Simplu. Pentru că ceilalți trei antrenori au uitat un principiu de bază al comerțului: publicitatea vinde produsul. Principiu care funcționează din plin în cazul unor produse aproximativ egale din punct de vedere calitativ. Well, în seara asta Smiley pur și simplu a știut să-și vândă cel mai bine concurenta. Da, da, nu vă strâmbați, atunci când îi ceri omului din fața televizorului să scoată bani din buzunar se cheamă că încerci să-i vinzi ceva.

Pe de altă parte, Despot a pierdut tocmai din cauză de mediatizare excesivă. Deși mi-e simpatic omul, până și mie mi se luase să văd în jur numai hashtagul #teamDespot. Well, cam așa se întâmplă cu produsele mediatizate excesiv, lumea se satură să le vadă promovate pe toate gardurile și începe să reacționeze exact invers.

Loredana n-ar fi în stare să vândă nici măcar un pahar cu apă rece unui individ care moare de sete în deșert.

Iar Chirilă și-a făcut-o cu mâna lui când a încercat s-o transforme pe Meriam Jane într-o româncă adoptată, în loc s-o fi lăsat să fie exact ceea ce este: o italiancă de culoare și, din punctul meu de vedere, cea mai mișto concurentă a acestei ediții.

Asta-i tot, folks, când vrei să faci omul să-ți dea bani pe ceva, trebuie să și știi să-i vinzi acel ceva. Smiley a știut. Punct.

mihai_vasilescu_vocea_romaniei

sursa foto