În articolul de dimineață am uitat să fac o precizare foarte importantă, dar lasă că v-o spun acum. Nu de alta, dar îmi face foarte multă plăcere să vă anunț că mai am un partener în această tentativă de a ajunge dincolo de Cercul Polar.

Un partener pe care îl cunoașteți foarte bine, care a fost foarte prezent pe aici în ultimii ani și despre care știți deja că apreciază foarte mult ce se întâmplă pe aici: Eurolife FFH Asigurari.

Puneam la cale surpriza cu abonamentele la Untold când m-am trezit că mă întreabă dacă mai plec la Nordkapp vara asta. La auzul răspunsului meu afirmativ, întrebarea a venit firesc: „nu vrei să te asigurăm noi la acest drum?”.

Bine, mă rog, o întrebare un pic redundantă, eu oricum îmi fac toate asigurările de călătorie exclusiv cu ei, dar dacă au avut oamenii plăcerea s-o facă ei, de ce să le-o refuz?

Și mi-au făcut asigurarea, mai precis mi-au dat pachetul Zen, adică ăla care conține TOT:

➡️ Asistență medicală pentru accidente și îmbolnăviri

➡️ NOU! Consultații medicale nelimitate 24/7 – online și la telefon pe toată durata călătoriei

➡️ Tratament dentar de urgență

➡️ Transport de urgență

➡️ Prelungirea călătoriei din motive medicale

➡️ Repatriere medicală și în caz de deces

➡️ Asistență rutieră

➡️ Asigurarea bagajelor

➡️ Reducerea franșizei la mașina închiriată

➡️ Anularea călătoriei

Mi s-a părut foarte tare clauza pentru anularea călătoriei, nu de alta dar am destule cazări plătite în avans, plus niște alte hangarale. M-am simțit foarte confortabil la căpuț să știu că, dacă se întâmplă ceva și nu mai plec, îmi recuperez toți banii ăia.

Altfel, să știți că vorbesc foarte serios, de niște ani încoace, oriunde am plecat și indiferent cu ce mijloc de transport, toate asigurările mele de călătorie au fost făcute la Eurolife FFH. Iar eu nu plec nicăieri fără asigurare de călătorie pentru că sunt convins că dacă o singură dată nu-mi fac, o să aibă Murphy grijă ca exact atunci să se întâmple ceva care ar fi necesitat asigurare. Lasă, mai bine să-mi fac și să n-am nevoie decât viceversa.

Apropo, eu am scris cândva despre asta, dar nu știu câți mai țineți minte. Vedeți că pe lângă asigurările obișnuite de călătorie (cu cele trei pachete gândite pentru toate nevoile: Relaxat, Echilibrat și Zen), Eurolife mai are și ceea ce numește Ramburs@Orice. Este singurul produs de asigurare care îți returnează cheltuielile cu vacanțele și experiențele în România, indiferent că vorbim despre călătorii, evenimente sau alte experiențe.

Și când zic „orice” apăi chiar vorbim despre aproape orice: bilete de avion, city break-uri, sejururi, tabere/excursii, delegații, bilete la concerte, bilete la spectacole, bilete la teatru, cursuri, conferințe și multe altele. Serios, de-aia se și numește Ramburs@Orice.

Băgați un ochi, să vedeți că vă puteți recupera 90% din suma plătită pe vacanță, concert etc, dacă, ferească Bărbosul, se întâmplă ceva și trebuie să anulați o treabă plănuită din timp și deja plătită.

Și țineți minte și un cod de discount: MIHAI10, valabil atât pentru asigurarea de călătorie în afara țării, cât și pentru Ramburs Orice.

Și cu asta, ne mai auzim noi după ce ajung la primul hotel unde m-am cazat.

sursa foto: freepik.com