De covid se poate muri în multe moduri, dar dacă ești un dac liber adevărat, o poți face într-un singur fel.
În primul și în primul rând, nu te vaccinezi. Niciodată și sub nicio formă. Nu e atestat științific că guvidele există, nu l-a văzut nimeni. Nici măcar la televizor, la domnu’ Gâdea, nu sunt convinși că există. Nu-ți bagi tu substanțe necunoscute în corp pentru ceva despre care nu se știe sigur că există. Și chiar dacă ar exista, tu plesnești de sănătate, de covrig-19 mor doar ăia bolnăvicioși cărora oricum le era sortit s-o mierlească.
Umblă, umblă cât mai mult, ieși din casă, du-te la toate protestele împotriva botnițelor, dar, mai ales la cele împotriva vaccinului cu care vor ăștia să-ți fure libertatea. A zis și doamna Șoșoacă că trebuie să ieșiți să protestați, iar dumneaei e senator, știe cel mai bine.
Când nu de duci la proteste, intră în magazine, intră în mall-uri, mergi cu ratb-ul și nu purta mască nicăieri. Dacă-ți cere cineva să-ți pui mască sau să-i arăți certificatul verde, fă scandal și sari la bătaie, e dreptul tău inalienabil de persoană liberă să faci asta.
Dacă totuși se îngroașă gluma și nu te mai lasă ăștia pe nicăieri fără căcatul ăla de certificat, sacrifici 100 de euro și-ți faci un Johnson la chiuveta. Acum chiar le-ai dat fatala, acum poți să intri pe unde vrea cușma ta de demn urmaș al lui Burebista.
La un moment dat, de la atâta umblat și ieșit pe-afară, o să simți ca te ia răceala, că, na, s-a făcut cam frig. Știi simptomele, că doar ai mai răcit de atâtea ori, nu e ca și cum ar fi prima oară. Mai strănuți, mai curge nasul, faci un pic de febră, simți durerea aia în tot corpul, fix cum ți se întâmpla și până acum în fiecare toamnă sau iarnă.
Tratamentul e clasic, îl știu și elevii de școală generală: o țuică fiartă înainte de masă, după care bagi niște șunculiță afumată, d-aia de la socru-tău, luată de pe burta porcului, cu șoriciul moale de se topește-n gură. Mai pui lângă o ceapă spartă-n pumni și gata, te mai oprești când ai dat gata o pâine întreagă. După masă termini ibricul de țuică fiartă. Două zile de tratament d-ăsta și se duce naibii orice răceală. În cel mai rău caz, dacă simți că nu se duce și nu se duce, bagi o aspirină sau un paracetamol.
Cam din a patra sau a cincea zi de răceală, începe să te ia și tusea. Abia acum îți dai seama că nu e chiar un guturai, e mai păcătoasă decât te așteptai, e răceala d-aia rea ca atunci când ai adormit mort de beat în fața blocului și ningea afară, de te-au scos dimineața din ditamai mormanul de zăpadă.
Dar ai tu ac de cojoc și pentru asta, așa că treci la artileria grea: îi zici lu’ nevastă-ta să caute antibioticul ăla bunu, de la tanti Nușa, ăla de merge la orice, n-a existat să te doară sau să ți se umfle ceva și să nu te facă bine antibioticul ăsta pe care scrie ceva în rusă.
A trecut o săptămână și muista asta de răceală nu numai că nu te-a lăsat, dar acum când începi să tușești nu te mai oprești și simți că nu mai ai aer. Nevastă-ta hotărăște că e cazul să cheme salvarea. Ai vrea s-o bagi în pizda mă-sii, că nu hotărăște ea în locul tău, dar, când să deschizi gura s-o înjuri, simți cum ți se taie respirația de tot și ți se rupe filmul. Când îți revii din nou, ești în salvarea care gonește spre spital.
Ai ajuns la spital, dar n-au locuri decât pe hol. Te pun pe un scaun și te lasă în plata Domnului. Încerci să faci scandal, dar nu reușești din cauza pâlniei cu oxigen pe care ți-au pus-o bulangiii ăia de pe salvare la gură.
Începi să te îngrijorezi un pic când vezi că în jur e plin de prieteni și colegi de proteste. În colț, pe un scaun cu rotile horcăie Gioni de la apa nova, șefu’ la dacii liberi dă pă Pantelimon; pe scaunul de lângă ușă stă aproape prăvălit Jumară, fost șofer pă troleu, actualmente taximetrist; lângă geam e Limbă cu care te știi de când lumea, c-ați fost colegi la profesională. Toți au privirea tulbure și țin în brațe tuburi de oxigen din care încearcă să inspire, dar nu prea reușesc.
Cinșpe minute mai târziu apar unii îmbrăcați în cosmonauți care-l bagă pe Jumară într-un sac și-l cară afară. Săracu’ Jumară.
Te încurajezi că ție n-are cum să ți se întâmple una ca asta, tu n-ai cum să mori, tu ești puternic, ești sănătos tun, tu n-ai comorbidități d-alea de la care mor fraierii. Jumară era bolnăvicios, toată lumea știa asta. Tu ești ca o stâncă, n-ai avut nevoie de doctori niciodată, n-ai mai călcat prin vreun spital de la paișpe ani, de la operația de apendicită. Ai mâncat sănătos toată viața ta, numai de la socru-tău de la țară. Porc crescut cu boabe de porumb, nu cu chimicale. Vin natural, din via din spatele casei, țuică din prune culese cu mâna ta. Prăjituri făcute în casă, de nevastă-ta, nu porcării de la magazin. De unde să ai tu boli ascunse sau comorbidități?
N-apuci să te dezmeticești bine, că iar vin muiștii ăia îmbrăcați în cosmonauții și-l iau și pe Limbă. Tot într-un sac l-au pus. Săracu’ Limbă.
Mai trec vreo câteva ore bune, simți că nu mai ai aer și-ai vrea să dai disperat din mâini către doctori să-ți schimbe butelia de oxigen, dar nu mai ai putere. Într-un târziu se apropie o asistentă de tine, ca prin vis o auzi cum strigă spre cineva: Ăsta moare dacă nu-l băgăm acum la intubare.
Toată lumea ridică din umeri, la intubare încă nu e loc, trebuie să mai moară cineva ca să te poată băga. Asistenta îți schimbă măcar butelia de oxigen. Cu ultimele puteri încerci să-ți dai seama dacă criminalii ăia de doctori n-au băgat în tub substanța cu care omoară bolnavii ca să-i poară declara morți de covid. Efortul te secătuiește, simți că rămâi de tot fără aer, nici măcar tubul de oxigen nu mai face față. Inspiri din toate puterile, dar plămânii tăi refuză să se umple.
Undeva, în colț, merge un televizor pe un post de știri. Sonorul e dat la minim, dar pe imagini se vede clar cum doamna senator Șoșoacă urlă la niște oameni. Cineva cere sonor ca să audă ce zice. Dar tu nu mai apuci să afli la cine urla doamna senator, că mori sufocat cu tubul ăla de oxigen în brațe, horcăind, cu ochii aproape ieșiți din orbite și cu mâinile ridicate spre tavan, încercând îngrozit să mai inspiri măcar o dată.
Acasă, nevastă-ta și cu fiu-tău cel mare se chinuie degeaba să dea de tine, te sună pe mobil, dar mobilul sună în gol. Nevastă-ta e disperată, că de vreo trei zile a început și ea să tușească rău și să simtă că rămâne fără aer. Copiii pare că sunt bine, doar lu’ ăsta mare a început să-i curgă nasul.
Sfârșit.
O fi textul ăsta un pamflet, dar ultimele două paragrafe sunt purul adevăr, așa se moare de covid: singur, complet singur, și sufocat. Probabil unul dintre cele mai cumplite moduri în care poți muri. Oameni buni, lăsați prostiile și orgoliile, mergeți și vaccinați-vă. Vaccinul îți crește șansele să nu mori cu un tub în gât, vaccinul este singura noastră șansă să scăpăm de mizeria asta de pandemie.
sursa foto
Mâine booster-ul. Tot tribul (patru bucăți daci și dacii…sau care o fi femininul).
Și de restul sănătate tuturor!
Comentariu beton!71
@VictorR: femininul de la daci e dăcii! E dacii cu dăciile merg la proteste. 😀
Se dezbate încă. Ce zici?23
tot e bine ca nu e Daciane femininul desi nu suna chiar urat
Dăcoaice.
Și dacă bag eu țuica aia fiartă, șunca aia bună, cu ceapa roșie lângă, cu niște cherry și la final un pahar țeapăn de vin de butură, ca un dac liber, ce are?
Bine, genul ăla de dac vaccinat cu 2 doze, care își așteaptă dandy relaxat doza booster?
Și ca să fiu ăla mai drept dintre dacii liberi deștepți, mi-am făcut și vaccinul antigripal.
Numa de al dreaq, să crape Sosoaca și toți ăia care fac spume la gură, că vaccinul e rău.
Și boosterul îl fac într-o vineri, ca să pot chiuli de la trabajo.
Comentariu beton!46
@Ionut.M: faină treabă, doară țuica aia fiartă strică tătă treaba. O pălincă așa ca lumea n-ai? 😀
Dăcoaie
Acest pamflet…. Nota 20 ! Cu + !
Comentariu beton!50
Ca se vaccinează in ceasul al miilea e de bine. Ma apuca nervul central însă, când ii aud pe ăștia care stau la coada in final de Octombrie al anului de gratie 2021 ca ei se vaccinează prima doza acum pt binele societății și al copiilor lor ( pe care încă nu se înghesuie însă sa ii aducă la vaccin ).
Sa le zică cineva ca ei, pana la ultimul, sunt candidați la titlul de prostu suprem al satului și ca ei au făcut “minunea” asta pe care o trăim însă cu toți.
Comentariu beton!89
@Adina – și unii mai și vociferează, că e coadă, că stau de 3 ore, că nu e organizat centrul… Întrebare de 1000 de puncte: ce pușca și cureaua lată ați păzit până acum?
Comentariu beton!68
Gresit, se moare demn acasa, nu la spital.
Se stie ca medicii e niste criminali, deci un dac adevarat refuza asa ceva, e dac pana la capat.
Baga-mi-as, acum realizez ca in doar cativa ani cuvantul „dac” a capatat conotatii peiorative. L-am rezolvat si pe asta..
Comentariu beton!93
Nu, șerif, TOȚI mor la spital sau majoritatea. Când vezi că nu mai poți să respiri, chemi ambulanța. De-aia dacii liberi au și scos teoria cu „de ce se moare de covid doar în spitale? Îi omoară doctorii”.
-Alo, Ambulanța, nu pot să…
-Sunteți vaccinat?
-Nu, că…
-Vă fac legătura la pompe funebre, o zi bună. Clic.
Comentariu beton!197
Păi dacă-și bagă dacu’ daca-n ea de logică, crește expresia peiorativă de zici că-i viezure pe steroizi. Nu faci nici o brânză dacă ești varză. Și mistreț pe deasupra…
Comentariu beton!29
Pai de-aia zic, indreptarul corect e asta: dacule, ori ce ti-ar zice oile intepate de langa tine, nu te duce la spital! E o simpla raceala, senzatia de sufocare dispare relativ repede.
Comentariu beton!27
@Mihai Vasilescu, se moare si acasa, am avut deja in Olt vreo 3 decese de genul asta. Refuz , probabil, de mers la spital.
Mihai, degeaba, unii știu mai bine.
Comentariu beton!22
Plm… nu am ce să mai zic. Ai zis cam tot, în afară de… Dumnezeu să îi ierte și pe Limbă, și pe Jumară și pe Gioni și pe dacul liber.
Comentariu beton!37
Păi, vezi? Vezi? Dă la țuica fiartă i se trage, îți spun io. Dacă băga niște pălică d-aia dă 52-54 grade alcoolice să vezi că n-avea nici pe dreacu’. 😀
Bă, nasol moment pentru dacu’ liber.
P.S. Țuica nu-i pălincă, da? 😀
P.S2. Pălica merge mai bine DUPĂ vaccin, nu înainte, să fim înțeleși.
Se dezbate încă. Ce zici?18
@Templiere ceva nu se leagă. Ne tot zici de țuică și mai ales de pălincă, deși fix la tine-n bătătură se face Stroh 80 și Stroh 60, unde cifrele reprezintă fix procentul de alcool. Sau poate Stroh ăstea sunt din categoria ‘te scoală din pat și te bagă-n groapă’?
Țuicomicină, preteni, coleji, teveuri, șoșoci … păi asta e mijto bre. Sunt alte moduri mai nasoale de a muri. Vrei să mă apuc să îți descriu ? Memento mori ! 😈😇
Da bă, da măcar n a ramas steril pe 3 generatii. Unii, ăia ci boosterul, cică raman sterili pe patru-cinci generatii.
In alta ordine de idei, sa mi bag puncte puncte pula puncte puncte in toți cretinii ca aveam 6 bilete pt Romania, dar si cu booster, tot nu mai vin, nu mai vorbesc sa mi aduc copilul in țara viitoarei președinte Sosoaca Diana.
Comentariu beton!34
Vino, șerif, liniștit. Dar fără copil dacă e sub 12 ani.
sa crezi ca ramai steril e una , e macar posibil, na… Da’ sa ramai steril nu-stiu-cate generatii , aia inseamna sa fii mafiot. Adica esti steril da’ te inmultesti. Si copiii tai sunt sterili da’ totusi fac si ei copii. Noaptea mintii. (de-aia eu cred ca toti aia de se tem de sterilitatea pe sapte generatii nu stiu ce inseamna steril , pur si simplu…. si-s prea ocupati sa isi ia doctoratele in biologie ca sa dea un google pe dexonline).
Autoritățile sunt încrezătoare că se va menține trendul de peste 100000 de vaccinați pe zi. Personal, nu cred. Vă spuneam ieri de centrul de vaccinare de lângă mine unde în ultima săptămână au fost cozi până-n intersecție, unde peste douăzeci de persoane erau zilnic deja la rând înainte de deschidere. Astăzi, la această oră (de, sunt acasă, vacanță) sunt 3-4 persoane. Sper din tot sufletul că de vină e doar faptul că e luni dimineață, iar lumea se unește mai greu. Alba – neagra cu școlile private. Astăzi deschise, de mâine închise, ca toate celelalte. Iarăși bâlbâieli : ieri nu aveau cadrul legal că nu sunt sub jurisdicția Ministerului Educației, astăzi au. Nu puteau să gândească un minut, înainte de decide, și să dea decizia normală de la început?
Comentariu beton!19
Nici eu nu cred în trendul de 100.000 pe zi. În timpul săptămânii vor fi mult mai puțini, că lumea merge la muncă. Vârfurile vor fi în weekend-uri. Evident, nu i-a trecut nimănui prin cap să le dea două zile libere celor care se vaccinează.
Primesti zi libera daca te vaccinezi, pentru fiecare doza, o poti lua atunci sau mai tarziu, cand vrei tu.
@Kat, știu, dar trebuie DOUĂ zile libere. Există oameni care au efecte secundare pe termen scurt, efecte care trec de obicei două o zi sau două. Dar dacă te doare tot corpul, nu poți să te duci la muncă, așa că preferi să aștepți weekendul ca să te vaccinez[.
”la intubare încă nu e loc, trebuie să mai moară cineva ca să te poată băga.” Cât de adevărată și cruntă e asta. Nici nu vreau să mă gândesc câți oameni se roagă să moară alții cât mai repede, ca ei sau ai lor să primească locul ăla.
Comentariu beton!38
ce macabru suna „te rogi sa moara altii, sa traiasca ai tai”
Comentariu beton!19
Știu o situație în care cineva a avut nevoie de pat cu oxigen și l-a primit pentru că, citez: ”noroc că tocmai se eliberase un loc”. ”norocul” ăla numai noroc n-a fost pentru altcineva.
Comentariu beton!37
Eu propun ca oamenii de acet gen sa fie cumva indentificati, consemnati intr-o baza de date si atunci cand ajung la spital cei de la triaj sa verifice si daca constata ca fac parte din categoria dacilor liberi(nu cred in covid, nu ma vaccinez, nu port masca) sa nu mai cheltuie bani, timp si alte resurse cu persoanele respective,
Din cauza lor spitalele sunt pline, iar cei care au respectat regulile, au vut grija de ei si de cei din jur si au nevoie de ajutor, poate din alte motive nu neaparat din cauza covidului sufera sau chiar mor din cauza unei banele apendicite ca nu au loc in spitale
P.S.:(off topic) la fel si cu detinutii, scosi la munca. Muncesti mananci, nu muncesti nu manaci.Sunt puscariasi care nu au mancat in viata lor mancarea din parnaie
Comentariu beton!47
Io am zis treaba asta de cum a apărut vaccinarea, dar cică nu se poate, că nu-i deontologic, că paștele cailor.
-Vaccinat? -> Spital
-Nevaccinat? -> Cimitir
Simplu și frumos.
Comentariu beton!39
@JT, oare nu ești prea drastic ? Ai ochii albaștri și pletele blonde ? Nu … săpun 🤪🤭
Se dezbate încă. Ce zici?28
@HM: am avut părul blond în copilărie, dar niciodată plete.
Și nu-s drastic deloc. Io, unul, mă bucur că se curăță imbecilii pe planetă, că oricum sunt mult prea mulți.
Se dezbate încă. Ce zici?26
Dap, si eu am spus ca ar trebui ca toti care nu poarta masca si/sau nu se vaccineaza (nu e vorba de cei nevaccinati din cauza unei boli) sa nu fie primiti la spital. Da, mi s-a raspuns ca nu e etic. Si cum de e etic sa nu tratezi bolnavii cu boli cronice din pricina unora care nu au chef sa poarte o masca si sa se vaccineze? Ma asteptam ca asociatiile de pacienti sa dea statul in judecata pentru asa ceva. De fapt, dacii liberi se desfasoara nestingheriti si asa a fost mereu, pentru ca nu s-a luat si respectat nicio masura ferma. Nu ii ustura, nici nu le pasa.
Comentariu beton!35
@JT sa te vaccinezi sau nu este alegerea ta, despre parul blond și ochii albastri poate fi alegerea ta doar în cazul în care este vorba de persoana de lângă tine 😀
@HM pe de o parte ai dreptate, insa se putea face putin cu cap de genul pana la data de tratam pe toata lumea egal. A trecut data fixata, perfect intai raspunzi si la intrebare si daca nu esti vaccinat te tratam dar la final ai un mic bonus cadou din partea colegilor de la facturare. Iti asumi si platesti de la o margine tratamentul la pretul median al pietei sa nu zici ca facem discriminare.
Ce spui? mai suna a balon de sapun?
Comentariu beton!30
@Joker: io-s cu ochi albaștri.
Oricum, imbecilii nevaccinați, indiferent de culoarea ochilor, tot la cimitir merită trimiși.
@un om: HM n-are dreptate, o știe, dar face pe interesantul. Vaccinul e la liber, așa că nu există scuze, cu excepția celor care au scutire medicală.
Dă-i doamne comentacului mintea JT-ului de pe urmă 🤭 Interesant, nu ?
@HM – Subtil. Prea subtil
@JohnTemple – Suna foarte „practic” ce spui tu, și sunt aproape sigura ca deja se intampla asta în spitalele din România. Regulile de triaj: care are mai multe șanse sa supraviețuiască dacă beneficiază de resursele limitate (pat ATI, intubare, oxigen)? Ala vaccinat și ajuns la spital din timp, ca nu-i e frica ca o sa il omoare doctorii cu gazul din tubul de oxigen? Sau nevaccinat, ajuns la spital după ce s-a prăbușit sufocat prin casa?
Dar, teoretic, dreptul la asistenta medicala în situație de urgenta nu poate fi refuzat indiferent de…orice. Tine de drepturile omului și de obligațiile statului fata de cetățeni. Și de umanitate, poate.
Ce nu tine, insa, de drepturile omului este plimbarea prin mall, cumpărăturile la Pepco (vin de pe alt blog), mersul la film și la bere. And here we are…
Totuși, HM are dreptate. Azi e „nevaccinatii” nu au voie la Pepco. Eh, nu e o drama in sine(ba chiar cred ca era absolut necesar, romanul altfel nu pricepe), dar e o ușă deschisa către o chestie periculoasa: îngrădirea libertăților unei anumite categorii de cetateni (evit cât pot sa spun „discriminare”. Un cuvânt pe care „omul alb” se pare ca l-a învățat anul trecut și acum deja în striga cu prea mult aplomb si indignare).
Ma face sa mă simt foarte inconfortabil faptul ca nobila noastră clasa politica își da seama acum ca are și poate folosi dreptul de a trasa astfel de reguli, în ciuda revoltei sociale de pe FB. Cum insinua HM, e un precedent periculos. (Amuzant ca ai răspuns la întrebarea retorică, și mai amuzant ca ai ignorat complet partea cu „sapun”. Hint: rasa ariana)
Suna cinic, da, dar poate ca asta e selectie naturala.
Am citit zilele trecute, pe Facebook, un articol despre aia care rup acum, in ceasul al doisprezecelea, usile centrelor de vaccinare. M-a mancat undeva sa citesc si comentariile. Numai antivaxxeri, numai crestini ortodocsi, numai analfabeti. Cei mai multi, 3 in 1. Au fost vreo doua comentarii pe care le-am citit de cate 4-5 ori si tot n-am priceput ce voiau sa zica.
Asa ca, sterilitatea pe cinci generatii poate nu-i un lucru rau.
Comentariu beton!51
Dar tu știi că sterilitatea pe cinci generații e ca-n bancul cu „câte ouă poți să mănânci pe stomacul gol?”, da? 🤭
Din pacate si multa lume are nevoie de doza 3 tot acum, si trebuie sa se inghesuie cu toti cretinii.
@Cami (dacă mai citești la ora asta): demult, tare demult (dimineață adică 🙂 ) ziceam că mâine merg la booster. La Spitalul Militar de la noi. Unde e și maraton de vaccinare timp de două zile organizat cu prilejul zilei armatei. Dar cei ca mine, cu programare, sunt pe un flux, iar restul pe alte fluxuri. Cum ar veni fiecare cu aia a mă-sii. Miercuri, după ce trece nebunia, o duc pe mama la J&J (nu până acum că alergii, că aia, că ailaltă). Tot cu programare pe platformă. Pe modelul: ”La ce oră să fie mamă?” ”La 10 se poate?” ”La 10 să fie mamă!”. Sunt locuri gârlă!!!
Seară faină!
@VictorR multam de clarificare, nu stiam ca sunt separate (nu ma afecteaza direct – traiesc pe un alt continent iar ai mei si-au facut in septembrie boosterul – deci n-am avut motive sa ma informez ; mi-au picat sub ochi azi poze cu cozile la centrele de vaccinare si ma intrebam …)
Ieri seara, pe grupul clasei, invatatoarea da forward de la alta clasa cu un mesaj:
”Tatal lui x-ulescu, 40 ani, nevaccinat, a murit de covid si a lasat 3 copii orfani, daca puteti sa donati in contul:”
Sotia zice ca da si ea ceva, bineinteles ca i-am zis: ”Am donat si eu la o gramada de anunturi de pe facebook, bolnavi de cancer in special, dar ce fac acum? Donez pentru toti mortii de covid? Avea vaccin gratis”
Comentariu beton!47
Scuză-mi franchețea, dar pentru cretini nu merită să donați nimic. Nu e ca și cum ar fi avut nevoie de bani pentru un medicament scump sau procedură medicală costisitoare și n-aveau de unde scoate banii.
Comentariu beton!30
Trist şi copiii nu au vreo vină că au avut un tată prost. Dar nu mă pot abține: păi nu au primit destui bani ca să spună că a murit de covid?!
Comentariu beton!20
Râdem, glumim, dar pe mine m-a sunat vineri colegul conspiraționist. Il știți, sigur aveți și voi un frate de-al lui: 40 de ani 140 de kile, o saorma și o cola zero la 2 ore, da share la link-uri de pe site-uri obscure despre masoni, vaccin, oculta etc.
Eh și ma suna el sa se mărturisească ca-i vaccinat la „ghiventa” dar poate știu eu pe cineva (am mulți prieteni doctori și ma laud des cu asta) care îl poate vaccina pe bune acum. Ah, și totuși, doar dacă ii se garantează ca nu da sterilitate – nu în scris, ci dacă exista vreo persoana pe care o cunosc care a avut un copil (născut viu) după vaccin.
Eu nu-mi revin de vineri, ma gândesc ca sunt foarte mulți ca el.
Comentariu beton!96
N-ai idee cum m-ai uns pe suflet. Ahahahahahaaaa, păi futu-vă-n gură să vă fut.
@Madame: nu mai are cum. J&J nu are indicație de rapel, așa că nu poate face peste el nimic, pe bune.
Și gras și prost, e bun doar de-ngrășământ. La cimitir cu el, dă-l-n dacii liberi să-l dai.
Comentariu beton!35
@John: știu ca nu are cum. Dar în 6 luni se pot intampla multe. Poate ii cheamă și pe ei la vaccinu-al doilea, poate naște vreo amica vaccinata si-l convinge ca nu da sterilizate…el a zis ca sta cuminte acasă și mănâncă ceapă, are quercitina și creste imunitatea.
Fi-i-ar vreju’ lu Madam Olivia de ras sa-i fie!
Comentariu beton!23
Și nu ii putem reclama undeva pe ăștia vaccinați pe nașpa?
Se dezbate încă. Ce zici?19
Quercitina-i bună, dar nu-i leac pentru prostie.
Doza uzuală de quercitină pe zi e 1000mg care o iei din 3 kg ceapă. 😀
@Nicalai, am putea, problema e ca nu poti dovedi usor asta. Nici cu test de anticorpi, nici nu nimic. Singura dovada ar fi boala cu simptome grave, dar atunci cred ca nu mai e cazul de reclamatie…ca pedeapsa e mai mare decat puscaria.
@Madame Şansa colegului conspiraţionist ar fi să se ducă de mână cu unul care vrea vaccinare la chiuvetă,şi să fie colegul chiuveta.Râdem glumim dar am auzit că te mai întreabă voalat dacă vrei pe bune sau nu.
Am avut si eu unu tot asa,vaccinat de forma pt grecia.
Nu am mai vorbit cu el de atunci,dar mai ca ma bate gandul sa il sun si sa il intreb ce mai face:))) si daca e adanc morcovelul.
Personal si daca as putea,nu as ajuta unu de asta.te-ai crezut tu mai destept?ai dat si bani?super,ia nitel consecinte acum…a poi nu mai ai solutii ca figurezi vaccinat?stai cu panica?ai cosmaruri la fiecare muc?te suna restul prietenilor pe care i-ai indrumat spre acelasi doctor sa iti ia mortii-n … dar ce rau imi pare.
Mai ca mi-as lua popcorn si as sta langa unu de asta numai sa il chinui ora de ora citindu-i comentarii antivaxx si cand obosesc sa ii pun live-uri cu sosoaca:)))
Sper sa crape toti astia vaccinati de forma,nu sunt doar prosti ca antivaxx mai sunt si parsivi,eu ii vad pe astia fix ca aia care o vand si pe ma-sa pt pretul corect.
Comentariu beton!20
Ah dar nu am nici cea mai mica înclinație sa încerc sa îl ajut. Sa fie sanitar, cum se zice la mine în cartier.
El s-a gândit sa apeleze ca ma aude ca vb de prietenii mei medici des. Dar medicii mei sunt vaccinisti convinși și cred ca l-ar vaccina manual cu ciocanelul dacă e :))
Gioni a scăpat?
Încă nu se știe. Îl tot sună rudele, dar nu răspunde nimeni.
Am tot încercat să înțeleg care-i logica celor care refuză să facă vaccinul și care sunt, totuși, oameni cu creieri în cap. Nu înțeleg și pace bună! Creierul meu nu poate pricepe cum ești dornic să te joci cu viața ta și a celor dragi ție, cum ai putea să trăiești știind că ai fi putut să faci ceva ca să nu-i omori pe cei din jur. Referitor la frica de a nu le face rău celor dragi, mi s-a răspuns o dată: doar nu-i infectezi cu bună știință. Pe bune?
Când ai avut articolul cu întrebarea despre câți bani ai fi dispus să aloci unei doze de vaccin, am răspuns și eu că aș fi dispusă. Acum mă gândesc că dacă trebuia platit, sau nu găsea pe toate drumurile, am fi avut o surpriză din partea celor de care zici aici.
Comentariu beton!23
Eu mi-am inceput saptamana cu un unfriend dat pentru o postare care incepea cu „atata insistenta cu vaccinurile astea, ca ti se apleaca”. In opinia dumneaei, vaccinarea e „ruleta ruseasca”. Oh well…. fie la ea. Era cam una din ultimele persoane de la care m-as fi asteptat, dar – cum s-a zis de-atatea ori – pandemia asta a scos multe la iveala.
Nu-mi doresc pe absolut nimeni in preajma, nici macar in anturajul virtual, care sa predice non-vaccinarea in numele „dreptului de a alege”. Nu, frate. In conditiile in care Delta a pornit din India cand erau 80% nevaccinati (ne-au depasit si aia intre timp), gargara cu „dreptul de-a alege” ma lasa rece. Ca aia nu aleg doar pentru ei, aleg pentru noi toti.
Comentariu beton!39
Citeam că israelienii doresc să pornească vaccinarea copiilor de 5-12 ani, pe la jumătatea lui noiembrie.
Sper să aprobe și la noi repede vaccinarea pentru grupa asta de vârstă, dacă totul e ok.
1,5 ani până la 12 e mult rău. Chiar și 0,6 ani până la 5 mi se pare prea mult.
MV-ule fara suparare, dar cred ca e cel mai bun text al tau de ceva vreme! :beer:
Comentariu beton!27
Sincer subscriu si eu la ceea ce ai spus @Adib
Subscriu! Foarte bun!
Merge și Tuborg? Doar întreb.
Știu ce ziceți, dar mi-a luat o zi întreagă sa-l scriu. La propriu, am scris, am șters, am scris din nou, o zi întreagă. Și, ca de fiecare dată când fac asta, rezultatele sunt așa și așa spre slabe. În schimb, articole la care muncesc maximum jumătate de oră se viralizează. Așa cum e ăla care e cel mai citit de pe blog, articol scris în mai puțin de 5 minute.
Bai, nene, vine azi la serviciu un coleg (vaccinat recent cu Johnson, dar infectat la cateva zile de la vaccin) care a fost pozitiv. Cica, vai, a mai iesit si el din casa, da’ dupa ora 9 seara! Doar in a doua zi a iesit pe lumina, sa mearga sa ia antibiotic de la farmacie. Bai, nene! Ii mananca-n derier sa iasa din casa infectati! Va dati seama cati din astia umbla pe unde vrea muschiul lor?
Comentariu beton!27
Ies din casa pentru ca nu ii verifica si nu ii impiedica nimeni sa faca acest lucru. Daca s-a testat acasa si a iesit pozitiv nu stie nimeni ca el este infectat, doar bunul simt ar putea sa-l determine sa stea izolat, sa anunte persoanele cu care a intrat in contact si sa ii fereasca pe ceilalti. Daca s-a testat la clinica e cam acelasi lucru pentru ca nu te verifica nimeni daca respecti carantina.
Eu si sotul meu, vaccinati fiind, ne-am infectat. In ziua in care sotul si-a pierdut mirosul ne-am testat acasa si am iesit ambii pozitivi. Ne-am anuntat colegii de munca, mai ales pe cei nevaccinati sa se testeze si sa isi urmareasca simptomele. Ne-am facut si teste la o clinica: eu pozitiv, sotul negativ (dar cu simptome). Ne-am izolat amandoi. Am primit doar un sms din coronaforms ca testul este pozitiv, sa stau in casa si sa anunt medicul de familie. Am asteptat sa ma contacteze DSP sa-mi spuna pana cand trebuie sa stau izolata, sa ma intrebe de contacti, etc. Doctora de familie a zis ca DSP nu contacteaza pe nimeni. Nu m-a verificat nimeni in niciun fel. As fi putut sa-mi vad linistita de activitatile mele, mai ales ca dupa 6 zile testele ne ieseau deja negative. Doar bunul simt si responsabilitatea ne-au facut sa respectam izolarea.
In alta ordine de idei, de cand sunt disponibile vaccinurile, la mine la serviciu ne-am mai infectat doar 3 colegi, toti vaccinati, dintre cei nevaccinati nu s-a infectat niciunul. Nu mai zic cum alimenteaza acest lucru neincrederea in vaccin. Recunosc ca si eu mi-am pus niste intrebari legate de eficienta vaccinurilor si daca nu cumva testarea masiva si izolarea pe bune nu ar fi mai eficiente.
Comentariu beton!16
@Adriana, si eu cunosc destule persoane vaccinate care s-au infectat si au dat boala mai departe. Dar nu au facut forme urate, nu au ajuns la spital, nu au fost nevoiti sa ia dexametazona, anticorpi monoclonali sau antibiotice pentru o suprainfectie.
Si am avut si parte de dezamagiri de la persoane de la care nu m-as fi asteptat. Ca in cazul vostru, amandoi cu simptome, dar pcr a facut doar ea, caci el voia sa iasa din casa. Nu pentru urgente, nu!
Aveau de toate, comandau prin glovo si bringo ce voiau, eu ma ofeream zilnic sa trec sa las la usa daca aveau nevoie de ceva. Asta m-a infuriat rau de tot.
Si da, ai zis bine! E vorba se bun simt, de principii, de caracter, de responsabilitate. Iar legea care permite contactilor vaccinati sa iasa din casa trebuie schimbata urgent (bine, ar fi trebuit de cand a aparut delta in tara, dar macar acum sa faca asta).
In realitate, numarul persoanelor infectate e mult, mult mai mare. Si umbla pe unde li se da voie (peste tot, de fapt), fara masca, sa nu isi stirbeasca reputatia de oameni liberi. Ce bataie de joc!
Comentariu beton!21
Taci ca am vazut una noua: vaccinatii sunt invidiosi pe nevaccinati pentru ca acestia din urma si-au gasit forta psihica de a refuza vaccinarea si nu sunt „patrunsi de frica”. Triple facepalm…
Comentariu beton!33
Foarte bun textul, așa ar trebui să pățească toți, și la mine in Focșani sunt destui daci liberi agramați și agresivi. La serviciu din opt persoane sunt singurul vaccinat, restul șoșocari. Le doresc să ajungă pe un scaun la spital.
Comentariu beton!26
Comentariu al unui cetățean – Ioan, în ziar online – Bihon, la articolul despre restricțiile de luni:
ioan October 25, 2021 at 12:14 am
Scopul restrictiilor este reducerea consumului de curent electric. Altfel riscam un “blackout”, adica o pana de curent la nivel national sau european. Ziua scade si panourile solare produc tot mai putina energie iar consumul creste.
Un Tesla cu baterie de 100kwh consuma cam cat cinci gospodarii medii iar numarul masinilor electrice creste. Autobuze, vapoarase, biciclete, trotinete..
5Gul consuma de sute de ori mai multa energie electrica decat tehnologiile anterioare. “Minerii” de la Bitcoin consuma mai multa energie electrica decat o tara ca si Argentina.
Restrictiile o sa ramana ani de zile iar mallurile, cluburile si cam tot ce a mai intrat acum pe lista restrictionarilor o sa dispara.
Minciuna verde, ecologista, cu masinute electrice, cu solare, fara atom si carbuni nu tine. Chiar si in tarile cu mult soare panourile solare nu fac fata consumulu tot mai ridicat de energie electrica. Si nici liniile de transport. Exemplu Australia care a fost tot timpul in Lockdown. Israelul. Libanul, unde a cazut curentul in toata tara, de mai multe saptamani.
Vaccinarea fortata.
BioNtech = Technologie Biologica + certificat verde = product biotehnologic care produce energie verde, regenerativa!!! BioNtech si alti producatori de vaccinuri Covid19 incaseaza bani pe ceritficate verzi, de emisii, o afacere de miliarde.
Pentru fiecare vaccinat ei incaseaza, este productul lor un fel de producator de curent electric.
Vaccinul Covid19 contine grafena, metale si cine stie ce. Grafitul se foloseste si la productia de acumulatori, de baterii, ca electrod positiv, asta este rolul grafenului si in vaccin: vaccinati au devenit un fel de acumulatori, de baterii, care ca capteaza energia electrica care vagabondeaza prin aer si o folosesc la incarcarea inductica a celularului, fara sa stie ei.
In curand o sa apara si celulare care se incarca direct cu energia din corp si posibil ca ei sa fie folositi si ca iluminatori publici. O sa apara folie cu LEDuri pe care ei o sa o lipeasca pe piele si o sa lumineze si ei o sa fie tari mandrii si fericiti ca fac lumina, ca si licuricii.
Bill Gates a anuntat ca vrea sa intunece pamantul cu scopul de a reduce incalzirea climatica. Asta inseamna ca solarele o sa produca si mai putina energie.
Astia distrug tot!! Inclusiv populatia, europeana, care o sa fie inlocuita apoi de asiatici si africani care o sa munceasca pe bani putini si fara pretentii la concernele care demult au fost acaparate de evrei, arabi si chinezi.
Europa o sa devina un fel de lagar de munca fortata unde o sa se produca bunuri si bani pentru altii iar la evreii si la arabi o sa fie raiul pe pamant, fara poluare, fara oameni saraci, ca aia o fie toti omorati sau transmutati in Europa, iar rasa alba o sa dispara!!! Si crestinismul la fel.
Se stie ca jidanii cei iluminati conduc lumea, din umbra, daca o sa cautati o sa vedeti ca toti liderii europeni au radacini jidanesti, ca e Mario, Pamela, Angela, Markus sau Vladimir,.. toti, dar ei vor sa iasa din umbra sa conduca pe fata, pentru ca lor le place sa stea la coltul strazi cu cartea in mana si sa le zica lumea: RABI!
@Cri: ia legătura cu Ioan și roagă-l frumos să-ți dea sursa lui de „afumatură” că, tulai Doamne, fain scrie. Vreau și io un „trip” d-ăla bun. 😀
Comentariu beton!20
Da și mie linkul către autor…. De mult n-am mai văzut un diliu cu haz atât de convins de ce spune..( deformație profesionala)
https://www.bihon.ro/stiri-internationale/romania/noile-restrictii-care-intra-de-luni-in-vigoare-carantina-de-noapte-si-certificat-verde-obligatoriu-magazinele-deschise-pana-la-ora-21-3839720/
Da, sa vedeti comentariile de la articolul cu indemnul la vaccinare al Episcopului Gr-Catolic Bercea. OMG. In ziar local.
Văz că apreciați literatura de calitate… poftim atunci un extras din creația artistică contemporană :
„E o teorie ipotetica si asta:
Ne transforma in computere biologice prin asa zisul vaccin, fiind conectati la o structura informatica de mare putere (AI), folosindu-se astfel de corpurile noastre in a stoca date pe principul blockchain.
Si nu numai in vederea stocarii: odata conectati la server, se pot folosi de tot corpul nostru, inclusiv si cu precadere de creier, pentru a procesa informatie.
Practic, totul devine o suprastructura cu capacitate uriasa de procesare, stocare si influentarea comportamentului maselor.
E infricosator, dar noi stiam de 2000 de ani de aceasta directie si desigur o constientizam in profunzime abia in acesti ani.”
sau:
„ADN ul uman e de sine statator.Ratacirea dogmatica spune ca ADN ul uman este influentat de mediul inconjurator.Atentie mare ca stiinta e in mare masura ERETICA,EREZIA E LA RANG DE STIINTA.VA PUTETI PIERDE SUFLETELE CREZAND STIINTA CARE LUPTA CONTRA DOGMEI ORTODOXE A ANTROPOLOGIEI CRESTINE.Sub aceasta invatatura cum ca ADN ul uman este cel mai mare centru de depozitare a datelor se ascunde cel mai mare fals stiintific si cea mai crunta manipulare din istorie pentru asuprire si nimic mai mult.Stiinta adevarata nu are aceasta fata.O veti descoperi in viitor.Stiinta adevarata e tinuta departe de ochiul uman actual pt ca de acum in colo urmeaza imparatia satanicului,a raului,a minciunii.E stiinta diavolului.Unde vedeti ca se spune”inovatie super pt captarea informatiei” e vorba de stiinta pur speculativa a mincinosilor.”
Așa, acuma care află unde mă pot înscrie pentru a-mi transfera conștiința într-un corp robotic, să facă un pustiu de bine și să anunțe, bulanjiii ăștia de ocultiști scapă informații doar cui nu-i interesat, se pare.
@Peredhil: tulai, abia aștept să pot transfera tot 😀 Dar tare mi-e că oculta asta, nu are contactele bine puse la punct – uite, că nici chip-ul 5G nu le funcționează încă.
Fază tare: când ajung la primul vaccin prin februarie, tanti doctor mă asigură cu maximă seriozitate, domnule, nici vorbă de chip 5g. Eu, dezamăgire maximă, ce bine prindea 😀
Îți dai seama săraca de câți handilăi informați și atotștiutori s-a lovit, de avea deja rutină în repetarea poveștii că nu e chip?
Buei, și eu încă îmi pun tilifonu’ la încărcat, în priza, ca sălbaticii 🤣🤣🤣 A draq grafen, cred ca era vechi sau ceva, ca am făcut trei doze și tot degeaba 😁 . Unde fac reclamația, la Pfizer BioNtech sau la Bill? Ca nici 5 G nu am 😑
Baaaaai, bun, bun rau pana la paragraful cu „grafenul”. Dacă lasa pana acolo postul era chiar deștept. Omonimia termenilor ar fi dat multa credibilitate, ca ar fi confirmat google ca certificatele verzi pt energie curata.
Haaai, pentru oameni cu vieți imaginare mai palpitante ar fi mers și paragraful cu grafenul, și ala pare măcar vag documentat…
Dupa aia devine evident ca ii fileaza o lampa și prea prost sa fii sa pui botul. Oh, wait…
ntrebare : saptamana trecuta, intr-una din locatiile mai mici ale noastre, intra o doamna vizibil cu frisoane , palida , si abia vorbea de raguseala. m-a intrebat daca poate servi masa in restaurant numai cu certificat. un pic a lipsit sa ii spun, in mod foarte nepoliticos, ca la cum arata nu poate servi deloc masa si ar trebui sa mearga sa faca test. cum nu avea certificat am fost scutit de a fi nepoliticos. se califica la dac liber doamna?
Comentariu beton!26
Se califică la „dacă avea certificat nu aveai, legal, ce să îi faci”.
@Lia – wow, that’s a scary thought… nu serios, chiar nu poți, ca patron/manager/chelner sa refuzi sa servești în incinta pe cineva cu simtome respiratorii vizibile?
Credeam ca s-a mai de-normalizat traba cu „sunt racit/am gripa, dar ma duc la munca, ca nu pot sa lipsesc ca se uita urat sefu/colega”, dar aparent nu, nici la restaurant n-au jena sa se duca în plina fucking pandemie
Mihai, daca pui textul asta pe Facebook, promit ca imi iau zi libera sa citesc toate comentariile si comentariile la comentarii! 🙂
Este pe Facebook, dar e share de pe blog. N-aveam cum să-l pun ca postare, că-mi luam suspendare 30 de zile. AI-ul Facebook nu face diferența între un pamflet (care îndeamnă) la vaccinare și un deget în cur. Iar eu sunt recidivist, îmi luam imediat cont blocat 30 de zile.
100 de euro? Plm, am primit acum jumătate de oră ofertă de certificat pentru 75. În Germania, da?
A făcut muistul o față foarte dezamăgită când i-am spus că am deja certificat și nici nu am plătit pentru el.
Comentariu beton!21
Pe bune? Eu, cand m-am dus la farmacie sa iau codul QR pentru aplicatia pe telefon, a trebuit sa arat, pe langa CI romaneasca si permisul de conducere nemtesc. Plus ca s-a chiorat ala vreo 10 minute la carnetul de vaccinare si la abtibildurile de la cele doua doze.
Ruxandra, nu cred că ai înțeles pentru ce ar fi cei 75 de euro.
Codurile QR (câte unul pe doză) mi le-a obținut personalul de la muncă, unde m-am vaccinat, pe baza cardului de sănătate.
Citeste te rog experienta de la 1918 cu Gripa Spaniola din Romania, sa vezi cum dispareau satele in padure ca haiducii cand veneau carutele cu asistenti sa ii vaccineze. Cred ca nu e mare differenta , in 100 de ani nu s-a schimbat nimic.
Cel mai tare m-am bucurat azi cand am fost la Finante sa platesc taxe si cei care nu au dovada de vaccinare nu pot intra, sa vezi cum stateau si se milogeau sa intre sa plateasca :)))
Comentariu beton!26
Wow, statul nu mai vrea banii nevaccinatilor, cool, o sa scadă rapid rata de vaccinare
daca ar fi un pic deschisi la minte si nu s-ar mai comenta aiurea despre vaccin,cum ca abia a aparut,ca de unde,si ar cauta un pic pe google,ar afla ca arn mesager are pionieratul la inceputul anilor 90,ca din 2010 se incepe testarea clinica pe oameni,iar din 2017 exista deja diverse tipuri de vaccin arn mesager impotriva unor boli infectioase… nu e nimic nou,doar ca pe noi nu ne intereseaza lucrurile astea,cand putem urla teribilisti ca nu exista boala,sau,daca exista e o gripa simpla…ce mai,urla in noi spiritul dacilor liberi!! vai noua…
Comentariu beton!24
Ce vorbesti … Zilele trecute discutam cu cineva care avea convingerea ca Ivermectina are mare mare rol profilactic… Ii dau link de la pagina producatorului (Merk), unde-a scris saracul negru pe alb ca nu ajuta la nimic, ca nu au date care sa sugereze ca ar ajuta la ceva, ca sfatuiesc lumea sa nu il consume. Producatorul medicamentului, da? Big pharma aia avizi sa vanda orice oricui oricand. Si ea ma inchide cu nt „iti dau si eu link la studii care zic ca e eficient” . Ce dracii ma-sii sa mai zici …. Ramai asa tampit la creierii capului si te apuci de baut. Sau te-ai apuca daca n-ar fi dimineata. Niciodata nu m-a durut diferenta de fus orar ca zilele astea….
Parklake, in weekend, 3 ipostaze
1-O femeie dac liber urla la fetele de la jocul de joaca ca ii discrimineaza copilul ca nu il lasa sa intre. A urlat ceva de Johanis, parlament, vaccin, UE si revolutie. Nu am stat sa ascult toate aberatiile exact, fata de acolo incerca sa ii explice ca poate sa intre copilul dar ea nu ca insotitor pt ca nu are certificat verde.
2-La BurgerKing un cetatean dac liber spumega in fata casierului pt ca ii ceruse certificat verde. Se pare ca la BurgerKing daca voiai sa comanzi in restaurant, nu la pachet, iti cerea certificat.
3-Aseara, pe la 19.40., erau cam 25-30 persoane la coada in fata centrului de vaccinare. Centrul de vaccinare se inchidea la 20.00.
Mămicule,pamflet, dar al naibii de adevărat…încă mai am niște vecini de circa 80 de ani ,stau cu un picior pe marginea gropii, dar urlă și se ceartă cu ceilalți de pe stradă pe tema vaccinului,că altfel sunt zdraveni,ea plimbă strada să vadă a ce miroase la unul și la altul,iar el culege via urcat pe scară. Și asa suntem la cuțite de vreo 2 ani,abia aștept să mă acosteze ca să-i spun ce merită și pe seam a vaccinului..în starea de urgență de anul trecut se plimbau neamurile pe la ea de parcă murea,și ea în urma lor făcea gălăgie de copii mei și ai altora din vecinii apropiați.
Comentariu beton!15
Lor le e indiferent că mor mâine sau peste un an. Au vârsta la care-i doare-n cur când și de ce mor. De aceea-s așa de nesimțiți.
E chiar realitatea dacilor liberi. Liberi să moară nevaccinați. Și… dar să nu fiu rea. Că ei sunt generoși. Generoși să împrăștie virusul la familiile lor și nu numai. Au explodat vaccinările. Frica e cel mai bun tratament. Dar e cam prea târziu.
Citind ce ai scris, chiar vreau sa vină mai repede ziua booster-ului.
Partea bună e că unii s-au mai trezit…partea rea e că unii nu au mai apucat…
Excepțional text 👏👏👏
Îi și vizualizam pe protagoniști zbătându-se pentru fiecare gură de aer.
Oricât de cinic sună, mi-am pierdut orice urmă de empatie pentru asemenea specimene. Mai mult, de fiecare dată când citesc vreo aberație de la vreun dac liber nu-mi pot reprima un gând diabolic „vedea-te-aș cu țeava-n gât! crăpi!”.
Sorry, dar nu mai pot..
Comentariu beton!20
Sunt vaccinata din aprilie-mai. Astazi e ultima zi de izolare, am testat toti pozitiv acum 2 saptamani. N am avut nevoie de spital, dar nici bine nu mi a fost. Nici mie nici copilului, 10 ani. Sotul, care s a infectat de la birou, a trecut usor, doar ceva simptome de raceala. La el la job nu se respecta nimic, stau claie peste gramada in birou, vaccinati putini, majoritatea nevaccinati, si stau fara masca. Mi a zis ca si mai dadea masca jos de pe fata sa bea apa. Probabil asa a luat. Ne am pazit maxim. Mai ales pt copil care e nevaccinabil inca. Care a vomitat zile, care a avut febra zile, a slabit, nu mai mananca mai nimic pt ca totul are gust rau. Eu am tusit fff rau, si din cauza asta de pe ambulanta ne au dat antibiotic la toti 3. Pentru ca bacterie/pneumonie. Am luat 6 zile cat am primit initial, dupa o zi de pauza m am trezit simtindu ma ca in prima zi de simptome, asa ca medicul de familie m a pus din nou pe antibiotic. A fost o experienta oribila (sper sa fi trecut pericolul, sotul a testat negativ in dimineata asta). Dupa ce ca e o boala parsiva, cand crezi ca esti bine de fapt nu mai esti, a fost oribila si relatia cu autoritatile, nu trimiteau raportul de la corona forms, nimeni nu stia nimic, te pasau de la unii la altii, ambulanta a venit prima in 25 ore si a doua in 4 zile, fiecare are versiunea lui de tratament, trebuie sa gasesti cine sa ti ia reteta, nu ti elibereaza farmaciile decat cu greu altcuiva pt ca “e mult antibiotic pe reteta, sa vina titularul!!!”. Boala asta mi a adus ambulanta (de doua ori) acasa in doua saptamani, pt prima oara in viata mea! Mi e atat de ciuda ca nu pot exprima ca, desi m am pazit, m am infectat in cele din urma. Ca unii aleg sa nu se vaccineze, ar fi ceva daca ar fi doar treaba lor, dar uite ca nu e!!! Ne afecteaza pe noi toti! Si pe copiii inca nevaccinabili!
Comentariu beton!44
ma bucur sa citesc ca esti bine.
Fii optimista: daca nu te vaccinai nu avea cum sa fie mai bine. In cel mai bun caz era la fel.
Oricum: „o simpla raceala”. Si vreo niste procente mor si altii au faza asta de 2 saptamani am fost rupt
Eu aș comenta s-audă toți, cât de bine mi-e, vaccinată și cu covid de cinci zile, că n-am nici pe dracu'( Doamne iartă – mă!), da’ mă umplu de bube-n cap și afurisenii. Așa că, pas! A, și n-am miros, da’ atâta pagubă!
Ana Maria Prodan divorțează și tu scrii de covid.
Comentariu beton!38
Mihai, ar trebui sa scrii carti. Carti horror, eventual, ca ai talent.
Gata boosterul, de vineri. Cand incepuse sa apara asa, usor, usor, o coada cu cetateni care apareau neprogramati pentru vaccinare. Unii si la prima. Speram sa continue trendul.
Problema apare când între dacii ăștia liberi apar și oameni de la care nu te așteptai la un comportament chiar atât de iresponsabil. Dacă fac o scurtă listă, mă ia cu dureri de cap, oricum e luni.
Colegii: bunic mort de covid, tată și nepot? Praf ca și sănătate oricum, ei nu se riscă la experimentele big pharma.
Prietenii: tată, mamă praf ca și sănătate, deja au făcut odată formă ușoară, nu se riscă la vaccin. Tinerii, fugiți în misticism ortodox din cauze de viață, duhovnicul o zis nu vaccin, clar, nu vaccin.
Prietenii2: mari fumători de toate cele verzi, cola și chipsuri sunt nelipsite – dar ei nu și nu, că e experimental, nu știm ce au băgat în vaccin. Domnișoara chiar proaspăt absolventă de biologie și începe masterul, mă face să ma întreb cum p*zda măsii și-a luat diploma aia, chiar pe degeaba?
Familie: pe bunica nu o conving veac, că tanti asistentă a zis că nu e nevoie. La cârpa aia de asistentă i-am făcut reclamație, pe pariu că nu o să aibă nici un efect?
Familie2: să vezi discuție. Eu și soția, vaccinați. Sună sora nevestei, doamnă inginer constructor în București, pile, relații și aere, djipan de lux recent, toate cele. Doamna, inimioara ei, dorește restaurant. Dar ce să vezi, statul fascist, îi cere certificat și ea nu are. Dar surioara ei, oare nu îi dă share pe whatsapp? I-am zis nevestei, eu cu mâna mea sun la poliție de face una ca asta.
Na. Și toți ăștia sunt oameni cu mai multe diplome pe perete, lucrând în domenii reale, nu flowerpower, aparent responsabili pentru ei și mediul lor. Da o p*lă de cal, iluzii.
Măcar toată pandemia asta mi-a demostrat cum e fiecare atunci când au de făcut alegeri solo. Praf și pulbere.
Comentariu beton!44
Ai reușit. Ai dreptate cu articolul.
E dur dar adevărat.
Acu nu e clar de ce e amestecat cu traiul sanatos.
Totul pan la tuica, medicamentul meu. Nu de covid. Dar oricum, tuica nu se ia în ras. Ca ea nu are vina. Si nici slana sau ceapa.
Ce descrii tu se aplica mai degrabă oamenilor cu stil de viata nesănătos, mancatori zilnici de shaworma, obezi, tabagii, diabetici, cardiaci etc…
Articolul imi amiteste de bancul cu badea care s-a vindecat de o boala mortala si reporterul care îl întreabă cum a reusit.
Deci da, se moare de covid, iar comorbiditatile sunt factor agravante. Si varsta. Si da, vaccinul te apară. Dar unii s-au născut liberi și nici scoala nici sistemul nu au reușit sa le schimbe convingerile, adică sa le bage ceva în cap.
Până la vaccinare,până astăzi nu am văzut humanoizi cu mască pe stradă. Cel putin până acum. Buzoienii vor să câștige detașat premiul de dacii anului.
Pentru cei care apreciază o muzică bună in vremuri nebune:
Green Lung cu „Black Harvest” , un hard rock/stoner cu ceva influente de doom, elemente clare de Deep Purple /Black Sabbath. Un album excelent, riffuri, structură bună.Il pun lejer in top 20 albume rock ale anului 2021.
Duel, cu „In carne persona”, tot stoner/ceva retro doom/’70 styleish, bun bine.
Sună bine de tot Green Lung ăștia, dă un pic către clasici, clar. Duel parcă mai are nevoie de un pic de muncă la sunet, dar ce-i drept nici in codarea de Youtube nu poți să ai încredere, deci căutăm și alte versiuni. Vecinii întră azi la re-educare muzicală, apoi iarăși îmi aud că „avem un vecin aitist, din ăla satanist” 😀
Poți pune pe listă fără probleme:
1914 – Where Fear and Weapons Meet, black/death /doom, un album epic, părere personala. Merita o producție mai bună.
Vektor,dacă nu ai ascultat, primul lor album, Black Future si EP de anul ăsta Transmissions of Chaos. Un thrash atât de bun că nu îți vine sa crezi. Super tehnic.
Knife-Knife, influente clare de Motorhead /Venom pe steroizi.
Dacă îți place prog-ul încearcă Dream Theater – A View from the Top of the World, un amic care este tobă de progresiv, l-a definit ca monstruos.
Enjoy.
Dream Theater este The real shit. O sa ascult Green Lung, ca m-ati facut curios
Dacă maestrul îmi permite, să pun un link la un blog dezinteresat, românesc, fără publicitate, 99,9% cu muzica rock, unde interacționez cu autorul cu placere, autor care este tobă de rock si este tot tânăr ca Vasilescu, cam 25 de primăveri pe un crac. Acolo sunt ultimele noutăți de la prog la deathcore.
Lasă, man, ce link vrea mușchiul tău. Lasă câte vrei, că muzica e bună, face bine la cap.
Mulțam, maestro!
https://blues4coffee.wordpress.com/
Toate recenziile sunt părerea pur personala a autorului. Un thrasher/deather, adic io, cu 30 de ani de drujbe in urechi, nu este întotdeauna de acord cu el pe partea de metale grele si foarte grele.
Ce gură de aer proaspăt!Să mai vorbim si despre muzica…mersi de recomandări @Edelweiss
Tot ce-a scos Vektor e bun de tot, citisem ca au scos ceva nou, thanks for the tip!
Manele anybody ? 🤣🤣🤣
Hai cu popuIara 😋🤪
Știu … țăran!
1914 – pe baietii astia i-am vazut live. Rup intr-un mare mod. Exceptionala trupa
Cutitu i-am bagat asara. eleganti
caut acush Vektor ca nu i-am mai ascultat de mult
am pornit 1914. Fuuuuuck
@Edelweiss 1914 bun de tot.
Green Lung sorry cred ca nu eram in dispoziția necesară,prea „melodiosi”
Vektor interesant,parcă e de pe vremuri.
Dream Theater pe genul ăsta prefer oricand Queensryche,dar recunosc că sună bine.
Din ce am ascultat eu mai recent mi-a plăcut Asphyx-Necroceros,Iron Maiden-The writing on the wall(de suflet) și Evanescence-The bitter truth
Mă gândesc că știați de ele da’ just in case…
Eu sunt acasa cu baiatu de 2 ani jumate, are covid. I l-a făcut cadou tampita de ma-sa mare (mama), de care m-am rugat toata vara sa o duc la vaccin. Ea e ceva mai rau, simptome de raceala calumea. Mama s-a vaccinat cu prima doza joia trecuta, numa ca ghinion, era deja infectata (a facut test inainte de vaccin, negativ). Acuma se gandeste daca nu cumva a facut covid de la vaccin. Doamne, apara-ne de Sosoci si de urmasii lor.
Comentariu beton!26
Așa a fost și maică-mea, dar i-am zis că dacă ajunge pozitivă, n-o mai vede nimeni din familie, în spital nici atât, iar înmormântarea ei va fi fără popă. Ghici cine rupea ușa la mașină s-ajungă prima la vaccinare? 😀
Comentariu beton!26
Exact, așa am spus și eu prin vară: „Vaccinați-vă, cât e lejer și cât se poate fără stress, n-am trecut încă peste mizeria asta. Dacă sunteți căpoși și dă naiba să dați în primire pe bază de covid, vă îngroapă pe cheltuiala statului, că mie mi se fâlfâie „. Acu’ cine-mi dă dreptate? Pur și simplu uneori doar cu vorba bună nu merge.
La noi soțul a ieșit din carantină de joi (test negativ) dar încă are momente când tușește rău.
Fata, la fel, test negativ – a ieșit din carantină de sâmbătă.
Băiatul (care a avut cele mai urâte simptome și de mai lungă durată) a ieșit negativ la 5 teste antigen și la un RT-PCR.
Eu nu am fost în carantină, legal vorbind (dar am stat în carantină alaturi de ei), nu am avut nimic, doar am strănutat de câteva ori, test antigen negativ.
Mai am câteva teste antigen, o să le folosesc săptămânal (cică e posibil ca piticul să pozitiveze testul, la un moment dat, moment în care va trebui carantinat iar…).
Pot doar să mă bucur că sunt bine copiii și că mănâncă. Nu mai am vlagă să lupt pentru cauze pierdute.
Libertatea dacilor liberi și consecințele ei.
Nu este etic și nici moral și nici legal să îi constrângem în vreun fel pentru a se vaccina; dar este legal ca ei să ne infecteze sau chiar să ne omoare, așa cum este moral faptul că ei au blocat spitalele și este etic faptul că ne mor bolnavii cronic datorită faptului că spitalele sunt pline cu daci liberi care au preferat să se lupte corp la corp cu virusul în loc să se vaccineze.
Adevărul este că binele nu se poate face cu forța, spre deosebire de rău.
Comentariu beton!24
Cine încă tușește, încă transmite, cu tot testul negativ. E drept si ca nu-ți mai poți lua concediu odată ce ți-a expirat carantina si testul e negativ, dar de transmis, tot transmiți, că doar nu-s petale de trandafir in tusea aia.
Mă bucur că sunteți toți bine!Legalitatea si morala sunt complet rastalmacite acum,nu plătește nimeni pentru raul facut altora iar propria lor moarte poate fi un preț prea mic,chiar dacă e final.Ma uit îngrozită că pseudoguvernantii iau pseudomasuri care nici alea nu se vor respecta.Intr-un fel imi pare bine ca e vacanță două săptămâni,că am copil nevaccinabil si aveam nevoie de o pauză.M-as duce un pic intr-o țară de-aia cu 80%-90% vaccinati sa respir din nou,ca aici ma strange ceva de gât. Si nu e Covid
Deşi vaccinată şi distanțată şi fără înțelegere față de dacii liberi, articolul acesta m-a făcut să îmi pară rău de personaj.
Cum zicea si PF Daniel, cand a fost intrebat de ce prefera limuzinele cu cutie automata „Dumnezeu iti da, dar nu iti si baga in viteza”
Comentariu beton!17
Pentru PF Daniel e mai curând: „Dumnezeu îți dă limuzină, da’ nu-ți face și plinul”
Io pă porcu’ ăla aș vrea să-l văd horcăind, cu ochii bulbucați, iar Satan să-i șoptească suav în ureche: te aștept aici, nu voi regreta… >:-D
Vineri am facut prima doza. Dupa a 2a o sa fiu mai linistita. Am mai zis pe aici: alaptez, asta e motivul pt care abia acum ma vaccinez. Pentru ca in primavara cand am fost cu mama nu se facea vaccin daca alaptai. Intre timp se pare ca lucrurile au evoluat putin, am gasit chiar o recomandare OMS. Insa informatii suplimentare lipsa – doar pe grupuri de alaptare am aflat cate ceva despre alaptare+vaccin. Plus medici cu pareri diferite: unii ca e ok sa alaptezi imediat dupa, altii zic dupa 4ore, altii ca intai elimini primul lapte apoi poti alapta dupa 2 ore. Pai sa se hotarasca o data ei, sa ne fie si noua, mamelor in situatia data, mai usor. Una peste alta, i-am dat laptic copilului cand a vrut. Sper sa ii furnizez si anticorpi suficienti si sa fim bine amandoua in caz de doamne-fereste vreo infectare.
Comentariu beton!21
Bine ca nu ai dat peste medici anti-vaxx.
Apropo, medicii se vaccineaza sau doar restul populatiei a intrat in panica?
@E.O La centrul de vaccinare n-a vb niciun medic cu mine (in chestionar era jos o rubrica cu „sunteti insarcinata / alaptati” de bifat).
Habar n-am daca medicii se vaccineaza dar am descoperit cu stupoare ca exista destule cadre medicale care nu se vaccineaza: de exemplu vecina mea care e asistenta in spital inca se gandeste cica si poate va face Johnson (ca nu e cu mRNA). O alta tanti cu nepoata imi zice ca a fost toata viata asistenta la infectioase si ca ea si familia nu se vaccineaza..
Daca s-a panicat populatia ma bucur, sa puna mana sa se vaccineze. Ca din cauza lor stau de aproape 2 ani mai mult in casa si in afara de rude apropiate (mama, socrii si cumnat/cumnata + nasii) am avut doar 2 iesiri cu fetele (2 prietene apropiate) in tot timpul asta.
Ca na, dacii liberi sunt liberi si e dreptul lor sa nu se vaccineze. Conform lor nu afecteaza pe nimeni, deci sa nu le luam libertatile si dreptul la a zburda si imprastia virusul peste tot. Nu conteaza ca eu imi storc creierii zilnic cu gandul la ce voi face la anul, o dau pe fiica-mea la cresa sa poata si ea sa socializeze sau o tin in casa de frica unor parinti idioti al caror copil mi-l va imbolnavi pe al meu? (am vb cu o colega, si toti din casa sunt pozitivi, desi vaccinati, pt ca cea mica a adus de la gradinita virusul)…
Comentariu beton!17
@AiSa – am mai scris, dar cred ca pe alt blog. Am facut a doua doza pe 25 septembrie, alaptam și încă alaptez, dar mi-a scăzut substantial producția și mi-a re-aparut menstra (prima oara după nastere) la 3 zile după vaccin, cu surle, trâmbițe și crampe. Sunt convinsa ca nu a fost o coincidenta, sunt curioasa dacă a fost, totusi, doar cazul meu. Oricum, asa cum spui, dacă măcar i-am transmis piciului niște anticorpi, tot e bine.
Recunosc că abia acum am citit articolul fiindcă dimineață eram pornit rău: „Bănene, iar covid și vaccinare? Morții cu morții, viii cu viii, ne mai râdem și noi un pic?”😁
Apoi am citit și mi-a plăcut atât de mult cum nu mi-a mai plăcut niciodată ceva scris pe tema asta.
Aștept cu nerăbdare episodul doi, în care povestești cum o mierlește și daca liberă, urmându-și dacul la Zamolxe, și cum rămân copiii singuri (dar cu ceva sechele de pe urma covidului), la cheremul sistemului de stat, cu celebrele case de plasament unde copiii sunt bătuți și fwtuți (la propriu și la figurat) tot timpul, sau pe mâna vreunei rude care să îi exploateze și să-i brutalizeze până la epuizare fizică și psihică. Sunt deja cazuri destule de copii rămași orfani din cauza covidioțeniei părinților și ți se încrețește pielea pe tine când îți imaginezi (sau afli – știu personal câteva cazuri) cam prin ce pot trece copiii ăia care până mai ieri aveau o copilărie normală și fără griji.
Scrie, @Mihai, scrie și despre partea asta, fiindcă mă doare fix în pwlă de suferințele lu’ Gioni, Limbă, Jumară și toți nevaccinații care se cazează zilele astea la garsonieră cu ușa în tavan, dar mă îngrozește soarta celor pe care acești idioți îi lasă în urmă.
Comentariu beton!27
Da, toți oamenii ăștia care „au ales libertatea” sunt niște egoiști, sunt niște oameni pe care efectiv îi doare în pulă de ce se întâmplă cu cei din jurul lor, după ce ei se duc spre Veșnicele plaiuri ale vânătorii.
Ionut, tu exprimi ceea ce simt eu, cred ca intr-un alt univers am fi fost în aceeași frăție…
Vaccinată, pozitiv de 6 zile. Doar o ușoară oboseala. Felicitări mie! Dă romanului minte!
Vă spuneam acum ceva vreme că panica de la începutul pandemiei m-a trimis pe banca de rezerve a angajatorilor. După un an jumate, am întrat titular din nou.
Azi, ședință cu „părinții” pe baza noilor limitări: ce facem cu nevaccinații? (Majoritatea celor care execută lucrările pe care ne luăm banii trebuie să presteze fizic la client. Și nu sunt primiți fără certificat.)
Unul din șefii de echipă a spus că el i-a informat pe cei din echipa lui că dacă nu se vaccinează (atât timp cât nu au contraindicație medicală), nu mai pot rămâne angajați.
Foarte bun textul. Daca lumea ma intreaba de ce nu am incredere in poporul roman e pentru ca romanul nici macar cu fucking zile libere si bonuri de masa nu se vaccineaza. In Anglia ce zile libere, ce bonuri de masa, vaccineaza-te si mergi la lucru 😅 si tot s-au vaccinat mult mai multi…
Vorbeam aseara cu sotia (medic pe sectie Covid la Budimex) si-mi povestea printre lacrimi cum incerca sa le explice parintilor unui copil de 2 luni ca acesta va ramane toata viata doar cu un plaman si jumatate (daca va reusi sa treaca cu bine peste boala), copilul nefiind cu simptomatologie grava, doar cu analize modificate. Cand i-au facut CT au vazut ca jumatate dintr-un plaman era pur si simplu distrusa iremediabil. Atitudinea parintilor (probabil din cauza socului) era ca „vedem noi ce facem, important e sa iasa din spital”. Nu acuz si nu judec pe nimeni dar marea majoritate chiar nu realizeaza pericolele la care se expun si ii expun pe cei din jur. De cateva saptamani mi-am retras copilul de la gradinita si incerc sa am grija de el si sa lucrez de acasa. Asta in timp ce sotia e zi lumina la spital, pe sectie, cu combinezonul ore intregi fara apa, mancare sau sa mearga la toaleta, incercand sa-i ajute pe cei fara ajutor, nevinovati in tot macelul asta. Deja capacitatea in saloane a fost dublata iar cand un copil este externat alti 3 asteapta un pat. Ne-am facut boosterul weekendul asta, in provincie, si am fost socat sa vad tineri, la 30 de ani, care plangeau inainte de prima doza de frica a ceea ce li se poate intampla daca se vaccineaza. Oameni care rup telefonul in doua toata ziua pe FB si Tik tok si nu sunt in stare sa citeasca cateva randuri cu informatii oficiale ca sa stie pe ce lume traiesc. Intr-adevar, analfabetismul functional e aici si va ramane mult timp de-acum inainte. Daca reportajul Recorder v-a speriat ganditi-va cum ar fi sa vedeti acele lucruri intamplandu-se unor copii, care se chinuie sa mai traga putin aer, in plamanii lor micuti, distrusi. Ei sunt doar niste omuleti care nu au avut nimic de zis in toata treaba asta. Ei doar sufera pentru ca parintii stiu cel mai bine, nu?
Comentariu beton!56
Fuck, man, nu trebuia să citesc comentariul ăsta. 🙁
E groaznic !!!! Dar mergem sa pupam la moaste….!
Capitala dacilor liberi e la rm vl….
Masca pwla, sali pariuri pline, pe strazi e mai multa lume ca sambata/duminica….
La centrele de vaccinare nu bate vantul, bate crivatul.
Certificatul verde e la misto.
Sper sa ramana spitalele fara oxigen, poate mai scapam de retarzi
Darwin rules!
Sunt unii ,care, dupa ce s-au vaccinat cu 2 doze, acum se intreaba daca nu cumva au gresit si „duamna doctor Grosan” nu are dreptate , si la fel Simion care spune ca nu e legal cerificatul verde, ca mai bine iti fac analiza anticorpilor si gata, fara doza 3.
Am exemplu in familie, matusa, 70 de ani , dupa 2 doze de vaccin, s-a „luminat” si umple Facebook-ul de intelepciune, ba bezna mintii, anul trecut prin vara imi spunea ca spitalele sunt goale, ca nu e nimeni internat, i-a spus ei o asistenta. Bine a sustinut asta pana cand fi-sa de 45 de ani a ajuns in spital cu Covid si afectare pulmonara 40%, in august 2020 nu era vaccin anyway.
In fine, dupa ce s-a chinuit fi-sa pana si-a revenit, au facut toti 2 doze de vaccin, acum au inceput din nou cantecul ca nu ne trebuie inca o doza, ca astia pana la urma au un plan cu noi etc.
Deci exista si din astia….din pacate
Excelent scris!
Am zis ca nu mai comentez la articole cu/despre covid,& vaccin . Si promit să n-o mai fac de acum, chiar dacă mi se va mai permite după asta. Băi, idioții sunt idioți, indiferent că sunt anti sau provaccinare. Si dacă mi s-a facut lehamite de ăia cărora le cresc coadă, pene si/sau solzi de la vaccin, m-a cuprins și sila citind anumite comentarii pe aici.
Am venit aici să spun că-mi place să sug pula. Dar nu orice pulă, trebuie să fie plină o pulă plină cu căcat. Iar căcatul trebuie să fie al meu.
Tata era singurul din familie care nu s-a vaccinat.Ca nu crede în vaccin, ca e străin.Daca era romanesc, se vaccina.Uite ca după ce a fost cu un picior în groapa, a ales sa se vaccineze, după 180 de zile.S-a speriat de ce a văzut în spital, mi-a povestit cum au murit 4 colegi de salon, si nu erau batrani,dimpotrivă, pana în 50 de ani.
Eu imediat merg la doza trei.Daca nu scăpăm de mizeria asta de Covid, la vara e fiica-mea la rand.
Comentariu beton!15
Ăsta nu e pamflet. Ăsta e „text scris la caterincă” să înţeleagă şi dacii liberi.
Nu am mai scris de ceva timp,dar am citit zilnic!
Articolul ăsta, îl scot la imprimantă și îl lipesc prin oraș…poate,poate se mai ,,schimbă unii,,!
Aaaaa! Super articolul și nu e pamflet!
Foarte frumos scris! Eu am facut doza a 3 ieri. Nu inteleg cum da voie la unele persoane sa porneasca atatea stiri false, sa bage frica in lume impotriva vaccinului si sa nu fie pedepsiti. Sosoaca a incalcat deja prea multe legi… Cum de nimeni nu o pedepseste ?
Care e faza cu „Thumbs Down” ? Ah staii… sunt iubitori ai doamnei Sosoaca pe aici ? Dupa parerea mea ar cam trebuii sa va bagati mintile in cap si sa va vaccinati! Ganditiva la copii vostri pentru ca si lor le faceti cel mai mult rau atunci cand voi nu va vaccinati si apar alte variante mai agresive de Covid.
Si a aparut un alt video de la Recorder..
Ordonanta care a intrat in vigoare de luni, cea legata de restrictionarea accesului in institutii publice nu a avut ca scop impulsionarea vaccinarilor? (pe langa evitarea aglomeratiei). Ca eu nu mai inteleg nimic, autoritatile locale trebuie acum sa gaseasca solutii pentru a eluda legea? sa facem orice ca sa simplificam viata nevaccinatilor?
https://www.facebook.com/PrimariaTurdaOficial/posts/4629985603757074
0 0
Baga un uochi aici: https://www.facebook.com/100005881511330/posts/1685927414946626/
Nici sursă, nici nume…
Mie mi-a plăcut textul ăsta, poate și altora o sa le placă…
Poate ar fi bine să se știe cine l-a scris
Am venit aici să spun că-mi place să sug pula. Dar nu orice pulă, trebuie să fie o pulă plină cu căcat. Iar căcatul trebuie să fie al meu.