Sunt eu defect ? Am vazut si auzit spotul asta publicitar de zeci de ori. Nici nu l-as fi remarcat, dar are un final absolut beton. Nu stiu cum vi se pare voua, dar mie imi suna a povestire erotica pentru „tabara cealalta”. Cum ma-sa mare suna asta: „astfel cavalerul a devenit regina regatului”???!!! Eu nu-mi imaginez decat ca jumatate din populatia masculina si non-heterosexuala, a regatului, l-au facut pe ala „regina” lor. Pe sistemul „cavalere te-ai scos, in seara asta o sa fii regina mea”. Spus tare si apasat de unul din baietii din trupele de arcasi. Potriveala naibii ar fi ca pe „cavalerul-regina” sa-l cheme Marcu.
Asa ca, de-aia va intrebam la inceput, sunt eu defect sau si voua va suna „pe dos” ?
Finalul spotului, aici:
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=OADcoTdondU&w=480&h=360]
Ai dreptate e complet idioata. Mai ales cand zice Cif Cream. Asta e pt Naomi care saraca (-ul) asteapta de ani de zile sa stranga bani de operatie – cand de fapt trebuie doar sa (se) dea cu Cif Cream …
@alghenu, esti de belea. De unde ai scos-o pe asta cu Naomi. Da, da, da… „Noapte albastra….”
Incurcata treaba ,mai trebuie analizata…are un mesaj profund 😉
@tzucu, profund si incurajator, nu ?
Ce spot feminist!Cum sta ea,regina,in jilt,in timp ce cavalerul curata aragazul!Super flower power!Ma duc s-arunc Cif-ul din casa,e prea periculos:))
@JT, da trebuie inlocuit cu Mister Muscolo.
no!!!!!!!!!!!!!!!!!vezi ca si ala desfunda toate gaurile!instalatorul gel 🙂 🙂
si uite asa apare cur-cubeul la parada!
🙂 🙂
Poate MIster Proper….asta nu are treaba cu gaurile, dar spala pe jos al naibii de bine…:))))
S-a ales prafu’ de imaginea barbatului !
@carmina, nu stiu ce sa zic. Si ca sa speli pe jos, nu trebuie sa te apleci ? :):):)
:)))) La asta nu m-am gandit !
Era acum cativa ani o reclama „misto” la masini (cred !?) cu niste barbati al naibii de bine (sexosi, ar zice o prietena a mea). Nu avea nici o importanta ca aveau capul de animal….zebra, ghepard,…”animalele” acelea, chiar inspirau barbatie…:)
@carmina, vezi ? Deci spotul nu si-a atins tinta. Nu ai retinut la ce faceau reclama. :):):)
Era important ? Eu am crezut ca trebuie sa ma uit la „animale”…Oare pentru ca sunt blonda ? Nu, cred ca nu era important ! 🙂
@carmina, absolut deloc. Te-ai uitat fix la ce trebuia.
Nu înţeleg de ce femeile au obiceiul să înşusească unui produs cu proprietăţi pozitive, complet alte proprietăţi pozitive, diferite de cele demonstrabile ştiinţific, doar pentru simplul motiv că are proprietăţi pozitive. E ca şi cum ai încerca să cureţi cartofi cu maşina de spălat pentru că maşina de spălat curăţă bine. Exact aşa fac ele cu legumele şi fructele. Se spală cu ele în loc să le mănînce!
„Hmm, morcovul e sănătos şi bun. Înseamnă că, curăţă tenul şi face părul bogat. Ia să mă spăl io pe faţă cu el!” Şi aşa au ele o grămadă de creme! Serios! E mărar cu pătrunjel, castraveţi şi cu grăsime vegetală. Pula mea aia e salată de crudităţi, nu e cremă de faţă. Şi dacă tot e bun morcovul ăla, de ce nu încerci să ţi-l bagi în cur? Că e bun. În gură e bun, deci prin logica ta ar fi bun şi în cur. Cînd eram mic îmi vedeam toate rudele de sex feminin cu mîncare pe faţă şi îmi venea să le zic : „Nu! O faceţi greşit. Mîncarea se bagă în gură, nu pe lîngă ea. Nu ai cum să o digeri de pe frunte. Trebuie să ajungă în stomac!”.
Şi mă întreb de ce nu fac şi invers. Adică să ia un şampon care face părul mătăsos şi să-l mănînce. Că dacă catifelează părul, trebuie să catifeleze şi intestinul. Păi, nu? Aşa merge logica.
@R, logica ta e fara cusur. Din nou m-am kkt pe mine de ras. :):):)
Dupa ce am citit despre Cif cream | mihai
vasilescu’s blog, nu am putut sa nu le recomand si prietenilor mei din Romania.