Citeam articolul ăsta cu care rezonez sută la sută. Sau, mă rog, cu care rezonam, și-o să vă explic imediat de ce-am folosit timpul trecut.
Tocmai pentru că știu care sunt comisioanele percepute de aplicațiile pentru food, de fiecare dată când comand de la vreun restaurant sau vreo cârciumă, verific dacă au și livrare proprie. Dacă au, optez pentru livrare proprie, exact în ideea de a-i rămâne omului banii în casă, nu să dea minimum 35% către o aplicație.
Well, am comandat acum vreo trei săptămâni niște shaorma reinterpretată. N-o să dau numele restaurantului, că nu asta e ideea articolului și nu vreau să le fac rău, poate am avut eu ghinion și-a fost doar o întâmplare, o excepție. Cert e că de la excepția asta, nu voi mai comanda în veci mâncare cu livrare proprie.
A durat trei ore să-mi ajungă mâncarea. Trei fucking ore, deși ei îmi comunicaseră timp de livrare 90 de minute. Vă dați seama că din minutul 91 creierul meu a luat-o razna complet și-am început să mă urc pe pereți de foame. Pe bună dreptate, că-mi setasem așteptările la o oră și jumătate, nu la trei.
Și să n-aveți impresia că făcusem comandă de o singură shaorma (deși n-ar trebui să conteze, nu?), că suntem mulți prin casa asta. Și pe lângă că suntem mulți, shaorma aia e vreo 40 de lei bucata, că, de, reinterpretarea costă. Una peste alta, era comandă de aproape 200 de lei, ca să nu mă luați cu „lasă-ne cu shaorma ta amărâtă”.
Bănuiesc că nu mai are rost să spun că, după trei ore, toată mâncarea a ajuns rece și sleită, de nu mi-a mai trebuit nimic. N-am aruncat-o la gunoi in secunda doi, doar pentru că eu sunt un fixist care nu suportă să arunce mâncare. Dar nici nu voi mai comanda vreodată de-acum încolo cu livrare proprie, că nu-mi place nici să risc, nici să-mi bat joc de mine pe banii mei.
De altfel, sper că vă imaginați că pe tot parcursul celor 90 de minute suplimentare, singurul gând care mi se rotea prin cap a fost: „sunt un imbecil, de ce naiba n-am comandat prin Tazz sau Glovo?”. Mno, pățăști, dar și înveți din ce pățăști.
Pentru că, dragii mei, adevărul adevărat este exact ăsta: multe dintre restaurante și cârciumi nu sunt pregătite pentru comenzi cu livrare proprie, nu au know-how, nu au oameni pregătiți pentru asta și, nu în cele din urmă, nu au dotările, logistica și personalul necesar ca să-ți poată livra la timp, în condiții optime. Și-atunci, oricât aș empatiza eu cu cârciumile respective, să-mi fie cu iertare, dar voi băga frumușel comisioane în buzunarul aplicațiilor. Că până la urmă nu mă interesează cine-mi ia banii, ci ce primesc de banii ăia.
Îmi pare rău, și eu vreau să fiu empatic și să ajut HoReCa, dar mi-e mai aproape buzunarul propriu decât încasările cârciumarilor.
sursa foto: freepik.com
3 ore și s-a stricat? era din aia radioactivă?
Da’ nu era stricată, dimpotrivă, rece se conservase extraordinar de bine.
cam mofturoși la capitală. vreți shaorma caldă, străzi fără gropi, apă caldă, autobuze curate…
Da, iar cel mai mult ne place diateza relfexivă: să se facă.
Tot ce nu aveti voi la țară
ești cam glumeț dat fiind că știu unde stai și n-ai urs de pază, ca mine 🙂
@Vali: a avut un pui de urs, dar a fugit, în lipsa apei calde. 😀 😀 😀
Comentariu beton!22
bear fight, bear fight. Misule i-au scos din BirLOGurile lor sa le putem da minute rosii la liber:)
in plusf fata de ceeea ce ai mentionat, , la aplicațiile de livrat mancare care se respecta, ai o garanție ca dacă ceva nu merge bine, faci reclamatie, se rezolva, dai feedback etc.
Cele mai bune politici pt cazuri din astea nefericite le are Glovo, cele mai slabe foodpanda care nu răspund nimic nici după ce trec 6 luni de la reclamație, si la mediocre tazz. care iti ofera un voucher de 10 lei valabil 3 zile.
In schimb, daca intrebi orice curier, iti va spune ca de la Tazz, curierii raman cu cei mai multi bani in buzunar, si au cele mai bune conditii de angajare pentru ei.
Iar acum de 2 zile, la Bolt e reducere aniversara de 40% la multe restaurante.
Dacă imi e permis, as dori sa impartasesc revelatia anului in materie de pizza, cea mai buna pizza mancata de mine ever, cu cele mai proaspete ingrediente, si cu 40 % reducere pe bolt food, e Maia pizza.
Incercati si nu veti regreta.
Comand zilnic mancare de cand cu pandemia, dar e prima recomandare pe care o fac fara sa imi fie frica ca voi lua hate de la cineva.
Pizza Francese si Prosciuto e Funghi am luat de la locatia de pe Staruintei au livrat.
Comentariu beton!14
se raspunde daca au chef, cand au chef si mai bine nu! iti spun eu de takeway, unde te injura in gura mare curierul pentru ca nu i-ai dat spaga! iar ei nici macar nu raspund la reclamatie.
Doar ieri ce am comandat prin Glovo, de la MC, și mi-a venit după 2 oră de salivat. M-au sunat, de la Glovo, cu scuze, dar, de foame, nu am anulat comanda.
Deci, și cu aplicațiile e nașpa.
Două ore? Glovo? În Ploiești? Ai comandat Mec din Brașov sau?
Treijdăminute, boss. Cică probleme cu aplicația.
Deja era și plata efectuată și mă sunase de la call center că au probleme, asta în condițiile în care plateasc numerar 🤕
Sa iti povestesc de cate ori mi s-a anulat comanda (food panda ca cica nu mai au livratori, dupa 90 min de asteptare, asta in pandemie, nimic deschis, 10 noaptea, eu deja animal de foame si restaurantul plangand cu friptura mea de vita langa el) sau glovo care nu se descurca cu adresa, desi il vad pe aplicatie in fata casei? Si am 4 fetite flamande in casa, care suspina dupa Kfc?
So no more aplicatii. Poate tazz.
Eu am avut surprize mișto și cu Glovo și cu Food Panda. Și nu o dată. Adică mi s-a spus că vine comanda în 60 sau 90 de minute și a venit mult mai repede. La cea cu timp de așteptare 90, pizza, a venit cam în 50 de minute. Poate și pentru că stau într-un oraș mai mic…
Been there, done that!
Exista doua vriante de lucru pentru o carciuma daca vrea sa intre pe zona de livrari: UNU – daca vrei la livrezi „departe” de locul unde produci mancarea, o faci obligatoriu prin aplicatii ca aia au logistica, masinile, rutele, reteaua, etc si DOI – daca vrei sa faci livrarea DOAR „in house” atunci te limitezi la max 2-3-5 km in jurul sediului fizic, ala unde produci mancarea. Sau, ma rog, folosesti ambele canale de distributie, asta daca vrei sa ai clientii multumiti.
Eu stau „la tara” (lipit de Bucuresti) si am inteles asta de cand s-au deschis 4 pravalii din astea de mancare in zona mea, adica sub 2-3 km distanta de casa mea. In localitate am o pravalie de pizza, una de burgeri si una de paste/chestii. Si inca una de pizza in localitatea urmatoare. Toti fac mancare buna-spre-foarte-buna. TOTI astia patru mi-au livrat cu masini si personal propriu. Si de fiecare data sub 20-30 min, mi-au comunicat exact cat dureaza, s-au tinut de cuvant de fiecarea data si mancarea a fost calda. Nu stiu (dar o sa verific, chiar sunt curios acum) daca livreaza si in afara razei de 2-3-5 km si, daca da, prin ce.
Anyway, dincolo de „neplacerile” astea cu timpul de asteptare, nu sunt vreun fan al comenzilor DE MANCARE prin tert, ba dimpotriva. Prefer sa merg sa-mi iau singur (am ORICE vreau la max 15 min distanta cu masina, pot sa comand la telefon, de exemplu, si pana ajung e gata) si pe considerentul ca n-a murit nimeni fara o portie de paste sau un burger la 12 noaptea.
Comentariu beton!21
Mi-e lene, frate, mi-e lene să mă urc în mașină și să mă duc să-mi ridic mâncarea. Așa, dacă tot fac efortul ăsta, mai bine mergem direct la cârciumă toți și mâncăm acolo.
Total de acord. Fiecare cu tabieturile/fobiile lui.
Mie, de exemplu, dupa pandemia asta nu imi vor iesi din cap doua chestii. Prima – nu ma vad prea curand stand din nou RELAXAT la masa la un resturant/terasa, pur si simplu mi se pare maxim de periculos pe probleme de infectie si cred ca am facut un blocaj pe tema asta sau ceva. Sunt vaccinat, mi-am pazit pielea >1 an fara sa fiu vreun paranoic si din martie 2020 pana acum am mers de maxim 2-3 ori pe la vreo terasa (in scurtele perioade cand s-a putut, legal) si nu cred ca o sa imi re-intre prea repede in reflex genul asta de socializare. Am calcat, fortat fiind, prin spitale si alte locuri muuult mai periculoase in 2020 dar nu pot sa ma relaxez pe treaba asta cu terasele si restaurantele. A doua – prin martie/aprilie 2020 am fost la cineva in zona Pantelimon de unde vedeam spatele de la MegaMall, adica locul unde se adunau ABSOLUT toti livratorii (Glovo, TakeAway, Panda, Uber, etc) sa astepte comenzile sau sa „ia o pauza”. Am vazut jegul-jegului si nesimtirea intruchipata: toti fumau, mancau seminte, scuipau pe jos, mancau/beau si se scarpinau in nas/ochi/urechi/c..r, de masca nu mai zic ca nu-i nimic de zis. Acum, la cca. 15 luni distanta nu imi iese din cap imaginea aia si nu pot sa accept sa puna mana pe mancarea mea, fie si doar pe pachet, o persoana din categoria asta. Pur si simplu nu suport ideea si o evit cat pot.
Eu am pățit ceva similar cu o aplicație, mai exact Food Panda. Mi-au anulat comanda fix în momentul când era estimată livrarea. Mi se lungise stomacul de foame, n-ai vrea să știi câte înjurături și-au luat.
In plus m-am lovit și eu de termene de livrare foarte lungi în condițiile în care Piatra Neamț e un orășel relativ mic.
Dar având în vedere că nu gătesc (nu prea am timp și nici nu-mi place), aia e, csf,ncsf, pățăști 😀
La mine a fost o situație asemănătoare, doar ca diferită 😁. De unde comand eu pizza, personalul propriu o livrează. Parca am verificat odată, dar nu i am găsit pe glovo, tazz, etc. De fiecare data au venit la timp. Odată am comandat în weekend, când a fost mai aglomerat. După vreo ora jumate am sunat sa aflu ce se întâmplă, am mai stat un pic și m am băgat în pat ca deja era vreo 10 seara. Pe la 10 jumate s a prezentat chiar patronul (întâmplător îl cunosc din vedere) care ne a lăsat pizza gratis. (era un pic rece, dar nu mai fac pretenții). Cine mânca pizza încălzită la microunde la 11 noaptea? 😂 Asta nu m a împiedicat sa mai comand și alta data, e pizza noastră preferata
De ce să mint, nici dacă-mi spuneau că shaormele sunt din partea casei și-și cer scuze pentru cele 90 de minute, tot n-aș mai fi comandat ever de la ei. Cel puțin, nu cu livrare proprie. Știi, shaorma nu merge reîncălzită. 😀
Mă surprinde timpul mare de așteptare, nu cel final, cel inițial. Și din ce am văzut în comentarii s-a mai întâmplat și altora. Nouăzeci de minute mi se pare enorm, n-am avut până acum mai mult de 40 de minute, deși livrarea a fost mai rapidă. Doar o singură dată au întârziat vreo 5 minute. Și, de multe ori, restaurantul sună să întrebe cum a fost mâncarea, dacă avem ceva nemulțumiri etc.
Dar nu în România.
Era sâmbătă. Nu sunt idiot, pot să înțeleg că într-o sâmbătă ai comenzi mai multe și duci timpul de așteptare mai sus. Dar de aici până la încă 90 de minute…
Referitor la articolul din link: sunt egoist și mi se rupe de angajații Glovo, Uber etc. și trăirile lor. Eu comand, ei aduc, eu dau bacșiș, și aici se termină interacțiunea mea cu ei. Dacă nu-mi convine cum o fac, nu dau bacșiș ci fac reclamație și scandal. Cum sunt ei plătiți și de ce nu mă interesează. Am muncit la negru, am tras pe plantație, nu a murit nimeni de grija mea.
Chiar dacă se instaurează monopol calitatea serviciilor nu va scădea prea mult pentru că există atâtea precedente de firme diverse, în special de servicii, care la un moment dat păreau beton și sigure pe picioare până a apărut concurența și le-a dat la temelie. Inclusiv la noi.
Despre livrare proprie nu știu ce să zic. Pentru mine contează locația. Am vreo două bodegi prin zona mea care livrează (inclusiv patronul uneia a venit de vreo două ori) și n-am avut probleme, vin chiar mai repede decât au estimat. Dar ne cam ferim să comandăm dacă locația restaurantului e la mama naibii pentru că e trafic, sunt neprevăzute, mai e și ăla care livrează ori obosit, ori prost plătit, ori fără chef, și iată! întârzierea. Este cam la noroc.
De fapt, toată treaba asta cu onlineul la noi este cam la noroc, și nu doar în Horeca. Ai câteodată impresia că unii abia acum au ajuns în anii ’90 și nu înțeleg ce se întâmplă cu tipul ăsta nou de comerț.
Acum, să trecem la partea interesantă: băi, trebuie să avem o discuție serioasă despre mâncatul de shaorma, că ultima oară când am comentat despre asta nu ai fost prea atent sau nu am explicat eu cum trebuie. 😜 NU comanzi shaorma!! Niciodată! Aia că ți-a venit sleită după 3 ore a fost fix karma. Și-a bătut joc de tine cum ți-ai bătut și tu joc. Rușine! Huoo! Că m-am enervat…. Așa strică unii tradițiile…
Shorma comandată e ca atunci când mănânci mieji de semințe gata curățate direct din pungă în loc să spargi semințele puse în mânuță de minoritara cu „Floare și bostan, băieți!” : n-are nici un Dumnezeu!
Comentariu beton!29
@Ioane, crede-mă, știu exact ce zici și ai dreptate: shaorma nu se comanda, shaorma te duci și ți-o iei singur, eventual o mănânci la fața locului, nu acasă. Dar cred că tocmai arsese Doner-ul de la Tineretului, eram în depresie și n-aveam chef să mă duc să decopăr locații noi de shaorma. Asta este singura explicație.
”Dacă nu-mi convine cum o fac, nu dau bacșiș ci fac reclamație și scandal.”
Cum reusesti? Gusti mancarea inainte sa plece aia si sa le dai bacsisul? Ma gandesc ca nu dai bacsis in functie de ultima comanda…
@CatalinR, dau bacșiș celui care livrează, indiferent dacă e angajat al restaurantului sau Glovo sau altceva. Deci apreciez promptitudinea, rapiditatea, faptul că știe să dea „bună ziua” (unii nu dau), faptul că pachetele sau caserolele sau cutiile de mâncare nu arată ca după război. Dacă întârzie sau e mârlan nu dau absolut nimic în plus și am grijă să afle cine l-a trimis că nu e ok. Deci eu recompensez „servirea”, dacă e cazul.
Calitatea mâncării e altceva. Dacă mâncarea e proastă, nu mai comand de acolo, fac reclamație sau anunț ANPC, dar nu mă răzbun pe ăla care livrează, că doar nu-i vina lui. El are alt job.
Comentariu beton!14
Nu ești singurul pățit și livrarea prin aplicație nu e cu mult diferită de cea pe cont propriu a cârciumii.
Data comanda prin Food Panda de la Mc la 19 și un sfert, și comanda a ajuns la 22:24.
Că și tine am inceput să fac spume după aproape 2 ore. Din aplicație nu o puteam cancela, pentru că chipurile se apucaseră deja de comandă, am sunat de două ori la locație. Prima dată îmi spune la 9 că e la împachetat și acum o scot pentru livrare. A doua oară la 10 fără 20, îmi spune că a ieșit comanda pentru livrare.
In același timp șoferul de la livrare comunica cu mine prin mesaje să mi spună că MC-ul mănâncă borș, el e in restaurant de mai bine de o oră și încă nu e gata pentru ridicare. Ajunge într-un final comanda și șoferul îmi arată pe bon, ridicată la 22:04
Fix la fel, dar la rang mai mare. Spital. Vreo 10-12 colegi morți de foame, proaspăt ieșiți din combinezoane. Deschid glovo și fac comandă la restaurant cu livrare proprie, pe modul „e 11:30 dimineața, face 90 de minute… Mai mult decât în mod normal, dar e ok și așa.” Comanda nu era de cine știe ce preparate sofisticate, niște ciorbe, niște grătar. Chestii uzuale, care nu necesită mult timp de pregătire.
Măi nene, comanda dată la 11 juma dimineața a venit la 15.45. Pe la 13:30 am intrat în chat cu operatorul glovo, dar din moment ce nu era livrarea lor, nu prea aveau ce sa facă. Au sunat ei la restaurant, au primit informația „vine, vine, e aglomerat în oraș”. La 14 am zis că anulez, dar fusese deja plătită prin card și nu putea fi anulată. Vreo 5 – 600 de lei, așa. La 15 au plecat acasă cei 12 colegi, lungiți de foame. La 15.45 a venit comanda LIVRATĂ DE GLOVO. Pur și simplu cei de la glovo au trimis un glover să ridice dracului comanda și să o aducă, că restaurantul nu facea față cu livrările și eu făceam panaramă și cu cârciuma, și cu Glovo. Jos pălăria pt faza asta pt Glovo.
Comanda a ajuns pe o secție, cadou pt pacienți.
Niciodată a doua oară de la bodegile cu livrare proprie. Nu mă interesează ce comision pentru livrare au glovo, food panda, tazz, etc. Dacă lași 12 oameni din spital Covid fără mâncare în perioada asta, mai ales spital aflat la mama dracului în București, zonă fără magazine, din partea mea poți să dai familent și să ajungi homeless cu toată cârciuma.
Comentariu beton!36
Parca ziceai ca esti la dieta ,cum de mananci shaorma….Te intreaba cineva care rontaie la ora asta o frunza de salata si un morcov ,la dracu imi aud matele doar cand am citit titlul articolului tau ,naiba m a pus.
Comentariu beton!13
Eh…
Cu livratorii de la restaurant e o problemă, pentru că în general patronii nu prea au chef să plătească pe cineva numai pt livrări, sau plătesc, dar unul singur, care trebuie să alerge prin tot orașul. Avem un restaurant chinezesc care ne place foarte mult și comandăm ocazional de la ei. Absolut de fiecare data, desi doamna de la telefon ne zice ca ajunge mâncarea în 60 de minute, se fac 2 ore sigur, sută la sută. În cazul ăsta, prefer să comand mâncarea de la ei când știu că trec prin zona aia, și să mă duc s-o ridic singură (e gata în 15 minute de când fac comanda). Dar clar că e frustrant.
Altă situație: la serviciu mai comandam înainte de la un restaurant extrem de fain, cu mâncare excelentă, afacere de familie, care însă n-avea deloc livrator. Patronul face mâncarea și de adus o aducea ba taică-su, ba vărul nu știu care, ba frate-su etc. Într-o zi am făcut comanda la ora 10 (ca să fim sigure că ajunge până la 12 – 12.30) și ghici ce? A ajuns după 14.30, adică după ce deja de foame ce ne fusese mâncasem biscuiți, pufuleți și alte prostii pe care le aveam prin sertare. Sincer, nici nu mi-a mai păsat că mâncarea a fost bună și că ne-a adus și ceva prăjiturici ca să-și ceară scuze pt întârziere. N-am mai comandat de la ei.
Cu aplicațiile n-am avut probleme, au venit la timp, îi vezi pe livratori pe hartă când sunt pe drum, știi când ajung, e mult mai clară treaba. Nu mi-am pus problema până acum cum sunt plătiți, dar vâzând atâția tineri pe biciclete cu ghiozdanele, mi-am imaginat că e un job pe care îl fac studenții sau tinerii până își găsesc ceva stabil, iar atunci nu le pasă prea tare dacă au carte de muncă, vor doar să câștige bani.
Primul comentariu la articol…priceless.
Cei 3 mohicani.
Nici la livratori nu e totul roz.
Trebuia sa primesc 4 meniuri, dar am primit doar 3 (fix al meu lipsea).
Strig pe geam dupa livrator ca nu e completa comanda, da din umeri si imi spune sa contactez suportul din aplicatie.
Cu ocazia asta am constatat ca nu poti suna sa vorbesti cu cineva pt ca nu au numar de telefon.
Contactez suportul pe chat si imi spune: voucher sau banii inapoi?
Zic nici, nici, vreau sa-mi aduceti restul de comanda pt ca nu am nimic de mancare in casa si nu pot nici sa ies din casa pt ca e trecut de 22:00 (luna trecuta – restrictiile de noapte).
Mi-a zis ca nu se poate.
Am amenintat cu ANPC, dar n-a fost chip sa-mi trimita restul de mancare.
Aleg banii inapoi si imi comunica ca îi primesc in 14 zile.
Bv boss! Si cu banii luati si fara mancare si astept si 14 zile sa-mi returnati banii pt greseala voastra.
M-am ales in plus cu un voucher de 15 RON.
Penibil!
Deci eu prefer invers: livrarea magazinului, ca daca uita ceva, mai face un drum.
Pe intermediar (livrator) il doare la bascheți.
Eu am cateva locuri de unde comand direct prin aplictia lor si cateva unde comand prin tazz.
Dar de multe ori prefer tazz, am cardul deja salvat, restaurantele la favorite, e mai usor asa.
Prin foodpanda mi a sosit mancarea rece, prin uber food(nici nu ma mir ca au inchis) am avut probleme la fiecare livrare.
Acum as hali o shorma, dar clasica asa, nu reinterpretari:).
Eu comand doar prin aplicatie (takeaway) si cu plata la livrare. Mancarea vine toata, calda, timpul estimat se respecta.
M-am fript o data cu livrarea proprie a crasmei (ma rog, termenul nu e fript, ca a venit tarziu si cam rece) si o alta data cu plata in avans si m-am lecuit.
Prin Glovo de la MC am avut surpriza sa primesc comanda incompleta. Am facut imediat reclamatie si: ne pare rau, vom fi mai atenti data viitoare.
Si pa! Banii luati si la revedere, ceva de genul „mai subtire cu desertul” :)) .
Cea mai buna shaorma pe care o comand si mananc este de la Socului. Livrare proprie si la timpul transmis la lansarea comenzii (sau mai putin 🙂 ), pret excelent, si, cel mai important, shaorma aproape fierbinte. Si e o bunatate de shaorma!
la glovo iti da banii inapoi daca dai feedback negativ si la motiv scrii preparat lipsa.
am patit odata.
”Noi NU suntem așa”. Nuu știu ce să zic. Aș întreba 100 de români, eventual dintre cei aflați în căutarea primului job, ce preferă: angajare cu carte de muncă și pe un salariu minim pe economie sau muncă pe comision 35%, dar fără ”beneficiile unui muncitor, fără contribuție la pensie, fără asigurări de sănătate, cu uzura mașinii plătită din banii proprii, cu combustibilul plătit de el”.
te inseli, ti se cere o forma de acte, PFA sau altceva. de unde concluzia ca lucreaza la negru?
Unde vezi că am tras acea concluzie? Munca respectivă pe comision este perfect legală, nu zice nimeni că nu. Dar nu are beneficiile unui salariu, despre asta vorbește Cetin, de faptul că acest gen de muncă nu face bine populației, de faptul că ”rămân de izbeliște oameni vulnerabili, care muncesc până când cad din picioare (…), iar după ce cad, pur și simplu sunt șterși din aplicație și sunt invitați să își vadă de treabă.”
Eu prefer aplicatiile pentru motivul ca nu vreau sa interacționez cu angajații blazati de pe la restaurante.
Nu toate localurile au aplicatii proprii și atunci trebuie să sun, ceea ce urăsc.
De multe ori raspunde cate un sictirit, care vorbește cu prune in gura si daca il rogi sa repete, tot tu esti tratat drept idiot.
Sa ma scuzi ca te-am deranjat și că vreau sa cumpăr mâncare de la tine!
Durata comenzii mele de la un restaurant a unui chef celebru a durat atat de mult (4ore)incat am crezut ca vine cheful in persona…
Tazz am incercat o singura data, dar pentru ceva de la Mega Image. Nu mi-a gasit niste chestii, dar banii i-a tras de pe card. Daca nu eram atat de aiurita sa arunc bonul, le faceam un scandal, sa le mearga fulgii. Si nici nu am mai folosit Tazz, pentru nimic.
Cumparaturile grele / voluminoase le comand de la Carrefour prin Bringo, de la Mega prin emag si de la Cora prin site-ul lor. Si aici apar probleme cand si cand cu produse sosite cu ambalajul rupt, ceea ce mi se pare de toata jena, mai ales la produsele de igiena. Mancare iau rar prin aplicatii, de obicei fac abonament la catering si au livrare proprie.
Chiar ma gandeam sa ma tratez sambata cu ceva, ca tot lucrez. Dar nu prin Tazz, never ever!