Spre sfârșitul vieții, taică-meu a reușit să-și cumpere un Renault Clio nou. A fost visul lui de-o viață și până la urmă, cu economii la sânge, cu vândut la piață ce mai producea el pe la țară, cu sacrificii destul de mari, a reușit să și-l îndeplinească. Cred că ziua aia când s-a dus la dealerul Renault din Vâlcea să-și ia mașina nouă a fost una dintre cele mai fericite din viața lui.
Toate bune și frumoase, doar că degeaba s-a văzut cu asta nouă în fața blocului, că tot vechea lui mașină a rămas calul de bătaie. Că doar nu era s-o folosească Clio-ul și să-l uzeze? Dăăă.
Prin urmare, toate drumurile la țară, sau la piață, sau pe unde-l mai trimitea mama, tot ce nu presupunea deplasare mai lungă de 100 de kilometri, toate erau făcute tot cu mândrețea lui de Dacie, ieșită pe poarta fabricii în gloriosul an 1978. Degeaba îl întrebai de ce naiba face asta, dacă tot și-a luat mașină nouă, că nu obțineai decât un ridicat din umeri și-un mormăit agasat din care trebuia să deduci că nu mai bine îți vezi tu de treaba ta în loc să-l întrebi mizerii d-astea?
Dar adevărul adevărat era ăla pe care vi l-am zis mai sus: omul nu voia să „uzeze” mașina nouă. Așa se explică de ce n-a apucat să facă decât vreo 9000 de kilometri cu ea, înainte să plece spre locul ăla unde pleacă la un moment dat toți părinții noștri. Și tot așa se explică că după ce s-a hotărât mama s-o vândă, a luat pe ea aproape prețul la care fusese cumpărată, că era ca nouă.
De ce-am făcut această introducere lungă? Pentru că ia ghiciți cu ce mașină mă duc eu la muncă? Cu ce mașină mă duc la cumpărături și, în general, ce mașină folosesc pentru drumurile de zi cu zi care nu depăsesc 100 de kilometri? Exact, ați ghicit, cu aia veche, că doar n-o s-o uzez p-asta nouă pe care am cumpărat-o? Dăăă.
Dar, cum ar spune orice terapeut de pe lumea asta, macar îmi conștientizez problema. Așa c-am decis să scriu aici, poate reușește cineva să mă ajute să nu devin un al doilea taică-meu.
Dragii mei, deși mă umflă o lacrimă pe la colțul ochilor când scriu asta, am decis să vând megane-ul vechi. Și tare m-aș bucura să-l dau cuiva pe care să-l mai pot întreba din când în când ce mai face, cum o mai duce. Nu el, evident, megane-ul (dacă râdeți, v-am spart).
Buuun, acestea fiind zise, o să vă las aici cam ce-ar trebui să știți despre mașina pe care o utlizez de aproape 14 ani.
Ce-aș schimba/repara la ea, dacă eu aș fi cel care o cumpără? Păi, avem așa:
➡️ Portiera din dreapta față nu se poate deschide din exterior. Dar p-asta ar trebui s-o trec la avantaje, că practic nu te poți trezi că stai și tu ca omul la semafor și, jbam, odată se deschide portiera și năvălește peste tine o blondă cu sâni imenși și glezne fine care e hotărâtă să te posede sălbatic. De-aia zic, dacă vrei musai s-o repari, înțeleg că e o chestie care se rezolvă imediat în service. Trebuie doar să ai răbdarea să te duci. Eu n-am avut.
➡️ Ștergătorul din dreptul șoferului va trebui schimbat la un moment dat, cu tot cu braț. Dap, pentru că sunt un individ deosebit de inteligent, iarna trecută am uitat într-o seară ștergătoarele pe pozitia „on”. Așa că a doua zi dmineață când am pornit motorul, au început automat să funcționeze. Doar că, vedeți voi, fusese cam geruleț peste noapte și se lipiseră de parbriz. Ei, cel din dreptul șoferului n-a rezistat acestui șoc și-a zburat cu tot cu braț. L-am pus eu la loc, l-am și strâns cu ceva șurub, merge, funcționează, dar eu în locul celui care va lua mașina, l-aș schimba.
➡️ După cum o să observați dacă vă uitați pe fotografii, parbrizul are o crăpăură din aia lungă. E rezultatul unei pietricele luate-n mufă pe autostradă, și e acolo de vreo 4-5 ani, nici nu scade, nici nu crește, dar e deranjantă.
➡️ Pe ici pe colo mai există câte o zgârietură superficială, mai e vopseaua sărită din loc în loc pe bară, că, na, vorbim totuși despre o mașină care merge pe al paișpelea an de utilizare. Și nu, n-am vopsit-o și nici n-am pregătit-o în niciun fel pentru vânzare. Nici n-o s-o fac, cine o vrea, o vrea așa cum e. 😛
În rest, totul e funcțional, nici n-ar fi avut cum să fie altfel, pentru că eu nu las nimic important să „cadă” la mașină, cum apare ceva, cum direcția service. Nu bate, nu troncăne, doar bătrânica aia care mergea cu ea la piață lipsește din peisaj.
Altfel, vorbim despre o mașină decentă, un megane 2, cu motor de 1.6 benzină și 110 cai, care și-a făcut treaba impecabil și care este în perfectă stare de funcționare. Are 111.012 de kilometri (atât avea aseară, când am ajuns acasă), făcuți toți de mine, că doar am luat-o de nouă, era neatinsă când m-am urcat prima oară pe ea… ăăă… în ea… fuck, tot nu sună bine… la volanul ei, am vrut să zic. Eu, personal, nu am ce să-i reproșez, iar cea mai bună dovadă este faptul că tocmai mi-am mai cumpărat un megane.
Mașineta (așa o alint eu, sau „Mași”) a mers doar la reprezentanță, n-a văzut în viața ei vreun schimb de ulei pe la service-uri dubioase de cartier sau reparații în fața blocului, că se pricepe Gicu de la doi și ți-o face el. Nu, boss, dacă am avut vreodată de făcut ceva la ea, am mers frumușel la reprezentanță, că așa fac io lucrurile. De altfel, am în torpedou TOATE facturile pentru tot ce s-a făcut vreodată la ea.
Habar nu am ce-ar mai trebui să zic despre, că n-am mai vândut niciodată vreo mașină. Mă rog, de vândut le-am vândut pe toate pe care le-am avut, dar cumva deja exista cerere pentru ele, n-am mai stat să dau anunțuri. Așa că, dacă mai vreți să știți ceva, întrebați-mă cu încredere, că n-am nicio problemă să vă răspund.
Ah, ba da, stați că mi-am mai adus aminte chestii. Are climă, nu „bizonică”, dar climă, nu AC clasic. În schimb n-are sistem audio cu bluetooth. Daaar, are cd player, așa că dacă vrei să mai asculți cd-ul ăla cu „hit-urile verii 2002” sau albumul tău vechi cu Metallica, mai bine nici că se putea. O să te poți bucura în voie de ele, în drum spre mare.
Despre închidere centralizată, alarmă și geamuri electrice, nu cred că e cazul să mai vorbim, sper că e clar că există, sunt dotări basic, e ca și cum m-aș apuca să vă povestesc că are covorașe, scaune sau faruri.
Gata, acum chiar că nu mai știu ce să vă mai zic. Dar știu c-o să mai întrebați voi, dacă e.
Prețul, pentru tot pachetul descris mai sus este 2200 de euro. Nu de alta, dar am vrut să cer 3000. După care m-am pus în pielea celui care ar vrea s-o cumpere și n-am mai cerut. M-am gândit că oricine ar lua-o, o să vrea să-i repare portiera și ștergătorul, dar mai ales să-i schimbe parbrizul (dacă aș fi eu ce care ar lua-o, cu siguranță mi-aș dori toate astea). Ei bine, de diferența aia de 800 de euro, cred că și le poate repara/schimba liniștit.
So, dacă-și dorește cineva o mașină mai mult decât decentă, pentru care garantez că-și va mai face treaba corect încă măcar cinci ani, știți ce aveți de făcut. Lăsați comentariu mai jos, sau îmi scrieți pe Facebook, sau îmi trimiteți email (aveți adresa la Contact), sau sunt convins că găsiți voi o soluție să dați de mine, că sunteti baieți mari.
Chestia e s-o ia cineva, că altfel parcă văd că mai merg câțiva ani cu ea, în timp ce p-aia nouă o țin de bibelou în fața blocului. Ca să n-o uzez, dăăă.
P.S. Având în vedere că există șanse destul de mici s-o vrea cineva dintre cititorii constanți ai acestui blog (altfel ați fi întrebat voi până acum ce vreau să fac cu ea), poate n-ar fi rău să dați un share. Nu de alta, dar chiar o să-i faceți un bine cuiva care se va alege cu o mașină bună.
[Best_Wordpress_Gallery id=”53″ gal_title=”Megane”]
Eu, dupa ce mi-am luat actuala masina, de Opel am scapat intr-un stil mare: i-a crapat motorul, am dus-o la dezmembrat (GPL – furtun fisurat antigel – lipsa antigel, nu am vazut, a facut bum trosc plosc si pa).
A, si chiorul chior ca nu a vazut.
Parcă n-aș vrea să mă despart așa de a mea. 🤭
Pe bune de n-as vrea-o eu. Doar ca ar trebui sa fac un drum de București după ea. Tre sa vorbesc cu frate-meu despre asta 🙂 dar ma mănâncă rău sa o iau 🙂
Destul de complicat, da, c-ar trebui să rezolvăm tot rapid. Dar nu e imposibil.
Dap esti fiul tatalui tau din ce ne povestesti doar ca tu te-ai decis sa nu faci ca el, te-ai decis sa o vinzi fiindca altfel e posibil sa faci si tu la fel dat fiind faptul ca Masi inca e de fata
Bafta cu asta(cu gasitul clientului)
Se incarca greu poza…da daca e breck as cam fi tentat..
Mda, nu merge pluginul de galerie foto. Vezi acum, c-am pus direct pozele. Dar nu e break.
Ah, dacă era corai…😃
Comentariu beton!33
🤣🤣🤣 mergea un Raptor Corai … pă codu’ Pantof’one ăla 🤭🤣
Comentariu beton!17
Aici nu, dar astept cu interes sa vad pe feisbuc si prin alte parti pe unde ajunge articolul tau comentarii de genul: iti dau e46 si mai dai diferenta/ ultimul pret bosulica???/ sarakule!/ si alte variatiuni ale acestora.
Da, și eu aștept cu interes. 😀
Daca se incarca poza aia…
Ia vezi acum.
Cine vrea un set de jenți în plus pentru mașina asta să mă contacteze. Adresa o luați de la @Mișu.
Ce să zic, am avut și eu o astfel de mașină, diesel, și pot spune că dacă ai grijă de ea… este extraordinară.
Am să dau șer. Dar la punctul cu blonda posesivă e o hibă: am văzut deja că ai putea avea o … Clientă. Bănuiesc că e straight. Ce ne facem în cazul ăsta?
Boss, in banii astia “e incluse “ si cruciulitele la oglinda?! Daca nu, macar un bradut, ceva?! 😜😂
Comentariu beton!17
Cică are CD, @Emil. Îl pui în parbriz și te apără de 5G. 😜
Comentariu beton!22
Pfff, dacă ai fi dat-o cu tot cu bătrânică…
Comentariu beton!13
@didina din ce spui tu aici pare să se confirme proverbul care spune că cine nu are bătrâni să își cumpere!
@didino, n-am cum, dar pot să-ți dau numărul ei de telefon. Mai faceți schimb de rețete.
Șezi blând, @Vasilescule, nu cumpăr nimic, avem mașină. Ar fi fost inedit anunțul. 😛
doar sa iti zic ca nu o vreau pentru ca deja am o octavia care este in familie de prin 2008 si tot asa nu ma indur sa o vand. desi am luat alta binisor mai noua, in continuare excursiile la munte, turele cu bicicleta, si orice altceva tot cu aia veche o facem pe motiv ca indiferent ce ar fi nu mai conteaza ce se intampla cu masina. 🙂 nu conteaza ca o zgarie cineva, nu ai emotii ca o parchezi prin zone pustii, nu conteaza ca se murdareste, etc. Practic orice kilometru in plus cu ea este un bonus. 🙂
Da, da, ceva de genul ăsta e și la mine în cap. De-aia aș vrea s-o ia cineva care s-o trateze cum merită.
Asa de multe amintiri avem cu masina aia ca a devenit membru al familiei. Stiu ca nu e bine sa te atasezi de lucruri dar asa s-a intamplat.
”… e ca și cum m-aș apuca să vă povestesc că are covorașe, scaune sau faruri.”
Acum covorașele se oferă ca pe o mare favoare.
covorașu’ lu’ Aladin ?
@Anouk, du-te, bă, serios? Adică sunt în stare să-ți dea mașina fără covorașe?
@MV, la multe mărci, covorașele nu sunt incluse în oferta standard nici măcar la mașinile cu dotări premium.
@Anouk, ai dreptate. Am cumparat acum 5 ani și ceva o Mazda 3 (middle range), și covorașele nu erau incluse (nu in România). Am plătit separat și folia pe geamuri. Dar macar aici, cand te duci sa îți ridici mașina din showroom, pleci cu ea acasa (numere incluse, asigurare+ un cadou)! Si daca te duci sa cumperi un second-hand de la dealer, sunt aceleași condiții.
@Anouk, @Emil, anul trecut Ford mi-a dat covorasele vară&iarnă, adică ambele seturi, numerele roșii, e drept, cadou un buchet mare de flori. Doar pentru portbagaj dacă vreau tăvița evident ei mi-o aduc, adică am primit doar mocheta.
Jențile pentru cauciucurile de vară le-am cumpărat eu acum.
Vasilescule,
îmi place mult sensibilitatea asta a ta pe care o descopăr odată cu publicarea acestui anunț.
Am schimbat și noi vreo 2 mașini și îmi aduc aminte că discutam cu bărbată-miu, băi, clientul ăla nu îmi place, mi se pare că nu o să o îngrijească cum se cuvine, ăla e cam dubios, o să o lase zoioasă, pe pariu că bagă și manele și asta mică nu suportă, o să i se facă rău, ălălaltu cred că o să o afume nașpa. Nu s-a lăsat până nu a găsit stăpânul potrivit :))))
Sper să ajungă pe mâini bune, așa cum îți dorești.
Comentariu beton!28
Gizăs craist, de parcă v-ați fi vândut copchilu’. 😀 😀 😀
Comentariu beton!27
Aulioo … JT pomenindu-l pă Jesus … ohh Doamne 🤭 divin!
Comentariu beton!13
John,
îți dai seama cum le îngrijește? :)))
@Mona: știu ce zici. Fostul cumnat era așa obsedat. De-aia mergeam la el în vizită că-mi făcea interior-exterior gratis. Nu conta că avea și el două mașini în curte. Pentru el fiecare sâmbătă începea cu bibilitul mașinilor. Nevastă-sa făcea cu capu’ la așa ceva, dar nu era chip să-l clintească din loc.
Cum reusesti sa iei itp-ul cu parbrizul asa? pe socru meu l-au intors cu ceva de vreo 4 ori mai mic…a trebuit sa il inlocuiasca…
Comentariu beton!15
Pur și simplu am fost la service și am luat itp-ul. Nu mi-a zis nimeni nimic niciodată.
În București se clipește des când se vede figura albastră a lu’ nenea Iancu plus că nu e fisurat în zona dă vizibilitate a șoferului cu standarde înalte dă poziție 😊
@MV: păi ar fi avut curaj să zică ceva? Îi beșteleai apoi acilea pe blog, de le picau și țiglele de pe ITP. 😀 😀 😀
A avut și bărbată-miu un vis umed. Visa să stau eu la volan, să conduc, să fiu atenta la trafic, semne și alte bazaconii, în timp ce el stătea în dreapta, eventual cu o bere in mână. Relaxat, el așa. Ce să zic, i-a murit visu’ înecat în priopria umezeală. Dar, ambițios cum e, acum vreo 11 ani a luat un opel vectra c. Nou nouț. Cu rate, cu tot ce trebuie. Două drumuri am făcut cu el: unul la munte și unul la neamurile lui. În rest am folosit masina pe care i-a oferit-o compania unde lucrează. Exasperat că nu fac scoala de șoferi, a decis s-o vândă. Cumva mă amenința, ca să zic așa, doar doar m-oi stârni s-o iau pe drumul scolii de șoferi. Băi, nimic nu m-a clintit din decizia mea. N-o sa conduc niciodată că n-am orientare în spațiu. Așa că am vândut-o, mult sub pretul ei și sub ratele pe care trebuia să le plătim. Adică am ieșit în mama și tatăl bagubei.
Acum, ce voiam să zic, dacă n-o ia nimeni, că eu nici atât n-o iau, așteaptă programul rabla de la PMB și iei 9.000 lei. Cu banii ăștia iei electrocasnice noi, cu clasa energetică 3+, și o să ai grijă de natură. Din bonusul pe care o să-l primesc în urma vânzării către tine🙃, o să iau o bere, îl pun pe om în dreapta, o să mă pun și eu la volan și pe fiu-meu îl pun să miște cu putere niște crengi în dreptul geamului, că și cum am fi în viteză pe stradă.
Comentariu beton!39
Dacă vrei…poți. Să miști din crengi. 😀 😀 😀
@John, mișc din crengi bine, că de orientat în spațiu..
@Eleno, mai bine țin io mașina toată viața, dar la rabla n-o dau. 😀
Un pic de răbdare, @Eleno. Și la noi e cam aceeași situație, inginerul zice că ar fi fost utile două permise, așa că am găsit soluția ideală – într-un an juma’ face copilul școala de șoferi. Aproape am rezolvat, cum ar veni. 😁
Comentariu beton!13
@Mihaie, bag sama că vrei să mi se înece și mie visul. Ce om. Pfff, nici să înot nu știu.
Comentariu beton!12
@Didino, am transmis ideea ta mai departe. Mai are de așteptat vreo 5 ani jumate. Unde a așteptat vreo 17, ce mai e mai puțin de jumătate. :)))
Comentariu beton!13
@Elena, same here, nu voi conduce niciodată o mașină, orientare în spațiu zero. Mă pierd în mall-uri, prin spitale și alte instituții. Dacă intru într-un magazin aflat în dreapta mea dar când ies din el e în stânga mea, mi se pare ceva atât de ciudat, o totală răsturnare a perspectivei, încât mă trezesc întorcându-mă de unde am venit, în loc să-mi continui drumul. Sunt cunoscută pentru faptul că i-am rătăcit și pe alții, în copilărie, până să-mi dau seama că am un defect de fabricație. Mă bucur să aflu că nu sunt singura, nimeni-dintre cunoștințele/prietenii/rudele mele-nu înțelege chestia asta. (Până când, la plecarea dintr-un magazin cu doar două uși, eu o deschid pe cea de la baie, în locul celei de la intrare/ieșire)
Comentariu beton!15
Fetele, și eu sunt complet dezorientată în spațiu, dar conduc de vreo 30 de ani. Bine, când am făcut școala de șoferi nu știam că-s atât de dezorientată, că poate n-o mai făceam.
Totuși mă descurc destul de bine (zice omu’).
Indicatoarele sunt pentru d’ăștia ca noi, că nu s-au născut toți cu busola-n cap 🙂
@Laura G, nu știu de ce îmi place mereu cum finalizezi. 😛
Cu busolă sau nu chiar merită să te bucuri de această libertate, șofatul.
Aia cu … șoferul șofează și șofetița și-o ferește s-a spus ? 😋
@Sandra Maria,
Bine zis libertate. Mor încet când trebuie să apelez la alții pentru deplasare/transport 🙂
@HM,
Hai, caramba! 🙂
@Laura G, io nu știu d’astea cu caramba.
Vezi că dau cu fuga-n tine de te orghiesc cu prafu’ 😋
Ptiu … nu mai are voie omu’ să hie o țâră misogin că iute vă burzuliți pă linghi străine 😉
Hai … lambada, tureacu’ și carâmbu’ … 😉
Nu e cazul tău, dar cei care doriți să achizitionați o mașină SH adusă de afară… las mai jos un ghid de achiziție și mare atenție când cumpărați mașina de la samsari:
1. Nu vi se dă crick-ul – 200 spre 400 de lei – pățit pe pielea mea
2. Nu vi se dă roata de rezervă originală. 200 spre 400 de lei – chiar dacă are roată de rezervă probați-o să vedeți că se potrivesc găurile pe disc și montați prezoanele – pățit un prieten care a făcut pană pe ambele roți de pe partea dreaptă. În felul acesta verificați și punctul 1.
3. Vi se iau ochii cu set de cauciucuri de iarnă/vară care de obicei sunt expirate sau nu mai pot fi folosite – avantaj jenți dacă sunt ok, dar de multe ori sunt praf. Deci nu câștigați mai nimic, deși plecați mulțumit de achiziția făcută în favoarea dumneavoastră.
4. Unii iau setul acela de triunghi-uri – din ce îmi aduc aminte trebuie să fie 2 seturi.
5. Verificați mașina cât puteți de mult. Mașina poate fi daună totală și vândută ca fiind țiplă. Sunați la reprezentanță, chiar mai multe reprezentanțe – uneori ajută și dacă e drăguță persoana de la celalalt capăt al firului, vi se vor da informații prețioase care dacă se pupă cu ce zice vânzătorul, acesta din urmă câștigă la capitolul credibilitate.
6. Verificați îmbinările la atingere – dacă nu sunt drepte, sau sunt puțin câș este posibil ca mașina să fi fost atinsă.
7. Înainte să plecați la drive test – verificați lumina la mersul înapoi. E posibil să fie arsă, verificați luminile, fază scurtă, fază lungă, semnalizare stânga, dreapta. Dacă la semnalizare țăcăne puțin mai rapid și totul merge ok e posibil să aibă un scurt pe undeva. Electricul la o mașină e cel mai problematic.
8. Când o luați la drive test am văzut potențiali cumpărători că doreau să vadă cât de bună e sonorizarea în mașină. Turați-o să îi sară capacele! Până pe la 3-4000 de ture motorul nu ar trebui să se audă de parcă își dă duhul. Luați viteză 70-80 și puneți frână violent. Mașina nu ar trebui să patineze, sau să o ia stânga dreapta. Dacă face asta… fugiți!
9. Căutați eventuale zgârieturi – sunt inerente, dar mai puteți scădea din preț.
10. Pe sub mașină e greu să vă uitați, dar dacă aveți un prieten mecanic nu strică.
11. Întrebați de unde a fost adusă ca și locație și dacă a fost adusă pe roți – adică a fost condusă – sau pe platformă la telefon. Cu siguranță răspunsul va fi pe roți. Verificați traseul până în țară pe Google Maps apoi întrebați face to face dacă a adus-o vănzătorul și apoi câți km a făcut până în țară cu ea și cam câte ore a făcut pana la vamă și cât a făcut în țară. La această întrebare cu siguranță se va bâlbâi, dacă nu a adus-o el.
Atât îmi vin în minte, dacă mai aveți și voi lăsați un comentariu, ca să fie ghidul cât mai complet.
Comentariu beton!17
Aștept cu nerăbdare ghidul dă adus pătrățele în loc de abdo-burtă 😊🤣
Punctu’ 9 rullZzz
Se vede că ești pățit cu mașinile la mâna a doua
Cu tot respectul pt ce ai scris, dar nu cumpărați mașină de la samsari.
@Habare cel mai bun ghid de a ajunge la pătrățele abdo-minale este de a te sprijini de un gard de sârmă cu balonul la vedere… Ies niște pă-tră-țe-le pătrate să moară Gibilan… de nu-ți vine a crede.
@Toni pentru mine… nu am cumpărat pâna acum decât trei mașini: două Megane-uri și o Dacie Logan.
@Marius fără supărare, dar de unde să cumpărăm mașinile? Atenție vorbim de SH-uri! Nu toți avem timp și/sau bani de a călători pentru a ne cumpăra din afară de la autohouse-uri și mai toți avem pitici și ni se pune pata pe o mașină găsită pe OLX sau pe oricare alt site. Mult mai repede dai peste un samsar decât peste o persoană „onestă” cautând o mașină prin România proaspăt scoasă la mezat…
12. Luați-vă concediu de odihnă vreo două săptămâni. Ca să aveți timp pentru cele 11 puncte.
Comentariu beton!15
Ce-ți mai place și ție @Eleno să bagi bățul prin gard! Aveam de gând la un moment dat să sar intenționat umul dintre numere ca să dau ocazia la glume. În fine, nu am făcut-o!
Sfatul meu cu numărul 12… ar fi: să nu luați o mașină mai veche de 4 ani. E ca nouă în primii 4 ani și lejer… dacă ai grijă de ea, te mai ține încă vreo 4 fără să bagi bani în ea.
Eu când mi’am luat mașină mi’am satisfăcut într’un an toate fanteziile și perversiunile care îmi veneau în minte
Femeile se „luptau” între ele care și cum să mă satisfacă
Cu mintea de acum mi’aș strânge bani pentru o garsonieră, cu mintea de atunci care gândea cu capu pu?!! mi s’a părut cea mai bună soluție de a face sex dezinhibat
Ce vremuri demente 😋
Da’ ce mașină ți-ai luat, șerif, de se băteau toate pe tine?
Skoda octavia 2, 1,6 mpi benzină, neagră, nouă
Bonus: Eram și șefu secției de jandarmi comănești
Iar eu eram dependent de sex și perversiuni
Ce vremuri 😍
Cred c-a fost la un moment dat, acum mai mulți ani, o știre cum că Skoda a înregistrat un spike de vânzări în Comănești, fix pe Octavia 2. Concomitent, tot din același oraș, cei de la Lamborghini și Ferrari au primit un val de plângeri și returnări de vehicule. Nimeni n-a înțeles vreodată cum și de ce s-a întâmplat asta. În sfârșit, un pic de lumină.
Comentariu beton!19
@anduța eu vorbeam despre început de figuri
Tu ai trecut deja la bășini împuțite
In multe privințe ne asemănăm, dar asta e altă poveste. Ușa cu pricina e lucrătura economizorului. Haha, auzi la el, blonde cu sâni mari și glezne de căprioare. Oricând ai ușa deschisă la mine, de-o masă caldă și de un loc de dormit găsim noi.
Mă duci și la fish and chips? 😀
@Mihai, clar
Nu.
Dacă o ții și pe asta tot paispe ani, ținând cont de anii tăi și de speranța de viață în România, exceptând aici stilul tău de viață ca furnalist, fiind optimiști, ai mai avea timp de una, pe aia ți-o mai da #pu.lea în rate, să o folosești între cinci și zece ani și aici nu mă refer la aia mortuara.
Dacă nu ai dat-o şi vrei să scapi repede de ea, îţi dau io 2 litri de benzină 🙂
Du-te, bă, d-aici
Salut, sunt George si ma intereseaza masina. Cand pot s o vad si unde?
Salut, pai dă-mi add pe Facebook sau trimite-mi un email pe adresa de la Contact, ca să începem să ne înțelegem mai rapid.
N-ai primit inca oferte de 1000 EUR? Mai nou vad ca se negociaza dinainte de vizionare sume de 3 cifre asa lejer, doar-doar mai cer si bani ca vin sa o vada. Si eu sunt cu masina la vanzare. Adineauri a sunat unu’ sa imi dea cu 1500 mai putin pentru ca… pandemie. :))) Succes mult cu vanzarea! Eu inca ma chinui. Si, pe acelasi principiu, o masina buna, fara probleme tehnice, pentru care suna multi dar vor chilipir daca se poate.
Deocamdată două oferte. Niciuna din trei cifre. 😀
Dacă aș fi samsar, pe tine te-aș pune să „ticluiești” (beat this word, îl știi
😁?) anunțul de vânzare! Cu siguranță mi-aș multiplica șansele de vânzare!
Un Renault identic are un prof de mate de la mine din zonă, poate cu mai putini km, însă ține la preț. Deși poate la momentul ăsta ai vândut deja mașina, având în vedere „reachul” tău, mă duc la prof să îi spun niște integrale, poate iau mașina. (nu bacul pe la Galați)
S-o stăpânești sănătos pe cea nouă Mișule, și fără evenimente,cât despre cea veche pe care vrei să o dai in 2200 de euroi nu știu ce să spun , m-aș face samsar dacă merg așa prețurile în România ,eu am un 406 cu 3 ani mai mare dar cu 446000 de km făcuți de mine dar nu îndrăznesc să cer mai mult de 1500 pe ea , și în general pe aici preturile sunt intre 800 și 2000 ptr ce trece de 10-12 ani dar la 2000 mă refer la alde Audi ,Mercedes,BMV ,Land Rover ,de astea înțelegi tu ,in rest numai bine și mult succes la vânzare !!!!
Vara trecuta am dat unul la fel ca al tau, doar ca negru. Chiar daca masina se prezenta bine si era mult mai dotata decat altele noi cu pretentii din prezent, cu perdelute la geamuri si senzori ploaie/lumina plus interior crem, am reusit sa o dau in 2100 euro. Din pacate am aflat pe pielea mea ca renault ul nu tine deloc la pret. Iti zic in ideea in care va trebui sa mai scazi poate din pret, sa nu fii surprins. Si alt sfat, nu te lasa impresionat de aia care vin sa vada masina si stramba din nas cu nesimtire, aia oricum nu o cumpara si iti dau batai de cap. Asteapta oamenii cu bun simt, ca exista si ei. Mult spor la vanzare!
Are și a mea apărători de soare și senzori de ploiae. 😀