Nu se bagă sub preș!
La ce mă refer? Site-ul Altex a afișat niște prețuri beton pentru vânzarea unor plite electrice. Mai precis, zero lei pe bucată. Te costă doar transportul zece lei. Evident, au fost oameni care au sesizat prețul cel bun și au comandat. S-or fi gândit că e ceva ofertă specială de Paște. Pe vreo doi dintre ei i-am auzit eu la matinalul de la profm. Sunaseră să spună că Altex n-are niciun gând să onoreze comenzile. Deși una dintre tipele care a sunat, a spus clar și tare că a primit și confirmarea comenzii pe email.
Păi? E frumos așa? Să stai cu scroafa moartă în coteț și să te rogi să afle cât mai puțină lume?
Pentru conformitate, aveți printscreenuri-le mai jos. Ca să n-avem vorbe. Unul dintre ele este chiar cu un mititel ad pe Facebook.
P.S. Altexule, câte plite s-au comandat, dom’le, dă vă e frică să nu intrați în faliment dacă onorați comenzile?
Cred ca e o smecherie de pentru imagine,in prima faza nu onoreaza comenzile,eventual asteapta sa-i dea si careva in judecata apoi anunta ca vor onora tot,firma serioasa,etc,etc! Si vor avea publicitate moca prin prezentarea scandalului in presa,perversa smecherie dar au mai facut-o si cei de la emag,stii tu,cu produsele alea puse ,,din greseala” moca,si au scos de fapt profit imens ca toata Romanika a intrat pe emag dupa aia! Scuza-mi incalceala din exprimare,abia am facut ochi si nu m-am spalat cu cafea pe gat pana acum
@Tinciu Gabriel, da, sunt și eu curios. Abia aștept să văd ce răspuns oficial vor avea.
Ar merita dati in judecata pentru reclama mincinoasa- nu sunt in domeniu dar cred ca ar merge mai ales ca tipa respectiva are si mail de confirmare a comenzii :))))))
@Gabriela, dacă are și mail de confirmare a comenzii e urât. Trebuiau s-o onoreze fără să măcăne.
Parca acum vreo 2 ani asa a patit Emag-ul… intr-o Black Friday.
Dar din cate am auzit aia si-au onorat comenzile chiar daca sustineau ca a fost o eroare de programare pe site. Altii sustineau ca a fost doar o strategie de marketing.
@Camelia, parcă nu era de Black Friday, dar așa a pățit, da.
Nu poate, băi, să le vândă sub prețul de achiziție decât dacă e ceva caz special.
@Lucian, promoție de Paște. Le cumperi azi și peste trei zile învie. 😉
SE NUMESTE PUBLICITATE NEGATIVA si era foarte utilizata in US acum 25-30 de ani chiar de catre cele mai mari companii care studiasera efectele publicitatii inca de pe vremea in care se facea advertising „” inconstiet”
Primul care a facut asta ….fara sa isi dea seama initial de impactul ce avea sa urmeze…a fost Phineas T. Barnum ( google it si aflati ce si cum se intampla cu circarul de balci )
In ziua de azi, cu atat de multe instrumente plus experienta acumulata de marii advertiseri….poţi delimita bine două tipuri de public…. impactul negativ asupra unuia devine, prin ricoşeu, pozitiv în cazul celuilalt. 🙂
@Edgar Mihai, well, eu în locul lui Altex o transformam în publicitate pozitivă si onoram comenzile. În limita stocului, desigur. Pun pariu că nu au pe stoc mai mult de 10 plite din alea.
Se transforma singura….:) …este ca Jana a lu’ Margineannu :))))… fara nici un leutz dat de Altex 🙂
Si cum iti demonstreaza tie ca a livrat 10 bucati? Io nu am auzit de niciunu’ sa-si fi luat telefon la 1 leu, sau ce era, desi emagu’ zice ca a livrat comenzile.
Din putinul pe care il stiu, este interzis sa vinzi sub pretul de achizitie.
Pe de alta parte, daca ai apucat sa faci o prostie de genul asta, ai primit comanda online si ai confirmat comanda, practic contractul de vanzare-cumparare este valabil si esti obligat sa onorezi comanda ca si comerciant.
@Cristi, cică nu. Vezi ce i-am răspuns lui @Andrei.
Si eu am reusit sa comand. Nu puteai alege metoda de plata daca aveai in cos doar produsele cu 0 lei, deci implicit nu puteai comanda doar plita. Am adaugat in cos inca un produs si am facut comanda. Am primit confirmarea comenzii. Sunt curios daca va fi onorata.
@Andrei, nu va fi onorată.
Uite: „Art. 1665 Preţul fictiv şi preţul derizoriu
(1) Vânzarea este anulabilă atunci când preţul este stabilit fără intenţia de a fi plătit.
(2) De asemenea, dacă prin lege nu se prevede altfel, vânzarea este anulabilă când preţul este într-atât de disproporţionat faţă de valoarea bunului, încât este evident că părţile nu au dorit să consimtă la o vânzare.”
Exact…sunt clauzele contractuale…care mai ales in online NU le citeste nimeni.
Eu am un prieten bun care a patit o chestie identica cu Lufhansa deci…big ONE…si in clauze era clar stipulata treaba soo…cumulul de experiente de care vorbeam in postul de mai sus se regaseste peste tot..daca pui botul …citeste tot cum imi zice mie tata :))
@Edgar Mihai, uite, eu în locul conducerii de la Altex vedeam câte s-au comandat, câte avem pe stoc și le onoram oamenilor comenzile. Dacă aveau comenzi de zeci de mii de bucăți, îi înțelegeam, dacă aplicau legea. Așa…
”4. Limitarea raspunderii ALTEX ROMANIA S.R.L
4.1. Raspunderea pentru continutul SITE-ului. ALTEX nu este si nu poate fi facut responsabil pentru prejudiciile create de erorile, neacuratetea sau neactualizarea informatiilor publicate sau mentinute pe SITE, care nu se datoreaza culpei sale. UTILIZATORII pot gasi informatii detaliate in reteaua magazinelor ALTEX.
4.2. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse/promotii au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul telefonic/e-mail in cel mai scurt timp, despre eroarea aparuta, daca produsul nu s-a livrat inca.”
…atunci astept emailul/telefonul lor. :))))
Deci .. poate sa fie marketing sau doar o eroare .Cunosc caz clar de eroare ,pur si simplu cineva a adaugat pe site produse prin platforma dedicata ,urmand sa adauge si preturi .. s-au primit cateva comenzi iar sistemul trimite in mod automat confirmarea .Legea este de partea cumparatorului clar. Dupa onorarea comenzilor contravaloarea lor a fost recuperate de la cel ce a gresit . Daca o vedem ca pe o oportunitate consideram ca suntem castigati ..cei mai multi isi linistesc constiinta cu “greseala se plateste “ ..
@Laj, well…
In dragoste si in razboi nu exista morala…
Ce vorbim noi aici sunt chestii de bun simt care nu se aplica in jungla comertului …mai ales cel online.
Pozitia Altex pe piata noastra ..cel putin in acest moment…este de ” gainar online” ..promovare la greu peste tot ( dovada si facebook add )
ce picaa…sa fie primit…
Altex nu isi permite sa se bata fata in fata cu greii onlineului Cel.ro, emag…etc…ce pica din gura greilor la masa copioasa a onlineului…papa si nea Altex ..de aici si metodele de guerilla care nu sunt chiar pistoale cu apa „” zero”” lei produsul…
Dovada cea mai clara ca aceasta publicitate negativa functioneaza este si simplul fapt ca noi vorbim aici despre asta sii faptul ca tu ai facut un articol de blog din treaba asta 🙂
@Edgar Mihai, uite, să știi că eu mi-am luat chestii de la Altex în trecut. Nu am avut nimic să le reproșez. Poate și de-aia tonul textului meu a fost oarecum neutru. Mă ăsteptam să iasă cu ceva de genul „vom onora comenzile in imita stocului disponibil”. Și cu asta basat. Aveau numai de câștigat.
Sunt prea in foame sa o faca :))))….parere mea
Altex, cel, domo, eMAG și mulți altii au pățit-o. Nu se vor onora mai mult ca sigur.
Eu am cumparat saptamana trecuta un fier de calcat de pe site-ul eMag. Am dat pe el 270 lei, de la Tefal. A venit a doua zi, intr-o cutie vai mama ei, inauntru era fierul de calcat „aruncat” pe polistirenul ala, fara sa fie bagat in punga, fara paharul pentru apa. M-am uitat la fierul de calcat, nu parea a fi fost folosit asa ca am zis sa nu fiu carcotas, poate e mai de demult in depozit, poate…in fine. Acasa am constatat ca curge apa din el, abur nu prea scoate (desi este un model de 2600 W/200 g de abur cand dai pe buton de abur suplimentar). Luni am facut o sesizare pe site-ul eMag, cum ca vreau sa il schimb cu un alt model care costa 330 de lei. Adica sa iau unul mai scump, sa nu fiu jegosica. Am primit un mail de confirmare cum ca sesizarea mea a plecat catre Flanco. Cum? Aaaa, adica flanco vinde pe platforma eMag. Ok, nici o problema. Nu m-a contactat nimeni. Am sunat la eMag, am vorbit cu o don’soara foarte draguta, a spus ca imi rezerva fierul de calcat pe care il vroiam pentru ca acesta era vandut de catre eMag si ca o sa ma contacteze cineva de la Flanco ca sa imi dea banii inapoi pentru ca ei nu se pot baga. Nu m-a cautat nimeni. Ieri i-am sunat eu, „departamentul tehnic studiaza cazul si ma vor contacta.” Ce plm e de studiat?!?! Vreau sa dau un produs inapoi ca sa imi iau altul! Mai scump. Astazi vreau sa le spun ca marti (pentru ca luni este a doua zi de Pasti) ma duc la Protectia Consumatorilor. Asa ca, aveti grija cand cumparat de pe eMag, de exemplu, sa va uitati cine vinde produsul. Pentru ca daca aveti probleme veti fi tratati cu ignore. Oricum, sa va fut Flanco!
Era mult mai simplu să îl dai direct retur, îți primești banii în maximum 14 zile în cont și apoi îți cumpărai produsul dorit. Indiferent cine vinde pe emag (marketplace) respecta regulile generale ale Emag.
Ești productiv azi: două articole! Eu n-am pățit-o cu emag (duma aia a lor a fost de un Crăciun), dar cu Altex am pățit-o: am stat – acum vreo 2 ani – după o comandă să-mi fie confirmată, vreo săptămână. Am anulat-o telefonic, după care peste o altă săptămână mă trezesc că mă sună curierul să-mi aducă produsul!!! 🙂 L-am rugat politicos să ducă produsul de unde l-a luat! De-atunci, adio Altex! Pentru mine, deși sunt mai scumpi un pic, emag= 10 clar, curat!
@VictorR, si la mine emag-ul este prima opțiune.
Ok, se asuma; dar pe bune, oamenii astia care au comandat, chiar se asteptau sa „cumpere” un produs fara sa plateasca?!? Avem si noi un stil… era cat se poate de evident ca este o greseala. Si da, in mod sigur cineva va plati: persoana care a gresit afisarea preturilor pe site. Hai, serios: „mi-am „cumparat” o plita cu 0 lei”, nu suna sumva, pervers, sa zicem? Sa nu trecem la DEX sa ne reamintim definitia lui „a cumpara” pana a ajunge la definitia juridica a actului de vanzare-cumparare
@monica, fără doar și poate că era evidentă greșeala. Despre astea ziceam eu că se plătesc.
Acu’ vreo 10 ani s-a intamplat ceva asemanator, dar totusi un pic diferit intr-un hypermarket. Un set de farfurii si cesti a intrat cu pretul de 10 lei in loc de 100 (sau ceva de genul asta, nu mai tin bine minte). E adevarat, a avut legatura cu sistemul informatic de preturi, IT-ul etc. Ideea este ca, pana sa se prinda cineva cu functie de raspundere, s-a cumparat cu paletii. Ideea e ca nimeni nu a fost respins de la case, chiar si dupa ce s-a aflat de eroare. Pana s-a remediat, toti cei care aveau respectivul produs in cos au platit 10 lei in loc de 100. Dar nu era vorba de comenzi online, asa ca d-aia am zis ca e un pic diferit. Oricum, pierderea a fost destul de mare, niste capete au picat de la IT si din respectivul raion, dar clientii nu au avut de suferit. Ar fi normal ca si in acest caz sa fie la fel: ai trimis mail de confirmare a comenzii? Trimiti produsul. Ma doare in pix de chestiile alea scrise nu stiu unde despre pret care nu reflecta nu stiu ce. Asta e treaba comerciantului. Clientul n-ar trebui sa aiba nici o legatura cu chestiile astea.
„Ideea e ca…” m-am cam repetat.?? Asa e in vacanta.? Dar ati prins voi IDEEA.?
@Ionut, bine, un pic de dreptate au și ei pentru că era „zero lei” pretul. Adică e clar că nu „cumpărai” nimic, ci primeai moca. Dar, na, tot greșeală rămâne, tot asumată trebuia.
@Mihai, daca eu sunt nea Ion din varf de munte care abia a descoperit comertul online, nu stau sa-mi bat capul cu asta. Iar daca treaba aia cu „nu poti trimite comanda cu 0 lei valoare” e adevarata si nea Ion mai pune ceva in cos, poate considera ca plita e bonus la ce a mai cumparat? Poate. De asemenea, daca a fost trimis si mail de confirmare a comenzii, nea Ion nu te mai crede ca a fost doar o greseala. Cum am spus, tampenia vanzatorului nu ar trebui sa afecteze cumparatorul. Dar, din cate am vazut, legea apara vanzatorul, comertul online e plin de reguli si chestii smechere, asa ca nea Ion nu are nici o sansa. Eu tot as reclama la ANPC, poate le inchide macar site-ul daca nu stiu sa il administreze.
@Ionut, adevărul e că nu mă gândisem la chestia cu mai multe produse în coș, printre care și plita cu pricina.
Si, stai asa, ca ar mai fi ceva din categoria „nea Ion”: daca si alte produse de pe site au preturi aiurea? Dupa un asemenea caz, tratat cam la misto, mai are curaj nea Ion sa comande altceva de la ei? Daca au mai gresit si alte preturi si se trezeste, saracul, ca aspiratorul pe care l-a comandat nu costa 700 de lei, ci 1500? Tot asa, dintr-o greseala de IT. Adica, in momentul in care te apuci de comert online, ori esti profesionist si stii sa gestionezi foarte bine treaba, ori iti asumi greselile.
Cred ca numai „nea Ion” intr-adevar s-ar gandi sa ajunga pana la a le inchide site-ul pentru o eroare. Nu te supara, dar ce au facut chiar atat de grav? Site-ul ala inseamna locuri de munca, Altex nu e doar entitate juridica ori una extraterestra, e formata din oameni. Si totusi, nea Ion a pus alte produse in cos ca sa poata plasa comanda; in plus nu zicea nicaieri ca plita se acorda bonus.
Cred că a greșit cineva de la IT! Nu vă mai scandalizați arît!
Apropo, cine a cîștigat puf-ul de la HBO?
@gheo, păi am făcut later edit la postarea respectivă si am zis cine.
Mdeah, am văzut poza. N-am fost nici măcar în primii 25. 🙂
@VictorR, mai conta? :))))
Am comandat si eu produsele cu pret 0 (…am mai adaugat un produs in valoare de 70 lei ca sa pot finaliza comanda).
Pe email am primit doar confirmarea ca a fost inregistrata comanda.
M-a sunat un tip mai devreme sa imi spuna ca nu pot livra produsele deoarece a fost o eroare de pret. M-a intrebat daca nu vreau sa achizitionez un produs Beko, oferindu-mi un discount de 20%. I-am spus ca nu pot sa iau o decizie in acel moment si ca ii contactez eu cu privire la comanda. A insistat sa le trimit email.
@Florin, și? Le-ai trimis?
Inca nu le-am trimis nimic. O sa le trimit un email in care o sa le solicit confirmarea de comanda si termenul de livrare al comenzii.
@Florin, hmm… cred că degeaba, dar încearcă.
Nu am nimic de pierdut. 🙂
In general sunt de acord cu tine, dar la faza asta m-ai pierdut( nu am avut timp sa citesc toate comentariile). Da’ de ce dom’le sa le dea gratis? o fi fost o eroare, bre. S-a gandit cineva ca e promotie de Paste? Cu 0 lei? Hai, te rog frumos! Dar asa suntem noi, romanii, care mai de care mai cinstiti si mai corecti.
@Diana, păi şi de ce e de vină clientul că au făcut ei o eroare?
Io bat pariu ca mai mult de jumate din cei care au vazut au si comandat, si acum se cearta ca de ce nu le vine dom’ne produsul gratis, ca a crezut ca e promotie. Sigur jumate din jumatea aia, nici nu aveau nevoie de plita, si nici nu ar da macar 50 lei pe ea, dar au comandat-o pentru ca era gratis. Mi-e sila de mocangeala asta.
@Diana, fără îndoială că așa e. Uite, eu nu mi-aș fi comandat-o în veci, nici dacă știam că-mi onorează comanda la zero lei. Dar, repet, care e vina clienților?
Exact, Diana. Penibil. Mihai, pe bune… daca un produs nu are pret la raft nu inseamna ca e gratuit! Clientii nu sufera de un usor retard sa isi inchipuie ca zana Maseluta le aduce pomana! Le-a fost clar de la inceput dar au „incercat-o” cu tupeu.
@Mihai – vina clientilor ce vor plite moca este ca sunt niste gunoaie, atat, niste labagii care cauta sa fure in orice fel, de la oricine pot.
Nu stiu ei proverbu ala: „ce tie nu-ti place, altuia nu-i face!”
Bietul client nevinovat a gasit si solutia cand „comanda” cu valoare 0 nu a fost acceptata: a pus ceva la misto in cos. Really?!? As vorbi chiar despre rea credinta din partea „clientilor” si atat.
@monica, eu n-am rostit niciodată „nevinovat”.
Băi, frate, în viața asta toata lumea profită de oportunitățile ivite. Pentru oamenii ăștia, asta poate a fost o oportunitate. Repet a țâșpea oară, care e vina lor că cineva de la Altex nu a căscat ochii? Și hai să nu ne mai căcăm pe noi. Nu a fost doar un preț greșit in sistem. A fost inclusiv campanie cu ad pe Facebook care promova același preț de zero lei. E vina celor care au comandat când le-a apărut în feed „noi, Altex, tocmai îți dăm un produs cu zero lei”?
@mihai – hai ca tu tii cu ursu! iti cam pare rau ca nu ai prins promotia, nu?
@I AM WE ARE, well, plită electrică nu mi-aș fi luat nici moca, așa cum o promovau ei. Dar nu mi se pare normal că în ecuația asta cel care a greșit este cel considerat „săracul, a greșit”. Io dacă merg cu 120 pe Kiseleff și mă ia radarul, nu vine nenea politistul să mă întrebe dacă nu cumva am greșit, ca să nu-mi mai dea amendă. Despre asta vorbesc.
Mihai, sorry, asta NU e o oportunitate, zau asa! Poate chiar sincer, un amarat a gresit. E foarte posibil. O sa ii ia aia capul. Profitand de asta, nu ne ridicam in ochii nimanui, ne aratam doar caracterul. Ma repet: au premefitat-o, pe site o comanda cu valoare 0 nu era valida. Imi pare rau, chiar nu pot fi de acord si nu inghit gainariile! Mai bine as crapa de foame decat sa sufere nu stiu ce amarat de angajat. Na! Mi-am varsat frustrarile azi! :)))
@monica, mai mulți amărâți au greșit. Nu se ocupă același om de prețurile din sistem și de ad-urile pe Facebook.
fortata comparatia, dar inteleg, nu poti acum sari 180 grade cu parerea, dupa ce ai scris articolul intr-o directie pe care ai sprijinit-o si in comentarii
@I AM WE ARE, de ce să nu pot dacă vii cu argumente convingătoare? Dar nu le-am văzut. Nu înțelegi că n-a fost o simplă apăsare greșită pe buton a cuiva care greșit un preț? Nu înțelegi că s-a făcut publicitate acestor produse?
@monica – nici nu iti imaginezi cat de mult ma bucur ca nu sunt singurul care sa zica astea…eram mai mult ca sigur ca voi zice eu asta si atat. Ca voi sfarsi in derizoriu, ca de fiecare data cand caut io etica si labe d’astea!
E mult mai frumos cand suntem mai multi, va multumesc, fetelor!
in sfarsit! etica si coloana vertebrala ne arata diana! bravo, papusa!
Papusel, ma simt onorata ca m-ai bagat in seama.
Gheorghe, consumatorul final cauta plita pe net si gaseste una la zero lei. El isi cam da seama ca nu poate fi un pret corect, miroase el o eroare in sistem, dar stiind ca in trecut alte emaguri au onorat totusi comenzile si-a zis in sinea lui ca va face mult tamtam si va transforma aceasta eroare in binemeritata lui „prima” de paste, o plita moca. El oricum merita acest cadou. Nu mai conteaza pentru el ca eroarea va fi platita de cei responsabili, cu bani, cu slujba sau posibil divort, tot ce conteaza pentru el este sa tipe cat mai tare ca altexu e niste gunoaie, ca refuza sa dea gratis plite electrice.
Toata situatia prezentata in articol si in comentarii este fix la polul opus fata de cum ar trebui. Ar fi trebuit ca Gheorghe, bulangiul care cauta plite ieftine sa le semnaleze celor de la altex ca il intereseaza plita x, doar ca momentan apare ca fiind zero lei. Asa ar fi fost calea.
Oare gheorghe, bulangiul, daca si-ar lua intr-o zi inima in dinti si ar alege sa isi deschida o afacere cucomert online, ar sari sa livreze plitele moca? Sau ar scoate paragrafu cheie din termeni si conditii si si-ar zice: „da-i ma-n pula mea de speculanti, auzi la ei, vor plite la zero lei…si-mi cer mie sa fiu corect si rezonabil! motherfuckers
Da, cica astia sunt „clienti”. Wtf?!? Ca deja m-am enervat eu de atata tupeu.
@monica și @I Am We Are, copii, voi știți ce e ăla un ad pe Facebook, da? Adică publicitate. Adică cineva promovează un produs sau un serviciu. Adică, în cazul de față, Altex și-a promovat produsele pe care le vinde cu zero lei. Dar, desigur vina este a celor care au pus botul la această publicitate si le-au comnadat.
Ala care posteaza pe fb nu are probabil rolul de „post controll”; preia un text si… pac. Ne contrazicem pentru ceba ce stim toti ca e , pana la urma si imoral. Spun a treia oara: dovada cea mai simpla a incercarii de a profita In mod injust de situatie e faptul ca au cautat si gasit solutia sa poata posta comanda. Nu are nici o legatura cu exemplul cu radarul. E o incercare urata de a comite o gainarie. Daca un produs, spun din nou, nu are pret afisat nu inseamna ca e gratis! Bate-ma, omoara-ma, mentalitatea asta e de doi bani la conationalii nostri!
Helauuuu! Tocmai ca stii ce e ala un ad pe Facebook, sigur stii ca poti sa setezi sa se schimbe produsele prin rotatie, nu-asa? Si ca preturile se actualizeaza automat inclusiv in campanile de pe Fb, nu-i asa? Sau ca mailurile de confirmare a comenzilor se trimit automat, in cazul marilor magazine. Hai babaeti, ce dracu’!
În urma unei erori înregistrate pe website-ul http://www.altex.ro în cursul acestei dimineți, anumite produse au apărut afișate cu prețul derizoriu de 0 lei. Ne cerem scuze pentru această situație și vă informăm că aceste comenzi cu valoare 0 nu vor putea fi onorate. Altex România dorește să le ofere în schimb tuturor clienților care au comandat sau rezervat produsele Beko respective un extradiscount de 20%, aplicabil întregii game Beko, suplimentar față de reducerile deja existente. Voucherul este valabil timp de o săpămână și poate fi accesat apelând serviciul Suport Clienți al Altex România – 021 9196
@Altex, bun, cam asta înseamnă să-ți asumi o greșeală. Se putea mai bine, dar asta e.
Da, sa vezi cum toti cei care au postat comenzi vor profita de oportunitate! :))) in fine, slava cerului, acum putem dormi linistiti! Baieti, un pahar de vin? 😉
@monica, da, da, la mine sau la tine? 😛
Mihai, pai suntem la tine! :))) cheers! 😉
@monica, ahaha, cheers. 🙂
vor profita o pula!
doar discount? pai io voiam moca!
da-i ma-n pula mea cu altexu lor de cacat care nu e eemag
pacat, tara voia sa dati plite moca tuturor.
pentru o evidenta greseala trebuia sa va donati tot stocul de plite electrice si daca mai ramaneau „clienti de buna credinta” nesatisfacuti, sa luati de la domo si flanco si sa le dati tuturor cate una, eventual sa platiti si transportul ca plitele alea nu sunt tocmai mici si fancurieru costa mult. pai suntem seriosi, sau nu mai suntem?
@Altex, io propun sa ne dati mie, monicai si lu’ iamweare cate o plita gratis, drept recompensa, ca ne-am luat suturi in cur din cauza voastra:))))
@Diana, ahahahahahahaaaaaa. Bună de tot asta. Mi-am scos pălăria. :)))))))
Da, Da!!! De fapt si noi tot pomana cautam, da’ am folosit o alta tactica! :)))))))))) Sarut-mana, Diana! Sa-ti dea Dumnezeu sanatate!
:))))) Claaar. Vad ca iamweare nu mai zice nimic, te pomenesti ca monteaza plita?
@Diana, și eu îl suspectez că a primit una. 🙂
ALTEX, in ritmul asta o sa ajungi doar un comerciant banal integrat in marketplace-ul EMAG ! … si avand in vedere greselile, iti doresc sa beneficiezi de un `discount `de 20% la profit sau imagine pentru ca pretul acelor plite reprezinta profesionalismul de care dai dovada !Altex are un nou slogan: Daca gasesti alt magazin mai prost ,ALTEX ITI DA DIFERENTA !
da ma, au facut o greseala si acum sunt cei mai prosti, ultimii jegosi, nu? sunt convins ca tu esti perfect si la munca si in viata, in general si de-aia ti-e la indemana sa-i futi in gat la prima abatere. de fapt se vede si din nick, esti un fel de sfant („hai noroc si pan’ la fund”)
mai sunt convins de un lucru: prima oara cand iti vei cauta ceva electrocasnice, sigur vei verifica si la altex, iar daca pretul va fi bun, vei lua cu bucurie produsul si nu te vei mai gandi la cat de banal a devenit comerciantu asta. haide sa lasam vrajeala si sa vedem poza mai mare!
Da ma, au facut o chestie care in acceptiunea ta este gresala…in a mea doar o masura ‘plagiata’ de marketing de toata jena!A ,si prima oara cand cauti un produs cauta unde trebuie nu opta mereu pt cea mai ieftina varianta,este posibil DOAR sa astepti cu bucurie acel produs!
Si nu uita :DOAR ALTEX iti da 20% daca DOAR astepti!
Anul trecut eMAG a avut resigilate la 1 leu, in urma unei erori de soft. Peste 100000 de comenzi, dacă îmi aduc bine aminte. Le-a onorat pe toate. Frumos … Sa ia si Altex exemplu. Plita mi-a scăpat , ar fi fost un cadou bun de Iepuraș
Tu zici bine…pricepe el greu!
ok, nu pot sa te las nici pe tine. adica as putea, dar nu am altceva mai bun si mai placut de facut.
ii pui pe toti la un loc si asta denota superficialitate. nu le stii situatiile, dar sigur ai aceleasi asteptari de la ei. ca si cum ti-ar zice barbatul: „sotia lui vasile este mai desteapta ca tine, s-a apucat de a treia facultate, desi are doua slujbe. mai gaseste timp si pentru sport, arata superbine. tu? ai putea sa iei exemplu de la ea, asa face o doamna adevarata!” cum ti-ar placea sa auzi asta? sa fiti toate puse la un loc, fara a verifica contextul clar, poate sotia lui vasile a beneficiat toata viata de niste conditii de care tu nu ai beneficiat, este incorect sa aiba aceleasi asteptari si de la tine.
deci, ce ne-ai transmis tu, prin mesajul tau rautacios?
ne mai si induci grav in eroare cu cifra de 100 000 comenzi (iti dai seama ce valoare?) cand pe blogul lor scrie ca au onorat toate cele 730 comenzi gresite pentru resigilate.
http://blog.emag.ro/2014/11/preturi-gresite-la-produse-resigilate-emag-va-onora-toate-comenzile-pentru-730-de-produse-resigilate-listate-cu-pret-redus/
mi se rupe de altex si emag, ma socheaza doar atitudinea nejustificat aroganta si superioara a comentatorilor sportivi de azi.
@Claudia, well, păi nu ai fi luat-o. 🙂
Io cred ca e o legenda. Arata si mie unu’ care sa zica: da, mi-a livrat mie emagu’ tableta la un leu. Tin minte ca am citit chiar atunci pe pagina lor si nu era nici macar o persoana care sa fi confirmat acest lucru.
10 + monica
Si mai am o intrebare: daca de exemplu ati fi comandat un produs la 100 de lei, si v-ar fi anuntat Altex ca produsul de fapt era 60 de lei. Asa-i ca nu v-ati mai caca pe voi ca de fapt vreti sa platiti 100? (Da, am patit eu odata, dar cu alt magazin, nu cu Altex, produsul intra in promotie a doua zi si au fost draguti si mi l-au dat la pretul promo). Dar, cum ziceam mai sus, suntem primii la mocangeala si milogeala, si vrem corectitudine. Auzi, sa-i dam in judecata!!
Salut Mihai, cu toate ca nu comentez pe aici te urmaresc de mult. Orice programator care se respecta ( am zis se respecta, da? ) isi pune in cod alerte fix pentru acest gen de chestii. Sunt programator, lucrez pentru un mare magazin online ( nu, nu e eMag 😀 ) si crede-ma ca nu exista o asemenea greseala. „Greseala” asta a fost intentionata.
@Bogdan, mulțumesc! Era la mintea cocoșului, dar nu m-am gândit la asta.
Faze de-astea faceau altii acum 100 de ani ca sa obtina trafic de la disperatii dupa promotii. Nu cred ca mai pacalesc pe nimeni acum!
Si eu am reusit sa comand.
Astazi m-au contactat si mi-au spus ca nu o sa onoreze comenzile.Mi-au spus ca-si rezerva dreptul de a anula orice comanda online.Stiu sigur ca si Emag-ul a avut acest drept anul trecut cand s-a intamplat exact la fel dar, au luat decizia de a-si onora comenzile.Tipa respectiva de la call-center de la Altex mi-a spus ca-mi ofera o reducere de 20% din pretul deja redus.Asta este, se pare ca nu-si asuma greseala facuta, nu sunt o companie la fel de serioasa ca si Emag.Eu unul nu cred ca Emag-ul a facut-o intentionat pentru a-si face publicitate, ci a fost tot o eroare de inserare a preturilor noi pe care au platit-o.
Cred ca m-am asteptat la acelasi lucru si de Altex dar se pare ca m-am inselat.
Sunt curios, in cazul in care greseau preturile produselor in favoarea lor, de ex. un produs care are pretul de 1000 RON, din greseala sa-l puna la 2000RON, dupa care se gasea un necunoscator sau grabit sa-l achizitioneze, il suna cineva sa-i spuna gen „Domnule, pretul nu este de 2000 RON, este defapt 1000 RON”?. NU CRED. Asta este, sincer nici nu aveam nevoie de plita, m-am gandit doar ca este o oportunitate „easy money”.Pana mea :).
.
Şi cei care comandă cu 0 lei trăiesc în bula lor, mi-e imposibil să cred că un magazin online nu are speculat în termenii lui faptul că nu e ok să profiţi de unele bugg-uri, care sunt greşeli de soft şi au nevoie de timp pentru a fi soluţionate.
Apropo de greșeala funcționarilor, am pățit ceva asemănător : Pe vremea când salariile au încetat să fie primite de la casierie și au început să fie livrate prin intermediul bancomatelor, am solicitat într-una din zile suma de 30 lei. Bancomatul s a conformat doar ca mi a remis suma de 300 lei numerar iar pe chitanță figura suma solicitată respectiv 30 lei. Am dedus ca bancnotele fuseseră aranjate greșit fiind dispuse cele de 100 in locul celor de 10. Vă dați seama ca într un timp relativ scurt câțiva oameni au beneficiat de această multiplicare a sumelor existente în conturi, până s a sesizat banca și a remediat neregula. A mai pățit cineva asta?