În ziua 8, care din păcate este și ultima, mi-a venit în sfârșit răndul să mă joc cu BMW X5. Și zic „în sfârșit” pentru că mașina asta este la propriu din altă clasă și altă ligă. Cei 400 de cai de sub capotă (394 ca să fiu foarte precis) spun tot ce era de zis. Mi-a plăcut, a fost mișto, pe alocuri chiar adrenalină pură, și m-a făcut să mă întreb cum s-o simți senzația să poți să dai aproape 80.000 de euro pe o mașină? Sper să ajung s-o cunosc și eu când o să cresc mare.
Da, una peste alta a fost o experientă șmecheră, o să revin zilele astea, după ce mă mai liniștesc un pic, cu articolul despre cum am văzut și simțit eu fiecare mașină din CarsAndRoads.
Până atunci, aveți aici și ultimul video cu rezumatul zilei:
Și ultimul set de poze, desigur. De data asta vă rog eu să vă uitați la cele din dronă. Când o să le vedeți, o să înțelegeți exact de ce.
P.S. Pozele din vie și din cramă s-au făcut prim amabilitatea celor de la Beciul Domnesc, cei care au avut grijă de noi la Focșani.
Atât pentru ziua 8 din CarsAndRoads by Michelin
🍀 Green Partner: Banca Transilvania prin BT Leasing
⛽ Alimentat de: MOL Romania
🚗 Mobilizat de: Autonom
💻 Tehnologizat de: Server Config
De fapt obiectivul vostru a fost să mergeți la cramă. Zi așa.
Comentariu beton!31
Să știi că acum cred și eu asta. :)))
degeaba au fost dacă-s treji la ora asta…
Comentariu beton!13
@costicăm, păi io sunt treaza la ora asta, cu sau fără tur. 😁 Dar pe aici se mai doarme încă.
@MV: ești „trează”? 🤭
Bun vin. 👍
Comentariu beton!21
Sunt trează de la 7:14. 😁
John 😅
Nici nu observasem😁
– Voi, in Moldova, in fiecare zi beti asa de dimineata?
– Aaaa, nu. De exemplu duminica bem de vineri
Comentariu beton!30
Altfel spus, azi e ultima zi în care spunem #wehatemihai?🤭
Comentariu beton!15
daaa 🙁
Suferim alături de tine…😊
Șerif am o curiozitate: pe traseul de xxx km câți y milițieni ai văzut?
Băi, au fost ceva echipaje, că m-am și mirat. După care am găsit explicația. Se vede din poze că am ales trasee destul de libere, fără mult trafic. Ei, acolo te pui la pândă cu radarul, că acolo le vine șoferilor să dea talpă.
Frumos, bravo voua. Va invidiez.
😇
Fetească neagră din 1952! WOW
Câtă vie și cât vin ….
Superbe poze! Drum bun spre casă.
Cea mai veche sticlă de acolo e din 1949. Am avut-o în fața ochilor.
Nu am condus și nu am avut niciodată ceva de la BMW. Și zic ”ceva” pentru că – primul produs bavarez văzut de mine a fost … o motocicletă din 1940. Cred că era rămasă în urma nemților, în al doilea război mondial. Proprietarul se numește (sper că mai trăiește) Ilie și lucra într-o … sculărie (ironic rău!). Arăta extraordinar motocicleta aia iar omul o întreținea cu pasiune și efort (că vorbim de 1990 așadar canci piese de schimb pentru o mașinărie veche de 50 de ani).
Revenind, e haios că de bavarezi râd toți ceilalți nemți: varză sărată cu cârnați și bere. Dar de BMW nu prea râde nimeni. E o chestie de atitudine, de respect pentru tehnologie. E greu de descris cu cuvinte o poveste corectă despre firma care are oameni angajați inutil (ăia care montează manetele de semnalizare 😛 ).
Felicitări pentru întreaga experiență.
Comentariu beton!25
Și e și mai trist că în România s-a ajuns la o poziționare pe piață a BMW-ului ca fiind o mașină pentru cocalari și bombardieri. Când, de fapt, omul face mașina, că poți să fii cocalar și într-un Opel Astra.
Nu fac pe deșteptul dar cred că am început să știu de cine e condus un BMW când îl văd în trafic. Fiindcă sunt multe și poți face comparație. Fiindcă am și eu ceva ani de șofereală și văd și stilul de condus. Nici asta nu e ușor de exprimat când nu ai talent la scris. 😀 😀 😀
Am avut Opel Astra 12 ani. Am mers și la întâlniri. Nu am văzut bombardieri și cocalari. In schimb in BMW ii vad zilnic. E mașină preferata de bătăuși și infractori mărunți. Pentru că fuge repede.
Comentariu beton!18
Din păcate la noi sunt 2 mărci compromise:
Mercedes = coteț de c***i (niște veri de-ai lu’ iliescovici)
BMW = mașină de cocalarus
Oare fervenții apărători ai ursului vor trece acum pe Lada că tot a „vândut” Reno pe o rublă fabrica din moskaw?
Eu am observat, în timp, că sunt tot mai mulți șoferi de BMW în București care chiar semnalizează în trafic și își țin herghelia de căluți în frâu, că deh, acestora nu prea le place să le dai galop pentru 10-20-100 de metri ca apoi să le tragi de căpăstru la primul semafor sau alt obstacol. Circulă chiar frumos, elegant, civilizat. Desigur, alți șoferi de BMW probabil că-i consideră o rușine pentru comunitatatea din care fac cu toții parte, dar hey, nu e ca și cum ar trebui să le pese de considerațiile dumnealor, nu?
Comentariu beton!12
Problema nu e neaparat ca s-a pozitionat ca masina de cocalari. Problema este ca masina e vai mama ei la fiabilitate (calitatea reperelor dupa 2000-2005 a scazut dramatic, devenind practic o „chinezarie” ieftina sub un badge inca respectabil).
Doi, poate mai important decat toate, este ca reprezentanta marcii in RO este un shmen penal cu spate politic care fura clientul pe toate partile. Din cauza asta si problemele tehnice ale masinilor, desi nu putine, sunt amplificate de amatorismul absolut si bataia de joc din service.
Sigur, toata industria auto a comutat pe ieftinache de multi ani dar te astepti ca marcile consacrate sa faca macar efortul de a pastra aparentele.
@Victor bavarezii sunt țărani fuduli, din ăia cu şireturi la sacou/vestă în loc de nasturi. Exceptând cei din oraşele mai răsărite sunt destul de încremeniți în timp ca concepții de viață și fideli tradițiilor
E evident de ce e preferat BMW: se conduce ușor și comod, fix pentru țăranii ăia nesofisticați. Să mergi prin Dörfer (sate) și drumurile dintre ele care sunt înguste, șerpuite și deluroase pe care nu rareori umblă mamuți agricoli necesită mașini pe măsură. De aia şi țăranii mai scăpătați încearcă dacă nu BMW atunci Audi sau Mercedes. Mașini puternice, agile să sară de pe loc în depășire (să zic așa), fără să ceară abilități deosebite de șoferie. Și să nu se strice așa repede. Cam ceea ce au nevoie și cocălarii (care în plus apreciază vibrația motorului transmisă biluțelor din scrot). Pe celelalte mărci (obișnuit)e te faci șofer. Evident sunt și modele mai de excepție destinate templierilor.
Io-s dublu cocălar dacă am atât 2017 BMW 750d xdrive cât și și 2014 Opel Astra 1.4 turbo? 🤭🤣🤪
Ahahahahahahaaaa. 🤭
Parcă e moment din ăla:
-Gata cu joaca, toată lumea pe la cășile lor!
-Încă 5 minuuuute….
Comentariu beton!20
Fix așa e.
Frumooooss! Dar ce e frumos se termină repede, nu? Faină experiență!
PREA repede. 😞
Nu uita ca, daca ai BMW, NU semnalizezi; cel mai folosit buton e ala rosu cu triunghi pe el, da?
ai avut tricou polo?
gulerul ridicat, cotul pe geam!
@costica: …si, sub guler, eticheta cu Gucci, pusa asa incat sa poata fi citita din spate.
are băiatu’; scrie mare BAKERsauceva, p’al meu; numa’ că-i alb…
beamveu n-am!
Să fiu sincer mă bucur că ai păstrat BMW-ul ultimul… ai avut ocazia să savurezi… plăcerea de a conduce!
Ar fi fost interesant arkanistule să ai pe mână X7 M50i cu motorul de 4,4 twin turbo, V8 ăla colosal al lor și cu 523 HPeluți. Ăla începe de la 100 k. Nu mai puteau ăia să te dea jos din mașină, te legai cu toate centurile din mașină.
Comentariu beton!14
Încep să fiu convins de asta. Deci mai bine că n-a fost. 😁
În sfârșit, bro, în sfârșit . Amen for that.You are bemwezat.
Edel , mie mi.ar placea
„dăcât” un E46 M3 CSL ! SUV .urile astea noi cu aspect de coupe și grila aia din ce in ce mai masiva ,mă lasă complet rece ! Sunt fan BMW de pe vremea când nu prea le vedeai pe străzile noaste .
Grila asta masivă de inspirație interbelică este foarte apreciată în China, acolo unde BMW vinde de rupe.
iar aia de G26…
acre rău, cum ziceam!
@Edelweiss: mie-mi place de mor grila asta masivă la BMW. Mi se pare că se potrivește perfect mașinii.
Edel style:
https://9gag.com/gag/ar584pB
Ocazie cu care am aflat:
1. Beciul Domnesc este fostul Vincon Vrancea, de care habar nu aveam ca s-a rebotezat.
2. Luchi Georgescu, actionara majoritara a Beciul Domnesc este printre putinele multimilionare femei, din RO si mai are in portofoliu si Meda iar dupa 89 a fost primul importator de cafea Elite si Milka. Interesant.
Comentariu beton!13
Frumos tur, furmoase locuri, frumoase masini (majoritatea, anyway).
In primavara asta, prin amabilitatea unui bun prieten, am pus mana pe un X5 (fabricat feb22), masina de +90 kEuro … nu m-a convins (daca vreodata as avea de dat 90-100 k E pe o masina) ca merita efortul si nici „zarva” din jurul acestei marci. Nu stiu de ce, pur si simplu tot pachetul forma/emblema/senzatii vs. buget nu m-a „convins”. Nu o sa zic ca e o masina nahspa, ca nu am baut apa cainelui, doar ca nu e pe gustul meu.
Pentru mine, din test, la nivel aspirational ramane LEXUS, la nivel de plauzibil ramane ARKANA. Imi place si KUGA doar ca vizavi de design – azi mi se pare ca e mistho, maine mi se pare ca e urata cu spume – nu cred ca am vazut ceva mai controversat de la Megane Gen II (fierul de calcat).
Ai pus-o! Megane II (dă coloarea vântului turbat) este deținut (sper că cu acte în regulă) în vremurile astea grele de tata la blog. Cred că se lasă cu bătaie! Să vie popcornu că ”TUBORG” avem! 😛 😛 😛
Comentariu beton!12
@VictoR – am zis controversat, nu „urat” sau ca nu-mi place. Sunt fan Renault, am acasa un Captur si un Megane fix ca asta nou al sefului de la blog.
Și eu oricum am avut sedanul, nu hatchback-ul. Că despre ăsta era vorba cu „fierul de călcat”. 💪
Hmmm. Deci s-a dus visul meu cu sânge pe pereți! 🙂
M-am uitat cu atenție la pozele din dronă și, pe lângă frumoasele peisaje, am observat mai multe poze cu mașinile parcate, mă scuzați, cam alandala. Nu, nu, nu m-aș fi așteptat să fie parcate în linie sau șir. Dar nu mergau 8 dintre ele parcate așa, în formă de petale de floare și una în centru, pe post de pistil sau cum se numește centrul florii? Mergea. Eh, las’, poate la următorul cars&roads.
la Beciul Domnesc, remember?
Comentariu beton!15
Ah, da, corect, n-am făcut legătura. :))))) În acest caz, wow, excelent, nicio mașină nu-i parcată în lan! 😛
Comentariu beton!14
Fix la pozele cu parcarea aia am râs și eu. Crecă a fost: băăăă, câta parcareeeea… și este toată a noastră. 🙂
Hihi, scenarii:
Anduța: Bă, suntem cam rupți după jdesute de km, ne tragem și noi puțin sufletul în parcarea asta? Și cam cum se aruncă jucătorii de fotbal pe gazon la o pauză, cam așa au picat și mașinuțele la odihnă. Buf, care pe unde a apucat.
Costică: Bă, bun o fo’ vinu ghiurghiuliu, oprim și noi să admirăm rațele ăle.? Tiii, ia uitați ce drept le-am parcat! Hâc.
Shoric: băăăă, câta parcareeeea… și este toată a noastră! Nu mai pupăm noi așa ceva la întoarcere în București, să ne lăfăiiiim! Yeeey.
Realitatea: oamenii de la foto-video, transmițând șoferilor să se oprească în acel decor. „Cât mai estetic, da?” Șoferii: mrrrr, mbine…
Tare mișto experienta! Și poze și tot! ✌️
Am călătorit și eu cu tine. Multumesc .
Mi-oi da și eu drumu’la condus curând 😑 momentan mi-au dat gardienii 500 lei amenda ca nu am vrut sa îmi mut masina de pe locul MEU de parcare platit. Asta e alta poveste, nu se potriveste cu peisaju’.
Pozele din dronă oricum sunt something else. Dacă mașină nu m-ai convins să îmi iau (și nu din cauza banilor, ci din cauza lipsei lor), o dronă….e o idee.
Băi, da. Iar la ce faci tu, cred chiar că se impune o dronă.
Tot ce e frumos şi plăcut se termină repede.
Se pare că a fost o experiență faină şi pentru voi, dar şi pentru noi. Am văzut peisaje superbe şi maşini interesante.
De vinuri din anii ’40 ce să mai spun? Cel mai vechi vin băut de mine vreodată a fost un vin alb de Cotnari din anul naşterii mele (1987). În cămară la ai mei mai este şi un coniac din ’87, pe care o să-l deschid la toamnă, când voi împlini frageda vârstă de 35 de ani 😉
Fain. Foarte fain.
Am spus, X5-ul este “altceva”. Nu poate fi comparat cu restul.
Dar dacă vorbim despre BMW ca marca, au și chestii slăbuțe. Când ne-am cumpărat mașina acum 2 ani, am oscilat intre BMW X1 și Mazda CX5, aceeași clasa, aceeași mărime. BMW-ul era putin mai scump, dar ca dotări era mult sub Mazda, iar ca plăcere de a conduce nici pe aproape (BMW-ul avea motor de 2l turbo, iar Mazda 2.5 l turbo). Așa că a câștigat Mazda și nu îmi pare rău nici o secundă.
Aștept părerile tale despre fiecare mașină in parte.
BMW X1 îl compari cu Mazda CX-3, nu CX-5. CX-5 îl compari cu X3. 😎
@John, dacă te uiți la dimensiuni vei vedea ca CX 5 este mult mai aproape de X1, nu de X3. Mazda CX3 este de fapt o Mazda 2 “înălțată”. Oricum, am fost foarte dezamăgit de X1.
Daca ai ales si tu cel mai “sarac” motor de 2.0 de la ei, si X1 nu poti chiar spune ca e un sportiv, este 2.0 de 150 hp sau de 231, acuma depinde care l-ai ales, ala de 150 clar nu e un sportiv, ala de 231 parca te mai face sa zambesti un pic.
@keepcalm, in primul rând suspensia era mult mai “tare” și simțeam fiecare groapa mai mică sau mai mare. Mi s-a părut mult prea rigida. Și dacă aș fi vrut toate dotările de pe Mazda și motorul de care zici tu, sărea prețul cu vreo $16-18000.
@Emil: X1 e făcut să-ți dorești X3/X4/X5. 😎
E un fel de preview. 🤭
@Emil, pai normal ca o simt, nu mai esti de 25 de ani :)))
Glumesc si eu, in alta ordine de idei nu cred ca vezi bmw cu suspensie standard prietenoasa cu rinichi tai, probabil cele care au si optiunea confort sunt mai prietenoase cu ei. Diferentele de pret le face clasa din care face parte fiecare din ele, Mazda o asiatica normala, BMW o nemteasca din categoria premium, sti tu foarte bine asta, si cred ca bani aia dati mai multi se vad in timp, nu cat e noua, cat sunt noi toate sunt bune si frumoase, am un bmw acasa de vreo 13 ani si merge spre 400k km fara prea multe probleme, inca are pdf functional, nedopat, a ramas asa cum l-au facut ei si tind sa cred ca inca nu si-a pierdut caluti, tot pe acolo e cu ei(177 avea nou) , e in familie de la 100k km si 11 ani, si ala “micu” sa invatat sa conduca pe el, sotia e happy inca in el si eu il mai zapacesc(m-am dezvatat de manuala) in concedii.
@keepcalm, nu întotdeauna banii mulți se justifica. Și oricum, nu am de gând sa păstrez o mașina mai mult de 5-7 ani, iar la revânzare pierzi mai mult la un BMW decât la o Mazda (vorbesc despre unde locuiesc acum).
Huooo…😜😂👀
Ma rod invidiile!
We hate Vasilescu!
Bravo pentru perseverenţa de a scrie în fiecare zi, chiar și treaz…
Apropo de pozele din dronă, mă uitam la plafonul transparent al unora din mașini. Ai condus cu acoperișul deschis? Cum e senzația?
Am condus la toate care aveau așa ceva. Băi, senzația e exact asta: de libertate absolută.
Senzația la condus e mișto, dar să vezi cum o stat frate-miu cu morcovu’-n cur când o dat grindina luna trecută. 😬
De aceea am preferat plafonul clasic la BMW.
A condus @MV cu pletele în vânt ca un rebel adevărat:)
Bravo! Faină experiență! Acu’ 80.000 se strâng ușor, mai de la o rudă, mai o atenție. Trebuie doar să fii prin zona potrivită.
Dacă nu fumezi și nu bei, nu e mare lucru să strângi 80.000.
Sunt foarte uşor de adunat banii aceia pentru dom’ şef: nu ne plăteşte pentru comentarii!
@ametist, poate pe tine.
Avem doi șorici?
Am mai zis că-mi plac mașinile. După ce am învățat toate emblemele și să recunosc modelele după anul de fabricație, m-am jucat învățând să recunosc mașinile, noaptea, după forma blocurilor de lumini.
Mi-ai lansat o nouă provocare. Să recunosc mașinile văzute din dronă. 😛
HĂ???? Dacă nu lucrezi la ceva fabrică de faruri sau automotive crecă trebuie să mergi să te cauți:)
conduc un 45e de aproape 2 ani, și caii ajută dar mai mult contează cuplul de 450Nm, nu știu dacă ai testat pilotul automat care ține distanță față de mașînă din față, ține bandă și masajul din scaun.
Înainte am condus 3 ani Lexus NX, e bună mașînă dar e diferența imensă între cele două mașini.
Eu schimb mașinile la 3 ani cât sunt în perioada de garanție și de cele mai multe ori costurile de mentenanță sunt foarte mici.