Bănene, mi s-a făcut sufletul mic mic mic de tot. Mereu uităm să ne bucurăm de viață și de cei din jur, iar spotul ăsta apasă exact pe ACEL buton. Lasă c-o să înțelegeți voi ce zic după ce dați play.
Să vă uitați la asta
Articol din categoria: Video
The small things that really matter…:)
Comentariu beton!14
Mmm… zici? 🤭
sunt cumva chiar ff sigura 🙂
😋
❤ Once BMW, always BMW. ❤
Se dezbate încă. Ce zici?18
Eramprecis. 🤣🤣🤣
❤ The 7. ❤
misto. BMW Romania sa adapteze spotul, cand o baga p-aia cu „when I grow up, I’m gonna do things differently” si sa porneasca semnalizarea … artificii pe cer, lumea aplauda dastea
Comentariu beton!68
Dadada. 😁
Am ințeles.Am si simțit pe propria piele.O reclama superbă! Mulțumesc🤗
Da’ oare asta nou are semnalizare sau e tot ca generatiile mai vechi?
Comentariu beton!33
Varianta Romaneasca
https://streamable.com/pis73o
Vaideplm cât am putut să râd. Dacă la final ieșeai de pe coloana sonoră a clipului original și treceai pe maneaua (sau ce-o fi) pe care o cântă ăia ERA GENIAL.
Nu am putut, am dat delete la manea cat se poate de repede.
Căt de frumos! 💜 Mi-as cumpara masina aia numai pentru spotul ăsta.
Puii mei, ce de nisip am în casă! Incredibil ce publicitari au unii!
Efectul clipului original este total anihilat de varianta românească 😂😂
Incredibil. Sunt singurul la care îi da cu virgulă?
Care vede ceva ce nu se leagă între idea din reclama și produsul scump ce necesita consumarea timpului pt a îl putea achiziționa?
Cred că sunt Io defect.
Comentariu beton!24
Căruia. Singurul CĂRUIA. Poate asta explică de ce ești singurul? Numa-ntreb.
Înțeleg că pt tine Mihai, reclama are logica?
Lăsând la o parte exprimarea mea. Pt cine are sens acest clip că pentru mine e un nonsens? Dincolo de povestea emoționantă.
Io nu lucrez și nu am lucrat in media, dar spune-mi și mie dacă ești bun ce sa înțeleg. Că Io știu că time is money și BMW e scump. Deci cum face persoana din clip să petreacă mai mult timp cu familia decât înaintașul lui și totodată să își ia un BMW scump?
Presupui că sunt singurul și o dai cum că ar fi legat de felul în care mă exprim acre btw e perfect acceptabil in orașul din care vin și unde am trăit un sfert de veac. Faptul că limba rana nu are dialecte acceptate e o problema dar nu e ceva cu care sa nu pot trai.
Înțeleg că ai inceput sa ai o chestie personală.cu unii cititori care comentează contrar așteptărilor tale. E alegerea ta.
Comentariu beton!27
Băi, BMW e scump pentru români și alte țări sărace. Spotul ăsta nu e făcut pentru România. Du-te în Germania să vezi câte BMW-uri sunt. Ce mașină are @JT prezent aici pe blog? Nu mai compara cu țara asta.
P.S. Care „unii cititori”?. Ăia care ÎNTOTDEAUNA găsesc ceva aiurea de zis? Da, cu ăia am. Mă enervează oamenii care vor să fie Gică Contra mereu și mereu și mereu. Miza fiind care? Să arate aici cât sunt mai deștepți? Well…
Bmw e marca de lux in orice loc de pe planeta. Unele țări au asigurări cu preturi duble pt mărcile de lux BMW, Mercedes, Audi etc. Audi a intrat mai recent pe lista dar BMW și Mercedes sunt demult acolo de zeci de ani.
Daca tu crezi că e mainstream e ok.
Nu am da îți dau contraargumente deși sunt sigur că daca mergi i. Germania o să vezi și Loganuri și Bugati, precum vezi și aici.
Pt restul răspunsului nu cred că e cazul să mă explic e fix alegerea ta. Mulțumesc.
Comentariu beton!15
Eu n-am zis că e mainstream. BMW nu targetează piață mainstream. Vezi? De-aia zic că e pierdere de vreme să stau să-ți explic. Pentru că ORICUM TU ȘTII MAI BINE. Indiferent de subiect, tu știi mai bine.
2017 BMW 750d xdrive luat în 2019 cu €50000.
Asta am. Mașina mea de suflet dintotdeauna.
@JT e o masina foarte buna, am tot respectul pentru marca si ceea ce au realizat. Atat doar ca pentru mine si 99% din planeta, a avea un BMW inseamna mult prea mult din bugetul familiei investit in masina, adica mult prea mult timp consumat sa poduc acei bani, in loc sa petrec timp de calitate cu familia. Daca as fi cu 500 000E in banca nu as zice nu. Dar cum sunt azi, consider ca e un lux nejustificat pentru mine. Asta nu inseamna ca nu poate fi o alegere buna pentru altii. Sau ca nu e o masina impresionanta din toate punctele de vedere. Tehnologia costa , luxul si el.
Comentariu beton!14
When I grow up, I’m going to do things differently.
Insert your credit card to start the heated seat service.
Mumu cu picamerul.
–––––––
Dar na, bine făcută reclama, păcat că am ajuns prea cinic să nu mă leg de ce ascunde în spate.
Comentariu beton!19
Nu țin cont de brandul căruia i se face reclamă când deci că e ceva ce-mi place și merită să las aici.
Încă nu am ajuns așa de zen. Working on it 😀
Comentariu beton!13
@Attila: poți cumpăra mașina cu toate dotările active. Ideea din spate e că poate unii-și doresc scaune încălzite doar iarna, ș-atunci plătesc un „abonament” de 3 luni pe an.
Ideea e ca, firmele din ziua de azi sunt mai bine cotate daca vand produse in mod subscription, sunt considerate mai performante si au actiuni cu preturi mai mari. De asta toate serviciile de azi se duc in acea directie, inclusiv autopilotul tesla etc. Vor sa ia bani de pe tine lunar, dupa ce ai facut achizitia. Asta poate insemna o suma mai mica initiala, si plata a doar ceea ce folosesti / consumi. Este nould gold standard in IT si nu numai. BMW are inclusiv masini de dat in chirie, de noi.
Iti dai seama ca interesul corporatiilor e sa detii cat mai putin si sa ai cat mai multe subscriptii lunare la ei sa aiba un cashflow constant, ceea ce nu e rau pt ei dar nici bine pentru noi.
Comentariu beton!12
De aceeasi parere cu cativa “ante-comentatori”: reclama e foarte buna dar la un produs total nepotrivit. Cunosc multi oameni cu masini din aceeasi “clasa” si absolut toti sacrifica timpul alocat familiei pentru a-si putea permite stilul de viata care implica si masina respectiva.
Comentariu beton!13
Da si in acelasi timp fff multi sacrifica timpul cu familia si cei dragi sa plateasca facturile si sa puna o pâine pe masa.Audienta target pt aceasta masina este aia de peste 80k euro pe an ce isi pot permite un leasing la aceasta masina ca nu tre sa o iei cu cash.
@Mihai Vasilescu am impresia ca ceva oameni pe aici au pus mâna pe căciuloi si au dat de muscă ca prea se inflameaza …
E misto..
Da am incrput sa nu mai suport reclamele cu copii, fie ca apasa pe dragslasenia fizica, fie pe aspecte sentimentale..
Too much for me..
Oameni buni, parca ar vorbi soacra-mea. Orice spuneam ca vrem sa facem, prima replica era: da, dar. Nu se poate sa vedem si numai frumosul din ceva? Poate omul acela nu lucra ca „sa-si permita” acea masina, poate el avea demult Lamborghini, poate lucra atit de mult ca ii place ceea ce face sau era workaholic, sau, sau….
Da.
Aaand the cats in the cradle and the silver spoon…
Și eu am ajuns foarte cinică și apelul ăsta la emoții cu jbang mașina de exec la final mă irită deja.
Că dacă reclama era la Winny produse marcă proprie cu “tati de ce dormi ziua că lucrezi în schimbul 3 și mama are riduri că e sclavă 10 ore la confecții în Brăila? Renunț și la teneșii noi pentru sport numai să mergem la un picnic sau pescuit împreună” ziceați că e criză de PR.
Îmi plac multe reclame din ce pui dar asta e prea “ce sentimente putem exploata nici măcar subtil”.
Nu are legătură cu faptul că nu e pentru România și cine își permite sau nu. Mi se pare doar iritant modelul. Mai am și alte stiluri – orice “pentru că eu am ales ce e mai bun pentru copilul meu” îmi provoacă mâncărimi. Vorba unui antecomentator orice guilt trip cu copii pentru produse cumpărate de adulți e bleah. Îl înțeleg, se fac reclamele pentru că e evident că functionează dar îmi displac.
Comentariu beton!13
Multumesc