Ceea ce o să vedeți mai jos este un spot făcut de Poliția Română. Până aici, nimic anormal, poliția face spoturi de promovare în multe țări, iar cel de față este chiar bine făcut. Se vede de la primele cadre că s-au cheltuit bani mulți pe execuție.

Mă rog, ar fi putut în banii ăia să plătească și-un regizor care nu lucrează ca portar la Poliția Capitalei, dar probabil că nu i-au bugetat. Până la urmă, ce mare scofală și cu regia asta, lasă că se ocupă Titi de la Capitală, că se pricepe cu filmatul, cu astea.

Dar marea problemă a spotului nu este nici execuția, nici regia, nici oamenii ăia care joacă, marea lui problemă este asta: mesajul. Mai precis, care e ăla, ce mesaj transmite, că eu nu mă prind.

Cum va contribui capodopera de mai jos la stoparea contrabandei? Stă contrabandistul seara la el acasă, obosit după o zi grea cu trei tiruri de țigări și două de alcool, vede spotul ăsta și se duce să se predea?

Dacă așa stau lucrurile, tot ce sper e să nu se ducă toți odată, să meargă mai pe rând sau în grupuri mici, ca să evităm cozile și supraaglomerarea secțiilor de poliție.

Să mai zic că SINGURUL mesaj concret pe care-l transmite acest spot este că până la urmă infractorul contrabandist ajunge să se înțeleagă cu poliția, în cazul de față cu ANAF-ul? Nu mai zic, că-mi ies vorbe că sunt rău.

Penibil.