Rar, dar rar de tot, mi se întâmplă să mă pufnească râsul când mă uit la vreo reclama pe tv. Sunt o grămadă care-mi plac și mă amuză, dar să râd de-a binelea, nțțț, nu prea.

Săptămâna trecută, cred că vineri, eram la cafeaua de dimineață, așadar somnoros și fără mare dispoziție de hlizeală. Mai degrabă cu chef să-mi trag un glonț în cap. Sau să mă bag la loc în pat și să nu mă mai dau dus de acolo două-trei zile. Într-un cuvânt, morocănos scria pe mine.

Cu toate astea, m-a umflat râsul instant când a început să rulze spotul de mai jos. Și nu că doar am zâmbit și apoi mi-am făcut de lucru în continuare. Nu, frate, când am văzut ce față face ăla când îi pune nevastă-sa în farfurie „specialitatea” de mazăre cu cacacatiță, pur și simplu am început să horcăi de-a binelea. Mi-a ieșit naiba şi cafeaua pe nas.

Bineînțeles că primul gând a fost să-l caut pe net, ca să vi-l arăt și vouă. Canci! Nici pomeneală să fie pe undeva. De patru zile scotocesc după el, dar nici gând să-l găsesc. Pe canalul de youtube al celor de la Olimpya (ăia cu conservele), nici pomeneală. Am căutat agenția care se ocupă de promovarea muștarului de Tecuci. Și am și găsit-o. Degeaba, nici la ei nu era urcat pe nicăieri video-ul. În cele din urmă l-am dibuit ieri seară, postat aiurea de alții, tot pe youtube. Dar e captură tv, deci nimic pe canal oficial.

Bă, ăstia care vă ocupați de promovarea acestui brand, să știți că nu există numai televiziune pe lumea asta. Un spot reuşit o să dea rezultate bune şi pe net. Dar lucrați în domeniu, ar trebui să știți asta mai bine decât un profan ca mine. Mda, hai că mă bag şi eu ca prostul în seamă.

Luați de-aici clipul. Eu m-am uitat deja de vreo cinci ori la el și am râs de fiecare dată. 🙂