Mai mult ca sigur articolul de ieri (în care le explicam celor de la Uber că nu e vina clienților că anulează curse, ci a șoferilor lor nesimṭіṭі) a fost share-uit pe vreun grup de uberiști.
Este singura explicație pentru care azi dimineață am găsit cel puțin 30 de comentarii de la șoferi de Uber, după care, până la prănz au continuat să vină măcar încă pe atâtea. Și încă vin, dar nu în același ritm.
Una peste alta, să zic c-au fost undeva la 60-80 de comentarii de la uberiști.
Partea ușor neplăcută pentru ei este că nu le-am lăsat comentariile. De ce, păi din mai multe motive.
Primul, și cel mai important, ar fi că erau pline de înjurături și cuvinte obscene. Nu doar la adresa mea, ci a multor comentatori de pe aici. N-aveam de ce să las așa ceva.
Păcat, ar fi meritat să vedeți în ce hal erau scrise, termenul „agramat” este un eufemism pentru modul în care erau scrise. Dacă le ziceai de cratime, aveau impresia că-i înjuri de mă-sa. Scuze, de măsa.
Al doilea motiv ar fi că acel gen de comentarii nu aduce niciun fel de plus valoare blogului. Nu-mi folosește la absolut nimic să am pe blog niște comentarii pline de înjurături și cuvinte obscene.
Iar al treilea ar fi că erau comentarii de tipul „am zis ce-am avut de zis, a doua oară nu mai intru aici”. Nu las genul ăsta de comentarii pentru că dacă vrea cineva să le răspundă sau să intre într-un dialog, vrea degeaba, nu are cu cine.
Ca să fiu sincer până la capăt, au existat și vreo trei-patru comentarii pline de bun-simț și scrise într-un limbaj normal. Toate erau de la șoferi de Uber, normali la cap, care pur și simplu au vrut să explice cum se văd lucrurile de la ei, fără sa simtă nevoia să-și bage organe în rudele decedate ale celor de pe aici. P-astea le-am lăsat, le găsiți la articol dacă vreți să citiți.
Altfel, motivul pentru care am scris acest text de-abia urmează. Toți, dar absolut toți uberiștii ăia care mă (și ne) înjurau au avut unul și același discurs, doar cuvintele folosite difereau.
Ideea de bază era asta: săracilor, luați tramvaiul dacă n-aveți bani de Uber. Mă rog, scris agramat, după cum ziceam.
Iar a doua idee care se desprindea ca un fir roșu era să explice cât de grea e meseria asta, cât de mult muncesc ei și cât de nesimțiți sunt clienții care nu apreciază eforturile lor.
Moment în care o să vin și eu să le spun că nu i-a obligat nimeni să facă Uber. Și dacă se simt așa de nasol, poate ar fi cazul să-și ia o meserie mserie mai ușoară care să le aducă și satisfacții. Cum ar fi agricultura, de exemplu, sau construcțiile. Că porumbul nu se plânge dacă nu știi să-l prășești, nici roaba că o cari prea lent.
Ă, ce ziceți, nu e o idee bună?
Da, știu, nu e, că vouă vă place munca la fel cum îi place măgarului bâta, nu sunteți în stare decât să stați cu covrigul în mână, asta e tot ce-ați reușit să scoateți de la viață.
De-aia nu vă căutați altceva, deși Uber poate sa facă și-o maimuță dacă o dresezi bine. Iar la modul în care înțelegeți voi să faceți voi Uber, maimuța aia poate să fie extrem de nesimțită, că n-o să observe nimeni.
Vă pup, sper să-l share-uiți și p-ăsta.
P.S. Ca să fie clar, mă aderesez strict nesimțiților, că știu sigur că există și șoferi de Uber profesioniști, corecți și dedicați muncii lor. Nu cu ei vorbesc.
Ii știi pe ultimii din clasa? Aia care erau mereu în ultimă banca și niciodată nu știai cum îi cheamă dar îi observai doar când făceau gălăgie la ora?
Mnoh…sint peste tot!
Comentariu beton!61
Da, fix ăia.
Maimuța, ca maimuța dar nu mai e mult si merg taxiurile singure. Atunci să-i vezi pe ăștia al căror covirg e așa de greu. Prășitul o să fie lux.
Păi tot un fel de prășit e și Uberul, doar că n-au plug. Circulă ca idioții.
Măcar să mă înjure și pe mine, că io n-am zis nimic ieri
Comentariu beton!17
Nenene, că prășitul e muncă grea de tot. nu să stai cu curu’ pe scaun, la aer condiționat, și să te plângi.
Să te rogi să nu rămâi fără permis de conducere. Că altfel trebuie să rogi prietenii să te care prin oraș.
Glumesc, nu sunt atât de familiarizați cu blogul încât să te știe. Sau mai știi, te-au dat poate în urmărire generală, o fi afișe prin mașinile lor cu „wanted” precum în filmele western.
Comentariu beton!25
N-am eu norocul ăsta. :)))))))
@Mihai Vasilescu poate ai mai multe noroace! Poate se prind de clipurile tale cu lecțiile de limba română și se pun să le studieze să memoreze fața și vocea 😎
Comentariu beton!16
Aici nu rezonez cu tine deloc.
Semnează unu’ care a stat în ultima bancă vreo 2 ani la liceu.
Comentariu beton!14
+1 aici, doar că eu tot liceu
Ori de cate ori am posibilitatea evit interactiunea cu taxi, uber, bolt samd. Cum ai zis si tu… marea lor majoritate au o singura „aptitudine”, sa conduca ca talambii toata ziua. Prefer sa miros a bara de troleu decat sa aud vreun muist de asta plangandu-se de orice.
Comentariu beton!18
Din pacate adevarul doare si majoritatea fac parte din categoria prezentata, niste oameni needucati care doar prin oportunitate (cred ca uber/bolt reprezinta unul dintre cele mai populare joburi pentru persoane necalificate, unde munca fizica este minima si se castiga destul de bine. Si daca o sa vina cineva sa imi spuna ca se dau acele atestate de transport persoane, sa fim seriosi, nu cred ca e cineva care pica testarile acelea) si singura lor arma este sa recurga la injurii si sa zica de fapt cat de prosti suntem noi si cum nu ne dam noi seama ca ei sunt eroii ascunsi ai societatii noastre si ca ar trebui sa le facem statuie.
S-au simtit atacati pentru ca majoritatea se simt deranjati de adevar si singura „arma” a lor cand cineva are ceva de rau de zis despre ei, este sa recurga la injuriii. Cei mai multi sunt niste needucati, care fara acest serviciu digital al secolului 21 nu si-ar gasi un job pentru ca nu stiu sa faca nimic, dar in acelasi timp se vor tratati de parca ar fi eroii ascunsi ai societatii si cred ca lor li se cuvine totul pentru efortul minimal pe care-l depun.
Comentariu beton!13
eu as compila cateva comentarii si as face reclamatie la uber. sa vada si ei ce colaboratori au. eu nu m-am bagat sa comentez pt ca nu folosesc uber. niciodata. ori iau un taxi – da, stiu sunt invechita, ori merg pe jos. ideea de a intra intr-o masina fara insemne clare erc imi repugna total. iar eu nu am avut niciodata probleme cu taximetristi desi am folosit mult. eu ii detest pe uberisti din cauza ca ei au adus in viata mea cel mai detestabil participant in trafic: anormalii care fac ubereats. nu stiu cum e in ro, dar aici la un drum de 1km macar de 2 ori ma lupt cu mine sa nu ies la ei cu ranga. doamne, cat ii urasc!!!
eu as compila cateva comentarii si as face reclamatie la uber. sa vada si ei ce colaboratori au. eu nu m-am bagat sa comentez ieri pt ca nu folosesc uber. niciodata. ori iau un taxi – da, stiu sunt invechita, ori merg pe jos. ideea de a intra intr-o masina fara insemne clare imi repugna total. iar eu nu am avut niciodata probleme cu taximetristi, desi am folosit mult. eu detest uber din cauza ca ei au adus in viata mea cel mai detestabil participant in trafic: anormalii care fac ubereats. nu stiu cum e in ro, dar aici la un drum de 1km macar de 2 ori ma lupt cu mine sa nu ies la ei cu ranga. doamne, cat ii urasc!!!
La mine aceeași poveste ca la Irina. Vară și iarna, la venirile în România, foloseam exclusiv taxi. Nu mai folosesc. Aproape deloc. Merg pe jos sau folosesc autobuz, tramvai. Cel mai tare mă amuza ca atunci cind încercam sa-mi pun in spate centura de siguranță (care e aproape inexistentă in multe mașini) de cele mai multe ori reacția șoferului era una de zeflemea. Remarca “veniți de afară” era la ordinea zilei. Vrem o tara “ca afara” doar atunci cind ne convine. În rest lasă ca merge și așa.
Comentariu beton!21
Las si eu o recomandare aici. Daca nu isi are rostul se poate sterge fara probleme.
Eu folosesc exclusiv Uber in Bucuresti cand merg fara copii, altfel BlackCab rules, dar asta e alta poveste.
De ce? De lene sa instalez alta aplicatie. Vin in Romania de 3 ori pe an si atunci folosesc Uber intens. Niciodata, dar efectiv niciodata, nu am avut probleme. Masini curate, soferi super ok, 0 anulari. Si merg pe distante destul de mici. Explicatia este ca selectez intotdeauna Confort, niciodata Uber X. Costul e cu 10-15% mai mare, dar nu am avut surprize niciodată.
Ah, si comand frecvent curse de la distanta pentru ai mei, din nou nicio problema.
Deci pentru cei speriati de Uber si neseriozitatea lor, as zice ca masinile Confort sunt solutia.
Comentariu beton!14
Si eu am avut experienta similara. Cu Confort nu am avut probleme, doar cu UBER X. Si am mai fost sfătuita sa folosesc programarea pentru si mai multa siguranță, mai ales atunci cand am de făcut un drum la ore de vârf.
Nu stiu daca articolul tau a fost share-uit pe vreun grup. Si aici iti dau o veste mare. Eu am dat de el deschizand un tab nou in Chrome folosind telefonul iar articolul tau era primul care aparea in liste.
E posibil să mă înșel, dar am și serioase îndoieli că sunt uberiștii fierți pe lectură în Chrome. 🤷♂️
Pai Chrome cred iti afiseaza articole in functie de preferintele personale si in functie de ce ai mai citit pana acum.
Sper că nu vei înjura și șoferii de TIR!
Altfel, îmi voi da demisia!
Eu zic să aibă grijă ce îşi doresc…. Că dacă chiar luăm tramvaiul nush cine rămâne “sarak”…
Comentariu beton!13
Nu-i bănuiam p-ăștia de la Uber de solidaritate, nici măcar intre ei. De spirit de turma da, probabil și-au sincronizat și înjurăturile, să varieze până intră tariful dinamic. Oricum, Răzvan sau Adrian Vasilescu ar face bine să n-aibă nevoie de transport auto in următoarea perioadă (”eu vă știam de la televizor, dar nu credeam că vă fute grija de noi, uberiștii”).
Comentariu beton!13
Nu am comentat ieri, dar azi vin și spun că, de multe ori, șoferii anulează cursa că nu te-ai prezentat. În ciuda numeroaselor telefoane și sms pe care le-ai dat, că dacă tot ești în zona în care zici hai să ne vedem. Pe urmă ești taxat doar tu. Chiar dacă poți demonstra că ai dat nșpe telefoane și nu știu câte sms-uri toate fără răspuns. Plus tarifele dinamice. Că o cursă de 20-25 de lei face , în anumite intervale orare, și 50 sau chiar 70, Cumv e prea mult. De-aia exista star taxi. fără tarif dinamic. Posibilitatea să plătești cu cardul. Din aplicație. Bine, poți să dai peste vreunul care are spume că de ce cu cardul, că el își ia banii mai târziu dar … în general e ok. și dacă anulez o comandă nu se întâmplă nimic, doar el dacă anulează, fără o explicație pertinentă, nu mai are dreptul în aplicație 7 zile.
Doamna, daca nu puteti ajunge in 7(sapte) minute la sofer, dupa ce ati primit notificarea sosirii lui, va rog nu va plangeti ca acesta inchide cursa. Nu poate sa o faca mai devreme. Adica poate, dar daca o face se considera cursa anulata din vina lui si dvs nu mai platiti nici un fel de taxa de anulare. Indiferent cate sms ii dati, daca treceti de cele 7 min este dreptul lui sa inchida. O spun fara rautate, dar time is money. Acum cu tarifele dinamice… doamna, orice serviciu comercial e pe bani, corect ? Discutam de cerere/oferta. E ca la cursul valutar, daca e cerere mare de Euro, atunci Leul scade. Nu vad pe nimeni sa se planga de procedura asta care e fireasca si dateaza de secole. La fel si la Uber, cand cererea de masini e mare este perfect normal ca si tariful sa creasca. Pe de alta parte, NIMENI nu v-a baga mana in buzunar, cereti o cursa, astia v-o ofera si va prezinta pretul, iar daca vreti sa il acceptati, mergeti mai departe. Daca nu, cautati alte variante de transport. Genul asta de transport nu e un dat. Ne intoarcem la mercurialul din piete de pe vremuri ? Astea sunt firme private, daca gresesc politica de preturi se pot duce la faliment, asa ca din moment ce nu au dat faliment e clar ca lumea plateste, inclusiv tarife dinamice.
Nu am anulat în viața mea o comandă. Mi-au fost anulate, in schimb. Am dat de șoferi de Uber care mai de care. Unul era supărat că a plouat și o să se murdărească dragul lui covoraș de pe pantofii mei. A bodogănit tot drumul. I-am sugerat să pună botoșei la urcare sau sa se lase de Uber. M-a amenințat că mă pune sa cobor din mașină, de parcă îmi era frica să îmi folosesc picioarele. Altuia i-am lăsat tips de vreo trei ori, dintr-o eroare a aplicatiei. Deși nu merita nici măcar o dată. Am salutat politicos și la urcare și la coborâre. Omul meu era cu căștile și nu a catadicsit sa răspundă. Nu e un capăt de țară, dar pentru un om de la țară, ca mine, bună seara e un semn de bună creștere. Am instalat Blue, sa fie pentru data viitoare când mai am nevoie. Căci parcă toți foștii melteni din mașinile galbene s-au mutat la Bolt și Uber.
Comentariu beton!15
Puțin pe lângă subiect!
Mă tot întreb de ce nu se găsește un român care să dezvolte o aplicație asemanătoare?! Și cu un comision de 15% (10% pentru cheltuieli operaționale, 3% pentru amortizarea investiției și 2% profit) să atragă șoferii serioși cu mașini bune? Cu o selecție atentă a șoferilor și cu un call-center real! Mai ales că acum se pot identifica slăbiciunile sistemului, unde poți veni cu îmbunătățiri pentru a câștiga cotă de piață!
Pai există deja. Blue a celor de la Autonom.
Exista si ceva diferit, respectiv Black Cab. Ca aia sunt obligati sa fie la camasa , sa stie engleza si sa detina POS si incarcatoare de telefoane, masina curata, sa nu accepte cash (sau asa era acum vreo 8 ani) etc. Si o spun pentru ca am lucrat in zona de management la ei si ii si controlam, si pe angajati, si pe colaboratori. Plus ca masinile erau noi si intretinute etc. Dar da, erau ceva mai scumpi decat Uber la acel moment. Acum, nu stiu cum o mai fi, ca de baut nu beau si de condus tot eu imi place sa conduc. 🙂
Ha, ha, ha! Am bicicletă, Aradul e mic, nu folosesc Uber. Dar când am citit pe mail titlul newsletterului, am crezut că e vorba de magistraţi!!! Ăia-s alţi nesimţiţi!!!
Eu le-aș sugera să se reorienteze către industria calului.
Comentariu beton!14
”Moment în care o să vin și eu să le spun că nu i-a obligat nimeni să facă Uber. Și dacă se simt așa de nasol, poate ar fi cazul să-și ia o meserie mserie mai ușoară care să le aducă și satisfacții. Cum ar fi agricultura, de exemplu, sau construcțiile. Că porumbul nu se plânge dacă nu știi să-l prășești, nici roaba că o cari prea lent.
Da, știu, nu e, că vouă vă place munca la fel cum îi place măgarului bâta, nu sunteți în stare decât să stați cu covrigul în mână, asta e tot ce-ați reușit să scoateți de la viață.”
Sunt convins 150% că ti-au scris uberiștii:
– Păi și tu ce plm muncești, bă? Blogăru-le.
Am un coleg care este montator de panouri în echipa mea și care tot îmi reproșa că eu, ca electrician, muncesc fizic mai puțin ca el. I-am dat dreptate.
Comentariu beton!11
am vrut să comentez aseară, da’ băusem un pahar de vin; deși a fost exact unul, am zis totuși să sleep on it; acum, dimineață, am aceleași gînduri, așa că scriu și eu ceva: nu-s de acord!
în primul rînd, mă știți, dezavuez orice comportament/comment de genul „decedații genitoarei tale”; totuși nu pot fi de acord nici cu „face și o maimuță” (la condus mă refer); io zic, totuși, că nu se cade să ne dăm cu părerea despre meserii/profesii pe care nu le stăpînim; haideți să respectăm munca cinstită, de la neurochirurg la om de serviciu, că fiecare aduce un plus societății, dacă e prestată corespunzător;
întîmplarea face să fi activat în domeniul taximetriei, acum peste 20 de ani, și știu cam cu ce se mănîncă transportul de persoane; faptul că sunt salutat azi (deși unora le-am mîncat ficații) cu „trăiți dom’ director!” îmi spune că mi-am făcut treaba bine;
acum, la chestiune, două aspecte:
– „ce-i așa mare lucru să ții covrigu’, la aer condiționat!?”; păi, cam e! că ții covrigu’ ore în șir, stai țapăn în scaunul ăla de-ți f.ți șalele; și nu, faptul că ai condus 700-800-1000 km cîteva zile la rînd, cînd ai fost tu în concediu, nu te face egalul ăluia care stă în mașină 8-10-12 ore pe zi; zile la rînd; ani la rînd! iarăși, faptul că eu conduc cca. 2000km/săptămînă nu-mi dă dreptul să dau verdicte despre ubăriști; că eu opresc cînd vreau, la mine nu se urcă nici violenți, nici depresivi, nici bețivi…
– aia cu anularea curselor… nu știm ce e acolo, zic! acum 10 ani vindeam o mașină; unui tînăr inginer; îi sună telefonul și-l aud: „aaa, nu cred că mai ajung! am avut o problemă!… păi nu v-am anunțat că nu mi-a trecut prin cap!”; am aflat ulterior că avea un interviu de angajare; de care uitase; păi dacă pe ăla l-a durut în cwr de o chestiune așa de importantă, credeți că anularea unui ubăr ar fi o mare problemă? cîți d-alde tînărul inginer or fi? cîte curse li s-or fi anulat de-fiolă(ampulă) uberiștilor care răspund azi cu „ba pe-a…”?
în concluzie, am să mai zic un singur lucru: Viorel Ilișoi! botoșăneanu’ ista, de care puțini știu, este (opinie proprie) cel mai mare autor de reportaj din presa română; și, pe lîngă talentul absolut fabulos în mînuirea verbului, modestia lui l-a făcut să se informeze „la firul ierbii” cînd a fost să scrie un reportaj; s-a dus și s-a angajat/amestecat cu oamenii despre care urma să scrie! indiferent dacă a fost despre culegătorii de mere de la Fălticeni sau gunoierii din București! da, ați auzit bine, a fost cîteva zile gunoier! din reportajul lui am învățat că cei mai buni șoferi din orașe sunt gunoierii! că nu e simplu să intri pe alei înguste, printre mașini parcate… cum sunt…, uneori chiar cu spatele, cu mastodontul ăla de mașină! este că nu v-ați fi gîndit?
hai, v-am pupat, mă întorc la covrigărit!
PS am început comentariul ăsta la 05,55, pe terasa pensiunii, unde paznicul mi-a făcut o cafea; deși nu e treaba lui! am lăsat comentariul deschis mai mult timp, era nici să nu-l termin, că mă cam grăbesc; dar mi-a revenit imaginea șoferului de pe mașina de pîine, care a coborît dintr-un Crafter nou-nouț, electric, și a lăsat pe o masă lada cu pîinici ambalate individual; și imaginea aia a omului care și-a făcut treaba în liniște, rapid, și a plecat fără cel mai mic zgomot mi s-a întipărit în minte! așa ar trebui să fim cu toții, dacă vrem să reușim…
Comentariu beton!32
Buna Mihai. Îmi pare rău pentru interacțiunea neplăcută pe care ai avut-o încercând să folosești acest serviciu. Te asigur că facem tot posibilul sa răspundem tuturor clienților care ne-au adus la cunoștință acest lucru menționat de tine. Ar fi de preferat sa deschizi un tichet in aplicație sa putem verifica și confirma cele spuse de tine in legătură cu cursele anulate de șoferi. Doar faptul că ai publicat pe blogul tau acest lucru nu ne ajuta sa investigam cursa respectivă. Te pot asigura că verificam cu atenție orice plângere. Faptul că ți-am trimis un email de datorează unui singur lucru, in ultima perioada ne confruntăm cu multe curse anulate și din partea clienților. Cu speranța că poate într-o zi putem găsi o modalitate de colaborare și acest lucru te va ajuta sa ai o experiență și din interior, poate chiar și din postura de șofer partener, îți dorim o zi buna.
As veni si eu cu o intrebare daca se poate, fara ticket: chemi Uber si iti arata timpul estimativ de 5 minute (sa zicem)
– de ce si dupa 10 minute de asteptat, timp in care masina nu se prea misca, si nu ca este pe Iuliu Maniu in trafic ci pe o straduta oarecare, timpul de asteptare e de tot 5 minute ?
Merg cu Bolt când vin în România, într-un oraș mediu care are ore de vârf dar în rest e circulație normală. Încerc să aleg opțiunea femei pentru femei de câte ori e disponibilă, din solidaritate feminină. Am auzit la povești de viață de mi s-a ridicat părul de groază. Las întotdeauna bacșiș și povestesc cu șoferul/soferita dacă au chef de vorbă. Dacă nu, nu. Dar îi prefer taximetriștilor tradiționali care sunt de cele mai multe ori pensionari sau taximetriști de o viață care se comportă de parcă îți fac o favoare personală, vorbesc răstit (asta când nu îți adresează un cuvânt ca sunt tot timpul pe telefon). De București nu știu.
Cu Uber am avut o experiență teribilă la Paris când am așteptat 1 ora 20 cu bagajele în fața clădirii ca să fiu anulată după 5-10 minute sau se vedea clar ca s-au parcat confortabil undeva și așteaptă să anulez eu. Pt un drum de 15 min era să pierd trenul. Am realizat la un moment dat ca am și Bolt instalat pe tel și am ales un Ahmed care a venit imediat, m-a ajutat cu bagajele și a gonit ca disperatul până la gară unde m-a ajutat cu bagajele. I-am lăsat un bacșiș mai mare ca prețul cursei. Acum cred ca a venit pt ca la disperare i-am scris ceva de genul “pentru numele lui D-zeu, o sa pierd trenul” și cred ca fiind credincios l-a convins.. Am ajuns la concluzia asta dupa ce am realizat in tren ca majoritatea drumului s-a plâns ca nimeni nu mai are frica de Dumnezeu in ziua de azi, indiferent ce religii i-ar aparține. In rest, în orașe care nu sunt extrem de turistice, n-am avut nicio o problema cu Uber. Cred ca e de vina și mentalitatea locala și faptul ca in orașele mari se comportă ca niște haiduci ca sunt șanse mici sa va revedeți. In orașele mici, dai în general de aceeași șoferi. Imi pare rau ca ai avut experiența asta.
0
Eu am toate aplicatiile astea de ridesharing instalate dar le folosesc rar si cu tactica. Cum? Daca le ai pe toate in telefon, ele citesc date. Iar daca folosesc azi Uber, de ex, si apoi Bolt, apoi le ignor cu gratie….ambii incep sa sara pe tine cu reduceri. Merg cu ei cat am reduceri si e pret corect pentru distanta parcursa si apoi pa, pa. Oricum Metrorex+STB au ajuns sa fie destul de rapide.
Anyway. Mie mi s-a luat de aplicatiile astea pentru ca au aceleasi metehne de pe Taxi Pelicanul:
– Maresc pretul dupa cum bate vantul…Canci! Nu ne placea cand ne zicea un burtos „50 de lei bo$$ si te duc”. Acum ne place cand iti ia un bogatas 60 de lei boss. Same sh*t, abordare diferita.
– Nu ne placea cand stiai/vedeai pe aparat cum iti ia pe km. Mno, aveau si aia maimuta, dar tot nu te ardea cum o face capitalistul. Acum maimuta e in algoritm si se uita ce telefon ai, daca niste uberisti au anulat curse, daca ploua afara, daca e trafic mare, daca e ora 8:40 si tre sa ajungi urgent la munca… Maimuta complexa…nu mai vezi cum sare de la 11,34 lei la 12,56 brusc…iti face maimuta calcul si te arde fara sa iti dai seama.
In plus, Uber nu mai e de multa vreme ce isi dorea sa fie. Pai ai inceput ca o platforma care ajuta pe unii „civili” sa mai faca un ban…dar acum ai acceasi structura de munca cu companiile de taxi daaaaar…fara sa platesti licenta si fara sa poti fi controlat de stat pentru ca statul nu stie sau nu vrea sa iti ceara metodele de calcul si sa te arda cand abuzezi de pozitie si arunci preturi random si marite doar pentru ca ala care a comandat are iPhone (pac 2 lei in plus)
Sa luam cu capitalism, zic: https://www.youtube.com/watch?v=wVYG1mu8Lg8&ab_channel=Mrwhosetheboss