L.E. Azi, luni, fix la sapte zile dupa ce l-am lasat in service, telefonul meu s-a intors. E bine, i s-a vindecat buba. Ideea articolului ramane in picioare, pemtru ca m-am descurcat greu fara el.

HTC-ul meu a plecat intr-o scurta (sper!!!) excursie catre zari mai bune. Camera foto nu mai functiona in conditii optime (noaptea toate pozele se colorau intr-un magenta pe care ar fi fost invidios si Telekom-ul). In plus, ori imbatranesc eu, ori incepuse sa aiba si usoare probleme cu nivelul volumului. Asa ca cei de la HTC Romania m-au indrumat catre service-ul autorizat, iar cei de aici mi l-au trimis in Polonia. Ai dracului lesi, cica numai ei stiu sa repare modelul meu. Ah, si daca tot e pe maini de specialisti, poate s-o nimeri vreunul care sa stie si de ce intra in flight mode, in timpul convorbirilor. Nu des, de trei ori din cinci, cam asa.

Toate bune si frumoase, numai ca termenul care mi-a fost comunicat, pana il voi putea tine din nou in mana, este de 5-15 zile. Pai si eu ce fac fara telefon, daca chiar vor fi doua saptamani? Ca-i simt lipsa, de parca mi-ar fi taiat cineva o mana. Iar cei de la service, desi mi-au vazut fata picata pe jos, in momentul in care au estimat zilele pentru reparatie, nici gand sa-mi propuna vreun telefon la schimb, pentru perioada in care voi fi lipsit de al meu. Nu ma asteptam la asa ceva, de la o companie care se lupta pentru suprematie pe piata, cu ceilalti granzi. Si care ar trebui sa inteleaga cat de important este conceptul de „fidelizare”.

Pe bune, nu cred ca ar fi fost un efort urias sa investeasca in cateva telefoane, pe care sa le ofere celor care au nevoie, pe perioada reparatiilor. Si cu siguranta investitia, atat cat ar fi fost, s-ar fi recuperat prin fidelizarea clientilor. Dar na, ma bag si eu ca musca in fundul calului, in ce calitate dau sfaturi unei companii de asemenea anvergura? Doar cea de client, dar asta se pare ca are mai putina importanta.

Poate am idei fixe si exagerate, dar eu sa fi fost in locul celor de la HTC, nu numai ca asiguram telefoane la schimb, dar as fi pus intotdeauna la dispozitie un model de top. Pe „cel mai cel” dintre produsele mele. Nu de alta, dar in cinspe zile, cat tine procesul, poate se obisnuieste bizonul clientul cu marfa de calitate si se gandeste sa scape de cel pe care tocmai l-a reparat, ca sa-si ia si el unu’ din asta mai nou si mai bun. Da’ ce stiu eu despre strategii de marketing? Las’ca e mai bine sa injure lumea pe la coada de la service.

Nu ca vreau sa fiu rau, dar am o colega care mi-a ras in fata si mi-a explicat ca Samsung-ul i-a dat in secunda doi telefon la schimb, cat l-a avut pe al ei la reparat. Despre Apple se aude la fel. Nu cumva astia doi sunt chiar concurenta? Intreb si eu, nu dau cu parul.

mihai_vasilescu_htc_one

sursa foto