De fiecare dată când domn Călin mai slobozește câte o tâmpenie monumentală sau mai minte ceva (deși asta cu minciunile e la nivel de 99,99% din ce spune), în fine, de fiecare dată când mai spune ceva care trece de media tâmpeniilor pe care le spune în mod obișnuit, sare toată lumea de fund în sus.
Imediat începe revolta de internet, i se share-uiesc idioțeniile la foc automat, apar diagnostice de genul „suferă de delir mistic”, ne revoltăm că e mitoman și altele de genul, fără să înțelegem un lucru cât se poate de simplu: totul e degeaba.
Ne revoltăm noi, cei de aici, din bula asta, în timp ce pentru marea masă a votanților lui Georgescu nu contează revolta noastră și nu-i interesează absolut deloc că idolul lor vorbește numai tâmpenii.
Este un fenomen cu care eu, personal, am de-a face pentru prima oară în această viață, nu l-am mai văzut până acum, semănă cu adorația pentru liderii de secte despre care doar am citit sau am văzut prin documentare.
Știți, atunci, după primul tur, când ne-am trezit cu el venit de nicăieri, am fost convins că, în perioada imediat următoare, se va dezumfla ca un balon înțepat.
După ce toată media a început să răspândească tâmpeniile pe care le crede și le spune, după ce l-au luat la puricat și-au scos la suprafață tot, că nu e antisistem, ci dimpotrivă, că face parte din sistem dintotdeauna, că minte cum respiră, plus toate aberațiile mistico-conspiraționiste, ei bine, după toate astea, eram sută la sută convins că Georgescu va fi în cădere liberă.
În mintea mea era logic că, după păcăleala TikTok, când susținătorii or să înceapă să-i vadă fața reală vor da înapoi și vor spune: „ah, ne-am cam înșelat”.
Mă gândeam că din momentul în care o să înceapă să vorbească pe bune în interviuri, în emisiuni electorale, în podcasturi, susținătorii vor sesiza ce are cu adevărat în creier și-și vor da seama că este doar un biet mitoman cu IQ subunitar.
Da, da, eram convins că vor da înapoi când vor vedea că idolul lor vorbește numai tâmpenii, că în realitate nu prea seamănă cu ce vedeau ei pe Tik Tok.
Uite, vă dau cel mai bun exemplu și cel mai recent: Geoană.
Geoană a intrat în cursa pentru prezidențiale pe cai extrem de mari, nu mari. Era văzut cu șanse reale să intre în turul doi cu Ciolacu, iar acolo să treacă de Ciolacu en fanfare, dându-i fum.
Știți ce s-a întâmplat cu Geoană, da? A început să deschidă gura. Și cum a început să deschidă gura, cum a început să piardă din potențialii susținători. A tot pierdut până a ajuns la 6% sau cât a făcut în primul tur.
Ei bine, n-o să vedeți așa ceva la susținătorii lui Georgescu, indiferent ce scoate pe gură idolul lor.
O să vă mai dau un exemplu, care pentru mine e destul de concludent: soția domnului Georgescu, doamna Cristela.
Românii sunt genul de oameni pentru care contează nevestele. Gândiți-vă cât mișto s-a făcut de soția lui Iohannis, biata femeie neavând nicio vină în afară de faptul că nu știa să se îmbrace.
Pe când la doamna Cristela este evident pentru toată lumea că femeia nu e cu toate țiglele pe casă, nu trebuie să fii vreun specialist ca să sesizezi că e dusă. Te ia cu vertij doar când ți-o imaginezi la vreo întâlnire oficială, de-a dreapta președintelui.
Ei bine, în ciuda acestor lucruri, pentru votanții lui Georgescu nu contează absolut deloc că nevastă-sa e razna pe câmpii.
Pe scurt, ca să înțelegeți cum stăm.
La ora asta, Georgescu poate să declare live, în conferință de presă, la oră de maximă audiență, c-o să treacă personal pe la toți românii care îl susțin și le va foute el însuși soțiile, iubitele și amantele.
Iar celor care nu au soție, iubită sau amantă, ca să nu se simtă discriminați, le va desena, cu căcat georgian, o cruce mare pe frunte și pe obraji. Tot el personal, desigur.
Nimic din toate astea n-ar conta pentru susținătorii lui. Ăia cu crucea de căcat vor fi în culmea fericirii, iar ăia cu soțiile îl vor aplauda în picioare lăcrimând de emoție: „ăsta da lider, frate, vine el personal s-o fută pe nevastă-mea, nu-și trimite oamenii!”.
Cât despre femei, nu le va întreba nimeni dacă vor să fie pătrunse energetic sau să li se deseneze crucea, ar fi pierdere de vreme. Doar știm părerea lui guru Călin despre femei: execută ce li se cere fără să gândească. Au gândit destul și uite unde-am ajuns.
Râdem, glumim, dar cam așa stau lucrurile. În trista realitate înconjurătoare, intenția de vot de 40%, pentru Georgescu, care reiese din sondajul făcut de Nicușor Dan, îmi dă dreptate 100%.
Sper să mă înșel, dar dacă va fi lăsat să candideze, convingerea mea este că domn Călin este viitorul președinte al acestei țări.
Urmează vremuri interesante.
sursa foto: freepik.com
Probabil nu va fi lăsat sa candideze…pe model șoșoaca…basca și vreun dosarel pe acolo .Asta ma face sa fiu un pic liniștit acum
Comentariu beton!52
Asa ar fi normal, deoarece pe SOSO au blocat-o pt muuult mai putin fata de ce a debitat sarlatanul asta debil. Dar sper sa nu le fie frica de revolte din partea sustinatorilor lui.
Comentariu beton!21
Este exact cum spui! Parcă trăiesc un vis urât, realizez că este vis, dar nu mă pot trezi! Din nefericire, nu este vis este realitate! 🤮 Sectanții lui Georgescu n-au nici un argument! Toate comentariile lor se termină cu „Votăm masiv Călin Georgescu”!🤮🤮🤮
Comentariu beton!61
Aia cu masiv sunt botii, ce ma îngrijorează sunt cei reali. Cunosc destui care îl susțin din păcate.
Comentariu beton!43
Traim vremurile prostilor!
Daca pana acum un om destept era respectat, si avea o oarecare influenta asupra celor mai putin inzestrati, de cand cu era tik tok si alte alea toti au prins curaj, toti s-au trezit cu drepturi, vor sa fie ascultati.
Au gasit unu acum ce le vb limba lor, e asa cum viseaza ei, un om de-al lor in frunte.
Comentariu beton!49
Filmele „Idiocracy” și „Don’t Look Up” nu sunt doar scenarii, ci premoniții.
Comentariu beton!22
@Oana, nu, nu sunt boții; sunt oameni ca mine și ca tine; unii chiar cu școli, cum e cazul vărului trumpist;
iaca ce discuție am avut cu el pe whatsapp aseară, pornind de la shitcoinu’ portocaliului:
eu: ce mai face trump? e ok cu miliardele făcute din nimic?
[21.01.2025, 21:03:42] Sebastian:Din nimic ?
[21.01.2025, 21:04:08] Sebastian: Asa vorbesc cei care Nu Stiu ce inseamna să ai business
[21.01.2025, 21:05:13] Sebastian : Mai bine intreabate de ce si-a iertat toata familia in ultimile 15 minute de presidente
[21.01.2025, 21:05:30] Sebastian : Domnul Joe Biden
[21.01.2025, 21:05:51] Sebastian : Peste 17 companii care ofereau “consulting”
[21.01.2025, 21:06:08] Sebastian : Transferau banii de la o companiei la Alta
[21.01.2025, 21:06:50] Sebastian : Nepotii si nepoatele aveau conturi bancare in care veneau bani din Romania !!!
[21.01.2025, 21:06:58] Sebastian : Culmea 12-13 ani copii
[21.01.2025, 21:07:07] Sebastian : Primeau $100,000
[21.01.2025, 21:07:13] Sebastian : “Consulting”
se observă switch-ul, „da’ ăla…”, negarea evidenței? cadența și dezordinea răspunsurilor, după cum îi vin ideile…
aia e! cu d’ăștia nu ai ce discuta, ei cred!
Comentariu beton!11
Eu ma mai distrez raspunzand la unii si la altii, pun cate vreun comentariu acolo, mai cate o intrebare, sa vad cati sar pe mine🤣🤣🤣Asa un pic de diatractie de sezon, mai corectez o greseala gramaticala, etc …ca sa vedeti cat de plictisita sunt 🤣🤣🤣🤣
Și uite așa am ajuns să-mi doresc sa nu fie lăsat să candideze. Nu că asta ar rezolva problema. Doar o va ascunde sub preș. Majoritatea oamenilor sunt needucați sau proști de-a binelea. Și nu vor dispărea. Doar își vor căuta un alt guru.
Ufff!
Comentariu beton!80
In condițiile in care analfabetismul e spre 50%, nu trebuie să ne mai mire nimic. E cât se poate de clar că nivelul de inteligență scade în fiecare secundă și majoritatea o să decidă viitorul sumbru.
Eu i-aș întreba pe votanții lui cg de ce nu a ieșit măcar o singură minte luminată care să – l susțină? Evident, sunt câteva persoane mai răsărite care îl susțin, dar mai mult ca sigur o fac din interes.
Comentariu beton!40
Sunt 2 categorii de susținatori: cei cu un IQ mic spre deloc și cei la care nu m-as fi așteptat niciodată sa inghita mizeriile lui.
Comentariu beton!45
Analfabetismul ar justifica un vot pt AUR si GIGI B. Deja aici vorbim exact despre ce scrie MV. De secta si adeptii lui guru.Analfabetismul se transfoma in cretinism.
Comentariu beton!12
Eu tot cred ca face un experiment pe noi, ne-arata cat de usor pot fi prostiti cei mai multi si-apoi, la sfarsit, o sa ne zica: vedeti, ba, ce poate unu’ ca mine sa faca din voi?
Nu-mi vine sa cred ca impostura si prostia pe fata au acces la nivelurile cele mai inalte ale societatii.
Din pacate, nu-i asa. Nu este un experiment, este un nou trend european, mondial chiar.
Ma tot gandesc la bunica-mea, ea nu prea avea incredere in progresul exponential din ultimii ani pe care i-a prins si mereu zicea: calculatoarele astea or sa distruga lumea!
Comentariu beton!31
Ma intorceam de la Mega acum 2 seri.
Ma opreste un domn pe la 60 ani.
– Cat e ceasul tata?
– 8.40 (parca!)
– Cat?
– 8.40.
– O, ma duc. Ma duc, tata.
…
Si cum facusem fix un pas si ma indepartam de el, il aud: „ma duc sa-l vad pe Georgescu”.
Probabil ceva emisiune la care Domnul Nostru (al lor) Calin Georgescu aparea, ma gandesc.
Noroc ca deja eram cu spatele, ca evident m-a busit rasul.
Deci da, fix ca fermecati sunt toti, din pacate.
Comentariu beton!35
Păi nebunul pare înțelept așa când te uiți la el🤦♀️ Dacă ar vorbi în altă limbă și nu ai înțelege ce spune, ai zice că e un guru blând 🤦♀️
Pnm, dacă a ajuns și Becali să spună că e dus…și ăsta e credincios maxim, dar iată că a reușit să își păstreze 2 neuroni cât să se prindă că nu e zdravăn ăla. Atât îți trebuie: 2 neuroni 🤦♀️
Comentariu beton!54
@Bertha Ciobanu s-a dezis de nebun cand ala a zis ca o sa ii ia averea si o s-o imparta la sarmani – sau asa a inteles ciobanul, cel putin.
Comentariu beton!15
Am stat la o masă cu trei persoane, printre care și nașul meu, și am rămas surprins când l-am auzi că votează CG. I-am zis: cum, nașule, tu care erai un băsist convins și care ai votat totdeauna cu dreapta, votezi acum cu CG?
Mi-a răspuns: finule, știu că n-o să facă ce spune, și mai știu că aberează, dar m-am săturat de aceleași figuri și aceleași promisiuni de 35 de ani. Măcar o să stiu că o s-o ducem toți râu, nu doar noi, pwlimea. El având pământ luat în arendă și având bani. Dar era nemulțumit de taxe și tot ține de protecția cerealelor românești față de cele din import. Cu alte cuvinte, majoritatea votează împotrivă si nu pro CG neapărat. Și se înmulțesc pe zi ce trece
Comentariu beton!55
Indiferent ce-l nemultumeste, asta nu inseamna ca votezi un alienat mintal, da-o ba dreq de treaba. Da, toti suntem satui peste cap de „insert here”, dar de aici si pana la a vota unul ca CG e totusi cale lunga.
La asta mi s-a facut rau citind – „Măcar o să stiu că o s-o ducem toți râu, nu doar noi, pwlimea”. Clasic. Daca io n-am, sa-i foot pe toti. No comment.
Noaptea mintii e putin spus.
Comentariu beton!18
Fiecare tara are cate un „mascarici”. Si noi il avem pe cg!
Comentariu beton!21
Mda. Si americanii au măscăriciul lor. Care a câștigat alegerile.
Comentariu beton!37
Nuu..mascaricul e Sosoaca. Asta e …nebunu’ satului.
Comentariu beton!15
Dacă îl lasă să candideze putem să ne facem bagajele înainte de alegeri și să votăm de oriunde altundeva în afară de România…
Oricum nu văd logica de a-l lăsa să candideze, după ce a fost anulat turul 2, tocmai din cauza lui.
Comentariu beton!37
Eu deja am „filme” cu doamna Cristel(niț)a în vizite oficiale…cum ar trage ea o palmă prietenească între omoplații Melaniei Trump, cum i-ar explica ea lui madame Macron că pantalonii îi împiedică fluxul energetic s-o pătrundă, cum ar face ea niște flic-flacuri pe scara avionului prezidențial…Iar pe Călin…oo, pe Călinuș îl văd deja cu pătrățelele la vedere, cu organismul lui plesnind de vigoare, lăsându-i pe omologii lui planetari să-și roadă unghiile de invidie.
Dar „haideți să fim…ăă…blââânzi!” (recunoașteți citatul, da?!)
Comentariu beton!17
@Marius U – tocmai asta e problema, nu pot face legatura intre banii bagati in campanie dintr-o tara straina (lucru care este neconstitutional) si Georgescu. Chiar daca banii au fost bagati in campania lui, nu pot sau nu vor sa gaseasca o legatura directa intre el si finantator. Stiu ca nu e logic, dar asa orice tara straina poate baga bani intr-un alt candidat si sa se tot anuleze alegerile. Banuiesc ca de aceea nu se dau si mai multe detalii legate de milioanele bagate in campania prezidentiala, ca sa poata urmari firul banilor spre finantatori. Iti dai seama prin cat proxi-uri au trecut banii ca sa se stearga urmele. Vom vedea ce urmeaza, dar sunt total de acord cu Mihai V., daca va fi lasat sa candideze (si probabil va fi lasat) Georgescu, el va fi urmatorul presedinte al Romaniei, cu mari sanse sa iasa din primul tur, mai ales daca sunt doar 5-6 candidati, nu 1000 ca prima data 🙂
@Paul T. Cred ca este foarte greu sa il lege de bani. Deoarece multe filmulete au fost preluate de diversi si propulsate de banii bagati din diverse surse. Asta face tiktok. Nu tu drepturi de autor…nimic. Eu daca pun o bucata de standup a lui Micutzu si altii baga bani in postarile mele….Aia e!
De asta mi-e si mie teama. Problema e ca știu oameni cu IQ mare care il susțin. De exemplu, eram in vizită la nași si socrul lui e instructor de aviatie si discutam politică. M-a mâncat limba sa spun ca Georgescu e un dement și atunci s-a aprins domnul rău de tot:
-Doamna, știți cine este acest domn, ati căutat despre el? Face parte din spuma intelectualitatii, e un credincios și daca ajunge președinte vom fi in topul țărilor respectate din lumea asta.
Nici nu m-am obosit sa-i spun opinia mea, nu avea sens, mi-am luat destul hate din partea familiei si cunoștințelor. I-am spus doar ca fiecare are dreptul la opinia lui si sa ne-o respectam. Daca propriul meu tata a zis ca in turul 2 pe el l-ar fi votat in locul EL ce pot sa mai zic? N-am vorbit cu el câteva zile si am stabilit ca nu mai discutam politică pentru ca îi fac rău. Tata a rămas văduv și a trecut printr-o depresie urâtă și eu sunt singurul lui sprijin emoțional asa ca nu-mi permit să ma joc cu asta.
CG sper sa ajunga in pușcărie sau la nebuni unde îi e locul. Eu auzisem de el dinainte de alegeri si am simțit cat e de periculos. Ce nu știam era cine îl susține si ce interese se afla la mijloc. In timpul alegerilor am simțit o teamă de nedescris, am vrut sa emigram.
Comentariu beton!59
Și ,ce va spulberat teama !? Sau așteptați să vedeți cum merg lucrurile până în MAI ,dar cu bagajele făcute de data asta ?
@owivan Sper sa fie inchis si sa nu mai candideze.
Am sperat că-n lunile astea se schimbă ceva (nu e cazul), apare vreun candidat neașteptat care să schimbe datele problemei (o vreme am crezut că acest candidat e Nicușor Dan, însă nu mai cred)…
Prin urmare, asta e. O să votez cu cine-oi găsi (inclusiv cu Lasconi, am putut o dată, oi mai putea și data viitoare) și c’est fini la comedie.
Ultimul stinge lumina.
Comentariu beton!21
@Greta, am o curiozitate: de ce nu mai crezi în Nicușor Dan, dar pe Lasconi ai mai vota-o o dată? Poate îmi dai vreo idee, că și eu oscilez între cei doi.
în caz că citește vreun userist hard, Lasconi, indiferent cu cine o candida, nu ia mai mult de 3-4 sute de mii; singura mișcare care o mai poate salva politic, și implicit usereul, este să se retragă în favoarea altcuiva (eventual șordan); dar n-o s-o facă, nici ea, nici partidul
@Costică, nu mă duce mintea, cum ar putea să rămână cu doar 3-4 sute de mii de voturi după ce în turul 1 a luat aproape 1,8 milioane? Chiar așa de mulți să se fi răzgândit?
Am votat Lasconi cu inima stransa dar nu era nimeni altcineva in lista de eligibili de a acorda votul. As vota din nou daca nu ar fi Nicusor. Cred ca el va capitaliza voturile ei si e de departe mult mai bun. Nici el nu e perfect. Totusi mare greseala pe Lasconi sa spuna ca ea are 1.8 milioane si va creste. Acolo a fost singura solutie si atat.
@Shobi Greta crede in gaini cinstite, nu matematicieni! Lasconi a luat voturi (inclusiv al meu) pentru ca e din afara. Aia e tot. Versus Nicusor n-are nici o sansa (si asta de la unul care nu sta in Bucuresti).
Am sperat că-n lunile astea se schimbă ceva (nu e cazul), apare vreun candidat neașteptat care să schimbe datele problemei (o vreme am crezut că acest candidat e Nicușor Dan, însă nu mai cred)…
Prin urmare, asta e. O să votez cu cine-oi găsi (in lipsă de altceva inclusiv cu Lasconi, am putut o dată, oi mai putea și data viitoare) și c’est fini la comedie.
Ultimul stinge lumina.
Comentariu beton!12
Nicusor nu cred ca are sanse, Antonescu, mai putin, Lasconi tot asa. Dar ei trei daca intra toti in competitie isi scad sansele si mai mult. Inca nu ma prind care este strategia lui Ponta. Nu degeaba se agita de pe margine. Nu prea mai conteaza nici pt mine. As vota-o si pe Dancila daca ar fi in turul 2 cu CG.
Eu am mai zis pe aici. Daca il lasa pe Georgescu sa candideze din nou, o sa castige cu succes chiar din primul tur. Lumea nu pricepe grozavia situatiei.
Cat despre inaugurarea lui Trump, o vad ca noua epoca a extremismului de dreapta, la 92 de ani dupa a lui Hitler. Stiati ca Hitler a venit la putere pe 30 ianuarie 1933?
Poate il lasa intentionat pe Georgescu sa iasa si asa o sa avem si noi sustinere din partea lui Trump si a lui Musk🙄😐.
Comentariu beton!16
De acord cu ce ai scris, cu precizarea că eu sunt puțin mai optimistă și trag nădejde că noi om fi mai mulți decât secta lui cg. Doamne ajută! (Plus „amin, votăm masiv😄)
Altceva mă scoate din minți (că știam oricum că există o mare masă de compatrioți ușor de manipulat): mă, ce fac autoritățile, serviciile?! Cred cu tărie că lipsa de informații credibile au dirijat o parte a electoratului spre prăjitul ăsta. Și a descumpănit partea cealaltă a electoratului. Că nu poți să nu te întrebi: io cu cine votez? Care-s unii și care-s alții? Cine naiba mă poate reprezenta pe mine?
Comentariu beton!17
Autoritățile, serviciile sunt înțesate de adepții lui cg…
Comentariu beton!19
Eu am impresia că autoritățile/serviciile chiar îl preferă pe CG, pentru că pe un astfel de președinte ar putea să-l ignore cu grație, lăsându-l să abereze în lumea lui, în timp ce ei și-ar putea face de cap.
Am mai avut senzatia asta de catastrofa iminenta in 2004, cand a candidat Nastase. Nu mai stiu la ce post de radio, Cornel Nistorescu a spus ceva de genul ca ascuktam una din, posibil, ultimele emisiuni libere…
Acu, nu ca ar fi fost Nistorescu vreun profet, dar asta era senzatia generala, sau generala tot pentru noi, cei care suntem acum ingroziti de procentul de compatrioti care se uita in gura lui petrache lupu asta de rit nou…
Fiecare runda de alegeri am trait-o la maxim, cu implicare personala, cu costuri, cu regrete apoi, cu dat socoteala prostilor carora nu voiam sa le spun ca-s prosti, ca voiam sa ii respect, ca traiam printre ei…
Am facut diferenta aici, in comunitatea noastra, dar acum…
Sa va spun ca am intr-un capat al strazii biserica si in celalat o cruce imensa, din luminite de craciun, sus, pe un bazin mare, si care pulseaza si care inca e functionala?
Comentariu beton!13
Așa cum m-am mirat de apariția lui iliescu, parcă scos din pălărie de un iluzionist („și cu voia dvs, ultimul pe lista, subsemnatul”), tot așa am pățit și acum când a apărut nebunul cg.
Bine, îl mai văzusem înainte și-l încadrasem la categoria olivia știr.
Fraților, e groasă rău si cu susținătorii. La serviciu, doi colegi s-au certat. S-a lăsat cu scuipături și pumni în obiectele din jur, că nu e ca el, din partea celui puțin „sărit” (ca și cg). Acum lucreaza in birouri separate 🤦
Comentariu beton!26
Credeam că din saloane separate🤭
Comentariu beton!45
@ bertha, 🤣🤣🤣 cam toată instituția este un mare salon 🤦🤣🤣
Probabil nu va fi lăsat să candideze, dar dacă va capitaliza Simion toată gloata de sectanți ai lui cg, va fi și mai rău, că ăsta are conexiuni rusești clare și o agendă bine pusă la punct. De ce credeți că îi tot cântă în strună și organizează mitinguri peste mitinguri?
Comentariu beton!12
Îl elimină pe Georgescu pe motiv de moț la bască.
So? S-a terminat, putem dormi liniștiți. În ultimul timp am vorbit cu destui oameni din afara bulei mele, oameni care au optat pentru omul ăla.
Indiferent de argumente, clasă sociale, studii, totul se reducea la inechitatea socială. La frustrarea că timp de trei decade și jumătate au fost furați. Mințiți.
Și s-a ajuns la un mor și eu dar și voi.
Am vorbit cu oameni care au ieșit în stradă #laapărat justiția. Și văd eliberări de infractori pe bandă rulantă. Și ce mai văd, că aia eliberați sunt oameni cu bani sau copiii unor oameni cu bani. Și vor să dea foc la căruță asumat.
Restul sunt filozofii de cerc academic. Că ne dăm noi dreptate unii la alții are zero impactare socială în afara bulei. Acolo unde contează.
Cu o olgarhie financiară proprietară a tuturor platformelor social media lucrurile or să devină extrem de interesante.
Se repeta situația interbelică când extremismul a explodat. Mediile de informare de atunci au contribuit din plin la popularizarea lui. Pentru că aparțineau și atunci ca și acum oamenilor extrem de bogați.
Să îi mulțumim luminii de la Sibiu pentru contribuția majoră la ascensiunea suveranismului. Și tuturor guvernărilor care au avut grijă să țină învățământul în afara timpurilor.
Din nefericire este prea târziu pentru tot. Cel puțin asta cred eu.
Comentariu beton!77
„Și vor să dea foc la căruță asumat.”
Într-o discuție cu cretini iremediabili din ăștia, le-am spus că e foarte bine, dați foc, dar s-ar putea să fiu la volanul mașinii ce le târăște cu lanțuri hoitul în curul gol pe stradă, în aplauzele celor ca ei. Nu cred că au prins aluzia, dar o imagine plastică nu strică educației politice.
Comentariu beton!22
Într-o confruntare de stradă între suveraniști și cititorii de bloguri, toți banii mei merg pe primii. Asta după ce am dat noroc cu foarte mulți dintre ei care aveau, mai toți, lopeți în loc de palme.
Comentariu beton!24
Cu siguranță, în majoritatea cazurilor. Dacă eram arhetipul iconic de userist, nu aș fi abordat conversația cu nonșalanța asta și pe asemenea ton. Și n-aș afișa o asemenea atitudine unul contra trei-patru, de exemplu. Îi las pe hipsteri să se bată cu morile de vânt.
Dar cancerele sociale de genul ăsta ajung foarte repede la nivelul la care se autodevorează, fără a găsi dușmani continuu, se sting. Ceea ce n-au înțeles nici comuniștii înflăcărați, nici naziștii înflăcărați, și n-o înțeleg nici promotorii anarhiei e că opiniile lor, sincere în unele cazuri, nu-i exclud de la a gusta beneficiile sistemului pe care-l impun. Aia e, dacă faci istoria pe TikTok.
Plus că îmi pot aminti c-am fost suveranist din tată-n fiu, mă ajută fața, pragmatismul și nivelul ăla rece, de ură, ce se sedimentează din ce în ce mai accelerat.
Comentariu beton!16
Frustrarile multor suveranisti sunt personale, tin de greselile facute de ei in viata, de esecurile proprii, de alegerile lor paguboase, de boala lor, de varsta. Au gasit in curentul asta politic o modalitate acceptabila pentru ei, chiar onorabila, sa incinereze frustrarile intr-ul ritual colectiv sau sa le transforme cumva in virtuti, astfel incat sa nu mai ramana nimic care sa le aduca aminte de zgura asta personala. Iar daca nu se pot „vindeca” se pare ca e de preferabila o suferinta colectiva uneia personale. Cred ca asta e si principalul regret al nostalgicilor comunismului, ca nu mai suferim toti la fel.
Observ ca ideologia lor e mereu contra, anti. Daca avem pandemie ei se pozitioneaza impotriva masurilor de combatere, daca avem iminenta/proximitatea unui razboi ei se pozitioneaza similar cu inamicul, daca e vorba despre dezvoltare economica ei propun solutii ale unei economii falimentare (izolationism, nationalizare, tot tacamul dictatorului sudamerican priceput). Sunt imaturi, se comporta ca niste adolescenti intarziati oferind un spectacol absurd.
Unul dintre cele mai mari ofuri ale suveranistilor este ca refugiatii ucrainieni primesc bani si atentie de la stat. Repede auristii au devenit gelosi pe ucrainieni si ii urasc de moarte. Exact ca gelozia unui copil care are impresia ca parintii ofera mai multa afectiune/atentie unui alt frate.
Nici eu nu cred ca scapam prea usor de curentul asta pentru ca pulifriciul ala de georgescu e doar un numitor comun. Pana nu ajung suveranistii cumva la un soi de catharsis societatea va ramane rupta in doua.
„Din nefericire este prea târziu pentru tot. Cel puțin asta cred eu.” zice @Edelweiss, căruia îi dau dreptate 1000%;
sunt subiectiv, dar hei, nu așa suntem toți? cu atît mai mult cînd vine vorba despre copiii noștri și viitorul lor; o să vă cer scuze dintru început pentru eventuala „franceză”, dar mă aștept să înțelegeți;
după cca 4 ani de umblat pe la doctori, în noiembrie trecut a dat Marele Manitou să o întîlnim pe cea (sărut mîna doamna profesor Laura Trandafir) care a reușit să pună un diagnostic (confirmat la test genetic) copilei: boală celiacă! pentru cine nu știe, este o intoleranță gravă la gluten, o boală autoimună; aș putea spune, în apărarea medicilor anteriori, că fetița nu a avut manifestări grave ale simptomelor, dar nu pot; pentru că ție, ca medic, cînd auzi că: mănîncă 99% gătit în casă, nu bea sucuri, i se gătește zilnic, la fiecare masă altceva, etc. și totuși pare subnutrit copilul, ar trebui să-ți dea de gîndit, nu? ei bine, nu a fost cazul! fiecare și-a văzut de pătrățica sa, a pus parafă de OK și… next! penultima doctoriță cel puțin a fost un spectacol! mucoviscidoză! cu un test care în Europa nu se mai folosește de minim 10 ani!? da’ dacă tot avea „ciocanul” (aparatura), dumneaei căuta în jur cuie! așa că cine ajungea la cabinet era testat pentru mucoviscidoză!
mă rog, să revin; azi am ajuns acasă după o spitalizare de trei zile a fetelor; cu un gust amar…
deși doctorii au scris în fișa de observații „masă fără gluten”, ghiciți de cîte ori a mîncat fie-mea de la spital!? exact: zero!!!
infirmiera că n-a știut, asistenta că-i treaba administrativului, doctorii că noi am scris…;
mă rog, n-am așteptat mîncare de spital (deși dacă mă gîndesc că dacă n-aș fi putut merge ar fi însemnat să nu mănînce copila 3 zile!?), m-am dus zilnic de 2-3 ori, da’ povestea ilustrează exact situația țării, a noastră ca popor, disponibilitatea de a lucra împreună și în beneficiul tuturor; înțeleg frustrarea (infirmierele îs supărate că s-a închis bucătăria spitalului -și spălătoria), înțeleg ura pentru clasa politică, da’ nu înțeleg durerea-n cwr pentru semenul tău…
deja din noiembrie-decembrie cochetam cu emigrarea într-o țarâ mai prietenoasă cu situația fie-mii, dar astea 3 zile mi-au pus capac; să văd dacă le conving și pe ele că-i cazul s-o întindem repejor
Comentariu beton!22
@costicăm, ce plm aș putea să mai spun? 😞
@pvladc
„Cred ca asta e si principalul regret al nostalgicilor comunismului, ca nu mai suferim toti la fel.”
Foarte mare dreptate ai aici.
Doar ca (si) asta ilustreaza pe de o parte, prostia abisala in care se zvarcolesc tembelii care au trait (degeaba) vremurile alea si pe de alta, nestiinta crasa potentata de mult tupeu a celor care nu le-au trait dar se exprima pentru ca adevarul nu le-a lasat vanatai pe corp si pentru ca au acces facil la cancerul libertatii de exprimare numit social media.
Daca ar sti astia ca pe vremea aia sunt destui carora nu le lipsea NIMIC, care nu se amestecau cu poolimea si traiau in bula lor inaccesibila, aparati nu de bodyguards privati ci chiar de catre institutiile de forta ale statului, cred ca ar crapa trazniti.
Dar asta e, prostia transcede epocile, regimurile si se gaseste din abundenta in tara si cuibusorul maicii domnului georgescu.
De când a apărut guru la alegeri, ma tot gândesc la o gluma care se va fâsâi curând. Dar nu. El continua sa abereze.
Acum câteva zile, promitea construirea canalului intre Marea Neagra si Marea Caspică, pentru a mari volumul comerțului cu China. Tot caut legătura ca, uitându-ma pe harta, China mi se pare al dracului de departe de Marea Caspică.
Cat despre votanții lui CG…Nu mai știu cine spunea ca populația globului creste constant, dar cantitatea de inteligenta rămâne aceeași.
Comentariu beton!28
Pai poate prelungește Putin canalul de la Marea Caspica pana la raul Gange. Si uite asa avem comert si cu China 🤷♀️.
Ofer cazare in Constanta, vedere superba spre Marea Caspica.
Eu ieri m-am delectat citind ce ziceau doi dintre susținătorii mai cunoscuți ai lui Georgescu: Becali și Simion. Amândoi își luau viteză față de el. Simion a zis totuși de ce îl mai susține: e voința poporului.
Comentariu beton!11
Fara sustinerea continua de pe Fb, Twitter etc, s-ar desumfla fara doar si poate. Anyway, faza ca ar trece el personal sa reguleze nevestele alegatorilor m-a facut sa rad de unul singur 🙂
Comentariu beton!18
Și pe mine. :))))
Domnu Mihai, ziceti mersi si Duamne ajuta ca nu candideaza doamna SOS! ca e si divortata, saraca, de ceva timp!
Comentariu beton!11
Suntem o natiune de poeți și visători. Ne plac vorbele meșteșugite și visăm toți să vină cineva, în cazul ăsta CG, să ne aducă fericirea și să ne-o basculeze în față porții. A se citi slab educați, oportuniști și leneși. Imaginea contează. Să ai cea mai șmecheră mașină, cele mai tari țoale și cel mai nou telefon e idealul suprem în cazul unora. Nu contează că, dacă te uiți în ochii lor, vezi „space, the final frontier” și le curge o băluță din colțul gurii când debitează inepții.
Sunt curios câți dintre noi, și nu mă refer doar la alegătorii lui CG, înțeleg rolul unui președinte în România, cum vor arăta întâlnirile la nivel înalt când ceilalți ne vor privi președintele ca pe Șoșoacă în Parlamentul European, de cine se va înconjura viitorul președinte dacă toți cei actuali nu sunt buni. Eu deja sunt îngrijorat când vad cine a intrat în parlament pentru că nu sunt convins că înțeleg pe deplin contextul internațional și cum trebuie să se comporte România în vremurile astea.
Comentariu beton!33
Pe la jumatatea lui decembrie am plecat la Londra. La sosire, fiul meu ne-a trimis un Uber sa ne ia de la aeroport. Soferul s-a dovedit a fi un romanas de-al nostru din Targoviste cam pe la 30 si un pic de ani, votant de-al lui Georgescu. Trei sferturi de ora cat a durat drumul am incercat sa ii explic de ce nu e bine sa-l voteze si i-am dat exemple din aberatiile sustinute de CG. Raspunsul: da, dar mare patriot, se gandeste la popor. La destinatie am constatat ca mi-am batut gura degeaba, nicio sansa sa-l fi convins. 😞 Chiar imi este frica de ce va urma.
Comentariu beton!36
Nu cred că votanții lui CG pot fi întorși de ceva sau cineva. Dacă nu s-a făcut auzit Becali, care este exact genul de om pe care te-ai aștepta ca acești georgiști să -l urmeze (habotnic, misogin, cu IQ mai mare decât temperatura mediului doar iarna), nimic nu-i va intoarce din drum. Spunea cineva că nu suntem un popor religios ci mistic. Aberațiile pseudo-mesianice ale lui Călin Nebunul sună frumos în urechea celor convinși că pivnițele Vaticanului sunt ticsite de scrieri dacice, a celor convinși că Europa de vest s-a dezvoltat doar datorită faptului că noi am stat de pază și am oprit turcii.
Și mai vin cei care (precum usr) susțin că anularea alegerilor este o încălcare a dreptului nostru de a vota. În (hm) naivitatea lor își imaginează că Elenuța cea iubitoare de furnici ar câștiga detașat un eventual tur 2.
Comentariu beton!30
Am avut comentariu, a zburat în vânt.
Apare el. Si al meu a fost in neant dar s-a întors.
Și al meu, dar probabil că am folosit iar cuvântul ăla licențios, oribil chiar, sinonim pentru „popor”, băga-mi-aș excrescențele în el de filtru și în mintea mea cea proastă care uită de asta de fiecare dată.
@Peredhil, da, e de la poPULAție.
Bă, dacă nici măcar pe „pulă” nu pun filtru, atunci pe ce căcat să pun? 😀
Comentariul, prieteni, este vanare de vant 😉
Sunt absolut convins ca va fi ales presedinte DACA o sa candideze. Sper din tot sufletul sa nu fie cazul…
Comentariu beton!11
Si eu cred la fel, la fel cum eram sigura ca ar fi câștigat turul 2 daca se ținea.
Seductie… prin discursul lui fragmentat, efectiv a sedus. Ce debiteaza trece fix pe langa, exact ca atunci cand esti indragostit. Asta a fost ipoteza pe care Denise Rifai a avut-o in podcast la Gojira…
Bula mea spune ca nu va mai fi lasat sa candideze….
Comentariu beton!13
Se aplică și la case mai mari, inclusiv în State. Sunt mulți imbecili care cred că Trump e Trimisul lui Dumnezeu pe Pământ. Neironic.
Mie mi se pare că în era informației democrația și-a atins limitele. Fie ne ducem într-un sistem în care doar anume categorii de cetățeni au drept de vot (pe baza nivelului de educație, testului psihologic și de IQ, efectuarea stagiului militar, contribuții active la taxe, se poate stabili un set de criterii care să-ți dea dreptul să ai un cuvânt de spus despre evoluția statului), iar prostanii, putorile și descreierații primesc un număr fix de locuri, cam ca „alte minorități”, să nu se simtă nereprezentați, iar în timp, prin educație, ponderea lor în populație să fie redusă (și da, nu m-ar deranja să aibă drept de vot doar oameni mai inteligenți ca mine). Fie ne ducem direct în cap ca civilizație, și aproape că nu-mi pare rău de asta.
Comentariu beton!30
Starship Troopers (romanul, Heinlein) incepe sa nu mai para o gluma/satira proasta, asa-i?
Când mă gândesc că-l consideram cam distopic… În fond, după toate tulburările omenirea e unită, acționează rațional, fără scelerați populiști, colonizează diverse planete și ține piept unei rase extraterestre. Excelent, comparativ cu multe variante potențiale ce s-ar întrezări acum.
Nici nu-mi mai vine să râd când îi aud aberațiile, mă bântuie starea aia de confuzie și teamă nedefinită de după revoluție, lunile alea ciudate cu lideri apăruți din neant, cu hotărâri, OUG uri și alte prostii care au avut scopul de a alinia masa alegătorilor sub stindardul FSN și Iliescu, metastaza care ne-a adus azi aici. Sper să intrăm dracului odată în remisie, dar tot îi spun fiică mii să nu îi treacă prin cap să se întoarcă în țară.
Comentariu beton!19
Într-o notă colaterală, despre Mesia de peste gârlă:
„Noul parteneriat, numit Stargate, își propune să construiască centre de date esențiale și infrastructura de calcul necesare pentru a alimenta dezvoltarea inteligenței artificiale și, potrivit lui Trump, va crea peste 100.000 de locuri de muncă americane „aproape imediat” […] la doar o zi după ce Trump a anulat ordinul executiv de peste 100 de pagini al predecesorului Joe Biden privind standardele de siguranță AI” . Via Hoțnews.
Stargate meets Skynet. Credeam că-i divertisment și de fapt erau documentare…
Comentariu beton!14
Hai sa nu luam de bune sondajele! Au dat-o in bara cu toate inainte de alegeri! Fiecare candidat trage semnale de alarma ca cg este sus pentru a pune presiune pe partide pentru a fi sustinuti ei. Si daca ar fi asa tendinta de vot, in turul 2 si-ar lua cg un mare bobarnac. Eu sunt mai optimist.
Din păcate, nu mai e nevoie de niciun sondaj ca să-ți dai seama care e intenția de vot. 🤷♂️
Din ce am vorbit la firul ierbii cu zoaiele poporului (na, sictir, filtrule), „zoaie” ca opțiuni politice, situația era albastră spre neagră în decembrie. Ca plus, nu va mai avea contracandidat o „blondă proastă care-i cu gheii”, ca minus, i s-a forjat o aură de martir sabotat de sistem. Mai mult minus, aș zice.
Comentariu beton!17
Amin!
Citeste Gustave Le Bon
,,Psihologia Multimilor “
Ai sa anțelegi 😂
Atat ,ca ma doare capu’ de câte ori am iexplicat …si la oameni cu carte nu la de ăștia
Ideea de adversar al sistemului intiparita clar si repetat bate la scor orice logică si orice urmă de bun simț
Așa e făcută lumea moncher
Te astepti ca in tara in care romanii care sunt prinsi de radar cu 160km/h pe sector de 60km/h fac contestatie sa recunoasca ca au gresit? Acolo unde politia incatuseaza un sofer beat si /sau drogat si in drum spre sectie autospeciala e blocata pe drum de alti doi indivizi ca sa il elibereze pe betivan? Astia mai bine mor cu noi de gat decat sa recunoasca ca au gresit cand l-au votat. Sper sa ii faca aceeasi figura pe care au facut-o sosoacai, altfel asta ajunge presedinte.
Comentariu beton!14
fix ca in america, patroane. Problema e ca acolo conteaza. ce se intampla in Ro conteaza mai putin. Si nici macar nu vorbesc de portocaliu sau de space karen. ci de oameni.
„o sa creasca tarifele vs canada si mexic cu 25%”
ce inseamna asta: ca preturile la energie (implicit la tot) or sa creasca
magaiotu: foarte bine. MAGA. ce importam de la ei, poutain? ahahaha… (petrolu, gazele, mancarea si energia aparent is nimic)
„anulam al 14lea amendament”
FOARTE BINE, zis de catre aia care dorm cu ARul in pat pentru ca 2A
Si favoritu meu unde presedintele americii s-a unit cu cel mai bogat om din lume sa se lupte impotriva sistemului…..
Si, fix acelasi lucru il vad si la CGisiti. Ba mai mult: ei sunt niste mari admiratori ai babuinului portocaliu. No toti magaiotii de europa is si cgisit, JT de aici e un exemplu.
MUIE toti
Comentariu beton!13
@Animaloo: Trump vrea să dea drumul la forajul pe teritoriul USA, ceea ce mi se pare de bun simț.
Cât despre AR-15-n pat, se vede că mânci căcat fără să ai idee cum arată un AR-15.
Stai că nu mai înțeleg: acum ceva timp aveai ejaculare precoce la „dezvoltarea AI”, iar acum, dintr-o dată, ți-o trecut.
Hotărește-te ce vrei să fii, nu sta cu curu’-n două luntre. Dovedește că ai coaie, nu fii o pizdă.
Ce nu mai poți tu de grija tarifelor impuse de Trump, dar ești atât de prost încât nu vezi pădurea de copaci.
Io i-aș obliga pe marii producători (auto, electro șamd) să mute producția-n USA sau le-aș tăia toate fondurile, subvențiile și le-aș pune impozite de s-ar căca pe ei.
Să-l compari pe Trump cu CG e ca și cum ai compara o diaree cu un „beef Wellington”.
P.S. Vezi că atunci când respiri poluezi (că tot ești fiert pe ecologie), poate faci cumva și-ți reduci „amprenta de carbon”.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
P.S. MV: uite de ce un imbecil ca CG are succes, pentru că există tolomaci ca „Animaloo”.
hai sa o luam pe puncte, ca sa vezi ce bou esti
1. Wow…da drumu la foraj. Fix pentru costu la oo o face. Nu ca bogatanii lui sa fie mai bogati. In fond cine nu vrea sa ii curga la chiuveta gaze. Sau sa mai arunce niste toxine in apa. Aia e, cine nu traieste, moare
2. tu ai inteles ce ai vrut sa zici cu AR-ul. Tu nu stii de ce nu ai putea sa dormi in pat cu unu, asta pe langa ca esti prea prost sa intelegi o zicere
3. Boule. Tarifele alea vs niste tari aliate cu care ai deja niste acorduri. Semnate chiar de tine (unde tu este general, in cazu asta fiind vorba de babuinu portocaliu). In timp ce dai discutii misto cu Kim si Putin futi aliati. Misto orange man.
4. prostule. Tarifele alea afecteaza doar prostimea. Aia care l-a votat. Plus valoarea se aduce prin colaborare nu prin izolationism. Prostule, nu toate lucrurile se pot face in US. Nu poti produce de maine tot petrolul de care ai nevoie.
5. Presupun ca esti la fel de prost ca idolul tau care crede ca UE si Canada profita de el pentru ca ii vinde lucruri, de care el are nevoie. Ca de ce nu cumpara UE carne de la americani, daca nu respecta niste standarde de calitate. De ce nu cumparam masini care consuma mult, dar macar is mari si proaste.
6. ca sa vezi ce tuta proasta esti. unde am scris eu mai sus de „dezvoltarea” AIului. Unde am avut eu vreodata ejaculare precoce cand se discuta despre AI? Tu vorbesti cu mine si te certi pe puncte din capu tau?
Vrei sa iti explic care is problemele cu AI si nepus limite? Vrei sa iti explic cine o sa fie primii loviti? Si cine is singurii castigatori? Sau esti macar cat de cat inteligent sa intelegi asta?
„Io i-aș obliga pe marii producători (auto, electro șamd) să mute producția-n USA sau le-aș tăia toate fondurile, subvențiile și le-aș pune impozite de s-ar căca pe ei.”
Pai, pentru ca tu esti doar un prost agresiv.
si ca sa iti explic ce prost esti. Toate masurile alea or sa te afecteze si pe tine bou pamantului. Singurii care or sa castige, din toata manevra asta, is ultra bogatii americani si astia care vor sa te dea afara din Austria. Si alde putiniii si restu de dictatori fara putere din lume, care vad la trump lumina autocratiei. Intai ii pacalesti pe prosti ca numa asa rezolvi problema: gasesti inamici.
Cine is inamicii:
– gheii. Astia is cei mai rai, mergi pe strada te fut in cur.
– muncitorii straini. Dar, muncitorii straini care nu lucreaza la tine. Aia sunt buni. Ailalti, muie, uite, a facut unu o prostie, deci toti is la fel. Toti Jesusii si Juanii de culeg portocale in California sunt de vina ca Manuel a omorat o femeie in NY. NU conteaza ca unii is din mexic altii is din venezuela.
– aliatii. Astia profita de tine, nu iti dau lucruri moca, deci e clar ca e vina lor
„că tot ești fiert pe ecologie”
pai da, ce pula noastra. respiram fum si bem poluanti. Orice pentru a ajuta miliardarii sa traiasca o viata de lux si sa isi mai ia un iaht.
Fostul meu soț a fost într-o secta 20 de ani. Am incercat imposibilul pentru a-l convinge sa plece de acolo si nu am reușit.Spunea ca renunță la absolut tot in viata asta( familie, copii, casa etc) dar nu renunță la maestrul lui spiritual si la calea dreaptă pe care o urmează. Am recunoscut imediat tiparul de secta al adeptilor lui Georgescu si pot sa spun, in deplina cunoștință de cauza, ca pana nu se produce un declic in mintea lor, la fiecare in parte, nu ai nici cea mai mică sansa sa ii convingi. Atunci cand se dezmeticesc, de obicei,e cam târziu. Deja au cam pierdut tot iar in cazul asta pierdem si noi odata cu ei. Unul din motivele pentru care se tin cu dinții de mentalitatea asta e ca la un moment dat isi cam dau seama ca nu e chiar ce credeau ei, dar daca recunosc ca au gresit realizeaza ca au fost foarte prosti si asta e mult mai greu de acceptat.
Comentariu beton!36
Da, e aproape de neînțeles ca dupa tot ce a emis cu gura lui si a cristelniței inca pare pe primul loc. Zic “aproape” pentru ca eu cred ca e de inteles macar asta:
Eu cred ca mintea ăstora efectiv shunteaza toate tâmpeniile si “aude” doar măreția dacilor, poporul ales, traditiile.
Aia e, se aude selectiv
Sunt absolut convins că dacă va candida, va fi ales. Probabil (sau, cel puțin, așa sper eu) că nu îi va fi acceptată candidatura. Dacă îi va fi acceptată, practic vor admite că nu au probe reale că a fost susținut de Rusia. Nu cred că pot fi chiar atât de proști. Indiferent că a fost sau nu așa (eu cred că a fost, dar ce cred eu e una, ce se poate dovedi e alta), nu îi va fi acceptată candidatura. Cred și sper. Pericolul nu va trece însă cu el. Cu siguranță vom avea un „suveranist” in turul 2. Despre cei care îl susțin…nu mai zic nimic. E plin internetul de ei.
Daca il lasa sa candideze, alegerile au fost anulate total aiurea. Nu se justifica cheltuiala dubla. Nu vad logica.
Ii doare pe ei în cot de cheltuială. Asta e cea mai mică problemă a CCR sau a guvernului. Dacă nu intra păcăliciul ăsta în turul 2 (sau daca intra cu Ciolacu), convingerea mea e că nu anulau nimic. Adevărul e că nu se simțeau foarte confortabil nici cu Lasconi, între noi fie vorba. Nu știu cât de serioase sunt probele pe care le au împotriva lui. Sper sa fie, dar nu sunt convins. Altfel le prezentau până acum…cred.
Daca intra Ciolacu in turul 2 siiiigur nu anulau alegerile. Cei care votau Lasconi ar f votat cu scarba Ciolacu, dar cei care ar fi votat cu Ciolacu isi dadeau voturile catre CG. In privinta probelor ai dreptate. Cred ca este de durata sa dovedeasca ceva. Nu sunt detinatorul adevarului, dar cred ca Lasconi pierdea cu CG. Si ce este si mai rau este ca s-au inflamat si mai tare acum zombie astia. Iar el va tine reteta asta de a nu se prezenta la confruntari ci doar la Ancuta si pe Tiktok. Sincer, cred ca desi era singura varianta cu anularea, va fi un precedent folosit pe viitor, ceea ce ar insemna distugerea democratiei.
Georgescu se duce noaptea la frigider să-și ia o bere. Nevastă-sa, auzind zgomot, se duce să vadă ce e și dă nas în nas cu el. Speriată, exclamă:
– Dumnezeule!!!
– Cristela, dragă, în casă îmi poți spune Călin.
Comentariu beton!31
Eu sunt 99% sigur ca urmatorul presedinte va fi un suveranist d-asta.
Destul de posibil, nu georgescu care si-a cam atins limitele.
Chestia e ca se incalzesc altii pe margine, unul chiar cu binecuvantare de la proaspata dictatura neluminata de peste garla.
Scuturarea copacului este inevitabila, ramane de vazut amploarea, iar asta depinde de care dintre tabere castiga controlul. Aia ruseasca sau aia americana.
Ultima are sanse mai mari, dar aici la noi imprevizibilul e o constanta, asa ca…
„Atata s-a putut”.
Am auzit ca Mesia Puric e on pregatiri
Eu lucrez in IT, am ceva rezerve financiare, teoretic ma pot muta, lucra si din alte parti. Pana acum am votat raul cel mai mic, dar cand ii vad pe cei de la psd, pnl, usr cum se comporta, ce fac, imi vine sa imi bag picioarele si sa il votez pe nenea astea, doar sa vad „cat de rau” poate fi cu el, in comparatie cu actualul presedinte. Irelevant cat de prost e el, nevasta, pur si simplu actuala clasa politica din Romania isi vedere in proportie de 95% interesul propriu si atat.
doamne…cat de prost poti sa fii.
„sunt satul de raceala, as incerca si un cancer”
Cat de prost poti sa fii
Comentariu beton!43
Ai vota pe cineva doar ca sa vezi „cat de rău poate fi”??? Asta după ce spui ca e ok, tu poți sa pleci daca e sa fie rău-rău. Practic sa vezi cat de rău poate fi pentru ceilalți. Mișto gândire!
Comentariu beton!16
Mda, discernamant 0. Hai sa vad cum o fi cu Apocalipsa, ca d-astia mi-a ajuns.
Ba, voi pe ce plm de planeta traiti ca e clar ca nu pe asta. In caz de doamne feri rezervele tale financiare vor valora 0 barat (pariu ca electronice). Si chiar daca ai avea bani numerar te vei folosi de ei eventual sa te stergi undeva, ca alta utilitate mumu.
Se mai mira unii ca face **** misto de IT-sti…
Mare adevăr grăit-ai! Eu însă cred că dl Georgescu, care le strică ploile pesediștilor (care încă au de partea lor o facțiune importantă a securității), nu va fi lăsat să candideze, dar vom afla asta chiar atunci, cu puțin înainte de alegeri. Și da, dacă va candida, el e viitorul nostru președinte. Suntem într-un mare kkt.
Se trezește Dom’ Călin intr- o noapte pe la 12 sa bea apă. N- a mai aprins lumina sa nu- i tulbure energiile nocturne lui nevastă sa.
Și dacă tot era în bucătărie s a gândit să și facă și un sandviș cu ce mai era prin frigider: niște raze de lună înmuiate în apă vie, dracu’ știe ce găsise consoarta la Magazinul Universal la ofertă.
Onor prima Doamnă, auzind zgomot se dă ușor jos din pat și ajunsă în bucătărie, dă de Omul CG cu gura plină de șuncă căutând de zor o roșie.
– Doamne, Dumnezeule! zise ea speriata
– Cristela, dragă, când suntem doar noi doi, îmi poți spune Călin! spuse el pe un ton grav, cu gura plină.
Referitor la nevasta lui ăsta, aș vrea să spun că pe grupurile de mamiki e plin de țațe care nu își vaccinează copiii, că oricum răcesc. Concluzia o trageți voi.
P.S. Nu e vorba măcar de vaccinul de gripă, ci alea clasice cum e meningita.
Comentariu beton!13
Vaccinul antimeningococic nu intra in shema de vaccinare obligatorie. In schimb intra cele impotriva poliomielitei si impotriva TBC.
https://adevarul.ro/stil-de-viata/magazin/de-ce-au-ramas-romanii-cu-aproape-jumatate-de-2415612.html
Mai lipsește să indice în sus cu toată mâna, ca nen-su muscă, și show-ul e complet. Conjurația imbecililor.
Ha ,ha ! Mă tem că o să câștige în turul întâi deși parcă e mai mult o hologramă! Cristela e șefa!
Deci (h)aur fac proteste pt CG/reluare alegeri, dar de curând am citit că Simion și Becali se delimitează de CG că nu le place ce zice de bazele nato și de împărțit averile săracilor 🤣
Și că ar candida Simion și că pe el să-l voteze gloatele mesianice. Probabil așa va fi, dacă îl interzic pe CG. Poate se vor mai răzgândi unii, dar mai mult ca sigur Simion va lua multe voturi și are mari șanse să câștige. Oricât e de mizerabil, o să ajungem să ni se pară simionul un rău mult mai mic decât cg-ul. O să fie greu de bătut de unul din cei pro-vest, pentru că Simion se va situa și el pro-vest ca să câștige și mai multe voturi.
O să fie rău… și abia îmi revenisem după săptămânile alea de după turul 1, o perioadă neagră de tot în care citeam știri toată ziua și nu vedeam nicio scăpare. Sunt proști, și sunt mulți, asta e problemă eternă în țărișoara asta. Dacă nu sunt chiar proști, atunci se lasă ușor prostiți. Și așa sunt și mai mulți…
Corect ce zici, cu un amendament, cei care-l sustin azi fatis, au fost coptati in timp in cercul de ,,initiati” pe diverse canale. Eu cunosc persoane (pensionati speciali) care il promovau pe Georgescu de cand era solutia AUR si s-au retras de la sustinere evidenta cand au intampinat respingere, dar au continuat cu alte teme. Acum doar au primit ordin pe unitate, se simt reprezentati si pot sa aclame ca vezi, ceilalti au gresit ca nu au vazut adevarul lor. Si da, au luat la rand toate conspiratiile momentului, nu au ratat una, de la Soros la timpul lui pana in zilele noastre ca ei vor sa salveze tara de razboi.
Zicem noi ce zicem dar nu i simplu deloc
Voi ati vazut câte ,,tradiții populare” nemaivăzute au emanat brusc ?!
Ce care alegorice au fabricat din camioane sau megatractoare de ziceai ca centrele oraselor is sambodroame plm …
Câți dârlăi incotosmanati in piei veritabile de urs si n sarice de oaie au invadat urbele plictisite ?!
Lumea a luat-o dârla rău de tot …si nu e de bine SiGei e doar o parte minusculă din ce ni se pregatește …
Problema e ca e atat de absurd ce zice omul incat lumea o ia ca pe un joc de teatru. Am avut inclusiv colegi USR-isti care luau in considerare ideea. Nu ziceau ca voteaza cu el, dar in schimb se lasau pe filosofeala, nu erau chiar convinsi ca-i nebun. Mai degraba filosofau ca domle, joaca si el sa prinda la masele de prosti, lasa ca nu e chiar asa cum pare. Doua, trei vorbe mai tarziu, hai ca inca ne mai gandim pe cine votam.
In alta ordine de idei, mie ca om de centru-dreapta (pt ca mi s-a zis ca „nu exista centru”), mi se pare perfect normal si natural locul in care ne aflam. Am ajuns sa traim pe o planeta unde exista doua extreme: cea stanga care zice ca barbatii pot menstrua si cea derapta care o da in ocultism si reptilieni. Si daca zici unuia ca e nebun zice ca automat esti in cealalta extreme. You can’t make this shit up.
Voi cum credeti ca se uita la noi georgistii cand noi am urlat ultimii 8 ani+ ca barbatii pot fi insarcinati si ca exista 2 la puterea n-1 genuri? Rescrisul gramaticii ca sa fie „inclusive”, cenzurat carti „offensive”? Exact la fel cum ne uitam noi la ei acum si asta pe buna dreptate.
Zic „noi” pt ca daca e sa fiu obligat de circumstante, aleg stanga, aia e. Dar eu personal la fel ma uit la ambele tabere 🙂
„Zic „noi” pt ca daca e sa fiu obligat de circumstante, aleg stanga, aia e. Dar eu personal la fel ma uit la ambele tabere”
tu cand zici „noi” zici fix extrema stanga? Sau cum? ca „noiul” meu e mai degraba „mortii lor”. Care nu insemana ca ma apuc sa ii impusc pe strada. Mai ales ca in Romania nu e ca si cand te ataca „barbatii care nasc” pe strada. Interactiunea georgistului cu barbatii care nasc este ca a mea cu extraterestrii. Lipseste.
„ei” aia de dreapta zic ca femeile si barbatii is aia de se nasc cu vagin si puta, dar la olimpiada urlau ca xx si xy, ca nu conteaza ce obiect ai intre picioare, conteaza genele. Cum s-ar zice, inclusiv „ei” au dubii cu privire la simplificari d-astea
Ca s-a gresit, in numele democratiei si a bunului simt, la greu in ultimu timp? OHOOO. Numa faptu ca nu poti sa le spui la prosti prosti e o treaba. S-a exagerat cu drepturi inventate si drepturi necesare unde nici un drept nu a fost prezent inainte, dupa care cand ajungem la un caz d-asta clar de alegeri futute (unu dintre finalisti ajunge acolo in urma unei campanii total netransparente si ilegale, marota cu rusia e o gluma proasta) ne miram ca nu am stat pe margine, mangaindu-ne pe sfarcuri: „da, suntem fututi, dar macar cand ne-am autofutut am pastrat regulile democratiei”
vezi mail 🙂
„Sper să mă înșel, dar dacă va fi lăsat să candideze, convingerea mea este că domn Călin este viitorul președinte al acestei țări.” Exact asta simt și eu. La fel am simțit și când nu au reușit să îl oprească pe Trump să candideze.
Știam că sînt mulți pr.oști pe lume, dar, sincer, nu credeam că atît de mulți și atît de pr.oști…
Nu că cineva ar fi perfect și vreun Einstein, dar depinde și doza de prostie și cît de irecuperabilă e.
Știam și că paradigma globală s-a schimbat radical din momentul în care flecarul narcisist (lista epitetelor e luuungă) a devenit POTUS.
Urmează probabil o epocă întunecată a umanității, în ciuda progresului tehnologic, dar nu surprinzător, confortul duce la tocirea vigilenței și discernămîntului.
Ne vom reveni probabil, după ce vom fi trecut prin iad.
Deocamdată, „lasciati ogni speranza”…
Ha,ha. Cata dreptate ai. Aia ca o face personal si nu isi trimite consilierii sa faca treaba in locul lui e misto de tot. Poate in descinderile lui metodice trece si pe la sefa sos. O sa strige el sos cand il prinde aia in menghina.
Dacă ultimele sondaje electorale sunt măcar parțial relevante, atunci concluzia este evidentă: avem două treimi din popor care… atât poate. Dar reprezintă o majoritate absolută. Deci, @MV: cum ziceai că avansezi la cursurile alea de spaniolă?
Pai daca va putea candida, asta inseamna un esec total al statului roman. Daca mai candideaza si Cacarau cu sustinere de la partide (nu l voi vota niciodata, e tot georgescu), atunci domnul georgescu are sanse sa castige din primul tur si, atunci, s a incheiat cu Romania civilizata.
Am 55 ani si o profesie liberala. Nu am contracte cu statul, nu fac politica. Fiul meu are 21 de ani si este student la drept.
Noiembrie si decembrie au fost foarte grele pentru mine si familia mea. Dincolo de problema aparitiei de nicaieri a multimii ,,zombilor fanatici,, a fost si socul faptului ca intre acestia erau oameni educati, pe care ii cunosteam, iar intre ei erau, surpriza, tatal meu ( pensionar MAI) si fratele meu ( mare director IT in nu stiu cate si ce firme , acum e undeva in Irlanda) . Tatal meu de 78 ani crede tot ce ii apare de la colegi prin tiktok. Fratele meu, aflat in alta tara, ar vrea sa vada ce ar fi in Romania si cu o,, altfel de alegere,, – si imi spunea asta razandu-mi in fata. Sa ma cert cu ei ar fi usor – de fapt eu nu ma cert ci dau block legaturilor – dar familia e familie. Am si colegi la serviciu, am si cunoscuti tineri care traiesc bine in alte tari, toti fanii neconditionati ai acestui individ.
Toti vor …. bani, multi bani. Nici unul nu vrea sa are pamantul, nici unul nu vrea sa revina in tara, nici unul nu canta imnul, nu poarta ii si itari. Toti viseaza bani mai multi si taierea capetelor celorlalti. Nu conteaza ca au 10 clase, ca au liceul, ca au sau nu studii, ca sunt sau nu bugetari ( stiu cativa jandarmi cu un liceu oarecare, care efectiv stau toaaata ziua cu telefonul in mana, peste 5000-6000 net, 50 ani la pensie si care tot nu sunt multumiti ) ca produc sau nu ceva prin munca proprie. Toti vor sa primeasca salarii cat un director de banca, toti se vad superdestepti, toti vor BMW sau AUDI, toti vor excursii in Bali, etc.
De unde atatia bani ?
In satul bunicilor mei, plin de asistati sociali, nu s-a gasit un om dispus sa fie vacarul satului ( desi se oferea 3000 lei net, mancare, tigari,. etc ) asa ca familiile ce au vite asigura pe rand paza animalelor.
Au monopolizat si sentimentele patriotice. Acum daca te imbraci in ie, iti zambesc auristii cu simpatie, iar daca ai un steag, se crede ca esti cgist. Hora din 24 ianuarie nu mai era a romanilor ci parea ca ar fi doar ….politica .
Lumea este dezbinata si , cel mai neplacut, este radicala/ violenta in exprimare. Nu pot uita un story postat de Aluziva in care un individ spunea explicit
Ma intreb … unde sa plec ? Sa vand tot si cui, pe ce pret ? Ce fac cu parintii mei de 80 de ani?
Fiul meu va face la vara scoala de soferi de tir. E o decizie foarte neplacuta dar necesara pentru cineva care este mai tanar. Trebuie sa aiba si o meserie ,,de rezerva,, o meserie practicabila oriunde.
Ce este de facut ? Habar nu am.
Ce am vazut ieri pe media, facebook, hore, poze CG etc, mi-a readus nelinistea din decembrie. De asta am si intrat sa citesc aici oameni care simt si gandesc aproape ca si mine.
Ma simt bine vazand ca nu sunt singura. Multumesc tuturor.
Și eu sunt convinsă că, dacă i se permite să candideze, va câștiga, poate chiar din primul tur. Numărul enoriașilor lui e în creștere. Îi văd în jurul meu, îi număr – fiindcă sunt masochistă: îi întreb cu cine votează! – și mă îngrozesc. Și nu vorbesc de ciocănari, de instalatori, de infirmiere și femei cu mopul. Vorbesc de oameni cu studii academice. „Scuza” lor e că s-au prins că vorbește prostii și o dă pe religie aiurea, dar astea sunt narative pentru poporeni, el, de fapt, e un om serios, cult, care știe ce-are de făcut ca președinte.
Când doamna Cristelnița Georgescu va fi prima doamnă, va exploda mortalitatea prin cancer, probabil, fiindcă e o Olivie Steer mai pricopsită, mai vocală, dușmancă declarată a medicinei și adepta automedicației cu jir și ghindă.
Cred că vom trăi vremuri groaznice, nu interesante, cum cred optimiștii.