Ca să ne respectăm bunul obicei din ultimii ani, ziua de astăzi o dedicăm alegerilor. Nu de alta, dar de hăhăit avem timp să ne hăhăim patru ani de-aici încolo, votul este doar azi.
Prin urmare, mai jos aveți tradiționalele sondaje prin care ne vom lămuri cât de aproape sau cât de departe de adevăr este bula noastră. În plus, rugămintea mea personală ar fi să lăsați un comentariu prin care să ziceți dacă mergeți la vot sau nu. Dacă opțiunea este NU, poate și explicați pe scurt de ce.
Eu o să votez. Am votat de fiecare încă de la primele alegeri libere, din ’90, ar fi culmea să nu mă duc azi. Mă duc și mă voi duce de fiecare dată. Cred că e de prisos sa vă spun și cu cine votez, nu?
Gata, atât pentru azi. Ne conversăm în comentarii.
Camera Deputaților
[ays_poll id=11]
…
Senat
[ays_poll id=12]
Completat in sondaj, votez fizic mai tarziu.
Ce voiam sa intreb…p-aia de dau milionu’ unde-i gasesc? 🤣
Comentariu beton!25
@Florin, dacă pui întrebarea asta înseamnă că nu ești în publicul țintă, tre’ să-ți dai singur berea…
sorry man!
Costica, bea o cafea. Nu gusti glumele azi.
Stay safe ! 👍
Comentariu beton!22
ocontrer, monami, ocontrer…
Votul este un deziderat al unei societăți libere, democrate, un drept de necontestat. Dar România, încă din 2012, de când au anulat globaliștii referendumul pentru demisia lui Băsescu, aprobat cu peste 80% de către cetățeni, votul nu mai este liber . Oricum ciolanis a spus că iese tot PNL iar prim ministru va fi tot Orban. In aceste condiții a nu merge la vot este tot o opțiune, opțiunea de a nu da votul tau unei clase politice corupte, incompetente și trădătoare de tara! O prezenta redusă la vot este o palmă dată acestei clase politice! Stați acasă, cum naiba la biserica nu este sigur, poți lua covid, dar alegerile sunt sigure!! Câtă bătaie de joc!
Se dezbate încă. Ce zici?12
mda, fatidism…
ia-n ascultați astahttps://youtu.be/WnwKJZC1MiY
Eu am schimbat niste lei in euro…
Comentariu beton!21
@Redoo, ai făcut foarte bine, deoarece după alegeri explodează moneda națională! Ajungem la 5 lei pentru 1 euro!
Daca era un articol doar despre vasile sareai de suta..
Mda…la tine castiga usr. Si posibil Ciolan
Ce e ciudat e faptul ca pana acum avem un singur votant de candidat independent la camera, care insa voteaza la Senat cu PSD, e singurul partid care are vot lipsa la deputati. As fi crezut ca Ciolan capuseaza USR. Dar e bine si asa.
Neata! Merg la vot.
votat pe saitu’ dă cultură, sper să nu-l bage-n dubă…
în 2 ore și fizic
As participa la sondaj dar nu e complet. România nu e ( doar) București.
Și acolo, la tine, mai există candidați și de la alte partide în afară de cele menționate de mine? Ca nu-mi dau seama cum aș fi putut face sondajul mai cuantificabil de atât.
Uite:
https://www.mediafax.ro/politic/alegeri-parlamentare-2020-ghidul-alegatorului-19768033
Cei de la UDMR nu participa la alegerile astea? Ca de regula ajung si in parlament. Ba chiar stiu si votanti romani care se alinta votand cu ei, pretinzand ca doar acestia sunt cu adevarat de dreapta.
@ventidius
Cum adica „de regula”. Intotdeauna, monser, intotdeauna. Chiar si daca nu iau 5%…
De regula, pentru ca nimic nu e imposibil, dupa cum vezi. Poate chiar asta e schimbarea dorita, eliminarea din pix a astora de pe lista.
Votat la Vasilescu. Acum merg să votez și la secție.
Da e suficient la Vasilescu..da el mai departe
Comentariu beton!31
Uitându-mă la ce procentaj are „răul suprem”, adică USRPLUS, aici pe blog, pot zice că bula noastră e cam departe de adevăr. Așa că eu am pus PSD, la mișto, ca o încercare de a aduce această simulare la realitate. Sper să nu te superi pe mine. 😁Voi merge la vot, ca de fiecare dată, și voi vota USRPLUS. Apoi voi privi amuzat cum psd face majoritate cu udmr, aur și pro romania, și mai stă încă 4 ani la butoane. Eventual cu Dragnea prim ministru prin vară. 🤣🤣🤣
Comentariu beton!19
Doamne fereste! Uciga-i toaca! Daca-i asa, ultimul sa stinga lumina
Ionut, am vazut la foarte multi, dar te intreb pe tine: care e faza asta cu AUR asta? imi scapa mie ceva? de ce crede toata lumea ca va trece pragul? vor primi voturi de la PSD, pe sistemul PNL-PMP sau cum?? Imi place sa cred ca sunt la curent cu scena politica dar recunosc ca hype-ul asta cu AUR m-a gasit in offside.
wtf? adica nu vad cum ar scoate peste 3-4, decat la sub 30% prezenta ( si pare ca va fi lejer peste 30)
De data asta cred ca PSD-ul nu mai face majoritate. PNL-ul cu USR-ul o sa stranga mai multe voturi decat PSD si aghiotantii sai, iar minoritatile vor veni de partea lor. Io decat asa zic
Ionuț, piei satană! ( este urarea pentru copiii mereu, dar mereu puși pe șotii, în Banat ca să nu fie dileme)
Votat. Peste tot. Azi sunt așa matinală nu pentru că n-aș avea somn, dar m-a ros curiozitatea să fiu delegat la o sectie de votare.
Comentariu beton!24
Aiurea! Ai sperat sa primesti vaccinul peste rand.
Da, m–ai prins 😂
Comentariu beton!13
Votat atât online cât și „fizic, surprizator la 07.50 erau câțiva votanți, chiar a trebuit să aștept 2 minute la coadă
Votat la prima ora, presedintele de sectie cotcodacea si o facea pe-a dirijorul de trafic pana cand i-am atras atentia ca e la mai putin de 2 m de mine( racnind evident la populatie sa pastreze distanta), iar 2 din cei care erau la mese purtau masca sub nas. Inca am sange la coltul gurii, pe bune ,era prima ora,suntem in plina pandemie, e o chestie atat de serioasa si de mortala, iar ei nu respecta minimul de reguli,nu mai vorbim ca circuitul 2 de iesire din cladire, trecea prin circuitul 1. #Amvotatcuscarbadaramvotat.
Votat. Si pe bune, si in bula. In rest, Dumnezeu cu mila… 🙂
Am votat prin corespondenta USR-PLUS.
Am votat intotdeauna,fiindcă am inteles ca deși doar unu,votul meu contează.
0 0
Daca votul tau ar conta, nu ai mai fi lăsat să votezi! Știi ce spunea Stalin, ,,nu contează cine votează, contează cine numără voturile!”
DA
nu votez ca am aflat ieri ca am covid
păi nu poți cere urnă mobilă? și iei un bultetin în plus, să voteze și covidu’…
good luck, man! sănătate!
Comentariu beton!14
@costica, Bogdan putea cere urna mobila pana pe 4 decembrie.
Bogdan sunt în aceasi situație, dar am reușit sa fac procedurile pentru urna mobila. Acum ii aștept.
Multa sănătate și sa ne auzim negativi.😄
Buna dimineata,
UK- vom merge la vot mai tarziu. Am cerut sa pot pleca de la munca mai repede.
Buna dimineata, am fost
Cum cea mai apropiata sectie de votare e la 70 km, la Bonn, imi pare rau dar, pas. Acum patru ani, coada de la sectie avea vreo trei km, la ora 16. Si atunci, erau de doua ori mai multe sectii decat acum, in Germania. Am facut toate demersurile pentru vot prin corespondenta dar, cred ca raspunsul si plicul vor ajunge la timp pentru alegerile urmatoare.
@Ruxandra, vezi că te înșeli. Este una și la Dusseldorf! Hai fa un efort că nu ești așa departe! Sunt 20 de km de la tine până-n Dusseldorf!
Votez
Cu tot respectul Mihai, daca pe mine mă intrebai, da, lipsesc .
Iată, ca exemplu, nu văd Uniunea Democrată a Maghiarilor din Romania .
Ca o completare și constatare, scrutinul este în Decembrie Sfânt, acum trei decenii la Timișoara în zilele negre ale istoriei noastre naționale în fața efectivelor a trei Divizii, două mecanizate și una AAT, populația Timișorii alcătuită nu doar din români, au stat cu piepturile și mâinile goale în fața gloanțelor unui tiran .
Acolo au fost români, maghiari, sași, sârbi, polonezi, cehi, și chiar țigani .
Printre primii morți în 17 au fost Ianos Paris, Lepa Bărbat, care împreună cu 70 și ceva de români timișoreni au văzut în acea săptămână neagra moartea !
Văd că totuși se uită de către tineret asta .
Cu toată stima .
Comentariu beton!17
Dar tu ai citit articolul către care ți-am dat link? Arată-mi tu UDMR-ul acolo.
Andras Varga, eu chiar simt exact ce spui. Totuși am convingerea că U.D.M.R nu este partid politic, chiar este o grupare de foști privilegiați ai perioadei comuniste care se folosește cu nerușinare de conaționalii noștri ce provin din aceeași zonă culturală. Sunt convinsă că nu ar exista minoritate maghiară ci maghiari liberi să decidă pentru ei dacă nu ar exista acest ciudat atașament la U.D.M.R. la nivelul alegerilor parlamentare.
Hai să ne uităm la sași sau la toți cetățenii de naționalitate germană, sârbă, cehă, poloneză, ucraineană, lipoveni sau armeni.
P.S. mama tatălui meu era din Cluj, mama ei dintr-un sat mixt de maghiari și români, tatăl ei din Tirol rămas aici după primul război mondial. Surorile ei și ea au făcut liceu de limbă maghiară dar toată familia s-a refugiat la București la cedarea aceea vestită a Ardealului. Toată familia și renunțând la băcănia pe care o avea pe Corso a plecat și nu a mai revenit acolo decât să revadă membrii ai familiei rămași acolo.
Comentariu beton!14
Draghe Ondraș,
Dă-mi voie să râd în hohote de naivitatea ta.
UDMR e cumva partidul ala „politic” construit pe criterii etnice? Și care se aliază cu cine o fi ca să defriseze pădurile următorii 4 ani? Și ala care va convinge sa ii votați cu vise despre autonomie?
Ca sa ne intelegem.. te intreb fara inversunare si fara ura. Oricum nu sunt genul care sa urasca pe diverse criterii.. gen etnie, rasa, culoare, religie, orientare sexuala etc. As vrea doar sa inteleg ce asteptari ai de la acest partid.
Ce asteptari ai vrea sa aiba? Ungaria Mare? Hai sa fim seriosi! In cazul asta mai ca i-as vota si eu. Cel mult sa mai taie din padurile alea care strica perspectiva spre Budapesta.
Mai da-mi un „thumb down” de pe alt calculator, ca bati la ochi. 😀
Am votat ieri! Buna organizare in Franta.
Am fost la vot deja, am completat si sondajul!
Momentan bula este cam departe de adevar🙃.
Frate doamne fere de un PNL cu prea multe procente ca o sa foe jale. Nu credeam ca o sa spun asta dar o sa fie mai rau decat cu PSD. Acum inainte sa dati cu pietre hear me out. PSD se stie cum lucra, incompetenti pana la cer si pusi pe furaciuni dar in general nu isi bagau nasul. PNL are aceleasi calitati dar in plus daca lucrezi in mediul privat te rupe cu controale, si nu controale normale, controale d-alea de ce n-ai basca.
In ultima vreme am fost bombardat cu informatii de genul asta de pe la prieteni cu diverse afaceri. De ex am un prieten care are o scoala de stivuitoristi, pe 2 decembrie avea 80 de oameni la examen cu autoritatea in domeniu. Pe 1 decembrie a primit notificare ca inspectorii nu se vor prezenta la examen. Asta nu il afecteaza doar pe ele, ci si zicile de firma unde sunt angajati oamenii aia. S-a interesat si din surse neoficiale inspectorii au fost trimisi de sef (un PNList fost viceprimar intr-o comuna si fara competente in domeniu) la praduit pe un anumit segment.
O sa imi iau multe minusuri de la fanatici dar eu stampila pe PNL dau PSD nu mai pun niciodata.
Comentariu beton!23
Ai mare dreptate prietene, tot timpul am afirmat că PNL este mai rău decât PSD. Ăștia nu au cadre pregătite dar vor toate funcțiile sa le capuseze! Și cum nu știu manageria nimic, împrumută bani și măresc taxele și amenzile! Fiindcă pe lângă cele enumerate, au o mare aroganta și foame in gland! Dar cum se poate și mai rău, au apărut corporatiștii și globaliștii de la usr in peisaj, tot cu foamea in gat, dar ăștia se cred citiți și văd că prostesc pe mulți! S-ar părea că aerul lor de occidentali incanta multi naivi! Mie îmi este suficient sa vad că vor să conducă fara Dumnezeu în minte și în gând, evitând să pună mana pe biblie când rostesc jurământul de investire! Pentru mine sunt noii naziști!
Bine că pun ceilalţi mâna pe biblie, dar asta nu-i împiedică apoi să fure şi să facă tot felul de nefăcute când sunt în funcţii. Dar lasă, că stă @Faianţaru’ liniştit că au atins biblia când au jurat!
Comentariu beton!15
Eu nu-i inteleg pe cei care asteapta un Fat Frumos pur si fara pata la butoane. Toti put, toti se duc acolo sa fure, toti au doar bube. Dar voi, aia pe care nimeni nu-i capabil sa-i conduca, cum sunteti? Cinstiti, nu mintiti, nu furati, va ajutati aproapele, v-ati donat ce aveti sarmanilor? De ce nu candidati voi, daca sunteti asa buni? Aveti ocazia sa jurati cu mana pe Biblie si sa va respectati juramantul, sa virati salariul la case de copii sau azile de batrani, sa munciti toata ziua pentru binele Romaniei, ca doar aia ati jurat si au jurat si astia pana acum, cu MANA PE BIBLIE. Fugiti mai cu juramantul vostru pe Biblie, sunteti niste hoti care striga hotul, niste farisei a caror singur Dumnezeu este BANUL. Ar trebui sa va fie rusine si sa deschideti gura pomenindu-l pe Domnul, satane ce sunteti. Apareti ponegrindu-i pe cei care nu jura pe Biblie ca nu-l au pe Dumnezeu in gand, pai aia sunt mai cinstiti de o mie de miliarde de ori ca voi, porcilor, nu jura stramb!
Comentariu beton!19
Amin!
@Faiantaru’- majoritatea covarsitoare a romanilor verzi ortodocși habar nu au ce este Sfanta Treime in sens teologic, nu au idee despre diferenta intre catolicisim si ortodoxie, isi practica religia din an in paste, ghidati mai mult de eresuri decat de dogma sau convingeri-o vad la parintii mei. Privesc anumiti sfinti ca pe niste mici zei, de te intrebi daca asta e religie monoteista sau politeista-vezi Arsenie Boca.
Pot continua lista asta, dar ma grabesc sa merg la vot.
Religia nu are ce cauta intr-o discutie despre alegeri politice.
Comentariu beton!14
@Tudor: aștept ca BOR să facă exact ceea ce ai spus tu, ca apoi să-i urmez exemplul. 😉
Dar să faci și ou și cu oțet un popor întreg că nu-și donează salariile pentru sărmani în condițiile în care Șpagoveanu’ se plimbă-n Merțan și se crede Iisus e de prost gust și pute a nesimțire.
Așa că mai încet cu ipocrizia pe scări.
Fac cu ou si cu otet pe aia care se asteapta ca cei care candideaza sa fie albi si puri ca si cum ar fi nou nascuti, iar ei, cei care cer asta, sunt cu atatea bube in cap incat se strica de ras cand ii aud si prostituatele de pe centura. Ce treaba are BOR la faza asta? ca nu prea pricep. Ca sa spui ca unul nu e cu Dumnezeu in gand atunci cand nu jura cu mana pe biblie e o idiotenie la fel de mare ca aia cand te duci sa votezi pe unul pentru ca isi face cruce in campania electorala. Unde am facut cu ou si otet un popor intreg, stii sa citesti?
Doar de curios, asa te numesti sau esti unul care nu are sange in el sa-si scrie adevaratul nume si ataca BOR de la adapostul anonimatului?
@Tudor: recitește-ți comentariul. 😉
Nu e nevoie sa mi-o recitesc, ii acuzam pe cei care nu merg la vot pentru ca nu e nimeni demn de votul lor si pe cei care sar in sus ca unii alesi nu jura cu mana pe biblie, asta nu inseamna un intreg popor.
Nu inteleg de ce ocolesti raspunsul la intrebarea pusa. E usor sa te iei de BOR de la adapostul anonimatului, te simti mai barbat?
@Tudor: te deranjează că un tip numit John știe limba română? Asta-i buba? 😀
Se așteaptă ca cei aleși să-și facă meseria, nu să fie albi și puri că nu suntem o sectă. Sau e prea greu de-nțeles acest concept pentru tine?
Deloc! Ma deranjeaza ca unul pe care-l cheama probabil Gheorghe, ii e rusine cu numele lui si i se pare mai cool sa-l cheme John. Ma deranjeaza ca unul pe care probabil il cheama Gheorghe dar se semneaza John, ma ataca aiurea, necitind ce am scris si acuzandu-ma aiurea.Ma deranjeaza ca unul pe care probabil il cheama Gheorghe vorbeste aiurea, fara nici o logica , fara argumente, doar de dragul de a se baga in seama si sa vada lumea ca el e John, nu Gheorghe.
Pentru ca marea parte a votantilor din diaspora au tendinta de a vota cu partide „revolutionare” si „antisistem” (USR, mai nou AUR), printr-un consens tacit s-a ajuns de catre marii granzi ai politicii (PSD si PNL, cu acordul UDMR, odata ce au fost dezlegati de obligatia de a scoate 5% la nivel national) la concluzia ca votul celor se afla in strainatate sa fie „facilitat” prin impunerea unor numeroase conditionalitati, al caror rol a fost si este de a diminua drastic numarul de voturi din afara tarii, incluzand aici si RM. Asa ca efectele se vor vedea azi…
Bula ta e cam “ermetica” 🙂
Sa ne zici din cand in cand care sunt rezultatele provizorii ale sondajului.
P.S. Da, merg la vot, cu mare drag (in Sofia).
@DD, sper că n-au pus secția pe Vitosha…🤣
O sa vad azi cand ma duc daca mai e unde stiu eu 😂
@Costica, ba da, dar iti dau si schiuri sa cobori! 😉😂
Votat la 7:10… tot nu dormeam de la 4 😜
O sa votez ca de fiecare data. dar nu cred ca se va schimba ceva, pana la urma politicienii sunt oglinda noastra. iar noi nu ne-am schimbat prea mult in ultimul timp
Am votat la 8.30, m-am simtit mai safe decat in Lidl, spre exemplu :). Am votat tare si apasat in tabelul cu candidatii USR, acum vedem ce va fi, ca 4 ani de zile gata cu alegerile.
Vorbeam cu sotia, ca uite, ne-a fost cam asa sa il lasam pe ala micu singur in casa jumatatea de ora cat suntem plecati. Dar peste 4 ani cand mai votam, sa stea si singur in casa o sa fie deafult.
probabil prezenta 35%, eu zic asa: PNL 29, PSD 26, USR 20, Pro Ro 6, PMP 5 (cu greu, cu voturi de la membri PNL), UDMR 4 si ceva. Ciolan face lejer 5% la CD Bucuresti :). In afara parlamentului: AUR, PER, PPU, Verzii si alte partidulete si independenti.
Hai să-mi dau și eu cu părerea, sa vedem mâine dacă am dreptate: prezenta 28/29%, PSD 35%,PNL 25%,usr 18/20%,per, pmp,pro, aur intre 5 și 7%!
cred ca pana la urma nu fa fi nici ca tine, nici ca mine, ci o prezenta pe la 32%, chinuita, nici macar 1/3 romani deci. Dar uitandu-ma pe statisticile din RO AEP as zice ca situatia e destul de echilibrata. Ruralul prezenta foarte slaba versus urban, deci dezavantaj PSD. In schimb slab in ardeal, mai ales timis, sibiu, brasov, bihor versus oltenia care rupe deci avantaj PSD.
Pe grupele de varsta situatia e destul de echilibrata la ora 3, pana la 9 cred ca (proportional, nu si absolut) va fi o prezenta mai buna pt grupele sub 40 ani, deci USR.
Urna mobila are cifre asemenatoare peste tot in tara mai putin Dolj si Teleorman unde cifrele sunt mult peste medie.
Votanti pe liste suplimentare, iarasi, echilibrat in tara, peste tot sub 10% din judet, mai putin la Mehedinti, unde miroase urat rau..(bate spre 30%) O fi fost targ la Severin azi, muica….
Nu, nu a fost târg, a fost doar o duminică în care s-a mers la țară pentru tăierea porcului. Plus câteva scandaluri care sunt în derulare. Sper să fie taxate legal neregulile de pe listele suplimentare sau orice alt tip de nereguli. Unii se visează baronii.
Sandra, tu esti din Mehedinti? explica-mi tu te rog, daca nu e ceva ilegal la mijloc, cum Dzeu sunt 50k pe permanente si 20k pe suplimentare? PH, BV etc, judete turistice si mult mai populate, au 10k pe suplimentare. Bucurestiul 11k.
E Severinul capitala flotantilor din Romania sau care e particularitatea Mehedintului? asta ca sa nu presupunem ca au circulat autobuzele electorale…
nu intreb pasional, intreb pur si simplu ca om foarte interesat de statistica sociala.
Morrissey, este exact cum am spus. Iar despre cine sunt cei care au făcut acest aparat de vot la grămadă este deja inutil să mai vorbim, dar de cei care au preluat sistemul și văd că se simt Gică fără frică sunt uluită și eu. Cum se știe deja, după arestările pe care le-am văzut acum ceva ani live nepătații care au preluat minunatul partid și-au creat și ei propria structură. Eu nu pot să cred că după ce au trăit toate acele evenimente la firul ierbii nu au acum nicio frică, dar niciuna. Și confirm că nu au.
Aici au existat persoane condamnate pentru fraude la alegerile din 2012, din tabăra lor dar nu erau ai lor. Vom vedea ce se întâmplă, sper.
Viitori baroni, de ei spuneam mai sus.
Clar mergem la vot. La un moment dat poate chiar reușim să nu ne mai dăm la picioare și să se schimbe ceva. Nici eu nu am ratat vreun vot de aproape 20 de ani de când am drept de vot.
” Schimbăm ceva azi sau nu? ” ,asta.i întrebarea ! In 30 si ceva de ani am cam primit răspunsul, dar noi continuam sa ne facem DATORIA de cetățeni . Asta ni se cere de fiecare data la fiecare 4 ani, sa ne facem datoria! Mă uit acum la TV si toți dar toți bandiții ăștia spun ca votează pt. Romania si romani :))))) . Pbil o sa merg sa votez (încă mă mai gândesc), dar o sa fie pt. ultima data ! Mi.am tot facut datoria ,si ce.am primit in schimb !!!!
Încă nu am votat, dar o să votez azi, așa cum am făcut de fiecare dată în ultimii 23 de ani.
Aici pe site nu o sa votez, la Camera Dep apare că am votat, deși nu am dat click pe nimic, la Senat apar partidele.
Cât despre articolul către care ai dat link-ul (cum i-ai răspuns unui cititor mai sus) medifax clar e „cel mai bun/oficial” loc de unde se poate lua informația.
Pe site-urile prefecturilor locale se găsesc listele complete.
Un exemplu fiind ăsta:
https://bc.prefectura.mai.gov.ro/lista-candidati-alegeri-parlamentare-2020/
Normal doar nu intrai pe fiecare să vezi câte partide candidează, dar să te iei așa de om că nu a citit el bine cine că nu e UDMR acolo, e puțin cam arogant.
Dar chiar și dacă mergem pe linkul respectiv, sunt linkuri către alte 6 articole de pe mediafax, iar UDMR are candidați chiar și la Iași și Constanța, nu doar Cluj, Timiș sau Brașov.
Si de data asta merg, ofcors. De cand am reusit sa o facem sa plece pe Madam Petite-Cable am incredere ca putem mai mult.
Ma, n-am votat inca si nici nu pot sa votez ce vreau, dar cica fac fetele alea de la Casa Buna o fasole cu Ciolan de te lingi pe dejte! 🙂
Am votat in sondajele tale, imediat iau nevasta si copilul si mergem si la sectie. Am votat ca si tine de fiecare data dupa ce am avut dreptul asta.
votez cu lesinatii de la usr, dar nu m-ar mira sa vad un usl 2.0… ei se inteleg mai bine cand au obiective comune (furat din bani publici), usr mai mult i-ar incurca la guvernare
Ooo, pare că bula noastră este foarte departe de realitate. Sper să mă înșel, dar.. 🙁
Dacă tot am uitat să-mi anulez alarma și a sunat ceasul la 6:30, de nu știam ce zi este, răspunsul este „da”.
Votat
ei fratilor, fusei la vot si a trebuit sa votez oarecum cu forta.
odata cu mine in sectie a intrat un domn bine facut si cu gura mare ca e reprezentant de la PNL si ca reprezentantul lor din comisie are COVID. „sa se suspende” tipa el la sefa comisiei, o tipa care locuieste cu mine in bloc si e avocat.
am dat un pic din coate ca oltenii si m-am bagat sa votez. sotia nu a mai apucat si nici cardul de oameni care se stransesera la usa. sectia cica se inchide o ora sau ceva de genul, fac pariu ca majoritatea nu se vor intoarce sa voteze.
Bre da udmr-ul cu care votez eu nu e trecut în sondaj…
Inadaptatule! 😋
M-am trezit devreme. Am vrut să ajung la fii-mea, să-i las ceva de Moș Nicolae, înainte să se trezească. Și apoi m-am dus și am votat. Ca să-i ofer ceva bun (sper) și pe termen lung, nu doar azi.
Cuminți sau nu, vă doresc să fiți copii azi și cineva să vă îndulcească ziua!
Am votat acum fizic, la secție . Un amalgam de așa nu, obișnuit de altfel .
Fără circuite, două secții la un loc, tot natul intră pe o ușă, tot natul iese pe aceași ușa, laolaltă, într-o supremă frățietate, că tot vorbeam de paletă etnica culturală diversa mai in amonte .
O domnișoară trecută te scanează frontal pariental cu un pistolet de plastic dotat cu piuiala și luminita roșie ( fără apropo), mă asigură profesionist că totuși sunt viu în ciuda temperaturii ( 35,4), degeaba am susurat eu că e temperatura de body bag deja, și te îndeamnă drăgăstos să te dezinfectezi cu un maglavais suspect, după care apreciezi la justa valoare hârtia igienică amplasată strategic in preajmă și care inițial te mira că e prezenta la masa de lucru .
După ce te ” dezinfectezi” însă, înțelegi mai bine prezența ei .
Mai e și un reprezentant al eroilor jandarmi prin preajma, cu ochii mari, abil și agil, care îți oferă acea privire profesională arhicunoscută cu care te lămurește că in his watch everything will be all right !
Distanta de 2 m e o eternă Fata Morgana înăuntru, dar dacă îți îndesi temeinic masca de un leu pe moacă nu pare a fi mare bai, oricum preventiv eu am dat și un detz de palinka pe gat înainte și mi-e bine.
Cam atât la o prima transmisiune .
La multi ani de Nicolae tuturor Românilor va doresc.
Și Nicoletelor too !
No, şi la Miklós lamulţean !
Oricum, tot noi am fost primii în Ardeal. Mă rog, nu eu, că sunt moldovean 🙂
Sa aveți bafta! Poate…poate, se schimba ceva?
Schimbam hoții…aceeasi marie cu alta palarie
Am dat cu votu aici. Dau și dincolo.
0 0
Eu sunt oaia neagră de pe blog pe ziua de astăzi și îmi asum toate degețelele roșii. Din păcate nu voi putea vota, din cauza unui cumul de factori: naivitatea de a crede că s-ar putea anula/amâna alegerile, prezența diverselor probleme (examene, stressul de a redeveni spitalul Covid, așteptarea rezultatului testului, etc) care au dus la amânarea rezolvării flotantului pe Tg Mureș până a fost prea târziu și nu în ultimul rând imposibilitatea de a ajunge la Pitești unde am domiciliul oficial (cum am reușit în 27 septembrie când mi-am putut lua câteva zile de concediu). În alte condiții aș fi votat, așa cum am făcut-o aproape de fiecare dată de când am avut dreptul. Așa că îmi pare rău de situație și îmi aștept roșiile cuvenite.
Comentariu beton!13
Stai la rând ca toată lumea dacă vrei roşii. Auzi… roşiile cuvenite.
Io ştiam că Vasilescu plăteşte comentariile în euro nu cu roşii deşi, la cât este kilu’ acuma, s-ar putea să ieşi mai bine cu roşiile.
Da’ Vasilescu chiar plătește???
Ei, plătește pe naiba, mie încă are să-mi dea banii pe comentarii, @Victore. O tot ține langa cu oculta, care nu i-a trimis, da’ eu cred că i-a spart pe toți la păcănele și acu’ ne aburește. 😜
@VictorR,
Normal că da. Ce, te-a sărit? 😉
Mie mi-a dat 100 de euro si pentru catel.Catelul nu a avut voie sa intre acum la vot dar a „votat” pe 10 August cand a avut voie.
Nu doar plateste, rasplateste! Auzi ce zice Shoric, telefoanele sunt rosii! Linie directa, privilegiata cu bossul, la orice ora din zi si din noapte. Banii sunt doar mizilic.
@Sorine, zici că există speranță, să mai aștept un pic? Atunci să se noteze că am în curte opt broaște, o armată de pițigoi și două coțofene.
Votat at eu cat și sora cu USR .
da’ de unde ştii că sora a votat usr ?
A pus-o sa pozeze buletinul, cum altfel? Doar nu credeai ca sunt siameze?
Am votat ieri, la Roma, unde votez mereu de 11 ani.
Sper ca diseară să nu retrăiesc sentimentele din 2016.
hăhăhăăă… că io când vreau să mă hăhăi apăi mă hăhăi şi când e zi de bot… ăăă vot.
Mă rog, poate s-a luat lumea cu votul şi a uitat că azi-noapte a umblat moş Culae prin lume.
Auzită de prin corporaţii :
Azi dimineaţă am găsit în ghete… pe mine ducându-mă la muncă.
Comentariu beton!13
Votat fizic și pe blog, din păcate cu multă îndoială, nu simt că mă reprezintă niciunul din listele pe Bihor
Votat aici, de-acum să mă urnesc până la secție. Votul pozitiv e cel pt V Nicolae, la Senat voi vota USRPLUS dar cam cu lehamite…
Am votat acum 15 minute (fizic). Apoi am votat și aici. Om vedea miercuri seara, că parcă atunci se publică oficial rezultatele. Altfel vă doresc multă sănătate tuturor!
Eu n-am schimbat nimic azi. Am votat, ca de obicei, de dimineață, înainte să se trezească ăia mici. Și le-am povestit apoi la micul dejun cum a fost la vot. Dar mă gândesc ca data viitoare să votez spre după amiază. Sau chiar pe seară, pentru o schimbare majoră.😁
Bieţii copii. Sigur au fost interesaţi maxim la micul dejun cum a fost la vot şi cu cine a votat mami deşi căutau dulciurile din ghetuţe.
Hooo, nu sări, am glumit 🙂
Bine, nu sar. 🙂Ca să fie o schimbare pe ziua de azi.😌
Uff am incercat sa fiu „rosu” pe aici si sa votez de doua ori.(e drept nu am schimbat IP).
Nu a mers.Si sper sa nu le mearga nici in lumea reala.
Votat. Din principiu. Singurul in sectie in jurul orei 15, nu-s foarte entuziasmat legat de prezenta. Sper sa aud ca iar au avut priveghi live la antene diseara si, de asemenea, sa nu treaca pragul toate minipezedismele lui ponta, tradiceanu si compania. Cu cat mai putine balamale in parlament, cu atat mai bine.
Votat. Si pe bune, si in bula. In rest, Dumnezeu cu mila… 🙂
votat. din pacate cred ca am facut-o foarte putini, in 25 de ani de mers la vot nu am vazut sectiile asa goale (acolo unde votez sunt 3 sectii una langa alta).
Am votat. Întâi la secția de votare, apoi și pe poll-ul organizat de Mihai.
Consecvent – adică USR-PLUS.
O sa văd diseară cat de mare va fi minoritatea din care fac parte 🙂
Am votat pe la 17.00.Cum litera cu care incepe numele meu e pe la sfarsitul alfabetului am asistat cum erau rasfoite foile care alcatuiau lista de votanti.Putini au votat inaintea mea,maxim 4-5 /foaie.Sunt total paralel cu politica asa ca am votat USR deoarece nu am cunoscut numele candidatilor.De exemplu La PSD candideaza sotia comandatului de penitenciar asa ca nu i-am deranjat de la a face avere cu preturile de 5 ori mai mari in magazinul penitenciarului.Pe acelasi criteriu am trecut peste PDL,PNL sau cum se mai numesc.Am dat peste nume de mari afaceristi locali sau nume care au generat scandaluri in anii anteriori.Exemplu,Catalin Chereches.Nu stiuy daca am votat bine,am votat totusi,a treia oara din `90,sa-mi fie rusine!
TATOV usrplus că vorba aia…
Diferența la USR intre camera deputaților și senat sunt voturile pentru Valeriu 😋
Am votat din ’90 de fiecare dată. Acum cu PNL. Intenționam să votez PSD, doar ca să văd ce fac, fiindcă la bătut din gură sunt buni. Cu mintea stau mai rău, dar asta e altă poveste. La europarlamentare am votat USR. Acum sunt o idee dezamăgită de ei.
Adevarul e c-ar fi timpul sa vedem si psd cam ce-ar putea face odata ajunsi la putere, suficiente decenii au privit cu jind la ciolan din opozitie…
@Peredhil, am râs. Că și pe mine m-a lovit oleacă.
Da, in bula arată bine…păcat ca suntem atat de mică
Am votat de dimineață aici și pe la prânz în oraș. Nu am stat la nicio coadă, am intrat pe rând, fiind cu copiii. Of și iarăși of!
Ca sa vedeti in ce lume paralela traiesc unii….
Am votat si sotul la fel, asa cum facem mereu indiferent de tipul alegerilor. Sectiile cam goale, listele cam goale..
Cred ca e ultimul vot la care mai sper.
Eu am votat USR PLUS! Am reprezentat Alianţa în secţia de votare ca delegat şi pot spune că am bătut tot ce a mişcat în Timişoara la curu gol, diferenţele fiind de 50-80 de voturi faţă de următorul clasat, PNL, ca să nu mai vorbesc de PSD, la fiecare secţie! Ca o partanteză, tot aşa a fost şi la locale şi mă mir şi acum că PNL a câştigat şefia judeţului la o aşa diferenţă mare.
Referitor la prezenţă, iar căcarăm steagul în toată ţara cu o prezenţă sub 30%! Ţară de mămăligari!
Dracu ştie ce mai merită românii ăştia!
Fix aceeași situație în Constanța. Abia am venit de la secția de votare unde am fost delegat (din partea USR+). Numărătoare corectă, comisie decentă, totul ok.
Pe grupul delegaților USR+ fiecare delegat a declarat situatia celor 3 partide: PNL, USR+, PSD – în majoritatea secțiilor PSD pe locul 3.
Nu-mi dau seama cum naiba pe țară e pe primul loc…
Udemere, eterna cățea a Parlamentului României, a reușit să sugă mai mult de 5%. E de apreciat perseverența ei. Va continua să susțină mafia pădurilor și a defrișărilor ilegale alături de PSD și PNL.
Ondraș, Piști și cu Iștvan pot dormi bine la noapte „che Ardealu’ pemunt moghior estem”. 😀
Am votat prin corespondenta USR-PLUS. Nu ca ar mai conta acum…