Ooo, daaa! În sfârşit! Ia uite ce zice nenea Mark.
Sunt foarte curios cum se vor mai desfăşura vestitele „campanii pentru strâns like-uri”, de la momentul introducerii încolo. Nu de alta, dar până acum era relativ simplu, dacă făceai o campanie de rahat, publicul nu prea avea cum să reacţioneze sau să te sancţioneze. Puteau doar să nu-ţi dea like şi atât. Dar de-acum se schimbă şmecheria, oamenii vor putea apăsa pe „dislike”. Să te ţii distracţie. Pfff, oare cum o fi când prezinţi rezultatele acţiunii în Social Media:
– Şefu’, avem cinşpe like-uri şi 2500 de dislike-uri. Ultima parte spusă cu o voce aproape soptită.
– Cuuuum, pai n-ai pus poza cu cafeaua aia cu caimacul în formă de zâmbet, cum ţi-am zis eu?
– Ba da, şefu’, dar nu ştiu ce au toţi, parcă au înnebunit.
Aşa? Perfect. Păi de-abia aştept să apara butonul. Va fi o reală încântare să urmăresc campanii în online. Am eu aşa o presimţire că din momentul ăsta s-a cam terminat cu şmecheria şi impostura. Ori ai imaginaţie şi faci lucruri care chiar să atragă, ori o iei în mână.
Nu stiu sub ce formă va fi introdus „dislike-ul”, nen-tu’ Zuckerberg zice că nu e aşa simplă, cum pare, treaba. Normal, nu poate fi floare la ureche să gândeşti un sistem care să-ţi aducă bani şi din voturile negative, dar am încredere că a rezolvat el cumva şi asta. O fi inventat reach-ul negativ sau ceva.
În schimb de altceva sunt convins. Da, sunt absolut sigur că de la apariţia lui, multe birouri de Social Media Community Manageri se vor umple cu icoane, cruciuliţe şi portrete ale lui Arsenie Boca. Aşa, ca să fie.
P.S. Se pare că sunt un vizionar. Dacă apare şi butonul de „pity like”, mă îmbogăţesc.
P.P.S. Imediat dupa ce văd dislike-ul activ, promit să scriu un text despre grase. Ca să văd şi eu cum functionează.
Like treaba cu “dislike-ul”!
@mst32ro, 😉
Iti dai seama care pitipoance se vor sinucide?
mai ales printelese alea de care scriai tu aici http://mihaivasilescublog.ro/2015/04/13/printesa-like-urilor/
sa vedem – probabil ca se vor mai domoli postarile ale „destepte” – m-am trezit, am fost la baie , etc.
@Gabriela, daaaaa, m-am gândit și la asta când am scris textul. :)))))
Să vezi câte unfriend-uri o să fie :))))
@Ioana, da, da, da. „De ce mi-ai dat mă dislike?”. :))))))
Ieri a fost o zi bună de dat unfrienduri. Cum vedeam în timeline că s-a mai stins un patriot, eventual cu poză și versuri, unfriend & block în morții mă-tii de curvă, ca să-l citez pe patriot.
@Emil Bobu, exact. Ieri a fost ziua ideală. 🙂
am avut doar unul.
Eu cred ca va fi fun.
Sotul da like la pitipoanca…sotia isi face 3 conturi sa dea 3 dislike-uri !!! ?
@Florin, da, da, o să fie fun. Să vedem sub ce formă va fi integrat butonul. 😉
Sa vezi de acu probleme, nevasta o sa vada poza fostei in costum de baie si va sta langa tine pana dai „dislike” tu nu o sa vrei si scandalul lunar e gata….nu stiu la voi da la mine scandalurile se impart in trei categorii. De o zi,de o saptamana, si ala lunar care e de grad inalt.
Ce cauta fosta in lista ta de prieteni? 🙂
Abia aștept să dau dislike la repostările lui Poptămaș 😀
@diabolic, tu și jumătate din România. 😉
Oooo daaaaaa ??
bring it on baby !!!
Maestre, 3 chestii:
1. Zici tu ca, la campanii de cacat, omul nu putea decat sa dea like si atat. Aici gresesti. Cum dracu sa dai like? Unii treceau peste iar psihopatii ca mine lasau un comentariu din ala de luat mortii la bairam.
2. Scapi din vedere ca publicitatea negativa e tot o forma de reclama si, de multe ori, chiar mai buna. Romanul oricum e semi-oligofren si se uita la tele-shopping.
3. Iti impartasesc pe deplin nerabdarea. Eventual sa ne adunam in grupuri mari si sa facem niste raiduri cu dislike pe diverse pagini, postari etc.
P.S: Ia sa dau eu un share.
@Mareshalul,
1. Comentariile nu apăreau în rezultatele și rapoartele campaniilor. 😉
2. Publicitatea negativă nu e reclamă. Trust me!
3. Nu sunt chitit pe dislike, dar va fi amuzant.
Thanks. 😀
Eu cred ca odata cu dislike incepe si sfarsitul Facebook-ului 🙂 La un numar de dislike vor fi multi nefericiti care-si vor sterge conturile….Abia astept 🙂
@Carmen, aiurea, crezi că Zuckerberg e prost?
Ce misto sa ai serveru` tau! Bagi si scoti butoane cand vrea p**a ta! 🙂
Am si eu un „client” pe Facebook care abereaza la greu. Nu i-am dat unfriend ca vreau sa ma mai hlizesc si eu uneori. Ma enerveaza ca – precum poptamasu` – posteaza tampenii dar nu raspunde la comentarii (la inceput pertinente…P`orma au devenit nervoase cum devenisem eu cand pierdeam vremea cu aberatiile lui si cu nesimtirea de a nu raspunde cand esti interpelat!)
@Victor, cre’ că nea Zuckerberg are un picuț mai mult de server-ul lui personal. :)))))
Stiu nene, stiu! Da` ziceam asa, teoretizand (si tu teoretizai luni despre anumite specimene umane romanesti 🙂 ). Sau ai uitat?!
@Victor, aşa merge. 🙂
@Mihai Vasilescu, eu abia astept sa-mi sterg contul(sunt nevoita sa-l am pentru ca unele informatiile de la facultate se posteaza intr-un cont de grup-altfel mi-l stergeam de mult). Un atentat la intimitate, asta este Facebook-ul, sa te trezesti cu poze ale unor oameni pe care nu-i cunosti, in pagina, cu reclame, cu postarile si comentariile unor persoane ce schimonosesc limba romana, cu sugestii permanente de modificare sau completare profil…ah nu mai zic, ma abtin, am eu teoriile mele si cred cu tarie ca va trece si trend-ul Facebook-ului…Cat despre Zuckerberg, avand in vedere domeniul in care lucreaza(IT-programare), sunt teorii demonstrate care spun ca pesoanele care lucreaza in domeniul asta cam dau ce pot pana in jurul varstei de 35 de ani…sau poate ne surprinde, dupa dislike urmeaza campanii de distributie de pixuri, ulei, malai, chiar si semintele ar fi bune 🙂 cum fac politicienii in campaniile electorale…zic si eu :).
@Carmen, să știi că are și părțile lui bune Facebook-ul. Dacă îți selectezi cu grijă lista de prieteni, ai acces rapid la informații utile. Mai gândește-te.
@Carmen, daca ai sti cat de linistita sunt de cand nu mai am cont pe fb… 🙂
Mi se pare o tampenie.
Uiti ca Facebook nu e numai pentru companii si campanii de Social Media.
@Marius Panaitescu, nu uit deloc. Doar am zis despre ce mă interesează pe mine. 😉 Dar, da, ai dreptate, voi da dislike la pozele cu copii obezi si părinți retarzi. 😉
@Mihai, sa vezi ce haos va fi pe pagina ta cand vei posta articole depsre balenute 😛
@skogentrollet, abia aştept. :))))
@Mihai
http://images.rapgenius.com/75dafebd6aceab5b0164622f920a6a03.500x200x12.gif
@skogentrollet, abia acum am văzut ce gif ai pus. :))))))
🙂
Mie mi se pare campanie de marketing butonul asta. YouTube-ul il are de ani de zile si nu s-a mai sinucis nimeni. Tocmai ce am vazut o stire-analiza la BBC despre implicatiile sociale ale butonului de dislike, cu psihologi care si-au dat cu parerea. Pare un moment crucial in istoria omenirii acest buton. Cam tot atata timp au alocat si stirii despre criza migratorilor.
@Andreea, nu ştiu dacă este. Dar sigur se vor face campanii de marketing în functie de el. 😉