[drumul spre Cercul Polar – ziua 17]

Ceea ce vedeți domniile voastre în această poză este unul dintre vestitele „stau” (ambuteiaj) de pe autobahn-urile din Germania.

Dar tot în această poza mai puteți observa și altceva. Modul în care șoferii nemți, în momentul în care se formează „stau”, se plasează cât mai spre marginile exterioare ale autostrăzii.

În acest fel, între cele două rânduri de mașini care staționează sau se mișcă foarte încet se formează un spațiu liber (o a treia bandă) care poate fi folosit de o ambulanță, de exemplu. Sau de pompieri. Sau de cineva care are o urgență.

Atât am vrut să vă zic.

Ah, ba nu, mai voiam să vă întreb dacă ați prins vreodată ambuteiaj pe vreo autostradă de la noi? Dacă răspunsul e pozitiv, vă las pe voi să-mi explicați ce s-ar fi întâmplat cu acea bandă suplimentară formată la mijloc. Mă rog, presupunând prin absurd că la noi s-ar forma una.

P.S. Colegii de pe Germania sunt rugați să confirme că nemții nu s-au născut civilizați. Nu s-au trezit ei așa, într-o dimineață, și și-au zis: „hei, ce-ar fi să facem o bandă liberă când sunt ambuteiaje?”. Nici pomeneala. Ca să se ajungă la ce vedeți în poze au plătit (și plătesc în continuare) amenzi grele, dacă îi apucă haiducia. Lucru cu care sunt total de acord.

Ca să nu ziceți că aberez, ăsta e alt „stau”, niște zeci de kilometri mai târziu:

Călătoria la Cercul Polar este motorizată de Autonom, liderul pieței de mobilitate din România.

Companie sută la sută românească, Autonom funcționează printr-o rețea națională unică în 36 de orașe din România, precum și în două orașe din Ungaria. În total, operează o flotă auto de peste 13.ooo de mașini și oferă soluții integrate de mobilitate și finanțare:

➡️ Rent-a-car

➡️ Leasing Operațional

➡️ Produsul Business Green

➡️ Leasing Operațional Echipamente

➡️ Transferuri cu șofer

➡️ Asistență rutieră

➡️ Mașină de înlocuire

➡️ AutoRulate

➡️ Închiriere vehicule comerciale

➡️ Întreținere flotă