Dacă stai să citesți pe net poveștile despre curieri te iei cu mâinile de cap. Ai putea să juri că nicio comandă din țara asta nu e livrată corect și la timp. Cu toate astea, un calcul matematic elementar ar trebui să demonstreze că lucrurile stau exact invers. Gen, procentul de livrări cu probleme e mult în defavoarea celor fără de cusur.
Am stat să mă gândesc care a fost ultima mea experiență urâtă vizavi de vreun curier care să nu-și fi făcut treaba și pur și simplu nu mi-am adus aminte. Și sunt un cetătean care primește diverse chestii minim o dată pe săptămână. Well, cel puțin în ultimii doi ani, nu-mi amintesc de vreo livrare la care să simt nevoia să pun mâna pe taste și să încep să mă plâng. Oamenii veneau ceas, lăsau ce-aveau de livrat și se cărau în treaba lor.
Ba chiar mai mult de atât, săptămâna trecută, băiatul de la FAN Courier care mi-a adus nu mai știu ce, când m-a văzut lângă el, s-a apucat să strige în gura mare: „ooo, bloggeru’ meu preferat”. De nu știam unde să mă mai ascund. Până la urmă n-am scăpat fără un selfie.
Mno, ce voiam să-ntreb, vorbesc prostii sau lucrurile chiar stau cum le-am descris eu? Dacă vă rog sa-mi vorbiți despre experiențele voastre legate de curieri o să veniți doar cu povești din alea de groază sau găsiți și ceva mișto de zis? Întreb pentru că sunt foarte curios cum stau cu adevărat lucrurile.
Ah, să nu uit, dacă tot am pomenit despre FAN Courier, vedeți că oamenii tocmai au o campanie mișto în desfășurare, cu niscaiva premii babane. Ia vedeți despre ce e vorba, poate vă aranjați de-un concediu pentru la vară sau de vreun Samsung S8 nou-nouț. Numa’ zic.
Voios https://imgur.com/gallery/Vaud7u9
Ză best: trimis colet la un anumit magazin într-un mare oraș. Văzut confirmarea de primire in sistemul minune: semnată și ștampilată de o sucursală a unei bănci transilvănene. Să le fie de bine …
Trimis marfă de Crăciun în decembrie. Colet parcat aiurea și plimbat prin țară. Recepționat în februarie la Sibiu. Cum ? Numai curierul știe….
Comentariu beton!15
@HabaRnaM, ia mai încearcă o dată.
O fac pe aia cu refresh degeaba. Mai dau click pe un alt articol, mai pe comentarii și își revine. A … menționez că micționez și dau clear cache zilnic 😁😎 și SEMNEZ !!!
Aia e 😎 nimeni nu e perfect. Te citim și așa!!! Blogherul meu preferaaaat. Magentuț😋😎
Comentariu beton!13
Am patit destule dar orice firma de curierat care:
– e constienta de prostiile facute de angajati
– vrea sa ramana pe piata
va implementa destul de rapid un sistem de clasificare a clientilor: „ba, la astia din lista scurta va comportati exemplar, altfel va …..” (la alegere, de la bocanci din ciment pana la aperitiv pentru leii din gradina zoologica).
In lista scurta presupun ca intra si „influencer”-ii 😀
@edu, îți dai seama că m-aș bucura să stea lucrurile cum zici tu. Dar, crede-mă, nu e deloc așa.
Pe mine mă omoară chestia asta, cînd aștepți ca prostul să ajungă curierul conform planificării, nu vine nici dracu, iar când te interesezi care e treaba, primești răspuns de genul „Am fost la adresă, am sunat la telefonul de contact dar nu a răspuns nimeni”.
Comentariu beton!33
Confirm. De enșpe mii de ori.
Într-un final cineva mi-a spus că au diverse probleme tehnice (mașini în reparații sau alte asemenea) și nici măcar nu încearcă livrarea, pun din start placa asta.
Dar dacă o să comentez mai des pe aici, cine știe … 🙂
Plus de 2 ori, pachetele ușurel desfăcute, deh, valoarea coletului era măricică. Cum nu tuturor le trebuie huse antialergice, le-am primit totuși.
Comentariu beton!17
@Mona, adică au desfăcut coletele pe sistemul „ce-o fi comandat asta de e așa scump”?
@catalin, da, și pe subiectul ăsta am văzut scris o grămadă, n-am pățit-o nici măcar o dată.
@Mihai, exact. Coletul destul de ușor și mic, a fost bine împachetat dar punga tăiată la unul din capete cât să își satisfacă cineva curiozitatea.
Chiar nu vreau să arunc cu pietre dacă nu este cazul, nu aș face așa ceva, ceea ce povestesc este chiar realitatea, fără nici o exagerare. Oameni și oameni, peste tot.
Am avut experienţe în general bune cu firmele de curierat. In special cu Cargus, cei de la Cargus ştiau deja unde lucrez şi nu mă mai căutau la domiciliu, mă sunau pentru confirmare şi distribuiau coletul la curierul din zona respectivă.
Comentariu beton!11
@GabiI, bun așa.
Și la mine Fan Curier face la fel.
Trimitem prin firma sute de plicuri pe saptamana cu Fan Curier…Majoritatea ajung in medie in 3-5 zile la destinatie ceea ce e foarte slab pentru un serviciu de curierat. Pe zonele Arad si Cluj se intampla tot mai des sa nu mai livreze si sa dea plicurile retur din motive stupide. Mi-a soptit o pasarica(de la callcenter) asa mai voalat ca au probleme mari cu personalul pe acolo.
In trecut am lucrat cu Urgent…astia livrau a doua zi(max a 3) dar li s-a intamplat si lor sa imi piarda expeditii si sa ajunga la timp de livrare de 1 luna :)) atunci cand au fuzionat cu Cargus si li s-au dat sistemele peste cap
@Alex, habar nu am ce e la voi acolo. La mine tot ce s-a livrat prin FAN a ajuns a doua zi după expediție.
Încearcă cu xcurier 😉
Bai asteptam subiectul asta. Prin februarie am comandat de pe site-ul KLM un ceas. Avand foarte multe zboruri cu ei l-am comandat platind cu punctele de fidelizare pe care le-am acumulat de-a lungul timpului. Ceasul ar fi trebuit sa fie livrat de KLM prin firma de curierat DPD.
Prin aprile am trimis un mail celor de la KLM cum ca nu mi-a venit ceasul sa ii intreb ce se intampla. Mi s-a spus sa iau legatura cu cei de la DPD, deoarece ei au trimis coletul si ar fi trebuit sa ajunga in maxim o saptamana de la primirea comenzii si mi-au dat numarul de colet.
Cand am intrat pe net sa urmaresc comanda, dupa lupte seculare (n.r. nu se incarca pagina respectiva) am reusit sa vad urmatorul mesaj. Coletul a fost preluat dar cutia a fost goala si distrusa.
I-am sunat si mi s-a spus acelasi lucru. Bun eu inteleg asta dar cum procedam mai departe. Mi s-a spus sa trimit mail celor de „international DPD” deoarece acolo se solutioneaza astfel de cazuri. Am trimis mail si nici acum dupa 2 luni aproape nu am primit raspuns.
Dupa mai multe mailuri cu KLM-ul, intre timp mi-a fost trimis un alt ceas printr-o alta firma de curierat. Am primit mailul miercuri ca ceasul a fost trimis si a 2-a zi ceasul a fost livrat de cei de la DHL. Multumesc DHL pe aceasta cale si le-am umplut frigiderul celor de la DPD, in special „curierului” care a sustras ceasul. Mentionez ca in urma acestei povesti vreo doi prieteni, patroni de firma, au incetat colaborarea cu ei.
Comentariu beton!30
@Alin, gfc, tu vorbesti serios, chiar ți-au furat ceasul?!
KLM-ul mi-a raspuns ca mi l-au trimis. Din moment ce oamenii mi-au trimis un al doilea ceas care a ajuns instant la o zi dupa ce am primit mailul ca a fost depus la firma de curierat presupun ca nu se faceau de kko sa nu il trimita pe primul.
KLM-ul este o firma mare care se respecta si nu se fac de kko pentru un amarat de ceas. Publicitatea negativa inseamna pierdere de clienti. Este vorba de mentalitate!
Probabil ceasul acela sta pe mana unuia dintre curierii DPD, roman sau strain!
Comentariu beton!12
Ha!
”Coletul a fost preluat dar cutia a fost goala și distrusă.” – așa, și? care e problema?
Dacă eu am chef să-ți trimit ție o cutie goală, ce treabă au ei? E colet de trimis, îl trimit și punct.
Dar de unde stiau ei ca e cutia goala? 😁
Daca nu o deschideau…
Putea sa fie ceva foarte usor, poate am vrut sa trimit un burete 🙄
Îţi place sau nu: 0 0
Comentariu beton!19
@LauraG asta am intrebat-o si eu pe duduia care mi-a raspuns la telefon relatii cu clientii si a spus ca nu stie. Am cerut cu un manager care se ocupa m-a expediat la relatii internationale. Deci DPD… Romania!
Pana la urma eu am fost multumit deoarece KLM mi-au trimis un alt ceas care a ajuns la mine
Întâmplarea face că toate pagubele trag la mine.
Nu sunt mare FANatică in comenzile online însă și dacă o comit…se lasă grav!
Mi-am comandat un telefon din Asia A1+ care după sistemul de tracking a ajuns prin State apoi in UK și în final după 3 săptămâni de du-te vino a ajuns și el la proprietara.
Ironia a fost in felul următor nu coincidea factura cu modelul telefonului din colet!
Așa ca way back și alt mobil!
90 % dintre comenzile efectuate au fost ok. Dar am avut si experiente horror. La inceputul lunii dec 2017 am facut o comanda la un magazin virtual (8 produse) De retinut ca nu era black Friday si nu era Craciun (deci nu isterie generala). Am achitat cu cardul pt ca ,,rate”. Si a inceput calvarul cu transportatorii, adica imi venea cate un produs la 2-3 zile. Parca era incontinenta urinara. Azi un produs , dupa 7 zile alt produs, marfa distribuita prin 2 curieri, eu cu ochii ca melcul dupa curieri. Unul dintre produse am reusit sa il ridic personal din depozitul transportatorului (produs care trebuia livrat la usa) dupa Craciun (deja aveam multe spume la gura , dupa muuulte telefoane si ,,zid” in comunicarea cu ei). Ultimul produs a fost livrat in ianuarie 2018.Cadourile mele de Craciun puteau fi transformate in cadouri de Paste.Deci in verificarea online vedeam ca produsul a plecat de la furnizor, ca este preluat de catre transportator si din pacate nelivrat catre mine. Nu am cuvinte de lauda pentru acesti transportatori , cel putin in zona Moldovei, am senzatia ca si-au tras o palarie prea mare .Mai nou am un transportator care vine si imi livreaza marfa fara sa ma puna sa semnez de primire. Deci stau si ma intreb cate colete nu ajung unde trebuie si cum naiba dovedesc aia ca marfa a fost predata.Tumb down pt transportatorii din zona mea.
Comentariu beton!20
@MAS, black friday e la sfârșit de noiembrie, deci la început de decembrie încă nu terminaseră de livrat tot. Eu evit să comanda online o lună după black friday, tocmai ca să aștept să se linistească apele.
I-am cumpărat lu’ mamaia ceva. Mă sună băiatu’ să mă informeze că nu știe cum să ajungă la adresă, că mamaia stă pe un drum lăturalnic, la sat. O fac eu pe google maps, curbă la dreapta, la stânga, vezi piatra din mijlocul drumului, vezi chiloții din corcoduș. Foloseam ca reper orice, nori de pe cer, balega din drum, corturi de țigani etc.
A ajuns baiatu’, l-am rugat să descarce el marfa că mamaia e bătrană (are cineva o mamaie tânără ?). A fost de treabă!
Ce roabă meseriașă are acum mamaia !
Comentariu beton!55
@ananas, băejenbun, ai comandat roabă online?
@Mihai, ce pot să spun…mi-am și permis…a fost o aroganță de-a mea…
Comentariu beton!26
L-am văzut!
https://www.facebook.com/radiofxnet/photos/a.547526038649573.1073741830.128462147222633/1713827028686129/?type=3&theater
Mihai ai fost în tg mures zilele astea?era cât pe ce sa fac ca si curierul sa strig în gura mare bloggeru’ meu preferat ,dar stăteam ca tampa și mă uitam ba la poza ba la tipul în cauza ,singura chestie care ma derutat e ca tipul era mai chelios 😂😂.
@Ioana, n-am fost, dar dacă vrei, vin.
Mai este unul în București care seamănă destul de bine cu Vasilescu, o perioada îl intalneam in tramvaiului 25 dimineața 🤣🤣
Eu povești nașpa despre curieri n-am. Poate și pentru că am ales doar curieri în care aveam încredere.
O singură dată a întârziat o comandă, dar n-a fost vina curierului ci a magazinului. Plătisem cu cardul. De atunci plătesc doar ramburs.
Mie îmi place FAN-ul pentru că întotdeauna sună curierul și livrează în funcție de programul tău, nu trebuie să aștepți o zi întreagă. Mi s-a întâmplat chiar să mă întâlnesc cu un curier în oraș pentru o livrare.
Comentariu beton!19
@Anouk, dap, traba cu rambursul funcționează de fiecare dată.
O singura data am avut neintelegeri cu un anume curier (firma era atat de necunoscuta ca nici nu mai tin minte numele ei).
Comand ca o buna gospodina detergent si alte chestii pt spalat rufe de la emag. La 5 zile ma suna un domn futut in cur (nota pt Marius M: nu in fund) ca el vine si unde sunt. Gen sunt la munci nene nu la adresa dar nu te panica ca este mama acasa sa il preia.
-Nu se poate duamna!
-Da’ de ce?
-Pai trebuie inmanat personal celui care a comandat. Pt ca a fost deja platit si asta ie regula!
-Ok, zic, atunci trebuie sa livrati dupa 17:00 sau in weekend.
– Nu se poate. Faceti o cerere de imputernicire, trimiteti la emag si io ma intorc dupa ce o am.
O luna m-am luptat cu telefoanele si cu firma aia no name si eu nu am vazut marfa cumparata. Asa ca am facut renuntare la comanda, banii i-am primit inapoi dupa o alta luna.
De atunci comand numai de la firme care folosesc curieri seriosi – fan curier, cargus, dpd.
PS: Mihai, cam nefericit curierul in acel selfie. Ce i-ai spus inainte? :)))
Comentariu beton!14
Ana sau ana? ca iar nu mai pricep nimic.:)))
@ana, că nu-i dau autograf. 😛
@Marius M, cand vorbesc urat e ana (ca e incognito :)))).
@Mihai, ce rau ai fost, voia si omul o mazgalitura de la tine…ntz ntz!
Poate nu mai stie să scrie dăcât pe tastatură:)))
De obicei se ocupa barbatii familiei de comenzi online, dar fiind ceva strict ptr mine, am avut o experienta misto luni, cu DragonStar.
Ma suna, conduceam, le zic ca-s aproape de gara. Cica sa stau acolo ca vin in 2 min.
Asa a fost, cand le-am vazut masina le-am facut semn cu mana – si eu eram tot in masina, geamul lasat. Nu stiu cum de au fost siguri ca io-s primitorul.
Au parcat paralel cu mine si mi-au zburat coletul prin geamul lui-geamul meu-in poala mea 🙂 Cica sa pastrez si hartia aia de expeditie, n-am semnat nimic, cosmeticalele in buna stare, ok!
Mai expedititiv de-atata nu se poate!
Comentariu beton!44
@moatza, practic, a fost ca la avioanele alea care se alimentează în aer. :))))
Ce tare, chiar ma bucur ca au campania asta, azi o sa fac si eu un selfe cu omul. E the best ever, noi il consideram parte din echipa.
@Ramona, pentru ce să țin pumnii? Excursie sau telefon?
Well, am vorbit ieri cu omul si am zis ca n-avem sanse, ca sunt deja participanti cu multe multe like-uri. Asa ca ramanem castigatori cool doar la noi in pravalie.
Dacă moartea vine cu curierul o să apuc lejer timpuri în care pot ajunge pe Marte în pwla absolut goală,fără sistem de propulsie.Pe S optu ala să pună bile de rulment si sa și-l înfigă in cur,pe uscat.Trei zile pentru o pompă Grundfos si a venit in zece.
Comentariu beton!15
@edelweiss, în cazul ăsta, să-l găsească cineva pe băiatul care trebuia să livreze la Iliescu.
Tipul de la Fan Curier deja mă cunoaște. Ajunge mereu dimineața. Mă sună înainte cu vreo 10 minute: ” Timea! Trezește-te că în 10 min ajung la tine!” . Tare tipu’. Îmi place de el.
Polul opus: Cargus. Aștept un colet luni. Nu vine. Marți. Nu vine. Miercuri. Nu vine. Joi, pun mâna pe tel și sun. Răsp o domnișoară zâmbăreață (s-a auzit din voce). Să n-o lungesc mult, după 15 minute de vb cu mine la tel, sigur nu mai zâmbea. Răsp ei sec și standard la întrebările mele a fost: este deja ora 3, nu avem soferi care să vă ia coletul din depozit, vi-l livrăm mâine. Și închide. După vreo 10 min mă sună un curier să cobor că a venit cu coletul. Mi se plânge săracul că au pierdut aia a doua cutie din coletul meu prin depozit si le era lene să caute. Bine că am sunat, că altfel nu îl aducea nici vineri.
Nu este prima pățanie cu Cargusul. Chiar și Poșta livrează mai ok, decât ei.
Comentariu beton!17
@Timmy, iată, deci există și pe pozitiv.
@Timmy, Posta livreaza (si nu ma refer la mandat)???? Unde, ca ma mut acolo!
@Ana,
Livrează pe naiba! Nici măcar un plic cu semnătură de primire (care ar trebui adus la ușă) nu livrează. Îți lasă poștașul, în scârbă, un aviz la cutia poștală.
@Ana livrează. Au Prioripost. Dar doar în reședințe de județ din câte am înțeles.
@Laura, să zici merci dacă-ți lasă poștașul aviz. Eu așteptam avizul ăla și pentru că n-a venit m-am dus la oficiul poștal să văd ce se întâmplă. M-au taxat că am ținut coletul la ei în depozit 4 zile. WTF!
@Anouk,
Da. Mi s-a întâmplat și asta.
Io aștept poșta, poșta m-așteaptă pe mine, în final pagubă eu 🙂
Eu am o relație foarte avansată cu fancuriosu meu, deja ne întâlnim prin parcuri și parcări. Boss, nu poți să vii matale aicişa in parcare la profi ?.
Comentariu beton!21
@Shoric, așa, man, să ai grijă să crească frumos relația.
Cred că sunt norocoasă, cele mai multe experiențe avute cu firme de curierat au fost pozitive. Au fost câteva rateuri, dar puse în balanță. per ansamblu, nu mă plâng. Dacă ar fi ceva de reproșat e prostul obicei al unor curieri de a te suna să cobori și să mergi la nu știu ce colț să-ți ridici coletul. Poate ar mai fi și intervalul orar destul de lax gen ora 9-17 – aș prefera ceva mai restrâns.
Puncte pozitive, tot în general, nu cu referire la o firmă anume: curieri politicoși și amabili (dar cam obosiți, mă întrebam dacă nu sunt suprasolicitați)
La categoria amuzament, merită să-ți comanzi online lenjerie doar ca să vezi moaca curierului când îți înmânează coletul 🙂
@miha, treaba stă așa. Băieții care livează sunt cam supra-aglomerați și-și mai încearcă norocul sunând așa. Dar dacă le zici că nu poți, aia e, tot vin.
Întrebare (pe bune, chiar vreau să știu):
Cum procedați dacă ați comandat un obiect greu gen frigider, mașină de spălat etc?
Dacă sunați la emag (de exemplu, dar cam la fel răspunde orice magazin online) , se jură că vi-l aduce curierul până la ușă. Numai că băieții sunt singuri pe mașină și sunt mai mult decât fericiți să vi-l depună în fața ușii într-adevar, numai că a celei de la bloc, nu a apartamentului. De acolo, v-am pupat pe portofel, pa și la revedere.
Comentariu beton!14
@Catalin, eu îmi comand electrocasnicele mari doar de la Altex – sunt singurii pe care i-am găsit cu livrare în casă. Am prins niște băieți atât de amabli încât mi-au așezat produsul cumpărat unde am dorit eu.
Dacă ai nevoie să te debarasezi de cele vechi, caută Patrula de Reciclare. Sunt niște oameni foarte faini, vin să-ti ridice obiectele mari de acasă, totul este gratuit, iar în plus îți și mulțumesc că nu poluezi mediul 🙂
Comentariu beton!17
@catalin, să mor io dacă n-am citit povestea asta cu obiectele grele lăsae în fața blocului de mi s-a luat. Am comandat în ultima perioadă frigider, mașină de spălat și mobilă. Pe toate mi le-au adus până-n casă. Și nu glumesc. Dacă le lăsau în fața blocului, acolo le lăsam și eu.
La mine e fix pe dos. Nu au adus nimic, dar FIX nimic decât până în fața blocului.
Am rezolvat sunând dinainte la curier, rugat să vină cu un coleg, plătit suplimentar la băieți pentru efort. În niciun caz, repet, în NICIUNUL, indiferent de firma de curierat, nu au adus ceva până la ușă în prețul transportului.
Hehehe! Comandat combină frigorifică, sunat înainte de plasarea comenzii să mă asigur că și dacă stai la curte, tot îți aduc produsul până ÎN CASĂ, se confirmă, da, bineînțeles, doamnă, până în casă. În ziua livrării sun la curier-dom’le, vin cel puțin doi, da, că e combină și trebuie să urce cu ea în brațe vreo 50 de metri. Da, doamnă, bineînțeles! Sosește mașina cu-bineînțeles- un singur curier, care mai avea și un metru jumate!
Comentariu beton!18
@catalin, când am comandat electrocasnice mari au venit doi băieți cu liză și tot ce le trebuia. Inclusiv Ikea mi-a adus mobila ÎN APARTAMENT. Dar e bine să fii atent la condițiile de livrare. Se specifică dacă îți aduc produsul până la ușă sau până în locuință (în acest caz ai de completat adresa completă cu specificarea etajului și dacă există lift)
Dupa ce aproape toti din cercul meu de apropiati (+ ceea ce am mai citit in comentariile altora de pe la alti blogeri de succes) au avut probleme cu intarzierile de livrare ale acestei firme in zona unde locuiesc, am preferat sa anulez o comanda in marketplace si sa fac una ceva mai scumpa, de la alt furnizor, doar ca sa fie livrata cu alta firma de curierat pentru ca era foarte important sa imi ajunga la timp. Si a ajuns.
Altfel, unde se poate, incerc sa fac comanda cu ridicare in showroom pentru ca de cele mai multe ori marfa ajunge acolo prin transport propriu, nu prin apelare la altii. Daca ceea ce am cumparat nu e asa important sa ajunga repede, nu ma intereseaza cu ce firma de curierat ajunge, pana si Posta Romana poate sa aiba timp de livrare rezonabil. De ex. am comandat niste carti pentru cineva aflat in strainatate care venea in tara peste 2 luni.
Probabil nemultumirile unor clienti sunt, procentual din totalul livrarilor, mici sau nu suficient de semnificative pentru ca altfel firma ar fi ajuns in faliment.
@pipzn, eu aplic alt principiu. Dacă sistemul de unde comand o permite, comand numai cu plata ramburs. Funcționează uns.
Comand una bucată hdd sh, de laptop la o firmă X. Se confirmă comanda(pe mail) și e în curs de livrare….nu ajunge..comand alt hdd la o firmă Y, fiind în întârziere, nou nouț ajunge a doua zi. Gândul negru că dacă apare primul între timp, asta e…am unul pe stoc. Pwla…primul comandat nu mai ajunge deloc, nici mesaj de la curier nici nimic.
La două luni distanță, mesaj cum că hdd comandat la firma X (adică prima comandă) trebuie să apară și să stau după ușa în cursul zilei respective…Așa cum m-a sunat Mobutu Seseseco, așa veni și hdd-ul respectiv .
Dacă era vreo curieriță cu glezne subțiri, țâțe mari și blondăăăă, aveam numai experiențe plăcute!!! :)))
@ardei gras, păi la voi nu arată așa curierițele?
poate în visele alea erotice….
Unlike din greseala, Mihai!
Râdeam cu muci, cum spui tu!
@Vasilescule du-te, mă, d-aci cu vrăjeala, n-ai auzit tu bine. La cât de speriat pare omu’ în poză, cred că a strigat „bloggerul meu delicat”. A văzut că te-au luat transpirațiile numai uitându-te la plic și te-a ajutat să îl desfaci, ca să nu plângi iar că ți-ai stricat manichiura.
Comentariu beton!19
@didina, cred că zicea „bloggerul meu nevricat”…o soarele meu…etc
@mihai, lac fuchsia?
Comentariu beton!11
@didina, ce-i drept, mă prinsese cu niște lac de unghii proaspăt, încă neuscat.
Plm,ieri a fost Steve Irwin si a rescuit pisici pe care le-a hrănit la sânu-i generos si acu o da în love cu curierii.De ce nu erai tu lângă mine când așteptam pompa si puneam apă la closet cu galeata.În timp ce te legam de primu copac si chemam câinii,nu îți șopteam io duios:blogheru meu favorit,șo pă el,luați-l.
Comentariu beton!21
@Floare de colț
Te rog fără violență, doar nu vrei să îți turbeze câinii când mușcă din blogherul fucsia.
Iubim animalele 😁
Comentariu beton!13
@edelweiss, nu s-a născut câinele care să mă muște pe mine. 😉
Te caci pe tine,ca să nu zic că te alinți.Ai si fizic de Tarzan,in plm.Unde era Crocodile Dundee,toate părțile,din social media.
Comentariu beton!13
@Mihăiță, văd că te-ai scos, te-au luat băieții la tocat. 😂 Revin oleacă mai târziu, la mine la muncă nu-i cu cats, cookies & love.
Ai dreptate Mihai, mă Mihai … câinele nu te mușcă, dar cațeaua …. he he
Să traduc în engleză pentru Silvia ? 😎
Comentariu beton!15
Problema mea cu curierii e că nu vor să urce până la etajul 4 în condițiile în care adresa de livrare conține inclusiv etajul și apartamentul. Mă sună să cobor deși n-am scris niciodata la adresă „parcarea din fața blocului”. Și mi-au povesit mai multe cunoștințe că pățesc la fel. Nu e vorba că mi-e lene, e vorba de principiul de a duce o treabă până la sfârșit.
Probleme mai mari de atâta n-am avut, dar de-o veme comand totul la serviciu la soț pentru că acolo e mereu cineva care să preia coletele.
@Rox, bun, și dacă le spuneai că NU COBORI, ce se întâmpla?
Uneori le-am spus că nu pot și au venit. Dar mă fac să mă simt aiurea.
La modul general nu am probleme, îmi comand la birou, e ok. O singură dată am avut o fază dubioasă, gen burnița ușor și „veniți dvs la mașină, că plouă (parcat în parcarea firmei, la juma’ de pas de intrare)”, n-am lăsat nici 0,5 lei bacșiș.
Doar că am o experiență nasoală în ultima vreme: m-am apucat să-i comand pisicului mâncare și silicat pe net, firma livrează doar prin dpd. Care nu lucrează sâmbătă, are program 8-16, dar la 10 abia pleacă din depozit (chestii pe care le-am aflat la telefon, de la ei). Și coletele n-au decât minim 10 kile, așa. Îmi iau căruțul de piață să aduc acasă comanda.
Ps. Dacă e strict pt colete, poșta română se mișcă decențel din punctul meu de vedere (2-3 zile maxim), dar pt colete ramburs, să-ți primești banii, mai bine te împuști.
Fancurierul la mine e ok,sună inainte,dacă nu-s acasa trece mai târziu sau merg eu să iau de la sediu.Cea mai neplăcută experiență a fost cu Sameday curier ,ăia preluați de EMAG.Deci tipii sunt pur și simplu jalnici,trec pachetele ca nelivrate cu mentiunea că nu erai acasa,nu gasesești pe nimeni la telefon,după ce gasești stabilești cu ei ce și cum ,apoi uită.Cea mai hazlie a fost cu DPD,mă suna unul ca mi-a venit coletul.Ok,sunt la muncă,nu e nimeni acasă,sau te prezinți aici sau apari mai pe după masă.Nu pot,că n-avem sediu aici și-s doar în trecere .Vă sun mâine cam la aceeași oră ,dacă nu îi fac retur.I-am închis frumos și am cautat numărul de la sediul lor.După câteva expresii licențioase m-am pomenit cu ăla la munca și cu coletul:)))
@Marius M… la mine nu a mers cu DPD-ul cu amenintari… pur si simplu m-au ignorat :). Chiar sunt curios daca ii pot actiona in judecata, pentru problema de mai sus… dar pierd timp si bani si nu prea am chef, mai ales ca m-am ales cu produsul dorit!
Ah ce mi-ar plăcea sa vi mai ales ca săptămână asta sunt zilele târg -mureșene,sa te înfrupti cu niscaiva kurtocs kalacs ,mititei ,cârnați. ..ce sa mai…O placere😂 😂 😂. În legătură cu ,curierii doar cuvinte de lauda ,dacă nu sunt la adresa îi întreb eu pe unde în oraș sunt sa ne întâlnim și problem solved! !!
Două chestii cu serviciile de curierat:
1) abia apăruseră smartfoanele și al meu dădea semne de moarte clinică. Sun la nenii ăia des’ din korea sudică și trimit la mine curier să ia divaisu’. Terminară ei de resuscitat mortu’, sunat că e pă drum și gata. Mă sună curieru’ vieții, că dacă sunt acasă, că el e la 5 min de adresă. Boss, zic, sunt de caraulă la unitatea militară de pe Torcători, așa că treci p’aci. El, șăfu’, nu poci bre, că mă abat de la traseu. Pt cine știe Ploieștiul, din zona 9Mai până pe Torcători, faci 2 min cu mașina, dacă prinzi semaforul. Așadar, nu vru’ omu’ să presteze în dimineața aia pă adresa mea. Sunat la firmă și spus problema și o tanti drăguța zise ca se rezolvă, iar pe la prânzul cel târziu, m-am trezit cu nenea curierul în poarta unității, transpirat, că ce belea i-am făcut, că era să fie dat afară, și că nu ne înțelegeam noi ca băjeții?!?! Hai marș!
2) asta e cu FanCurier. mă mănâncă deștele să fac o comandă de scutece, pt diabolica urmașă, de la un magazin online, cu 2 zile înainte să intre leafa (am mai făcut asta și venea comanda în 2-3 zile). Mno, a doua zi mai pe la prânz, mă sună nenea curieru’ să vadă des’ acasă în 10 min😓 Spun, nene, nu am banii azi, el zice, că nu-i bai și vine mâine, când vrea șoriciul meu. Venit omu’ la ora indicată, livrat baxurile cu cele necesare, urat el la mine să-mi trăiască ploada, eu cinstit la el, sănătate-bucurii, altă dată tot așa să fii!🍻
Comentariu beton!24
Istorii de pe-afară, Germania mai precis… Aici, în cartierele bune, că băiatul nu-și permite să stea pe la periferie sau pe lângă gară, e primit ca livrarea să o prea și cineva din vecini. Îți lasă în cutia poștală doar o chitanță cu numele vecinului. Uneori mai primești de la DHL și un mail de confirmare a livrării cu numele vecinului. Cum sunt acasă 24/7, mă cunosc toți curierii. Printre ei sunt și români…
Recent a comandat nevasta ceva încălțăminte, chiar înainte de a pleca într-o mică vacanță, de Rusalii.
A primit mail de confirmare, dar fără nume. Ajungem ieri seara acasă, în cutia poștală nici o chitanță. Ciudat zic… Dar nu mă deranjez, despachetăm bagaje, mișcare prin casă. După vreo 10 min ridic jaluzelele externe, să ies la balcon, și surpriză. Cutia era acolo…
Am uitat să menționez că stăm la parter, și balconul e în față.
De obicei colaborez cu Fan Curier, Urgent si Dragon curier, cu toti am avut livrari reusite si mai putin reusite.
Din experienta am constat ca livrarile la domiciliu sunt cele mai dezastruoase asa ca prefer sa cer livrare la serviciu si mereu primesc coletele in 1-3 zile.
In ultima perioada am ales livrare prin posta si am fost suprinsa de rapiditatea transportului.Nu va bucurati prea tare, functionarii si atitudinea de la ghiseu lasa in continuare de dorit.
Totusi aceasta Posta Romana are un serviciu foarte util :colectare 24/24 de luni pana sambata, practic poti trimite colete, mandate,etc si noaptea daca vrei conditia e sa mergi la oficiile postale express deshise non-stop.N-am incercat dar suna tentant…
La vechiul job, luni de zile mi-am mâncat ficații cu ei, din motive de oră ridicare colete. Plasez comanda că vreau ridicare dupa ora 17.00. Zilnic. Curierul vine la ora 15.00. Zilnic. Ceea ce însemna că, pentru actele semnate după 15.00, care trebuia să ajungă a doua zi la sediul central, aveam eu de făcut un drum până la sediul lor ca să le predau. Că doar de asta aveam contract încheiat cu ei!
Trimit un colet la Baia Mare, ajunge la Satu Mare. Era vinerea, final de lună, de la Baia Mare actele respective trebuia să ajungă sâmbătă la București. Reușeșc să aflu unde e coletul, le trimit mail să îl livreze direct la București, indic adresa clar în mail. Pisicuța din call center cu care am corespondat s-a hotărât totuși că e weekend și că ea pleacă acasă. M-a sunat luni ca o panseluță zâmbitoare, după ce și-a terminat de băut cafeluța, că nu i-am confirmat adresa la care să livreze coletul. Moment la care mă prind că nu se întâmplase nimic din ce cerusem eu și mă apucă toți dracii. Băh, de înjurat, n-am înjurat (rău). Dar mi le-a auzit cuconița pe toate, după ce am pus-o, cu mine în telefon, să parcurgă mailul scris de mine. Mvai, mă scuzați, nu am observat… Și ce dacă plicul meu stă peste weekend la Satu Mare?! Ce?! Ăla nu e tot un oraș?! Și ce dacă eu nu îmi pot respecta termenii agreați în contract pentru că unii nu știu să citească?!
Altădată, de data asta în scop personal, trimit un colet în Dâmbovița, cu plata ramburs, colet care evident că dispare în neant. Vreo două săptămâni am sunat aproape zilnic și, dacă inițial mi s-a spus că urma să fie livrat a doua zi, mai apoi au început cu minuni de genul nu au identificat coletul, ba chiar să le dau descrierea exactă a conținutului coletului… (Oi fi eu mai naivă, dar tot nu înțeleg cum adică deschizi un colet care nu îți aparține). Puncte în plus pentru promptitudinea cu care au raspuns la sesizarea făcută pe mail: la două zile de când scrisesem, am primit nota cu despăgubirea, iar în câteva zile am primit și banii în cont. Dar nu pentru bani în cont am apelat la ei, ci ca să ia un colet din punctul A, să îl livreze în punctul B, să încaseze o sumă de bani pe care să mi-o remită. Rezultatul? M-am umplut de draci 3 săptămâni. Am pierdut încă două luni ca să refac documentele din colet, ca în final să le trimit cu Poșta Română, care, ce să vezi?! Le-a livrat în 24h. Cu un tarif mai mic…
Lucrez cu fan și acum pentru că așa a decis angajatorul meu. Din fericire pentru mine, colaborarea cu curierul a fost una destul de bună. Uneori mai uită să vină să ridice coletele și iar trebuie să merg eu în sediu, o dată l-am prins în trafic și i-am plantat plicurile în poală, alteori merg eu direct în sediu când știu că termin târziu coletele și nici nu îl mai sun să le ridice. În ultimii vreo doi ani nu am mai avut probleme majore cu ei, de când sunt la job-ul actual.
Dar le-am avut pe cele două de mai sus în fix cele mai nepotrivite momente (că doar așa se întâmplă), de acolo li se trage toată antireclama ce le-am făcut-o de atunci încoace și e motivul pentru care, dacă am de ales, nu există serviciu de curierat mai sigur decât Poșta Română.
Comentariu beton!12
Experiențe ok până acum. Și cu Fan, și cu Urgent Cargus. SMS, telefon, urcat etaj 4 sau dacă e mai simplu întâlnit prin oraș. Dacă aș face un clasament, din propria experiență, ar fi:
1. Fan 2. Urgent 3. DPD
ultima: comand de pe un site din UK, platit online inclusiv transportul. Expediere cu DHL, pana la hub-ul aeroport Timisoara, dupa care la adresa ajunge ceva curier local, nush sa zic daca era FAN sau altcineva, pt ca ajung cu o masina fara inscriptii. Baiatul imi da pachetul si imi cere 10 ron. Pentru transport. Ii zic ca n-am la mine si ca am platit transportul…imi raspunde „pai daca nu aveti…” si pleaca. Voia bani de-o cico, bag seama.
Alta data cu FAN au zis ca au fost la adresa si nici vorba, doua zile am stat in casa.
Ceea ce ma dispera pe mine e faptul ca nu iti dau un orar aproximativ de delivery. Sa zica si ei dom’le, intre 12.00 si 16.00, sau dupa 18.00. Stai ca bou’ toata ziua ca nu stii la ce ora apar. Pe afara, iti dau cam 3 ore de delivery, nu toata ziua.
Naiba știe,pe aici Fan și DPD îți trimit sms cu intervalul orar și numărul curierului.Bine.intervalul e intre orele 9-17 dar suni curierul și îți spune aproximativ.
@Marius M, pe Timisoara cei mai ok sunt cei de la Cargus, cel putin din experienta mea. Suna soferul inainte cu juma’ de ora/o ora si te intreaba daca esti. Poti sa si stabilesti cu el un alt punct de intalnire daca e cazul.
Restul, pauza.
Eu tot ce comand pe persoană fizică primesc la locul de muncă. E ușor de găsit, e mereu cineva acolo, n-am avut nici măcar o singură neplăcere/problemă în ultimii 5 ani. Sau nu atât de mare încât s-o mai țin minte.
Pe firmă lucrăm mult cu FAN-ul, câțiva ani am avut cel mai cool curier: era ceas cu preluările/livrările de colete, rapid ca un titirez și mereu binedispus. Iar la noi coletele de preluat sunt destul de multe și greluțe, mare lucru să rămâi voios în mod autentic în aceste condiții. Ne distra că știam toți c-a ajuns înainte să intre pe ușă: parca mașina cu scrâșnet de roți în buza intrării și lăsa muzica pornită (era ceva foarte zgomotos și sălbatic, ce eu n-aș asculta în veci, dar care lui clar îi plăcea și îi pria foarte mult). Acum îmi dau seama că nu l-am întrebat niciodată cum îl cheamă, îi ziceam ”Veselie” sau ‘’colegu’ de la FAN’’.
Acum e alt curier, eu nu l-am cunoscut până acum, aud că-și face treaba ok, dar că e foarte serios și sobru. Nu că ar fi ceva în neregulă cu asta 🙂
Comentariu beton!17
Noi colaboram cu Fan si DPD. Din amandoua firmele nici una nu e in stare sa livreze pe Cluj. Desi pe colet au numarul de telefon al destinatarului, dau coletul retur ca nu era trecuta scara blocului, desi era o singura scara de bloc!!!! Cred ca e zona crepusculara acolo, mereu sunt probleme.
A, si NU trimiteti colete prin DPD pe Jud. Dambovita. Se livreaza (daca se livreaza) dupa vreo luna….
singura firma care mi-a scos peri albi si m-a adus la disperare a fost Nemo. Cu restul e ok. (Sibiu)
Pe tine te recunoște lumea, pe mine încă mă întreabă pe chat: tu ești Elena care scrie pe blogul bloggerului meu preferat?
Eu am facut acum o groază de comenzi online că sunt într-o reamenajare acasă. Absolut toți curierii sunt ok. Prin Fun astept azi o comandă. Poate pun de-o poză😜.
Comentariu beton!14
Apropo … tu ești Elena care scrie pe blogul bloggerului meu preferat?
Comentariu beton!16
Nu e ea, ea e cea care scria.:))
Comentariu beton!11
@HabaRnaM, eu sunt preferata ta. Nuanțe..nuanțe..😂😂
@Marius, :)))))))). Vezi că a avut Mihai pe profilul lui un comentariu al unei tipe psiholog care i-a spus că dacă el nu are dublă personalitate și scrie sub ambele nume, atunci, dacă eu chiar exist inseamnă că am niște „proble”.
Chiar am! Vrea cineva probleme?!😂😂
@Elena vrem amanunte nu probleme 🙂
pe patronii de la FUN (fan) i-am cunoscut prin anii 90 si ceva cand aveau „sediul” intr-o casa la curte pe Giulesti si transportau totul cu trei dube….conduse chiar de ei…bravo lor pentru ce au realizat….dar tocmai de aceea ar trebui sa „tina pasul” si sa nu-si mai plateasca curierii cu salarii de mizerie…tinand cont ca acestia sunt si soferi si hamali si casieri..etc.
Mi-am amintit de-o fază de acum câțiva ani, am dat peste mamăl și tatăl curierilor.
Livrează plic voluminos din străinătățuri, fără nume pe el, era trecut doar departamentul X. Comandam destul de des cărți și reviste la birou, așadar nimic bizar până aici. Desfac plicul: stimată doamnă, vă informăm că proiectul depus a fost aprobat, universitatea noastră îl poate finanța cu suma de … euro, trebuie doar să completați catastiful și să îl trimiteți.
Îmi adun fălcile de pe jos și întreb colegii dacă i-a lovit pe ei timpul liber peste ochi. Se uită chiorâș la mine și mă roagă să nu mai fac glume proaste. Mă holbez din nou la plic. Strada și numărul erau corecte, orașul nu. În loc de Ploiești, au livrat în București.
Scriu o hârtie cu scuze și explicații, ambalez totul frumos, pun etichetă uriașă, chem înapoi curierul să ridice plicul pentru livrare. Îi zic omului: “Titele ai grijă mare, dacă nu ajunge la adresa corectă în 24 de ore, vin la voi la sediu și vă mănânc ficații.” Răspunde: “Haideți, doamnă, că doar nu conține aur. O să ajungă când o ajunge.”
Comentariu beton!19
Mi-am amitit și eu o fază. Chemasem un curier să preia un colet. A fost nevoie să-i spun pe litere ce să completeze. Nu părea să știe nici să citească nici să scrie. Așa, literă cu literă, a reușit să completeze formularul cu doar o greșeală. Și am verificat. Măcar a ajuns coletul unde trebuia.
Mai ‘nainte de Sf. Nicolae am comandat un gadget să-l fac cado’. Doar că de tura aia cei de la FAN au reușit să piardă coletul prin depozit.
Vânzătorul m-a sunat şi şi-a cerut scuze şi mi-a trimis un nou gadget. Care nu a mai fost pierdut.
La vreo câteva zile după ce am primit gadgetul, m-a sunat din nou vânzătorul să-mi spună că s-a întors coletul la ei şi că o să mi-l trimită iar, cu scuzele de rigoare.
Nu, nu i-am lăsat să trimită iar. Primisem ce plătisem.
Dacă lu’ Scufita Roz nu i s-a întâmplat,să mumu de la curieri,sigur n-are cum.
Acu ca am umplut rezervoarele să dau drumu’ la apă pentru roșii cu pompa aia care dacă venea ea singură,ajungea mai repede,mi-am adus aminte de ceva.M-a mâncat in colon să îmi iau,de abia aparusera,de la Rds un Microsoft 640xl si un 950xl.Nu îl aveau la Buzău,comandă si hai pe curier.A durat paispe zile.Intre timp mă sună una de la rds,ca sondaj si dacă sunt multumit de produse si servicii.
Dialog:
Aia:Sunteti multumit de produse,servicii,rahat pe stiulete.
Io:Sunt super mulțumit,nu au ajuns telefoanele,dar sunt multumit.Am precizat că am nevoie urgentă de telefon,ati spus două zile.Nu au ajuns,da io’s multumit.
Aia:Dar totusi aveti telefon.
Io:Aveam un S6 da l-am dat nevestei.
Aia(o tâmpita si o trepanata)Si acum aveti S6?
Io:A,nu, că nu mi l-a mai dat nevasta,mi-a dat tata un samsung cu butoane ca la săraci.Si aci s-a terminat răbdarea.Într-un interval de maxim cinci secunde până a închis,am tras trei rafale de pwli,morti.
A venit curierul după paispe zile cu coletu de la rds.Cu două Lenovo.A mai durat încă sase zile să vina alea care trebuiau.
Comentariu beton!14
@edelweiss, jur c-am râs cu muci la asta cu Scufița Roz. :))))))))))))))))))
Scufița Roz e ocupată, exploatează blănoșii ca să primească atenție pă feisbuc, cu o viteză de 600 de like-uri / oră.
@Vasilescule, țara arde și baba se piaptănă. Ai văzut că începe iar Cerbu’ dă Haur de anul ăsta? De la mine nu primești niciun like, băi. Pune osul la treabă, n-o mai arde-n dulcegării, că dau în diabet.
@didina, bă, nu râde că am emoții cu ăla micu. Nu prea vrea să mănânce și e cam prăpădit și prostăvan.
@Vasilescule, râd de tine, nu de blănos. Lasă-l câteva zile, își revine. Așa am pățit și eu cu porcușorii de Guinea luați de la adăpost. Acu-s grăsuni, obraznici și gălăgioși.
Scufița Roșie care știa povestea a luat-o prin pădure, Scufița Roz care NU știa povestea a luat-o peste tot 😉😎
La serviciu în fiecare zi primesc și trimit colete, 90% dintre ele cu Fancourier, curierii alocați (3 curieri) parcului „industrial” unde dau cu sapa” sunt mai mult decât ok, si-au învățat clienții (sunt vreo 100 firme), știu perioada de timp când pot veni să ridice coletele. Dar am avut și anumite probleme rezolvate destul de repede, fără nervi. Asa cum au spus si altii depinde foarte mult de interesul dat de curieri, nu pot spune aceleasi cuvinte de laudă celor de la cargus după ce au fuzionat cu urgentul.
Cadoul maxim a fost de ziua mea!
Iubitul a comandat ceva pentru mine…dar din păcate erau jucării pentru el să le folosească pe mine…
Ma uitam la cadou împreuna cu colegii mei maxim mișcată de surpriza lui!
Încercam sa îmi spun nu e pentru mine…nu e pentru mine!
În mintea mea era ceva bijuterii sau parfum…
Și uite așa m-a luat un blocaj vibrant!
Urmat de un mesaj: Hope you enjoy the 🎁 my love!
La care eu:Dar altceva mai de plastic sau silicon nu găseai!
Și de atunci tot îmi zic cum vede in bărbat un cadou pentru instrumentul său atenție pentru doamna lui…?
Bici de bici …or beach on the beach!
Poți detalia te rog frumos.
Cum ar zice iepurașul: elau o peleche de cătușe loz și o botniță loz ? 😈👅
Gothic style!Bici și cătușe negre de piele cu ținte!
Plus altele…
Nimic roz și drăguț !
silvia esti prea blonda si frumoasa ca sa fii si adevarata…….cat despre vibratorul primit cadou este ca sa ti-l bagi undeva……dar te rog sa nu il pui intre degete pentru ca o sa te impiedice sa ne scrii pe aici….
@Sorin
Blondele exista dar nu in mine!
Da’ un căluș nu era în pachet?
Nope…
Doar 50 Shades Darker!
Era carton plus poliuretan!
Niște hârtie inscripționată…Adezivi!
Cam atât pot sa văd dincolo de ambalaje!
Am banuit eu.Adezivi.Vrea să-ti lipească gura.
Pierderea lui 🤣
Silvia știi tipurile de orgasme ?
You know there is a box 📦 and people are tapping it…
My ego couldn’t fit a box…but your square head might!
@m&m
@H&M
doar alea de cunoaștere!
Plm,nu credeam vreodată că o să spun asta dar îmi este dor de fluviul de comentarii ale Andutei.
Pe lângă:
Vasili,vezi că grasu caută si el troty cu t mic.Explică-i te rog de ce ursii nu fac balet.
@edelweiss, io văzusem ceva referitor la un scuter. 🙂
@ViciosusDevynil
Ia o laba de urs…Animal print!
@Silvia ce dracu ma fata ai venit aici la inceput sa te combini cu o fata de pe blog si sfarsesti luandu-te la tranta cu toti… baietii?
Mie îmi e dor de @Vera 😁 sper că îi bine.
Sigur o să îi fie bine.
@Habar cu siguranta este bine. Tuturor cred ca ne este dor de ea. Poate se distreaza cat sta departe de blog, sau isi incarca bateriile! Cine stie!
Trist …doar 6 cu vechime aici !
In loc de concurs mai bine vedeau cum isi puteau rezolva problemele.eu sunt foarte dezamagita de ei cel putin la Arad sunt varza.
Si crede ma ca la mine vin de 2/3ori pe sapt.
Am chemat curierul acasa online de 2 ori nu au venit.
Dupa 10 zile a ajuns coletul.Am sunat la firma de la care am comandat.era vorba de niste medicamente.fire de sutura si alte dracii medicale au zis ca l ai expediat in ziua in care am plasat comanda.
Eu in veci daca am de ales curierul nu o sa ii aleg pe ei.
Surpriza supriza Dragon star si Nemo livreaza la timp.Nu am avut niciodata probleme cu dragonul.Este un batranel super de treaba care livreaza la timp in zona mea.
Mai e o firma cu 3 litere nu mai stiu cum ii zice.livreaza cu un camion cu prelata ,mi au aruncat coletul din masina noroc ca am ferit picioarele
Bine că mai e timp de concurs, pentru mine omul de la Fancourier e un tip de angajatul lunii,de premiat oricând,pot să îmi potrivesc ceasul ,și cumpăr online destul de des și cu plata ramburs.E la timp întotdeauna, fără marfă deteriorată, mă ocup să vând cosmetice Avon , când am clienți.