Later edit
Pentru cei care nu mai au răbdare să aștepte, aveți spotul întreg, de pe canalul oficial, aici.
…
Ia fiți atenți aici. Mai jos aveți unul dintre cele mai șmechere spoturi comerciale pe care le-am văzut eu vreodată. L-am dat jos de pe canalul oficial, i-am tăiat finalul (pentru că apărea numele brandului) și-acum am să vă rog să-mi spuneți și mie la ce fac reclamă băietii ăștia. Serios, uitați-vă la clip și, fără să căutați pe net, ziceți-mi și mie ce anume promovează. Sunt extrem de curios dacă vă dați seama.
După care, spre finalul zilei, o să fac eu un later edit și-o să vă pun spotul original ca să înțelegeți cam care este diferența între publicitatea adevărată și chestiile dubioase care rulează pe la noi pe tv. O să realizați că poți să promovezi un produs sau serviciu și fără să-i bagi consumatorului pe gât denumirea lui de cinșpe ori în 27 de secunde.
Hai să vedem dacă se prinde cineva despre ce e vorba.
Alianta pentru famelie?
Hai, mă, că nu e făcută nici la noi, nici pentru noi.
Reclamă la un cabinet de psihiatrie?
Comentariu beton!21
Ăăă… ești bun, nu m-aș fi gândit la asta. :)))))) Dar, nu.
Reclamă la pantofi. Se pune accent pe picioare, încălţăminte.
Minutul 1:04.
Comentariu beton!17
pantofi. si da, eu una dintre cele mai faine.
La site de dating? 🙂
Comentariu beton!13
Eu nu m-am prins și nici nu am cautat să văd despre ce este vorba! Încă.
Imaginează-ți un astfel de clip la o oră de maximă audiență la o televizune din Ro. Este că nu se potrivește?
Parcă e aiurea că nu îți spune că are 215% carne sau că îți curăță dinții impecabil.
Asigurare de viață, la asta cred ca se referă.
Make a step … to have perfect … shoes 😂
O campanie anti singurătate, anti pisici ?
Dacă e anti-singurătate nu poate fi anti-pisici. 🙂
Lift. Prea apar cifrele acolo.
L-am vazut acu vreo patru zile şi mi-a plãcut povestea. Da’ nicidecum nu-mi mai aminteam finalul, care final nu-mi zicea nika. Şi cum nu sunt fin observator, ca cititoatele tale :), nu am asociat defel brandu cu povestea. Se cheamã cã eram în afara ţintei publicitãţii?
Buna dimineata! Nu am nici cea mică idee la ce este reclama. Dar nu este prima reclama pe care o vad la care sa nu știu despre este vorba. Foarte interesantă totuși. Abia astept sa aflu la ce anume se face reclamă!
„Step out of your head“. Ceva cursuri de îmbunătățire a abilităților de comunicare?
Crema de pantofi
Sau ceva cursuri de vorbit in public
Neața. Bănuiesc o reclama la pantofi. Dacă nu e asta, chiar nu am nici o idee…
PLM … la vreo băutura alcoolica ca sa fie mai dezghețați ? La un curs de limba engleză, bariera era lingvistica ? La vreun afrodiziac sau alt stimulent ?
Comentariu beton!14
La un curs de pus faianță 😋
Comentariu beton!19
M-am gândit la toți factorii inhibitori si prin urmare la un dezinhibat, ăla avea ceva si cu freza tipului, dar nu-mi dau seama ce poate fi …parca văd ca de fapt e o fâsâială lipsită de logica … bea Coca-Cola ca sa fii tu însuți.
Si eu cred ca-i reclama la pantofi😉 F.tare reclama, dar la noi nu cred ca ar prinde finețuri de-astea.
Toată acțiunea se petrece într-un ascensor. Deci … ceva ascensoare, automatizări care funcționează perfect, că n-au rămas blocați deloc.
Pentru întâlniri, povești de dragoste și alte romantisme, liftul XXX nu te poate ajuta.
E reclama la vaza, la un moment dat apar niste flori
Comentariu beton!17
Telefonie..:) clar!
Reclamă la pantofi?? și cam dubioasa tipa, nu stie să salute cind intra undeva?? 😎
Public speaking (?!) hai cu continuarea ca tare is curioasa si nu o gasesc pe iutub :)))
La Strepsils, gen. Oamenii nu au voce sa spuna ce gandesc.
Am mai văzut clipul da’ nu mai ştiu unde şi care e sfârşitul.
Apropo, asta : https://mihaivasilescublog.ro/2018/07/14/care-este/ , are cumva legătură cu asta : https://www.youtube.com/watch?v=4t8zpuUV1uE ?
Normal că are legătură. Un procent semnificativ din populația României nu mai folosește acuzativul și prepozița pe, atunci când ar trebui.
Nu stiu la ce o fi, probabil ca nu s in zona care tinteste reclama cum a spus cineva, dar e lunga si plictisitoare.N am avut rabdare sa o urmaresc, mie o reclama buna imi face clik la neuron in 10- 20 sec, daca trece mai mult de atat , pas.
Comentariu beton!17
Marius M, de data asta sunt fanul tău.
Nice storry! Nu-mi dau seama ce promoveaza, dar astea sunt cele mai misto reclqme, gen ghicitori. :))
Poate fi vb despre: ceva produse de ingrijire, sau servicii de ingrijire/ ceva legat de comunicare.
* hint : numele reclamei, are legatura ?
Carti de dragoste cu final nefericit?
Terapie comportamentala?
Lifturi? – ocazii imedite de a intalnii pe cineva in aceasta lume cruda cruda?
:)))
Pup.oooo băăăă ! M.am si enervat cu atata overthinking ! E la : ” zii ce ai de zis, daca nu o /îl ia altul/ alta !
Comentariu beton!20
Sushi, clar :))
Site, de anunturi de job-uri, tinder style Cu accent pe tehnicieni de manenanța lifturi.
Ușor
Evident ca e despre aurolac.
Daca prizau cate o doza inainte, se lasa sigur cu sex in lift.
Comentariu beton!22
Legat de observația făcută de Solandi, mie mi se pare că parcă se pune accent pe tot, inclusiv pe butoanele liftului. Îi avem pe cei doi tineri care se analizează o lungă perioadă de timp pe sine și pe celălalt (look general, pantofi, miros, job-uri, își pun întrebări și țes scenarii) , spre final conectându-se parcă telepatic. Degeaba, din păcate. Mai e și nenea fără păr care admiră punctual „magnificent set of hair”-ul personajului masculin principal, încep să cred că nu e o campanie la vreun produs sau serviciu anume, ci o campanie de conștientizare. A ceva.
@ Anduțâ Noroc cu tine că am realizat că e reclamă la job-uri de analist politic fikus style, dă import. Despică firu’n 4. Te califici?
Habari, noroc cu tine că am realizat că chiar aș avea chef azi de despicat firu-n patru. Dar fii pe pace, n-o voi face. Aștept cumințică și în tăcere dezvăluirea misterului. 🙂
Ehh, și tu acuma cuminte și tăcută? Anduța ești ok ? Ăsta da mister…
@Anduța,
Pare că se pune accent pe tot deoarece suntem noi foarte încordaţi privind-o, fiind puşi în faţa unei ghicitori.
Dar, dacă o privim relaxat… Mie mi-a rămas pe retină imaginea celor două perechi de pantofi de la minutul 1:04 şi faptul că îmi venea să le zic:’hai, fă un pas spre ea/el’.
Apar apoi mai multe secvenţe axate pe picioare/încălţăminte. Iar dacă adăugăm şi fraza finală ‘Step out of your head’ îmi sună a: păşeşte în afară cu gândurile tale, la fel de uşor cum mergi cu pantofii cutare.
Nu prea le am cu mărcile, nu aş putea spune la care marcă de pantofi anume se referă, doar că pe mine, ceea ce am privit, mă duce cu gândul la pantofi.
Comentariu beton!19
Solandi, am privit acum relaxată reclama. Mie cel mai pregnant mi-a rămas senzația de „ce bălălăi sunteți“, referitor la cele 2 personaje principale. Posibil să fie reclamă la o anumită atitudine promovată și în trecut de o cunoscută marcă de articole sportive, inclusiv pantofi sport. Step out. Just say it. O variantă a lui ” Just do it” cum ar veni.
Vedeți c-am făcut later edit.
Acu’ am văzut. Deci, cum ziceam, e o campanie de conștientizare a faptului că nu pantoful face pe om, ci capul. 😋
La lift!…..glumesc….
Cred că e reclamă la o firmă de recrutare sau la un program de afaceri.
nu știu la ce e reclama, dar ar putea fi foarte bine la prostia omenească și la câte relații mișto se pot pierde doar că nu comunicăm. Dooh
Nu ştim să comunicăm fără telefon.
Cam lunga publicitatea asta…Eu cred ca e pentru un parfum, oamenii des isi atrag atentia unul altuia folosind mirosul. Cu atat mai mult in lift!
Dar poate fi si la ceva legat de picioare. Pantofi, sosete?
Saptamana buna la toata bula! Sper ca tineti post. 🙂
Miros de picioare ? ⁵ mi-a fugit gândul la deodorantul Axe, da’ n-are cum să fie așa simplu.
O continuare neaoș românească a publicității ăsteia ..
Copy Paste Mode on
Ion si Maria, amandoi timizi, intr-o camera de hotel sa o puna si ei….
Stau ei o ora fata in fata …. nimic. Mai stau inca o ora si inca o ora la care Maria zice:
– Auzi hai sa facem si noi prostii…
Ion sare de pe scaun fericit
– Gata, hai sa ne cacam in lift…
Comentariu beton!28
te muti cu mine? uhaul te ajuta.
Bianco, încălțăminte.
Pai si el de ce a rămas în lift la parter??? Se ducea pe clădire sa se arunce de bou ce.a fost? Se ducea la aia la munca sa întrebe cum o cheamă?
Hai măi că acum am un ditamai zâmbetul pe față! Habar nu am la ce este reclama, nici nu mă interesează, știu doar că a meritat fiecare secundă vizionată.
Am două variante: ori e reclama la ceva aparate de tuns/ras, ori la vreun produs împotriva mirosului gurii. (Dacă e ultima, i-a bătut pe ăia de la Lacalut).
Reclama aia cu flegma in chiuveta e pt Lacalut?
E aia cu ăla care-și pune mâna la gură și farmacista își dă seama ce vrea omu’.
ptiu ce lung….poate sa faca reclama la somnifere
Ok, acum, că am văzut la ce e, să-mi dau cu păterea nițel.
Reclama e foarte mișto dacă lucrezi în industrie, dacă ești maniac cu reclamele sau dacă ai acasă vreun puradel care urlă „Tatiiii, vreau să văd reclama aia cu liftu'” și te apuci să cauți pe Youtube ca să o revezi de enșpe ori. Altfel, eu, spre deosebire de alții, am ratat fix faza cu pantofii. Sigur, am citit comentariile, am văzut că mulți ziceau de pantofi și am revăzut-o ca să văd unde sunt pantofii ăia, să fac legătura cu sloganul de la sfârșit, să văd dacă au dreptate cei care, fix ca fi-miu cel mic, nu reușesc să păstreze secretul și suspansul (sunt vreo doi sau trei pe care nu prea cred că-i invită lumea la petreceri). Dar, dacă vedeam reclama la Tv, fără să am posibilitatea să „derulez”, nu rămâneam cu nimic. Deci, nu își atingea ținta. Mai mult ca sigur că există o variantă scurtă a acestei reclame, cu accent pe pantofi, care este difuzată pentru publicul larg, în timp ce filmulețul întreg e doar pentru gale și evenimente din industria publicității.
Concluzie: ideea e mișto, dar reclama e puțin cam prea vagă sau prea subtilă.
Comentariu beton!22
L a pus Piersic jr cu câteva zile in urmă, il văzusem acolo.
Dar, da, subtil, frumos, fără să ți se scoată ochii cu pet ul de bere lângă care mustacesc niște tipi transpirați sau cu tipa grasă care poate mânca până crapă, că are colebilul pe masă, lângă hălcile de carne!
Reclamele din România parcă s făcute pt oameni care nu trec dincolo de sensul propriu al cuvintelor… și alea puține, să nu pice greu!
Un vin bun face ca oamenii sa-si doreasca apropierea si determina iesirea din minte. cred ca pleaca dupa ea si o invita la cina.
VictorR sigur are altă părere 😋 … ceva gen : o bere și-o alună, privind ciudat la lună, ținând-o și de mână… Durex connecting ppl 😉
Băi, la Durex m-am gândit și eu inițial, dar era prea evident. Din câte îmi aduc aminte, și ăia de la Durex au reclame d-astea dubioase. 🤣🤣
Am văzut că ai dat later edit. Io nu mă mai uit încă odată să văd finalul. De data asta nu m-a prins deloc. Life is too short to see boring advertising.
Mihail, tu ai mai văzut o alta reclama la viața ta in afara de asta ?
Chiar ma gândeam s-o interpelez pe solandi, adică cum nu s-au mai combinat ca aveau sau n-aveau pantofi de la aceeași dealer, n-o way Jose, de departe cea mai stupida reclama văzută, refund, refund ! cine fuge sa-si cumpere pantofi de la reclama asta, s-o ia in direcția Bălăceanca.
Nu, e prima reclamă pe care o văd.
Boss, nu toată publicitatea se face cu scopul să dea ăla fugă la magazin să-și cumpere produsul tău.
Și când ajunge acolo … să facă mai multe rezervări 😎
Io vreau loc la geam…
Și cine nu fuge să-și cumpere pantofi de la reclama asta, dar intră pe net să afle mai multe despre Bianco, în ce direcție s-o ia?
@ Mihai
Așa e. Dar ca sa-ți depășești tracul mai degraba watch a good porn, ma frend.
@ Anduța
Swear to god ! eu am intrat pe internet sa revăd fazele cu Jamie si Aurelia din love actually cu ocazia asta, doar ca astea chiar aveau o noima, deși aveau si ei trac sa-si dea dragostea in fapt si erau ferm
convinși ca celălalt oricum nu-l înțelege, el englez, ea portugheza, când dialogau se completau de fapt perfect unul pe celălalt.
m.youtube.com/watch?v=BMJc4SP2AmU
m.youtube.com/watch?v=S8vb05cOPoE
Faianțaru, se pare că nu e despre trac. De pe pagina Bianco: ”our message is simple: overthinking won’t get you closer to what you want”.
https://www.bianco.com/dk/da/bi/step-out-of-your-head/
Faine secvențele cu Jamie și Aurelia, parcă le-am revăzut cu alți ochi acum. Uitasem poveștile de dragoste din ”Love actually”, după filmul ăsta mie mi-a rămas doar un soi de interes în a urmări uneori cum se întâmpină oamenii în aeroport.
Hai că eu am rămas acum la ”Love actually” și aeroporturi și am revăzut începutul filmului. https://www.youtube.com/watch?v=rl44pV2-9R8&t=48s
Și mi-au venit în minte câteva faze de pe Otopeni-ul nostru, de la ”Sosiri”.
1. Ea, cu 2 copii mici, până în 10 ani, îl așteaptă pe el. Lui se luminează chipul, zâmbește larg, se văd mulți dinți lipsă, cei mici îi aleargă în întâmpinare și îi sar în brațe. Ajunge și la ea, se pupă scurt pe obraz și o salută: Și fași, fă?
2. Tot o ea, așteptându-l pe el. Brunetă, vreo 30 de ani, cu părul foarte bogat și lung. El pare ceva mai mare în vârstă, la vreo 40 de ani și complet lipsit de păr pe cap. Sunt ambii foarte înalți, se sărută prelung, ”ca-n filme”, mai bine de un minut, iar ea îl mângâie constant pe chelie.
3. Flash mob din partea lui cu ceva dans și cerere în căsătorie, spectacol frumos. Ea pare plăcut surprinsă, acceptă.
4. Un domn mai în vârstă și o tânără, așteptând o altă tânără. Se îmbrățișează strâns și, printre altele, domnul zice ceva de genul ”Păcat că ne revedem cu așa ocazie tristă’. Era vorba de o înmormântare.
Și multe alte faze, mare parte parcă destul de departe și diferite de atmosfera aeroportului londonez din imagini și de ce zice Hugh Grant acolo.
Spotul acesta la pantofi probabil că este destul de departe de publicitatea cu care suntem noi obișnuiți (zic asta din ce am citit prin comentarii, recunosc că nu prea mai sunt în temă, nu mai agreez și nu mă mai uit la reclame de ani buni, nici în scop artistic, nici comercial), dar vreau să spun că mie aceasta chiar mi-a plăcut. Foarte mult, chiar.
Evident ca este la pantofi! Altfel cum ar fi avut toti pantofii asa curati:)) Sunt perfect de acord cu ce spui tu..dar aici nu mai e vorba de agentiile de publicitate. Lucrez pentru un producator de suplimente…marketing. Si ghici ce? Avem o agentie f smechera care ne-a livrat un spot foarte bun. Foarte diferit fata de ce vezi acum la tv in categoria asta. Si ghici ce? „Patronul” a respins clar ideea pentru ca nu e la fel de enervanta ca lu X-producator care apare pe tv. Si lumea nu o sa tina minte produsul….si bla bla bla… Trist!
Am văzut zilele trecute spotul complet. Mi-a plăcut tare mult. L-am recunoscut azi înainte să ii dau play, și, cât timp l-am urmărit, am încercat sa îmi amintesc la ce anume făcea reclamă. Nu mi-am amintit nicicum. Asta cum se traduce? E un tip de reușită? E bine să reții clipul, dar să nu remarci produsul? 😅
Comentariu beton!15
@Alina, după mintea mea, nu prea e bine. Practic, ai văzut un film mișto. 😜🤣
Comentariu beton!14
😄
Hahahaaaa. Hai că-i desființăm clipul vieții lui @Mihai.
Acum că am văzut finalul, eu tot cred că era mai reusită reclama dacă era la o pastă de dinți sau gumă de mestecat. Că ăia nu-și vorbesc deloc.
Sau la aparat de tuns că prea apare tipa coafată în toate felurile, mai apare și pleată ăla, plus multe capete ale oamenilor care urcă în lift.
Comentariu beton!14
@Elena,
Tu ai ce ai cu tunsul. Să nu care cumva să vândă cineva foarfece mai bun ca al tău 😂
@Laura, sau să se creadă careva expert în tuns.😜
Dar dacă el îi lua cutia aia din mână să o ajute chipurile, nu se lega ceva?
Deci cam timid, să nu zic mototol, ba mai mult o are și pe mă-sa în gând de la început.
Aaa gata!
Reclamă la articolul tău ‘ Arunc-o pe mă-ta din creier!’
Comentariu beton!19
Sau: „mărită-te cu un orfan!”
Comentariu beton!17
După ce că suntem numeric mai puțini… mai și comentați. Cre’că vreți să vă aducă iepurașul de Paști coșul gol 😋
Ps. Da, da, știu… mă adresam generic celor puternice și independente 😉
Am crezut ca e reclama la o banca comerciala, gen BCR. Si ca mesajul e ca daca esti dat afara de la serviciu si esti si singur, e bine sa fii precaut si sa faci banking
Nici dacă lăsai finalul cu numele brandului, tot nu mă prindeam că e vorba de pantofi. N-am auzit până acum de ei, dar i-am google-it și am aflat că există un magazin sau raion la 500 m de mine :))
Cât despre spot, mie nu-mi plac nici astea așa semi-abstracte, subtile, dar nici nebuniile de la noi de la TV. În general nu-mi plac reclamele video de niciun fel, n-am răbdare să mă uit la ele, unele chiar mă irită. Singurele care imi plac cât de cât sunt cele funny, nu contează la ce 🙂
Și cu ocazia asta mi-am amintit de o reclamă care a câștigat un mare premiu acum mulți ani, nu-mi amintesc numele companiei, dar era ceva din domeniul financiar – ori asigurări de viață, ori servicii bancare, pe-acolo. Clipul era cu un cuplu de vârsta a treia, parcă nordici, frumoși, eleganți, iar la un moment dat tipul vorbeste la telefon și zice ceva super haios care era poanta reclamei. Asta îmi mai amintesc – oare mă poate ajuta cineva să o identific?
Pantofi?O fi doar femeia din mine dar s-ar lega cu sloganul de la final. Fisa numarul doi as pune-o pe ceva gen Bookster iar cea de-a treia pe vreo retea de socializare care sa le salveze viata amaratilor astora.
De fapt, reclama este la dating, dar ăia de la Bianco încă n-au aflat. Ei tot cred că-i la pantofi 🙂
Laura, adică dacă ai răbdare să vezi reclama, te califici pentru o întâlnire?
Dacă nu mori până la final, da!
Într-o relație îți trebuie răbdare. Dacă reziști să vezi reclama până la sfârșit, ești calificat la proba ”agațamente serioase” 🙂
Aulioo… și io care m-am uitat de dOo ori … înseamnă că o să mor burlac, ‘șa-i?
HM,
Depinde cu ce te plimbi. Îți recomand liftul, poate-poate… 🙂
Chiar daca unele din astea romanesti ne mai sacaie cu numele produsului, eu raman asa mai pe traditional romaneste fan gen Papaya si littlesii lu’ Bobonete.
Reclama la pantofi
Boss, o fi ea la ce vrei tu, dar mai tare decat aia de la bere cu baietii si canapeaua pe stadion, de la italieni (mai multe nu spun ca nu fac reclama) nu e! Si am vazut multe reclame, de voie sau de nevoie!
Step. Out.
Eu as fi spus parfum!
De didina ce mai stiti? Am auzit ca e belea pe acolo pe langa ea!
Eu ma gândeam la un parfum!
De Didina ce mai stiti? Am auzit ca e gălăgie mare pe lângă ea, pe acolo!
A fost adineauri la stiri, e cu tigaia pe strada pocnind in stanga si in dreapta pe oricine ii pare suspect.
@MM cre’că ți se recomandă un control oftalmologic plus permis de port telecomandă că prea te uiți la irealitatea teve 😋. Suspectule care ești tu suspect😎
Suntem ok, @MisterG, mulțam. 🙂
@MariusM,
Cred că @didina o să apară curând pe strada ta. Păzea! 🙂
Am auzit azi dupa masa pe cineva pe afara cantand asta https://www.youtube.com/watch?v=wYJ4597z3dk
Ea o fi fost?
Și pentru echilibru, una ”mișto”, proaspăt scoasă de pe linia de asamblare a halucinațiilor pesediste.
[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=AU0Vv0R1UzM&w=640&h=360]
Mihai, știi cumva ce agenție (sau ce entitate) a realizat clipul ăsta?
Hmmmm…și nu HM al nostru. Cred că mi s-a rătăcit link-ul prin Grădina Carpaților. În fine, era noul clip de promovare turistică a României, lansat de Ministerul Turismului. Ceva sinistru, din nou.
https://youtu.be/AU0Vv0R1UzM
mah reclama asta e atat de subtila si enigmatica la fel ca mesajul pe care aia voiau sa si-l transmita unul altuia
tipul asta de de comunicare transmis de foarte de dupa colt nu o sa ajunga niciodata unde trebuie
fie ca esti in lift sau media
si indiferent cu ce esti incaltat