Acesta este un dialog real, cu o persoană reală, angajată la DPD România. Persoană la care să nu vă imaginați că e simplu de ajuns, trebuie să ai un munte de voință și o tonă de noroc ca să poți vorbi cu cineva de la această minunată firmă de curierat. Procedeul este relativ simplu: intri pe site, găsești numărul de telefon de la „realții cu clienții”, îl formezi, pui telefonul pe speaker, îl așezi pe birou și-ți vezi de treabă. Dacă ai suficientă răbdare, până la urmă o să-ți răspundă cineva. Bine, nu se știe când, dar astea-s doar niște amănunte insignifiante.
Așa, revenind, ziceam că urmează un dialog cât se poate de real.
– Bună ziua, am un colet la dumneavoastră care trebuia să ajungă la mine de mai bine de o săptămână.
Din partea cealată se aude un ușor oftat de nemulțumire. Și pe buna dreptate, ce dracu’, acum ne plângem după doar o săptămână de întârziere? Păi în ritmul ăsta unde o să ajungem? Or să apară nebuni care se vor plânge și după o zi? Dar doamna de la telefon găsește resursele să treacă peste această nemulțumire și mă chestionează sec:
– Numărul de awb?
I-l dau. Se aude cum tastează ce tastează, după care se oprește:
– Da, coletul este la noi în depozit.
Trag aer în piept adânc, ca să nu mă enervez chiar de la primul schimb de fraze:
– Doamnă, ziceți-mi ceva ce nu știu, că tot acolo era și acum o săptămână, în ziua în care ați zis că-l livrați.
Doamna pare deja ușor sictirită de insistența mea:
– Nu știu ce să vă zic, depinde de colegii mei de la livrări.
Simt cum mi se umflă venea aia groasă de la tâmplă care aprinde beculețul roșu și încerc să mă stăpânesc.
– Ziceți-mi, vă rog, ce-aș putea face ca să aflu când mi se livrează coletul.
Doamna pare că rămâne un pic pe gânduri, dar doar un pic:
– Luați legătura cu vânzătorul.
Aici m-a făcut șah-mat. Practic, mi-am revenit din lovitură mai greu decât Sylvester Stallone în Rocky, la faza aia când se plimba amețit prin ring și-o striga pe nevastă-sa. Dar important e ca mi-am revenit:
– Ha? Ce treabă mai are vânzătorul, doamnă? Marfa a plecat de la el, e la voi în depozit de o săptămână. Ce să-i zic vânzătorului?
Doamne n-are treabă cu logica mea, o ține pe-a ei:
– Da, știu, dar altfel nu vă pot ajuta. Vânzătorul are contract cu noi și poate reușește să facă o sesizare către colegii mei de la livrări.
Am mulțumit și-am închis, mai mult n-am putut să duc.
După cum ziceam, acesta a fost un dialog real, cu o persoană reală, angajată la o firmă de curierat reală, pe numele ei, DPD Romania.
Țineți minte de la mine, cel care v-am fost baci până la adânci bătrâneți: niciodată, dar absolut niciodată să nu vă comandați ceva care se livrează prin DPD Romania.
-Cu ce va spalati maica?
-Cu otet.
-De ce?
-De mere.
Sorry, dar asa suna :))
Comentariu beton!54
Fix așa sună.
Ce avem noi aici? Un client european (sanchi) si alte câteva aspecte.
Deci firma multinationala. Cu managerii importanți straini.Cu ifose si basini in cap. Cu servicii de cacat. Care n-a încasat niciodată vreo amenda serioasă de la ANPC.
Cum era aia cu: bă, la privat se muncește serios, bugetarii îi dau în cap toată ziua si freacă menta?!
Cam aşa e cand esti bastinos in Colonie, obligații multe, drepturi canci!
ps. daca era firma românească 100%, dracii ii lua pe patroni, abuz in serviciu, fraudă, ii beleau procurorii DNA in trei zile, dar aşa. …….asta apropo si de Astarastoaie, ai nostri sunt toți corupți, străinii colonizatori gigea, măi, măi.
Uite chiar iti emit o idee, acționează firma DPD in instanță daca esti atât de însetat de dreptate. Cam cum ar fi?
Comentariu beton!21
Să încerc o întrebare: ai plătit cumva online înainte de livrare? După ce răspunzi, îți povestesc și de ce.
@Ionut e ceva in tactica asta, cu siguranta. Eu n am avut probleme cu livrarea niciodata, mereu platesc ramburs, probabil au clauze in sensul acesta. Insa chiar si asa, nu e normala reactia aceasta de „nu stiu, nu pot” sau je m’en fiche…nu e deloc ok.
Unde este atitudinea proconsumator!?
Da, @Ioane, normal c-am plătit online înainte de livrare. Cred că știu și ce vrei să-mi explici, doar că era ceva comandat de la o firmă de afară și nu se putea plăti ramburs la curier. Regula de aur, de altfel.
Ah, dacă era de afară, da, nu prea ai ce face.
Am avut probleme la o comanda de pe Amazon. S-a pierdut prin țară. Din fericire produsele mi-au fost trimise din nou fără alte costuri. După două luni mi-a ajuns și comanda „pierdută”. Am comunicat Amazonului care a comunicat vânzătorului care mi-a zis să le păstrez sănătos.
Contrar obiceiului, am comandat de două ori la Carrefour online, plata cu cardul online. Prima comandă a venit la fix. Beculețul care îmi spune de obicei să nu plătesc nimic înainte de livrare (asta fiind de fapt și recomandarea multor comercianți 🤣) s-a stins, așa că am dat a doua comandă. Curierul nu a sunat nici la telefon, nici la interfon, deși el zice că a făcut-o, așa că încă aștept produsele care trebuiau să îmi vină sâmbătă. Banii înapoi? Cam în 14 zile lucrătoare. Produsele? Dumnezeu cu mila.
Acu’ 30 minute am întrebat un comerciant din ditamai mall-ul dacă pot comanda produsul online. Mi-a recomandat să comand cu plata online, dar cu ridicare din magazin. „Fiindcă, știți, curierii…..”
Tocmai am terminat convorbirea telefonică cu altul care îmi livrează periodic niște chestii fragile în valoare de vreo 300 de euro. „Coa’, bagă și tu plata cu cardul.” „Nu, boss, că-și bagă curierii picioarele în ea de marfă, ajung produsele stricate, eu nu am cum să demonstrez că au plecat întregi de la mine, clientul nu le ia, și se lasă cu scandal.”
Deci, o mare „muie” pentru firmele de curierat de la noi.
Comentariu beton!50
Știi ce mă deranjează cel mai mult? Și aici, și pe facebook, absolut toată lumea se plânge de dpd. Crezi că va conta în vreun fel? Că io nu cred.
@Mihai, ai alte variante? Crezi că ceilalți sunt altfel? Lumea se plânge de toate firmele de curierat. Nu, nu se va întâmpla absolut nimic.
Ba, mai mult, precis va veni cineva să spună că și pe afară se întâmplă d-astea, și gata, problema rezolvată.
Mi-e și frică să scriu asta, să nu cobesc naibii, dar uite că o scriu. Probabil este o întâmplare fericită, dar n-am avut în viața mea probleme cu cei de la Fan. Doar că eu îmi comand tot ce am de comandat la birou, iar aici pe zonă este de multă vreme un băiat, pe la vreo 25 de ani, care e brici. Nu știu ce se va întâmpla după ce n-o să mai fie el, dar acum când am vum să aleg, comand întotdeauna cu Fan.
@Mihai, chestia cu Carrefour de mai sus mi s-a întâmplat cu Fan. Eu te înțeleg la faza cu livrat la locul de muncă, dar dacă îmi comand perisabile sau electronice mari, n-am ce face cu ele la muncă. Ori acasă, ori le iau eu. Și nu le iau eu că nu am timp sau cu ce.
Firma la care sunt angajat are livrare proprie în București și Ilfov, uneori și în țară, pe lângă contract cu firmă de curierat. De ani de zile se discută să se renunțe la șoferi și la dube, fiindcă sunt costuri prea mari, și să livreze doar prin curieri. Ghici ce! Anual mai cumpără câte o dubă și mai angajează câte un șofer. Fix din cauza problemelor cu firmele de curierat. Și e firmă mare, iar produsele sunt electronice și consumabile de nișă, scumpe și după care rar le arde buza clienților. Deci întârzierile rezonabile nu ar fi o problemă. Dar întârzierile nesimțite și halul în care se livrează coletele, da.
Comentariu beton!14
@Ionut Eu am cumparat de la Decathlon cu plata ramburs si livrare DPD. Am facut zeci de reclamatii la Decathlon, la DPD + reclamatii facute la DPD prin intermediul Decathlon. Practic vreo 2 saptamani am facut reclamatii zilnice in conditiile in care banii erau la mine. Nimic n-a ajutat. Era cu vreun an de zile in urma cand Decathlonul livra doar prin DPD. Acum regulile s-au schimbat. S-a adaugat Fan-ul si alte modalitati de livrare. Iti dai seama cat de buni sunt daca de la livrator unic a ajuns la „si altii”.
woooow..
Am avut si eu ghinionul o singura data sa-mi livreze DPD Romania. Nu stiam de ei, aia era firma cu care avea contract magazinul online. Comandasem un cadou, din timp, chiar, sa nu ma trezesc ca din vina mea intarzie. Ce vorbesti.
Cand am vazut ca pe mail si pe mesaj primesc date diferite de livrare, m-am panicat. Da-i si suna. Sigur, m-au lasat nervii. Intr-un final, l-am primit chiar in dimineata in care colegul nostru se serba.
Un alt coleg, insa, mi-a povestit, acelasi DPD, acelasi magazin online (de haine, marfa venea de undeva din Bucuresti, nu din Polonia sau alte tari)…intr-o luna i-a ajuns.
Păi și tu unde te grăbești așa? Doar n-au intrat zilele-n sac. 😜
Iată, informație de pe site-ul lor: „Dezvoltăm servicii inovatoare de livrare, […], crescând astfel șansele ca o livrare să se producă de la prima încercare”. Poate au întârziat că nu erau siguri dacă le iese din prima, să nu te chinuie inutil. Dacă nici asta nu e inovație…
Comentariu beton!39
Curat inovație, ce dracu. Sunt un retrograd.
Sau
‘ Buna ziua, sunt curierul DPD am un colet sa-ti dau’
‘ Buna ziua, livrati-l la adresa, va rog. Este in permanenta cineva acasa’
‘ Nu am timp ca am multe colete. Il vrei sau nu. Daca il vrei la 2 jumate sunt in ‘x’ ( la 3 strazi de adresa) vii sa il iei.
Ce dracu’ sa mai zic.
Am iesit de pe ruta si m-am dus sa il iau.
Un pustiulache sictirit, cu un jaf de masina putin mai mare decat un Matiz… fuma linistit.
Am luat coletul si am platit fix cat era pe factura. Avea pe buze ‘ n-am sa-ti dau rest’.
Oricum, m-am razgandit de 2 ori la niste comenzi… Produse ok, pret bun dar livrau cu dpd.
Never again.
Comentariu beton!36
Acum stă coletul în depozit, iar peste câteva zile începe aglomeraţia de sărbători. Dacă vine în 30 decembrie să zici mersi.
Sunt optimistă, ştiu.
Comentariu beton!18
am patit si eu asa cu ceva timp in urma cu un colet de la FD si curierul lor .
Am dat mail la curier cu cc la FD. probabil au discutat intre ei si a 2-a zi mi-a ajuns coletul.
eu am patit cu NEMO. o data mi-au pierdut pachetul si de 2 ori l-au uitat prin depozit de m-am dus eu dupa el.
Maximul cu Nemo a fost un colet cu marfă de Crăciun trimis la sfârșit de noiembrie, cu destinația Sibiu, ce a stat „parcat” prin Buzău/Bacău vreo… mult timp. Coletul a ajuns în februarie la Sibiu și culmea a mai fost și recepționat. Fmm veață dă cur-ierat.
Azi am așteptat dăcât 7 minute pentru a face o reclamație telefonică, reclamație trimisă anterior pe mail ☺️. Încă aștept să mă sune responsabilul de la Timișoara( pe care l-am sunat pe 3 numere deja ). Și aștept, aștept, aștept… Noroc că mă cunosc. Modest fiind, pot să zic că am o răbdare și o determinare de fier în aliaj cu vanadiu😜. Parcă mă văd că iar ajung la ei la sediu 🤭🤣
Comentariu beton!15
De ce vă legați de vanadiu, domnu’ H?
poti sa incerci si la fan-curier in Cluj, conversatia va fi oarecum asemanatoare.
Am avut odata un angajat care provenea de la o firma de curierat ( nu conteaza care) . Nu vrei sa stii ce povesti avea si cat il amuza ca isi bateau joc de clienti. Pina la urma ne-am despartit ( adeca a trebuit sa plece) exact din cauza acestei atitudini
Comentariu beton!25
Confirm, am patit eu. Eram interzisa, efectiv, nu imi venea sa cred ce aud.
eu m-am rugat de cei de la altex o luna sa imi ia retur un aragaz care a venit lovit.sunam si de doua ori pe zi,am incercat toate variantele,si cu vorba buna,si cu amenintari,…protectia consumatorului,,si cu injuraturi..nimic..:),aceeasi placa,..”am transmis colegilor mei”…pina la urma m-am lasat pagubas ,si ieri au venit sa ia aragazul…acum astept sa vad cit dureaza receptia lui ,sa imi de-a banii inapoi
Acum cativa ani comand un afurisit de laptop ,comanda pe la jumatatea lui decembrie.Imi spun tipii, stiti decembrie e o luna f aglomerata s ar putea sa l primiti dupa sarbatori.Eu,fata cu bun simt,zic nu i problema ,nu l vreau cadou de mos dar am nevoie de el in prima sapt din ianuarie.Raspuns….aaa sigur il aveti….Telefonez ca nebuna pana pe 15 ianuarie nimic….nici un raspuns …al meu sot …ti a trebuit tie comanda on line …ai luat teapa….Abia prin februarie aflu ca mi ajunsese coletul prin moldova ,pe undeva ,a trebuit sa merg la magazinul de pe pamant sa fac un pic de scandal gen…laptopul sau banii …mi au facut rost de laptop in aproximativ 30 de minute .Mi e si teama sa mai fac comenzi on line cand sunt acasa. AAA….scuza a fost ….nu noi facem livrarile ,firma de curierat poarta vina….ok ,ok dar eu platisem tot la ei …era vina mea?
ciudat, aștept un pachet din franta livrat cu dpd, până acum n’am avut probleme cu dpd, dar prefer fan curier, care au un curier în zona mea foarte regulamentar
Dragilor, vreau sa va spun ca, in ciuda unor prejudecati, ANPC-ul chiar isi face treaba, dar exista o mica, o extrem de mica, as putea spune chiar o insignifianta problema: TREBUIE FACUTA RECLAMATIE.
Comentariu beton!24
Știu, man, dar eu am nevoie de coletul ăla nu de aștepta sa se soluționeze o reclamație. În plus, oamenii nu l-au pierdut, „e la ei în depozit”, ce naiba sa reclam, timpii de așteptare mari?
Tocmai pentru ca am gandit asa, am si facut reclamatie cargusului, ai carui angajati s-au comportat execrabil la destinatie, ca aici in oras au un nene super ok. ANPC a concluzionat ca nu e vina firmei si nu poate sa ii amendeze cu nimic si cu asta, basta.
Balciul a fost un pic mai mare: prietena mea dadea sa nasca si i se puse fetii pata pe o saltea super de la jisk, o gasi la reduceri, dar, ce sa vezi, jysku nu avea online ci doar in 3 magazine fizice. Le zise astora: trimiteti-mi dintr-unul la mine la Timisoara. – Pai nu se poate, ca noi nu livram intremagazinele noastre. Singura solutie e ca cineva dintr-unul din orase sa cumpere salteaua sa v-o trimita pe curier.
Ok. Vorbi fata cu mine, io mersei la jysk, cumparai slateaua, o trimisei pe cargus. A treia zi pe tracking vazui salteau in depozit la Tm. Suna a mea la aia, cica o s-o livreze. Dupa 11 (???) zile mai suna: Domne, salteaua mea! -A, ca stiti, ca nu era nimeni acasa. -Domne n-a trimis nimeni sms, n-a sunat nimeni la nr de tel lasat. Binie o s-o livram, da’ e o problema. – Ce problema? – E deteriorata intr-un colt. Long story shortfrecasera salteaua de o luasera dracii, au dat vina pe mine ca io am trimis-o asa, cand ei nici n-au voie sa livreze lucruri deteriorate, am facut reclamatii la ai lor, am facut reclamatii la anpc, astia ca nu le fac nimic ca a reiesit din ancheta interna (???) ca nu sunt vinovati samd, pana, de scarba am renuntat ca nu am atata timp liber si minte odihnita sa ma cert cu prostii. M-am trezit cu returul la mine, am platit drumul dus-intors, a mea si-a gasit alta saltea si asa ne rezolvaram noi romaneste si europeniceste problema.
Scuze de roman, da’ ma aprinsei.
A! Si nici Fanul nu-i mai breaz!. Baiatul care imi livreaza la serviciu e ok, dar in rest au niste lepre…mama,mama!!
Comentariu beton!17
Eu am rezolvat problemele cu firmele de curierat. Le cer să livreze la muncă. Aici toți, dar absolut toți ajung la timp. Și în timp ce scriu a venit exact curierul de la DPD. 😛
PS – Cred că de la bomboane li se trage punctualitatea asta. 😉
Comentariu beton!19
Adică tu ai impresia că le-am cerut să livreze acasă? Nu, șefa, tot la muncă, că doar aici sunt toată ziua.
@MV, deci e de la bomboane.
Oho, faza aia cu pus telefonul si vazut de treaba e valabila , din experienta mea, si la urmatoarele: Digi, Enel ( astia s ai mai criminali, daca are vreuneul de gand sa treaca la ei, il sfatuiesc sa renunte), Engie. Iar daca vreti sa va distrati de minine, sunati in timpul vacantei de vara la un inspectorat scolar judetean , la alegere. Asta.im timpul saptamanii, cand ei zic ca sunt acolo, nu chiulesc si freaca menta . Am facut asta acum vreo 3 ani, aveam nevoie de o informatie si le am luat pe toate la rand. Pwla, pe romaneste, nu gaseai pe unul, am reusit sa prind pe cineva la minister.care m a lamurit. Iar culmea curieratului e sameday curier, ma suna ca nu m au gasit acasa , le zic ca n a fost nimeni apoi curierul le spune ca nu stie unde e adresa.
Ah, si o sa radeti, am comandat de.pe emag destul de mult in ultimul timp, cu livrare la oficiul postal care e la vreo suta de metri de mine. Deci daca comand azi cam pana la 12, maine dimineata primesc sms sa ma duc sa ridic. Fan curierul in cel mai fericit caz le aduce dupa doua zile.
De fiecare dată când comand ceva on-line, am o strângere de inimă până imi scrie cu ce firmă de curierat lucrează…curierii au o lume a lor, doar a lor, în care nu interacționează neapărat cu noi, muritorii de rând…să mă ierte ăia puțini care își fac treaba bine
Se pare că fata de la telefon chiar nu prea are ce face. Ăsta e sistemul. Și să nu vă închipuiți că un angajat la call-center în România are inițiative să îmbunătățească sistemul.
Eu primesc de vreo 3 – 4 ori pe an niste piese din Germania. La noi ajung cu Urgent Cargus și curierul de pe zona mea nu știe să sune la telefon, cu toate că numărul este scris pe pachet. La primele livrări am avut tendința să fac scandal, dar apoi m-am resemnat și mă duc să iau cutia de la ei. Se pare că dacă numărul de telefon nu e „în sistem” curierul nu stie să-l citească.
Cum aflu că pachetul a ajuns în depozitul Cargus? Urmăresc AWB-ul pe site-ul Deutschepost și la o săptămînă după ce zice neamțul că a intrat în România, mă duc la Cargus. România e o gaură neagră din punct de vedere al tracking-ului.
Curierul de la Fan e mult mai dezghețat, deja are numărul meu salvat în telefon și mă sună chiar dacă pe pachet e scris numai numele și strada. Bine, ăsta de la Fan e fidelizat din greu. Aș fi încercat să-l fidelizez și pe cel de la Cargus, dar nu l-am întîlnit niciodata. Ghinion de neșansă!
Comentariu beton!19
am una buna cu curierii. Am comandat odata de pe net un separator de grasimi de pus pub chiuveta, e o cutie de plastic. Vine cu curierul , il platesc, si cand sa plece curierul constat ca e spart de la transport. II spun la curier ca vreau inapoi banii, dar zice ca nu se poate, sa fac reclamatie scrisa etc, asa ca ma urc frumos la curier in masina si ii spun ca nu plec de acolo pana nu primesc banii inapoi ( cred ca i-am luat si cheile, dar nu mai sunt sigur). Agitatie mare, isi suna seful, pana la urma se dovedeste ca de fapt se poate sa imi dea banii inapoi, face retur la colet ca marfa lovita la transport, etc. de fapt omului ii era lene sa faca hartii si au vrut sa arunce vina pe vanzator, desi in mod clar ambalajul era lovit .
asa am rezolvat pe loc, daca faceam reclamatie probabil ne plangeam de mila impreuna.
Comentariu beton!24
Cand mi se intampla asa, in secunda doi sun la vanzator, ii spun ca renunt sa mai ridic coletul si sa se spele cu el pe cap daca prefera sa lucreze cu firme mizerabile pentru 2 lei la colet… Dupa ce pateste asta de cateva ori se lecuieste.
Ăăă… marfa era deja plătită.
Am o idee.
Idioată.
Dar s-ar putea să funcționeze brici.
Cum ar fi ca de Crăciun să comandăm o groză de produse PERISABILE cu plata la livrare la firmele care au livrarea prin DPD!?
Apropo, dacă dai căutare cu ei te îngrozești de câte povești nebunești citești.
Comentariu beton!20
În spiritul încurajării sustenabilității și descurajării risipei de alimente, aș propune mai degrabă ca pe lângă povești și heads-up-uri, care sunt foarte utile, să începem să aplicăm și partea cu reclamatul oficial, după cum zice Florin MG mai sus. Nu e la fel de fun, poate, dar nici nu cred că e cazul să fie.
Cea mai absurda chestie care mi s-a intamplat cu un curier a fost in Germania, cu DHL-ul.
Comandasem ceva cu livrare la Packstation (un locker de-asta pentru pachete). Am primit confirmarea ca a fost livrat. Si anume la un Packstation din alt oras (Potsdam, eu locuind in Berlin).
Am sunat la DHL sa spun ca probabil a fost o eroare, tipul de la hotline mi-a spus sec ca nu e nici o eroare si trebuie sa ma deplasez sa imi ridic pachetul. Asta pentru ca nu gasisera nici un dulap liber la Packstationul meu. Desigur, exista si alte Packstation in Berlin, unele chiar la mai putin de un km distanta, dar ei au simtit nevoia sa il transporte in alt oras.
Eram prea socata de absurdul situatiei si de nonsalanta tipului si am inchis. Noroc cu jumatatea mea mai calma si mai cerebrala care a sunat din nou si a reusit sa ii convinga sa imi aduca pachetul din nou in Berlin 🙂
Comentariu beton!16
Cumparat la insistentele consoartei canapea de pe net.. model ok, plata in rate etc. Vitejii mei erau Dragon Star.. taxa de transport achitata 150 lei. Timp de doua saptamani nu am reusit sa dam de ei, intr-un final am depistat produsul uitat intr-un depozit, iar dupa ce producatorul i-a amenintat cu tot felu’ am fost informati sec ca ei nu au masina disponibila sa o umple cu o canapea… ca ce o sa faca cu celelalte produse. Ba nebunilor de ce dracu acceptati produse asa mari daca nu aveti cu ce sa le transportati!!! Abia dupa o discutie cu un regional ceva caruia i s-a facut mila de niste plebei am primit canapeaua trantita in fata portii de 2 vajnici curieri degraba varsatori de sange la cel mai mic repros adresat sensibile-i lor fiinte.
Eu m am certat cu cei de la dragon star ca in primul rand am asteptat comanda sa mi o livreze o săptămână si in al doilea rand pt domnul curier livrarea insemna lăsat în mijlocul străzii. Am sunat vânzătorul i am zis ca asa cum procedează curierul eu nu accept livrarea si au sunat la firma de curierat si dl curier si a facut treaba pana la final.
OFF TOPIC!!!
Domnu’ Vasilescu!!! Sefu’!!! De ce nu mai apar mînuțe la comentariile lu’ matale? Haterul din mine e dezamăgit profund, așteptam să văd un comentariu de-al Vasilescului dispărut din cauză de prea multe roșii, dar n-am eu norocul ăsta!
Comentariu beton!14
Dacă nu vă convine luaţi legătura cu Suzana care se ocupă cu acest gen de reclamaţii.
Comentariu beton!14
Comand chestii pt pisic (mâncare și silicat) de aproape 2 ani. Firma livrează doar prin dpd și acceptă doar plata cu cardul online sau OP (nu e posibilă plata ramburs). Toate comenzile au ajuns la timp, livrate în casă sau la recepție, când comandam la birou.
Cred că mai e și cât de afurisit e vânzătorul. 🙂
Trebuia să primesc un colet trimis prin Fancourier de peste 10 zile. Urmăresc zilnic AWB -ul și nu se schimba nimic .Coletul a fost predat de vanzator pe data de 21 noiembrie.
Am sunat la Fan, am stat la telefon in așteptare peste o oră( mi-am folosit toată rabdarea pe care am avut-o) și am vorbit in total max. 5 minute cu 3 persoane .M-au pasat de la unul la altul fără sa imi spună niciunul ceva concret.La un moment dat când deja eram cu creierii pe moațe m-a intrebat o domnişorică cum este ambalat coletul.Aici am clacat ca si răbdarea mea are limitele ei.
– €£€^$$£¥%$# sa stiu eu cum a ambalat vanzatorul coletul?!?!?!?!
Au zis ca o sa vada ce s-a întâmplat cu coletul si o sa ma sune.
Da…precis o sa ma sune.
Fan…cur…ier, mori . Daca se poate, mori in chinuri!
😁Întâmplător… Chiar astăzi am primit un colet livrat la timp cu dpd. Cred ca tine și de livrator sau poate am avut eu noroc.
Am două asemenea întâmplări cu DPD.
Am mai comandat lucruri si când aud că trimit cu DPD renunț la comandă daca nu au contract cu alt curier.
Este o practică întâlnită în toată țara la DPD.
Verificând ce scrie Lucidu am dat de informație:
DPD lucrează în sistem franciză, cum ar veni e cum ți-e norocul la rumânul care și-o luat franciza și-ți livrează comanda.
Echipa de manageri este mioritică get-beget.
https://www.profit.ro/insider/companii/schimbari-in-echipa-de-management-a-dpd-romania-compania-are-un-ceo-interimar-18677916
@MV – Eu i-am porcuit pe Linkedin si FB fix pe aceeasi problema pina m-a contactat un director de la ei si s-a rezolvat…
Daca vrei iti dau persoana de contact pe privat (mailul meu stii sa-l iei singur) 😀
Nu mai e nevoie, au adus coletul. 😀
@Mihai Vasilescu, s-a rezolvat pur şi simplu sau ai fost şi tu contactat de un director de la ei ?
@Shoric, n-am fost contactat de nimeni. Au sunat la ușă și-au livrat coletul pentru care trimiseseră confirmare de livrare acum 8 zile.
@MV, Eh, am crezut că ai şi tu un număr privat în caz că avem probleme cu livrarea chiloţilor comandaţi din China.
Ce frumoos, a început nebunia cu coletele „pierdute” de curieri ? Eu evit să comand onlain în perioada asta pentru că am păţit să aştept un colet care era în depozit de vreo10 zile pentru că : „Nu am loc bos în maşina aia mare pentru că este colet voluminos, da’ o să ajungem şi la tine. După alte 5 zile, sun şi-i zic că vin io la ei să-l iau de la ei de la depozit. ok şefu’, dacă poţi, vino să-l iei. Am plecat la depozitu’ de colete şi în timp ce explicam unei tanti de acolo că am un colet la ei de 15 zile, mă sună curieru’ că este în faţa blocului cu coletu’ şi dacă pot să cobor să-l iau.
Ieri căutam nişte căşti bluetooth pe emag, am găsit unele la vreo 100 de lei, am mai căutat umpic şi le-am găsit la Altex cu 67 de lei reducere 25 % că ăstia cică îs tot în blecfreaidei. Ce să fac, am renunţat la ideea frumoasă de a interacţiona cu firmele de curierat, mi-am urcat curu’ în maşină 10 km până la Altex unde m-am certat cu paznicu’ de acolo că am desfăcut cutia cu căştile ca să mă asigur că erau ce voiam şi umpic cu şefa de magazin pentru că i-am pus pe băieţi să-mi bage în Corsa mea 5 televizoare Oled de 164 cm şi am vrut să plătesc cu bonuri de masă. Da’ nu a fost vina mea că preţul de 200 de lei era de fapt rata pe lună timp de 5 ani.
Comentariu beton!15
Inseamna ca nu ati auzit de Same(shit)Day. Dpd iti aduce marfa pana la urma, ai unde suna la ei, dar incearca ceva cu sameday. Pa si pularevedere.
Chiar acum 10 minute GLS, n-am mai primit nimic prin ei, mi-o livrat un pachet voluminos și greu.
– Cât e întristarea?
-209 lei, șefu’!
I-am întins 215 lei.
-Multumesc mult, șefu’, lăsați-mă s-o car eu, ziceți unde.
Ai primit pământul moştenit de la bunicu’ la sacoşă ? :))
Comentariu beton!13
🤣 Nț, da’ ești p-aproape, am prins o ofertă la nisip pisicesc și-am luat vreo juma de quintal pentru mâțele de pe pensiune.
M-am gândit şi la faza că eşti sclav la pension de pisici dar am zis că poate ai moştenit nişte hectare de pământ şi acuma îl primeşti cu porţia 🙂
🤣 Devine de depinde cum vezi treaba.
Când m-am hotărât că ajunge cu mineritul mi-am promis să muncesc ceva încât să mă simțesc ca în vacanță.
Și eu aveam ca hobby hobistic câinii.
Și animalele.
Eram renumit în Jalea Viului că mă știu inclusiv la sălbăticiuni, când găsea minerache un animal cu problemă mi-l aducea să încerc să-l salvez.
Normal că pe primul loc, câinii.
Mno, ca să fac bani din a mă ocupa de animale m-am gândit la o pensiune.
Dar câți clienți puteai avea în Vale?
Așa că am cumpărat o casă și 2000+ mp la 22 de km. de km.0.
Și sclavagesc animalele cazate contra cost.
Cu surplusul de bani mai salvez un câine, o mâță, un arici.
Dar asta aș face și dacă aș sclavagi în altă parte.
Comentariu beton!15
Păcat că ai plecat de aici pentru că acum, jur, câinii bagabonţi, câţi au mai rămas, trec strada doar pe trecerea de pietoni spre deosebire de bipezi. Mno, e greu să vinzi un căţel tomberonez dar apreciez că ai grijă şi de ăia mai loviţi de soartă că nu au pedigriu…
Shorice, nu ți-am verificat pedigreeul, tu ești din Jalea Viului?!
Eu v-am zis și azi dimineață pe facebook, cea mai proastă firmă de curierat,cred că au un spate foarte tare;problema e că nu la toți comerciantii poți alege cine sa facă livrarea,la Avon,unde sunt reprezentant de ceva ani,după ce plasez comandă îți spun ei ce curier aleg,e și în funcție de taxa de curierat dar și de cel ce o preia ,alege aleator din lista de curier.A,și eu plătesc numai la domiciliu iar factura Avon la scadență.
In orasul nostru de bastina, daca fac vreo comanda pe adresa de acasa, livreaza dupa 3-4 zile, te cheama la depozit, nu ai fost acasa boss, nu ai raspuns la interfon (desi nu am interfon si specific treaba asta), nu ai raspuns la telefon, etc.
Daca fac comanda pe sediul firmei unde prestez, vine comanda in 1-2 zile, indiferent de curier.
Interesant e ca suna vanzatorii sa intrebe ca adresa de livrare este sediu de firma si ca garantia produsului este de 1 an, nu de 2. Imediat anulam comanda sau nu preluam comanda.
Am citit mai sus cu fidelizarea: cel de la fan ia prima de craciun si revelion.
Bună. Problema este că nu știi tot timpul firma de curierat. Eu am comandat prin emag și abia după ce am contactat vânzătorul am aflat firma de curierat. Eu am la ei în depozit o comandă din 24 septembrie:))). Nici până în ziua de azi nu am reușit să îmi răspundă cineva la nr de telefon afișat. Am făcut și o sesizare online acum 2 luni. Nu am primit răspuns. Sunt curioasă cât va sta acolo acel colet. Urmăresc zilnic din contul emag comanda respectivă. Momentan tot în depozit se află
24 septembrie? Gizăs craist…
Eu am avut două livrări cu DPD, care au sosit la fix! Am primit şi SMS cu nr. şoferului! Ai ghinion!
Eu ți-am zis că ăștia sunt niște șarlatani. Mie mi-au furat un ceas ce mi-a fost livrat din Olanda. Motivul… cutia goala și au distrus-o. Niște mwiști! După sesizări la firma olandeză mi-au trimis altul prin DHL. Mi-au trimis mail marți că l-au pus la DHL și joi mi-a fost livrat.
Cea mai proasta firma de curierat . La fel am patit si eu . Cred ca era aceiasi proasta ori toate-s la fel in firma aia !
Îţi place sau nu: 0 0
Dupa cateva apeluri de genul asta eu am mers sa imi ridic singura coletul din depozitul lor din Mogosoaia… Am facut si plangere la anpc dar raspunsul a fost sa fac plangerea la ancom, pt ca ei reglementeaza serviciile postale. De 2 ani nu am mai comandat de la niciun magazin online care lucreaza cu dpd
Si eu am avut probleme si cu ei si cu Fan Courier…asa ca am ales recent sa imi vina comanda prin SameDay la easybox…comanda pe care trebuia sa o ridic din easybox in 25.11…nimic…verific pe baza awb-ului si comanda aparea in depozitul Sameday…pe 28.11 merg personal la depozit, imi gasesc coletul, il iau si toate bune pana azi cand ma suna un curier de la Sameday sa imi spuna ca are un colet de livrat pe numele meu la adresa de unde era easybox-ul…nu la easybox…si ca daca sunt acasa sa preiau coletul…ii spun ca e posibil sa fie o greseala ca am ridicat deja coletul din 28.11 si imi spune ca nu are cum asta dar se uita in masina…cand se uita in masina printre colete…surpriza…nu e coletul :)) si ii spun ca e normal sa nu fie daca eu l-am ridicat deja de la depozit…si ca pe el oricum nu il interesează ca nu e problema lui si ca o sa scrie ca nu la livrat :))
Problema mare e că, în cele mai multe cazuri, nu știi cu cine livrează vânzătorul. Câteodată, foarte rar, ai posibilitatea să alegi. Exemplu Nespresso, dar și aici e cu păcăleală: DPD pretinde că livrează în 24 de ore, în timp ce Cargus, în 48. Am ales, firește, DPD și mi-au livrat în 5 zile, adevărat, 2 nelucrătoare (deși alți curieri livrează și sâmbăta.
Am aceeași experiență ultra negativă cu DPD.
Am încetat de multă vreme sa mai comand ceva ce este livrat prin dpd. Sunt catastrofă….Eu credeam ca doar cei din Ploiesti se intampla …
Aproximativ aceeași situație, a ajuns un aspirator la mine, după vreo 3 săptămâni, în condițiile în care eu trebuia să îl fac cadou, și în plus eu am ieșit vinovată, precum că nu m-au găsit, eu fiind însărcinată și cu doi copii, nu plec nicăieri în perioada asta, și nu m-au sunat…iar despre discuțiile care le-am avut la telefon nici nu mai vorbesv, …nu pot să vă descriu cu câtă lipsă de respect mi-a vorbit un nene, argumentând că are 60ani, asta îi dădea dreptul să îmi vorbească cu sictir și să facă glume pe seama mea,…în concluzie , vă înțeleg frustrarea…
Aceiași situație și la GLS.
DPD cât de rar….la fel și Nemo…Ultima dată la Nemo mi-a cerut o donșoară prin mail o poză cu coletul lipsă….Maxim 😏
Esti copil cu asta…am comandat anul trecut la incep lui Noiembrie produse de pe Gearbest de vreo 1000 ron..na..pt toata familia…a ajuns relativ bine..sta in depixit cateva zile si incepe show ul…tot sun sa livreze si ma programeaza pe 3 ian..de ziua mea..bine si asa zic… Ce zici ma??? Pe 3 noaptea la 3,43 decide o laba din depozit sa il trimita inapoi..sun..vorbesc cu o sefutza de acolo dupa ce am dat mail la sefu dpd din Germania..se oferea fata aproape sa il aduca acasa..am zis sa fiu domn..sa le sau cateva zile…coletul s a intors in China..nu mai m a cautat nimeni de la dpd..nici scuze..chinezu a dat banii, mai putin taxa de transport .destul de mare . .ii mai dau la xateva luni la seful dpd din Germania un kind reminder..poate il enervez…deci DPD cei mai de kkt
DPD e praf, am comandat 4 anvelope si au ajuns doar 3, a patra bucata s-a pierdut, probabil a fost furata in aglomeratia de BF. Dupa 1 saptamana si jumatate, m-au sunat ca nu au primit a 4-a anvelopa si mi-au cerut sa renunt la livrare. Bine ca am ales plata ramburs! Intre timp am comandat anvelopele de la alt magazin online, alt curier, a ajuns in 24 de ore.
Heee an patit si eu asta. Dar nu platisem si le-am zis daca nu vine produsul in seara aia il platesc ei ca era cu ramburs, ca eu nu il mai primesc. Era vba de o lada frigorifica asa ca la 9 seara au venit doi baieti de 18 ani cu lada in spinare. Am senzatia ca au doar cativa curieri si de aici problema, cel putin in Bucuresti.
Eu astept o comandă livrată de miticii astia de la DPD de vreo doua săptămâni. Am vorbit cu o dra (desi apelativul nu i se potrivește ) absolut plictisită de mine si de problema mea…..m-a anunțat că depozitul lor din Mogoșoaia este posesorul coletului mult asteptat. ,,Când va fi livrat? ” întreb iritat. Liniste…era suspansul ca la intrebarea finală de la ,,vrei să fii milionar „… A ales varianta cea mai proastă însă ,, De unde sa stiu eu, e perioada sărbătorilor si avem foarte multe comanzi ” Asa si? Cu respectul cuvenit (mine nu voua DPD) mi se rupe de comenzile voastre. Angajați oameni si colaboratori in perioadele aglomerate. Încercați sa iesiti din starea de sictir in care va aflați. A sa nu uit….am un cadou pentru voi . Vroiam sa fie surpriza dar fie…pentru ca am tratat toată situația cu haz (de necaz) sper sa va regasiti si voi umorul când veți aduce coletul . Va astepta o punga mare cu fise de 10 bani….pana la 300 de lei puisori. Căci asta sunteți dragilor. O firmă de mărunțiș….
Fain ar fi sa comandam produse grele, la etaje superioare.
Si stiti voi ce vreau sa zic…
Asa e si cu Fan Courier! SA dea dracu’ SA incerci o livrare internationala. Aveti grija la EMEX Transporte Spania! Livreaza doar 10 din 11 colete. Unul s-a pierdut pe drum. Nu Mai raspunde nimeni la Telefon, email…ce Mai conteaza un colet pt o firma de curierat?
TOTAL DE ACORD !
TOTAL DE ACORD !
TOTAL DE ACORD !
Povestea asta se repeta si la mine, azi, 25 nov. 2020.
Din pacate nu am avut de ales cand am comandat produsul din Lituania .
Sunt cea mai de evitat firma de curierat din Romania.
Coletul e in depozit,
Eu am sunat de 9 ori in noua zile si aud mereu: „Se livreaza maine”
Am sesizare deschisa la ei , cu numar de inregistrare ! Si ce daca?!
Sunt la al 12-lea mail schimbat cu ei. Concluzia? Ghici care?
Evident „Se livreaza maine” .
Nu mi se da nici posibilitatea sa ridic personal.
De ce? Pt ca citez „Nu se poate”.
La ora la care scriu urmeaza sa astept 30 zile raspuns de la Protectia Consumatorului, fiind insa in Romania … nu imi fac sperante .
Ce mai pot face? Nu pot sa devin infractor, nu pot sa le dau foc, nu le pot intepa cauciucuri la masini de livrare. Nu ii pot scuipa in fata.
Nu pot face nimic din toate astea.
Sunt o persoana civilizata.
Cu o rabdare de fier.
Sper doar ca voi cei care cititi asta, veti evita intotdeauna si mereu aceasta firma .
Atat !
Buna, vi s a intamplat sa asteptati colet de la dpd( nu merita sa le scriu denumirea cu litere mari) sa v a spuna ca e in depozit 3 zile la rand pana vineri iar luni sa spuna ca nu mai exista la ei in evidenta. Nu mai exista coletul la ei in depozit . Am facut reclamatie. Astept un raspuns favorabil mie altfel ma duc la OPC si la Politie. Astept. Oare se v a rezolva?