M-am tot uitat în perioada asta la emisiunea „Șef sub acoperire” a protv-ului. M-am uitat mai mult pentru că fetele sunt fascinate să vadă cum se deghizează șefii și merg să muncească printre angajații lor. Și nu mă lasă inima să le explic că nu e nimic real, că totul e o făcătură pentru publicitate. Au tot timpul din lume să înțeleagă că nu tot ce zboară se mănâncă.

Nfine, altceva voiam să spun. Înțeleg ce înseamnă PR-ul, așa cum înțeleg și că emisiunea asta se vrea un fel de boost de PR pentru brand-urile ale căror patroni coboară printre muritorii de rând.

Ce nu înțeleg eu este altceva: ce beneficii de imagine ți-ar putea aduce faptul că-ți plătești prost angajații și te prefaci că afli asta de-abia când ajungi să muncești printre ei? Serios, până să ajungi în emisiune nu știai că-ți plătești angajații prost?

În plus, ce încredere pot eu avea în produsele tale, dacă tu te prefaci, pe un post cu audiență națională, că nu știi care este valoarea muncii lor?

Vă spun extrem de sincer că, în ceea ce mă privește, emisiunea asta are efect invers: greu aș mai scoate vreodată bani din buzunar pentru vreunul dintre brand-urile astea.

Atât.