Prieteni, de obicei n-am nici cea mai mică problemă să trimit în spam comentariile de genul celui de mai jos. Oricum sunt atât de tăbăcit de ultimii ani de internet încât nu mă afectează absolut deloc, cel mult mă pufnește râsul.
Dar am considerat că acest comentariu trebuie lăsat și, mai mult de atât, trebuie văzut de cât mai mulți dintre voi. De ce? Pentru că exact așa arată ipocrizia mizerabilă.
Vorbesc despre acest comentariu primit la articolul de azi dimineață:
Uite că l-am publicat, contrar așteptărilor.
L-am publicat pentru că este doar o mizerie din seria „vrei să te îmbogățești pe banii noștri”. Și nu e doar atât, este și ipocrit și mincinos.
Este mincinos pentru că articolul este marcat clar cu „PROMO” și se vede asta, indiferent că vrei să-l deschizi pe de laptop:
sau de pe telefon:
În ambele situații scrie mare „PROMO” chiar lângă titlu, nu știu ce-aș putea face mai mult în privința asta. Eventual să vă cer numerele de telefon ca să vă pot suna pe toți să vă anunț că voi avea un articol advertorial. Da, chiar, aș putea face asta. 🤦♂️
Dar să presupunem că poate n-a fost omul atent și n-a observat că scrie „PROMO”, că nu asta m-a deranajat cel mai mult, ci ipocrizia.
Ipocritul ăsta n-a avut nicio problemă să citească articolul până la partea în care vă anunțam că Otter va avea Black Friday, moment în care dintr-odată s-a simțit păcălit.
Deci i-a plăcut ce citea, că altfel nu ajungea până acolo (mai e și destul de lung articolul), dar când a văzut că sunt șanse ca eu să fi câștigat niște bani, dintr-odată s-a simțit păcălit.
Nici măcar nu înțeleg unde e păcăleala. Povestea cu nea Vasile a avut un final, nu era ca și cum am lăsat-o în aer, am scris clar cum s-a terminat.
Dacă chiar nu te interesează partea care urmează, cea despre Black Friday, poți să închizi articolul liniștit. Deja ai citit ce te interesa, nu?
Dar nu, pe el l-a deranjat simplul fapt c-a văzut că finalul îmi aduce mie niște bani, or asta e ceva inacceptabil. Păi tu vrei să te îmbogățești pe banii noștri???!!!
Băi, voi înțelegeți ce zic eu aici? Omul ăsta n-are nicio problemă să citească gratis pe acest blog, în fiecare zi a vieții lui. Dar dacă doamne ferește există șansa ca eu să câștig bani, L-AM PĂCĂLIT.
În restul zilelor, în cele în care nu scriu articole plătite, nu se simte păcălit. Se simte păcălit doar când eu câștig bani, eu trăind fix din acest blog pe care el îl citește gratis în fiecare zi.
Ca să nu mai spun c-aș fi putut să las pe blog doar informația despre Black Friday, rezultatul ar fi fost exact același. Până la urmă, banii pentru asta îi iau, nu pentru prima parte.
Dar nu, eu am încercat să scriu o poveste mișto (care, btw, e 100% reală), poveste la care am muncit câteva ore, poveste pe care ipocritul n-a avut nicio problemă s-o citească, dar dintr-odată s-a simțit păcălit în momentul în care cineva a scos o armă și l-a obligat să citească finalul promoțional. Oh, wait…
Câtă mizerie, câtă ipocrizie.
N-aveți idee câtă silă îmi e de oamenii ăștia.
P.S. Vă rog eu să-mi explicați cu subiect și predicat, ca la proști, dacă vă simțiți păcăliți de articolele în care mai promovez câte un produs sau serviciu. Sunt chiar foarte curios de percepția voastră.




Da-i inainte cu tupeu! Daca ma intereseaza, profit de PROMO, daca nu, ramane o alta lectura zilnica.
Comentariu beton!75
Eu mă simt înșelat, 😛 doar când nu vrei să recunoști că FCSB nu e Steaua București!
pt mine e complet irelevant daca vreun articol e promo sau nu. citesc ce am de citit si cand ajung la partea promo, daca ma intereseaza bine, daca nu, ignor. de ex, pt mine nu are nici o importanta sa citesc despre fine store pt ca nu beau alcool deloc si nici cei apropiati din tara nu sunt fani. dar deschid, citesc, trec mai departe. plus ca cine urmareste blogul de atatia ani ar trebui sa stie deja ca publicitatea facuta aici nu e din aia cretina, in care se promoveaza aiurea orice prostii.
Comentariu beton!53
Sincer, mie imi plac articolele tale despre promo pentru ca spui intai o poveste faina care face articolul mai atragator. Chiar nu ma deranjeaza ca e vorba de promo sau nu. Uneori cumpar ceva, alteori nu. Pana la urma nu te obliga nimeni sa cumperi.
Comentariu beton!47
Reclama fara „o poveste” este ceva neterminat… Bravo pentru indrazneala de a ne arata produse de calitate mereu, la fel si cu „beuturile” de la Finestore…. (in fond nu i-a bagat nimeni mana in buzunar lu’ domnu’ suparacios)… „Keep Walking” ca sa zic asa!
Comentariu beton!28
L-am păcălit, nu auzi? L-am făcut să citească o poveste mișto, dar eu de fapt câștigam bani. Păi așa ceva e inadmisibil!!!
Eu intru pe blog direct de pe mail si nu imi apare daca e PROMO sau nu dar niciodata nu m-am gandit ca as fi pacalita. Si asa cum mai spune cineva sus, mereu este o poveste inainte si cand ajung la PROMO il citesc daca ma intereseaza iar daca nu trec peste. Ce mare scofala? Tipul a avut o reactie de parca citind articolul i-au si disparut banii din buzunar… Mno, tot felul de oameni….
Comentariu beton!21
Uite că nu am încă soluția tehnică, dar bănuiesc c-o să pot face să vezi încă de pe email că e vorba despre un articol promo. Deși consider că dacă te-ai abonat ai suficientă încredere în mine ca să nu mai fie nevoie. Dar o să încerc să fac și asta.
Mie nu mi se pare o problema pentru ca fie ca e promo fie ca nu, eu nu ma simt pacalita. Si in plus, stiu ca esti sincer si daca faci publicitate la ceva atunci o faci pentru ca ai incredere si pentru ca esti consumator al acelui produs si nu o faci doar de dragul de a o face si de a castiga bani…
si m-am abonat la tine pentru ca imi plac articolele tale foarte mult si rezonez cu ceea ce scrii. Nu mereu dar i majoritatea cazurilor. Si in plus, si oamenii care comenteaza aici imi sunt dragi.
Comentariu beton!29
+1 la ce a zis Andreea. Adica mi se pare etic sa marchezi articolele publicitare ca Promo si te respect pentru ca o faci, dar in niciun caz nu m-as putea simti lezata daca as citi un articol si as descoperi de-abia la final ca e promotional (de fapt, de multe ori am facut asta, pentru ca pur si simplu nu am bagat de seama eticheta promo – cu toate ca ea era clar vizibila in partea de sus a articolului, dar cum ziceau si alti comentatori, si articolele promo sunt la fel de fain scrise ca si celelalte, deci eu oricum consider ca am castigat ceva citindu-le, chiar daca poate nu ma intereseaza produsul promovat in sine). Asa ca respect, multumiri si keep up the good work, Mihai!
Comentariu beton!17
@MV.
Eu nu as adauga ‘promo’ in newsletter. La urma urmei e tot un articol ca oricare altul pentru ca e scris misto, iar cititorii trebuie sa intre pe blog. De aia sunt si abonat. Lumea tre sa inteleaga ca trebuie sa iti scoti banii cumva daca tot oferi continut de calitate gratuit.
Poate doar sa pui un label cu promo si in articol.
Aș putea să fac asta, dar chiar n-o s-o fac. Consider că cei pe care-i deranjează publicitatea pot fi atenți să vadă dacă un articol e promo sau nu. E un efort minimal pentru un deranj atât de mare.
Eu tot de pe mail intru și mi-e totuna dacă articolul e promo sau nu! Îl citesc pe Mihai de când a început să scrie, iar daca îi ies și niște bani din asta, foarte bine!
Dar se vede și dacă intri de pe mail! La sfârșitul articolului, înainte de comentarii, apare scrisă categoria. În cazul articolului cu nea Vasile apare la sfârșit „Articol din categoria promo”. Lucrul ăsta l-am descoperit abia acum, când am citit articolul cu pricina, și din cauza lui nea Caisă care-ți analizează veniturile, m-am uitat mai atent. Bine, adevăru’ că-ți trebuie neapărat masterat să-ți dai seama dacă un articol e promo sau nu. Pnm, atât se poate! Și lasă, n-o mai da pe ipocrizie, ce draq, asta e prostie în stare pură. Pe criteriul ăsta, cred că ar trebui marcat și acest articol cu „Promo” că face reclamă la prostia omenească🤣🤣🤣
Din punctul meu de vedere, mă doare fix în pix dacă și la ce faci reclamă. Probabil că e o lege în sensul ăsta (nu-s sigur). Și dacă motivul pentru care tu marchezi articolele promo e de ordin legal sau moral, tot în pix mă doare. Eu intru de ani buni pe blogul ăsta și intru pentru că-mi place mie, nu ca să te procopsesc pe tine. Dacă se întâmplă ambele lucruri simultan, foarte bine, e mai fair să câștige ambele părți.
În rest, dă-i înainte cu sau fără promo, e ok!
Eu sunt neutra. Ma intereseaza dau curs, nu, trec mai departe. Acum nu stiu ce sa zic, dar probabil tu cunosti mai bine indivizii, uneori nu e vorba ca tu castigi bani dintr-o promovare ci de faptul ca oamenilor li se vinde ceva in fiecare zi. Daca vedea PROMO, probabil nu citea, dar asta nu e vina ta. Omul nici nu mai sta sa analizeze ca povestea in sine este doar legata de publicitate, nu creata pentru aceasta. Multi, spre foarte multi, considera ca tu iti castigi existenta de pe urma lor si ca nici nu muncesti prea mult pentru acest lucru. Eu mai urmaresc si alte bloguri, din care vreo 2 chiar de mare succes in domeniul lor. Una se plange in permanenta de injurii, blesteme si multe alte urari de bine din partea celor care considera ca ea ar trebui sa traiasca cu aer si sa le ofere informatii gratuit, fara sa isi castige existenta din publicitate. Este adevarat ca am dat curs unei reclame de acest fel si am cumparat produsele promovate de care nu am fost multumita DAR asta e, ghinion, nu m-a furat nimeni :)) . Exista o seama intreaga de produse promovate prin toate mediile, p-astia nu-i mai injura nimeni :)). E o chestie care tine in exclusivitate de nivelul de educatie al fiecaruia. Pe scurt: publicitatea, scrisul = nu e munca, dom’le :)). Fa si tu ceva „serios”, munceste la program minim 8 ore pe zi si mai discutam :))!
Eu nu mă simt păcălit pentru că ai mai explicat cu mulți ani în urmă cum câștigi bani din asta. Nici nu mă interesează dacă e sau nu marcat cu PROMO. Există cel puțin un articol care explică pur și simplu câștigurile
Comentariu beton!11
Nici nu trebuia să explic, e la mintea cocoșului că nu pot trăi cu aer.
Apropo, doar ca să existe acest blog plătesc 400 de lei în fiecare lună. În FIECARE lună! Hosting-ul, gen.
Eu intru direct pe blog, de pe telefon, și nu apare că ar fi promo, dar nu mă deranjează deloc.
Am lăsat printscreen de pe telefon, se vede clar că scrie PROMO.
Daca accesezi direct din email, iti deschide direct articolul si de asta nu vezi ca e promo sau nu. Nu are legatura ca e de pe telefon sau pc.
Poate pentru toti frustratii astia si pt linistea ta ar fi nice sa introduci label-ul si in articol, asta daca iti permite aplicatia, daca nu.. da-i dreaq de frustrati 😀 @MV
Probabil pentru că intru de pe mail. Acum am citit într-un comentariu. Scuze.
Pffft… au nemții o vorbă: „cititul ajută (in viață)”.
Alte probleme nu au bipezii de genul ăsta? JFC! 🤯
Să-i spui personului că să se îmbogățească și el dacă îl ține cureaua la fel.N-ai văzut așa ceva ,o frică de-asta că se îmbogățește altul i-a cuprins pe unii și pe Facebook,chiar azi sau aseară (nu știu) explica o distinsă doamnă că nu e datoare nimănui să spună de ce face reclamă la diverse firme pe pagina ei.De regulă doamna se ocupă cu gătitul,are blog ,are vreo 3500 de rețete publicate,etc.
Așadar , să fim sănătoși,eu zic mersi pentru reclame, dacă mă interesează arunc un ochi (și bani) , dacă nu merg înainte.
Doamna cu gătitul mănâncă rahat. Și nu din ăla de cofetărie. Că una e să promovezi produse legit și cu totul alta să promovezi fake-uri. Doamna e supărată că i-a atras lumea atenția că ar trebui să intervină poliția pentru promovarea de parfumuri și creme fake.
Nu mă deranjează nici un Promo(chiar e util uneori), povestirile sunt super faine întotdeauna. Mulțumim pt efortul zilnic! ❤️
Probabil că dumnealui e genul care lăcrimează abundent la poveștile scrise cu AI și când a dat cu ochii de reclamă i s-a năruit lumea.
Ca să-ți răspund la întrebare: NU mă deranjează absolut deloc. Dacă mă interesează ce promovezi, dau click și văd eu dacă mă aleg cu ceva sau nu. Dacă nu mă interesează, am rămas cu povestea.
Numai bine!
Comentariu beton!13
Promo nu apare in articolul propriu-zis. Apare pe pagina de Home, unde e lista de articole si daca deschizi din email te duce direct in articol si nu vezi din prima ca e promo. Pentru mine nu e o problema si nu fac parte dintre cei care se agita pe tema asta, ba chiar profit uneori de faptul ca „te imbogatesti pe banii mei” 😀. Azi chiar am dat link-urile catre sotie si am gasit pt toti ceva de cumparat. Asteptam ziua de vineri 😀.
Doar zic ca daca nu deschizi articolul din Home, nu vezi ca e promo.
p.s. in 90% din cazuri imi dau seama daca e promo sau nu din primele fraze, dar oricum citesc articolul pana la capat datorita faptului ca e scris bine, nu am nimic de pierdut si din respect pentru munca depusa.
p.p.s. eu nu inteleg cum cineva se oftica ca ai si editoriale platite mai ales ca nu ceri bani pentru acces la articole. Nu-ti place sau te deranjeaza ceva.. nu intra si gata.
Pana am scris eu textul de mai sus au postat si altii inaintea mea acelasi lucru. Aia e, daca am degete boante si apas alte taste aiurea si trebuie sa ma intorc sa corectez 😀
Este alegerea fiecăruia dacă citește sau nu acest blog.Eu unul o fac cu plăcere, btw.Si ai tot dreptul sa-l monetizezi.E alegerea ta.Nici mie nu imi plac reclamele , in general, dar asta nu ma oprește să văd un film sau sa citesc un blog care conține așa ceva.Habar nu am cum funcționează partea cu marcatul publicității la tine pe blog , sincer nici nu mă interesează.Te citesc din plăcere, pentru ca scrii bine și pentru ca rezonez.Daca intre timp e și un articol publicitar, un promo what ever, dacă nu imi place, trec peste.Sau cumpăr, dacă ma interesează.Eu zic așa, te enervezi degeaba.Fiecare pasăre pe limba ei piere.
Brusc mi-am amintit bancul ăsta:
Un ardelean stabilit in America vine in concediu in satul natal si-l roaga pe tac-su sa-i cheme pe toti satenii sambata la caminul cultural, sa-i cinsteasca… Sambata, toata suflarea petrece pana spre ziua si la plecare “americanul” da fiecaruia cate un plic cu 100 de dolari. Urmatorul an din nou “americanul” face concediul la tara , din nou petrecerea la caminul cultural cu toti satenii si plicul cu 100 de dolari. Satenii multumiti asteptau sa vina urmatorul an, caci deja devenise o traditie… Vine si urmatorul an, “americanul” prezent, se intalnesc la caminul cultural, petrec pe cinste, dar, la plecare, in plic, Vasile si Gheorghe gasesc doar cate 50 de dolari si-l intreaba pe american de ce a scazut “donatia”. Acesta le raspunde ca are copii la facultate, a venit si criza globala si nu-si mai poate permite acum o cheltuiala mai mare. Atunci Vasile ii zice lui Gheorghe: – Hai ba Gheo sa plecam, ca nesimtitul asta isi tine copiii la facultate pe banii nostri.
Pe mine nu mă deranjează articolele promo. Ba mai mult, câteodată profit de ele dacă mă interesează produsul/serviciul.
Espressor Tchibo pentru deplasări am datorită ție. Eu deschid ochii și vreau cafea. Degeaba au ăia la micul dejun. Eu întâi beau cafea și apoi ies din cameră.
De Fine Store tot de aici am aflat și mai cumpăr cadouri de la ei.
Am zis și repet: mulțumesc! E o promovare foarte faină, cu poveste care nu e trasă de păr ca să se muleze pe subiect.
Comentariu beton!35
M-ai uns pe suflet la partea cu espressorul pentru că FIX AȘA E. Vreau să-mi beau cafeaua fără să umblu de hăbăuc prin hotel. Eventual, s-o beau în chiloți pentru că n-am chef să mă îmbrac doar pentru asta.
@mihai,
Fix așa. Și soțul din dotare.
Stăm liniști și bem cafeaua fără să fim nevoiți să vorbim cu alți oameni. Suntem sălbatici dimineața. Nici între noi nu vorbim până la jumătatea cafelei măcar. 🙂
Eu iti citesc cu drag povestile si nu ma deranjeaza publicitatea. Din asta iti sustii blogul, e usor de inteles, nu pare fizica cuantica.
Ce nu inteleg este de ce te supara, dupa atatia ani de blog, mesajul unui ins ignorant si invidios. Acel mesaj exprima cum este el, nu e despre tine.
Nici nu am observat că scrie PROMO.
Citesc, dacă îmi place bine, dacă nu e și mâine o zi.😉
Buna! Eu nu inteleg ce treaba au oamenii cu ce promovezi (sau nu) pe acest blog. Nu (mai) rezoneaza, sa caute alt blog pe care sa-l citeasca.
Nu datorezi nimanui, nimic. Cine te citeste, o face benevol 😂 nu bagi mana in buzunarul nimanui.
Doamne feri. Comentez rar insa cand apar subiecte similare, ma intreb, ce cauta acești rătăciți pe blog?
Comentariu beton!12
Eu consider publicitatea care apare uneori aici drept o recomandare de genul: am aflat ceva misto, va spun si voua ca poate aveti nevoie – si daca chiar am nevoie cumpar, cu mai multa incredere. Iar pentru Finestore – in special- zic chiar si bogdaproste :).
Comentariu beton!12
Eu intru strict pentru povești, fiindcă-mi place despre ce și mai ales cum povestești. Produsele și serviciile la care faci reclamă nu mă interesează, așa că trec peste ele. La fel cum fac cu articolele la care îmi dau seama, din primele rânduri, că nu sunt din galaxia mea. Că, na, nu e ca și cum mă ții cu forța să le citesc – am opțiunea să aleg ce vreau și ce nu vreau să urmăresc. Totuși, chiar și la acele produse și servicii la care am spus că nu mă interesează și dau „skip”, îmi rămâne în minte că „Vasilescu a vorbit la un moment dat despre”. Și, dacă vreodată în viață se întâmplă să am nevoie, știu unde pot căuta. Ceea ce, în opinia mea, contează.
Cei care comentează așa cum a făcut-o persoana respectivă simt doar nevoia să se bage-n seamă. Cam cum aș merge pe drum, aș vedea un rahat în fața mea pe trotuar și, în loc să-l ocolesc, aș călca intenționat în el, numai ca să mă pot victimiza după aia, atrăgând atenția asupra mea.
Comentariu beton!13
Eu nu am o problema cu articolele publicitare. Ba chiar te felicit că le împachetezi într-o poveste interesantă, că doar pentru asta intru zilnic pe blogul tau de atâția ani. Daca in plus mai aflu și de un produs nou sau de o promoție care mă interesează, eu sunt cel care câștigă. De ce sa mă deranjeze că în același timp câștigi și tu. Până la urmă mi-ai făcut mie un serviciu pentru care te plătesc alții, nu eu…
Oamenii care se simt păcăliți nu sunt foarte ancorați in lumea reală. Ei nu realizează că tu faci bani cu absolut fiecare articol de pe blog, pentru că în felul ăsta îți menții sau crești notorietatea, adică motivul pentru care te caută agențiile de publicitate pentru a promova diverse produse. La fel ar trebui să îl critice pe Smiley pt muzica lui sau pe Marius Manole pentru spectacolele de teatru…
Însă, fără legătură cu subiectul de azi, o să zic ceva, legat de influenceri în general. Te poți simți păcălit de un influencer care promovează un produs de proastă calitate, care știe că este de proastă calitate și totuși ne spune că este minunat. Cum ar fi sutele de oameni care promovează Trendyol. Daca influencerul îmi spune că e ieftin și frumos e ok. Daca îmi spune că e super calitate, atunci mă simt înșelat. Pentru că încrederea pe care o am eu in respectivul om o transfer și asupra produsului promovat.
Comentariu beton!20
Adevărat.
Mâna care nu spune o poveste nu primește de mâncare!
Poveștile tale sunt mereu mișto de citit. Deși eu clar nu sunt in publicul target, că nu locuiesc unde livrează.
Pe telefon in Chrome partea cu promo apare după articol, pe laptop e înainte.
Nu, și pe telefon apare tot sus lângă titlu; Nu apare doar în două situații: când accesezi articolul direct din email-ul de abonare sau din facebook. Pentru că prractic intri direct în articol, de-aia nu apar. Dar fă un expermient și caută pe google blogul, după care accesează-l, dar să fie pe homepage accesare, nu direct într-un articol. O să vezi exact cum am lăsat eu în printscreen,
Mulțumesc pentru munca pe care o faci! Sincer nu mă deranjează că este sau nu PROMO, dacă mă interesează dau curs promoției, dacă nu, nu. Acum sincer am aflat atâtea chestii mișto de aici, pe care le-am transmis mai departe cunoștințelor și care mereu mi-au mulțumit. Și este și normal să existe parteneriate, contracte și chestii de genul ăsta, că nimeni nu trăiește cu aer, hostingul costă, plus multe altele.
Să auzim numai de bine!
P.S Chapeau pentru modul absolut minunat în care îmbraci fiecare PROMO! Este absolut fabulos, ar merita și alții din media să învețe să facă asemenea advertoriale.
Băi, mă doare mintea de câte ori aud mizeria asta, eu citesc tot ce postezi și am găsit recomandări și de la ceilalți cititori, nu doar de la tine, care mi-au fost de folos sau inspirație, este și terapie și fun și multe altele blogul tău și îți mulțumesc pentru că ne lași să te citim. Nenea ăsta este ca prietenul pe care îl împrumuți cu bani sau vreun obiect și apoi îți spune că nu restituie nimic pentru că dacă nu aveai nu îi dădeai, adică tu ești ăla deplasat în ecuație.
Dacă nu mă interesează produsul, ignor partea de promo, important este să fie povestea frumoasă. E unghia invidiei, omul gândește că banii se fac rapid și ușor așa.
BiPi
Pe mine chiar m-ai păcălit cu nea Vasile …
Dar eu nu mă supăr pentru atâta lucru
!!!Un singur lucru puteai să precizezi însă :
Dacă esti un plăvan de 1,90 ,105 kile si pas’şasă-pas’şăpte la chicior atunci acest articol nu e pentru tine 😂
Nu au numere mari ,ori la mine size matter
Atât…
Altul care se consideră păcălit.
Fmm, veață!
Ce om ești băi Mihai…
Tu în loc să apreciezi că omul evoluează și la acest comentariu a pus doar de două ori punctele de suspensie, îi sări la gât.
Digi Dorel, fă-i în ciudă, pune puncte de suspensie la fiecare rând!
Nope ,adică nu în sensul commy de care faci vorbire ; am trăit vremurile alea ,poate mai plenar ca tine şi ştiu bine cum era ,
Adică nu am văzut că există articole promo până acum ,nici nu m-a interesat
m-am dus pe site , daa’ n-are băieții marfă csf
Iar Dvs ,@şloim&iii , poți să te duci liniştit în pu… mea puncte
Nope ,adică nu în sensul commy de care faci vorbire ; am trăit vremurile alea ,poate mai plenar ca tine şi ştiu bine cum era ,
Adică nu am văzut că există articole promo până acum ,nici nu m-a interesat
m-am dus pe site , daa’ n-are băieții marfă csf
Iar Dvs ,@şloim&iii , poți să te duci liniştit în pu…ncte mea puncte
Vezi măi domnu’ Mihai cum se răspunde când nu-ți place de moaca omului? Se folosește pronumele de politețe. Ai ce învăța și tu. 😂
În altă ordine de idei, domnu’ Digi Dorrel, dacă tot am făcut materialul pot să dau cu el de perete și apoi să plec spre pu… dumneavoastră?
Vă mulțumesc foarte important anticipat.
https://imgur.com/a/ybPPyVX
https://imgur.com/a/J2tGveN
Domnu’ Dorrel, la folosirea semnelor de punctuatie, exista o regula: semnul de punctuatie (punct, virgula, doua puncte, punte de suspensie etc) se pun imediat dupa cuvant, iar dupa semn se lasa pauza. Tine sus munca buna!
Eu deschid articolele din mail si nu apare marcajul promo. Poate asa a deschis si cetateanul deranjat.
Oricum nu ma deranjeaza deoarece stiu ca blogul reprezinta munca ta si este sursa de venit pentru tine.
Nu pot atasa printscreen.
Nu mai comentez și a patra oară speța asta. 🤷
Nu îți convine, începi să ne cerți, nu te merităm, bla, bla. Am mai văzut, te simți pe val, dar el te- a luat deja. E doar începutul, nu vreau să văd continuarea. Oricum, slabă, străvezie încercarea cu Otter ( care n- are nicio vină ).
Prieteni, exact, DAR EXACT așa arată prostia. Jur, când văd oameni ca prostul ăsta îmi dau seama cam care este nivelul real de prostie în țara asta.
Jur că nu reușesc să înțeleg absolut nimic din ce-a vrut să zică autorul, deși m-am chinuit ceva.
Nu știu ce încercați să faceți, pe cine apărați, pe cine scuzați sau pe cine certați. Problema e că o poveste dulce te– a prins, începi să rezonezi și te- ai trezit abuzat. Era mult mai ok o reclamă , reclamă ce ar fi fost acceptată instant, subînțeleasă, inevitabilă. Înfierăm doar pentru a fi in ton, aproape proletar, că oricum nu ne interesa. 😷
Eu ma simt pacalita
Degeaba faci promo daca eu din Belgia nu pot cumpara
Na. Am zis-o.
FineStore nu se indura sa deschida un coltisor si pe aici? Intreb pentru un prieten.
Idem la ce s-a zis mai sus: citesc pentru că îmi face plăcere, indiferent de promo, sau nu.
În general, persoanele lezate pe interneți pare-se că au prea mult timp liber, altfel nu-mi explic reacțiile contra.
Nu ma simt pacalit pentru ca nu-mi pasa. Daca scrii toate articolele in maniera celui anterior, chiar ma bucur ca faci si tu un ban ca doar n-ai alt job. Asadar, sa dea Domnu’ sa ai cel putin 2-3 articole platite pe zi!
Eu aș fi vrut direct promo.
Se rezolvă. :)))))
@Robert, lămurește-ne, te rog frumos. Nu ți-a plăcut povestea cu Nea Vasille? Că mie mi s-a părut minunată, bine scrisă, nostalgică ( mi-a înviat o grămadă mare de amintiri de tot felul) etc. Una dintre cele mai faine postări. Dacă nu era și cu promo la final n-o citeai?!
Nu ne obligă nimeni nici să citim, nici să cumpărăm ce promovezi, nici nimic. Da, s-a umplut internetul de promovări nemarcate corespunzător, dar nu e cazul aici. Mie mi se pare f mișto cum legi orice promovare de produs de o poveste. Iar cine nu pricepe că toți trebuie să mâncăm de unde săpăm e ori prost, ori rău-intenționat, ori ambele. Sau, ca să fiu puțin mai indulgentă, neatent sau neobișnuit cu stilul tău, sau deschizând articolul din mail fără să vadă marcajul de promo… Lume multă, oameni puțini. Keep going, boss!
Io m-am simțit păcălit că n-am primit banii pe comentarii, da’ am primit căni, așa că mă simt mai câștigat.
Dă-i cu PROMO-nainte, că tac mâlc, da’ tot comentez. 🤣🤣🤣🤣🤣
Comentariu beton!11
aia-i! să ne zică dom’ @Mishu cît a încasat și cîn’ ne dă banii pe comentarii! ție căni, mie termos, da’ bani să le umplem…
burjuiule!
Hai ba, ghiaure… Ca iti dau eu cafea sa umpli termosul. Numai sa vii incoace. Poate asa il atragem si pe Marele și Venerabilul Maestru al Ordinului Secret al Săritorilor peste Piese, Custode al Echerului Damelor și Compasului Strategic, Iluminat în Gradul 33 al Piramidei Tabulei, Supremul Arhitect al Mutărilor Invizibile, Păzitor al Ochiului Providențial care Veghează Salturile Eterne, Eminentul Hierofant al Lojii Checkersiene Unite și Antice, cu Abrevierea MVOSSP-CECDS-IG33PT-SAMIE-POVPVSE-EHLCUA, aka Mihai Vasilescu, cel care se imbogateste pe banii nostri, sa schimbe tara. Zic si eu…
@JT, io știam că bani pe comentarii primește doar cel care comentează primu. Parcă tu erai ăla mai demult. Te-ai îmbogățit și nu-ți mai pasă, este? Mai ales că ai și cană.
@Shoric: neah, baiu-i c-acum încep munca la ora 8 și n-am timp să citesc blogu’ la prima oră 😫, așa că n-apuc să și comentez primul. Da’ fac io cumva să revin. 😎
@JT, dar până la urmă te-ai întors în țară? Că așa ziceai.
Îmi mai luam eu perie de pisici dacă nu vedeam la tine… Că de unde să știu de ea… Ține-o tot așa pentru că, culmea, chiar ne luăm după ce zici! Și ce să vezi, iese și bine!
Doamneeee, mare ți-e grădina! Citesc de mult timp blogul ăsta și-l apreciez foarte mult, așa că ultima mea grijă ar fi să mă simt păcălită de postarile Promo. Da, apreciez (tehnic vorbind) că sunt marcate ca atare, deși sincer eu n-am observat marcajul ăsta de dimineață când am citit articolul cu pricina, din simplul motiv că nu mă interesează aspectul (dacă e un articol Promo sau nu), pentru că oricum toate articolele tale sunt foarte faine și merită citite. Rareori am cumpărat ceva din zona promovată de tine, din simplul motiv că nu erau acele chestii pe radarul meu și încerc să fiu atentă la cheltuieli, în general. Îmi amintesc că în pandemie, pe la început, am cumpărat niște măști textile cu un cod de reducere de aici, care au și fost foarte faine. Dar absolut niciodată nu m-am simțit furată… mi se pare absolut halucinantă ideea asta. Oameni buni, nimeni nu ne scoate banii din buzunar decât dacă vrem noi să-i dăm, hai să nu amestecăm lucrurile. Urmăresc mai multe bloguri (și cel al Marei, și cel al Dianei Cosmin), pentru că îmi place să citesc conținut de calitate și dacă aș avea mai mult timp (și talent…) aș lansa și eu unul la care tot lucrez de ceva vreme și nu mai trec de partea tehnică :), și mi se pare normal să trăiască și acele bloguri din ceva. Și mai știu o regulă sfântă: orice promovare făcută înseamnă o asumare, iar eu cred sincer în premisa că atunci când cineva alege ce produse să promoveze, din grămada de servicii și produse promovabile, o face în funcție de cele pe care le-a testat, a fost mulțumit, le apreciază, sunt aliniate cu gusturile și convingerile sale, etc. Încrederea se câștigă greu și se pierde ușor, iar eu personal, dacă aș promova ceva, aș face asta doar pentru produse sau servicii încercate de mine, testate și de care sunt mulțumită. Și cred sincer că și Mihai face același lucru. Îți mulțumesc, Mihai, pentru articolele de calitate pe care le documentezi și le scrii, și cine se simte agasat de articolele promovate, e liber să citească bancuri pe Facebook, gratis.
Invidia si „sa moara capra vecinului” fac parte din patrimoniul national al suveranistilor nostri (si nu numai).
Te inteleg perfect, si eu sunt satul de prosti…
Incearca sa nu pui la suflet; mergi mai departe si castiga si mai multi bani din reclame, poate vor crapa – la propriu – de ciuda, acesti imbecili.
Eu, unul, abia astept sa te citesc, in fiecare zi, indiferent de articol, pentru ca semanam in gandire extrem, dar extrem de mult.
Eu vreau să te îmbogățești pe banii noștri!❤️
As vrea sa pot și eu sa scriu atat de “citeț” ca și tine! Pana atunci, te rog să continui “îmbogățirea “, a ta și a noastră!
Ferească Bărbosul! Da’ chiar nu înțeleg care-i problema! Te deranjează ce face omul în casa lui, cu mintea, timpul și priceperea lui, ca să-și câștige existența??
Ți-a pus pistolul la tâmplă să-i citești articolele de pe blog, sau ai vreun contract încheiat cu șeful blogului în care se stipulează când și în ce condiții are voie să facă articole publicitare??
Măi oameni buni, dacă e ceva care mă scoate din minți în lumea asta bolnavă în care trăim, este faptul că foarte mulți încearcă să le impună celorlați propriile lor dorințe, felul de-a fi, de a vedea lumea, de a trăi.
Eu propun să scrii cu litere mari, de tipar, eventual bold: PROMO PROMO PROMO… la început de articol, între paragrafe, eventual după fiecare comentariu, iar la sfârșit: âmi cer skuze la kititori, boss!
După care, fiecare din noi să-și primească banii pe comentarii, da? Iarăși s-au acumulat restanțe.
Plus că, cine știe, acușica pleci iar în vreo excursie pe banii noștri!
Comentariu beton!18
:))))))))))))))
am râs irl :))))))))
@MV nu merge în excursii. El merge în concedii de odihnă 🙂
Da, m-am simțit păcălit de multe ori. Scrii despre înghețată, despre multă mâncare și nimic despre un vin sau o bulă. Adică ca și cum ai bea doar apă, deci păcălit. Sau scrii despre bunătăți sau chestii mișto, gen acei pantofi Otter, de și acum îmi vine să plâng și pe urmă scrii despre un gigel ca ăsta. Să nu mai zic de câți bani ne-ai promis. Deci, da, mă simt păcălit. Apropo de vin, băi, încă am sticla aia la dospit. Mă rog, sticle. Să nu uit de la ce am pornit, huo că păcălești cititorii. Iei bani îi împarți cu noi, nu faci de capul tău.
PS. E o varză cu de toate ce am scris, dar știu că tu înțelegi.
E limpede ca cristalul. 😀
Ca unul care a baut pe banii tai (adica ai sponsorilor – FineStore in cazul meu) as fi ipocrit sa zic altceva decat ca mie nu doar ca imi convine, chiar imi place.
More on topic: mie personal imi place o reclama pusa intr-un context misto (vezi si toate articolele de genul Absolut Superb).
Pot intelege ca unii nu sunt fani de asa ceva dar atunci ce puii mei mai cauti aici pe blog ?!?
Nu e ca si cand faci chestia asta zilnic dar nici nu e o data la 10 ani sa fie „pacaliti” ca nu se asteptau. Articolele sunt marcate, asta e stilul tau de cand te citesc, nu-i opreste nimeni sa faca click pe x-ul din coltul paginii. Dar nu, trebuie sa si lase un comentariu aiurea.
E cam ca unii fata de care nu ai nici o obligatie dar ii inviti la tine in casa sa manance gratis si ei se apuca sa comenteze ca le pui in farfurie ceva ce nu le place si ca de ce ai Renault si nu ai Trabant.
Asta e in neregula cu tara asta, nu ne mai facem bine. Unii vor „libertate” doar ca sa poata sa iti ingradeasca libertatea ta, sa iti spuna ce trebuie sa faci si/sau sa gandesti!
Nu e că ce mai caută pe blog, e ok, pot înțelege că nu-ți place publicitatea. Dar să vii să spui că te-am păcălit? Cu ce?
Citesc bloguri de ani de zile si nici acum nu am inteles care e problema cu articolele platite (sau publicitatea pe bloguri in general). Cine scrie pe un blog in general traieste din asta (sau spera sa ajunga la nivelul ala). Daca un articol face reclama la ceva nu e ca si cum cititorul e obligat sa cumpere doar pentru ca a citit (GRATIS, btw). Daca te intereseaza subiectul/ produsul, citesti, daca nu, iti vezi de treburi. Altfel, e ca si cum te-ai uita la un film sau o emisiune la TV care te intereseaza si te-ai astepta sa nu-ti dea reclame la un moment dat.
Sau te uiți la filme pe platforme unde nu există reclame, dar, să vezi ce, plătești pentru asta. 🤷♂️
Ce-mi place foarte mult la articolele tale promo e povestea care vine cu ele. Nici nu mă deranjez să verific că e promo, că nu e, mie îmi place maxim cum scrii și mi se „fâlfâie glorios” de altceva. Dacă se întâmplă să și câștigi bani de pe urma lor, cu atât mai bine pentru tine. În cazul în care mă interesează ce promovezi, intru pe ceea ce recomanzi, altfel trec mai departe și citesc și comentariile 🙂
Am pus deja ochii pe doua-trei modele de ghetute plus o geanta ( dupa ce m-am abonat si mi-am facut cont!) asa ca merci pentru pont! La bauturi nu m-am bagat ca nu ma intereseaza, la postarile cu masini trec peste chiar daca am si masina si carnet nu ma intereseaza detaliile tehnice dar niciodata nu m-a deranjat ceva, te citesc de ceva ani si intotdeauna cu aceeasi placere!
Tulai, Vasilescule, cum de ai tupeul să faci de-o bere de pe noi?
Dă-i în amarul lor de frustrați.
Nu ma uit daca este sau nu „promo”, nu ma intereseaza. Citesc oricum! Stilul tau de a scrie ma atrage,restul este bonus. Nu te mai impiedica de muste…
Te-ai vandut străinilor, boss, asta îl deranjează 😂😂😂😂😂.
In ceea ce mă privește, e simplu: recunosc, nu mă interesează neapărat toate produsele la care faci promo, dar unele chiar mi-au folosit. In plus, mie, personal, îmi place cum scrii, așa că citesc de plăcere atât articolele, cât și comentariile. Dacă chiar îmi displace produsul căruia îi faci reclamă (sau nu mă interesează absolut deloc), pur și simplu sar peste și gata.
Pe banii mei?! BAA, ESTE TZARA MEA!!! ca sa citez geniile suveraniste neintelese 🙂
Daca vii direct pe articol (de pe Facebook de pilda), nu se vede categoria, deci citim si noi ca prostii ditai articolu’ sa ne simtim furati 😀
Lasand gluma la o parte, exista destui care nu inteleg ca, daca stai sa „freci” blogul toata ziua (si nu are cum sa nu fie o uriasa investitie de timp si de bani, la cat de mult scrii), trebuie sa castigi de undeva. Ca nu e asociatie caritabila si nici nu te-ai insurat cu fiica lui Rockefeller.
Asta e, nu e nici prima nici ultima ue virtuala din viata ta, noi sa fim sanatosi si tu sa publici cat mai des, ca nici cafeaua mea nu se bea singura 🙂
trista viata au unii…..
Atât de mult îmi place felul în care scrii și cum știi să îmbraci chiar și o reclamă într-o poveste, încât nici nu mai contează dacă articolul este publicitar — pentru mine, e o adevărată bucurie să te citesc.
Nenea Mișu, câinii latră, caravana trece. Keep calm and keep writing.
Bine că prostia nu doare…
Și io m-am simțit înșelat cu articolu ăla pentru că am citit titlul ”Nea Vasile mi-a marcat adolescența” la categoria porno în loc de promo. Am fost dezamăgit când am văzut că de fapt era vorba de mergători.
Vorba aia: Pe gard este scris PWLA și când intri găsești lemne. De azi dau scroll.
Chiar, ce-ar fi să fac și o categorie PORNO? 🤔
@ Shoric
Hai că mi-ai adus aminte de un banc cu gardul și inscripțiile.
Bulă se duce la urgență să-i scoată o țepușă de lemn din limbă.
Se rezolvă și medicul îl întreabă:
– Bulă, dar cum te-ai ales cu țepușa asta în limbă?
– Dl doctor, să vedeți, am lins o pi…
– Hai, mă Bulă, că aia n-are așa ceva!
– Da, dl doctor, da’ pi… era desenată pe-un gard 🙂
@MV, ar fi o idee bună pentru că am o poveste proaspătă de azi dimineață când eram la birou și o echipă care fusese la o lucrare pe la Tg.Jiu povesteau că clienta era ”cam tare în gură” și adusese pe unu care lucra pe la rețele electrice și-i tot fitileau pe ăștia cu: dar nu se face așa, dar de ce montați alea așa, mă rog, dar nu despre asta era vorba.
Tipa, din ce povesteau ei, era bună, bunoacă&așașiașa. Echipa fiind formată din unu de vreo 50 de ani, altu de vreo 30 și al treilea de 20. Noi tot insistam cu întrebări cam cum arăta tipa aia și ăla micu zice:
– Băi, arăta binișor dar să vedeți ce beamve avea… pffff, ceva din 2024. Moment când intervine colega noastră:
– Ăăă, are beamveu jmecher? Păi hai să vă zic io că i-am cerut să-mi trimită ceva pe mail și am primit de pe o adresă de genu :provocă[email protected] că s-a și scuzat că nu știe cum naiba se face de se trimit toate pe adresa aia de email.
Când am auzit de provocărinebune, tot biroul a fost un lung:
– Aaaaa!
Și eu tot „aaaaaa”. 😁
Pe mine nu mă deranjează deloc, de multe ori nici nu observ că e promo, citesc povestea asociată și abia la urmă văd că e și ceva publicitate.
Și care e problema? Povestea a fost interesantă, și poate și informația oferită e de vreun folos. Plus că nu ești dator să faci muncă patriotică.
Iar dacă nu mă interesează, nimeni nu mă obligă să cumpăr ceva.
Nu e ca și cum la sfîrșitul articolului s-ar fi evaporat automat vreo sumă de pe card 🙂
Poate m-ar deranja dacă ar fi ridicate în slăvi produse de proastă calitate, nu a fost cazul vreodată, e publicitate la cel mai decent nivel și ambalată corespunzător.
PS. Mai știi, unora le-or fi dispărînd banii de pe card citind articolele tale 🙂
„Data viitoare dau scroll pana jos inainte sa citesc”- da’ de ce prietene? Fa greva generala si nu mai citi deloc. Muta pe Pro Tv si uita-te la reclame la Catena.
Am fost luna trecuta la un congres. Au inceput fomeile participante sa dea navala peste mine. Toate aveau aceeasi intrebare: de unde mi-am cumparat pantofii. Din Romania! Vreo cateva au scos imediat telefonul si pot sa jur ca au dat search pe Google. Daca va intalniti cu o grupa de nemtoaice derutate, e posibil sa caute pantofi ca ai mei…
Eu intru de cele mai multe ori folosind link-ul din mail, astfel că nu apare Promo decât la finalul articolului. Dar mă doare la bască de faptul că e promo sau nu, povestea e mișto. Dacă mi se potrivește promoția, arunc un ochi. Dacă nu, trec mai departe. Din păcate, alea de la Finestore nu prea mă atrag pentru ca eu am ales să imi omor ficatul cu Pepsi Twist sau similare 😆 Alcoolul nu ma atrage ca gust, in general. Mai beau câte un Radler sau beri din alea cu arome spre tequila, gen Corona sau Desperados. Uneori o Birra Moretti, dar destul de rar. Eu sunt de profesie șoferul de serviciu 😆 Și faptul ca tatăl biologic a fost un bețivan ratat probabil că a avut un impact 😒 Ma rog, am deraiat, ideea este că îți urez mult succes in continuare și să scoți bani mulți din blog! 🤞🫶 Și e bine ca nea Caisa ala a comentat aiurea, că mailul cu articolul cu nea Vasile intrase in spam, FMM de sistem de rahat al Yahoo 😒
@Idiotul ăla s-a plâns și la @zoso la articolu cu emagu că voi, blogării, nu sunteți corecți.
:))))))))
De abia aștept să-ți citesc TOATE articolele. Și nu pot să-ți spun decât mulțumesc pentru tot ce apare,indiferent dacă e sau nu promo. Ce mă deranjează pe mine e mulțimea de hateri prezenți pe paginile tuturor celor pe care-i citesc. Oare de-o vreme chiar s-a răsturnat căruța cu proști pe meleagurile astea?
Nu ma simt păcălita si sper sa câștigi cat mai mult din aceste colaborări, pentru ca îmi place foarte mult acest blog. Citesc tot ce postezi, dar recunosc ca atunci când pleci cu masina nu ma atrag articolele cu date tehnice, recenzii la mașini 😬 dar tot dau click pe link și îl parcurg repede, ca sa se contorizeze vizualizarea.
Sa te superi si sa te simti pacalit ca primești discount la produse în general scumpe este ceva ce nu pot înțelege. Eu chiar voi profita de pontul de astazi.
Iar povestea mi-a plăcut maxim, am trăit intens atat așteptarea cat si dezamăgirea ta 🙂
Eu visez ca toate reclamele să aibă povești frumoase ca ale tale, nu mizeriile sinistre de la tv. Ești delicios de citit, indiferent despre ce vorbești. Așa că, îți urez un sincer la mai multe!
Pentru mine povestea da un framing, un context. Multi influenceri doar fac reclama unui produs, tu cumva reusesti sa legi reclama de ceva real. E un lucru pe care il apreciez. Well done din partea mea.
Nu sunt deranjată deloc de articolele cu PROMO. Mi-ar plăcea să ne întrebați dacă v-am citi în situația în care ar trebui să plătim pentru asta. Eu vă și răspund. Categoric DA. Ar fi ca atunci când cumpăr revista preferată. Aș plăti să vă citesc zilnic. Vă doresc inspirație. Sincer, îmi înseninați diminețile. Nu mă supăr nici când se face praf prin cameră.
Sincer să îți spun nici nu am remarcat că este marcat în vreun fel. 😅
Pur și simplu citesc ceea ce scrii și nu mă deranjează absolut deloc dacă e vorba de un promo sau nu. Dacă îmi trebuie cumpăr, dacă nu, mă bucur de text. Pur și simplu.
Ce nu știe insulețul ăsta: că e greu să ai un blog pe care scrii zilnic. Zilnic! E și mai greu să faci rost, cu conținutul textelor, firește, de numărul de cititori/vizitatori pe care-i ai tu, ca să ajungi să câștigi bani din advertoriale. Să faci publicitate în mod credibil (nu ca puștoaicele care se extaziază la farduri, volănașe, unghii și, brusc-deodată, ridică în slăvi o bormașină cu percuție!), fără să enervezi cititorul și să pari ipocrit, adică să îmbraci mesajul publicitar în hăinuțele ăle bune, de text bine scris, e, deja, artă.
Idiotul e doar un omuleț care pune ștacheta mai jos, ca s-o sară și el. Ca să-și demonstreze că poți trăi fericit și mulțumit cu tine, oricât de prost ai fi. Adică, e DĂCÂT prost.
P.S.: Nu mă plictisesc articolele tale cu „promo”! Pentru că sunt bine scrise. Căutam un motiv să-ți mulțumesc că am descoperit AveForchetta, SHRIMPLY THE BEST. 🙂
Fuck, acum mor de poftă.
Mă cam deranjează articolele cu “promovatul” de vacanțe, plus alea cu maşini, dar asta e. Mă duc la plajă în weekend și-mi trece.
Ştiu că e greu, dar nu-i mai băga-n seamă pe toți…, că viața e scurtă!
Hai să nu ne mai dăm în cap unii altora din nimic. Eu am deschis articolul folosind link-ul de pe fb și mi-a apărut doar la finalul articolului categoria „promo”.
În al doilea rând, eu aș fi procedat diferit. Întâi aș fi menționat promoția de la Otter, iar apoi aș fi continuat cu o introducere de genul „haideți să vă spun o poveste din copilărie în legătură cu Otter”.
Păi fă exact așa cum zici la tine pe blog.
Băi, realizezi că e ridicol să vii să-mi dai mie sfaturi despre cum și ce să scriu? Eu făcând asta de 13 ani și având unul dintre cele mai citite bloguri din țara asta.
Tu cum te-ai simți să-ți dea cineva sfaturi în ce faci tu la muncă? Tu fiind foarte bun în ce faci, iar cineva-ul ăla să fie nimeni de pe stradă? Este că ai aprecia?
Mie tocmai asta mi se pare fun, sa citesc o poveste si apoi sa vad ca e reclama, si chiar sa imi zic: nu as fi in stare veci sa pun o poveste asa fain in cuvinte, mai ales ca e si reala, si sa se lege asa fain cu o promotie. Eu fiind genul de persoana care nu is in stare sa promovez nici un chibrit, mai degraba iti dau bani sa iei de la mine. 🙂
Eu citesc tot ce scrieti. Daca este foarte tehnic, masini, de exemplu, caut peisaje si descrieri si in rest scrolez. Habar n am cati cai are masina mea, iertata sa mi fie ignoranta. Daca e despre vinuri, iarasi nu ma bag. Intotdeauna gasesc ceva dragut in orice articol si niciodata nu am cautat sa vad daca este promo sau nu. E un timp si o lectura de calitate pentru mine, indiferent din ce categorie este postarea. Daca se iau si bani, si mai bine! Asa simt eu. Pax vobiscum ☺️
Mie mi se mai întâmplă să mă simt păcălit de unele articole pe blogul ăsta. De exemplu, recent, a fost unul promo la o blondă cu forme, ca până la final să afli că era vorba de luat plasă.
Vai, de când așteptam articolul ăsta!
Tu știi prea bine cine a pornit isteria asta cu marcarea publicității. Intr-un fel chiar mă bucur că s-a ajuns aici. E ca și cum ai accepta că cititorii tăi sunt, majoritar, niște analfabeți funcțional care nu pot decide, bazându-se pe propria lor putere de discernământ, dacă un articol promovează ceva. E musai să pui „P” , altfel, boborul se va arunca în marea confuziei, va începe să facă cumpărături necontrolate, se va trezi buimac în miez de noapte cu o mână pe mouse și cu cealaltă pe cardul de credit, lovit în moalele capului de mesaje subliminale care îi devorează creierul. Am demonstrat, așadar, că nu ești doar un simplu șarlatan, ești ,pur și simplu, un criminal! Oamenii au nevoie de „P”-ul lor, altfel se simt in nesiguranță, devin paranoici și nu mai sunt stăpâni pe propriile gânduri. ( ultima fraza e pentru autorul comentariului 😁)
Sincer?! Nu prea le citesc pe alea in care faci reclama la ceva. Nu doar pe ale tale, in general. De obicei nu cumpăr produse doar pentru că le recomandă Vasilescu sau Mândruță (am observat și la postările lui promo fix același gen de comentarii). Cumpăr pentru că îmi trebuie acel produs, iar daca vreau recenzii despre el, caut pe mai multe pagini. Dar în niciun caz nu mă simt „furata”, chiar nu înțeleg atitudinea.
Eu zic sa ne trimiti sms cand publici promo sa nu ne facem si noua un bine…poate
Draga Adrian,
Zici tu acolo ca te simți păcălit?
Da’ stai sa vezi, ca asta nu i nimic. După ce ca scrie mișto de tot și, din când în când, ne mai vinde și nouă câte un pont, Mihai Vasilescu ne mai și face în ciudă cu o limba română știută bine de tot. Și cu vacanțele. Și cu viața lui faină. De pisici nici nu mai pomenesc. Deși, când a golanit Vasile am stat cu inima n gât și mi am trimis prietenii (vecini de cartier) să l caute. Eu n aveam cum, ca l as fi căutat și eu.
Bașca pozele! Adrian, ai văzut ca poze faine face Vasilescu?
Să știi ca eu te nteleg ca te simți păcălit.
Aia e.
@Mihai, nu mai pune la suflet! Gura lumii știm noi ce o astupă.
Tu scrie în continuare, ca bine faci!
Sănătate și condei în continuare îți doresc! Să ne delectezi încă 100 de ani de aici înainte!
Mi a venit așa un gând: Mihai, nu vrei tu să pui laolaltă, intr o carte, textele de aici?
Promit ca vin la lansare 🙂
(Să știi ca asta i vorbă mare, ca mie nu prea mi place să părăsesc Tatooine)
Hmmm… nu mă simt deloc acolo. Plus că de vreo câțiva ani e inflație de autori români pe care nu-i citește nici dracu’. De ce-aș mai contribui și eu la asta? 🤷♂️
Dau să ți răspund și mi apare ca vorbesc eu cu mine 🙂 Bun așa.
Tu zici ca nu te vezi, eu cred ca ai și condei, și poveștile care prind cititorul, și, lucru mare, firul epic fluid, acaparant (o exista cuvântul ăsta?). Nuuuu, n am vreo editură și, implicit, vreun interes financiar, dar eu păstrez legătura cu limba maternă în proporție mărișoară prin cititul cuvântului scris. Comand des cărți în română, îmi place mult foșnetul foii de hârtie, mirosul de carte nouă. Ca mine sunt mulți. Iar tu ești deja cunoscut, o carte cu semnătura ta ar fi o surpriză plăcută pentru cei care ți au citit unuldouanoua articole.
Apoi, n avem noi treabă cu cei publicați și necititi, e povestea lor.
Zic și eu.
Până una alta, tu faci aici o treaba foarte bună, cu sau fără promo, cui nu i place să se joace în alt parc.
Nu iti este rusine sa iei bani pt ce lucrezi? E nesimtire, de ce nu faci totul gratis, bro?
Dincolo de gluma, pe mine sa ma mai pacalesti asa! Nu de alta, dar dupa articolul de ieri am deja ceva incaltaminte la favorite si astept ziua de maine 😀
Nu ai idee cate chestii mi-am luat dupa recomandarile tale, prima care imi vine acuma in minte e bateria externa de la Huawei. Desi poate am gresit ca nu am comentat atunci cand am comandat diverse ca urmare a recomandarilor sa iti multumesc, dar o fac acum. Mersi pt recomandari!
Imi pare rau sa vad ca comentariul meu de ieri te-a afectat atat de tare incat ai facut un intreg articol despre asta. M-ai facut ipocrit si mincinos, e parerea ta, nu ma cunosti, nu ma afecteaza. Dar, la fel cum ti-au mentionat si altii in comentarii, tag-ul de promo nu apare decat la sfarsitul articolului. Eu te citesc din feedly, unde apare doar titlul articolului.
Crezi ca as mai fi scris comentariul daca situatia nu era asa? In fine, nu mai conteaza acum.
Evident ca e alegerea ta ce scrii si cum scrii la tine pe blog.
Nu o sa mai intru acum in detalii despre articole promovate sau despre cum sunt marcate sau nu. Cum ai zis si tu, e continut oferit gratis si eu ca recipient nu am dreptul sa fac figuri.
Personal, o consider o forma de respect fata de cititori cand sunt informati ca articolul ce urmeaza sa-l citeasca este promovat. E parerea mea, iar daca te-a deranjat atat de tare incat sa faci un articol despre asta, poate era mai bine sa nu scriu comentariul.
In incheiere, e tot alegerea ta cum primesti feedback-ul si ce faci cu el, in special cand spui ca acest blog este sursa ta de venit.
Mie nu-mi pasă dacă articolele sunt plătite sau nu. Nu ne spamezi cu reclame, nu sunt zilnic, nu sunt la trendyol. Majoritatea sunt la companii/ servicii/ produse pe care le folosesc deja.
Ce mulți oameni fără pasiuni există, oameni pe care-i freacă grija. Scrie promo, nu vrei sa citești, nu citești. Eu n am observat ca scrie promo, am citit articolul si mi am vazut de treaba în continuare. Articolul e bine scris, ca altfel nu l as fi citit.
Eu una nu numai ca nu mă simt păcălita, dar chiar va mulțumesc, Dle Vasilescu, pentru faptul ca mă informați privitor la ocazii, oferte, situații avantajoase si altele de acest fel de care altfel nu as fi știut daca nu le găseam pe blog. Felicitări pentru ce faceți si succes pe mai departe! Omeni rai au fost mereu, sunt si or sa mai fie….