Nu știu cum funcționați voi, dar mie îmi place de mor să plec să mă plimb cu mașini noi și mișto care nu sunt ale mele.

Deși în continuare sunt îndrăgostit de mașina mea, îmi place când ajung la mine și alte mașini cu care să mă plimb cât vreau, pe unde vreau. Și, după cum mulți dintre voi știți, în ultimii ani am tot făcut asta, slavă Marelui Manitou.

E foarte tare senzația pe care o ai când te urci la volanul unei mașini pe care o vezi pentru prima dată, după care începi să descoperi ce știe să facă și ce-ți poate oferi. Deși n-ai zice, poate fi destulă adrenalină implicată.

Există, totuși, o singură condiție pentru ca experiența să-mi placă și să fie completă: să dureze mai mult de câteva ore sau mai mult de o zi. Ce poți să faci în câteva ore cu o mașină pe care o vezi pentru prima oară?

Mai nimic. Te plimbi un pic și cam atât. După care o duci înapoi de unde ai luat-o, de cele mai multe ori cu un sentiment de ciudă că n-ai avut timp să-ți dai seama cu adevărat ce e cu mașina respectivă. Eu, cel puțin, așa pățesc de fiecare dată.

Din acest motiv, asta e condiția pe care o pun mereu când primesc propuneri de pe la producătorii auto: să-mi lase mașina măcar două zile. Altfel nu prea ai cum s-o descoperi și nici să afli cu adevărat ce-ți poate oferi în condiții de exploatare normală, zilnică.

Dacă producătorii acceptă, mă bucur de fiecare dată ca un copil când vine Moșu’. Pentru că știu că vor urma măcar două zile în care voi avea o jucărie nouă și mișto cu care pot să fac ce-și dorește mușchiulețul meu.

Dacă vi se pare logic ce-ați citit până aici și dacă vă spuneți „da, domnule, așa e, și mie mi-ar plăcea să fac un test drive de câteva zile ca să mă lămuresc ce e cu mașina aia”, am o veste șmecheră pentru voi.

Pentru că, da, trebuie să recunosc că eu sunt un norocos aflat în situația să le poată cere producătorilor mașinile pe o perioadă mai lungă. Dar nu toți oamenii pot face asta, dimpotrivă. Cei mai mulți au parte de un test drive care durează câteva zeci de minute, uneori chiar și mai puțin.

De-aia zic că am o veste tare pentru voi: un test drive de o săptămână întreagă, între 22 și 29 decembrie, adică fix de Crăciun. Da, da, da, ați citit bine: o săptămână în care să aveți o mașină nouă cu care vă puteți plimba oriunde și oricât.

Că vreți să mergeți la munte, la părinți, la socri, la prieteni, la țară să tăiați porcul sau pur și simplu să vă plimbați prin oraș să vedeți luminițele, nu contează. Tot ce contează e că puteți s-o aveți de pe 22 până pe 29 decembrie.

Băi, nu știu, dar nici mie nu mi-a lăsat nimeni vreo mașină o săptămână pentru test drive. M-aș cam bucura în locul vostru.

Stați, nu săriți, imediat vă spun ce și cum.

Mașina este o OMODA 5, pe benzină, motor de 1.6. Am avut-o și eu în weekend, m-am plimbat cu ea de mi-a ieșit pe nas. Este fix cea din poza de mai jos.

Nu știu dacă o s-o aveți pe aceeași sau una identică, dar sper să fie tot roșie, pentru că chiar este un roșu senzațional, se întorcea lumea după ea pe stradă.

Iar acum o să vă spun cum poate ajunge această OMODA 5 la unul dintre voi. Da, deși mi-aș dori pentru toată lumea, va exista un singur norocos.

Este extrem de simplu, tot ce aveți de făcut este să intrați pe acest link și vă înscrieți la test drive. Treabă de câteva secunde pentru că sunt fix trei câmpuri de completat: nume, adresă de email și telefon.

După care apăsați „submit” și aia a fost.

Oamenii de la OMODA se vor ocupa foarte repede de tragerea la sorți, că mai sunt doar câteva zile până pe 22. De altfel, aici aveți Regulamentul complet al concursului.

Știu că sunteți mulți care trăiți prin cele străinătăți haine, prin urmare nu sunteți tentați de acest test drive senzațional, dar cu toții mai aveți prieteni, rude, colegi și amici prin țară sau chiar în București și împrejurimi.

Nu fiți egoiști, poate unii dintre ei chiar sunt interesați de subiect. Trimiteți-le articolul ăsta sau măcar link-ul pentru înscriere. S-ar putea să vă mulțumească.

Sau pur și simplu dați un share acestui articol, ca să ajungă la cât mai multă lume. Eu nu prea vă rog să dați share, dar nici test drive-uri de câte o săptămână nu apar prea des.

Atenție! Mașina se va ridica din București și se va preda în același loc. Prin urmare, voi vă puteți înscrie la test drive și din Madagascar, dar ca să puteți să bucurați de el, va trebui să veniți la capitală.

Și nu, nu se va putea ieși din țară cu ea. Vă duceți unde vreți voi, dar să fie în interiorul granițelor acestei țări. Da, știu, și mie mi-ar fi plăcut să dau o fugă la Budapesta în weekend, dar nu s-a putut.

Nu știu ce să vă zic mai mult, în afară de: baftă, vă țin pumnii!

Iar norocosului câștigător îi spun că s-ar putea să fie surprins de mașina asta, de OMODA 5. Pe mine, cel puțin, m-a surprins în multe privințe.

Uite, vă zic câte ceva despre mașină, nu intru în detalii, doar ce-am observat cu ochiul liber în cele trei zile în care m-am jucat cu ea.

O să încep, desigur, cu prețul. Pentru că asta este întrebarea numărul unu, înainte de orice: dar cât costă, dom’le?

Ei bine, prețul unei OMODA 5 este 25.990 euro. Cel puțin până la finalul lunii ianuarie va avea acest preț, după care înțeleg că va fi 29.000 euro. Nu mi-e foarte clar dacă așa va fi sau nu. Vedem.

Ce-ți livrează mașina de banii ăștia?

Păi în primul rând faptul că este un SUV crossover compact, și nu există prea multe pe piață.

Iar ca dotări, vi le las pe toate pe care le-am văzut sau folosit eu cât am avut mașina, cu mențiunea că toate sunt în pachetul standard, adică în prețul de 25.590 euro.

Iată:

➡️ Motor pe benzină de 1.6l care produce 145 cai putere, transmise automată dublu ambreiaj cu 7 trepte;

➡️ Adaptive Cruise Control;

➡️ Camere și senzori 360 de grade, practic ești în control din orice direcție;

➡️ Scaune de piele ecologică, cu tetiere încastrate;

➡️ Scaune cu acționare electrică și pentru șofer și pentru pasager;

➡️ Banchetă de piele ecologică;

➡️ Încărcare wireless ventilată pentru telefon. La asta mi-a picat fața, eu refuz să-mi încarc telefonul în mod wireless, în mașină, tocmai pentru că, cel puțin vara, se încinge îngrozitor. Iată că se poate să nu se mai încingă.

➡️ Hayon (portbagaj) electric;

➡️ Sistem audio Sony;

➡️ Ecran central de 12,3’’ (rezoluția e excelentă și se mișcă smooth);

➡️ Trapă cu acționare manuală;

➡️ Parbriz, lunetă și oglinzi laterale încălzite;

➡️ În plus, OMODA 5 vine cu: 7 ani sau 150.000 km garanție generală și 1 milion de kilometri garanție pentru motor. Da, da, ați citit bine: 1.000.000 de kilometri.

Cu siguranță mai are și alte opțiuni, cele de mai sus sunt constatate de mine personal. Dacă vă interesează subiectul sau dacă vreți să vedeți și celelalte modele ale mărcii, intrați pe site și-o să aflați tot ce vreți.

Acestea fiind zise, dacă vă tentează să vă plimbați cu mașina asta o săptămână, fix în perioada Crăciunului, vă las din nou link-ul pentru înscrierea la test drive.

N-aveți idee ce-o să mă bucur pentru cel care va câștiga săptămâna cu OMODA 5. Sper că, după experiență, o să vină pe articolul ăsta și-o să ne spună cum i s-a părut mașina.

Baftă!