Prieteni, treaba asta mi se pare una dintre cele mai smart idei pe care le-am văzut în ultimii muuulți ani.

E foarte greu să găsești o idee care să reușească să îmbine online-ul cu offline-ul într-un mod care să nu pară forțat. Iar aici vorbim doar despre idee, că ulterior urmează și execuția acelei idei, adică implementarea ei în piață.

Iar acolo, în piață, este adevăratul test. Că poți să ai tu cea mai bună idee din lume, poți să iei toate premiile din industria de advertising, dacă publicul refuză s-o adopte, ideea ta o să se ducă acolo unde se duc toate ideile geniale când se duc.

Uite că oamenii ăștia de la PENNY chiar au găsit o idee smart, idee care se pare c-a fost rapid adoptată de public: discount de 20% la produse fresh pentru fiecare 20.000 de pași (detalii aici).

Rezultatul? Până acum s-au strâns peste 34 de milioane de pași în aplicația Walk15, aplicația parteneră a proiectului. Vedeți de ce spuneam mai sus cât contează și execuția? Degeaba era ideea mișto dacă nu-și instala nici dracu’ aplicația sau dacă nu interesa pe nimeni să facă pașii ăia.

Nu știu cum gândiți voi, dar mie mi se pare că riști puternic atunci când îți propui să obții rezultate punându-i pe oameni să iasă din zona lor de confort. Trăim vremuri în care să dai trei click-uri ți se pare o chestie mult prea dificilă, ce să mai vorbim despre 20.000 de pași.

Bine, pe de altă parte există deja foarte mulți oameni care își măsoară numărul de pași zilnici, cu ajutorul diverselor device-uri. Eu sunt unul dintre ei. Dar ia pune-mă să-mi mai instalez o aplicație care face tot asta. N-ai să vezi…

Gata, mă opresc aici. Încă o dată, felicitări celor de la PENNY pentru idee și execuție.

P.S. Mișto și modul în care au prezentat ce înseamnă cei 34 de milioane de pași, dacă e să-i cuantifici. Că atunci când citești „34 de milioane” nu-ți spune nimic, e doar un număr.