Mie-mi plac spoturile publicitare. Apreciez unul bun, exact cum m-aş bucura de un film de scurt metraj. Cred că sunt unul dintre puţinii oameni ce nu are legatură cu industria advertising-ului şi care nu schimbă canalul, când urmează pauza de publicitate. Îmi plac spoturile, apreciez unul bun, exact cum m-aş bucura de un film de scurt metraj.
Prin urmare nu aveam cum să nu mă izbesc cu privirea, urechile si în cele din urmă creierul, de reclama ăstora de la Doppelherz pentru numai ştiu ce Omega3. Abia după şocul initial, din care am scăpat făra deficienţe grave de vedere şi auz, am avut puterea să înjur printre dinti. Nu ştiu dacă l-aţi văzut, dar dacă nu, l-am pus eu aici.
Să nu mă înţelegeţi greşit, nu am nimic cu produsul în sine, habar nu am dacă e bun sau nu. Dar din pricina spotului ăsta, îl urăsc din rărunchi pe ăsta micu’. Nu pe el în sine, că pare un copil normal, ci rolul pe care îl face. Serios, când il văd, dar mai ales când îl aud, imi vine să-i rup capul cu dinţii. E imposibil să nu cunoaşteţi si voi măcar un individ de genul pe care îl joacă puştiul ăsta aici. Ştiţi voi, tipul care vrea să te roage ceva şi nici nu l-ai ajutat bine, că ar mai vrea să te roage încă o chestie. Şi încă una. Iar când crezi că, gata, l-ai rezolvat pe om, vine si cu: hai mă, încă una mică, hai că poti, ce naiba!
Fix asta se întâmplă şi în spotul lui peşte (n-am zis întâmplător). Pentru că până şi bietul cărăşel auriu din reclamă are la un moment dat o faţă exasperată, cu ochii bulbucaţi, de ai impresia că, dintr-un moment în altul, sare din acvariu şi-i zice: da’ mai taci în pula mea din gura aia, că-ti fut una de-ţi scot toţi dinţii, bă băiatule!
ha ha Fishy , fi si tu dragut o data ce puii mei :)))) Mihai si eu i-as fi rupt capu cu dintii !! pfffff…
@gramaco, deci nu sunt singurul care o vede aşă. Începusem să mă îngrijorez. 🙂
Si euuuuuu! Insuportabila voce are cel mic. 🙁
Te-am descoperit din click în click și te-am pus în blogroll ca să-mi fii la îndemână, să te citesc pe timp de ploaie, depresie, oftică pe univers.
Asta pe post de salut.
Cât despre reclama lui DH cu peștișorul și băiatul, ți-aș da dreptate 100% (o mizerie de idee de publicitate), dar n-o să bată în veci ”farmacia inimii catena”. Și dacă ăstuia mic i-ai smulge capul cu dinții, ce le-ai face lu Stela&Arșinel, ă? 🙂
@Renata Carageani, mă, aia de la Catena nu se poate numi spot publicitar. E ceva atât de penibil că pur şi simplu treci peste ea fără să o sesizezi. Ca atunci când erai elev, deschideai uşa sălii de clasă ca să arunci o privire, o vedeai într-o bancă pe cea mai urâtă fată din clasă şi-ţi ziceai: „ah, deci n-a venit nimeni”. 😉
haha asta a fost tare ! 😀 ieseai rapid ca poate vedeai alta pe culoar mai faina :))
@gramaco, iar aia din clasă era atât de urâtă că nu conta. Aşa şi cu reclama la Catena.
Vaaaaai, cata rautate. :)))))))
@mada, ma declar vinovat. 🙂
Asa ziceai, Mihae? Bine, naibii, ca intarziam mereu…. 😛
@Elena P, nu ziceam mă, era doar un iegzemplu. :))))
Băi, bine că poți să treci peste ea, fără s-o observi! Io, dacă lucrez le felia farmaceutică, o sesizez. Și mă umplu de nervi. 50% din pricina prostului gust -sosul în care mustește ea, reclama și 50% din pricina celor cincizeci de ilegalități pe care le comite creatorul ei împreună cu clientul său – Catena, față de legea publicității la produs farmaceutic.
p.s. am citit cum te-ai lăsat de fumat a doua oară și m-am lăsat și eu pentru CINCI ore, dar am clacat când a trebuit să completez niște formulare, cereri, chestii, prin care SOLICIT să mi se efectueze controlul anual la Prăvălie – control pentru care pentru care plătesc o taxă, adică eu cer să mă verifice contra cost că nu am operat modificări asupra farmaciei, astfel încât să impietez bunul mers al comerțului farmaceutic.
O să-l recitesc cu altă ocazie și-o să mai trag odată!
@Renata Carageani, o sa simti tu când este momentul s-o faci. 😉
@Renata Carageani, ce bine că m-ai descoperit. 🙂
Î-hî !…
@Renata Carageani, :)))
E precum copiii care vor atentie, nu conteza daca e pozitiva sau negativa, atentie sa fie, si mai ales in centrul ei. Asa si cu o reclama, una eficienta e ori foarte buna ori foarte proasta.
@Roxana, eu am serioase dubii că în afară de mine, care am cedat nervos şi oricum nu sunt în target-ul lor, au mai reuşit să acceseze pe cineva cu spotul ăsta.
Ai tinut-o minte? Discutam despre ea? Ai pus-o la tine pe blog?
@Roxana, să ştii că eu nu cred în chestia cu „publicitatea negativă este tot publicitate”. Dar, mă rog, ai şi tu dreptate. Am ţinut-o minte, deci cu mine şi-au atins scopul. 🙁
Ba ai mai si postat-o la tine pe blog….gratis.
@Roxana, mocaaaaaa! S-ar putea totuşi să nu fie prea încântaţi de postarea asta. Numa’ zic. 😀
Da’ sa stii ca si pe mine ma scoate din sarite reclama asta. Mereu am admirat producatorii de reclame pentru ca reusesc sa-ti transmita ceva (o poveste, o emitie) in citeva secunde.
@Roxana, si ei. Si oricine cred ca poate aprecia un spot publicitar reusit.
Noroc că n-am dat drumul la videoclip… Urăsc reclama asta de nu mai pot. Nici nu ştiu ce promovează, că mă enervează atât de tare încât schimb urgent canalul sau plec în lume. Puştiul (de fapt personajul pe care îl interpretează) merită numai lopeţi în gură.
Plus că mai sunt nişte chestii care îmi încreţesc părul de pe mână: cea mai recentă este obsţinatia cu care este difuzat Voltaj şi chestia aia cu care se vor face de râs la Eurovision – când aud la radioul din birou/maşină a zecea oară în câteva ore acelaşi cântec încep să mă exprim „neacademic”
@Florin, deci nu sunt singurul care pomeneşte de morţi sau alte rude în viaţă al tămpiţilor de pe la radio şi tv? Înseamnă că mai am o şansă.
Dincolo de gusturile mele muzicale (nu îi condamn pe cei cărora le place Voltaj – mie nu-mi place), indivizii care se ocupă de difuzarea unor reclame, a muzicii, etc, chiar nu realizează că repetarea la nesfârşit duce la respingere, la efecte opuse celor dorite.
Şi DA, nu eşti singurul… suntem în birou trei inşi, care fiecare are fobiile lui vis-a-vis de ceea ce auzim la radio şi pomenim ce pomeneşti şi tu 🙂
PS – Ghici ce se aude acum la radio?
@Florin, Voltaj sau Fishy? Ce era la radio? :))))
Eurovision, Voltaj? Zici ca ne-am intors in anii 99-2000. Astia au ramas in urma cu douazeci de ani. Nu ai cum sa te uiti la asa ceva.
https://www.youtube.com/watch?v=WohpgnECAuA
Mihai de asta ce spui?! Eu am capatat „o alergie” de la ea :))
fuck…brrrr
chestia asta dureaza opt ore????? eu am inchis dupa trei ture de du-te-vino….
:)) ai rezistat trei ture? 5 secunde la mine au fost prea mult…
Am vrut sa vad pina unde merge prostia…Vorba lu’ Einstein: „Prostia si universul sint nelimitate, da’ de univers nu sint sigur”…
@Iulia, cu asta au reuşit să-şi atingă scopul. Au scandalizat tot online-ul. Deci a meritat. 😉
si totusi opt ore???:))
bun…asa de buna dimineata sa-mi trimiti si mie o tastatura cu laptop cu tot 😀 stii de ce , nu? nu mai detaliez 😀 doi la mana….o mizerie mincinoasa cat casa….unde dracu s-a vazut plod de varsta lui sa se joace cu buna-sa si bunu-so? ala nu lasa tableta din mana, pot sa jur…si la varsta aia te enerveaza si parintii….deci dorintele corecte ar f fost 3 aifonuri sau 3 tablete :)))) ….anyway am si io o probema grava cu pubicitatea proasta…mai era o idioata mai demult care mergea in cluburi cu ditama sticloanta de perwoll in poseta…de vreo 2 litri 😀 goood 😀
@NagaQ, hai că m-ai făcut şi tu să râd. :))))))) Păcat că nu mi-a venit mie asta cu tabletele.
Ba da, era şi cu perwoll-ul, amsi scris la un moment dat. 😉
*party-pooper*
Eu am venit aici ca să spun că peştele ăla nu e caras auriu, ci este ciclidă papagal. My job here is done! :)))
@Irina Bărăgoi, zici tu? Dar tot urât vorbeşte şi gândeşte. 🙂
@Mihai, mă pricep la peşti. :)))
@Irina Bărăgoi, m-au muşcat buzele s-o zic pe aia cu „credeam că lucrezi pe cont propriu”, da’ n-am zis-o. :)))))
@Irina, bine ca nu era caras cu un singur ochi. 😉
@Dr. Dre, zi „merci!” că nu e caras cu barbă. Btw, tu nu cântai? Te pricepi şi la rase de peşti? Aaa… aveai o piesă „PIMP”! I see what you did here!
Yup! You’ve got my point. 😉
@Irina Bărăgoi, m-ai făcut de am râs bine de tot la asta cu „carasul cu barbă”. :))))))
Blog mişto, autor mişto, comentarii sexy. :)))
@Irina Bărăgoi, oh, yes! :)))
Ce mi se pare amuzant e că Fishy ăsta, îndeplineşte dorinţele omorând cu puterea gândului alţi semeni de-ai lui (toate produsele au ingredientele luate din peşti morţi). Iar dacă mă gândesc puţin, ajung la concluzia că Fishy ăsta e un mare prost şi totul e o cacialma, dacă, fiind aşa miraculos, nu reuşeşte să scape din borcanul ăla super gol.
PS vezi că ai uitat să scrii în bula peştelui „Ramona”
@krantzro, ei bine, din unghiul ăsta nu privisem problema. Ai dreptate, bestia aia mică de peşte este un criminal cu sânge rece.
my dears…orice publicitate proasta paleste pe langa telesoping…pai cand auzi americanoiu ala idiot cum iti explica ca aparatul lui nutribulet elibereaza substantele nutritive…te ia cu nervi…pai fir-ar al dreaq de substante…pana acu or fost prizoniere in fruct si tu mare erou cu rasnita aia de blender zici ca le-ai eliberat? :))))
Păi da. Pentru că că ţi-a dat Fishy nişte pastile şi te-a făcut supererou.
@NagaQ, îmi pare rău dar la teleshopping chiar nu pot. Este singura publicitate la care schimb canalul. 🙁
https://www.youtube.com/watch?v=2_DrW067JmI
@upprann, futu-i, nu puteam să am video-ul ăsta ieri? 😀 😀 😀 😀 😀
@Mihai, daca nu cauti…
@upprann, ce naiba sa caut? „Fishy, Fishy, Fishy”? :)))
@Mihai, binenteles. 🙂
FISHY ! AS VREA SA TE TRANSFOMI IN HAMSIE TUZMUMANC#R !
@FKT, da’ ce faci doar cu unul, aia e intrebarea. :)))
Boss, ai nervi de otel ca sa mai si scrii despre asa ceva. Eu schimb canalul urgent.
@zorro, n-auzi ma ca-mi place sa ma uit la spoturi publicitare? Le analizez, ma gandesc ce e gresit in ele, d-astea. 😉
Mi-e dor de reclamele facute cu cap. Ai zice ca in ultima vreme toate reclamele sunt pentru consumatori prosti. Nu doar prosti, ci din aia de bubuie.
@skogentrollet, exact asta cred si eu, ca-mi desconsidera inteligenta. 🙁
@Mihai, mai ales prin formularea „fishy”. Ce intelege un adult trecut de 50-60 de ani? :))
@skogentrollet, daaaaaaa. Good point. :))))
„-Ce-ai la gura?
-N-am nimic!”
Sau numa` eu am urat toata iarna reclamele de la Telekom?! 😛
@Victor, aia cu „ce-ai la gura” este una dintre cele mai misto facute vreodata. Si-a pierdut farmecul pentru ca au dat-o prea des. Dar e misto tare. Am pus-o si eu pe blog. La „aşa da”. 🙂
Nu stiu ce sa zic. Banuiesc ca nu e numai o chestie de gust. Stiu ca uneori in spatele unei reclame e o munca colosala facuta de o armata de oameni. Dar sunt unele reclame care pe mine pur si simplu ma omoara in stilul picaturii chinezesti. Cred ca asta e unul din motivele pentru care nu ma prea uit la televizor. Stiu, nu mai e „cool: sa te lauzi ca tu nu te uiti la televizor, dar la mine asta e situatia. Cand ma mai uit totusi , undeva la jumatatea grilei celor de la RDS_RCS se gasesc posturile de documentare. Unii habar n-au de ce sunt in stare aia de la „National Geographic! 🙂
@Victor, e si chestie de gust, fara indoiala.
Cat despre uitatul la tv? Cu cat mai putin, cu atat mai bine. Din pacate eu nu pot fara stiri si meciuri. 🙁
Am inteles ca tii cu Steaua. Sau cum s-o mai fi numind acum 🙁
@Victor, exact. 🙁
Asta e o reclama cu un copil enervant, dar relativ normal, dar cea cu „Zbora puiule, zboara” e de departe cea mai cretina reclama (exceptand Catena, evident!). https://www.youtube.com/watch?v=hZum-Vliyjo
@Larisa, ce-i drept era enervanta rau. Dar uitasem de ea, ca n-a mia rulat de mult. 🙂
Din fericire! Cred ca mi-as fi pus serioase semne de intrebare asupra inteligentei baiatului meu daca ar fi procedat ca sarmanul plod din reclama. 🙂
Si… multumesc pentru blogul tau! L-am descoperit in toamna si de atunci imi beau cafeaua cu tine si cu minunatii, haiosii, raii comentatori.
@Larisa, răi? A zis cineva răi? 😀
Rai da’ buni de gura! E de bine! 🙂 🙂 🙂
@Larisa, da, da. Era cat pe ce sa te joci cu focul. 😀
Focul? Floare la ureche! Am baiat de 21 de ani. Stii cum jonglez cu replicile? Sunt artista! Imi dau seama cand spun ceva aiurea (nu imi raspunde la mesajele de pe whatsapp, skype, viber) si o dau cotita: trimit poze cu pisica, zapada (l-am ucis la faza cu ninsoarea) si uite asa ajung sa invat sa dau replica potrivita dupa ce am dat-o inainte de gard.
@Larisa, ai băiat de 21 de ani??? Wow!
Si d-aia, eu nu prea ajut oameni. 😉 🙂
@Ashu, :))))
Da, reclama e subtire rau. Care a facut-o cred ca suferea de retard sever. Dar asta nu e tot. Acesta e tipul de reclama cretinoida, dar pa cele libidinoase la stii? Pe alea cu iz de lenjerie intima purtata si nespalata de mult timp? Ma refer la reclamele cu Zenella med, mai ales cea de la radio…bestiala. Canesten, ob-uri… si in principiu cam tot ce tine de uzul intim. De abia astept reclama la hartia igienica care se poate spala dupa folosire. Bai, cat de tampit e poporul asta de inghite asemenea idiotenii!?
@valny, nu ma deranjează niciun produs caruia i se face reclama. Poa’ să fie şi pipi de papagal. Dar fa-o mă inteligent.
Nu produsul e de vina. El poate face bine celor ce-l folosesc. Ci libidinosenia reclamei in sine, ma deranjeaza. Or sa ajunga sa faca reclama la membre din lemn, la pungi de hartie ptr raul de avion, la chiloti si ciorapi sintetici ce se poarta mai ales vara pe canicula etc., etc. Putina discretie nu putem avea? Daca scoatem la taraba chiar tot, s-a dus dracului toata frumusetea intimitatii.
@valny, aia da, nu zici rău.
Daca e vreo reclama care ma enerveaza la culme e reclama aia la Pizzetti
https://www.youtube.com/watch?v=WMPzo7qH6cI
@jenipirvu, pe mine mă amuză reclama la pizzetti. :)))
dar aia in romana
oricum cele mai ciudate reclame ever sunt alea de la gusto ala decapitat si ala cu cap de caine oricum dupa ce le-am revazut ma mancat undeva sa le revad si am visat urat numai noaptea mai putin dimineata sau la pranz mai ales la sfarsit cand zicea boom boom boom gustooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo doamne fereste mai spunea la astea si ca nimic nu are cu ce sa te ingrijoreze astea da dar pizzetti nu ma sperie pe mine poate doar pe copiii mici da si parintii sau bunicii fac o mare prostie ca ii lasa sa urmareasca reclamele ar trebui sa ii trimita seara la culcare dar si ziua adica la pranz mai putin dimineata