Deși spotul ăsta e destul de vechi, nu-l știam. Ori că nu-l mai văzusem, ori că l-am uitat, cert e că nu-mi suna cunoscut nimic.
I-am dat play și, pe măsură ce rula, mi-am stors creierii până la final să-mi dau seama pentru ce-ar putea fi reclama asta. N-am reușit.
La aparatura medicală făcută de Philips. 😎
Sunt producători, printre altele, de aparate pentru CT și RMN. 😉
Comentariu beton!32
în 2020, Philips a avut o campanie, heroes are ordinary people in extraordinary/ unprecedented times. au avut mai multe videoclipuri pe tema asta.
au zis că anul 2020 a fost plin de momente provocatoare pt pacienții cu probleme respiratorii și pt cei care-i îngrijeau. așa le-au mulțumit celor care au îngrijit și susținut, în orice mod, bolnavii cu BPOC, astm și alte boli respiratorii, declarându-i „eroi în fiecare zi”.
Comentariu beton!68
Si io ma intrebam de ce nu isi pune puterile in functiune. Dragutul de el avea alte puteri.🤗
Comentariu beton!19
Nu m-am prins până la final la ce este reclama. Dar e mișto de tot! Zâmbetul copiilor de la sfârșit e priceless! 🥰
Comentariu beton!33
La detergent de geamuri! Ca să…intre lumina!
Reclama la cancer.
Sufletul la petrecere ești tu
Comentariu beton!61
Asta cam asa este! La fiecare petrecere spun bancul.meu preferat:
– Ce-i mai sadic decât un bebeluș într-un tomberon?
– Un bebeluș în două tomberoane!
Comentariu beton!23
Nu m-am prins. Acum zâmbesc precum ardeleanul 😏
@Oldjohn, e un clip făcut la Batson Children’s Hospital din Jackson, Mississippi.
inițial, pt o campanie de promovare a produselor de ventilație, destinate spitalelor – hospital respiratory care solutions.
cum zicea @JT mai sus, produc aparatură: aparate portabile de oxigen, măști, puls-oximetre, ventilatoare, monitoare etc.
în pandemie, l-au rulat pt campania everyday hero. plus că produsele alea erau foarte căutate atunci. a prins mult mai bine la public, că emoția era la cote maxime..
dacă l-au folosit la ambele campanii, am putea să spunem că se reciclează și-n publicitate, nu? 🙂
Comentariu beton!16
@Mălina
Iar nu m-am exprimat corect sau mi-a fost lene să scriu tot.
Nu știam clipul și pe tot parcursul lui nu mi-am dat seama la ce poate fi reclama.
Am inteles abia la sfârșit 🤔
In schimb imi răsună și acum in urechi o reclamă de prin anii ’90
„Philips inventa per te”
Ca să fac precum Cato ăl bătrân care avea o problemă cu dărâmarea Cartaginei: în weekend ninge! Mulțumesc pentru gândurile bune. La zburători nici nu m-am mai gândit, dar la sol nu vedeai pe unde este drumul dacă nu opreai să te uiți. Vreme bună îți doresc!
Madalina: exact. In fundal se vede un monitor FV, care este, probabil Philips. Pe langa cele enumerate, mai fabrica ecografe Philips, printre cele mai bune pe cardio. Bineinteles, CT, RMN, s-a mai spus
Îl știam.
Acum mulți ani stăteam cu vreo 2 amici și multe beri și ne uitam/hăhăiam la „Noapte devoratorilor de publicitate”. Încă mai am vreo 50 GB de „publicitate”…
De-abia aștept sa înceapă campania electorala și sa apară Șoșoacă costumata in super-eroina. Wonder woman, Catwoman sau miss Piggy, intre astea îmi oscilează fanteziile.
Comentariu beton!17
Îmi cer respectuos scuze, dar trebuie să semnalez o carență semantică la utilizarea operatorilor logici, în enunțul de mai sus :
Nu „sau”, „ȘI” !!! 😀
Comentariu beton!18
Nu m-am prins până la sfârșit la ce ar putea fi reclama, dar am rămas cu un zâmbet larg pe față și cu ceva topit pe la inimă…🫠
Superb! Atât am de zis. Nici nu mi-a trecut prin cap să încerc să ghicesc despre ce e reclama (bine, citisem deja comentariile). Am savurat-o și atât! 😎
Atât de fain! De ce știu unii să facă publicitate, iar românii n-au habar??? Că de filme, nu mai zic…Am rămas zâmbind
io tot nu ma prind ce are philipps de a face cu reclama da ma rog