O să vă spun azi o chestie pe care n-am mai zis-o nimănui, doar eu știu de ea. Mai precis o să vă spun care a fost unul dintre cele mai importante triggere care m-au făcut să iau, în sfârșit, decizia să mă apuc de dat jos toate cele peste 25 de kilograme luate în pandemie.

Trigger care m-a motivat să mă și țin de această decizie, că de apucat se slăbit m-am mai apucat de cel puțin trei ori în ultimii doi ani, dar de fiecare dată sfârșeam în același fel: cu o cutie mare de Nirvana în brațe, în fața televizorului.

Este că v-am stârnit curiozitatea? Imediat v-o și astâmpăr.

Prin decembrie mi-a scris Meșter să mă întrebe dacă mă bag la un tur auto care durează vreo 9 zile, la început de mai. Evident, răspunsul meu a fost unul singur, ăla pe care îl intuiți cu toții: da.

Doar că, imediat după ce am terminat de vorbit, mi-am dat seama că în halul în care mă prezint, arătam cam ca o bilă umblătoare, e posibil să trebuiască să fiu împins de doi-trei oameni ca să pot intra la volan. Ca să nu mai spun că imediat mi-am adus aminte și că organizatorii ăștia de tururi auto au prostul obicei să facă mii de poze. Or eu, până în ianuarie, când vedeam cameră foto dispăream din zonă în secunda doi, deveneam pe loc personajul lui H.G. Wells. Serios, era ca un fel de magie. Ridica fotograful camera spre mine și când să apese pe buton, puf, ia-mă de unde nu-s, de rămânea scărpinându-se nedumerit în cap.

Cu toate aceste gânduri rotindu-mi-se amenințător prin cap, decizia a venit aproape de la sine: bosule, apucă-te de slăbit, că e groasă. Ceea ce am și executat într-o tristă dimineață de ianuarie.

Așa că, doamnelor și domnilor, 18 kile în minus mai târziu (aplauze, mulțumesc), începând de azi, timp de nouă zile, fratele vostru va face parte din CarsAndRoads by Michelin și va conduce vreo 2000 de kilometri, timp în care va testa aceste șapte SUV-uri, toate hibrid:

➡️ BMW X5 în versiune xDrive 45e

➡️ Ford Kuga în versiune 2.5 PHEV FWD ST Line X

➡️ Honda HR-V în versiune e:HEV 4×2 Advance Style

➡️ Kia Sportage în versiune HEV GT Line 4×2

➡️ Lexus NX în versiune 350h AWD F Sport

➡️ Renault Arkana în versiune E-TECH 145 RS Line

➡️ Suzuki Vitara în versiune Strong Hybrid 140V 4×4

Mai multe detalii despre ele și despre toată experiența în sine, găsiți aici, la domnul Meșter acasă.

După ce aruncați un ochi peste mașini (dacă aruncați, desigur), poate-mi ziceți și mie pe care v-ar fi plăcut s-o conduceți sau s-o testați. Vă mărturisesc foarte sincer că eu abia aștept sa văd ce poate Lexus-ul ăla, dar sunt foarte curios și în legătură cu Kia și BMW. Nu că la restul n-aș fi curios (n-am condus decât Renault Arkana și Ford Kuga din tot ce avem la dispoziție), dar pe astea trei le aștept în mod deosebit.

Altfel, este foarte posibil ca printre cele șapte modele să se regăsească unul, sau două, sau trei, sau cinci, sau toate șapte, care să vă fi stârnit interesul, în sensul c-ați vrea să știți mai multe despre. Orice vreți să aflați, orice vreți să întrebați, știți ce aveți de făcut: lăsați întrebarea aici și eu vă răspund de la fața locului, cu mașina respectivă în fața ochilor.

Mno, cam atât pentru azi. Să-mi țineți pumnii, că urmează o săptămână extrem de grea. Și nu mă refer la condus, p-ăia 2000 de kilometri pot să-i fac și-n marșarier, ci la cum și dacă voi reuși să mă abțin de la mâncare. Parcă văd că mă vor obliga oamenii ăștia de la CarsAndRoads by Michelin să nu las nimic în farfurie. Groaznic, vă spun.

CarsAndRoads by Michelin

🍀 Green Partner: Banca Transilvania prin BT Leasing

⛽ Alimentat de: MOL Romania

🚗 Mobilizat de: Autonom

💻 Tehnologizat de: Server Config