Hai să vă spun o poveste despre o chestie care mă enervează îngrozitor de tare.
Cam o dată la lună, poate și la trei săptămâni, mâncăm de la McDonald’s. Da, știu, vă rog să nu începeți cu mâncarea nesănătoasă și cu fast food-ul. E ok, sunt matur, sunt vaccinat, știu exact despre ce e vorba. Nu mă frecați la cap cu chestii care nu mă interesează și pe care le cunosc foarte bine.
Facem asta asumat. Există doi oameni adulți în această casă care au decis că nu e nici cea mai mică problemă dacă o dată pe lună mâncăm de la McDonald’s.
Așa, acum că am stabilit asta, să revenim. Pentru că la mine în cartier nu există vreun McDonald’s, sunt nevoit să mă urc în mașină și să mă duc să cumpăr de la cel de pe Barbu Văcărescu, care are și drive.
Până aici, nimic neobișnuit.
Neobișnuit și extrem de neplăcut este doar că, aproape de fiecare dată, lipsește măcar un produs din comandă. Zic „aproape de fiecare dată”, pentru că n-aș putea să bag mâna în foc pentru toate comenzile, dar la ultimele trei comenzi cu siguranță a lipsit câte un produs.
Treabă care este extrem de enervantă, pentru că nu îți dai seama de asta decât când ajungi acasă.
Știți, când comanzi de la drive nu stai să verifici produsele, că nu prea ai cum. Ce să faci? După ce ți se întinde punga plină, să stai să le scoți în mașină, pe banchetă, ca să verifici dacă sunt toate produsele pe care le-ai plătit?
Păi ar dura o veșnicie, când comanzi pentru patru oameni n-ai cum să stai să le verifici la fața locului, oricât ți-ai dori să faci asta. În plus, cei care așteaptă în spatele tău n-au greșit cu nimic în viață ca să le faci așa ceva.
Prin urmare, de fiecare dată constați abia după ce ai ajuns acasă că ți-a lipsit un produs, treabă care pe mine mă scoate din minți, Nu pentru că am plătit acel produs și nu mi l-au dat, ci pentru că mi-l doream, că de-aia l-am comandat. Aș fi vrut să-l mănânc, dar uite că nu există.
Ah, da, nu știu cum se face că produsul care lipsește este întotdeauna dintre cele pentru mine. O fi karma sau ceva.
Nfine, având în vedere toate cele de mai sus, o să vă spun că marți, când am aterizat de la Budapesta, pentru că eram amândoi morți de oboseală și mai veneau și copiii de la școală, am hotărât să dau o fugă la McDonald’ pe Barbu Văcărescu, să cumpăr ceva să mâncăm, ca să rezolvăm cât mai rapid această problemă.
Buuun, mă urc în mașină, mă duc pe Barbu Văcărescu, dau comanda, ajung la fereastra unde trebuie s-o plătesc. Acolo îi spun băiatului care trebuia să-mi ia banii că îl rog să aibă mai multă grijă, să le comunice și colegilor, pentru că ultimele trei dăți mi-a lipsit câte un produs din comandă.
La care, ce credeți voi că-mi răspunde băiatul ăla? Îmi spune fix așa:
– Vă înțeleg, dar să știți că avem mulți colegi noi și poate că mai fac și ei greșeli.
Bă, voi înțelegeți ce zic eu aici? Omul ăla mi-a explicat că e normal să-mi lipsească produse pentru că, ce să vezi, există niște colegi noi. Aproape că-mi venea să plâng de emoție și să mi se pară normal că nu primesc tot ce-am plătit.
Ca să nu mai spun că, nu știu cum dracu’ se face, dar niciodată nu greșesc să-mi pună produse în plus. Colegii ăia noi îmi pun de fiecare dată în minus, o dată n-ar greși să pună în plus. Ciudat, nu?
I-am explicat cât am putut eu de diplomat și fără să mă enervez toate astea, după care am plătit și m-am îndreptat spre fereastra următoare, să ridic produsele.
Aștept câteva minute, după care apare o fată care îmi întinde punga cu chestii. Moment în care o întreb:
– Sunteți sigură că sunt toate?
– Da, zice foarte hotărâtă.
La care eu am continuat:
– Pentru că ultimele trei dăți mi-a lipsit de fiecare dată câte un produs.
Cred c-am apăsat pe vreun buton, că odată se îndreaptă fata aia de spate, se uită superior la mine și rostește apăsat:
– Nu eram eu aici să vi le dau…
Și continuă mai apăsat și mai hotărât:
– Știți, nu toți colegii sunt ca mine!
A, bine, boss, atunci am înțeles, asta e cu totul altceva. Am luat punga, am mulțumit și-am plecat plin de încredere spre casă.
Am ajuns, ne-am pus la masă, am scos produsele din pungă și ce credeți voi că am constatat cu stupoare? Nu bănuiți, nu?
Lasă că vă spun eu ce: lipsea un produs. 🤷♂️
Atât. Concluziile le trageți voi.
sursa foto: freepik.com

O fi politica lor sa mai scutească din TVA. Tu plătești TVA pentru toată comanda, ei baga la profit TVA-ul la produsul lipsa.
Si mai am o teorie. Nu cumva produsul care lipsește e cel cu cel mai mare conținut de colesterol si băieții aia noi de la Mec se gândesc la dieta ta?
Comentariu beton!40
Acum, că pui problema așa… 🤭
Dac-ar face toata lumea ca mine…
Pai nu stem noi specialii planetei??
Comentariu beton!11
Cred ca mai degrabă e politica lor sa mănânce gratis (ma rog, pentru ei). Adică.. zicea cineva ca angajații nu au voie sa mănânce din produse, asa ca le plătește cineva. Boss, cred ca nu prea arăți fioros, ca dacă arătai, sigur nu uitau nimic
Comentariu beton!11
Am pățit similar la mec Mihai Bravu in pandemie.
Mereu lipseau produse din mâncarea copiilor nu a mea.
Fiica mea a mica mănâncă burger doar cu ketchup fara castraveți mustar etc.
Odată au uitat sa îi pună burgerul.
M am dus înapoi la mec, aceleași texte că la tine, adăugat burgerii ajuns acasă. Guess what, nu aveau doar ketchup și nu a vrut să îl mănânce.
Aia de lucrează acolo sunt adormiți neatenți sau obosiți sau toate trei.
Ce e mai grav e că nu au voie să mănânce nimic din mec gratis și mai ciupesc din produse. Asta e ce cred eu.
De foame fura.
Când pățeam așa la KFC îi sunam și îmi spuneau da vin data viitoare că se revanșează idem la.mec unde îți dădeau cate o înghețată mcflury gen scuza că au lipsit produse.
Exact aceleași scuze. Ăla de la ghișeu că nu el a pus comanda. Nu sunt trainuiti să fie accountable pt greșeli.
Sau nu apuca sa fie trainuiti că își dau demisia dau pleacă. Au attrition mare.
Comentariu beton!16
E bine sa ai ai incredere in tine. Dar dupa parera mea prea multa incredere strica.
Sfatul meu? Comanda mancare chinezeasca. Rar sa iti lipseasca ceva. Ba chiar oti dau si in plus😁.
Confirm…Asa e, iti dau si in plus: mai un Covid, mai o supa de liliac, un virus al maimutei turbate… Dar e in plus, nu in minus.
Virusul maimuței turbate se ia mai ușor de la interacțiunea aprofundată cu specimene ce și-ar găsi locul în matracuceala aia TV, „Atolul fornicației”, sau cum naiba se numește.
@Claudiu, gratis e gratis si trebuie sa te bucuri ca atare de cadou😁.
@Claudiu are yankee o explicație: Care e diferența dintre Wuhan și Las Vegas? Ce se întâmplă la Las Vegas rămâne în Las Vegas.
Nici măcar n-au avut bunul simț să-și ceară scuze, să spună că încearcă în viitor să fie mai atenți, bla, bla-uri de-astea! Te mai și sfidează! Angajatorul lor habar n-are de treaba asta cred. Că dacă angajatoriul știe, atunci e grav și nu mai e nicio șansă de remediere.
Asta cu „nu toți colegii sunt ca mine” te-a uns la inimă, este? Deja credeai că e perfectă comanda, poate chiar ai ceva în plus, o mică atenție! 😜😜😜 Pe naiba!
Stai linistita ca toate lumea stie =))) Dar nu intereseaza pe nimeni. Rar dai peste vreun sefut cu mai mult bun simt, in general sunt si mai sfidatori si cu tupeu decat echipa de la casa/back. Trist, dar adevarat.
În secunda următoare cu toată oboseala și foamea urcăm în mașină și îi băteam la fată de cap, eu sunt cam sensibil la chestii din astea, mai pățesc uneori cu produsele la reducere pe raft și la casă îmi aplică alt preț, i-am prins și de atunci fac poză la prețul de pe raft și consult cu ce apare pe bon, de fiecare dată mi-am primit înapoi bani, la noi mi s-a întâmplat la Carrefour, unde dau cu sapa la un hypermarket cu nume european, Danube.
Keep caaalm…
La Drive exista mai mereu un loc imediat dupa locul de preluare unde poți staționa și unde poți arunca o privire în punga. Pierzi puțin timp și un “subiect”, dar hey …
Comentariu beton!17
Ah, da, ce chestie, habar nu aveam că există. Efectiv, vă urăsc pe cei care veniți să-mi explicați căcaturi din astea. Să stai tu să numeri pe banchetă, în mașină în jur de 20 de produse. Pe care, nu-i așa, trebuie să le scoți pe toate ca să confrunți cu bonul, că nu umblu cu pix după mine ca să le bifez pe cele verificate. Îți zic, efectiv vă urăsc pe cei care veniți să-mi explicați că sunt prost, voi fiind deștepți.
Ca să nu mai spun că, deși tu nu-ți dai seama, ai făcut clasicul românism de a da vina pe victimă. Eu sunt de vină că nu m-am dus în parcare să număr produsele, să pierd un sfert de oră și să ajung cu ele reci acasă.
Bă, nu mai dați vina pe victimă, în pula mea, că dacă era mă-ta în locul meu, nu cred că dădeai vina pe ea.
Victima de fast-food nu este o victima serioasa, este doar o falsa victima care in mod hilar se încăpățânează sa nu înțeleagă ca paguba sa a fost de fapt un câștig.
Comentariu beton!43
Da, exact. 🤦♂️
Am dat o comanda mai mare la Auchan. Dupa ce vine curierul (român, btw) desfac pachetele si repartizez produsele unde le este locul. Un pachet de cafea Jacobs. Dar s-a schimbat ambalajul? Era fara cofeina. Sun la dumnealor „Da, dar știți asta e mai scumpă, greșeala noastra, ne asumăm paguba”. Eu foarte fericită! Dupa ce m-am rațoit la ei a venit un alt curier, care a luat corpul delict și mi-a lasat o cafea adevărată. Tot român si acesta. Daca era asiatic as fi refuzat întreaga comandă!
Comentariu beton!21
De ce ai fi refuzat întreaga comandă dacă ar fi fost un curier asiatic? Eu sper că îmi scapă mie vreo nuanță, altfel este un rasism de-o josnicie pentru care momentan nu găsesc cuvinte.
Comentariu beton!23
Nici eu nu înțeleg de ce-ar fi refuzat comanda, dar, hei, cine sunt eu să judec suveraniștii?
N-ai mai citit nimic din ce a scris Elvira pe la alte postari?
@elvira, sorry, nici eu nu m-am prins că era ironie. 🤷♂️
@Lila, aici comentează sute de oameni zilnic, realmente sute. Mi se pare puțin exagerat să ai pretenția să rețin ce gândire are fiecare.
De fapt, nu doar ”puțin” exagerat.
@Elvira, scuze, nu prinsesem ironia.
Am stat și-am recitit comentariul, sar tot nu prind ironia. Ce-i drept, m-am mirat c-a scris @elvira așa ceva, dar la cum se schimbă oamenii în ultima vreme, uneori brusc, peste noapte, am încetat să mă mai mir. Scuze, Elvira, dar nu m-am prins că era ironic.
Scuze. Credeam că este evident că faceam o aluzie la Mihai Neamțu.
Comentariu beton!20
Pățit la McDrive așa ceva o singură dată. De-atunci nu mai comand la McDrive nici mort, ci merg înauntru și verific în fața lor ce-i-n pungă.
Fac asta indiferent cât de rupt de foame sunt.
Comentariu beton!29
Nici nu m-as fi asteptat la altceva!
Comentariu beton!11
Fara niciun dubiu, daca luai familionul sa mancati ca niste oameni normali la masa, pe terasa, nu aveai(aveau) cum sa greseasca aia! In alta ordine de idei eu nu cred ca de 3 ori pot sa sa greseasca aia,gresesc retetele, dar stau macar acolo un minut sa vad daca daca au pus 6, 7 in loc de 5! Pai eu muream cu chioscul de ras si il rasturnam daca se intampla macar o data! Intram peste ei cu bonul si sacosa! Nu bate bro! S.o iei de 3 ori,,,,,
La următoarea comandă presupun ca tragi pe dreapta și verifici conținutul.
La noi (da și aici doi adulți consideră că o dată pe lună n-au chef de mâncare și cumpără de la Mec), deși nu este departe din cauza aglomerației de multe ori comandăm acasă. Ori de câte ori s-a întâmplat vreo eroare am raportat și am fost recompensați, doar că e frustrant când ceilalți își mănâncă produsul comandat și eu stau și mă uit.
N-am cum să verific în mașină produse pentru patru oameni decât dacă vreau să ajung cu ele sloi. Și-așa fac peste 25 de minute de la mec până acasă.
Și da, aș prefera să comand la livratori, dar, tocmai din cauza distanței, nu pot s-o fac pe niciuna dintre platforme. 🤷♂️
Mc Donald’s: „I’m missin’ it!”
Ar trebui să împrumute sloganul de la Cora: „Ştii de ce revii!”
Comentariu beton!33
Fata are dreptate: colegii ei au penis, ea nu 🙂
Comentariu beton!11
Sau poate e invers.. 🙂
Comentariu beton!12
Am pățit și eu, atat la McDonald’s cat si la KFC. Cel mai mult ma scoate din minți când lipsește paiul. Mai uita sa pună sosul uneori. Chestii mici.
Si noi mancam de la ei din când în când, la fel nu mi se pare o tragedie.
Ma gândesc ca la cât este de aglomerat, la cum vin comenzile pe banda rulata, cu sute de produse, se mai întâmplă să uiți sa pui ceva. Dar atitudinea lor strica orice urma de empatie, când am verificat pe loc și le-am zis s-au uitat la mine de parca le ceream bani din salariu…
Păi eu m-am enervat când mi s-a explicat că e normal să nu primesc toate produsele că sunt colegii noi. Plm, de parca asta e problema mea.
@Mădălina: și la mine se uită strâmb, da’ le spun sarcastic: pe banii mei vreau produsele mele. 😎
@MV, probabil că băiatul respectiv a vrut sa explice de ce se întâmplă aceste omisiuni, dar corect era să înceapă cu ”ne pare rău pentru cele întâmplate, ne cerem scuze si vom încerca sa evitam pe viitor asemenea situații. Doar ca explicație, probabil aceasta s-a întâmplat pentru ca avem adesea angajați noi care se descurca mai dificil. Ne cerem scuze!”
Sigur ați fi fost mai puțin supărat, cred…
Greta, era o ironie 🤦♂️ N-ai mai citit nimic din ceea ce a scris Elvira prin alte postari?
Ai mai postat o dată, mai sus, ți-am răspuns acolo. Putem încheia subiectul, totuși?
Nouă ni se întâmplă asta la un supermarket. La unul singur, nu mereu, dar destul cât să fie ciudat. Mergem sâmbăta pentru cumpărăturile săptămânale și acasă când ne uităm pe bon constatăm ba că a facturat 2 cutii de brânză când noi nu luaserăm decât una, ba că a facturat altă apă minerală decât ceea ce cumpăraserăm noi (aia de pe bon fiind un pic mai scumpă) etc.
Sigur, ne-am putea uita pe bon acolo, dar cum am zis – sunt cumpărături săptămânale, multe chestii (unele mici) adunate, efectiv nu avem nervi pentru așa ceva.
Nu e aceeași persoană la casă, dar după câteva experiențe de astea nu prea mai cred că e o întâmplare.
Dar supermarketul ăla are chestii bune, ne e greu să renunțăm la el. Probabil încă nu ne-am enervat suficient de tare.
Am zis că la un moment dat tot mă apucă pe mine strechea și m-apuc de controlat. Dar dacă tocmai atunci e totul OK? 😀
Comentariu beton!11
De când au părut casele self service, nu m-am mai dus niciodată la casa. Totuși, o data, în Carrefour, la casa self, scanerul vieții mi-a luat un produs de doua ori. Evident, am chemat-o pe cocoana aia care păștea casele self check, sa-i spun ca mi-a pus produsul de doua ori pe bon, si sa anuleze o poziție. A dat niște ochi peste cap, ca „nu dormi cu produsul în fata scanerului”, de mi-a venit sa-i fwt una, sa-i zboare aerele de superioritate din cap 😑
Comentariu beton!22
Getränkemarkt DE, acum mulți ani.
Vînzătorul m-a ochit că sînt străin și s-a gîndit probabil că asta o fi însemnînd că sînt și prost, deci mă poate țepui.
Prima zi, iau eu apă minerală, suc, bere (nici nu mă gîndesc să verific bonul la fața locului, doar nemții sînt corectitudinea întruchipată, nu?) ajung acasă și văd că pe bon am marcate 2 ape, luasem doar o sticlă.
Ok, cu Pfand cu tot era sub 1 euro.
Zic poate e greșeală, dar devin atent, mai ales că trebuia să țin bine socoteala euroilor, să nu rămîn în pană înainte de a mă întoarce acasă.
A doua zi, tipul crește miza, marchează 2 sticle de suc de portocale în loc de una, vreun euro jumate.
Eu, cu totalul deja făcut preventiv în cap, mă uit pe bon și zic: e o greșeală.
Șmecher, sigur pe el: nu se poate.
Îi arăt produsele, bonul și greșeala.
Ah, scuze, greșeală.
Zic: nu e nici o greșeală, ieri ai făcut la fel.
Fii atent aici, n-oi fi știind eu germană (dialogul se desfășura în engleză, cît o fi priceput) dar aritmetica e la fel și pe limba mea !
De atunci să vezi cît de respectuos mă saluta 🙂
Socoteala era simplă: clientul era atent să-și culeagă produsele de pe bandă și să le așeze în coș, iar el scana scurt de 2 ori același produs.
Nu putea lua banii cash, dar la plecare lua produse gratuit de contravaloare.
Probabil era o practică curentă, un calic ca mine a fost atent la bani, dar ăia cu bani, care luau, mai ales pe weekend, tot felul de băuturi de sute de euro- lăzi de bere, multe sticle de alcool, baxuri de apă și suc, nici nu băgau de seamă că li se ciupeau cîțiva euro, vînzătorilor li se aduna destul.
Pt mine s-a dus atunci legenda corectitudinii nemțești, am învățat să fiu atent.
Comentariu beton!14
A.H, “legenda corectitudinii nemțești” a fost creată și întreținută de oameni naivi. Nemții sunt tot oameni, cu bune și cu mai puțin bune. Trăiesc în Germania de 18 ani, am un imens respect față de țara asta și de ceea ce îmi oferă, dar tot nu înțeleg de ce unii au pus-o pe un piedestal…
Evident e karma, iti transmite sa nu te mai indopi atat grasule 🤣🤣🤭 sau sa bagi shaorma de La Baiatu, ca aia nu ratează ingrediente. Mai ales ca eu ma duc sa iau shaorma din locatie, cand sunt la birou 😏 Cat am stat in București, in Berceni, mai comandam de la KFC de langa Sun Plaza si mai greseau si cei se acolo. Dar o data chiar i-am contactat si mi-au adus cele doua sucuri lipsă si am ramas si cu cele două sosuri Glenn puse in plus 😁
La KFC-ul din Shopping City Galați am impresia ca au pus ulei în friteuze la inaugurare, și tot în ala prăjesc și acum, după 3-4 ani. La început mi-a plăcut puiul lor, după care a început sa fie din ce în ce mai maroniu. Ultima data a fost aproape necomestibil, asa ca m-am lecuit de KFC
Am avut și eu cateva experiențe neplăcute cu KFC, dar nu m-am lecuit încă 😆 Am renunțat la aripioarele picante dupa ce am primit cateva cu vedere la piele si pene 🤣 Si m-am enervat maxim cand am incercat o dată crispy nepicant 😒 Erau filet bites mai mari, atât 😤 Nici un Dumnezeu nu aveau.
Din pacate sunt corporatii si managementul nu are o legatura cu ceea ce se intampla in teren. Dar absolut deloc. La drive-ul de KFC cam in 80% din cazuri lipseste ceva. Di daca mananci in restaurant McD tot vei observa ca nu pun toate produsele dar te poti intoarce si cere la loc. Ce ma enerveaza maxim e asteptarea de ridicare comanda la Mc. De fiecare data iti apare bonul pe un ecran si f f rapid se spune ca il poti ridica. Dar ce sa vezi in 100% din cazuri e ceva fake. Oamenii apasa pe butoane deoarece kpi-urile tb sa iasa. Care e realitatea e alta poveste. Am scris celor de la Mc. Cica au verificat exact Mc din Park Lake si ca de acum inainte bla bla bla. Si nu e nimic diferit. Pui kpi prost si restul e doar o cursa de fentare a masuratorilor. Peste asta pun AI si e si mai marfa. O sa spuna ca ei fac comenzile in cateva milisecunde.
Acu’ două zile, se face consiliu în familie și hai să comandăm mc: 2 meniuri mc chicken, 2 meniuri aripioare; dăm comanda, plătim taxa de virare rapidă, vine curierul, desfacem punga, stupoare: 8 mc puișori, un happy meal și o fanta; mă uit pe bonul atașat de pungă, era ce comandasem; ne gândeam că undeva, niște copii așteaptă mc puișorii, poate era ziua vreunuia. M-am enervat, m-am urcat în mașină, m-am dus la Mc, am făcut scandal; că s-a greșit; înțeleg, dar mereu lipsea ceva din comandă, de data asta lipsea cu totul; la ce căcat mai plătesc curierul dacă vin personal? cine îmi plătește benzina? mi-au dat comanda , am verificat pachetul în fața lor, le-am zis că nu mai am încredere. Am văzut că mi-au pus și două plăcinte din partea casei. Cred că o să merg personal data viitoare
Deoarece si eu mi-am luat teapa asta de la ei, voi comanda doar in restaurant, iar in momentul cand imi vor da punga o voi deschide in fata lor si o voi verifica.
A si ma mai enevreaza ceva la Mc si anume, daca am doua pungi cu mancare, de ce trebuie sa cer eu o sacosa cu manere si nu e logic ca trebuie ei din start sa imi dea comanda in sacosa?
Acelasi lucru se intampla si la KFC, dar intotdeauna la McDonalds Militari, ala de dinainte de A1. Abia astept era robotilor 🙂
Ș-o să-ți anuleze robotu’ comanda pentru c-ai colesterolu’ prea mare, iar în loc de Cola o să-ți dea apă de la robinet c-o să-ți spună că stai prost cu glicemia. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Dar banii n-o să-i mai vezi.
Comentariu beton!25
Eu in cazuri de astea am un principiu: daca nu pot sa-i conving ca am dreptate, macar ma asigur ca ma vor tine minte.
Ia sa te fi apucat tu (da, cu riscul ca ti s-ar fi racit mancarea) sa stai acolo in rand pana verificai toata comanda, provocand si supararea celor din spatele tau. Stiu, e o decizie greu de luat, sa-i faci pe altii sa sufere, dar asa sigur te-ar fi tinut minte si ar fi fost (poate) mai atenti la detalii pe viitor.
Nu cred ca ar fi rezolvat nimic (in afara de verificarea comenzii si umflatul venelor celor din spate). La drive nu iti amintesti de nimeni, vezi oamenii pt un timp mult prea scurt, iar unii nici macar nici nu se uita la clienti. Le intind posul sau le iau banii si ura si la gara. Ca sa nu mai vb de cati angajati sunt pe acolo, iarasi sunt destul de slabe sanse sa pici pe aceasi persoana de suficiente ori incat sa te tina minte. Last but not least, cine vrei sa te tina minte? Cel care incaseaza (care nu se uita la tine) sau ala care pregateste/preda comanda (care nici ala nu se uita la tine) …. Daca intri si faci scandal, da, te cam tine minte lumea. Si atunci depinde peste ce manager dai… Ce mi se pare trist e ca nu au inteles ca un „Ne cerem scuze, uitati produsul care lipsea, vom fi mai atenti data viitoare, va dorim o zi buna” te duce mult mai departe decat „Avem colegi noi” :))
Comentariu beton!18
si asta e adevarat.
La fel mi se întâmplă și mie. E bătaie de joc.
Eu mă duc și le iau de la un Mec de lângă mine. De fiecare dată când mi-a lipsit ceva, am lăsat un comentariu cu codul ăla de pe bon. O dată, m-am dus înapoi, că m-am enervat rău.
Le spun de fiecare dată să verifice că s-a pus totul conform comenzii, mai ales că, la mine, sunt și clienți cu pretenții (Big Mac fără ceapă etc.). Oamenii se execută fără comentarii. Uneori descoperă că s-a uitat un sos sau un cartof.
Că „sunt colegi noi” – ce mă interesează asta?
Pățesc la fel, de putinele ori când mai luam ceva de la Macdonalds, ceva lipește. Și normal că luând tot de la mcdrive văd tot acasă.
Ultima dată când mi-a lipsitceva, am avut drum prin zona Macdonalds a doua zi și am mers și le-am zis… surpriză, mi-au dat produsul lipsa fără să verifice ceva, semn că probabil e ceva normal.
Și asta se întâmplă în Cluj, deci nu e doar la București.
Și am pățit să lipsească chestii la mai multe locații din oraș, probabil e politica firmei.
Cred ca e boala generala la Mc. Acum două săptămâni am fost cu toată familia la minigolf si dupa ne-a apucat foamea. Desi eu evit fastfood-ul de obicei, am zis sa nu stric cheful tineretului. Am mancat acolo, deci cu atat mai nesimțit mi s-a parut ca lipseau cinci produse( noi eram 7 adulți). Si mai de noaptea mintii a fost ca fiul meu a trebuit sa explice la trei persoane diferite ca lipseste ce lipseste si sa aștepte jumătate de oră sa i se completeze comanda. Si asta se întâmplă în Germania!
@Maria: colorații nu „știe” carte. 🤣🤣🤣🤣
Si eu bag un McD lunar, asa, de regula destul de multe produse, ma ghiftuiesc. Doar ca nu ma duc sa iau, comand cu tazz/wolt. Pot sa zic ca acum ceva timp (1-2 ani), nu exista situatie in care sa nu lipseasca ceva. O data a lipsit chiar produsu principal (un burger d-ala mai scump sau un big mac, nu mai stiu). Dar pt ca luasem oricum mult, m-am saturat. Insa in ultimul timp, pe cuvant, nu a mai lipsit niciodata nimic. Cel putin in ultimul an as zice.
Nu v-ați prins voi, dar asta intră în job description. Nu angajează personal care nu uită.
Și la mine, la cele 2+1 McD din apropiere se întâmplă asta.
Chiar i-am întrebat dacă e sarcină de servici.
Diferența e că eu chiar stau și fac inventarul la ridicare.
Doar la suci mă prind acasă că uneori e apă chioră. Că încă nu am învățat să la gust pe toate la preluare. 😀
Cred ca astia fac special asa, ca sa vi se puna pofta-n cui de McDo. 😆
Eu nu am pb cu ei pt ca nu merg la drive. Si nici la ei, in general. O data pe an, maxim de doua ori se intimpla, daca sintem pe drum si nu am prevazut asta.
Insa am pb cu supermaketul. De aia citesc si in casa preturile, iar ce imi scapa ajunge la casa centrala. Am inca memoria buna si stiu preturile, asa ca nu scapa daca au gresit.
O data, anul trecut, am stat o juma de ora pe capul lor, alt magazin. In raion era afisat un pret, la casa a iesit cu 7 euro mai mult.
Plus ca trebuia sa am un bonus pe card. Nimic nu mersese. Cocoana de la casa centrala nu stia/voia sa faca reducerile, facea niste calcule aiurea, ca m-am si enervat si i-am zis ca matematica n-a dat-o afara din casa.
In fine, am plecat dupa ce a venit sefa si mi-a dat cash tot: si bonusul ce trebuia sa vina pe card, si cei 7 euroi.
Dar trebuie sa ai timp.si nervi pt asa ceva…. eu eram gata nervoasa atunci, m-au prins la fix ca sa ii descarc 🤣🤣🤣
Acu’ mai bine de 10 ani s-a deschis si la noi in urbe un Mc Do. Ca si tine, mergeam cam o data pe luna, copiii luau câte un Happy Meal, noi câte un meniu. Ei, si cum le luam noi la drive, ne-am lovit de aceeasi problema: un produs lipsa de (aproape) fiecare data. Tot de fiecare data le ziceam sa fie atenti, ne confirmau ca sunt, ajungeam acasa si nema produs!
Am inceput sa evit Mc Do-ul când au scos sticlele de apa minerala (eu nu luam Cola sau Sprite) si le-au inlocuit cu pahare de apa pe care trebuia sa le platesti, bineinteles! In plus, cum nu mai mânca nimeni in familie Happy Meal, ne-am dat seama ca 50 euros e cam scumput pentru cât e in pachet.
Pe acelasi principiu, comandam uneori kfc. De obicei lipsesc cu desavarsire paiele, hai sa zicem ca asta nu-i o drama. Destul de rar, mai lipseste cate un sos. Iar alteori se incurca comnezile cu totul. Am primit odata comanda unora (5, dupa numarul de cartofi) in locul celor doua meniuri ale noastre. Teoretic ar fi trebuit sa fim bucurosi, dar m-a scos din minti ca am ratat tarta cu ciocolata pe care o adaugasem cu mare pofta. Am semnalat/reclamat si mi-au returnat banii de tarta. Per total, KFC imi par destul de civilizati si atenti fata de Mc. In schimb livratorii sunt de toata jena. A venit o comanda intr-o seara dupa vreo doua ore – curier, Geta, care livra cu masina si s-a scuzat ca e trafic si s-a stricat si aplicatia… asta la Glovo. La Bolt, ne dau tarcoale al-de Zahir pana ametim, desi adresa e clara, casa la curte.
Sa vina dom`ne, robotii, sa livreze corect si prompt!
De când au părut casele self service, nu m-am mai dus niciodată la casa. Totuși, o data, în Carrefour, la casa self, scanerul vieții mi-a luat un produs de doua ori. Evident, am chemat-o pe cocoana aia care păștea casele self check, sa-i spun ca mi-a pus produsul de doua ori pe bon, si sa anuleze o poziție. A dat niște ochi peste cap, ca „nu dormi cu produsul în fata scanerului”, de mi-a venit sa-i fwt una, sa-i zboare aerele de superioritate din cap 😑
Tragi frumos mașina în parcare și faci inventarul la produse, mai ales că văd că e o problemă recurentă. Atât de simplu!
Decât să-ți mai moară niște neuroni la fiecare comandă. Bineînțeles de oftică, nu din cauza ”mâncării”.
Eu locuiesc în raza vizuală a acelui Mc, nu am călcat pe acolo de minimum 5 ani… Mai poftește perechea din când în când din cauza mirosului care se propagă în cartier, și atunci mă sui în mașină și mă duc la Vivo.
Io zic să comanzi prin Glovo,cine greșește plătește; mi-au venit produse minus ,am dat mesaj imediat,in 10 minute,și în alte 10 am primit despăgubire de la Glovo.Nici nu mai străbați atâta drum și nu mai rămâi cu pagubă.Ce spui tu aici e furt pe față,scurt și clar.
Nu livrează Glovo mec la mine. 🤷♂️
Nu mai comand online si nu mai iau de la Drive, fix asta patim si noi de fiecare data. Satu Mare …
Sa-mi trag palme – io credeam ca numai mie.
Mi s-a intamplat si la Morarilor si la Mega mall – din pachet lipsea cate un lucru.
Si ma’nerveaza rau. Si daca ar fi fost o data sau de doua ori, as fi acceptat, dar a fost cam de 5 ori cu 3 incercari ale mele de reclamatie.
Nu stiu daca scrie prin comentarii (ca m-am strepezit la unele), dar io am incercat sa fac reclamatie oficiala. kkt-ul ala de aplicatie sau iti spune ca a intervenit o eroare neasteptata si sa incerci mai tarziu, sau se trimite un mail despre care nu mai auzi nimic. Incep sa am boala pe ei ca pe Leonardo.
Oricum, ma prind foarte rar pe la ei de cand cu „erorile” astea.
Din cauza copiilor trebuie sa mancam Mec sau KFC in mai toate city break-urile. Aproape de fiecare data am patit sa lipseasca cate un produs. Imi spunea un prieten din Londra ca ar fi o practica uzuala ca atunci cand clientul cumpara la pachet sa se doseasca un produs pe care sa-l consume angajatii mai tarziu. De mai multe ori am patit sa ma intorc sa le atrag atentia ca imi lipseste ceva, iar produsul sa fie gata pregatit asa mai intr-un coltisor… sori for za mistache ser si aia e…
Am ras cu zgomot la sfarsit… Se uita toata sala la mine! Te inteleg perfect! Am aceeasi filosofie cu mancatul de junk food, doar cs noi mancam de la KFC.
De obicei iau eu seara si apoi traversez strada si sunt acasa… deci la mine e aprope; tot cam o data pe luna.
Rezolvarea aplicata de mine: Dupa ce de doua ori mi-au lipsit produse, a treia oara, am chemat managerul cand mi-a fost data comanda, de fata cu angajatul.
Discutia a fost cam asa, pe un ton extrem de calm:
In ultimele dati mi-au lipsit produse! Esti sigur ca e tot in punga? ( eu catre angajat)
DA!
(Ma uit la manager de la cei 1.85 si 85 kg, rupt de foame de la sala): Daca desfac punga aici si lipseste ceva ti-l dau cu capul de tejghea pana ma ia cu politia de aici!! (Big smile!!)
Managerul catre angajat: Verifica ce ai pus acolo!
Angajatul…. (Deschide punga, se uita la mine, se uita pe comanda… si mai pune un sos)
Comentariu beton!13
cre’ca asta e singura solutie. dar terbuie sa o faci tot timpul.
Merge și dacă ai 1.89 și 104 kg? Întreb pt un prieten. Glumesc, după speță din primul coment.am zis că vreau sa îl văd pe manager și era un sfrijit la așa 48 kg și nu îmi venea nici până la umăr,.să îmi livreze comanda in parcare. Nici ce sa bat la el nu era. Și comanda tot greșită.
Când am ajuns acasă și am văzut că auu greșit și a doua ora am zis că e clar. Stat se poate. Sa angajeze niste maimuțe dresate că mai rău nu are cum sa fie zic.
Măcar maimuță zâmbește și uiți de supărare.
Sau să bage chelnerițe că la hooters.
Soluții există dacă.manajmentu are voința și imaginație;).
Nu pot să cred! Și precis că tot din meniul dumneavoastră lipsea produsul.
70+ comentarii și unul nu s-a găsit bun creștin să-ți zică de faptul că fast food e cam nasol, și chiar și în cadrul fast food McDonald’s e varză. Nu zic că îngrașă, că asta-i problemă rezolvată cu fasting food, sau ceva de genul.
Acum să citesc și articolul, să văd dacă n-ai strecurat niște remușcări pe acolo.
Prima dată poate fi greșeală, a doua oară poate fi o întâmplare dar a treia este direct nesimțire. Eu nu iert a treia greșeală pentru că asta ar însemna că mă iei de prost.
Patesti prima data – asta e, se intampla!
Patesti a doua oara – hopa!
Patesti a treia oara si nu verifici – Unde? In parcare! – E chiar vina ta!
Patesti a patra oara si nu verifici – Unde? In parcare! – Tie-ti chiar place sa fii pacalit!
Acu’, lasa, macar ai facut rost de un articol pe blog.
Daca si a cincea oara o s-o patesti, atunci chiar esti indragostit de sentimentul de a fi pacalit.
Schimbati cu KFC, ei mereu pun produse in plus 😆
Calitatea serviciilor a scăzut extrem de mult. Nu sunt fan Mc si am o singura plăcere la ei, shake-ul. Asa ca rar, vara, dupa ce alerg pe Lacul Morii, trec pe la Mc si-mi iau un shake mare de ciocolata. Aștept pentru shake-ul ala ca pentru o mare comanda. O data (vara asta) mi-au dat shake de vanilie, iar altă dată mi l-au dat topit jumătate.