Dap, practic mai sus nu se poate. Și sunt mândru că tocmai un brand românesc și un copywriter român (sper, ar fi groaznic să aflăm că ne-au luat străinii până și asta) au fost cei care au reușit o asemenea performanță. Ia fiți atenți aici cum sună bijuteria de promo a celor de la Covalact (v-am lăsat și spotul mai jos, ca să n-avem vorbe):
Cine smântănă nu-și pune,
Lai la lala la lai la,
Să-l iubească doar nebune!
Iar după acest cântecel absolut genial, jbam, interpretul ad-hoc își ia o mare carabă după ceafă care aproape-l dă cu fruntea de masă.
Ziceți voi că nu sună a premiu la Cannes. Și mai ziceți voi cam câtă vreme ar fi urlat și s-ar fi dat cu cururile de pământ feminizdele internetului dacă lucrurile ar fi stat olecuță invers. În sensul în care cea care ar fi cântat capodopera de mai sus ar fi fost o femeie, iar laba peste ceafă ar fi venit de la un bărbat. Ă? Cam câtă uie și cât sânge ar fi curs după o asemenea grozăvie, pe motiv de discriminare?
Dar stați că n-am terminat. Vestea și mai bună e alta. Minunăția de mai sus e doar pe locul doi. Adevărata bijuterie, cea care nu va putea fi egalată vreodată, este cea de mai jos.
Cine un iaurt nu bea,
Lai la lala la la,
Să-l înșele nevasta!
Am vizionat-o aseară, în premieră, într-o pauză publicitară pe protv. Din păcate, spre imensul meu regret, oricât am căutat pe interneți, n-am reușit să găsesc videoul ca să vă delectați în voie cu capodopera. Păcat, mare păcat, dar o să-l mai caut zilele astea că trebuie s-apară. N-au dreptul să ne priveze de așa ceva.
În încheiere, cu modestie și umilință (pentru că sunt conștient de faptul că orice-aș face nu am cum să ajung la nivelul celor două de mai sus) aș mai da și eu câteva idei. Doar așa ca să fiu cu sufletul împăcat că măcar am încercat.
Spot 1
Cine nu vrea brânză nouă,
Lai la lala la la,
Să rămână fără ouă!
[La final, mesenii se țin cu mâinile de prohab în timp ce fac sugestiv cu ochiul]
Spot 2
Cine nu vrea brânză albă,
Lai la lala la la,
O s-o țină doar pe labă!
[La final, din spatele celui care cântă se vede coana Chiva făcând binecunoscutul semn din mână]
Spot 3
Cine nu vrea telemea,
Lai la lala la la,
Să se ducă-n pwla mea!
[La final, toți mesenii fac semn cu degetul mijlociu spre audiență]
Spot 4
Cine nu bea iaurt pur,
Lai la lala la la,
Să ne pupe drept în cur!
[La final, mesenii își dau pantalonii jos și se întorc cu fundurile spre cameră]
Aplauze!
N-o să-ți vină să crezi dar textul pentru sâmbătă era despre reclame. Absolvenții de marketing de la Biotera rulz! Acu’ îl șterg.
În topul meu cea mai tâmpită reclamă e aia la zewa când nefericitul ăla lasa tubul de la hârtie pe suport. Și vine fericita și se uită la el ca la un gândac strivit. Urmează ING cu ăia în verde și Vodafone cu buzatul ăla.
P.S. spoturile astea la Covalact îmi sună mai degrabă a blesteme.
Luați cu usturoi!
Comentariu beton!57
@Elena P, nu ștergi nimic.
@Mihai, ok, Boss?.
Eleno , daca-i cu Bioterra, o sa-ti aduc ceva detalii spumose:) asa ca nu sterge nimic.
Acum, la subiect, reclamele la smantana si iaurt tind să devină mai proaste decat cele la detergenți. Si da, la mine apogeul a fost la ceva solutie de frecat cada , unde o gospodina cu ochii beliti, plina de uimire exclama: Senzațional, ma duc sa i-o arat si lu Ioneasca…probabil, lu Ionescu i-o arătase..
Comentariu beton!45
@Redo, dă-mi, da.
Hopa! Cineva are diplomă de la această scoală. :))))))))
Are,are
Sa nu uitam de Apuretin, Hemeroeasy, hidoseniile roz de la Telekom, Fastum gel si mai era una cu soacra si medicamentele pt articulatii :))
Mai sunt: vecina căreia i s-a terminat detergentul praf, trupa aia de băieți de la parasinus, țățicile alea cu dero care o fac pe una să se simtă penibil că dă mulți bani pe detergent.
Io n’am inteles nene neam cum de umbla alea cu sticla de orice in geanta :))) Am incercat sa indes si eu una de vodka dar nu intra a dracu’ :))))
Ori am geanta prea mica, ori sticla e prea mare!
Cu siguranta-i romanas.
@nacele, sper. Măcar atât merităm și noi.
https://youtu.be/3OEv9Sm1qEY
Sa-mi spui ce parere ai si despre acest spot vazut la apropo tv. *facepalm
Comentariu beton!21
Wtf did I just watch?
@Radu, sună a înjurătură…… ??????
@Radu sibiu, îl știu, dar nu se compară cu capodpera. 😉
Vezi la titlu – publicitate. Scrii prea misto sa te las cu greseala in titlu.
@nicoleta, done. Merci.
Hi,hi,ha,ha si toate toantele simt nevoia aia vaginala sa te plezneasca.De ce plm?Da’ daca i-o intorci,jap na de aici,sa vezi ochi bulbucati,porcule,sa te fu.ta ma-ta si alte dragalasenii.Bă,daca tot o arzi ca amazoana,nu ai cum sa dai fără sa existe riscu’ sa o si iei.De aia e bine sa lamuresti chestiile astea de la început:mă pleznesti,ti-o întorc de nu te vezi.Zici ca mama e proasta,curva,mă duc si eu la mamita ta si nu o înjur,nu, ii dau direct o palma si e foarte posibil sa si-o fure si tac-tu ca de aia se numesc victime colaterale.
Comentariu beton!18
@edelweiss, că simt e treaba lor. Dar io mă întreb cum ar fi fost primit spotul dacă era invers, îi lipea ăla una după ceafă ca băeții.
Era blurat ca in filmele porno japoneze,se înființau forumuri gen: Gingășie este numele tau femeie,barbatii e porci.
Comentariu beton!15
@edelweiss, EXAAAAAACT!
Tot românu’ s-a născut poet!
@Anouk, și copywriter.
@Mihai, păi na, nu se mai vând prea bine volumele de poezii.
@Anouk, și tre’ să mănâncă și gura lor. :))))
Am crezut ca nu am auzit bine ce spune țața aia. Nu stiu cine le gandeste reclamele dar nu cred ca am cumparat vreodata produsele „brandului”.
@Dorin, aia e, deci nu-ți place brânza nouă. :))))
Si nici branza „din/de” veci :))
@Dorin,
Spre deosebire de reclamă, produsele sunt foarte bune (mie îmi plac).
N-am incercat. Nu pot sa spun. Eu sunt „fan” napolact.
https://m.youtube.com/watch?v=F8oYC4kHxo8
Nu lucrez in domeniu dar si aceasta este „deosebita”.
:))))
@Adriana, o, da, e deosebită și asta. 🙂
Incredibil 🙂 dar si fascinant. 4′ cat a durat nu am putut inchide clipul, eram curioasa ce va urma. M-a impresionat in mod deosebit latratul defazat al simulacrului ala de caine. Si nu am putut sa nu remarc imortalizarea momentului de fecundare la galinacee. Ar fi urmat dansul cearceafului, dar nu mai avea voce interpertul, cred…
Adriana,cred și eu că e deosbelită ?
Ma intreb cum a fost definit publicul tinta pe limba caruia se presupune ca vorbesc aceste reclame… sau poate e vreo marca exclusivista adresata unui segment de nisa??? (desigur!)
@Anca, au targetat cocalarii probabil. Și familia tradițională, desigur.
@Anca, cred că trăim noi într-o bulă; publicul din România gustă genul ăsta de reclame. Pe la finalul anului trecut, în topul celor mai vizionate reclame de români pe YT au fost două de la Covalact: mizeria asta cu palma după ceafă și cel cu mămăliga vârtoasă.
Păi și reclama asta e din serialul horror ”Dorel”
Ba alea cu Dorel mie-mi plac 🙂
pe mine ma oripileaza reclama la o vopsea lavabila in care un cor de tampiti canta cu gura larg deschisa, cu niste zambete de oligofreni, ca tot romanul isi iubeste casa. ca sa nu mai zic ca nivelul sunetului la reclame e dat la 500% , de parca numai ei imi mai lipseau in urechi…
Comentariu beton!24
@gepeto, da, e aia de care zice @Elena P.
Rad ca nebuna in statia autobuzului. Ma intreb cat le-a luat sa scoata asa rima demna de premiul Urzica :))))) Oare clientul a vazut reclama inainte sa o dea pe post? Oare le zice clientul :auzi Gigele, eu vreau o reclama proasta, fara sa va ganditi mult…..asaaaa ce va trece prin cap dupa o suta si una de beri, la caterinca maxima.
MV, articolul e genial. Opa, a venit autobuzul. Un inceput de zi fenomenal de bun.
Comentariu beton!13
@Kittygreeneyesbitch, clientul a văzut propunera MAI MULT CA SIGUR.
Care client? Unul care nu traieste in ziua de azi? Puteam sa jur ca marea majoritate a CEO si marketing manager…sau cum mama lor i-or chema sunt oameni intre 30 si 45 de ani. Din aia de au vazut si reclame straineze. Cum naiba aia pot sa creeze si noi inca stam la stana si cantam din fluier. Nu zic…pun pariu ca sunt oameni prin tara care au idei si pot crea ceva.
@Kittygreeneyesbitch, nu apreciezi tu frumosul și ideile cretive, de-asta.
traditional românesc, ahaha. hai, sincer, a avut “look&feel” autentic, parol.
@nuka, iegzaaaaaact.
Ia zi coane Misule ce nu iti place matale la aceasta familie traditionala frumoasa? Ha? crapa invidia in tine ca ei au colesterol, versuri si voie buna la o singura masa, iar tu bagi salata in „lumea noua.”
Acum revenind WTF? WTFx10 la aia cu afte.
Si din partea mea:
Cine face asa reclama,
Tra la la la la
Ma-sa-i cel putin bigama
Cine-o da si la TVu
Tralalalala
Ala-i mare derbedeu
Cine a mai si platit
Tralalalala
Ala este chiar tampit
Cine de Vasilescu n-asculta,
Tra la la la la
Mintenas va face burta
Comentariu beton!39
@Syl: 1. Aolioooo, și noi ăștia care deja avem burtă ce ne facem?
2. E plin spațiul de publicitate de la TV de ”genialități” d-astea românești. Trag concluzia că din ce-i mai ieftin produsul din aia e mai proastă reclama. La ora asta mă unge la suflet (la propriu!) reclama la Heineken cu Jackie Stewart.
Comentariu beton!14
Antireclama vrei sa spui 🙂 Oricum superba, insa e genul de reclama de eveniment/festival sau pentru oameni un pic mai subtili.
Astea romanesti parca sunt facute toate pentru Nea Stelica ala de ieri.
Comentariu beton!14
Mă rog, așa o fi, că la faze d-astea sunt la fel de subtil ca un butuc. Mă mai liniștește totuși ideea că unii producători de bere de la noi au adoptat sloganul ”Consumă responsabil”… Deși e la fel de utilă ca și noile poze de pe pachetele de țigări 🙂 Păi eu, de exemplu, prima bere o beau de sete. A doua e berea adevărată. Restul le beau așa: pentru cei morți (”Că le-a plăcut și lor maică!”), pentru cei vii, pentru abstinenți, pentru cei cărora nu le place berea…. și tot așa. Să bei doar O bere e ca povestea cu ”am puțin roșu-n gât”!
Comentariu beton!27
@VictorR,
Covalact n-are cele mai ieftine produse, să știi. Eu cumpăr kefirul lor (îmi place cel mai mult din cele încercate) și e un pic mai scump decât altele.
Nu știu Laura, dar te cred. Noi (pe la cășile noaste) suntem axați mai mult pe Alba și Brașov. Nu c-ar fi mai bune. Chestie de obișnuință.
@Syl, am râs cu muci. :)))))))))))
Să nu ne legăm de mame. Mai ales că nu le cunoaștem.
Să rămânem la ”creativi”.
Astea mie mi se par inofensive.
Însă aia cu untul mi s-a părut cea mai ofensatoare.
Prea bun,prea ca la tara…asta! Misto scris!
@Gratiela, 😉
Ma cam feresc de produsele cu publicitate. Nu vreau sa platesc acel procent de publicitate.
@9, și cum faci? Ai casa goală? Locuiești în pădure?
Buna asta cu casa goala.:) m-am exprimat gresit. Cu cat are mai multa publicitate un produs cu atat mai tare ma inversunez sa nu-l cumpar.
@9, asta e altceva. 😉
Reclamele la Covalact au fost idioate dintotdeauna, da’ asta le întrece.
Mihai, ai mare grijă ce idei îţi vin, poate vor fi puse în aplicare. 😛
@GabiI, dacă se face vreuna dintre ideile mele, le cedez drepturile de autor gratis. :))))
Mai era una acum citiva ani cu niste mitocani in maieu care beau suc si doamna se repezea la un copil obraznic si ii zicea „Ma!”
Deci aia de la Covalact cred ca si consumatorii sunt tot asa de prosti ca ei.
Elena, nu sterge textul!! 🙂
@Cristina, cine știe? Au ei publicul lor țintă, fără îndoială.
Spotul e intrateluric
Tra la la la la la la
Damia- ți cu fruntea’ buric
Tra la la la la la la
Să vă umpleți de smântână
Tra la lal la la la la
Mulsă cu cioc și cu mână
Tra la la la la la la..
Comentariu beton!12
@Paco, intrateluric!!! Ooo, alt nivel. :)))))
Covalabă.Prea lipicios .Prea din incheietură….
Comentariu beton!21
@Paco, ahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa
Cheapeau, stimabile
@Paco da cred ca damia-ti se scrie altfel? Da-mi-ati cred?
Da’ poezia m-a prins 😀
Reclamele de la noi zici ca-s facute aceleasi persoane care au facut publicitate la Hyperion si sunt multumite sa lucreze in domeniu pe salariul minim. Sper ca e salariul minim ca mai mult nu i-as plati pentru asemenea mizerii. Vezi noul Fanta Dragnea, reclama la vopseaua lavabila cu familia netraditionala, reclamele la bere, exceptia fiind aia de la Neumarkt care macar stie cui se adreseaza. Si la fel ca-n vest, se simt atacurile subtile la adresa barbatilor. E si asta o conspiratie.
@Pamfil seful femeilor, adevărul e că m-au spart și pe mine cu Fanta aia a lor.
Mai este o reclama la niste pastile cu carbune si apara romanul cu ceafa lata care trage un partz langa un caine. Sotul meu e spaniol si mereu rade cand vede reclama aia. Zice ca aia e imaginea romanului pt cel care a facut reclama? Ce sa zic si eu…avem multe reclame cu pastile pt stomac. Sa manance romanul pana crapa ca se rezolva cu o pastila.
Comentariu beton!13
@Ana, link?
https://www.youtube.com/watch?v=oTGI3ehXeJw
Carbocit se numeste :))))))
Eczact 🙂 se pare ca memoria m-a lasat, ceafa nu era asa de groasa, burta era aia mare :))
Stai, stai astia sunt aia cu „prea bun, prea ca la tara”, nu? Acolo stiam ca este invers, adica el, (dupa ce vine suparat de la munca aka stat pe sant la o discutie cu consatenii) o trozneste pe ea: „ce este asta fa?! adu smantana cum trebuie mm de femeie. asa te-a invatat ma-ta sa faci iaurt, iar una dupa ceafa”.
@Marius, da, da, ăia sunt. 🙂
Sa fim cinstiti, si o reclama proasta e tot reclama. Iar daca „prea bun, prea ca la tara” a transcens spatiul media si e folosit frecvent, chiar daca peiorativ, inseamna ca respectivul creator si-a atins scopul. Reclama lui de cacat ti s-a lipit de subconstient ca marca de scrisoare.
@Ioana, da, mi s-a lipit de creier reclama lor de în veci n-o să cumpăr produsele alea! Nici să încerc nu mai vreau!
Reclama de la Lacalut in mintea mea n-are decat o rima, nici nu stiu ce zic ei ca eu completez in mintea mea doar cu singura rima potrivita.
Iar produsele contra menopauzei, suplimente/creme/sampoane, sa dea naiba, sunt facute doar cu gagici de treij’ de ani? Asa-i acuma, ne rablagim inainte de vreme?
Comentariu beton!14
de cate ori vad reclama Lacalut , eu citesc La calutz 🙂
Aa, ce draguuuut! Io am numai ganduri perverse.
Doar tu? Hmmm…
Lacalut imi suna a rima la ceva cu „fwt” :))
Zic sa n’o dam in perverse ca nici nu mi-am baut cafeaua si e groasa treaba.
Si eu :))
Fara poiezie viata e pustiu!….
Sa mor io, asta chiar e o reclama buna! Nu ma credeti? Uitati-va la alea unde publicul tinta e femeia gospodina sau cea neepilata, ma rog, c-o durere fizica ( nepensata, fara oje pe gheare…d’ astea grele si existentiale). Dupa ce vezi spotul, chiar te simti cretina! Pai nici oul ochi nu-ti iese daca n-ai tigaia lor!
@ioana, 🙂
N-ati vazut-o pe aia cu aftele.Recomand.Sa n-ai afte-n gura!
aa, io am auzit-o, parca te-njura, suna a blestem! 🙂
Am o reclama in minte care probabil o sa ma bantuie toata viata. E destul de veche, cred ca au trecut vreo 16 ani de atunci. E una la un produs de slabit, Biomed 4
https://www.youtube.com/watch?v=PYcw0GqRjZE
Nu am gasit-o in romana, dar tin minte ca la urma zicea asa: „Nu sari, Biomed 4 folosi”.
Imi sta pe creier pt ca in adolescenta pusesem niste kg in plus si in mintea aia proasta a mea m-am hotarat sa imi cheltui banii pe bursa pe tampenia asta de produs. 3 zile l’am consumat si mi-a dat peste cap tot metabolismul. Nu stiu cat de proasta e reclama, dar sigur n-am s-o uit niciodata.
Nu era cumva “Daca Biomed 4 foloseai, acum in autobuz erai!”?
Nu stiu de ce, dar in mintea mea mesajul era altul. Nu pot sa te contrazic, au trecut multi ani de atunci. Probabil sa fie cum spui tu. Oricum, suna aiurea si mesajul tau si al meu :)))
Și ce gust bun areee! Sau asta-i din altă reclamă?
Textul este incomplet, mi-am permis „obraznicia” de a-l completa:
Cine un iaurt nu bea,
Lai la lala la la,
Să-l înșele nevasta!
Iar cui nu-i place iaurt
Lai la lala la la,
Ada mama lui sa-i faca
Alt iaurt numai de vaca!
@Savin Mitranescu, aș fi avut o rimă mult mai bună la iaurt.
Branza buna in burduf de caine! Pentru creatorii acestor mirobolante reclama, da dulce!
Ba” si sunt romani, nu manelisti !
Ah, uitasem ! E cam ca la marile roluri castigatoare de Oscar. Desi la final totul pare o joaca de copii, nimeni nu stie de munca asidua din spate. Inainte de toate trebuie sa imbraci personajul o vreme, sa-i traiesti viata uneori luni, alteori si ani de zile, sa-i cunosti temerile si motivatiile, sa-i impartasesti sperantele, sa-i intelegi resorturile, sa empatizezi cu cauza lui, sa te identifici prin el, sa-l cunosti pe dinafara …
Pai cum vii tu, asa amatoreste, cu pretentii de meltenism suprem, daca n-ai trait in prealabil ca unul ?! Daca tie ti-a fost usor, fara vreo sfortare, asa, de antrenament, sa le imiti productia, asta insemna doar una: ca nu asta-i adevarata arta, ca nu asta-i apogeul !
Cum sa-ti explic eu, asa, mai dulce ? Si la tine si la ei, treaba mai are un sens. Ignar, infect, abject, ce-i drept, „sa-ti moara, sa-ti crape, sa ti se-ntample nu stiu ce si nu stiu cine”, da’ totusi mai are unul. Ia incerca s-o mai slefuiesti pe asta, sa vedem, reusesti ?
„Da-mi sa beau, sa beau, sa beau,
Pana face pisica meau,
Si cocosu cucurigu,
Ca la mine-i tot castigu’ !”
Iar aiasta nu-i pura coinidenta, u have to live their ways, sa le urmezi caile https://www.youtube.com/watch?v=osDfv0RFCIk
E, acum, finalmente, ma-ntelegi ?
@Paco , este o diferenta . la noi la paranghelii este :
da-mi sa beau , sa beau , sa beau
pana face matza miau .
la Londra , prin cluburile selecte , este un pic diferit :
da-mi sa beau , sa beau , sa beau
pana face pussy meow
@Faiantaru` , rectificare . te-am incurcat cu Paco
Prin partile mele matele fac „iooolaariuuu iolariiii …”
@Shoric ,nu-i bai căt am lucrat la discotecă,ieșeau moțatele englezoaice dimineațâ pline de smântână pe barbă.Prea bun ,prea ca în altă țară.
Sunteți bolnavi. :))))))))))))))))
Pai ce ai facut , mai nene ma ? eu tocmai mi-am taiat cablu` de la use ca sa nu mai vad reclame tampite la tv sau sa-i mai vad pe aia cu stirile lor fake cu care incercau sa-mi spele creeru` si matale vii cu ele pe internet ? .
Am glumit . eu chiar ma mir ca in bula asta nu este nimeni care sa zica : ce prosti sunteti , eu am renuntat de mult la TV pentru ca aia minte. io` imi iau informatii doar da pe net .
@Shoric, prințesele despre care zici tu nu-și fac veacul pe aici. 😉
@Mihai , eu doar ma bucur ca mai sunt si oameni normali si i-am gasit la tine pe blog
Mie reclama mi se pare foarte clar targetată. Îi dă una după ceafă apoi tanti specifică „prea ca la țară „.
@catalin fdd, păi și io ce-am zis? Targetată direct pe familia tradițională de cocalari.
Mihai,TU esti vinovat.Cine te pune sa te uiti la publicitate?Ai nevoie sa iti zica cineva ce smantana pui peste sarmale sau cu ce dero sa iti speli hainele?Recunosc spasit,ma uit la TV aproape zilnic,dar m-am invatat la reclame sa ignor pur si simplu…dau sonorul mic si imi fac de lucru.
„Epoca de aur” a publicitatii tv romanesti s-a incheiat de mult….
PS:cand eram mic si batut in cap ma duceam la TNB la noaptea devoratorilor de publicitate
@chris06, eu mă mai duc și acum. Publicitatea bună e publicitate bună.
Nu-i inteleg pe astia si pace. Daca aleg o clasa de liceu si ofer un concurs cu tema „reclama pt produsul X”, cu premiu ceva excursie, as obtine un brat de idei care de care mai „adevarate” numai bune de vandut clientilor, la un pret mai degraba modic! Iar ei se inghesuie sa dea o caruta de bani pe (b)analiciuni din astea!
@shpaganini, îți spun eu de ce. S-ar putea să fie vina clientului, a celor de la Covalact.
Am crezut că-s singura ce-am rămas ? nevenindu-mi să creadă, dar sunt curioasă câți bani i-a dat stăpânul cel stupid al acelei firme de iaurto-brânze-sane și ce-o mai păstori, celor ce-au scos minunile din puțul gândirii. Care-au fost criteriile??? „Ești prost, dar nu destul! Următorul!” Sau „vindem la proști, bagă reclamă a la proști!”. Sunt ca-n reclama aia de hemoroizi:” nu mai inteleg nimic?”.
@kya, sunt șanse ca stăpânul să fie cel care a comandat minunăția. Știi cum e, pe banii lui faci ce-ți cere.
@Mihai, am o curiozitate: din punctul tău de vedere care este limita? Oare agențiile nu au o responsabilitate? Știu că foarte mulți dintre clienți sunt dificili și știu ei mai bine, înțeleg că business-ul trebuie ținut în picioare, plătite salariile și facturile etc. însă chiar ajungem să facem orice pentru bani? Sau, cumva, vorba aia cu „clientul nostru – stăpânul nostru” a devenit o scuză confortabilă pentru cei care prestează servicii?
@didina, păi după cum bine vezi, nu există nicio limită. Întotdeauna se va găsi agenţia care să pună în practică o idee de căcat a clientului.
dar tot nu bate spotul de la Saunier Duval cu „căldurică de la păsărică”
@Sabina, ăla era elegant, mă.
Ahaaa!! Deci de aia am ramas eu incurcat cu o nebuna un an jumate, ca n-am halit smantana lor! Ma duc sa fac provizii, iar in fiecare noapte cu luna plina sa imi manjesc degetele in lichidul magic si sa imi fac semnul crucii pe corp, ca asa sigur scap de belele!!
Iaurt de baut de la ei consum 1 pe zi, si cam au dreptate. Nu ma inseala gagica, ca n-are cine sa ma insele.
La reclama aia cu hemoroizii radeam singur ca tembelul, ce-i drept. In schimb alea la ING sunt din ce in ce mai autiste, zici ca sunt concepute de niste copii retardati…
Acum vreo 5 ani era o reclama la Renault Fluence (sau Megane? Je ne sais plus), cu un tip la volan care avea capul „ca pe bila” (vorba unei prietene bune) si ochii scursi dupa tot felul de bunaciuni provocatoare vazute prin trafic. De cate ori aparea una d-asta in cadru, se auzea un voice-over: „singur? Singur?” Pana cand fiica soferului, imbufnata nevoie mare, pune un afis pe luneta masinii: „tatic la bord”. Feministe dezlantuite in 3… 2… 1…
@JanPol, mie-mi plac alea la ING cu „sălăriuțul”. :))))
M-ati prins in off-side! Rar ma uit la TV, si aproape deloc la reclame. N-o stiu pe asta de care ziceti. :))
Alea de la ING pe care le stiam erau niste desene animate (un iepure si vanatorul, o stewardeza care mi-a dat cosmaruri si fetele alea care cantau in cor „E last-minute spre Feroe la-la-la-la-la-la/Iute bani avem nevoie la-la-la-la-la-la”)
@JanPol, ahahahahaaaaaa, ahahahahaaaaaa.
Sublimule ți-ai ratat cariera, dacă te apuci de publicitate numa cu ochii în tv-u stau și cu telecomanda in mână să nu scap ceva dă la tine!!!!????
@Valentin, cumva nu mi-am ratat-o încă. Tot în adertising lucrez. 😀
cine iubeste si lasa / Dumnezeu sa-i dea la masa / numai iaurtul de casa……ce retarzi
@sorin aurolacul, well…
stiti ca un fermier roman le-a trimis un mesaj celor de la Milka : bunaziua , daca ramane vaca dumneavoastra gestanta , imi trimiteti mie vitelu` ?
…hai mai, ca de astea inteligente au fost mereu:
,,Opriti dricul,
Mortul vrea sa bea un Cico.
Un Cico dac-ar bea,
Mortu’ poate-ar învia”…am pus ghilimele sa nu pot fi acuzata de plagiat
@MAS, asta n-a rulat pe tv în viața ei.
nu a rulat dar sechelele au ramas , cei ce cantau asa ceva fac reclamele de azi
Mie, de departe cea mai cretina, mi se pare aia cu mirosul de peste/ceapa ambele prajite anihilat de nushce spray in 10 secunde. Airwick cred … Really?
… for the moment. Dar știi de ce? Nici peștele nu mai e ca pe vremea mea!!!! 😀 😀 😀
@Lili, dap, sună bine. 🙂
Asta-i ca prin anii ’90, cind mama unei vecine a cumparat detergent de vase nu’s de care si era dezamagita ca nu putea sa traga o banda de murdarie de pe tigaie, ca in reclama.
Covalact – Să-l înșele nevasta!
[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=4xvtnwd6lOo&w=640&h=390]
@Apropo, mulțam.
asta-i nimic. apogeul publicitatii va fi peste vreo 5 ani, cand dupa 12 noaptea vor fi reclame VR la videochat. unde vom putea de acasa sa aruncam o privire-n scorbura georgetei de la 3,
@Francisc, idee e cine va face reclamele și cum vor suna.
Aoleu, mai omule, am ras cu lacrimi!!!
Nu te cunosc, dar mi-ai mers la inima!
Si un catren mititel pentru autori:
Nu la doresc sa-i fiarba-n smoala
Lucifer, ori sa-i scuture vre-un gealat,
Ci le doresc sa se desfete o saptamana,
Doar ca-n reclamele la Covalact!
inca o mizerie cu si despre tarani prosti
doar ca mai nou taranul e si fatalau, iar taranca e o gaina proasta care cotcodaceste si cand nu face oua si da cu gheara in fata la taranu’ fatalau prost, ca cocos nu mai e, e emasculat de gaina proasta
eu zic ca e perfecta reclama, fix asa arata majoritatea poporimii noastre, chiar si aia de se cred cu staif, fatalai si gaini
si mancare, multa macare, totul este despre mancare, numai despre mancare
cand vad fatalaul cu gusa , cu obraji ca porcul ca se gandeste si vorbeste numai despre mancare… vomit!