Stați, nu vă grăbiți să-mi răspundeți la întrebarea din titlu până nu citiți tot ce am de zis. O să vă mai întreb o dată la final și-mi răspundeți atunci.
După cum vă povesteam ieri, am plecat într-un scurt test drive cu mașini Volvo. Mă rog, mașini sunt mai multe, adică șase, dar modele doar două: XC40 Recharge și C40 Recharge. Ambele full electric.
Nu, stați liniștiți că nu mă apuc să vă spun performanțe, caracteristici și dotări. Altceva vreau sa vă zic și trăiesc cu impresia că va fi cel mai interesant lucru pe care-l veți citi azi.
Pentru ambele modele, XC40 și C40, Volvo oferă un discount de 10.000 euro.
Până aici nimic extrem de spectaculos, nu? Da, ok, 10.000 de euro e un discount bun, dar s-au mai văzut cazuri.
Așa că vin și vă dau decisiva, prieteni. De azi, 23 noiembrie, începe o nouă sesiune a programului Rabla Plus. Pentru cei care nu știu ce înseamnă Rabla Plus, explic pe foarte scurt: statul îți dă 10.000 de euro când îți cumperi o mașină electrică nouă.
Așadar, la cei 10.000 de euro discount de la Volvo se mai adaugă încă 10.000 de euro de la statul român.
Băi, nu știu, dar 20.000 de euro chiar sunt un discount extrem de serios pe care cred că oricine l-ar lua în considerare. Și vorbim de un brand ca Volvo, nu de orice marcă.
Ce-ar mai trebui să știți:
👉 Sesiunea programului Rabla Plus începe azi și se termină pe 8 decembrie. Prin urmare aveți două săptămâni în care puteți lua și cei 10.000 de euro de la stat.
👉 Volvo oferă discountul de 10.000 de euro doar până la sfârșitul anului, pe 31 decembrie 2023.
Așa că dacă vă bătea gândul să vă luați o mașină electrică și Volvo se află printre mărcile voastre preferate, cred că ăsta ar fi un moment bunicel să faceți pasul de la „mă gândesc să” la „vreau să”. Numa’ zic.
Pentru cei care vor să vadă caracteristici, dotări și prețuri, ca să înțeleagă din ce trebuie să scadă cei 20.000 de euro, vă las fișele complete ale celor două modele: XC40 și C40.
Iar aici găsiți link-ul către site-ul oficial, în cază că vreți să dați comandă și nu știți unde.
Acum vine întrebarea pe care v-o promiteam la începutul articolului. Așadar, ce Volvo ți-ai lua dacă ai primi cadou 20.000 de euro, și de ce XC40? 😁
P.S. Tot ieri vă spuneam că toate cele șase echipaje participă la competiția „cine scoate cel mai bun consum”. După prima zi, fratele vostru e pe un glorios loc cinci. Și nu că n-aș fi vrut să fiu mai sus, dar e foarte greu să te abții și să mergi la consum când ai sub fund 408 cai putere. 🤷♂️
Când s-a plecat la drum trebuia să se facă cântarul, exact ca în box. Cred că contează și greutatea, nu?:)))
Mai aruncați din bagaje.
Volvo este mașină mea favorită, după care Alfa Romeo. Acu’ nu știu ce să zic, ce aș face cu cei 20000 de euro, trebuie să ai și diferența!
Comentariu beton!23
Da, exact, ăsta e alt dezavantaj.
Cred că de-asta vă dă și Meșter multă mâncare, să vă saboteze:))
Comentariu beton!25
Sa mai arunce ceva combustibil…ca avioanele… :))
@cristibax, se pare că e electrică. Așa scrie, parcă😀
De la cât pleacă mașinile astea? Ca sa știm ce mai rămâne după ce sacazi 20000.
EX 30 😜
@MV, iar ?
Mai stai si tu pe-acasa !!!
Sa ne spui clasamentul final.
Enjoy!
ioi, credeam ca se dau 20.000 euro premiu.
dar e doar discount. urias, nu pot sa zic nu, dar trebuie si diferenta 🙂
dacă tot n-ai șanse la premiul ăla surpriză, măcar bucură-te din plin de cei 408 CP 🤷♀️ știi o treabă, termini pe primul loc.. din coadă 😃
m-am uitat la fișele mașinilor și, nu, mersi. ambele frânează automat la mașini. funcție urâtă (pt mine), că frânează de nebune și când vreau să ies cu spatele dintr-o parcare. chestie care deja mă scoate din minți și la a mea! 🙄
drumuri bune, bucurați-vă de experiență!
Comentariu beton!45
Mergeam la consum nu mai știu pe unde și mă stresa unul cu un tir care practic își lipise botul de fundul mașinii mele. Când am prins o linie dreaptă lungă și liberă, m-am lăsat un pic pe accelerție. În trei secunde efectiv abia mai zăream tirul ăla în oglindă.
te-nțeleg perfect, e greu să nu „mângâi un pic” accelerația, când știi că are cine să-ți răspundă prompt 😃
și, știi ceva? premiul ăla ar trebui să-l câștigi tu, că mergi cel mai aproape de realitatea din teren! asta cu șofatul ideal, la consum, e poveste. să nu-mi spună mie cineva că sunt mulți cei care merg la consum, cu 400 de cai sub capotă 😝
Comentariu beton!42
@Mălina: vino-n Austria, pe autostradă e plin de ei. Audi A7/A8, Mercedes-Benz GLS/GTS, BMW M8/7xx. Vai steaua lor. 🤣
Comentariu beton!14
@JT, daaa, te cred!😃 dacă vorbim de ăștia de-afară, orice e posibil.
în anul cu pandemia vieții, prin Franța, am mers în spatele unui Porsche 911 coupé de prin anii ’70. măi, m-am crucit: nu trecea de 50-60 km/h! când l-am depășit, că mă săturasem de admirat mașina, la volan era un nene la vreo 50 de ani, nu un tataie de-o vârstă cu Matusalem.
la întoarcere, prin Frankfurt, tot un nene la vreo 50 de ani, chinuia un Porsche 911 clasic, tot de prin anii ’70. mergea și-ăsta tot la consum, probabil 😃
frumoase mașini, am rămas cu gândul la ele! 🥰
eu mă gândeam la de-ai noștri, când am zis că nu prea merg la consum cu mașini puternice.
Comentariu beton!16
Nu frânează când ieși din parcare.
Intra la +40 km/h.
Are serari pentru distanta la care sa intre.
Dacă o ai setată pe minim, și vrei sa depasesti din scurt…
Dacă inveti cum merge, nu mai dai cu hate, decât dacă ai +80 ani și doar un neuron alive.
Am și eu o conservă japoneza cu ACC (Adaptive Cruise Control), RBS și altele.
Până să le am (acum 2 ani, spuneam la fel).
Acum, nu pot fara ele.
Pornesc ACC-ul imediat cum ies din oraș.
Sunt un „must have” pentru următoarea conservă!
Ha! Mă așteptam la poziția „in a doua jumătate” a clasamentului. Nu te vedeam rezistând tentației de a forja un pic „bolidul” 😎.
Apropo, daca aveți printre participanți și un echipaj feminin (stereotipuri, stiu! 😁) știm de pe acum cine ia premiul. Răutăcisme, de! 😈
Cat despre „discount”… Îl pun la banca și mai aștept. Sa strâng și restul! 😇
Există doar echipaje semifeminin, iar unul e chiar cel din care fac parte. Deci nu, nimic aranjat în sesnul ăsta. 😛
Doar să iau pachetul „Ikea”. Anul ăsta iau roțile. Inițial două. Dezumflate…
Succes la câștigat concursul! Dacă ieși în primii 10, oricum ești câștigator! Șanse sunt! Dacă naționala poate, și tu poți! 🙂
Comentariu beton!20
Toyota RAW4 🥰
Faci concurs?! 😁
io ca @Edel, de 15k un suvuleț sh și de restu’ vin (mă rog, io, că Edel ia Tedy);
cîn’ cîștig la loto, mă bag la un ionică, se știe!
Depinde cât mai rămâne de platit. 20000 e o sumă considerabilă, dar scăzută din 140000, parcă nu mai are mușchii ăia de la prima strigare. Nu știu cât costă mașina, nici nu sunt un pasionat, dar dacă mi-aș permite și mi-aș lua XC-40, aș face-o pentru că ne-ai recomandat-o tu. Fără periaj și fără vasalitate, cum mai abera una pe aici la un articol mai vechi. De ce aș avea încredere în recomandarea de la tine? Pentru că eu sunt zero la ce face aia, ce face cealaltă, iar tu te dai de ceva vreme cu tot felul de jucării și le mai si înveți caracteristicile și specificațiile. Nu ți-ai lua o mașină pentru că ți-ar plăcea caroseria (aproape cum aș face eu, dacă nu m-ar sfătui nimeni), iar dacă vorbim strict la XC-40, well… Tocmai te-ai plimbat cu ea, spre diferență de (mulți) chibiți care denigrează orice mașină care nu e a lor, iar a lor e singura pe care au condus-o vreodată în viață. Așa că mi se pare logic să primesc sfaturi de la cineva care nu doar că citește despre și știe cu mașinile, dar tocmai a testat modelul în discuție.
Comentariu beton!12
Șerif, am lăsat fișele mașinilor, unde ai prețurile reale. Vorbim de mașini care costă în jur de 60.000 de euro. Vorbim de un discount de aproape o treime din valoarea mașinii. Cam așa stau lucrurile.
Și doi, mulțumesc pentru încredere, dar când îți iei o mașină cam trebuie să te orientezi singur ce vrei, nu pentru c-ai citit la mine pe blog. Da, ok, înțeleg că te pot ajuta cât de cât, dar nu iei decizia de cumpărare decât după ce te lămurești tu singur singurel ce mașină ți-ar plăcea.
Aici vorbeam strict la „de care XC-40 mi-aș lua și de ce”. În sensul că mi-ar plăcea mașina și mi-ar veni pe chelie să-mi iau un Volvo, eu neștiind nimic despre modelul respectiv. Bă, mi-ar plăcea asta și am citit și la Vasilescu. Stai liniștit, că nu-ți trebuie disclaimer. 😂 Cât despre reducere, da, o treime din preț e șmecherie clar și fără discuție.
Eu mi as lua un sofer 🙂 se pune? 🙂
Comentariu beton!15
Cât plătiți pentr-un șofer și ce pachet de servicii oferiți? 🤭
1. Sunt curios in cate minute (sau secunde) se vor termina fodurile Rabla Plus.
2. Se ofera un discount de 10.000 euro pentru masina pentru ca se vand „foarte bine” si trebuie golit stocul (plus ca la nivelul asta pentru a vinde o masina de un an vechime trebuie discounturi mult mai mari). Un an vechime reprezinta diferenta dintre anul de vanzare si anul de fabricatie.
2′ Probabil acest discount este dat in combinatie cu Rabla Plus.
3. Stiu, sunt acrii strugurii
@Bogdan, poți să scoți ghilimelele, pt că se vând foarte bine, nu bine! 94% din vânzările Volvo de la noi sunt din gama recharge! iar creșterea vânzărilor Volvo, per total, a fost cam de 40%.. să nu mai fim cârcotași fără motiv, zic!
Acri. Cu un „i”. Poate așa se explică și restul comentariului. Poate așa se explică și că acest discount nu este dat doar în combinație cu Rabla Plus. Poate așa se explică și procentul de 42% analfabeți funcțional.
Nus cat ati mers voi cu volvo xc din ultimii ani dar eu am plimbat cateva si, din pacate, Xc40 e o masina chinezeasca si se comporta ca atare. Nu are nici o legatura cu volvo de acum 10 ani. Defectiuni gramada, garantie de forma, calitate slaba, implementari „sa fie”. Iar treaba cu discounturile uriase e la misto, pun pret de lista urias dar scad usor 20%din el doar daca te arati interesat. Asta e politica lor de vanzari si pare ca merge.
Comentariu beton!24
Eu mi as lua un smart sh, sa ma pot fâțâi liniștită prin orașul meu minunat plin de cratere 🤣. Am văzut azi unul cu niște jante mari și frumoase, mi a rămas la suflet. Și cu restul plătesc ratele la apartament. Nu am curaj de masina noua (am o cunoștință care și a luat acum 3 ani o mașină nouă și plânge cu lacrimi de crocodil de fiecare data când o boțește. Da, e femeie 😁)
O sa trec la electrica doar cand nu voi mai putea circula cu cele dotate cu motor termic, pana atunci pas.
Drumuri bune si bucurate de cei 400 de zburdalnici, cu atata putere sub capota nici nu m-as chinui sa merg la consum.
Comentariu beton!12
Daca vorbim de masina noua si cei 20k sa fie doar o parte din pret atunci o KIA Niro electrica sau PHEV. Se incadreaza in bugetul meu, imi place si are un raport excelent pret/dotari-caracteristici.
Daca vorbim sa iei masina cu 20.000 euro atunci un Mercedes E-class (sh evident) cu motor 6 in linie. M-as incadra la unul de 5-6 ani vechime conform preturilor de pe piata. E o dorinta veche dar mai am de asteptat 😂🤣.
Tot Joagar ibric mi-as lua cu 20k, as mai pune eu o mica diferenta. Pardon, Dacia Jogger Hybrid :)) Sau un X3 sau Sportage/ Tucson automat SH :))
Cu 20k nu iei joagăr hibrid, poate un GPL. Și ai grijă ce-ți dorești, eu am luat unul la firmă. E ”decât” o Dacie mai mare. MCV-ul 1 când a apărut era avion pe lângă ăsta… 🙂
Am înțeles ce zici , pentru mine sunt 2 treburi aici: programul rabla de compensare a prețului unei mașini și a doua,fix ca titlul.Deci ,la 20000 de euro mi-aș lua o mașină pe care o pot întreține, cât să nu mă lase fără bani de mâncare.In rest,la anii mei,nu mai visez la cai verzi pe pereți, că n-are cine să-mi lase moștenire ceva care să-mi permită o mașină de lux.
Corect!
Nu am vrut ceva mai waw, nu vreau sa vada vecinii, neamurile și prietenii ca „m-am ajuns”…
Și, am ales ultima mașină (o conservă asiatică MPEV).
1. Să aibă maxim pe siguranță
2.Garantie cât mai mare
3.Fiabilitate și dotări de bun simț
Mă doare la…. că vecinul are X7,Q8 sau ML cu motoare diesel de +4 ltr, și le folosesc în oraș. Ei parchează pe trotuar sau spații verzi, eu am loc de parcare… și o sărăcie hibridă cu motor de aspirator 🤣
Pai, tu chiar vrei sa castigi competiția „cine scoate cel mai bun consum”? Poate doar daca nu participa domnul Mester. Din ce stiu are experienta unor competitii adevarate anul asta cu Autocritica!
Cat despre masina? Nu ma atrage asa tare Tesla, imi place Volvo, dar daca vreodata mi-as permite un pic mai mult cred ca as alege o electrica de la Mercedes.
Domnul Meșter nu participă, evident. 😁
Consumul e un raport direct între forța piciorului drept și greutatea totală a mașinii.
Doar zic.
De două’j de mii mi-aș lua o Honda SH. Poate și o ladă de bere…
XC90 e pe lista noastră pt anul viitor. Pt că 7 locuri (noi, familie cu 4 copii), si pt că este unul dintre cele mai rezistente masini în caz de Doamne fereste, accident.
Adevărul este că XC90 are cam tor ce îți poți dori de la o mașină.
Nu are scaune ventilate, geamurile fata merg dubios (daca merg), cu 7 locuri „active” iti tii rucsacul in brate ca portbagaj nu prea mai e, scaunele sunt prinse in podea cu niste fiare in care iti zgarii pantofii (sau rupi degetele daca ai sandale). Si daca pleci la munte si nu ai semnal la telefon/internet iar masina se trezeste ca vrea update software, doar pe platforma mai pleci de acolo. Dar se rezolva pe garantie, resoftare totala. Nu si nervii plus vacanta pierduta.
Dependenta totala fata de conexiunea la internet si lipsa unei alternative in caz ca „nu merge serverul” e ceva de neimaginat. Totusi lumea e mai afectata ca le controleaza chinezii telefonul decat ca ii lasa fara masina doar cu o apasare be buton.
Iar cu rezistenta…nus, nu am probat. Pare totuși prea mult plastic
@Add de asta s-a inventat „portbagajul” acela pe care îl montezi pe mașină. Dacă rămân la cea de 5 locuri, încap bagajele, dar nu și un copil. Iar variante de 7 locuri care ne-au și plăcut sunt foarte puține (2 la număr), ar fi de ales între Skoda Kodiaq sau Volvo.
Imi doresc scaune incalzite si ventilate, am ajuns la varsta la care apreciez foarte mult confortul. Ar fi bine ca si bancheta din spate sa fie incalzita, prin urmare nu stiu daca XC40 are in dotarea standard asa ceva.
Dar inainte de a lua o decizie, as face un drive test cu XC40. Daca nu ma satisface, as da la schimb CRV-ul actual pentru unul hibrid.
Eu am serioase îndoieli că banchetă spate încălzită intră în dotarea standard la modele care nu sunt din segmentul premium (peste 100k).
Mazda CX-5 are bancheta spate încălzită și nu costa 100k
Sportageul meu din 2018 are scaunele fata și spate încălzite stock, echipare style adică medie nu de vârf a fost 22 800 cu TVA nou, 7 ani garanție și discount rabla e „automat” diesel și euro6. Scaunele din spate au 2 trepte de încălzire și cele din fata 3.
Dacă aș primi 20k gratis și încă 40 000 găsiți pe.jos, XC60 ar scrie pe mine. In xc40.nu incap in spate,e ca în hyunday kona.
Dacă aș găsi pe jos sa zicem 90k și nu ar ști nimeni, XC90 ar scrie pe mine. Observați cum modelele s-au aliniat la nume cu prețul in zeci de mii de euro?
Coincidenta 😉
Un Volvo e Volvo. Designul și researchul se face la Goteborg am un amic care a făcut asta multi ani, chinezii vin sa ia lumina pt Geely nicidecum Volvo nu copiază China. Mai faceți temele domnu add.
Am văzut asta pe o Kia Ceed SW . Adevărul e că era în Heilbronn, dar la 25000 cât era mașina mi s-a părut foarte bine dotată.
Volvo EX30, cel mai mic suv electric dintre mașinile lor.
Există un singur impediment: încă nu-l au în România. Să sperăm că îl vor avea la început de 2024.
Îmi dau și eu cu părerea, chiar daca sunt pieton și femeie care-i chiar nu-i pasa de mașini, as alege C40, e frumos tare!
Ca sa răspund strict la întrebare, as lua Sandero Stepway,1,3 TCE. De mulți ani ajung la un cost per km cu toate incluse – combustibil, reparații, Casco, RCA, impozit, etc. care nu a fost bătut de nicio electrică. Și am cu ce compara. Cum spunea un finanțist,ia-ti mașină pe care ți-o permiți din 3 salarii…
Din 3 salarii ne luam o bicicleta, nici măcar una electrica 🤣
Adică Logan ?;)
Asta din poza e 56k cu rabla inclusa ? E ok calitate/pret. La masina in primul rand trebuie sa vezi ce ai nevoie si in al doilea rand sa-ti iei in functie de bugetul pe care ti-l permiti. MAsinile electrice vor bate cele clasice cand vor veni cu avantaje clare si un mesaj clar si bine explicat. Putin offtopic si nu vorbesc de cazul de fata dar cand mi se prezinta o masina ar trebui sa vezi functionalite, pros si cons. Cat conduci pe an ? 10000 ? Faci 20000 ? Stai mai la porumb ? Mergi in oras, cat faci pe zi, cat faci in weeend, cam cat faci in vacante. Mergi si pe drumuri desfundate sau pe soselele nationale pline de riscuri ? Masina X ti se potriveste daca faci a,b si c. Masina Y ti se potriveste daca faci d,e si f. Rar vezi asa review-uri, dupa ce asezi clar target-ul sa vina factorul de cool si blink blink. La Romnistan toti intreaba cati bani ai ? De banii astia iei bemewe… X6 2000 toamna. 😀
E preț FĂRĂ rabla. Deci mai scazi 10.000.
După 2 bucăți consecutive de S40 benzină de 148kw, mi-aș lua ieri un XC90 T8.
Atîta că nu mă țin balamalele (șenmit pinz, cum zic românii verzi) și be) nu suport electricele.
Da, știu, sînt un dinozaur.
Skoda Enyaq mi-as lua
Eram convinsă că veți călca un pic accelerația. Recunosc, ne-a avertizat și doamna Mara. Bucurați-vă de condus! Cât despre cine câștigă… Parcă e o vorbă. Important e să participi.
Nu avem carnet nici eu nici soțul, deci deocamdată nu avem mașină în plan. Poate în viitor.
Exact aceeași mașină pe care mi-aș lua-o și din banii mei. Și aș investi ăia 20k.
Richard Thaler a câștigat un Nobel în economie exact pe tema asta. Banii sunt fungibili, nu ar trebui tratați diferit în funcție de sursa lor.
PS. am Volvo
Hello Mihai! Nu am Volvo. Nu imi doresc Volvo. Sunt frumoase dar nu, multumesc. Am o masina care isi face treaba zilnic , masina la care multi barbati se uita cu jind cand trec pe langa ei, iar femeile intorc capul . Deziluzie totala, sunt o „tanti” de 49 de ani (tot zicea Malina mai sus de nenea de 50, hahaha) …eventual o voi schimba pe un RS portocaliu sau verde venin .
Daca primesc 20.000 suna interesant, cu conditia sa iau ce vreau eu ,nu ce vor ei. pentru ca una este sa primesti cadou 20.000-aia sunt ai tai , pe cand 20.000 discount sunt carlig de pescuit. Pe mine sincer chestia asta ma calca rau pe nervi,cand esti practic obligat sa inghiti galusca iar ei o indulcesc un pic. Stai linistit, bonusurile alea fantastice si le scot ei tot pe pielea clientilor. Cauta sa vezi cat costa sa schimbi bateria la un Tesla sau la un Volvo . De problemele cu coroziunea cablurilor ti-a pomenit careva?de problemele cu internetul?cu GPS? Cu computerul de bord? De faptul ca nu mai poti asculta un post de radio normal AM/FM din cauza interferentelor? ?
Inca ceva: masina trebuie sa poti sa o intretii, sa nu faci infarct cand stii ca trebuie sa iti iei un set de jante (nu Genti ,cum zic unii) sau sa schimbi un parbriz sau un alternator sau mai stiu eu ce . De benzina nu discutam, consuma cat vrea ea.
p.s. A5 Germania va spune ceva? Ghici cine conduce mai nou pe banda de camioane …ca, de, zice Eco-modus …si nu sunt povesti, ii vad zilnic cum se taraie .
Astept sa dati cu critici. Eu ,old school,old fashioned, pentru mine masina trebuie sa miroasa a benzina si piele si sa faca zgomot.
Ligia, cred ca nu ești in target pentru articolul asta 😀
Eu am de mai multi ani un XC60 D4, si zău ca nu îmi vine sa il dau, e o bestie blândă care are grija de noi de zeci de mii de km, dar pe unde suntem noi încet-încet dispar diesel-urile. La controlul tehnic am făcut programare si cand m-au văzut cu ea la poarta au zis ca nu au cum sa facă la diesel, ca nu mai au aparatura pt noxe, nici nu s-au gândit sa ma întrebe la telefon, ca nu prea mai are lumea.
Iar un subiect care ma mâhnește profund este ca la un moment dat probabil vor impinge treaba asta cu electricul si la moto, si atunci chiar nu mai vad nici o feerie in a călări 2 roti pe coclauri.
Uite un subiect interesant pt un viitor articol, Mihai, daca sunt „motomicrobisti” pe aici…
Stiu ca l-am dezamagit pe Mihai. Sunt foarte frumoase masinile electrice,dar exista o explicatie :
SebyBv,acum 2 luni am fost la o expozitie de motoare la Ettenheim (nord de Freiburg) ,era si un BMW electro. Sincer? nu se prea inghesuiau in jurul ei. Stiu, m-au ratat ca target. Daca esti cumva din Brasov,dupa cum banuiesc, eu sunt o „fosta brasoveanca”. Am prieteni piloti de raliu. Adoram Subaru Impreza -era visul meu. Cand aveam draci,imi luam masina mea -un Golf si „faceam Poiana” sus-jos,ca sa ma linistesc, la 11 noaptea, destul de repejor.” No ase” li s-o potrivi altora, ca eu am temperament de italianca nu de ardeleanca .Mama mea, gravida fiind cu mine, avea greturi groaznice care ii treceau doar dupa ce inspira benzina sau acetona. Nu in exces,dar suficient. Si ca sa va linistiti :TOATE femeile din familia mea conduc bine.
Ai dat definiția cea mai vizuala si olfactiva a ceea ce americanii definesc „petrol head” :)))
o skoda
passat b8, am b6 acum. e un upgrade totusi :))
Daca ne uitam la vanzari, vedem că Sandero a urcat din nou pe #1. Unde a fost multa vreme.
Am avut un coleg la scârbiciu care castiga 700 GBP pe zi. Și cumpărase un Sandero pentru ea.
Nu mi-am permis sa-l intreb daca ea avea +70 ani, păr pe piept, și +100 kg 🤣
care e problema la sandel?
Imi păstrez Peugeot-ul meu și plec in vacanța 🤭🤭
Daca nu va coafeaza Volvo, mai au reduceri si cei de la vw si cupra. Tot 10000+10000. Doar ca Vw a dat-o in bara cu electronica si softul la id3, id4, Born.
Mai e si la Kia promotie de 21400 euro reducere la Eniro si EV6.
Mi-am luat Ssyong Korando la 25k cu dotări decente. O fi bine, nu o fi..voi vedea in timp. Nu se încadrează la rabla si nici nu as fi avut răbdare.
una de 20000
O masina care ar merita investitia
Honda Civic