeau cu elicopterul 😜. Numa’ oameni care nu știu că cel mai bun lucru e cel făcut cu mâna ta😜. Fericitule!!!
Nu pot să nu remarc două lucruri: lipsa unei căști de protecție și a unei căscuțe 😜. „Radarul uman” ce părere a avut despre asta? Mai pupi … ciorbă caldă? 😜🤗😎
Radarul uman s-a îndurat să spună „auzi, să faci bine să nu mori”.
Aha, bine a zis. Nici a mea nu știe să facă colivă 😜
Io i-am zis să învețe… în rate😉.
Comentariu beton!19
Subiectul e total in afara sferei mele de interes… poate pentru ca mi-s fata??? 🙂 Deci nu te pot ajuta cu nimic… 🙂
Mi se face rău doar când mă uit. Dar tot m-aș băga la o experiență ca asta, lângă un nene d’ăla de la academie, care știe ce face 🙂
Băieții ăia de la Titi Aur știu la milimetru ce trebuie să facă sau ce ai de făcut. Ești în siguranță tot timpul.
Aș încerca și eu experiența asta deși alesesem elicopterul.
Am avut parte de o lecție de condus off road. A fost ceva ce nu voi uita vreodată.
…și m-am mai uitat de câteva ori…..sunt sigură că a fost mai mișto decât pare în filmuleț.
Loganul ala face toti banii 🙈 m-am dat 2 ture cu el.
Râzi, tu, dar nu prea era râsul tău. :)))
Era, dar doar pe alocuri. 😀
Să-ţi fie de bine, nănaşule!
😀
Foarte fain!
Doar o intrebare: La 1:15 va tineti de mana? 😀
Era hora Unirii la radio și de asta…
Nu-mi amintesc, dar e posibil orice. 😀
Pe undeva pe la momentul 1.10 in filmuletul postat se vede un iepuras, care fuge de pe pista? 🙂
Da, da, a avut ceva noroc că n-a sfârșit la tavă. Cu măsline.
Mie mi-a stat inima cand am vazut ca ai ales in defavoarea elicopterului, ma duc acu’ sa numar cati au fost cei care te-au aruncat in fata volanului, cer insistent o renumarare de voturi 😀 (si iepurelui i-a stat inima, cred ca e pe pastile pentru combaterea hipertensiunii pe fond de stres). Hmmm, da o troti care sa faca asa ceva ati probat, sau au taiat-o la montaj?!
Păi pe două roți cu bmw-ul ăla a fost exact ca pe trotinetă. 😀
Pot să spun oficial că sunt INVIDIOS. Mă cam bate gândul să fac un curs din ăsta…
Fă-l. N-o să-ți pară rău.
Poate găsesc și eu vreun sponsor ceva… să vedem. Am zburat până acum cu 3 tipuri de elicoptere: EC-225L Super Puma, AW-189 și cel mai ok din toate punctele de vedere SK-92. După cum spuneam adrenalină a fost prima oară pentru că nu știam la ce să mă aștept, dar după vreo 5 min a trecut și apoi m-am simțit ca în avion.
Abia m-am intors de pe platforma cu beliscopteru. Am stat 3 ore intr-un balon de cauciuc (survival suit), de-mi putzeau si gandurile cand am iesit. Dormit cu brio mai tot timpul (au casti bune), incotopenit intr-o centura in 5 puncte si zburand in nori (vizibilitate canci).
Deci da, ma bucur ca i-ai ascultat pe aia mai batrani si ai ales raliul.
S-au numarat voturile. Au fost 112 la 105 pentru mașină.
Boss eu nu îi înțeleg pe cei care lucrează pe platformă care se plâng. La sfârșitul lunii când îți intră lovelele mergi cam câș puțin nu e așa? Asta probabil datorită faptului că nu mai încap banii pe card așa este?
Și dacă e așa rău de ce nu schimbi jobul?
Survival suite-ul ăla nu e așa că e degeaba?
PS. Și încă o chestie… nu e așa că berea e mai bună doar dacă e postată pe Facebook alături de un comentariu abia am aterizat și mă bucur de prima bere după X zile de rotație în pușcăria aia?
tare de tot!
totuși nu trebuia să purtați cască amândoi?
Ăăă… nu cred.
Ba da, dar nu ieșea bretonul cum trebe…
deasemenea ați făcut și un instructaj de prevenire a accidentelor?
Sigur că da. Mi s-a spus clar: faci exact ce-ți spun eu.
@tata vasilescu: fără cască de protecție în cap și fără instructaj de prevenire a accidentelor făcut zic și eu că ai simțit adrenalina 😄
mi’e și rușine să întreb dacă erau la boxe și costume de protecție, cum au piloții și copiloții de raliuri
Și, ai învățat cum se conduce pe două roti? Chiar ar fi o chestie tare utilă uneori prin trafic. 🙂
Încă nu, da’ învăț io.
Wow, super! Mi s-a făcut pielea de găină! Acum trebuie să văd pe unde găsesc să mă dau și eu cu de-astea! 😊