Din nefericire, în cazul Porsche așteptarea a luat sfârșit mult prea rapid. În sensul în care ieri deja i-a venit rândul să mă joc cu el. Mult prea rapid, dacă e să mă întrebați pe mine. Pe principiul „călătoria e mai importantă decât destinația”. mi-ar fi plăcut să mai aștept un pic până s-o conduc, în timp ce mă perpeleam de nerăbdare. N-a fost să fie, așa că ieri m-am dat cu Porsche.

Și cam ăsta ar fi trebuit să fie tot articolul de azi, pentru că nu știu ce-aș putea să vă povestesc eu despre Porsche Taycan Cross Turismo Turbo. Cum poți să vorbești despre ceva ce a fost conceput de niște cetățeni care au în cap un singur lucru: hai să facem o mașină perfectă. E ridicol să vin să vă explic că ce? Că dacă ai 200.000 de euro de dat pe o mașină te interesează foarte puțin spre deloc ce crede lumea de pe net despre ea?

Ah, ba nu, mint. Cred că pot să vă spun ceva despre mașina asta. Dacă vrei să te simți sărac, apropie-te de un Taycan. Dacă nu-ți e suficient cât de sărac te-ai simțit și vrei mai mult, atunci trebuie să-l și conduci.

Altfel, dacă viața îți oferă vreodată ocazia să te urci într-un Porsche Taycan Cross Turismo Turbo și reușești cumva să treci peste întrebarea „oare ce să caut eu în mașina asta?”, de când ai deschis portiera simți cu toată ființa ta ce urmează să se întâmple: adrenalină cât încape. Iar mașina asta, cu cei 680 de cai putere ai ei și cuplul de 850 Nm o să-ți dea adrenalină cât nu poți să duci.

Fiecare apăsare a pedalei de accelerație e ca atunci când cazi direct pe noadă: îți vine să plângi și să râzi în același timp. Să râzi pentru că e o simfonie în sine să simți herghelia aia de cai putere cum încep să se înfoaie, dar și să plângi pentru că știi că n-o să ai vreodată o mașină ca asta.

Desigur, ați putea să-mi spuneți „dar bucură-te de moment fără să te mai gândești la nimic”. Treabă care funcționează în cazul oricărei alte mașini, nu și la Porsche, prieteni, nu și la Porsche.

În rest, nu știu ce-aș putea să vă spun despre acest Taycan Cross Turismo Turbo care are tot ce-ți poți dori de la o mașină. Să vă povestesc despre cele 3 secunde în care atingea suta? Să vă zic despre cât de fermă era direcția? Să mă apuc să scriu despre dotări? Să vorbim despre oamenii care se opreau pe stradă să-i facă poze (nu, nu glumesc, colegul meu de echipaj e martor)?

Pentru ce? Cui prodest? Pierdere de vreme. Când ești într-un Taycan singurul lucru care contează și pe care ți-l dorești cu toată ființa ta este să nu te mai dai niciodată jos.

Desigur, toate cele de mai sus cad în derizoriu atunci când vorbim și de prețul la care îți poți face modesta bucurie de a avea mașina asta în fața casei. Pentru că, prieteni, vorbim despre modica sumă de 202.016 euro. Mereu când văd prețuri de genul ăstuia mă întreb ce faci dacă n-ai ăia 16 euro din coada sumei?

Dar dacă ești mai strâmtorat și n-ai ăia 200.000 de euro, nu e problemă, că ți-o poți lua în rate. De exemplu, de la Autonom, prin leasing operațional: rată 2.984 euro pe lună. Hai că nici nu e așa mult, practic, sub 100 de euro pe zi. Păi ce mai e suta în ziua de azi?

Acum vă las cu pozele și cu rezumatul video al zilei de ieri.

Partenerii ROCHARGE 2023:

🚀 Un proiect susținut de Vitesco Technologies

🍀 Green Partner: Autonom

🚗 Pus pe șosea de: Michelin

🔋 Încărcat de:
➟ MOON
➟ Enel X Way
➟ Renovatio e-charge
➟ MOL Plugee

💻 Tehnologizat de: Server Config

📰 Partener media: Euronews România

Video

Fotografii