Sunt ani de zile de când tot vreau să scriu despre una dintre cele mai mișto chestii din România (mă rog, cel puțin din București), dar de fiecare dată când mă apucam, venea rapid procrastinarea și mă lovea puternic peste ceafă până mă făcea să renunț. Ei, uite că până la urmă am reușit.
Din 2013 sunt utilizator de smartphone Samsung. Principiul pe care merg e unul despre care am mai vorbit pe aici, dar o să-l mai zic o dată: din trei în trei ani, îmi cumpăr modelul lor flagship și cu asta basta. Consider că n-are rost să-mi schimb mai des telefonul, că un cap de serie face față trei ani la o utilizare intensivă (cum e cazul meu). Cândva îmi schimbam telefonul în fiecare an și, ce să vezi, diferențele de la un model la celălalt erau aproape insesizabile. De când am ales să-mi iau telefon nou o dată la trei ani, diferența de tehnologie se simte din plin, că au timp să evolueze.
Dar nu asta era chestia mișto despre care voiam sa vă povestesc azi, ci una înrudită: Service-ul Samsung de la Apaca, de pe Bd-ul Iuliu Maniu. Una dintre cele mai bune investiții, în materie de client service post vânzare, din țara asta. În toți anii ăștia de când folosesc brandul, am ajuns de vreo câteva ori acolo și de fiecare dată am plecat cu aceeași senzație de satisfacție: uite, dom’le, că se pot face și la noi lucruri bune.
Tot procesul de predare/primire al device-urilor care intră și ies din service este automatizat. Cu bonuri de ordine, cu o voce care anunță prin stație când ți-a venit rândul și la ce ghișeu să te duci. După care, la orice ghișeu te duci, oamenii de acolo, lasă că se poartă impecabil, dar par doctori în smartphone. Le explici care e problema, ei îți spun cât durează până se rezolvă și cam asta a fost toată interacțiunea. A, ba nu, mint, mai există o interacțiune extrem de scurtă când te prezinți să-ți ridici device-ul reparat.
Băi, va spun, e o plăcere să constați că există un loc unde te duci cu o problemă, cu un necaz (că nu se duce nimeni la service de plăcere) și reușești sa nu te enervezi mai tare. Dimpotrivă, cumva te liniștești și începi sa prinzi speranțe că ți se va rezolva repede problema.
În plus, n-aveți idee ce satisfacție mă încearcă de fiecare dată când aștept acolo și văd boșii de boși cum se reped direct în față, fără să-și ia număr de ordine. Pentru că, nu-i așa, ăia care așteaptă sunt niște fraieri cocliți, nu i-ar fi dus mintea să se ducă direct în față cum îi duce pe ei. Vă jur, aproape că am orgasm de fiecare dată când văd cum vine recomandarea: „luați un număr de ordine și așteptați să vă vină rândul”. Mulți pleacă nervoși, pentru că e sub demnitatea lor să aștepte cu pulimea. Ceva superb, vă spun.
Așa, revenind, ziceam că service-ul ăsta este unul dintre motivele pentru care voi continua să-mi cumpăr telefoane Samsung. Mă liniștește psihic când știu că, dacă e să am vreo problemă, există un loc unde mi-o pot rezolva civilizat și extrem de rapid.
N-o sa uit niciodată cum a fost când am avut o problemă la un HTC (asta foloseam până în 2013), m-am dus la un service fantomă (pe undeva prin prelungirea Ghencea) și-am primit estimare de trei săptămâni pentru reparație (avea ceva la camera principală). Când am întrebat de ce mama dracului durează atât, băieții de acolo au ridicat din umeri: nu le reparăm noi aici, le trimitem în Polonia. Ooook, never again.
Spre deosebire, la Samsung n-a existat niciodată să nu mi se rezolve problema în aceeași zi. După cum spuneam, serviciile post vânzare fac diferența sau măcar ar trebui să înceapă s-o facă.
Și nu, acest articol nu e plătit. Am fost vinerea trecută sa-mi schimb bateria la telefon (scăzuse simțitor autonomia zilnică) și-am rămas surprins încă o dată de cât de bine și de repede s-au mișcat oamenii ăia (în fucking 34 de minute aveam din nou telefonul în mână, cu bateria schimbată). De unde știu c-a durat 34 de minute? Păi îți afișează pe un panou mare în ce stadiu se află lucrările la device-ul tău. Vă spun, service-ul ăsta este un pas spre normalitate, iar normalitatea trebuie semnalizată în această țară în care aproape nimic nu este normal.
Atât pentru azi.
P.S. Partea cu adevărat senzațională este că exact lângă service a apărut un Dristor Doner, aceeași franciză cu ăla de la Tineretului în care mâncam aproape zilnic când stăteam în zonă. Păi n-a băgat fratele vostru o mare shaorma în alea 34 de minute? Pulpă (shaorma din piept de pui e pentru vegani sau pentru mers în vizită la rudele internate în spital), fără cartofi (că suntem la cură, dăăă), picant și ketchup (fără maioneză, maioneza în shoarma e ca tiramisu cu frișcă în loc de mascarpone), varză albă, varză roșie, castraveți, ceapă și usturoi (ardeii iuți îi iau separat). Cu plăcere. 😀
sursa foto: freepik.com
Ahahahaha … e reclamă la Samsung sau la shaorma … că nu mai înțeleg nimic 🤪 ESD 😉
Comentariu beton!53
Păi de-aia nu înțelegi, că nu e reclamă. 😉
Blonda, tate mari, Samsung A3 din 2017, merge tipla si acum. Nu il vand, doar ma laud.
Comentariu beton!47
Băi și-aș fi putut să jur că ești bărbat.
Si n-ai mai vāzut bārbat cu tâte mari?
Comentariu beton!116
Io-s utilizator de Samsung tot din 2013. Atunci am avut un Galaxy Grand 2, apoi un Galaxy Note 4 și din 2017 încă folosesc un Galaxy Note 8. Care vreau să mă țină până-n 2027. 🤪
Mi-aduc aminte că-n 2013 am dus la un service Samsung în București o cameră video Samsung și acolo, de pe atunci era așa cum spui tu în articol. Camera video am ridicat-o după 3 zile. M-au anunțat că e gata reparată prin SMS. 😎
Înțeleg că îți strici telefonul să poți mânca și tu o șaorma.
Comentariu beton!50
Nu neapărat că-l stric, dar inventez motive să mă duc la service.
Android one fan here, doar o shaorma fără de toate la mine.
Comentariu beton!15
Sistemele de operare Android au nume de prăjituri. Propun ca următorul să se numească Shaorma CDT.
Buna. Dar un service pentru televizoare Samsung cunosti? Pentru ca am nevoie. Mersi
Din păcate, nu. Dar sună la Samsung, cu siguranță știu ei unde au service-urile.
Mai mult ca sigur au service și pentru televizoare acolo.
Si eu am fost de 2 ori la service-ul de lângă Apaca: in 2019 primul cu un telefon căruia îi schimbasem bateria la un service” no name ” și care după 3 luni eram la fel de dezamăgită de perioada scurtă de „viață ” a bateriei ( telefonul avea 2 ani si ajunsesem în 2019 să îl pot folosi pentru vreo 10 ore maxim și nici alea folosit intens), cei de la service Samsung mi-au recomandat să îmi schimb telefonul ( costurile de reparație depășeau costul unui nou varianta pentru un utilizator normal) .
A doua interacțiune cu service-ul Samsung ( la fel de plăcuta ca și prima): schimbat ecranul telefonului de serviciu, cred ca am asteptat maxim 1 oră, oricum extrem de rapid, la fel ca și Mihai am fost impresionată și am recomandat colegilor
https://esdservice.ro/locatii-esd.php
Fix impricinații 🤪 Dacă știi să vorbești și firește și plătești, îți trimit tehnicianul la domiciliu. Mi s-au reparat 2 mașini de spălat și 2 televizoare la domiciliu. E drept că am intrat în meniul televizorului și le-am zis exact ce cod de eroare prezintă. Au venit direct cu piesa și au înlocuit-o.
Cu una dintre mașinile de spălat a fost simpatică rău de tot situația. Se stricase mașina veche – un Samsung de vreo 10 ani și tot amânau momentul înlocuirii plăcii de bază. M-am dus în showroom pe Iuliu Maniu și am achiziționat vârful de gamă existent la acea vreme. Am primit bonus un S4. Am ridicat personal mașina de spălat teribil încântat de bonusul primit. Am coborât-o la subsol pe o scară în spirală și m-am apucat voinicește de instalat. Când m-am apucat eu de probat și de studiat eco bubble & shit am observat că îmi dăduseră modelul cu capacitatea de 8kg în loc de 10 🤣🤣🤣
Vorba aia : nu te spală o mie de ape cât te pot eu înjura 😈 Au remediat problema într-un mod profesionist și la înalt nivel 😉
Comentariu beton!13
Habar n-aveam ca se pot schimba bateriile la smarthone. Adica da, se pot schimba, dar am inteles ca producatorii ca sa evite asta au inceput sa lipeasca bateriile direct pe spatele ecranului si cand incerci sa o schimbi , cam face pleosc. O fi vreo legenda urbana, nu stiu.
Păi eu de ce m-am dus la service? Poate face pleosc, dar nu la ăia care cu asta se ocupă. 😉
Cum de ce te-ai dus? Ca sa mananci shaorma.
Comentariu beton!23
@MariusM păi cam asta intenționa Apple, care a impus trendul. Găsit în zăpadã demult într-o parcare germană un Iphone 3 (nu mă întreba de an) cu geamul zob. Acasă m-am apucat cu simț de răspundere să-l desfac. Scos geamul,pe urmă deșurubărit 11 șuruburi diferite (cu capete diferite și ele, nici unul în cruce sau linie) și șapte conectori diferiți ca să pot scoate placa și să ajung la bateria lipită țărănește, câș și fără pic de simetrie pe interiorul capacului.
aifon iuzăr, nău servis răcuaiărd da’ mă bucur pentru orice oază de normalitate din țara asta;
auzi, ce voiam să-ntreb, nu ți se pare că procrastinarea ta e cam violentă? a mea e tandră, se insinuează subtil, și, odată înfășuraaaaat…
A, nu, la mine e forma ei cea mai atroce. Nu vrei să știi de câți ani mă lupt cu ea. Mi-e teamă că s-a cronicizat.
Eu nu-s fan Samsung, dar folosesc unul, cam de vreo 2 ani. Cel mai mult îmi place la el că e rezistent la şocuri. Doar schimb periodic protecția de ecran (că se fisurează) şi gata.
Shaorma mea e gyros-ul. Preferabil de pui, dar merge şi de porc. Cu tzatziki sau tyrokafteri, după cum e inspirația de moment. Şi cel mai mult îmi place să-l mănânc cu furculița. Desfac pita pe o farfurie şi purced. O bucățică de pui+un cartoifior+smac smac prin sos. Yummy.
Se dezbate încă. Ce zici?17
Ai incercat shaorma cu triceratops? e mai buna decat cu tzatiki cu mult.
Ce sacrilegiu, să compari shaorma cu gyors. Doamne apără și păzește!
Mariuse, da, când eram mai mică, prin cretacicul timpuriu. Apoi s-a scos sortimentul de pe piață, nu ştiu de ce.
Mihaie, gyros-ul şi shaorma sunt preparate gemene. Doar sosurile diferā, dar astea fac diferența. Sunt precum bmw şi mercedes la mașini sau cola şi pepsi la sucuri.
Intenționat nu pun disclaimerul *pentru mine. Am chef de ceartă azi!🤭
Comentariu beton!19
” Am chef de ceartă azi ” – doar astăzi? Nuuu poot să creeed 🤣🤣🤣
Doar astăzi a fost cu avertizare! 😛
Eu sunt fan orice mai puțin Samsung de când mi s-a umflat unul în mână de zici că rămăsese gravid. Piticii mei au amândoi Samsung fiindcă e ce trebuie pentru ei (ieftin, adică), eu în schimb întotdeauna am preferat chestii „exotice” gen LG, Realme, Huawei etc. 😁
Am fost și eu la service-ul ăla de pe Maniu la un moment dat, acu’ vreo doi ani. Aveam o problemă cu un aspirator Samsung, am văzut Samsung pe ușă, zic „Hai să intru!” Șiiiii….am devenit un „boss de boss” d-ăla de care zici. 😁😁
M-am dus chitit la tejghea să întreb dacă se ocupă și de aspiratoare. Un nene scorțos mi-a spus să iau bon de ordine și să aștept. Recunosc că m-am comportat ca un ghiolban și am întrebat la ce dracu’ îmi trebuie bon de ordine dacă sunt singurul client acolo (fiindcă era dimineață devreme și nu mai era nimeni) și vreau doar să pun o amărâtă de întrebare. În apărarea mea trebuie să spun că, luând contact cu multe locuri de acest gen unde există bon de ordine, dar nimeni nu-l folosește și se preferă coada strămoșească, mi-a fost greu să-mi explic fixul lor cu bonul de ordine. Ce vrei, civilizația nu apare peste noapte!😜 Luat bon de ordine, așteptat 2 milisecunde ca în filmele cu proști (eu mă uitam la nenea scorțos, el se uita la mine 🤣), chemat la tejghea, întrebat despre aspiratoare, aflat că nu se ocupă acolo, dar că pot merge dincolo (mi-a dat ceva adresa), ieșit afară ș i, plin de nervi, înjurat că „uite, bă, cât de idioți sunt ăștia cu bonurile lor de ordine, care-o mai călca p-acolo…”. Mda, nu, recunosc că idiotul am fost eu la faza asta.
Shaormeria de lângă ei n-am încercat-o încă, deși frecventez zona de pe vremea când în locul ei era o bodegă „Cocoșul roșu” sau ceva de genul. Nu prea-mi vine de shaorma dacă nu mai umblu noaptea băut prin oraș (am mai scris pe aici despre arta și setup-ul necesare pentru a consuma așa ceva).😁
Comentariu beton!15
Eu pot să mănânc shoarma la orice oră din zi și din noapte. Oare o fi vreo super-putere și nu mi-am dat seama? Aoleu, dacă sunt noul Shoarma Man care-și poate anihila adversarii doar cu puterea sosului picant? 🤔
@Mihai: și când te-ai trezit era dimineață? Șaormaman? 😛
Am avut Samsung. Acum am un Motorola (care râzi mă acolo în spate? 🙂 ) Dar cred c-o să mă întorc la Samsung
Comentariu beton!14
nu rîde nimeni, Victore, ce, s’tem nebuni? păi noi nu știm cum doare o motorola aruncată bine?
Comentariu beton!33
@Victore, chiar arată nițel a Șaormaman, să știi. Și-a luat colăcel. 🤭
Ț’ dai seama ce outfit de poveste ar avea, cu ștrampi albi, chiloții trași peste, sneicșii în picioare și bavețică pă piept, în loc de pelerină pe spinare? 😁
Comentariu beton!29
@VictorR mă bucur să văd că nu sunt primul care menționează Motorola.
Am avut Huawei mai mulți ani, după ce îmi decedase un Samsung Nexus (făcuse o mică baie în toaletă și i-a cedat batería). Am luat Huawei mid-range pentru că nu am vrut să mai bag atâția bani într-un telefon, era subțire și frumos 😁. Am fost mulțumită de telefoanele Huawei (ultimul a funcționat 2 ani impecabil cu 2 spărturi pe ecran care ar fi incapacitat un aifon), iar serviciile post-vânzare au fost ok. Nu îi mai funcționa unuia conexiunea la Wi-Fi și l-am dus în service. La final a venit cu negație și l-am schimbat. Dar… A venit „războiul” cu americanii și adio servicii Google. Așa că, atunci când am vrut să schimb telefonul a venit întrebarea cu ce îl schimb. Am luat în considerare și Xiaomi și alte mărci chinezești și Samsung, dar am citit un articol despre posibila migrare a tuturor la noul OS dezvoltat de Huawei și nu mi-a plăcut ideea de a cumpăra un telefon cu Google și de a rămâne fără pe parcurs. Și aveam o strângere de inimă cu Samsung pentru că al meu soț are un Note 10 Lite de la muncă și ăsta se dă singur mai tare sau mai încet după cum are el chef. Dar până la urmă am rămas la frumusețea asta de Samsung S20 FE care îmi plăcuse foarte mult la pipăit 😁 și la culoare. Și nu regret. Să-l vedem în timp cum se comportă, dar semnele sunt bune.
Cred ca este in politica lor de Customer Service pt ca eu am ca si tine Samsung de cand au aparut smatphone urile si aici in Cracovia este la fel.Bon de ordine service impecabil ba nici nu am platit pt ca era in garantie si acoperea garantia defectiunea cu toate ca fiind telefonul copilului mare stiu ca problema el o crease la 2 zile dupa ce il primise cadou.In Bucuresti nu am fost la service-ul despre care ai scris dar ma bucur sa vad ca se poate!
Păi la câte telefoane vând, mi se pare normal să se ocupe cum trebuie de partea post vânzare. E similar cu Volkswagen: la câte sunt pe stradă, e imposibil să nu găsești un mecanic (bun) pentru ele.
Eu nu sunt fan Samsung, n-am fost niciodată. La fel și flaghsipuri. Pentru nevoile mele am considerat de fiecare dată că un mid-range pe la 300 de euro face aceleași lucruri ca unul mai scump.
Anul trecut l-am rugat pe Moșu’ să-mi aducă un smartphone nou, că vechiul Motorola cam dădea semne, și bulangiul mi-a adus un Samsung, că m-a auzit când spuneam că aș vrea să le dau o șansă. Cum se mișca răgălia aia de telefon, rar mi-a fost dat să văd. Am scăpat de el in mai puțin de o lună. Iar dacă interacțiunea cu primul meu telefon Samsung a fost așa, îți imaginezi că de altul nu mai vreau să aud. 🤭
Ăăă… n-ai fost niciodată la un reprezentant Volkswagen în service, nu? Ca să vezi că se poate și exact invers de cum am scris eu în articol. 😉
Nu, n-am fost.
1. Sunt fan japoneze.
2. Oi avea eu un șurub slăbit (cum zic nemții), dar să mă duc cu mașina în reprezentanță, din moment ce nu mai e în garanție, e o idee care îmi dă fiori. Mi-au cerut ăia de la Honda pe o piesă mai rară de 6 ori mai mult decât am plătit când am găsit-o, într-un final, pe ebay.
Am făcut, intr-adevăr, o comparație nepotrivită, pentru că nu atitudinea post-vânzare o aveam în minte când am scris comentariul. 🤷🏼♂️ Pățăști, încă nu mi-am băut cafeaua.
Pai de.plm, nu pomeniți de serviceuri auto, că mă ia capul. Sper sa treacă odata augustul că aici nu găsești nici cu programare sa te lipești curând, am frana de mana defecta de aproape două sapt și azi abia am prins loc, sper sa nu mă sune să zică n avem timp nici acum că le rup mufa.
@Lucian, crede-ma nu am amintiri foarte plăcute cu service VW! Mașina era in garanție, dar modul de interactionare cu personalul, dar mai ales modul lor de a trata problema apărută, m-au umplut de draci.
Și eu tot cu japoneze, dar nu am avut nevoie de service. Aici, japonezele sunt regine.
În general am avut numai repulsie vizavi de service-urile de pe lângă reprezentanțele VW. Atitudine față de clienții care totuși știu ce e și cum funcționează o mașină și spun ce suspectează că e defect: „noi nu lucrăm pe presupuneri, noi ne conectăm la mașină și facem diagnoză”.
La telefoanele Samsung nu mă mai uit de când mi-a lăsat telefonul fără update-uri la nici un an de la achiziție (Galaxy Grand, dual sim). Totuși, pe partea de audio-video am totul de la ei, și dețin scule trecute de 10 ani care merg perfect. Am două TV-uri non-smart care mai au un pic și fac 10 ani, nu au avut nicio problemă. Am avut aspirator Samsung care a funcționat aproape 20 de ani în trei locuințe pe care le-am schimbat de-a lungul timpului. Ultima dată am cumpărat un smart TV, acum vreo trei ani, și ăsta a mai dat rateuri, adică a refuzat să-mi înregistreze ce i-am programat pe motiv că dispozitivul USB nu are viteza necesară (USB 3.0, Lexar) sau și-a dat shutdown imediat după ce l-am deschis. A, și halește bateriile de la telecomandă foarte repede după doi ani, un set la trei luni.
Vezi ca service Samsung ofera si 2 ore de parcare gratis in incinta Apaca. Trebuie doar sa duci tichetul de parcare la validare atunci cand ridici dispozitivul, dupa care validat din nou la iesirea din Apaca la domnul din ghereta.
Hopa, nu știam, mulțumesc.
Blogării adevăraț’ se preumblă cu Troty prin capitală 🤪
Eu nu am avut o experienta placuta cu acest service. Am fost acolo acum 3 saptamani si am asteptat aproximativ o ora sa imi preia cineva telefonul in conditiile in care angajatii de acolo isi puneau statusul „ocupat” dar nu aveau pe nimeni la ghiseu.
Ai luat număr de ordine, ți-a venit rândul și nu te-a băgat nimeni în seamă?
Poate meștereau la o shaorma 😁
Nu. Doar ca din 6 persoane la ghisee, doar 2 erau productive. Restul butonau telefoanele, mai dadeau un telefon, etc. in loc sa se ocupe de persoanele care asteptau sa fie preluate. Am stat in fata lor o ora si am avut timp sa ii observ. Nu aveau chef de munca, se vedea clar acest lucru. Cum am scris si mai sus, isi puneau statusul ocupat dar nu era nimeni la ei la birou si stateau vreo 10-15 minute pana sa strige urmatorul bon.
Aia cu „se vedea clar că nu au chef de muncă” m-a ucis. Nu zic că nu te cred, poate ai nimerit tu într-o zi mai proastă. Mi-e greu să cred că pot șunta procedura așa după capul lor. În plus, sunt extrem de convins că unul dintre parametrii după care sunt plătiți este numărul de clienți pe care i-au luat. Așa cum mai sunt convins că există monitorizare video a activității lor. De-aia mi-e greu să cred c-o frecau la muncă, în loc să ajute clienții.
Poate am nimerit eu asa cum spui. Ideea e ca ma si grabeam: eram cu copilul dupa mine (nu am avut cu cine sa il las) si ma enerva faptul ca ii vedeam ca stau degeaba si nu chemau urmatorul client.
De-a naiba, ce norocoși sunt unii. Au regim cu fasole la cuptor și shaorma iar mie, tot cu Samsung, îmi chiorăie mațele. Nu e corect.
Iar pe subiect pot spune bravo lor, cu puțină voință și organizare, omul sfințește locul.
Da, ce-i drept sunt norocos. Cine naiba s-ar mai fi gândit să țină regim cu shaorma? Dacă nici ăsta nu e noroc…
La cît de „bune” sunt bateriile la Samsung, cred și eu că era nevoie de un service special specializat. 🙂
Bune telefoanele, dar momentan sunt pe P și vreau să continui tradiția, iar în curând voi vedea și viața de după lipsă servicii GMS.
Prilej cu care mi-am amintit ca am un radiocasetofon ramas in service din 1995. Un Powasonic!
Recuperează-l, e piesă de muzeu acum.
Cred ca nici strada nu mai exista in orasul ala.
Cel mai bun telefon… recomand 🙂
https://www.emag.ro/telefon-mobil-maxcom-comfort-mm428-dual-sim-black-mm428bb-black/pd/D2B70DBBM/?cmpid=86924&gclid=EAIaIQobChMI5IHWyfPQ8gIV7MuGCh0FJQnpEAYYASABEgIHF_D_BwE
Mişto, telefon cu sos. Au şi cu cafea?
@Anduță, tu ești pusă pe harță văd eu… Acum ce faci îi cauți defecte 😜
@Baghera, cred ca poți sa bati și cuie cu el! 😜😂
Nu știu cum as supraviețui cu unul din asta, acum?!
@Emil, 😂😂😂😂😂😂… mă gândeam eu acum câteva zile… ce naiba s-ar întâmpla cu lumea dacă nu ar mai exista internetul…
Faceți un exercițiu de imaginație…
@Aline, crede-ma mi-ar fi aproape imposibil. Am avut dați când mi-am făcut “permisul de intrare” in SA, când făceam boarding-ul sa zbor spre casa. Sau mi-am făcut rezervarea la hotel (uitasem sa îmi rezerv camera), când eram in aeroport, in drum spre Perth. Imi fac check in-ul numai cu telefonul. Și exemple sunt ”grămada”. Ca sa nu mai vb ca trebuie sa scanezi QR peste tot.
Nu mai am treaba cu Samsung de prin 2014 dar shaorma o mananc mai simpla ca a ta. Sa nu mancam tocana 😁🤪
Hai, bă, cum mai simplă? Carne și mai ce?
Ca la vestimentaţie, maxim 3 culori. Carne, castraveți şi lipie. Ne-bombă calorică (doar bombiţă) şi delicios.😋
V-am citit, si tot n-am aflat un raspuns. Ce telefon imi iau?
Pentru ca e musai
Galaxy Z Fold3 5G. 😎
Un telefon care să corespundă cât mai bine nevoilor şi, dacă e posibil, plăcerilor tale.
Fix cu disc și ticăitoare în loc de țârâit 🙃 tu_roxanaa tuuu 🤪 k să poți ‘”răspunde” mai bine 🤣🤣🤣
PS. JT … termină cu pornoșagurile ieftine☺
@HM: Galaxy Z Fold3 5G. Ieftin și bun. Nu te lasă-n drum. 😎
@Roxana, vezi ca am dat un link mai sus catre un telefon ține bateria o săptămână 😜
@eu_tu și Roxana, unul care scrie corect “locueisti”, sau care numără singur câte “i”uri, a pus lumea in comentarii. Sau care pune punct la sfârșit de propoziție!
Emil, te-a mancat :))) Vezi ca am mai omis un *C
Nu, nu, nu numar iii-urile, ma zgarie pe retina.
Scuze, Laura cu puncul g, mie nu-mi apare ,,raspuns* la toate comentariile
eu_roxana, la comentarii sigur îți apare „Răspunde” . Doar la răspunsurile de sub un comentariu nu mai apare acest buton.
eu_roxana,
Dacă te uiţi cu atenție la comentarii, vei vedea că fiecare comentariu singular are butonul 𝑅ă𝓈𝓅𝓊𝓃𝒹𝑒.
Ei bine, sub un comentariu singular se poate forma un şir lung de răspunsuri.
Toate acele răspunsuri sunt agăţate sub acel comentariu inițial folosind butonul 𝑅ă𝓈𝓅𝓊𝓃𝒹𝑒 de sub el (la comentariile agăţate de el nu vei mai vedea acea opțiune, dar toate se înşiră frumos sub primul, folosind 𝑅ă𝓈𝓅𝓊𝓃𝒹𝑒 inițial).
Cum putem noi să aşezăm frumos comentariile la locul lor, poţi şi tu. Dacă te străduieşti.
Puncul G … ăsta e pucul de la hOK-ei ?
Poate doamna/ domnișoara accesează blogul de pe vreun browser pentru care nu IE optimizat MVB 😄
@Solandi, daca nu faci o poză, ce tre urcată pe imgur, cu subiect și predicat încercuit frumos, cu două culori, nu cred că Roxana va înțelege 😁
De exemplu, pe ce vei apăsa ca să discuţi cu Anduţa, cu mine și cu HM aici, sub acest comentariu al tău: ,,𝓢𝓬𝓾𝔃𝓮, 𝓛𝓪𝓾𝓻𝓪 𝓬𝓾 𝓹𝓾𝓷𝓬𝓾𝓵 𝓰, 𝓶𝓲𝓮 𝓷𝓾-𝓶𝓲 𝓪𝓹𝓪𝓻𝓮, 𝓻ă𝓼𝓹𝓾𝓷𝓼* 𝓵𝓪 𝓽𝓸𝓪𝓽𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓷𝓽𝓪𝓻𝓲𝓲𝓵𝓮”?
Pe butonul 𝓡ă𝓼𝓹𝓾𝓷𝓭𝓮 de sub comentariul tău mai sus menționat. Şi eu, şi Anduţa, și HM și BaGheRa pe el am apăsat ca să ne înşirăm aici.
Ok, am făcut o imagine pentru o ramură mai scurtă, cea de mai sus, cu comentariu inițiat tot de către @eu_roxana.
Și la care au răspuns, pe rând, @John Temple, @Anduța și @HM.
https://i.imgur.com/6DXFzCL.png
@BaGheRa, mersi de sfat. Am făcut. Așteaptă în moderare (poza), că e vorba de link către imgur.
@Solandi, uneori o poză face cât o mie de cuvinte 😏.
Multumesc, Solandi, pentru clarificari.
Am prostul obiciei de a citi intai toate comentariile, de aici raspunsurile in coada.
@tu_roxana cu liniuță, ai primit aici toate explicațiile posibile despre cum și unde să dai reply pe blog, dar tot aiurea postezi 🙂
Nu-i bai, lumea pe-aici e tolerantă.
De când au apărut smartphone-urile folosesc doar Samsung, iar service-ul unde merg este pe Bd. Decebal. Ultima dată a fost în urmă cu vreo două luni. Și da, este exact așa cum ați prezentat în articol, cu nr. de ordine, voce prin stație… după care a treia zi l-am ridicat în aceleași condiții, fără să aștept prea mult.
Ai dreptate. Am fost sa schimb ecranul la un Galaxy A50 si tot procesul a durat sub o ora. Profesionisti.
Exact, dar exact acelasi lucru l-am facut si eu: predat telefonul, fugit imediat la shaormeria de langa, terminat shaorma si telefonul era gata 😅
Eu am avut un soc cand am fost prima data la ei, pt ca mi-au zis ca timpul de rezolvare e vreo 2 ore.
Sper sa nu zic prostii, dar cred ca repara si alte marci de telefoane (Huawei si Oppo – cel putin asta apare pe site).
TV cu dungi pe ecran, am fost acolo pentru garantie, comportament impecabil al personalului, dupa 1 h am plecat cu ecranul schimbat. O ora!
Salut man, cât a fost halatul, asa informativ, că am și eu un Note 10 care dă semne! Ms
Cât m-a costat? Nimic. Telefonul era încă în garanție. Iar faptul că nu mă mai ține acumulatorul n-are cum să fie vina mea. Bine, eu m-am dus acolo hotărât să plătesc, dar am avut surpriza să constat că nu trebuie.
Hai sa va spun si experienta mea cu acelasi service Samsung. MV nu a specificat, dar baietii respectivi mai au si o a doua cladire, undeva mai in spate, unde se serviseaza aparate de AC si se ocupa si de instalarea lor.
La fost firma unde am lucrat, a cazut de la vreo 10 metrii un palet cu aparate de AC de ultima generatie la momentul respectiv.
Am reusit sa recuperez o bucata (unitatea externa si cea interna).
Le duc la service, unde le verifica, schimba carcasa de plastic la unitatea interna (era crapata) si imi dau ok-ul pentru instalare.
Fiind marca lor, le spun sa faca ei treaba asta contra cost. Ok, vin baietii a doua zi, dau gauri, monteaza si sa facem proba.
Plua… nu pornea.
Au descoperit ca placa de control era crapata (doar cazuse) si ca trebuie inlocuita.
Pai ba’baeti… uite hartia prin care ieri imi confirmati ca totul este perfect functional!!! S-au inegrit la fata, si dupa o saptamana au venit cu placa respectiva… au trebuit sa o comande direct din Coreea de Sud ca aparatul inca nu ajunsese sa se defecteze in RO.
Si desigur totul pe banii lor!
Acum ce sa zic, aia de au instalat nu erau aceeiasi cu cei care au facut verificarea….
Metri. Cu un „i”.
În rest, habar nu am, probabil ai dreptate, eu am interacționat doar cu service-ul ăsta pentru smartphone și gadgets.
Laura G. 28 august 2021 la 11:00
@tu_roxana cu liniuță, ai primit aici toate explicațiile posibile despre cum și unde să dai reply pe blog, dar tot aiurea postezi 🙂
Nu-i bai, lumea pe-aici e tolerantă.
Laura cu punctul G, asa ma gandeam si eu
Exact motivul pt care folosesc Samsung de ani buni si nu o sa cumpar niciodata alta marca de telefon