De fapt, titlul corect ar fi trebuit să fie „să vă uitați la astea”, că sunt două spoturi.

Pe primul l-am văzut ieri și nu înțelegeam de ce mi se pare cunoscut. Dincolo de faptul că Daniel Craig este pur si simplu sublim, parcă mai vazusem undeva conceptul ăsta. Până la urmă mi-am adus aminte: Cristopher Walken, boss. Pe el l-am văzut în ceva asemănător cu mulți ani în urmă. Un search pe youtube și l-am găsit în secunda doi.

Acum rămâne să vă uitați voi la ele și să-mi spuneți dacă vi se pare că seamănă ideile. Că eu sunt subiectiv și mai am și creierul alterat pe partea asta cu asemănările de idei și concepte. Mi se trage de la faptul c-am lucrat în publicitate, locul unde îți venea o idee pe care o credeai nouă, revoluționară și extrem de bună, după care aflai stupefiat că „s-a mai făcut”. Moment în care puteai să dai liniștit cu jet de „delete” pe ideea ta genială.

Și nu, nu glumesc, de-aia respectul meu este până la cer pentru cei care reușesc să vină cu idei noi în publicitate, pentru că știu cât de greu e să vii cu ceva care nu „s-a mai făcut”.

Acum, să trecem la spoturi.

Primul (ăsta nou, cu Daniel Craig)

Al doilea (cel cu Cristopher Walken)