Vă rămăsesem dator să povestesc cum a fost cu partida mea mirobolantă de pescuit. Mai știți că vă spuneam ieri că m-am cărat cu undiță și cu râme de la București, da?

Fraților, prieteni, la ora 6:00 dimineață eram pe baltă cu bățul într-o mână și cafeaua în cealaltă, așteptând cu nerăbdare momentul în care voi trage afară primul monstru de câteva sute de grame.

Trei ore, oameni buni, trei ore am stat și m-am uitat la pluta aia cum nu vrea să se miște nici moartă. Tot ce făceam era să mai schimb râma din ac, din timp în timp, că la un moment dat am ajuns la concluzia că și alea se sinucideau de plictiseală.

Singura partea bună a fost că măcar nu mai ploua și-am băut, probabil, cea mai șmecheră cafea din acest an. Bănene, era o liniște pe malul apei, se auzeau doar lișițele alea (sau ce-or fi fost) și vântul prin trestii. A fost mișto rău, chiar și fără niciun pește în cârlig.

De altfel, am mari îndoieli că această activitate se poate numi „pescuit”, că în capul meu pescuitul e ăla când reușesti să scoți ceva din apă. Măcar un galoș uzat sau ceva.

Și cam asta a fost cu „pescuitul” pe anul 2023, mai vedem la anul.

Altfel, a doua zi de tur cu SUV-uri hibrid a fost mega-chill. În sensul că doar ne-am plimbat pe-aici, prin zona Jurilovca, am mâncat bun, am ajuns la Cetatea Enisala și cam atât.

De-aia, ce vă propun eu este să vă las videoul cu rezumatul zilei și nisciava poze. Că altceva, zău, nu prea mai am ce să vă spun despre ziua doi din Cars and Roads.

Dacă vă uitați pe poze, să nu ratați cadrele alea din dronă, că sunt într-un mare fel. Ah, să nu uit, și în rezumatul zilei și în fotografii, o să găsiți și cadre trase în timpul preparării senzaționalului calcan pe care l-am devorat ieri. O parte sunt de la Taverna Le GaFish, o parte de la Casa Filip din Sarichioi. Adică exact locurile în care trebuie să mâncați sau să vă cazați măcar o dată în viață.

Cam atât pentru azi, over and out.

Partenerii Cars and Roads:

➡️ Michelin, producătorul francez de anvelope este partenerul principal al evenimentului și promotor al siguranței și sustenabilității. Nu doar că o parte dintre mașini au fost echipate cu anvelope Michelin, dar locurile pe care le vom vizita au fost alese din Ghidul Verde Michelin, un fel de atlas turistic plin cu idei și zone pe care să le vizitezi în concediile lungi sau în weekenduri.

➡️ Autonom se alătură Cars & Roads din postura de Green Partner. Prin gama sa completă de servicii de mobilitate, compania românească se recomandă ca soluție optimă pentru cei care caută soluții de mobilitate pe termen scurt, mediu sau lung. Fie că vorbim de mașini electrice sau hibride – pentru care există programe dedicate cu facilități majore -, de clienți fizici sau juridici, de închiriere pe termen scurt sau de leasing operațional, Autonom are pregătite oferte specifice fiecărui tip de solicitări.

➡️ MOL România este partener tehnic, oferind carburantul de calitate necesar pentru mașinile din tur.

➡️ Server Config, companie specializată în echipamente IT profesionale, va susține road trip-ul oferindu-le fotografilor și specialiștilor video laptop-uri de performanță dedicate profesioniștilor pentru a le ușura munca on-the-go.

➡️ VARTA este unul dintre producătorii de baterii auto cu o experiență de peste un secol în domeniul în care activează. Odată cu era electrificată, producătorul german a introdus o gamă de baterii la 12V dedicată mașinilor hibride – de toate felurile – și electrice.

➡️ Pago se alătură în premieră proiectului Cars & Roads. Aplicația poate fi folosită pentru a achita facturi la utilități, dar și pentru alte câteva plăți care te-ar putea interesa direct: RCA, rovinietă, taxa de pod de la Fetești-Cernavodă sau asigurări de călătorie. Toate, într-o singură aplicație.

Acum vă las cu rezumatul zilei și pozele.