Nu urmaresc niciuna din emisiunile depre care a vorba aici. Nu as avea cum, nici daca as vrea. Sunt la munca la ora lor de difuzare. Si incerc sa nici nu ma mai uit la stiri. Pentru mine televizorul inseamna doar filme, meciuri si MasterChef (asta e, toti avem defecte).  Dar, asa cum spuneam, am fost la Valcea. Unde televizoarele sunt „default” pe posturile de „niuz”. Asa ca, fara voia mea, Sambata, m-am „delectat” cu o stire, conform careia, Dan Bittman este prima persoana din lume, care a reusit sa devina ubicua.

Tocmai ma gandeam cat de tare s-a „scos” omu’. Pentru ca, din momentul in care a reusit sa fie prezent macar in doua locuri in acelasi timp, practic nu-i mai ramanea de facut decat sa se umple de bani. Cu putina bunavointa si efort, putea sa sustina concerte la Arad, Vaslui si Sotanga Mare, concomitent. Sa nu mai spun ca, daca reusise treaba cu ubicuitatea, mai avea doar un pas pana la calatoria in timp. Si atunci, poate izbutea sa se intoarca la vremurile cand canta chestii pe care le puteam asculta si eu.

Continuarea stirii m-a trezit din reveria mea mercantila. Pe scurt, Bittman era in direct la mizeria cu „happy-lica” (daca nu stiti nu ma intrebati, cautati singuri) si in acelasi timp aparea in direct si la alta mizerie moderata de o blonda cu alunita (Simona, pe numele ei). Realizatorul tv, cu cel mai mare cap din sou-biz-ul autohton, s-a autosesizat ca Mister „ti-am dat un inel” apare in direct si la el si la ailalti. Inspirat, s-a apucat sa-l intrebe pe trubadurul cincvagenar in ce data suntem si cat este ceasul. Ca sa se inteleaga unde e „directul” si unde se „mananca rahat”. Ocazie cu care, prezentatoarea blonda, nu s-a mai multumit doar sa manance, ci s-a si acoperit cu materia mirositoare, mai inainte mentionata. S-a apucat sa-si ceara scuze!!! Du-te bai in kkt de aici. Macar las-o cum a picat. Cum dracu’ sa te mai si scuzi ?

Stau si eu si ma intreb. Cat de nesmitit sa fii ? Dupa ce ca faci o emisiune incalificabila, mai si minti ca un ordinar ca esti in direct ? Atat de mare sa fie disperarea ? Si daca e, pentru ce ? Nu-mi imaginez care este target-ul de piata al celor doua emisiuni. La ora lor de difuzare, acasa sunt doar pensionarii si somerii, din publicul lor tinta. A caror putere de cumparare, se stie, este nemasurata in Romania. Pe astia se bat ? Mie mi se pare tare! Succes maxim, le doresc !

mihai_vasilescu_gherghe+pinocchio