Azi, în era informației la un singur click distanță, în epoca google când orice lucru, care a fost consemnat măcar o singură dată pe internet, rămâne indexat pânâ la sfârșitul www-ului, nu există tâmpenie mai mare decât să susții că publicitatea negativă e tot publicitate.
Poate nu știați, dar majoritatea brandurilor mari lucrează cu echipe de PR care au pregătite scenarii pentru eventualele situații de criză ce pot să apară out of nowhere. De ce?
Pentru că au oameni special instruiți care au înțeles că o singură chestie negativă, care se viralizează, le poate anihila toate eforturile și toată publicitatea pozitivă de până atunci. Și asta indiferent dacă este bazată pe o informație falsă sau nu, pentru că publicul nu stă să verifice, ci consumă ce i se oferă. Vreți exemple? Păi cei de la McDonalds probabil că mai au coșmaruri și acum vizavi de mizeria aia cu carnea de om în burgeri, iar angajaților de la Samsung cred că le este interzis prin contract să menționeze măcar și în treacăt produsul „de succes”, Note 7. Mai vreți și altele? Că e internetul plin.
Există un singur context în care treaba asta cu publicitatea negativă poate funcționa. Atunci când se referă la o persoană cvasi-necunoscută dispusă să facă orice pentru ca publicul să audă despre ea. Vezi cazurile celor care ajung în paginile revistelor de scandal, ale „vedetelor” și „asistentelor” de pe diverse canapele din studiouri tv și în general cazurile celor care acceptă prezența în show-uri de calitate îndoielnică sau se expun unor situații confictuale doar pentru a se vorbi despre ei.
Dar și în acestă situație lucrurile sunt mai complicate decât par. De ce? Pentru că publicul țintă caruia i te adresezi este unul needucat, fără pretenții și neinformat, nicidecum premium. Caz în care la ce-ți mai folosește că devii cunoscut peste noapte? Ideea ar fi să faci asta ca să te vinzi ulterior brandurilor, nu? Ori ce brand ar vrea să-și asocieze imaginea cu cineva care a devenit cunoscut plecând de la un scandal sau de la o situație cu conotații negative?
Atenție! Nu vorbesc despre cazul în care publicitatea negativă împarte publicul în două tabere, pro și contra. Cum ar fi cazul Oliviei Steer, de exemplu, care deși are parte de o grămadă de bad publicity, își păstrează publicul țintă care-i susține elucubrațiile, ba chiar își și mărește baza de fani. De ce? Pentru că în cazul doamnei Steer, susținătorii ei vor crede în continuare că zeama de varză, bicarbonatul și mămăliga vârtoasă vândecă orice, inclusiv cancerul.
Nu, eu vorbesc aici despre cazul bloggerului Piticu, cel care, deși a avut parte de toată atenția online-ului câteva zile la rând, deci a beneficiat de tone de publicitate negativă, pur și simplu a fost ras de pe fața internetului cât ai zice „viol”. Mno, pe el de ce nu l-au ajutat viralizarea și publicitatea negativă?
Și acum am să vă rog un singur lucru, spunteți-mi și mie câți oameni care se numesc „Iuda” sau „Adolf” cunoașteți și câți copii ați mai văzut botezați cu numele de „Dorel”?
Total de acord cu ce zici, dar zilele trecute, când am menționat că publicitatea negativă e tot publicitate, mă refeream strict la personajul Badea. În nici un caz la companii.
Pentru Badea, Dragușanu și alte specimene de genul, ăsta a ajuns să fie un stil de viață. Dacă nu apar în situații penibile, nu vor mai apărea deloc (ceea ce n-ar fi rău).
Comentariu beton!25
Don’t be upset on Piticu or some other social media mogul aka influencer mental!
Răbdare și respiră încet câteodată gândesc site-urile de știri promovează asemenea subiecte ca fiind de calitate.
SCANDALUL sau știrile negative au șansa de a lansa noi vedete ex:sextapes.
Șansa noastră e sa ne autoeducam și să să nu citim toate bullshiturile doar pentru a avea o pagină,un blog,o știre…nu toți suntem selectivi însă nu îți trebuie multa minte să zici eu puteam scrie un non sense care ajunge un citat motivațional…
Exista pe Instagram un profil Curierul cu 26 k likes la următoarea postare:
E ușor pt că fac eu sa pară ușor…
In my mind
Wtf?!….
Se dezbate încă. Ce zici?11
Să știi că înțeleg foarte puțin spre deloc ce scrii. Stau să mă întreb dacă e vina mea sau nu.
Cine l-ar viola pe Piticu?
Întreb că tocmai ce i-ai făcut reclamă lu Piticu către augusta mea persoană…
PS.dacă dai si un linc cu violul lu Piticu, mă gandesc că e informare nu publicitate…#doarzic
Comentariu beton!12
Ăăă… Piticu n-a violat pe nimeni. A fost doar prost când nu trebuia.
A…da, prostia nu e relativă?
Nuuu, prostia cred că e una dintre puținele constante din univers.
Cine e Piticu? 🤔
Comentariu beton!12
https://mihaivasilescublog.ro/2015/03/15/nimic-despre-piticu/
Un vârstnic întru ale soșiăl mediei 😋
Comentariu beton!12
Google it.
Mhm… Acum l-am gugălit pe baiatu’ asta și i-am făcut trafic degeaba. Poate publicitatea negativa e totuși publicitate? 🤔 Înainte sa citesc aici nu auzisem veci de nenicu’ asta pseudo-blogger. Singurul Piticu pe care îl știam era ala de la fostul Simplu și încă unu de la noi de la bloc din copilărie 😁😁 (presupun ca toți cunoaștem care un Piticu, Grasu sau Chelu 😉)
Totuși câți dintre noi cunoaștem o divă ? O PinkDiva …
@HM well, ai onoarea! 😉💎👠
Ca să vorbesc de Brumă,Mircea Brumă.Cât de dobitoc să fii să crezi că poti lupta cu șanse cu unu care asta face zilnic.Care este activ,competiții în picioare.
Ce as fi făcut în locul lui Brumă:
Fara publicitate.Adversarul meu nu ar fi ajuns să lupte.Sunt destule rangi,ai prieteni si ei cu rangi.Sa dai 1000 de coco pe un taser pulse este o investitie buna.Bun de preludiu.Sunt colturi si alea destule.Am două picioare super sănătoase cu care să sar pe el.Fără onoare,fără plm.Scopul meu este să mă întorc eu acasă,nu ala.
Am destui bani? Nu am probleme să iti rup oasele,după ce te-au fragezit niste băieți plătiti cinstit.Să te si tina,să nu ma aplec eu.
As fi ieșit după omor si as fi spus:Există un Dumnezeu deasupra.Si as fi râs.
Dacă mă bucur că a luat Brumă,bătaie?Îmi pare rău dar pot mai mult.Nu l-am.bătut eu ca să mă bucur ca ultima țața retardata de pe marginea santului.Sunt mai bun ca Bruma Mircea.Vertical.
Se dezbate încă. Ce zici?26
Publicitatea negativa nu e publicitate de cele mai multe ori. Cu unele exceptii.
Cand nu e vorba de fapt de publicitate negativa, spre exemplu cand iei bataie asumat de la unul incomparabil mai puternic. Curajul e curaj si indiferent de faptul ca unii spun ca e prostesc sau nebunesc, ramane in esenta ceva viril, perceput ca pozitiv.
Cand publicul tinta nu o percepe ca publicitate negativa. Un public conservator va percepe negativ cu totul alte lucruri decat un public progresist. Cand publicul e impartit in tabere ostile, hatereala uneia iti aduce automat aprecierea celeilalte. Il votam pe Basescu cu mai mult entuziasm stiindu-l urat de alde Voiculescu. Reprezenta o garantie.
Stai, mă, omu’ chiar a crezut c-o să se lupte de la egal la egal cu ăla. L-a mai făcut și laș.
@ventidius, dacă îmi bag capul în gura unui leu, se consideră curaj sau prostie? Și dacă scap doar zgâriat de colții lui și apoi încerc din nou? Adică, plm, știu că leul e mai puternic și îmi asum că s-ar putea să mă mănânce. Da, dacă scap, câștig apreciere și se poate considera că mi-am făcut publicitate. Dar dacă nu, indiferent de taberele care îmi urmăresc gestul, mă voi face de râs grav.
Și nu, nu toți, si nu întotdeauna, își aleg tabăra în funcție de antipatii.
Comentariu beton!24
Nu cred ca poate spune cineva ce ii tuna lui MB, dar ma indoiesc ca ala si-a inchipuit macar o clipa ca o sa-l faca bucati pe un profesionist. Asta cu injuriile cred ca e o traditie la sporturile de lupta, nu cred ca inseamna ceva, tot de publicitate tine. Mai probabil ca a mizat pe faptul ca ala o sa il invinga usor dar totodata ca o sa-si controleze forta loviturilor astfel incat sa nu patesca nimic. Un profesionist care omoara sau vatama grav un amator face mai mult ca sigur puscarie pentru omor sau vatamare din culpa. Nici nu cred ca ar fi acceptat o lupta pe bune, mai credibil mi se pare sa fi fost o simpla regie, avand in vedere ca de publicitate beneficiaza amandoi.
@ionut
Adica astia de la circ care lucreaza cu lei si tigri sunt curajosi sau prosti? Se mai intampla totusi din cand in cand sa fie cate unul mancat. Nici unul nu are garantii 100 % ca nu se va intampla vreodata. Cred ca riscul lui Badea a fost mult mai mic, procentual.
Nu am zis de alegerea optiunilor, ci de mentinerea increderii in cei pe care ii alegi. Orice ai zice, nu cred ca pentru tine e totuna daca alesul tau e detestat de Dragnea sau daca acesta are o inalta stima pentru el, eventual daca sunt prieteni nedespartiti.
@ventidius, ăia de la circ sunt profesioniști. Putem compara situațiile?
Cât despre partea cealaltă, nu fac greșeala să mă bazez în alegerile mele pe simpatiile sau antipatiile altora. Ca să vorbim fix despre Badea, deși nu el e subiectul azi, mi s-ar fi părut la fel de idiot și dacă ar fi fost cel mai înfocat adversar al psd-ului, cum mi se par alde Dide, Bădiță și alte trompete d-astea.
Si în UFC au fost ko’s de 5 sec.Si in box si oriunde.Si vorbim de pro.Nu de unu cu gura mare si neîntarcat si altu care fiind pro se bucură că a bătut un zero.90% dintre comentarii la articolul cu Brumă,au.fost făcute de femei.Se stie că ele se pricep,cu directe,cu scăderi de nivel,cu arcade deschise,cu alea.L-a bătut ca pe ouă,ca pe albușuri si alte analogii cu bătut de spume.Pâine si circ.Pentru pu.lime.Să se râdă de un zero cu gura mare.Ha,ha,ha, deste întinse,să nu fim mai buni ca el.Să pretindem.Pe net.
Si a fost meci demonstrativ.KO-ul ala nu ar fi trebuit să aibă loc.Să intre in ring cu Pascu ” Bombardierul” sau să ridicăm stacheta cu un campion din UFC,asta de îi tăie lumina lui bruma.
@Ionut
Sigur ca le putem compara, in primul caz dresorul de circ e profesionist, in cazul celalalt luptatorul e profesionist. Riscurile sunt tinute in ambele cazuri sub control din acest motiv, de fapt chiar mai sigur in al doilea caz, pentru ca controlul este exercitat de partea puternica.
Nu vad care e greseala, e vorba de antipatiile sau simpatiile altora, dar nu ale oricui. Nu ma refeream la opiniile omului de pe strada. Nici unul din noi nu ii cunoastem personal, ca urmare capacitatea noastra de evaluare e inevitabil limitata din cauza distantei fata de subiect. Pot sa accept ca opiniile mele asupra unui politician au la baza simple iluzii in aceste conditii. Nu m-as indoi insa nici o clipa asupra capacitatii unui Voiculescu sau a lui Dragnea de a detecta latura mizerabila a unui om si de a crea pe baza acesteia punti de colaborare. In privinta asta amandoi sunt profesionisti adevarati si demni de incredere
@ventidius, n-ai prins-o. Dresorul e profesionist, deci își poate băga capul în gura leului de câte ori vrea fără să se facă de râs, nici măcar dacă leul îl mănâncă. Dacă fac eu asta, sunt doar idiot.
În cazul discutat, sportivul profesionist este leul, iar ăla care își bagă (de două ori!) capul în gura lui este idiotul antenist. Dacă idiotul antenist ar fi sportiv profesionist sau ar avea măcar habar de ceva bătaie, ar juca rolul dresorului (adică ar face față provocării, existând riscul să fie mâncat/bătut), iar gestul lui ar fi, ca și în cazul dresorului, un gest de curaj însoțit de un risc asumat. Nu o idioțenie.
Eu așa văd lucrurile. E o chestie de curaj să te arunci în apă adâncă dacă știi să înoți. Dacă nu știi, și totuși te arunci în mod repetat, ești doar idiot.
Comentariu beton!13
@Ionut
Nu prea pot sa-mi dau cu parerea asupra motivelor pentru care cineva se face de ras. Sunt extrem de subiective. De regula societatea sanctioneaza astfel orice incalcare a conformismului. Oricum ideea e discutabila. Se face de ras un copil care provoaca un malac de 100 de kile plin de muschi? Nu stiu ce sa zic. Oricum, chiar daca e snopit in bataie, as spune ca se face de ras cel care s-a pus la mintea lui. Nu e nici o onoare in a accepta o astfel de confruntare vadit dezechilibrata.
De ce s-ar face de ras un amator cand e mancat de leu si nu un dresor profesionist care astfel dovedeste ca a fost un profesionist jalnic? Un amator e un curajos oricum deoarece si-a infruntat fricile. Ca asta l-a costat viata, e adevarat, dar stiu eu ce pret pune el pe viata, ca sa-l judec? O fi iresponsabil dar e si ridicol? Mortea e o tragedie care alunga ridicolul, chiar si cand e stupida.
Nu e nici o chestie de curaj sa te arunci in apa adanca daca stii sa inoti. Nu exista curaj fara risc. Poate doar daca te arunci de pe o stanca sau intr-o mare plina de curenti. Cel care se arunca in apa fara sa stie sa inoate poate fi un curajos sau un iresponsabil, sau si una si alta. Sunt situatii in care astfel de oameni i-au salvat pe altii, murind ei in schimb. Nu e nimic ridicol in asta, doar tragic. Mitologia eroilor umani pe asta de bazeaza, infruntarea unor riscuri disproportionate. Nu esti erou daca infrunti egali si riscuri obisnuite. E drept ca eroi devin de regula cei care au si succes in incercarea lor. Dar acestia au parte de esec, acesta fiind oricum previzibil, sunt acoperiti de ridicol? Discutabil.
Nu ma intelege gresit, nu am si nu am avut nici o simpatie pentru individ. Pe vremuri, cand antipatia fata de el nu era inca mainstream, facea parte din galeria mea de repere prin care indentificam persoanele mediocre si lipsite de bun simt. Consideram ca numai o astfel de persoana putea sa il simpatizeze. Confruntarea in sine nu m-a impresionat defel. A fost doar o manipulare reusita. Sunt convins ca tot riscul lui s-a limitat la o vanataie, poate nici la atat. Daca s-ar fi luat la bataie cu un alt amator ar fi riscat mai mult. Totul in schimbul publicitatii, care a fost evident un succes, cam toata presa numai despre asta a vorbit. Jalnic de previzibila mi s-au parut reactiile. Omul traieste din expunere, un pumn e un pret mic ca sa o obtina. Ignorarea desavarsita ar fi fost de zece ori mai dureroasa decat toate mistourile din lume, majoritatea fiind oricum de prost gust.
Bill Clinton a a avut parte de publicitate negativă la greu cu Lewinsky şi l-au ales a doua oară preşedinte, că cică era macho.
Comentariu beton!14
Greșit. E ca la Olivia Steer. Era negativă doar pentru puritani. Pentru restul, nu.
Scandalul Lewinsky a fost in 1998, in al doilea mandat, cand nu s-a mai pus problema realegerii.
Până la urmă l-au votat şi puritanii, pe principiul „al dreaq Bill ăsta”!
L-or fi votat si puritanii pe Al Gore, zicand probabil: Da-l dreaq, macar nu-i Bill ala!
Cred ca de fapt problema s-a pus doar cazul alegerii lui Hillary ca senator de New York in 2000.
Nu știu pe nimeni cu numele Adolf sau Iuda. Dar în copilărie aveam în bloc o familie de țigani (aveau 8 băieți) și pe unul dintre ei îl chema Telemac. Exact! Firma aia de macarale. Cred că epuizaseră părinții toate variantele de nume la primii 7 copii.
Cu Dorel e altă treabă, dacă se pun și poreclele😜.
P.S. despre idiotul ăsta ce să zic. A trebuit să intru să văd cine e. Surprinzător pentru mine, omu’ e căsătorit. Nesurprinzător este faptul că e cununat de c(r)etin.
Comentariu beton!19
Am citit despre Telemah in „Legendele Olimpului”.😆 Damn’ , i’m old ! 😂😂😂😂
Comentariu beton!13
Am pierdut 5 minute gugălind să aflu cine, plm, e Piticu. Apoi am văzut link-ul dat de @HM mai jos cu articolul tău de la momentul respectiv. Băbăiatule, te citeam p-atunci, dar să mor dacă îmi amintesc de articol sau de caz. Mi s-a șters din memorie nu doar personajul, ci și orice referire la el. 🤣🤣 Publicitatea negativă a funcționat exagerat la mine în acest caz.
Perfect de acord că publicitatea negativă nu e publicitate. Aș zice că nici măcar în cazul pseudo-vedetelor de doi bani care apar prin cancan-uri. Fiindcă doar acolo apar. Nimeni cât de cât serios nu apelează la aceste specimene pentru ceva important, chiar dacă fac audiență printre needucați, neinformați etc.
În cazul firmelor nici nu se poate vorbi despre așa ceva. Ai zis de Mc și Samsung. Eu mi-am adus aminte de shaorma de la Dristor, și cum au tras vreo câțiva ani ca să repare ce a stricat „eliberatorul” ăla. Fiind fan, am văzut pe viu cum, de la cozi imense la 3 dimineața ajunsese să bată vântul pe acolo.
În cazul jegului antenist (că bănuiesc că de la el a pornit ideea articolului) e vorba doar de tâmpenie. Cât de idiot să fii să crezi că o să-ți facă bine faptul că te vede lumea pe stradă și râde de tine, că se rupe net-ul în două de mișto-uri la adresa ta, că până și ăia care îți urmăresc mizeria de emisiune vor mustăci discret când vei apărea pe ecran, iar în capul lor va apărea imaginea cu tine luând un șut în moacă?
Comentariu beton!19
Apăi io nu cred că Badea și-a imaginat că va ajunge de râsul unui internet întreg în doar 5 secunde.
Io am pierdut 5 minute ca să aflu ce plm a fost cu shaorma de la Dristor.
Comentariu beton!15
@Shoric, și ai aflat? 😜 Eu n-am mai mâncat de atunci de la ei.
@Mihai, aș accepta că a fost un fel de publicitate dacă unul din cei doi implicați ar fi apărut înainte să zică: „dom’le, va fi ceva demonstrativ, banii strânși din, nu știu, televizare, sau reclama din ring, sau de la magazinele din locația respectivă din acea zi, vor fi donați spre ceva. Va fi un spectacol fiindcă se știe că diferența între noi e prea mare ca să poată fi considerată o luptă serioasă. ” Da, tot aș râde de retardat, dar nu mi s-ar mai părea doar o mare tâmpenie din partea lui. Ar fi show, publicitate, alea, alea.
Eu încă n-am văzut așa ceva pe undeva. Promit să-mi reconsider părerea dacă văd.
Dar nu acum, după ce s-a pișat ăla pe el și râd și copiii de cât de pămpălău e.
Hai ca daca facea alalalt, zi sa-i zic, piticigratis pe avocatul diavolului plecai ccnvins ca „curve mai sunt si femeile astea !” Zau daca am vreun dinte de razbunat fata de Piticu, mai mult de 2-3 articole nici nu i-am citit, da stilul lui nu m-a sedus niciodata, scria aproape didactic, de parca noua, cititorilor, ne curgea scuipat din gura si era necesar sa ne explice el chestii.
Pentru că, nu-i așa, de când ești pe-aici m-ai auzit pe mine pomenind de piticigratis vreodată.
În rest, ai dreptate, piticu avea carisma unui stâlp de telegraf.
Păi ai pomenit sau nu ? Ești spăcializt pă pomelnice?
Io nu pricep …. ai ceva cu Razii ? Radu PiticGratis, Radu newradu, Radu Constantineeee, Radu io🤪
Faianțare spune drept, cine te-a mușcat de N și ai dat-o iară-n B ?
Mmmbineee 😎
Publicitatea negativa e publicitate negativa si gata! Trebuie sa ai un IQ de nivelul unui retardat sa crezi ca te ridica pe culmile succesului asa ceva, de fapt te trece rapid in zona cenusie a nimicului. Dar, nu toti oamenii incap in zona inteligentei, un exemplu concludent e sanatosul satului, M B, care crede ca e un fel de Mercedes Benz, ca asa il vad adulatorii lui, dar e de fapt o amarata de tricicleta!(era sa scriu trotineta dar m-am oprit la timp!)
Am avut doi colegi de clasa, unul era Adolf si altul chiar Iuda, un evreu. Deci, se poate. Si acum am un apropiat, un sas cu prenumele Adolf, in definitiv e un prenume fain, doar ca mai greu de pronuntat cand copil fiind, te joci p’afara.
Despre aiurita aia de Olivia, fiecare cu drumurile lui. Nu intru, nu citesc ce scrie, ignore total. Dar, despre zeama de varza acra, moarea de varza cum ii spunem noi prin Ardeal, chiar are proprietati curative destule, multi doctori cam recunosc asta. Uite un exemplu vazut pe viu, acasa. Bunica mea, superpregatita in materie de orice se poate manca, punea varza, ajutata de noi, cei de-ai casei, intr-un butoi mare, in pivnita. Varza cam 50 de capatani, foi de dafin, piper boabe, marar uscat, cimbru, crengute de visin, boabe de cucuruz si apa. Cand se acrea, eram tot timpul in zona cu o cana, as fi si acum dar a disparut bunica, butoiul, casa cu pivnita, etc. Intr-o seara, vine un coleg de scoala de-al unchiului meu la noi. Tipul avea psoriazis si era numai o rana, plin de solzi si chestii purulente, pe picioare, le-am vazut si eu, curios nevoie mare. Asta era diagnosticul dat de medici si se chinuia de un an, fara leac. Bunica mea, increzatoare, i-a spus ca il rezolva ea si i-a dat sa bea 2 saptamani, in fiecare zi cate 3 cani cu moare de varza. Dupa 2 saptamani omul nu mai avea solzii aia iar ranile au inceput sa se inchida. A mers la medic si a primit confirmarea in urma analizelor ca e spre vindecare. Chestia faina e ca doctorul care i-a pus parafa pe diagnostic i-a spus ca stie de remediile moarei de varza dar nu avea voie sa recomande asa ceva, tratamentul intrand in categoria celor scoase din practica ca fiind leacuri babesti.
Bunica mea a avut parte de publicitate pozitiva pe atunci dar ea nu a bagat in seama asta, oricum, veneau oameni, prieteni, neamuri, cunoscuti, pe la ea pentru tot felul de chestii din astea.
Stii ce faine-s ventuzele cand esti racit? Si mai sunt si altele! Dar, medicamentele sunt medicamente si nu le contest!
Ca o concluzie referitor la publicitate, un NU hotarat, indiferent ca sunt pozitive sau negative, nu mai aiu dupa tot felul de aparitii, citesc si trec prin filtrul gandirii, acolo unde am depozitate tot felul de informatii verificate.
A, mi-am amintit ceva, Roland ala de la Mc Donald, statuia lui, parca e clovnul ce halea copii intr-un film horror, cred ca nu mai are nevoie decat de ceva pete rosii pe la gura di cativa dinti stricati! Astea mici s-au speriat de el cand l-au vazut prima data, inclusiv cand a fost pe viu, in interior. Asta e pozitiva sau negativa?
Comentariu beton!14
Asta e un fel de publicitate pentru moarea de varză?! 😛
Comentariu beton!12
Anouk, e un exemplu doar si un raspuns la ceea ce spunea Mihai vis a vis de varza.
Dar dimineata, pe racoare(ai facut armata?), dupa betia de seara, daca bagai o cana de moare, haleai ceva unsuros, mai bagai o cana, bagai cornu-n perna pentru vreo ora, erai ca nou! Puteai sa o iei de la inceput! Stii de ce? Complexul de vitamine B isi facea treaba! Gugaleste si vei afla mai multe despre varza.
@Gabriel, n-am nevoie să gugălesc. Am experimentat pe propria-mi piele complexul de vitamine „iE și Be” și efectele. Și remediile.
Cred că există și cazuri când orice fel de publicitate – pozitivă/negativă – n-are niciun efect. Cum e cazul acestui imberb M.B.
Pentru că:
– simpatizanții lui îl vor aclama oricum, oricând, oriunde
– oamenii cu creierul funcțional îl vor ocoli, chiar dacă de mâine Mirciulică fără frică ar fi Maica Tereza nambăr 2 pe pământ.
Vezi că ai scris greşit imbecil.
@Gabi, 😃
Imberb imbecil e mai bine?
Mihai confunzi Publicitatea cu O Falsa Vedeta. Publicitatea are menirea de a promova anumite bunuri si servicii ale unor companii, branduri, idei…etc Pe cand faza cu Mircea este doar marea nebunie a Trusturilor Media ce promoveaza nonvalori deoarece publicul o cere. Iti mai amintesti de „Nikita” ? Un exemplu vechi , dar te rog daca iti amintesti sa imi spui de ce era fata aia promovata la TV? Cand deschidea gura in nici jumatate de propozitie facea deja 3 -4 greseli gramaticale. Nu facuse nimic deosebit sa o propulseze ca si etalon pentru generatiile tinere, nu avea niciun talent, si totusi era la TV, cum sunt multi altii dealtfel. Fata asta era ceea ce numin noi astia in PR o falsa vedeta. Mircea este la fel, este folosit de un trust media pentru ca atrage publicul, tinta dorit pentru rating. Cred ca asta voia sa spuna si SM, nu stiu cat este de obisnuit cu termenii ca sa explice ca mine, dar este o diferenta. Badea a cazut de prost, si in Romania cu cat o persoana este mai ridiculizata cu atat este mai ceruta pe sticla, pentru ca marea majoritate a populatiei din Romania nu poate mai mult, asta isi doresc sa vada Can-Can si sange!
@Mihaela, dar unde am zis eu ceva despre Badea în text?
Nu ai zis nimic de Badea acum, textul a pornit de la o discutie pe celalalta postare , cand ai spus despre el ca isi face Publicitate Negativa. Chiar si SM s-a sesizat, si a incercat sa isi expuna punctul de vedere.
sa stii ca grotescul fascineaza in egala masura cu frumosul… poate chiar mai mult…
Ii uiti pe urmatorii:
*piticu’ porno
*eleva porno
*profesoara porno
mai era una care ii facuse un blow job lu’ pretenu’ ei (tipa cintatoare sau ceva de genu’)
ca MB e jeg si idiot s-a vazut acum 2 ani cand in cazul Oprea/Gigina s-a pozitionat de partea infractorului analfabet cocotat in fruntea MAI. Aproape incerca sa ne convinga cat de vinovat era bietul subofiter si doar pt ca se afla de serviciu in acea zi fatidica…
cred ca mai sunt si nuante in „publicitatea negativa”. se poate concepe o „stire” cu tenta subtil negativa, care sa atraga atentia, doar cat sa finalizeze cu concluzie pozitiva – cred ca as’ include aici povestea „kaufland si romanul”, unde „romanul” a fake-uit o stire despre vanzatoarea unguroaica. kaufland a castigat pe imagine pozitiva pana in final, omu’ a disparut.
si cred ca mai este un element de care nu discuta nimeni: black pr. intra la „publicitate negativa”, doar ca este orchestrata si, adesea, construita pe fake news.
exista, mai nou, aceasta zona in care „influencerii” sunt angrenati in strategii de defaimare, platite fireste! la fel ca orice campanie de pr. vorba aia, traiasca concurenta, da’ mai prost ca mine.
Tot ce pot să spun este că până la ora asta nu mi-a propus cineva vreodată vreo sumă ca să „dau” într-un brand sau într-o persoană. Și dacă mi-ar propune, i-aș spune să-și bage banii în cur. Iar pe mine să mă pupe tot acolo.
Ce-mi place! Cunoscătorii își dau cu părerea despre situații similare, cu profesioniști vs. amatori, despre căderi, arcade, puncte sensibile, poziții, de ce așa și nu altfel, bla-bla.
Pierdeți esența, cunoscătorilor: badea este un penibil în orice situație, chiar și în cea pentru care e plătit ca ”profesionist”. Deci nu contează cu cine se luptă, real sau virtual, serios sau în glumă, tot penibil e omu’.
Chiar și o tonă de publicitate pozitivă nu poate reabilita un idiot notoriu. Pentru că o tonă de plusuri nu poate acoperi un mare minus.
@Laura G, ai pierdut din vedere două lucruri.
1. @Mihai Vasilescu, se referă la bula lui, de bloggeri. Cu publicitatea negativă are dreptate pentru că cititorii de bloguri nu sunt mari consumatori de ştiri de scandal sau cancanuri cu dive şi staruri tv. blogăru Piticu ăla ori este prost, ori a forţat ceva ca să se viralizeze şi a dat cu băţu-n baltă. De multe ori.
2. Badea nu este nici blogger, nici jurnalist. El este doar unu care face bani din heităreală cu ajutorul unei televiziuni şi a feisbucului. Că este penibil şi nu este pe placul cititorilor ineligenţi care citesc bloguri în timp ce ascultă nişte sonate de Schopenhauer … eh, asta e. O să ardă în iad alături de Iuda şi Adolf unde Dorel va fi fochist.
Unghiul meu de vedere este putin diferit :
https://www.bugetul.ro/eduard-irimia-il-face-praf-pe-luptatorul-care-l-a-batut-pe-mircea-badea-andreea-esca-este-urmatoarea-victima
Vedeti si filmuletul macar partea de final.
Fiecare cu unghiul lui, da al tău este exagerat de mare. 🙂
https://youtu.be/N5aKHo_1jiY
Tre văzut și ăsta..
urmaresc cumva atent „lumea” sporturilor martiale
„lupta” asta nu a fost nici de K1, nici de MMA si nici de orice forma de lupta reala.
MB intra ” costumat” in tinuta gen antitermica cand iesi la alergat.Nu are nimic de a face cu o tinuta de ring oricare ar fi el.
Dar e neagra si el e omul negru.
A fost un spectacol foarte scurt de wrestling.
Adica foarte regizat.
Faptul ca pana la urma doi anonimi „no name” unul din presa si celalalt din „artele martiale” au realizat maxim de audienta, e o realizare.
PS :Eu nu cred ca trebuie confundate un numar maxim de vizualizari al cuiva/ceva cu promovarea unui produs.
PPS : Muie si lui Badea si „campionului”…..(Badea traieste si se hraneste dinn mediul asta) …dar tu ce exemplu le dai copiilor din dojo …in cazul tau sala ?
Oare chiar orice ramane pe internet? Daca dispare siteul si se pierde continutul?
Orice, boss. Sunt tooluri pentru recuperarea conținutului chiar dacă site-ul nu mai există. Le-am folosit și eu când a picat webfactor acum un an.
Nu ştiu dacă este publicitate pozitivă sau negativă , dar … sportivul Tedi care s-a luptat pentru România şi pentru prestigiul ei crede că indienii lu zuckerbeg vor să-i fure succesul de pe feisbuc pentru că … hateri din România.
https://www.gsp.ro/sporturi/altele/primele-probleme-ale-lui-tedi-emi-dupa-ce-l-a-batut-pe-mircea-badea-daca-voi-lipsi-o-perioada-lunga-559196.html
Buna asta cu numele… dar omul prost ii place sa claxoneze. PS: Uita-te pe orice site gen ebay… ai 10000 de review-uri pozitive si 1 negativ… deja e sceptica lumea 😀
@Goldy poți face 10000 de lucruri pozitive și unul negativ fii sigur că lumea te va ține minte pentru amărâtul ăla de lucru negativ.
E valabil și la flotări ? … una dacă ratezi, mă gândesc că se vede negativismul pe față 😎
@HM, Flotabilitatea sau starea de plutire este una din principalele calități nautice ale navei. Reprezintă capacitatea acesteia de a pluti cu o încărcătură dată și la un pescaj determinat de legea echilibrului dintre greutatea navei și aceea a volumului de apă dezlocuit de partea sa imersă (forța arhimedică). Acest echilibru se exprimă prin formula:
G = V • d
Dacă ratezi o flotare rişti să scufunzi nava. Cu căpitan cu tot. :))
@Shoric mie îmi place omul OM și porcul fript cu șoricu’ o țâr’ pârlit 😜 Mere și specializat în omonime.
Pe lumea asta, chiar și publicitatea negativă e pe bani! Mulți după puțina mea știință. Să explic: decât să nu vorbească lumea deloc, mai bine să vorbească de rău. Sigur se vor găsi unii care să sară pârleazul.
La faza cu Mircea te dezamagesc, a fost nul și nu fază.
Nu creezi ceva și despre „popularul” Vasi Rădulescu?
Dintre toate comentariile de azi, m-am focusat😉 pe știrea cu shaormeria…pentru mine e ca și cum s-ar fi intamplat azi(azi am citit prima oară despre, pe blogul lui zoso)…dar comentariile mi-au făcut seara!! Am trimis și unor prieteni de pe aici, nu puteam râde de una singură!…mi-am amintit de un articol citit prin liceu,cred, despre una care a rămas gravidă după ce a spălat in cadă izmenele lu’ bărba-su pline de spermă și apoi s-a spălat și ea in aceeași apă!!! Asta fecundare in vitro…upps…in cadă😎 .mare e grădina domnului🙄..sau nu era asta știrea cu shaormeria??!!