Mereu am fost de părere că bărbații sunt mai tari pe psihic și femeile pe fizic. Ca să mă înțelgeti mai clar, voiam să zic că dacă bărbații ar naște, n-ai putea să mergi pe stradă de urlete de durere și suferință, în timp ce fetele sunt în stare să lăcrimeze duios și când văd un fluture care bate din aripi deasupra unui nufăr alb. De-aia trebuie să ai grijă mare când pui la cale o surpriză cu potențial de preinfarct pentru vreo femeie. Riști să te trezești că, în loc s-o vezi sărind intr-un picior de bucurie, te uiți la ea cum îi dau lacrimile de emoție și se retrage într-un colț sa plângă în voie.
Well, fix asta li s-a întâmplat celor de la Lidl. Oamenii se țin în continuare de campania lor prin care-și surprind angajații și s-au gândit să pună la cale ceva de genul ăsta pentru una dintre cele mai vechi angajate din companie. Cecilia, pe numele ei, trainer la Lidl Vaslui. Și ce să vezi, după ce i se spune că a fost o surpriză de Crăciun, pregătită special pentru ea, de atâta emoție și fericire, Cecilia suspină de ai impresia că i se rupe sufletul in bucăți și te aștepți să erupă în hohote de plâns dintr-un moment în altul.
Eu îmi și imaginez cum săracii ăștia de la Lidl mai opreau filmarea din când în când ca s-o întrebe îngrijorați:
– Cecilia, ești bine? Ai nevoie de ceva?
Iar ea își ștergea ușor cu un șervețel lacrimile care-i șiroiau pe obraji și răspundea printre suspine:
– Nu e din cauza voastră, îmi intrase ceva în ochi, da’ am rezolvat.
Și se calma până la următoarea pauză, când îi „intra iar ceva în ochi”. Serios, dacă nu mă credeți pe cuvânt, aruncați un ochi pe videoul de mai jos. O să vă lamuriți singuri spre final.
Râdem-glumim și mai exagerez eu în felul meu, dar să știți că mă bucur tare că Lidl reușeste să stârnească astfel de emotii oamenilor care lucrează pentru ei. Dacă toți angajatorii din țara asta ar proceda identic, cred că am trăi într-o altfel de Românie. Numa’ zic.
He, he, fain 🙂 Două momente: cel în care colindătorii se apropie de doamna și clipa în care intră în căsuța din povești – preaplin de emoții, mai strunite ele așa, dar autentice până în prăsele 🙂
Dap, ar fi o altfel de țară dacă în loc de aruncatul cu bolovani, am da în oameni cu surprize de genul.
@lotusull, nici măcar de genul, ar merge și unele mai mici. Dar să fie, să existe.
7 ani in companie + cei 7 ani de-acasa, fac muuult.
@cati, well, să știi.
Beanson a spus asa: Nu pune clientii pe primul loc. Pune-ti angajatii! Ai grija de angajatii tai si ei vor avea grija de clienti!
Se pare ca asta-i principiul de baza pentru Lidl. Ma inclin, pentru ca pana la urma tot ce e material dispare. Insa, momentele astea de fericire si apreciere raman si devin amintiri nepretuite. Iar noi, oamenii, avem nevoie de amintiri frumoase.
@Elema, uite, ca să fiu extrem de sincer, când am vizionat supriza asta prima oară, mă tot întrebam „da’ ce mare surpriză i-au făcut?”. Până am văzut fața femeii, care spune tot.
Adevarul este ca Lidl a devenit un fel de standard in domeniu pentru ceea ce inseamna grija unei companii fata de angajati. Si nu ma refer la astfel de momente ci la chestiile de baza, precum salarizare si alte beneficii.
@Cristi, cam așa se aude, da.
mie angajatii de acolo imi aduc aminte de reclama https://www.youtube.com/watch?v=ftU9CJ4Nn6I
@sorin, ce uom ești. 😀
stai si tu 10 ore la o casa dintr-un market si fa ce face lucratorul de la casa si o sa te simti asa…https://www.youtube.com/watch?v=XFXg7nEa7vQ
multinationala……si…supermarketul acesteia superviser ul care iti omoara musca de pe cap cu bata e demential https://www.youtube.com/watch?v=XFXg7nEa7vQ