Și iată cum o chestie, prin care cred că am trecut la un moment dat cu toții, devine unul dintre cele mai mișto spoturi comerciale. Tare ideea, bună execuția, să te tot uiți la publicitate din asta.
Să vă uitați la asta
Articol din categoria: Video
Moamăăă cât de perversă! 🤣🤣🤣
Comentariu beton!40
La ficat, direct.:D
🤣🤣🤣🤣🤣
Ce „curvă de om”… 🤣🤣🤣
Comentariu beton!22
:)))))))))))))
Mulțumesc. Aveam nevoie să zâmbesc după ce am condus aproape o mie de km azi🤣🤣🤣
Comentariu beton!17
Prin România sau?
Prin Romania e imposibil sa faci 1000 de km intr-o singura zi.
Comentariu beton!45
@Ioana, am făcut eu București – Cluj – București. Și nu o singură dată. 😉
Mihai, cu avionul? 😅
@Lucian, ce farmec ar fi avut?
Normal că în România, dom’Vasilescu. Da’ știți ce autostrăzi faine avem … pe bucăți🤪
numa’ 600 azi, Iași-Arbanasi (BG), de unde vă trimit salutări; frumos reclamă, alaghercomalagher, nu?
Nea Costică io mai știu una: selavii/selaghere (asta-i via/ aia-i gara) 😛
Comentariu beton!21
Băi, nu știu, eu cel mai mult în România intr-o singură zi am făcut granița cu Ungaria – Botoșani. Ultima dată acum două săptămâni. Asta înseamnă vreo 550 de kilometri. Iar dacă timp fizic aș fi avut să mai parcurg niște kilometri, mi-e teamă că nu m-ar fi lăsat nervii…
Cum „am trecut la un moment dat cu toții”? Care parte? Aia în care bagi bolovanu’ în minge, aia în care dai cu șutul într-o minge cu bolovan, sau aia în care faci perverse ca să dai boost la afacere? 😁
Primele două, @Ioane, primele două. 🤭
Partea în care geamgiul plătea puști să spargă geamuri ca să câștige o pâine 😃 mie asta mi-a venit în minte
https://youtu.be/izqhtBPd4VQ
@Simona – sau patronul de vulcanizare care punea copii să arunce cioburi/cuie la intrarea în localitate. 1km de vulcanizare
@Mihai, de dat cu piciorul în minge falsă n-am avut ocazia, dar de făcut capcană pentru alții am făcut-o de multe ori în copilărie. Nu-i vina mea, cartierul era de așa natură….😜
Dar eu am…hmm…participat și la niște țigăneli d-astea făcute pentru a face rost de clienți, și mă gândeam că poate și tu…😁
Am lucrat pentru băieții ăștia dar nu am știut că sunt atât de creativi 🤣🤣🤣
Si imaginati-va acum cu cata nesapare trec femeile pe langa minge. Stiau ele ceva😁
Comentariu beton!24
Geniala !!
Cum ar fi cu mingea de handbal? 😈😈😈
Foarte fain! Instinct control.
Aveam o bila de fier mare, grea și neagră. Total neinteresantă.
Asta până nu am vopsit-o in alb!!!
Ahahaha! Mi s-a dus mintea în 7 părți înainte de final, dar n-am nimerit!
„a solution looking for a problem”
Hai să fiu eu primul care spune că e o reclamă de kkt. Perfect executată, dar mesajul mi se pare defect! Cât e de greu să faci legătura cu mesajele antivaxerilor?
Shooting target here, please don’t me kind 😉
Hai omule! Lasă încrâncenarea! Pe aici de cele mai multe ori se râde. Poquelin zicea acum 4 secole cum că ”Prin râs vom îndrepta prostia”! Iar altfel- contrazi-mă cu argumente, rogu-te! – cunosc copii sau adolescenți mai răi decât ortopedul nost`!
Comentariu beton!15
@Dragos, nu e vina mea că tu n-ai simțul umorului. Serios. Nici a mea, nici a altora. Tu ești singurul care poate regla asta. Dar mă tem că e mult prea târziu.
Niciodată nu e prea târziu! Gâdilă-te, Draboașe!!🤪
V-as da mai mult like-uri daca s-ar putea, ca se pare ca sunteti singurul (de Dragos vorbesc) care s-a prins ca in anumite cazuri, chiar daca implementarea e perfecta, la ideea de kkt nu prea e bine sa te amuzi.
P.S. Nu prea cred ca e ad la accenture, sunt curioasa cat o sa dureze sa se supere baietii 😀
Se dezbate încă. Ce zici?5
@Alicia, sigur, păi nici în cazul tău nu e vina mea, a noastră. Bănene, mai scoateți-vă capetele din fund.
Câteodată e bine să te bucuri de moment, nu să despici firul în patru „cum a făcut, ma, Bruce Willis de nu l-a nimerit niciun glonț”. 😃
Petru cei care nu apreciază publicitatea, există teleshopping: iata tigaia de care nu se lipește nimic; iată cum acest detergent elimină în totalitate pata.🙃
Comentariu beton!17
@Bertha, tu-ți dau seama cum se uită ăștia la un film cu Superman? „Hai, frate, mai las-o în kkt că n-are cum să zboare”.
Și cretinii ăia de la NASA transmit live în fiecare an traseul lui Mos Crăciun. Cât de proști ne cred?😃
Comentariu beton!19
Danke! Dupa 1200 de km … 600 prin Bulgaria … a venit ca un pansament. Se bate umar la umar cu ad-ul pentru Elvetia. 🙂
😅 bun, bun
Am ras cu muci!
Exceptional! Unde le gasesti?
Are el niște băieți… 😉
Nu mă așteptam la asta, genial. 🤣🤣🤣
🤔
Eu ca ginecolog ce propui sa fac ca sa cresc afacerea? Any ideas, someone?
Comentariu beton!22
La tine creșterea e naturală.
Tu poți înțepa prezervativele prin magazine😀
Comentariu beton!23
Faceți un parteneriat cu un proctolog și un dentist 🤣🤪 Consult 3in1, ITP, la 3 primești una gratis🤣🤣🤣. Mă scuzaț … îs nesimțit. Mama e de vină 🙃
Eu ca tehnician dentar ? Idei ? :)))
Angajezi un bătăuș. Crește și business-ul stomatologului, și al tău.
Comentariu beton!17
E atât de bun încât mă gândesc să mă mut la Accenture.
Bine, din alte motive, dar oricum ajută.
Daca nu as fi lucrat cu ei …sa extenalizez cu ei 60% din afacere ii credeam…
Sunt singurul care crede, de 3 decenii, că ministru la transporturi ajungi dacă ești agreat de asociația servicelor auto românești?
Când eram eu mai mică, am participat la un demers de recrutare la niște oameni care aveau un business. După diverse teste și interviuri individuale, a urmat și un interviu de grup. 3 zile ne-au cazat la un hotel în București și au fost tot felul de studii de caz. ”Balkans case study” îi zicea, că eram participanți din mai multe țări din Balkani. 16 tineri împărțiți în 4 grupe și dă-i studii de caz și analize, care toate se încununau, la final, cu o lansare de produs prezentată în fața top managementului. E, la un studiu de caz din acesta, au venit și oameni din agenții de publicitate care, pe baza unui ”brief” trebuia să vină cu niște copy-uri. Adică texte și imagini care, ulterior, ar fi fost transformate în reclame. La noi era ceva produs de dat la subsuoară, pentru femei. Eram singura fată din echipă și ceva nu mi s-a părut deloc relevant mie în scriptul propus, așa că m-am uitat la brand managerul desemnat să ne asiste/supravegheze și am întrebat dacă e ok să rugăm agenția să mai reevalueze acel copy. Evident c-a trebuit să și argumentez care e problema, am zis, a urmat o discuție foarte interesantă și chiar dificilă, mai ales că restul echipei era entuziasmată de propunere. În final a rămas că agenția va veni cu o altă propunere.
”Finding creative ways to improve your business”. Adică, dacă aș fi un business owner, reclama asta ar trebui să mă convingă să-i angajez pe oamenii de la Accenture să mă consilieze. Nu cunosc compania, nu contest că așa ar fi, dar cred că aș continua să mai caut alți consilieri.
Tocmai mă gândeam „vai ce om, dom’le” si apoi văd sigla angajatorului meu 🤦🏻♀️ Pfoai, nu știu, dar mă bucur că între timp avem alta agenție 🙄
A, da’ chiar, și Accenture a lucrat cu o agenție pentru spotul ăsta. Adică cineva cu putere de decizie în companie chiar a aprobat așa ceva. S-a uitat la copy/spot și a zis ”Asta e! Ăștia suntem! Now let the world come and do business with us!” Sunt tare curioasă cum e procesul de angajare. ”Și, ce părere aveți despre etica în afaceri?” ”Huh? What’s that!” ”You’re hired!” Glumesc, glumesc, sigur nu e așa, dovadă comentariul tău. Oricum, ideea asta trebuia ucisă din fașă, îngropată la 10 m sub pământ și uitată. Sau folosită doar în scopuri educaționale / ca studiu de caz.
Exact, am tolerante zero la metodele din reclamă, chiar dacă pe unii ii distrează. Conoscand reclamele mai actuale (acesta pare vechi de cel puțin 4-5 ani), aș paria ca cei care au dat ok unei asemenea agenții si „reclame” (hai să ne denigrăm pe banii noștri) sunt demult în altă parte. Dacă aș fi clientul meu la un astfel de spot aș avea dubii mari la ce servicii aș obține.
Daca ar fi sa ne gandim la o ipotetica aplicabilitate practica a unei astfel de campanii de marketing (cum era prima regula – daca nu e e cerere, creeaz-o. parca) si ca sa ramanem in domeniul medical, probabil ca patronul de la Hexifarma pe Accenture astia i-a angajat sa vina cu o idee creativa care sa-i creasca business-ul. Si aia au zis asa: „… pai boss, mergi si da niste spaga pe la spitale sa comande numai de la tine dezinfectanti dupa care pune niste apa in bidoanele respective si manareste hartiile si o sa faci profit 1000% …”. Genial, nu-i asa? Sau amuzant? Sau amandoua?
Pastrand proportiile, filmul din ’87 in care personajul lui Michael Douglas a zis ca „… greed, for lack of a better word, is good …” a fost un film mishto. Problema e ca niste cretini sociopati, semi-docti si lacomi au luat-o (probabil) ad litteram si s-au apucat de treaba, asa ca a venit anul 2008 cand lumea, asa cum o stiam noi, a fost cat-pe-ce sa se prabuseasca.
Daca o luam in gluma, reclama e maxim de nivel autobaza.
La nivel de etica, ce ar fi de zis? Principiul din spatele acestui video este chitesenta a tot ce este in neregula acum cu lumea in care traim.
Anyway, eu sunt hater, bine ca am ras …
Totuși, în apărarea reclamei, nu cred că a fost pentru România, ci pentru ”afară”. Țin minte un comentariu al lui Emil de aici, în care un amic din Australia era profund contrariat la faza cu furtul în România. Adică cum să furi? De se să furi? Cum de e posibil să furi? La fel, știu pe cineva care, în Japonia fiind, la o întâlnire cu niște clienți de-ai lui Schweighofer, încerca să-i convingă pe japonezi să nu mai cumpere lemn de la ei sau să se asigure ceva mai temeinic că lemnul cumpărat este tăiat legal. Asta pentru că Schweighofer vinde lemn, deseori tăiat ilegal, inclusiv din pădurile României. Mno, boost de vânzări și acolo, probabil. Așa că ”Follow the money” și taie conducta fărădelegii, gen. Erau business oamenii japonezii perplecși: cum adică corupție generalizată, cum adică înfrățire în corupție și furt cu ajutorul/sub ochii autorităților, cum adică ”mafia lemnului”, din astea. Probabil deoarece corupție există peste tot, dar în alte țări se tratează ceva mai serios, chiar cu toleranță zero, mama lor de intoleranți.
Revenind la spot, pentru cineva care trăiește într-o țară în care, pentru majoritatea e ceva normal respectarea unor minime reguli de moralitate/etică, el poate fi un veritabil exemplu de ”thinking outside the box” (chestie care, într-un timp, era la foarte mare căutare în industria publicității). La noi, însă, furtul, minciuna, înșelăciunea sunt parte din normalitatea cu care mulți au/am crescut, există o toleranță destul de mare la ele, ba chiar par și amuzante uneori. Spotul ăsta îl văd ca fiind perfect ”in the box” la nivel de Românie, deci nimic special, din punctul meu de vedere. Amuzant la nivel de autobază? Ești finuț/ă. Eu m-am simțit fix ca atunci când îmi povestea o tipă medic cum, fiind în clinică o pacientă cu silicoane, anesteziată (ciudat, era internată tot pe probleme de ortopedie, o fi vreo chestie a ramurii din medicină?), s-au dus mai mulți medici (atât femei, cât și bărbați) și i-au pipăit sânii, să vadă cum se simt silicoanele la atingere. Și hă hă hă, ce amuzant a fost. Brain freeze complet. Bine, în apărarea brumei de simț al umorului pe care (îmi place să cred că) îl am, domeniul de ”business” din spot este și unul foarte sensibil pentru mine, ba chiar dureros aș putea spune. Dar asta pentru că sigur am avut doar ghinion sau ceva, de-am dat peste cam mulți sociopați în acest domeniu, inclusiv la nevoie.
Comentariu beton!17
E smart, este tot ce trebuie.
Și dr Mengele era smart. Și Hannibal era smart. Iar actorul din reclamă, dacă mă uit mai bine (ca simplu spectator, de data aceasta), cam pare să interpreteze un personaj din această categorie. Cel puțin când mângâie mingea aia, sau când se uită la pacienți, e fix ce trebuie. Pentru un film de groază.
Poate că smart nu e suficient. Și poate că acest clip e foarte departe de a fi ce trebuie. Exceptând un flim de groază, după cum spuneam. Aici chiar are potențial, ba chiar îi văd și o continuare, că parcă e cam neterminat, așa. Pe bune, ce au băieții ăia pe la picioare mie mi se pare cam ieftin, sincer. Nu crești un business doar cu niște ghips, în cazul acesta. De la proteză (minim la un picior) în sus devine afacerea de succes.
Ce s-a întâmplat cu avatarul tău? E altă Anduța?
? Ce-are diferit avatarul meu? La mine se vede la fel.
Eu nu-l văd deloc. Nu știu alții de pe aici…
https://i.imgur.com/HIG9uEQ.png
0 0
@Anduța: Nu , nu se vede nici un avatar. Dar las-o așa. Că la cât ești de pornită pe o reclamă ce nu va fi urmată de nici-un ortoped care depus jurământul lui Hipocrate, mi-e teamă că ai la avatar un dragon care scuipă flăcări! 😀 😀 😀
Da, nici eu nu-l văd, de asta ziceam.
Am un comentariu în moderare în care îți arătam cum îmi apare mie. Dar văd că nu doar mie.
Bine, bine, pus avatar frumos cu limonadă, numa’ bună de stins flăcările. :-))
Nu-s pornită deloc, Victor. Doar subiectul publicitate mi se pare interesant.
Solandi, ție cum ți se pare reclama asta?
Bine, bine, pus avatar frumos cu limonadă, numa’ bună de stins flăcările. :-))
Nu-s pornită deloc, Victor. Doar subiectul publicitate mi se pare interesant.
Solandi, ție cum ți se pare reclama asta?
Prea bună, prea ca-n reclamă.
Aşa mi se pare.
P.S. Frumos avatar.
misto reclama: „muie la bun simt, muie la eleganta, totul pentru biznis, hai, sus pe cadavre, nu conteaza cine sufera”