Poate oi fi eu ghinionist, dar aproape de fiecare dată când am plătit ceva în avans, în România, s-a întâmplat câte o nasoală. Chitară venită cu grif-ul rupt, aparat foto fără acumulator şi card SD, telefon care a întârziat câteva zile după termenul anunţat, încălţaminte care nu mi se potrivea, mobilă zgâriata etc. În general, tot felul de chestii „drăguţe”, care au darul să-ţi umple viaţa de bucurie.
Aşa că, eu unul am luat decizia să nu mai plătesc nimic pe nevăzute si nepipăite. Iar dacă n-am de ales şi totuşi o fac, îmi cam ţâţâie curu’ până mă văd cu respectivul produs în mână.
Dar, bag de seamă că nu mi se întâmplă doar mie. Prietenul despre care vă povesteam că mi-a vândut pontul cu Pumele şi-a comandat online perechea pe care n-am reuşit eu s-o găsesc. Dar pentru că băgasem un pic spaima în el, a zis omu’ să-şi ia toate măsurile de siguranţă. Aşa că, imediat după ce a plasat comanda, a sunat la magazinul online să se asigure că a luat ce trebuie.
Adică a rugat-o pe fata care procesa comenzile să verifice dacă pe ai lui scrie că sunt marimea 10 pentru US. Ştia el, din experienţă, că nu are cum să dea greş dacă sunt numărul ăsta. A strâmbat aia din nas, a mârâit, s-a căcat pe ea de parcă o rugase să-i livreze personal, mergând pe jos până la Vălcea, nu să dea un telefon la depozit şi să roage pe cineva să verifice. Mă rog, omul plătise în avans, deci deja mirosea a fraier. Până la urmă l-a sunat înapoi şi i-a confirmat: „da, dom’ le sunt mărimea 10 US”.
Două zile ăsta al meu numai Puma noi-nouţi a visat. Deja se vedea cu ei în picioare şi le simţea mirosul de piele întoarsă. Mai prinsese şi o ofertă şi dăduse pe ei cu aproape 100 de lei mai puţin decât mine. Boierie, ce să mai povestim.
În a treia zi a sosit curierul. A luat cutia şi l-a scos pe primul cu delicateţe, să nu cumva să-i zgârie pielea cea sensibilă. L-a pus în picior. Coruri de îngeri s-au auzit cântând în momentul ăla. Cam aşa cred că s-a simţit Prinţul când a văzut că i se potriveşte condurul Cenuşaresei. Bă, îi venea ca turnat, ziceai că veniseră ăia de la Puma şi-i măsuraseră laba piciorului cu şublerul. De emoţie, a început să lăcrimeze uşor, în timp ce-l scotea din cutie şi pe stângul.
Noroc că nu i se uscaseră încă lacrimile pe obraji. Pentru că, după ce l-a încălţat şi pe al doilea, a început să plângă de-a binelea. De nervi. Îi venea şi asta, dar doar dacă statea cu degetele chircite sau le decupa călcâiul şi-i transforma în saboţi. Cu inima în gât, l-a scos din picor şi s-a uitat ce scrie pe el. Era cu un număr mai mic.
No, acu’ spuneţi şi voi, cât de greu ar fi fost pentru ăia să verifice ambii pantofi? Adică daca tot te-ai uitat ce scrie pe unul, mai dura sub cinci secunde să arunci o privire şi pe al doilea. Da’ ce rost mai avea, prostu’ deja plătise.
Oricum, am apreciat la prietenul meu că s-a pişat pe ei. N-a mai vrut să audă de niciun „vi-l trimitem pe cel care se potriveşte”. Deşi îi dorise atât de mult, şi-a călcat pe inimă, a făcut coletul ramburs şi le-a luat banii înapoi. După care a jurat că este ultima dată în viaţa lui când şi-a comandat încălţaminte online. Având în vedere că şi eu am renunţat de mult, deja suntem doi. În ritmul ăsta îmi fac partid sau sectă. 🙂
Asociatia USA10! 😀
@Alexandra, mai degrabă „partidul celor care nu plătesc în avans”. :))))
@Mihai, sau asa. Doar ca la mitinguri o sa fie greu de strigat lozinci cu un nume asa lung :)))
@Alexandra, aiurea, ia uite aici: trăiască PCCPA! 😀
dom’ne am comandat si eu de două ori, de la Otto, nu mai e pe piață și de la MiniPrix, nu am avut necazuri! Online-le astea sunt cam bagaboante! Chinezării la greu! Bine ca și-a recuperat banii! Și nu mai alergați după chilipiruri! Dăunează grav la nervii capului!
@gheo, omul nu alerga după chilipiruri. Şi i-ar fi comandat chiar dacă erau la preţul întreg, pentru că-i plăceau.
Glumeam și eu! Rămân la părerea ca plata la livrare este cea mai bună, cu verificare!
@gheo, exaaaaaact! Si nu te doare capul. Daca nu-ţi place ceva, i le-ai şi pus curierului în braţe.
Am cerut si eu odata sa vad produsul inainte de plata si mi-a raspuns curierul „doar dupa ce platiti il puteti vedea”!!!! Am fost norocoasa….
@Roxana, pai in mod normal nu poti sa-l vezi inainte sa plateşti. „Verificarea la livrare” este un serviciu suplimentar, care de multe ori costă în plus. 🙁
Amatori! Ca toti barbatii, atunci cand vine vorba despre cumparaturi.
bine că sunteți voi profi!
@mada, aşaaaa… păi ia zi-ne tu cum procedează o profesionistă. 🙂
Eu cand imi caut ceva plec dimineata relxata si ma bucur de shopping. Intru in toate magazinele care ma intereseaza dar nu ma grabesc sa cumpar chiar daca gasesc ceva ce-mi place. Ma mai opresc, mai beau o cafea sau mananc o prajitura. Dupa ce mi-am sedimentat informatiile in cap, o iau de la capat dar doar cu magazinele in care gasisem ceva misto.
@mada, uiţi un singur lucru: ca să ai puterea psihică să faci tot ce ai zis tu aici trebuie să fii femeie. Eu aş lua-o razna de la al doilea magazin. 🙂
Io zic ca @mada se apropie de gandirea barbatilor.Stai, te uiti, calculezi, nu te grabesti.Mergi acasa cu ceea ce ai nevoie, fara extra lucruri inutile, cumparate sub stapanirea entuziasmului de moment.
Cel mai rau ma enerveaza nevasta-mea cand imi zice ca mergem sa-si caute o jacheta, si ma baga prin magazine : Oauu, ce bluzita frumoasa…!?!Inevitabil sfarsesc undeva prin parcare, cu o doza de alcool in mana.Pai cand mergi la piata nu cauti carti.
Batranule te contrazici. M-ai auzit zicand ca sfarsesc in parcare cu o doza de alcool in mana? Deci unde e gandirea mea barbateasca? :)))
Am zis ca te apropii…si daca tot discutam, era un banc tare misogin pe vremuri : O femeie poate fi ori frumoasa, ori desteapta, pentru ca daca ar fi ambele, ar urca un pas pe scara evolutiei si s-ar numi barbat.E de admirat totusi o femeie care se mai si gandeste cand merge la shopping, nu doar cumpara in mod continuu.
Hai ca te-ai scos cu ultima fraza, nu ma pot sa-ti zic nimic. 🙂
Ceva de genul ăsta, nu?
@Krantzro, da, da, da. :))))))) Cred ca exact asta a vrut sa zica. :))))))
Da Krantzule, aproape asa. Doar ca un pic mai organizat si cu pauze. Ca sa ma pot bucura de shopping. 😉
Boss, nu s-a uitat ce scrie si pe celalat de-al dracu’. Ar fi fost culmea dupa ce a injurat-o pe colega care l-a deranjat cu o cerere asa stupida.
@zorro, pe sistemul „ce dracu’ vrea asta de la mine”? 😀
Ma inscriu si eu in partid,comandat online tocator manual de legume ca na sunt o doamna ce naiba ,de ce sa toc eu ceapa,morcov, telina cu cutitul ca toata lumea ,sun si la firma ca sa ma convinga nenea ca este fix ce trebuie nenea da si da ca este,buuuun venit ,platit si trec la treaba,nu in fata curierului ca nu ave timp sa stea sa toc eu ceapa …ok proba…pun ceapa si dai si dai ceapa s-a infipt in tocator si acolo a ramas taiata in 4 bag degetelele scot ceapa si dai din nou mai cu forta nu si nu ceapa ramanea acolo si punct.Asa ca am luat cutitul si am rezolvat problema.Acumsta su pe mobila si folosesc doar cutiutele de depozitare ptr. frigider.Traiasca PCCPA.LA PRIMUL CONGRES FII SIGUR VEI FI ALES..cam lung dar scuze
@dede cati, la aia cu curierul care nu avea timp sa stea pănă tocai tu ceapa, m-am kkt pe mine de râs. :)))))))
Deci, uşor-uşor, ne strângem. Forţa PCCPA!
Au verificat inainte de a trimite, zice clar: „produsele sunt verificate inainte de impachetare dar se mai intampla sa ne mai scape si noua mici amanunte”
@I AM WE ARE, foarte mici, insesizabile.
Şi până la urmă ce mare căcat că era un pantof mai mic? Se putea purta şi aşa, dar clienţii ăstia sunt plini de harfe.
asa este, clienti basinosi frate!
d’aia nu da tara inainte, ca stam toti sa ne uitam la toate maruntisurile.
@I AM WE ARE, exact! Şi mai aveţi si pretenţia să meargă economia cănd voi vă căcaţi pe voi pentru fiecare leuţ. Huoooo!
Zero, suntem inca la cota zero ca servicii in Romania. Probabil ne mai trebuie inca zece ani ca sa intelegem ca „boul” ala care da banul nr plateste si salariul.
@DanB, aici ai zis vorbă mare. Exact aşa este.
Tocmai am aruncat in weekend o tigaie dry-cooker care nu prea era dry-cooker. A ruginit dupa ce-am folosit-o de trei ori. Ma primesti si pe mine in partid?
@Rossana, cum naiba, membru fondator te fac. 🙂
Abia astept prima adunare generala. 🙂
Inafara de chestii care asa cum sunt in poza (gen aparat de ras, briceag, masina de tuns etc) sunt si-n realitate, nu comand nimic de pe net.Sosete?Tre’ sa pun mana sa simt textura!Camasa?Pai cum e gulerul, tare/moale?Adidadi?Puma sa fie, nu iau nimic altceva de mai mult de 10 ani, dar sa-i vad cum arata pe propriul picior.Odata am comandat niste chestii pentru barbierit din UK, a intarziat coletul, am scris e-mail, mi-au expediat o a doua comanda putin modificata, a sosit si primul colet, aveam 2.L-am expediat primul inapoi, cand l-au primit, in 10 minute aveam banii in contul PayPal.Asa-i comertul adevarat.E drept ca eu i-am recomandat pe un forum, si cred ca macar 5 clienti fideli au si acuma de pe urma mea.
@Batranu’, deci tu nu te bagi în partid, am înţeles. 😉
Apo’ no, bag sama ca la licitatii nu ai fo’. 🙂
Alea-s crunte!N-as putea.
@upprann, habar nu am despre ce licitaţii vorbeşti. Ia bagă!
@Mihai, licitatii cu vizionare dupa modelul „uita-te dar nu atinge”
@upprann, wtf??? De ce m-aş duce la aşa ceva???
Apoi daca vorbim de licitatii, imi vin in minte vremurile cand eram negustor de cereale, si veneau oameni de la tara sa negocieze pretul la orz, si eu aveam doar ovaz.Si cand ii intrebam respectuos : D-voastra sunteti taran?Sau doar pretindeti asta din cauza hainelor? , se suparau pe mine.On-line ar fi mai simplu cu cerealele, daca stau sa ma gandesc.
La haine si incaltaminte nici eu nu obisnuiesc sa le comand de pe net pentru ca nu stii ce vine, sau daca o fac cu livrare personala sau plata ramburs cu verificarea coletului inainte de plata. Dar referitor la trimisul coletelor problema e un pic mai complicata. Eu la randul meu vand ceva pe net, piese de telefoane mai exact. Si daca omul nu iti ridica coletul (ca romanul e asa mai serios din fire, comanda acelasi produs la 3 si care vine vine, sau pana vine cheltuie banii) tu ca vanzator platesti tur retur transportul. Si s-a dus dracu profitul si ai ramas si cu marfa pe stoc de multe ori cu umblatura si cu munca. Nu am cerut plata in avans decat de vreo 2 ori. Dar am patit-o de destule ori sa nu ridice coletul.
@pogogeorge, ştiu prea bine despre ce vorbesti. Şi eu lucrez la o firmă care face vănzari online. Crede-mă, am scris articolul în deplină cunoştinţă de cauză. 😉
Se intampla si la case mai mari. Am comandat din Uk o pereche de incaltari pentru fi-miu si desi scria pe ei 45, pot jura ca nu erau mai mari de 42. I-am trimis evident ramburs si cu toate ca s-au oferit sa imi trimita alt numar(probabil 50 ca sa corespunda cu un 45 real) am refuzat.
@Cristina, doar pentru că e un site care vinde din UK nu înseamnă ca e şi „casa mai mare”. Proşti sunt în toată lumea.
Foarte bine le-ai făcut.
Dar căt poartă fiu-tău???
@Mihai, in 2-3 ani face comanda in Norvegia. :))
@upprann, exact, exact. Că doar la tine m-am gândit şi eu. :))))
Off, vroiam sa spun ca eu stau in Uk si tot din Uk am facut comanda si tot au venit gresit. Adica si in alte tari e aceeasi poveste. Poarta 45-46 de la 14 ani! 🙂
@Cristina, aaa, am înţeles acum. 🙂
45-46 de la 14 ani? Dar ce înalţime are dom’le, doi metri?
@Cristina, lasa baietu’… traieste pe picior mare. 🙂
Daaaa!!!!
Mihai, are 1,96. Tot de pe la 14-15 ani. Circ si panarama cu hainele, cu toate cele. Tocmai a facut 18 ani.
@Cristina, foarte tare! Face sport?
Nu, e o putoare! Pana la 14 ani era pitic si umflat cu pompa. Apoi a plecat la scoala in Elvetia si nu stiu ce iarba i-au dat ăia sa pască, dar dupa o jumatate de an cand a venit la mine din nou, nu stiam cine este. No joke, statea in fata mea in aeroport si.nu il recunosteam. Freak!!
@Cristina, loooooooooool. Hai că m-ai făcut să râd.
E putoare zici? Nasol.
Eu am o vorba: Cat platesti, asa angajati ai! Asta e frate, te dai mare ca esti firma X sau Y cu motz, dar platesti niste tasti-basti cu salariul minim pe economie+ tichete de masa. De unde sa stie aia ceva despre responsabilitate, munca etc. Greselile sunt una (oricine poate sa greseasca, este adevarat) iar faptul ca nu stii/nu te pricepi, este cu totul altceva.
@Gusi, sau nu vrei. Sau te doare în bască. Pentru că exemplul din articol, cam pe aici se învârtea.
Dar tot de la leafa pleaca!
@Gusi, de cele mai multe ori da.
La comertul online nemtii stau bine. La haine comand fara sa platesc nimic pana la aproape 500 de euro. Dupa ce decid ce doresc sa opresc platesc strict produsul oprit. Rambursarea coletului e platita de ei. Alte produse cumparam pe Amazon sau ebay. Orice a fost defect am trimis inapoi dar se intampla extrem de rar. Am comandat o lampa si la montaj am spart-o noi. Le-am trimis mail si mi-au trimis din nou partea de sticla fara sa platesc nimic.
@Ana R, civilizaţie nene. 🙂
@Mihai Vasilescu, cam asa ;)!
daaaaa ramburasarea si trimisul coletelor e paltita de ei. dap. sigur ca da. doar ca nu.
De ex aia care urla prin reclame au 60% retururi, 60%!!! na acuma calculeaza tu cati bani se pierd aici. doar posta castiga la faza asta
Babaiete, :)))) d-apai in ce tara crez’ tu ca traiesti? Ai? Gandeste-te ca acolo de unde pleaca produsul, la acel depozit, lucreaza tot „baietzasi” din astia platiti cu prafu de pe toba. Crezi ca „livrare cu verificare” s-a inventat degeaba? Sa duceau vanzarile vertiginos spre 0 =)))))))) . Ii doare pe aia in fund de produsu tau.
Opus faptului astuia…..este modul in care in germania se colecteaza obiecte uzate de la domiciliu. O mobila de exemplu se ambaleaza in cartoane, se transporta in bune conditii , la acele „depozite” care le vezi in documentare pe „History” „razboiul depozitelor”, si acolo vor sta o perioada . Daca nu sunt vandute , merg la casare.
Ca deh….asa e la noi. Prin 1995 era minutu de oringi 20 de centi, si daca sunai in vodafon, era 32 de centi. Si iti dadea prin gura la abonament….in plus ceva… Acuma te incarca de tablete , telefoane la 0 lei….etc…..Nu mai e atat de scumpa , se pare, telefonia asta…..
La noi in general e IEFTIN SI PROST.
Dar….stai…… nu te lasa pacalit cum ca ce ar fi scump e si bun….Nuuuuu ..de multe ori e tot prost. Dar e pentru cei cu fitza.Stii cum se spune. Pentru fraieri exista loto, pentru ( –cei ce se cred–- ) inteligenti exista bursa.
Important e :))))))))) sa nu te superi, cand o iei pe coaja. NOi sa fim sanatosi… Hai cu bafta
@meshteruyoda, dap, „verficarea la livrare” e sfăntă!
Acu nu stiu ce sa zic,stau si eu cu fundicu in doua luntri,ma inscriu in partid,facut comanda ptr nevasta de un ceas de pe un site cunoscut la un pret super bun,nerabdator asteptam sa il vad si sa imi dau nevasta pe spate cu alegerea mea,cand colo imi ajunge un ceas de la Timex da ziceai ca e o surpriza dintro punga de pufuleti,eu sa o iau razna si alta nu,ma si vedeam cu nevasta lovindu ma puternic de cateva ori cu el in teasta,mi-au returnat banii,dar nu am avut cadou de ziua nevestii,lucru pe care mi l aminteste de cate ori are ocazia, dar am avut si experiente fericite….
@radu, experimente fericite? Despre comenzi online vorbeşti, da? 😉
Da,da, facute ptr nevasta care au sfarsit prin a fi experiente fericite, nu gandesc la capacitate maxima(niciodata) inca nu am terminat cafeaua….
@radu, aşa-s femeile… norocoase. 🙂
Te pomenesti ca stii sa canti si la chitara.
@Cruella, eu??? Habar nu am. De unde ţi-a venit?
„Chitară venită cu grif-ul rupt” …
s-ar putea sa ii fi venit de aici, dar nu se stie sigur, poate are puteri extrasenzoriale
Exact. De la chitara cu grif-ul rupt. Puteri extrasenzoriale nu am inca, dar incerc sa-mi fac. 🙂
@Cruella, îmi ieşise din cap. Nu era pentru mine, o comandasem pentru fie-mea. Dar stai liniştită că nu ştie nici ea. A durut-o undeva de chitară. Mai bine mă apucam eu să învăţ să cânt. :))))
@I AM WE ARE, nu vrei să-ţi schimbi nick-ul în „vigilentu'”? :))))))
@ mihai
compune anuntul: ” Vand/schimb chitara…” si rezolv-o!
e pacat sa stea degeaba
@I AM WE ARE, să fii tu sănătos, că s-a vândut de mult. :))))
@mihai – sunt vigilentu prea rar ca sa schimb nicu
@I AM WE ARE, 😀
Salutare tuturor! Ma bag doar sa va spun ca eu inca n-am patit-o! Si-am comandat din mai multe locuri. Mi-ar fi placut sa cred ca sunteti voi ghinionisti, dar nu. Am mai auzit multe povesti ca ale voastre. Din cele acumulate pana acum imi doresc ca lucrurile sa se indrepte. Si se vor indrepta cu vremea. Firmele de comert on-line s-au inmultit si cumva vor trebui sa se lupte pentru suprematie. Altfel decat sa fie seriosi, nu stiu ce-ar putea sa faca. Va mai amintiti de duma patita de cei de la e***g cand cu preturile afisate in toamna care erau de 100 ori mai mici decat realitatea? Au onorat toti cei 150.000 lei pierduti. Iar aia vand de toate si vand in draci!
@Victor, nu e timpul trecut nici la tine. 😀
Stiu. Pe de alta parte mai trebuie sa detaliez scriind cum ca eu comand doar tehnicareli si (o exceptie) asigurari de viata pentru excursiile nepotilor. 🙂 Saptamana viitoare iar comand!!! La aia pomeniti mai sus, care iti acorda 30 zile pentru retur. Sper sa nu fiu nevoit sa utilizez treaba cu returul. Am o listuta ceva mai lunga de data asta!
@Victor, aaa, da’ bine mă, nu prea le dai şansa să te încurce. Comandă şi tu ceva mai serios. :))))
Ce? Zi-i si comand! Ca poate n-o fi rea ideea ta!
@Victor, nu, nu, rămâi la ale tale. Dacă te molipsesc cu ghinionul meu, nici asigurările alea nu mai vin în regulă. :))))
Eu zic sa faceti asa (voi barbatii). Plecati la cumparaturi in grup. Dupa primul magazin, cand va apuca amocul, va opriti la o palinca (luati provizii de acasa). Cand ati mai primis puteri, intrati in al doilea magazin. Mai clatiti cu o bere. Dupa al treilea magazin mai intrati la un film. Si tot asa pana seara, cand va intoarceti acasa, ii puneti femeii salariul in mana si o trimiteti a doua zi la shopping si totul se rezolva.
Eu ii fac direct cumparaturile lui barbatu-meu. Stiu ca la tricouri trebuie sa-mi vina cusatura manecii la jumatatea bratului si lungimea tricoului trebuie sa fie unde in jurul genunchiului. Mai complicat e cu pantalonii si incaltamintea. Intre 38 al meu si 46 al lui, e cam greu sa-mi fixez repere.
@mel, eh şi dacă-l strâng un pic pantofii cumpărati de tine, ce? Dacă nu-i convine, să-şi mişte curul şi să caute singur. 😀
M-as inscrie si eu, impreuna cu sotia din dotare in partidul asta. in urma cu vreo 6-7 ani, pe vremea cand mai exista Quelle in Romania, sotia si-a comandat un costum foarte elegant din catalogul sus-numitei firme. Bineinteles, inainte de asta masuratori peste masuratori dupa indicatiile din catalog, ca sa gasim marimea corecta. Vine pachetul, platim „in orb” si la deschidere, surpriza : sacou-i venea sotiei ca turnat, dar in schimb, pantalonii imi erau mari si mie (in conditiile in care sotia are 1,50m / 47 kg, iar eu am 1,76m/79 kg).Culmea este ca marimea de pe eticheta pantalonilor corespundea cu cea de pe sacou, deci erau din acelasi „film”. Am trimis pachetul inapoi, ne-au restituit si contravaloarea repede si fara explicatii suplimentare, dar banii dati pe curierat la livrare s-au constituit in gaura la bugetul familiei.
Pe de alta parte, sunt foarte multumit de vacantele la mare comandate pe internet in perioada de inscrieri timpurii si platite, bineinteles, in avans cu 7-8 luni. Anul trecut a fost totul OK, asa ca m-am riscat si anul asta. Sper sa nu avem probleme.
@Florin Muresan-Grecu, uite că ne strângem. Deşi văd că soţia e aia cu ghinionul, nu matale. :))))
firme si firme, oameni si oameni…Romania…toate m-i se-ntîmplă numai mie….merge la tot romanul….seara faina
@mcooper801, ce-i drept asta cam aşă e, parcă toate ni se întâmplă numai nouă.
mult spor in toate sa ai…
@mccooper801, mulţam. La fel!
Mihai, cam tarziu ti-ai dat seama ca nu e bine sa comanzi online. 😉 Mie-mi place sa merg prin magazine, si cand ma intreaba ce doresc, le spun ca doar ma uit. Dupa stau si ma uit la ei cum incearca sa-mi vanda chestii de care nu am nevoie, si practic, altceva decat am cerut eu. 😉 🙂
@Ashu, ai nervii tari, omule. :)))
Da’ nu ma enerveaza nimeni ma. Nu-mi fac nervi, pur si simplu imi place sa-i fac pe cretini sa se agite 7 minute cu mine. Si daca mai am chef, revin peste alte 30. 🙂
@Ashu, tineretul din ziua de azi… 🙂
Cine a zis ca esti prea batran sa trolezi si tu? 🙂
Futu-i, am facut un dezacord.
pentru a trolla*
Modifica si sterge-l p-asta 😀
@Ashu, nu e niciun dezacord. Merge.
Bine, macar baga cratima pe care am ratat-o. 🙂
M-as inscrie si eu in partidul vostru, dar niciodata nu mi-am comandat incaltaminte sau haine online.Doar carti, pentru restul exista destulr magazine de unde poti alege.
@Scorpya Cristina, te primim oricum. 😉
ma inscriu si eu in partid chiar daca sunt tradator si intorcator de arme dupa 15 ani de ecommerce.
va spun eu: nimic nu e mai nasol ca atunci cand tu cu mana ta iti bagi in sistem comanda si ajunge acasa altceva :))))
@ioexist, păi în ritmul ăsta o să fii ales Preşedinte de la primul Congres, cu majoritate absolută. :)))))