Îl știți voi pe tipul ăla care, deși face o grămadă de lucruri, tot plictisitor și anost e?

Ce, n-ați întâlnit vreodată tipul ăsta de oameni? Oameni care merg la job dimineața, iar seara fac două facultăți în același timp: fizică nucleară și psihologie. Asta în timpul săptămânii, că in weekenduri fac ascensiuni pe Nanga Parbat, joacă rugby și predau cursuri de dezvoltare personală.

Dar în ciuda celor de mai sus, dacă e să stai cu ei la o bere, constați că sunt plictisitori ca dracu’, n-au niciodată nimic interesant de spus.

Ei, dacă e să-l translatezi pe omul ăsta în lumea auto și să-l transformi într-o mașină, n-are cum să fie decât Audi Q8 e-tron.

Nu vreau să vorbesc cu păcat, dar rar am văzut ceva mai plictisitor decât această mașină. Iar asta în ciuda faptului că vorbim despre un model care are 340 de cai putere și care poate atinge suta în 6 secunde, pentru că are un cuplu impresionant de 664 Nm.

Despre tehnologie și dotări nici n-are rost să mai vorbim, că nu cred că există ceva ce să-ți dorești pe o mașină și să nu găsești pe Q8 e-tron. Ei bine, cu toate astea, m-a lăsat complet rece.

Mi se pare că mașina asta strigă din toate încheieturile: „ajutor, vreau să arăt și eu mai funky și original, nu doar ca o copie electrică a Q8-ului cu motor termic”.

Băi, nu știu, s-o fi făcut măcar în niște culori care să nu fie terne, și tot ar fi arătat mai appealing. Pare că oamenii de la Audi nu trăiesc în prezent și habar nu au cât contează să scoți cumva din anonimat mașina, măcar prin culoare.

N-am zis să fie verde neon sau cyclamen, dar ia imaginați-vă că mașina din pozele de mai jos ar fi fost un grena sidefat, cu interior de piele crem. Ar fi arătat și ea într-un fel? Ar fi arătat. Pe când așa…

Nfine, nu mai insist. Tot ce vreau să spun este că Audi Q8 e-tron este o mașină performantă și foarte bine dotată, dar pe care eu nu mi-aș cumpăra-o niciodată, indiferent câți bani aș avea. Mpare rău de această concluzie, dar dacă asta gândesc, asta scriu.

Și dacă tot am vorbit despre bani, ca să înțelegeți și mai exact ce zic, iată prețul pentru modelul pe care-l avem noi în tur: 120.436 euro. Sau prin leasing operațional de la Autonom: rată 1.731 euro/lună.

Altfel, să știți că mașina are o autonomie reală chiar decentă, dacă e să ne raportăm la dimensiunile și greutatea ei. Până acum, toți cei care am testat-o am scos peste 400 de kilometri. Autonomie reală, repet, în condiții de trafic real, așa cum e el în România, și fără să mergem „la consum”. Ceea ce nu e rău absolut deloc.

Mai jos găsiți ceva poze și rezumatul video al zilei.

Partenerii ROCHARGE 2023:

🚀 Un proiect susținut de Vitesco Technologies

🍀 Green Partner: Autonom

🚗 Pus pe șosea de: Michelin

🔋 Încărcat de:
MOON
Enel X Way
Renovatio e-charge
MOL Plugee

💻 Tehnologizat de: Server Config

📰 Partener media: Euronews România

Video

Fotografii