Ooo, daaa! În sfârşit! Ia uite ce zice nenea Mark.

Sunt foarte curios cum se vor mai desfăşura vestitele „campanii pentru strâns like-uri”, de la momentul introducerii încolo. Nu de alta, dar până acum era relativ simplu, dacă făceai o campanie de rahat, publicul nu prea avea cum să reacţioneze sau să te sancţioneze. Puteau doar să nu-ţi dea like şi atât. Dar de-acum se schimbă şmecheria, oamenii vor putea apăsa pe „dislike”. Să te ţii distracţie. Pfff, oare cum o fi când prezinţi rezultatele acţiunii în Social Media:

Şefu’, avem cinşpe like-uri şi 2500 de dislike-uri. Ultima parte spusă cu o voce aproape soptită.

– Cuuuum, pai n-ai pus poza cu cafeaua aia cu caimacul în formă de zâmbet, cum ţi-am zis eu?

– Ba da, şefu’, dar nu ştiu ce au toţi, parcă au înnebunit.

Aşa? Perfect. Păi de-abia aştept să apara butonul. Va fi o reală încântare să urmăresc campanii în online. Am eu aşa o presimţire că din momentul ăsta s-a cam terminat cu şmecheria şi impostura. Ori ai imaginaţie şi faci lucruri care chiar să atragă, ori o iei în mână.

Nu stiu sub ce formă va fi introdus „dislike-ul”, nen-tu’ Zuckerberg zice că nu e aşa simplă, cum pare, treaba. Normal, nu poate fi floare la ureche să gândeşti un sistem care să-ţi aducă bani şi din voturile negative, dar am încredere că a rezolvat el cumva şi asta. O fi inventat reach-ul negativ sau ceva.

În schimb de altceva sunt convins. Da, sunt absolut sigur că de la apariţia lui, multe birouri de Social Media Community Manageri se vor umple cu icoane, cruciuliţe şi portrete ale lui Arsenie Boca. Aşa, ca să fie.

P.S. Se pare că sunt un vizionar. Dacă apare şi butonul de „pity like”, mă îmbogăţesc.

P.P.S. Imediat dupa ce văd dislike-ul activ, promit să scriu un text despre grase. Ca să văd şi eu cum functionează.

mihai_vasilescu_buton_dislike_facebook