L.E. Hai că mi-a plăcut atitudinea celor de la Telekom, de după articol. Mi-a scris foarte mişto o tipă de la ei, care mă întreba nişte chestii din care se deduce că începe să le pese. Şi asta nu e rău. Dacă mai aveţi nemulţumiri şi sugestii pentru ei, eu zic să băgaţi, poate încep oamenii să le rezolve.
Să știi că aseară mi-au bătut la ușă doi domni foarte simpatici care s-au recomandat ca venind din partea ta. Și cărora, surprinzător, dar le-am deschis ușa. A propos, fac o paranteză, trăim vremuri ciudate, oameni buni. Voi ați observat că aproape nimeni nu mai deschide, când le bate cineva la ușă. Dacă nu dai telefon să anunți că vii, poți să mori pe caldarâm în fața blocului celui mai bun prieten, nu va deschide în veci. Vizorul a devenit o invenție desuetă și inutilă.
Să revenim. Deci, dragă Telekom, să știi că le-am deschis băieților tăi. Dar mi s-a părut un pic nașpa că ai ajuns să încerci să câștigi clienți noi prin cunoscutul procedeu de vânzare al anilor ’80-’90, cunoscut sub numele de „vanzare din ușă în usa”. Te-ai întors în timp și ai reinventat comis voiajorii. Dragă Telekom, până și țiganii care „spoi tingiri” au renunțat la asta. Până și vânzătorii de oale și aspiratoare au găsit alte metode, demne de secolul în care trăim.
Dragă Telekom, să știi că internet cu viteză de 1GB aveam deja în casă, să le spui celor doi domni simpatici că nu vor convinge pe nimeni să înlocuiască ceva, cu altceva exact la fel. Dragă Telekom, să știi că românul este leneș, comod, conservator și reticent la nou. Cu greu îl vei determina să schimbe căblăraia din casă, mai ales când aceasta funcționează bine și el se simte mulțumit.
Dragă Telekom aceasta este una dintre consecințele anilor de zile în care te-ai pișat pe noi. A perioadei în care te numeai Romtelecom și în care te-ai crezut (sau chiar ai fost) despot absolut peste capetele supușilor tăi, care ar fi vrut doar să le meargă și lor telefonul fix. Și care, în schimbul umilinței, al reclamațiilor sau al sesizărilor, primeau de la angajații tăi numai sex oral. La greu.
Da, dragă Telekom, știm că acum ți-ai schimbat numele și te-ai „colorat” într-o nuanța drăguță și exotică, căreia tu-i zici magenta. Dar, dragă Telekom, să știi că românul are o vorba „pe afară-i vopsit gardul și înăuntru-i leopardul”. Iar nouă, dragă Telekom, ne este frică rău ca animalul ăla sălbatic să nu fie încă acolo și să poată să-și bage oricând ghearele în noi. Din nou.
Cam asta am vrut să-ți spun, dragă Telekom.
foto by Flickr
Telekom? Si-au schimbat si numele cu rebranduirea?
@upprann, da ma. Pai nu asta inseamna rebranduire? :)))
@mihai, redenumirea nu e musai decat daca fuzionezi cu alta companie si e in general folosita cand compania pierde credibilitate. Uita-te la Cisco si Meraki. Desi sunt companii cu servicii diferite care au fuzionat au ramas cu numele lor.
@upprann, da, asa-i. Dar n-a fost cazul Romtelecom-ului care abia astepta sa scape de vechiul nume. Acu’ sună nemţeşte, 🙂
si-i tot ai grecilor :)) vor s-o imbuneze pe Angelica?
@upprann, :)))) ar fi fost tare. :))))
Au incercat si alta modalitate de vanzare: publicitatea agresiva. Nu mai suportam nici o reclama de-a lor. Ajunsesem sa le urasc de la supra-saturare. Acum au trecut la pasul doi, trimit oamenii din usa in usa. Sunt curioasa ce mai urmeaza.
@Cruella, si eu sunt curios. Poate ceva cu porumbei calatori. Vedem.
@mihai, sau sa trimita mafia tiganeasca sa te bata la usa pana semnezi contractul. 😛
@upprann, corect, asta ar fi next level. 😀
Renunta la tv. Si n-o sa te mai agseze nimeni si nimic. Iti iei din online informatia de care ai nevoie si gata.
Pentru moment nu am cum, dar promit sa fac asta imediat ce voi putea.
Ba chiar sa iti fi vandut ceva fara sa stii (asigurari sau abonamente si pachete cadou ce veneau cu abonamente) Trist. Au mai dres site-ul online http://bit.ly/telekom-romania dar tot tristi. Au oferte bune la portare (sau ma rog aveau cand m-am portat la ei) apoi uita de tine si tu ramai agatat cu un abonament la dublul celui din piata.
Boss, au venit si la mine. Le-am dat viteza asa cum zici si matale. Nu aveau nimic in plus fata de erdees. Ma tot ameteau ca-mi intra cu fibra optica pana in casa. Lasa-ma frate cu fibra ta. Da-mi acelasi lucru la juma de pret daca vrei sa fac vreo miscare. Daca nu, pa, pa.
@zorro, diferenta de bani intre ce am acum, de la acelasi provider pe care il ai si tu, era de 8 lei. Pretul Telekom era mai bun. Zau ca nu am chef de tot ce urmeaza pentru aia opt lei in minus, pe luna. Daaaaar, sa fi fost cum zici matale, la jumatate de pret, cred ca m-as fi miscat.
:))))))))
eu stau la vreo 25 km de capitala si am avut o defectiune la net- din octombrie pana in ianuarie nu ne-am potrivit programele sa vina sa vada ce are
imi iau altul de la vdf- si ii sun ca reziliez( expira luna asta contractul) si ghici ce – ma suna o idioata sa-mi zica ca aia cu internetu mobil nu vor veni sa mi-l repare- cand am inrebat-o daca au venit ei s-a blocat
@Gabriela, stai sa le luam pe rand, ca n-am prea inteles. Deci esti abonata Telekom? Defectiunea la net a aparut in octombrie si pana in ziua de azi nu au reusit sa vina? Tare! :))))
da la ei eram abonata- au ajuns in ianuarie cand am stat eu acasa cu copiii ca aveau varicela- ca in rest aveau program de lauze pana la 16- cand eu plec de la birou la 17- nu prea imi dadea ecuatia- de luni pana vineri program de la 10-16 – asta e pe zona mea programul de interventii
@Gabriela, ma unge pe inima ce aud. Aveam mustrari de constiinta ca m-am luat degeaba de ei. :))))) Nu ma injura, stiu ca pe tine nu te unge pe inima, pe timpul si banii tai. 🙂
n-am de ce sa te injur ma bucur doar ca am reusit sa scap de ei – ca sunt si magari- initial contract facut pe 2 ani in iulie 2012 va expira tocmai acum pe 13 februarie- cum? la fiecare telefon de la ei cu hai sa adaugam inca 1-2 posturi tv fara nici o implicatie nici financiara nici contractuala ( decat ca se lungea contractul dar asta nu o mai pomeneau)
ma bucur doar ca voi scapa de ei – dar am obligatia sa le duc eu routerul in magazin dupa reziliere – pe bune? da ce l-am luat eu din magazin?- sa vina dupa el cand o sa fiu eu acasa
@Gabriela, sa te duci tu sa-l duci? Buna asta. „Veniti dupa el daca va mai trebuie, dar repede, ca o sa-l scot in drum. Ocupa loc mult”. 🙂
PISD@ MASII DE LIMBA ROMANA SI PUNCTUATIE SI TOT !!!
Boss, ai uitat sa precizezi ca netul de pe mobil(in reteaua Telekom) merge ca melcul. Dar presupun ca esti in reteaua vodafone sau orange.
Si cu ajutorul vanzarii din usa in usa, m-au convins cei de la UPC sa inchei un contract cu ei.
@Ashu, habar nu am cum le merge netul pe mobil. N-am vazut la nimeni. :))))
Stai asa sa inteleg cum e cu UPC-ul. Te-au convins sa renunti la altii, care aveau o oferta cam pe aceleasi caracterisitici, si ai semnat cu ei?
Nu nu nu, nu aceleasi caracteristici. Inainte sa inchei un contract cu UPC-ul eram la Telekom. Si de la 6 Mbps prin wifi, am ajuns la 50 Mbps. Bineinteles, ca daca le-ai fi spus celor de la Telekom ca am 6Mbps, ar fi gasit ei o scuza cum ca PC-ul e de vina si blablabla.
@Ashu, aaa, pai bine ma, deci au venit unii si ti-au facut o super-oferta fata de ce aveai tu. Oricine o lua. 🙂 Dar sa fi venit si sa-ti fi oferit exact acelasi lucru, la fix acelasi pret, ce faceai?
„Am deja asta la acelasi pret. Nu multumesc!”
@Ashu, iegzact. 😉
In ziua in care am renuntat la telefonul fix mi-am jurat sa nu mai am de-a face niciodata cu ei. M-am tinut de cuvant.
Din punctul meu de vedere cazul Romtelecom este identic cu cel al Nokia. Lider de piata absolut pe care il doare in cur de tendintele pietei. Aroganti si incapabili sa priceapa ce li se intampla. Acum dau din colt in colt si se milogesc pentru cate un client nou. De Nokia imi pare rau, dar de astia de la noi, nu.
@dr. dre, si mie imi pare rau de Nokia. Am fost fan. Nu foloseam decat telefoane de la ei. Mai am si acum cateva prin casa. 🙁
VAND NOKIA LUMIA 920 ! LICITATIA INCEPE DE LA 300 RON SI 10 BERI…
@FKT, succes! Pretul e bun, avand in vedere ca berea este Timosoreana, daca tin eu bine minte. 🙂
Am pățit si eu una cu astia de la Telekom, ca am telefonul si netul de la ei, si ma suna o duduie intr-o zi , ca daca vreau sa trec la ab de 6 mega la net si ma mai costa habar n-am cat in plus, i-am retezat-o, si dupa o luna ma suna alta ca sa fiu acasa ca imi aduce alt modem si ca imi mai baga 6 mega (aia care voiau sa mi-i bage pe gat cu bani) in plus fara costuri suplimentare + wi fi pe modem. Si zic frate, cum o incearca astia . Dubios rau. Pana acum nu am avut probleme la net , imi merge ok zic eu mai ales pe wi fi. Lu’ maica-mea i-au dat netu’ gratis ca are ab la ei de 30 de ani :)))
@andrea lavinia, ma, poate 6 giga. Ce e aia 6 mega?
Le-a ajuns cutitul la os si sunt agresivi. Dar numai acolo unde vor ei. Unde nu, uita-te ce povestea @Gabriela, te rogi cu lunile de ei.
Dragul de Telekom m-a ţinut de joi dimineaţă până ieri la prânz fără internet (în condiţiile în care lucrez de acasă şi depind de internet). După nenumărate telefoane, reclamaţii, sesizări la OPC, urări către Telekom şi persoanele decedate dinspre partea mamei dumnealor, binevoiesc să înlocuiască ieri nu ştiu ce port (pe care nu îl aveau pe stoc!!). Timp în care eu am pierdut un proiect şi am fost foarte aproape să pierd şi clientul )care era nou).
Vorbesc cu ei despre recalcularea facturii….”sigur că da, vom scădea din contravaloarea abonamentului perioada care a depăşit 72 de ore de nefuncţionare”.
Că ce mama dracu’, atât am piedut şi eu: 5 lei plus TVA!
De pe 16 trec la Digi. Sper să nu fie o greşeală şi mai mare 🙂
@Georgiana Vasilescu, eu sunt cu netul si catv-ul la digi. Pana acum nu am nimic sa le reprosez. Cand o sa fie cazul, dau si in ei fara menajamente. :))))
Tethering cu telefonu’ ca backup. Asta daca nu tii cine stie ce video conferinte. Da’-i ok pentru ym, email si ceva transfer de fisiere.
Nu e! Mie mi-au „cazut” o data serviciile de telefonie fixa si de date de la RDS, si anume pe 26 decembrie 2014. Sun la dispeceratul lor si, cu exceptia timpului de asteptare de dinaintea convorbirii cu un om si nu cu un robot, n-am ce le reprosa: au venit bietii tehnicieni de serviciu in vreo ora- o ora juma`(scuzabil zic eu fiindca stau in cartier de case, pe deal) si mi-au rezolvat problema schimband conectorul de la fibra optica, lucru nici usor nici ieftin! Si la Brasov RDS-ul are ceva clientela! Asadar, spor si-ncredere. P.S. Sa nu mai pomenim de tarife!
Mama a avut contract cu Romtelecomul pana ce am ajuns acasa si i.am bagat derect la mamica lor la caldura, dat fiind ca noi suntem tot plecati singura modalitate sa mau vb era pe net,skype minuni ( mama da bine rau pe skype), dar nu reuseam nicicum ca la ea nu mergea netu, si o tot ameteau, ca vin maine,ca nu e bun PC, ca e laie ca e balaie, cand am ajuns acasa prima miscare a fost sa schimbam operatoru si gata,dupa vreo sapt suna o tanti, ca oferta, alte chestii dar nu am mai muscat momeala…sa se duca in padure, ca ai mei au stat fara net trei luni, avem acum alt opertor netu merge minune si….O VAD PE MAMA IN TIMP REEEAAALLLL 😀
@radu, stai asa, cu alt operator pc-ul n-a mai avut probleme? Ntzzzz, ce chestie. 🙂 🙂 🙂
Am ramas si eu fara cuvinte,dar dupa aceea am avut o revelatie,cred ca PC-ul avea personalitate si refuza indracit sa mearga cu net Romtelecom,poatede la faptul ca incepea cu „rom”, al dracu calculator rasist….
@radu, sa stii ca asta era. Poate acum ca au scapat de „rom-ul” din fata ar fi mers. :)))))
Posibil,dar nu am curaj sa mai incerc….ca asta e un PC destept si e posibil sa recunoasca mirosul
@radu, da, da. :)))))
HA,HA etc. Mi-ai infrumusetat ziua. Credeam ca numai eu ii urasc din rarunchi pe nemernicii de la actualul telekom fost cosmote. Intentionat cu litere mici. Acum ceva timp am postat, nu mai stiu cu ce ocazie, tot pe blogul tau, patania mea cu jegosii de la…astia. Ptr. aducere aminte, pe scurt. Baietii ma tepuie cu ceva timp in urma sa accept, la o valoare mai mare, trafic mai bun si minute mai multe. Pe o perioada de patru luni. Prima intrebare pe care am pus-o : „dupa aceea pot reveni?” Da mi-a spus tepuitorul de la telefon. Am facut-o si dupa 4 luni, cand sa revin, o voce suava imi comunica ca vechiul meu plan tarifar s-a desfiintat. Cu alte cuvinte, ”plateste fraiere care esti fraier”. Bineinteles imediat am depus plangere, smecherii mi-au dat chiar si nr. de inregistrare si…dupa 120 (una suta doua zeci) de zile imi trimit mesaj sa-i caut pe 1234 serviciul…clienti fraieriti. Sau asa ceva. Bai copii daca a-ti sti ce raspuns mi-a dat un gangav de operator…muriti incet. Eu de atunci nu-mi revin. Cica cel care mi-a facut propunerea (teparul de serviciu) a omis sa-mi spuna ca nu mai pot reveni la vechiul plan tarifar dupa cele 4 luni. Cu toate ca-i sunasem, culmea din greseala mai devreme de termen, cu cateva zile si mi-au spus sa am rabdare sa apara si cea de a 4-a factura si abia apoi sa renunt. Deci cu alte cuvinte boul a uitat sa specifice, dar cu toate astea ramaneti dvs. (d-le fraier) la valoarea facturii de acum. Uite asa, am contract semnat pe 12,40 euro iar acasa primesc facturi de 15 euro. Sa vad ce fac cei de la OPC si daca nu, ii dau dracului si nu le mai platesc nimic. UF! Ma racorii!
@valny, hai sa sigur vad si ei acum ce le-ai transmis. 😉
Si inca n-am spus tot ce am pe suflet.
@valny, si ce te opreste? 😉
Mi-e şi milă de bieţii ăia doi, care vin acum din uşă în uşă, să spele rahatul întins peste tot de colegii lor de la birou, ce se cred mari strategi şi fini cunoscători de business. Pe de altă parte, undeva îi şi înţeleg. Conform statisticilor, sunt în continuare unii cărora le place mirosul, sau pur şi simplu s-au obişnuit cu el. Mai ales că acum arată altfel şi se scrie şi nemţeşte, cu „k”. Rămâne acum doar să-i găsească. Ding-dong! A venit kktul! E cineva acasă?
@krantzro, uneori ma faci sa rad cu lacrimi. :)))))
Ce să fac? Nimeni nu-i perfect…
@krantzro, 😉
@mihai, după L.E. Stai liniştit şi nu te excita prea tare. Nu le pasă deloc, sau cel puţin le pasă exact la fel ca până acum. Îţi vor doar banii. Faptul că raţionezi mai mult decât media, îi fac pe ei să acţioneze conform procedurilor interne şi te-au transferat la un alt departament. Cel de PR. Unde, în loc de vocea unui robot care te pune să apeşi pe fel de fel de taste ca un handi-panda, ai parte de un android având vorbe cu inflexiuni, nume, adresă de email şi un număr ceva mai mare de opţiuni de discurs, din care trebuie să aleagă una şi să ţi-o livreze pe post de soluţie STAS.
Vă mai putem fi de folos cu ceva? Vă mulţumim că ne-aţi apelat şi vă asigurăm că părerea dvs e foarte importantă pentru noi! Tocmai s-au redus costurile cu hârtia igienică…
@krantzro, zici tu ca n-ar fi un pas inainte? Tocmai ca sa-si mai spele din imaginea sifonata.
@mihai, sigur că da! Au dat afară tot personalul vechi, ce stuchea coji de seminţe si a adus alţii proaspeţi, de la o pepinieră din Jărmania. Care întreabă, mai pe ocolite: Apropo, sunteţi blond natural sau vopsit? 🙂
@krantzro, :))))))))) cand eu zic ca nu esti sanatos. :)))))
Dacă îţi cer ăia de la Telekom adresa mea, să nu le-o dai! Lasă-i să mă caute! Din uşă în uşă…
@krantzro, cate doi, te gasesc repede. 🙂
Eu, practic,m-am nascut cu telefon in casa. Am rămas fidel acestei Întreprinderi, Telefoane. În prezent am de la ei tot pachetul și anume, tel. fix, net, tv. Cu toate că locuiesc în afara Bucurestiului nu am avut mari probleme cu aceată firma, oricare ar foi fost actionariatul, dar de cînd au venit nemții astia parca scîrțîie ceva! De exemplu My account e îmbîcsit, greoi, nu ține minte parolele! Ce e bine la mine este ca reteaua de fibra optica e relativ noua, vreo 12 ani. Acum ce să zic, sigur prin alte părți or fi si necazuri! Peobabil, daca nu chiar sigur, infrastructura e la pămînt si nu s-au bagat bani in RK-uri si modernizări.
@gheo, hai ca si tu m-ai facut sa rad. M-a pufnit rasul la aia cu „fibra optica relativ noua”. 🙂
de ce? nu-mi dau seama cu ce am greșit!!! Rețeaua de fibră optică nu se deteriorează în timp? Mai ales că este aeriană!
@gheo, ba da, ma. Mi-a placut ironia ta. De-aia am ras. 🙂
@gheo, conform standardelor mai noi, din câte ştiu, infrastructura trebuie să fie chiar „în pământ”. Cel puţin la oraşe…
Apropo de infrastructura. Acum cateva luni, cam pe cand se facea marea alipire cosmote Romtelecom, in apropierea orasului meu, intr-o comuna, se urca aia de la telefonia mobila pe releu si dau jos toate antenele cosmote. Rezultatul: in ciuda tuturor plangerilor, au stat ruralii vreo doua luni fara pic de semnal. Trebuiau sa urce un deal ca sa prinda ceva. O minune de societate de telefonie mobila. Se pipi pe clienti cu clabuci. Cine stie ce smecher avea de recuperat bani de la ei si aia l-au platit in instalatii. :))))
Ding-dong…….diiing-doooong,. Deaaa , stai ca eram pe veceu…Ce e? Buna ziua,…. Suntem de la Intreprinderea de telefoane RomTelefon care stitz’ ca acu sa numeste telekom. Acelasi rahat , ba chiar unu mai dihai, da suna mai bine.
-Asa si? Atz’ venit sa vindetz’ cratitz’? Sau vreun set de cutite?
– Nu duamna , va facem abonament. Va imbarligam sa cumparatz’ alt rahat decat rahatu de il avetz’ in casa. Nu ne-am holbat la intrare sa vedem de avetz ‘ cablu de net. Ca nu ne intereseaza. Noi muncim, nu gandim. Si intram ca vaca in porumb. Nu intrebam daca ne putetz’ acorda niste timp din timpu dvs, si nu va intrebam intai daca va intereseaza.
-Da ce vretz’ sa cumpar?
-Internet, telefoane, …d-astea. Ca ne gandim ca vaaaaai, bine ca veniram noi la usa, …ia uite ce mare serviciu va facem.
– Ma baietz’ in primu rand nu cumpar, cel putin nu pe moment , ca am jucat totz’ banii la pacanele. Asa ca pana luna viitoare, caput. ..Mamaliga. Da io am telefon.Di ce sa mai cumpar unu?
-Pai la noi e mai ieftin.
_Vaaaai , si veniratz’ voi pan’ la usa me, sa imi spunetz’ asta! Ce dragutssss. Da nu cumpar ma baietz’…Da daca ma hotarasc, viu eo si va caut . Statz’ calmi..
-Mda… bine duamna. Buna ziua.
@meshteruyoda, frate nu esti sanatos. Am ras cu lacrimi.
Pai, in primul rand, trebuie sa stiti ca Telekom in sine, fizic vorbind, e mic: au externalizat tot ce puteau externaliza. Cred ca si cei de pe la usi si cei de pe la call-center-uri nu mai prea sunt de-ai lor, telekom-isti. Cati mai sunt sunt (nu stiu de ce fiindca presupunem ca acum conducerea e una venita din capitalism!) asezati intr-un sistem aproape identic cu cele vechi, piramidal insa cu varfu-n jos! Talpa sistemului, lucratorii, sunt putini in comparatie cu manuitorii de hartii, care asezati in birourile lor moderne sunt rupti de realitatea cruda de dincolo de geamurile incadrate in otelul cladirilor lor moderne.
In al doilea rand, dar legat ca idee de primul rand, nu stiu pe cine mai au la serviciul „sondarea pietei concurente” (nu stiu daca exista asa ceva, dar cred ca daca nu exista ar trebui inventat) fiindca ar trebui sa priveasca-n jur sa vada ca operatorii mai tineri vin din urma cu pasi repezi si grei si mai sunt si incaltati cu bocanci care parca-s special facuti sa sfarme concurenta. Si 90 procente din sistemele actuale de transmisie a informatiei nu mai trebuie legat de un cablu (desi de cele mai multe ori e mai sigur asa).
Toate bune!
P.S. 1: Am plecat de la ei de aproape 3 ani! 🙂
P.S. 2: Si pe mine m-au rugat sa ies mai la vedere in oras (ca stau pe un deal cu stradute destul de intortochiate! 🙂 ) sa le dau receiver-ul de Dolce. Antena si suportul le-am dat la fier vechi!!!
@Victor, deci in tot gigantul ala sunt doi-trei oameni care muncesc. :))))
Draga Mihai Vasilescu,
Intamplator se face ca lucrez in Telekom.
Spune-mi te rog si mie de ce pe acest minunat blog scriu doar oameni care nu sunt capabili sa scrie corect?
De ce oare ” erdesul” :)) cum scria un admirator de al tau mai devreme e asa de bun?
Draga Mihai cu ” M ” mare daca ai incerca sa intelegi beneficiile pachetelor Telekom probabil ti-ai mai schimba parerea.
Si tot draga Mihai metoda noastra de a contacta clinetii nu este una asa de invechita deoarece atat Telekom cat si
„Erdesul” cat si UPC fac acelasi lucru.
Draga Mihai ti-ai facut cumva abonament cu ajutorul unui agent de la ” erdes” care ti-a venit la usa la 4 € cu min nelimitate????
Draga Mihai ma bucur ca ai ceva cu Telekom-ul pentru ca tu sigur nu vei avea vreodata nimic de la Telekom…
E pur si simplu o parere persoanala si ca idee eu sunt si un client Telekom extraordinar de multumit si platesc mai mult decat as fi platit la :)) ” erdes”
O seara minunata tie si blog-ului tau!
Draga Edgar, nimic nu este intamplator pe lumea aceasta, cu atat mai putin faptul ca lucrezi in Telekom.
Draga Edgar, fiecare om scrie cum se pricepe, dar o opinie au dreptul sa aiba toti. Mai ales că voi (ma scuzi ca te identific cu Telekom-ul, unde, intamplator, lucrezi) luati bani si de la cei care nu scriu corect. Nu?
Draga Edgar, hai sa-ti spun un secret. Eu deja am un produs de la Telekom. Vezi, nu te-ai fi asteptat la asta. Desi, daca ai fi avut un strop de curiozitate/inteligenta ai fi dat un search pe blog, dupa „Romtelecom” ca sa vezi ce si cum. Mai ales ca urma sa dai din gura. Nu crezi?
Draga Edgar, esti pur si simplu tantalau daca te apuci sa jignesti cititorii unui blog şi sa-l ironizezi pe cel care care-l detine, doar asa ca sa iei apararea companiei unde zici ca activezi. Mai ales dupa ce ai citit un „later edit” prin care specificam ca am fost contactat pe cale oficiala de catre Telekom. Esti constient de faptul ca eu am in fata ochilor acum adresa ta de email si ip-ul? Cum ar fi sa le pun pe blog cu titlul „amenintari de la un angajat Telekom”? Nu crezi ca ai cam zbura de acolo?
Draga Edgar, sunt bine dispus in seara asta, asa ca hai sa-ti mai spun un secret: niciodata nu scoti in evidenta avantajele companiei unde lucrezi, ponegrind concurenta. Sa tii minte asta, daca vrei sa fii credibil.
Draga Edgar, te-am pupat. Stai linistit ca nu ma apuc sa-ti public datele. Sunt constient de faptul ca Telekomul ar fi mai ingrijorat de imaginea lui in online decat de un angajat cu prea mult zel. In plus, mie nu ar avea ce sa-mi faca. Tu ai ramane singurul cal de bataie. Si mi-ar parea rau sa-ti pierzi preaminunatul job.
Draga Edgar, cu placere!
@Mihai Vasilescu dar pe mine ma lasi sa-i zic vreo doua d-lui edgar?
@valny, be my guest!
In opinia mea intotdeauna vor fi avantaje si dezavantaje la oricare dintre cei 3 mari jucatori din aceasta piata.
Nu am aruncat cu noroi in concurenta si nici nu am sa fac asta vreodata.
Pana una alta oamenii astia pe care cineva de mai sus ii numeste” Kakati” cei care bat din usa in usa sunt niste oameni de vanzari care isi fac treaba.Faptul ca am lasat adresa de e-mail inseamna ca nu ma ascund dupa deget si imi asum ce spun 😉 mai mult decat atat nu postez cu identitate falsa.
Mai mult decat atat am facut si eu vanzari door to door si am intalnit foarte multi oameni dispusi sa isi mute serviciile la Telekom.
In alta ordine de idei fiecare e liber sa aleaga ce isi doreste si sa plateasca unde isi doreste.
Ca incheiere iti multumesc pentru faptul ca ma crezi un om putin inteligent si vreau sa iti spun ca am fost onorat sa pot posta pe acest blog.
Apropo exista si alte blog-uri unde exista clienti foarte multumiti… Poate va veti muta acolo ;).
O zi faina!
@Edgar, vezi ca se poate? Daca ai fi comentat asa de la inceput, ti-as fi raspuns si eu in acelasi mod. Dragul meu, nu te mai victimiza! Tu ai inceput cu apropourile. In rest, numai de bine.
Draga d-le Edgar (cu e mare) intamplator sunt unul dintre pacalitii de catre firma la care cu mandrie lucrati. Si sincer va spun ca numai faptul ca nu am convingerea ca dvs. ati fost cel care m-a inselat la modul cel mai parsiv cu putinta, prin telefon, (adica prin mijloace moderne) ma face sa ma abtin de la expresii si trimiteri spre rudele apropiate si sa va umplu frigiderul cu carne. Din respect ptr. cel ce gazduieste acest blog va spun doar atata. Mai usor cu criticile fata de altii cat timp lucrati la acest operator de telefonie de kkat. Va multumesc ptr. intelegere.
Dragule de Edgar
O prima si importanta impresie proasta o faci cand amintesti „nevinovat” de bla-bla 4 euro. Aceiasi „tampenie” o spun si cei ce vin la usa. Ca sunt erdeesh upeceu sau telekom. Tin sa iti amintesc ca atunci cand tu ai sunat la usa sa imi bati capu’ cu nu stiu ce oferta , sperand ca o sa multumesc lui alah. mesia , budha si care o mai fi , ca mi te-a scos in cale , eu tocmai imi numaram banii cu magnetu sa vad daca am de-o fasole maine. Dar…fireste…. tu nu ai venit sa ma intrebi daca am si bani de paine la fasolea de maine. Tu ai venit sa imi explici de pe o pozitie in care tu esti cel inteligent, luminat, destept iar eu sunt prostu care va plati ….ce va plati? dracu stie. „Crede si nu cerceta”…asa spune si popa.
Sa vedem care ar fi procedura oarecum corecta. Intai intreaba-ma „Ce mai faci?” . Asta te va aduce un pic mai aproape de mine, sufleteste. Apoi spune-mi „Va salut. As vrea sa discutam despre ceva. Dar daca va ocup timpul va rog spuneti-mi cand pot sa vin , si voi veni” . Asta te va asigura ca data viitoare sunt mari sanse sa nu te refuz.. Intreaba-ma daca am deja internet si telefon. Evita sa ma intrebi cat platesc. Stiu ca apoi o sa imi zici ca cei la care sunt acum sunt niste bulangii. Prin urmare , firma ta sunt cei care vor salva omenirea. … Dupa ce consideri ca putem vorbi omeneste , si ma consideri om, si nu un fraier coclit, bun de jumulit , ca sa iti faci tu comisionu’ s-ar putea sa inchei si un abonament.
Desi sincer NU AS FACE-O IN RUPTU CAPULUI. de ce? Pai ar trebui sa ma incred in ce spui tu.. Si tu cine esti? Nicidecum agent telekom. Ci unu cu o legitimatie , care nu stiu daca e falsa, care vrea sa ma imbarlige sa semnez ceva. Poate daca ai lasa o copie de contract sa citesc si eu….poate daca mi-ai lasa 3 zile sa cantaresc decizia, poate daca mi-ai lasa si o carte de vizita…..
Poate daca nu ai mai face reclama „subtila” pe forumuri…..stiu si eu….
Si cel mai important. Poate daca te-ai gandi ca la usa oamenilor, unii din ei fara prea multa carte , suna ..diversi… ca strange nustiu ce fonduri, ca vrea sa cante o slujba , ca are de recuperat nu stiu ce , ba e vecinu care vrea niste sare, …si tot asa. Iar tu vii si te astepti, de fapt ai pretentia sa arunci niste foi sub nas, si la nici 10 minute (ca doar timpul tau e important…al meu nu e ) sa arunci si un pix : „Semnati aici…va rog”……… Mda…..asteapta tu.mult si bine” .
@meshteruyoda, fara cuvinte!
Deci…(da, incep propozitia cu deci)…deci deci….m-au lasat rece pana acum si articolul si comentariile. Asta pana am dat de replica domnului Edgar. Care ma cam irita. De fapt pe cine mint, ma irita de-a binelea.! Articolul e banal si comentariile de pana acum sunt la fel de banale. De ce? Pentru ca sunt fost client Romtelecom, si am trecut prin atatea, incat povestile de pana acum sunt pistol cu apa. Pe langa ca pe vremea RTC am invatat geografia mondiala din propria-mi factura (am aflat din desfasurator de tari sau comune din Romania ale caror existanta nu stiam nici de la scoala), pe langa ca primeam facturi imense si cand eram plecati in concediu toti (si am dovedit asta cu acte iar ei au ridicat din umeri), pe langa ca efectiv peste noapte s-a furat (da, pur si simplu) cu totul numarul de telefon (habar nu am cum este tehnic posibil asta), pe langa vesnicele raspunsuri la misto, pe langa ca taica-miu a lucrat intr-o centrala analogica veche RTC si stiu multe din dedesubturile afacerii(nu are sens sa vin aici cu povesti din spatele cortinei canu mai dezgropam mortii), pe langa ca in urma cu vreo 14 ani (deci nu de mult) am cumparat un alt apartament pe aceeasi scara unde deja aveam inca tel fix de la RTC si mi s-a raspuns nonsalant ca imi vor monta post telefonic in apartamentul nou cand or sa aiba retea in blocul nostru, ca momentan nu au, si inca cateva experiente cu care nu va voi rispi timpul, chiar si dupa preluarea lor am avut parte de experiente la fel de neplacute. Aveam probleme cu o conexiune de net de la UPC. Au venit baietii, au schimbat modemul (pe vremea aia) de cateva ori, au schimbat cabluri, si echipamente de pe bloc plus tot ce se mai putea schimba si tot mi se reseta modemul la fiecare 30 secunde. Au ajuns la concluzia ca e de vina computerul meu (nu am idee cum un computer ii pate reseta modemul). Neavand solutie, am cerut net de la Telekom. Nu am primit raspuns si dupa doua saptamani am revenit. M-au asigurat ca cererea este in lucru si se fac verificari daca la mine in bloc au retea (si dupa niste ani buni tot nu aveau habar pe unde le sunt propriile cabluri – apropos, locuiesc intr-un bloc din centrul orasului, nu periferie, nu pe camp sau pe dealuri). Am semnat cu RDS (sau erdees cum zicea cineva) care culmea mergea impecabil pe acelasi computer pe care UPC nu mai mergea, in fine, de niste ani buni RDS presteaza bine si la preturi mici. Ei, dragi prieteni, la 8 luni dupa ce mi-am pus net de la RDS, tin si acum minte, ca deja era iarna afara, primesc un telefon de la o duduita toata numa’ zambet care ma anunta ca are o veste extraordinara, ca au facut verificari si la mine in bloc exista retea RTC. Ca vor trimite pe nu stiu ce echipa daca semnez nu stiu ce si accept o superoferta de sezon. Initial am fost nedumerit. Nu stiam despre ce era vorba. Si uitasem ca cerusem net de la ei, trecusera 8 luni frate. Ma rog, I-am zis doamnei ca daca in loc sa faca verificari m-ar fi intrebat pe mine, le ziceam eu de acu 8 luni ca la mine pe scara exista deja vecini cu net de la ei. Mai apoi am mai avut interactiuni cu ei pe la prietena mea pe acasa, unde din nefericire avea net de la Telekom si mai apareau probleme. Mereu discutiile cu ei la suport erau ori halucinante ori de-a dreptul tampite. Am facut aceasta maaaare paranteza pentru a va arata ca TKM este doar RTC cu sigla noua dar cam acelasi personal si politica interna.
Deci domnule Edgar, ca sunteti client la TKM ok, ca nu aveti probleme e ok, felicitari! Nu toti sunt la fel de norocosi.Pot intelege asta. Ca poate unii care au comentat anterior au fost acizi, au facut-o cred in urma unor experiente ‘impreuna’ si nu gratuit, si asta pot intelege. Ceea ce ma surprinde este ca si personal afisati aceeasi abordare aroganta si superioara ca si firma unde lucrati. Observ ca este deja cultura organizationala. Chiar ma irita abordarea dvs gen voi sunteti niste prosti analfabeti si de asta nu ati ales TKM. Nu, nu am ales TKM pentru ca va sabotati singuri cu perosnalul vostru de toata jena angajat pe pile (in marea lor majoritate), pentru ca va sabotati singuri cu o politica si o abordare nepotrivite pietei actuale. Ramaneti voi aroganti si obraznici cum ati fost mereu ca o sa va ajute foarte mult!
Referitor la agentii de vanzari care umbla din usa in usa, eu ii consider bineveniti. Si UPC si RDS fac asta si chiar foarte agresiv. E o metoda de vanzare si asta si mie mi se pare ok. Nu ma deranjeaza sa mai fiu vizitat fie chiar de voi, fie de altii. Ceea ce ma deranjeaza este vesnica voastra aroganta si obraznicie, specifica TKM. Apropos, persoana care a scris ‘erdees’ sunt sigurca o facea in gluma, si stia foarte bine cunm se scrie correct numele acelui furnizor. Nu toti cei ce aleg alt furnizor sunt analfabeti si prosti, asa cum subtil si ironic ne sugerati. Ca unii din cei ce au mai comentat anterior ar putea samai imbunatateasca ortografia e correct. Si telekom cat si angajatii sai ar putea sa mai imbunatateasca bunul simt. In cazul TKM e foarte mult de lucru.
Sa va fie rusine pentru raspunsul obraznic si arrogant! Oare departamentul de comunicare de la voi din companie nu are nimic de zis cand angajatii isi exprima parerea pe net? Stiu ca exista purtatori de cuvant si departamente specializate care sunt autorizate sa comunice in numele companiei.
(Mihaivasilescu – blogul tau are un system autocorrect care ma scoate din minti, trebuie sa recorectez tot ce scriu pentru ca el pune in engleza cuvintele asemanatoare ori imi desparte aiurea cuvintele)
Boss, nu știu despre ce sistem de autocorrect vorbești. Eu nu m-am lovit de așa ceva. Vezi să nu fie ceva de la tine.
Faptul ca in doua luni de zile nu sunteti in stare sa reparati o linie telefonica fixa e unul din ” beneficiile pachetelor Telekom”? Milogeala si umilinta la telefon o data pe saptamana pt remedierea problemei tot un „beneficiu” e, nu? Dar cearta la telefon cu o tanti mahalagioaica care urla la tine ca nu ai platit factura, desi i-ai explicat foarte clar ca nu vrei sa platesti nici macar un ban pt ca nu ai beneficiat de serviciul facturat? Tot un beneficiu e si asta presupun. E chiar asa complicat sa schimbati sau sa innodati un rahat de cablu de telefon? Sa va bagati brand-ul german in cur, ma! Sper sa dati faliment cat mai repede.
Foarte frumos articolul. Ca sa expun si parerea unui fost colaborator Telekom, sau Romtelecom: the same shit sau aceeasi Marie cu alta palarie. Nimic nu s-a schimbat, conducerea a ramas aceeasi, iar produsele si deciziile le iau aceeasi oameni. Ca sa nu mai zic sa va feriti cat puteti, sau sa va invatati parintii si bunicii sa le inchida usa acelor baieti/fete care vin si se prezinta din partea Telekom, deoarece va puteti trezi cu contracte si pe numele celor dragi care au trecut in nefiinta. Oamenii acestia din D2D, puncte de lucru sau call-center vand folosind orice mijloace doar ca sa isi poata obtine comisionul lunar. Stiti cum vine asta? Cantitate si nu calitate.
Si ca sa nu uitam de altii cum ar fi RDS-ul, aceeasi mancare de peste (despre UPC sau Orange, nu cunosc detalii, nu am prea avut de-a face cu ei).
@Maria, merci pentru opinia din interior. Pare mai aproape de realitate decat cea a lui @Edgar.
Mihai, jos palaria!
In atentia d-lui Edgar:
Ca fost client RomMelefon aka Telekom, si fost posesor de abonament de 6 mega upgaradat la 6 mega, pot sa spun doar atat: Telekom FO (a se citi fuck off)…Oferta ta de multi bani este deja disponibila la mine in casa pe mai putini bani… Asta incluzand si teveu….. Iar daca vrei sa-mi dai si teveu pe langa interneu, iti propun o singura conditie: garanteaza-mi doua lucruri: 1. ca nu se vor schimba posturile din grila pe durata abonamentului si 2. Imi pot alege singur grila in functie de propriile preferinte…
@TeleExcomunicatu’, nuş’ de ce dar am o banuiala ca esti la cei pe care hulea @Edgar, adica erdees. :))))
Hai ca am citit abia azi, sorry! Nenea Telekom a venit doar cu rebranduirea si, alaturi de UPC, RCS-RDS si ceilalti umbla sa-si mute clientii, cum bine ai zis. In comuna Cascioarele cumnatul meu incearca de ani buni sa-si puna internet de la ei si aude aceeasi placa „n-avem perechi’. Solutia ar fi sa mai instaleze tele-cum-se-mai-numeste-acum vreo 400 de metri de cablu, dar cica nu e in plan…Le-am propus sa platim noi cablul ala si sa-l scada din abonament. Cica nu se poate. Un alt exemplu de profesionalism si aplecare catre clienti- la serviciu ne-au schimbat modemul luna trecuta si am inceput sa avem intreruperi la internet. Dupa 3 sesizari telefonice – in timpul carora tot felul de priceputi ne explicau ca au calculatoarele noastre probleme – a venit la fata locului o echipa care a constatat ca modemul nou se defectase! L-au schimbat fara multa vorba.
@Gusi, nu stiu de ce lumea se cam plange pe aici de serviciile lor. Eu intelesesem de la @Edgar ca nu prea ar fi motive reale. Cred ca toti sunt rau-intentionati, de-asta. 😉
Strategia marilor companii de telecom nu este aceea de a se extinde in localitatile mici, ei doresc sa isi pastreze portofoliul deja existent, dar doresc sa-si extinda portofoliul de clienti in marile orase. Totusi, urmand aceasta strategie, este posibil sa-si piarda foarte multi clienti deja existenti in aceste mici localitati.
am un abonament la fostul Cosmote actualul telekom care expira in 2 saptamani. Sunt sunat de un operator in urma cu o saptamana sa imi prezinte o noua super oferta pe care ii spun ca o refuz din simplul motiv ca nu am semnal in reteaua lor. Raspunsul lui a fost sec: Nu poti renunta la abonament la data sa scadenta decat daca depui o cerere cu 30 de zile inainte … abia astept sa imi emita o factura in afara perioadei pe care a fost intocmit contractul sa vad cine o plateste… asta ca sa nu ma duc in instanta sa cer anularea respectivei facturi si cheltuilei de judecata(care mai sunt in jur de 1000 ron)
@Andrei, asta cu cererea cu 30 de zile inainte este fix dupa sistemul vechiului Romtelecom. Adica exact ce ziceam „pe afara-i vopsit gardu’. inauntru-i leopardu”. 🙁
Noi am mostenit contractul de la Romtelecom, n-am semnat nici un contract cu ei, dar am scris o cerere de reziliere a contractului mostenit din motive obiective, dar nu pot sa scap de ei , adica nu se poate rezilia contractul, telefonul este deconectat de 3 luni de zile,facturile vin in fiecare luna, un agent de la Telecom m-a sunat intro seara la ora noua, si degeaba am spus ca nu mai folosim telefonul de 3 luni si nu-mi trebuie serviciile lor , a oferit modificarea contractului, interenet si alte vrajeli, si degeaba am spus ca eu nu vreau absolut nimic de la ei, el a zis ca deconectarea oficiala se poate face numai daca platesc o suma uriasa.
Cea ce pot sa recomand la cei care vrea sa faca contract cu ei, sa-si aleaga alta firma cu aceeasi servicii, deoarece de la astia n-o sa scapa nicodata.,
@Szeccsi Zoltan, poate este si domnul @Edgar pe faza. Si ne lamureste dumnealui cum sta treaba si in acest caz. Desi am serioase indoieli.
Prin anii 2000 foloseam dial-up pentru internet. Aveam Romtelecom analogic, numar d’ala cu 6 in fata. M-am rugat de zeci de ori sa-mi bage si mie pe digital, numar cu 3 in fata. Degeaba.
Asa ca, foarte bine. Sa stea pe la usi acum si sa cerseasca 🙂
@Gabriel, mamaaaa, uitasem de dial-up. Ce vremuri.
In rest, ce pot sa zic, poate ai dreptate.
Deci sa nu mai aud in veci de astia…romtelecom, cosmote, telekom sau cum s-or mai numi ei……am avut telefon fix la ei, deabia am scapat de abonament…….am reziliat contractul acum vreo doi ani, cu scandal evident si primesc si acum mesaje pe telefon despre plata nush carei facturi, factura ce bineinteles ca nu mi apartine….Adica, numarul meu de telefon mobil, proobabil apare ca si numar de contact la un alt abonat de-al lor….le-am atras atentia, n -au modificat si in continuare ma deranjeaza cand nu si plateste respectiva persoana abonamentul. Asta cu romtelecom….cu cosmote, alta poveste la fel de draguta…..am avut un abonament pe 2 ani la ei, abonament ce a ajunas la perioada contractuala anul trecut in septembrie…am sunat la ei si am spus ca vreau sa reziliez contractul…..aaaaaa….pai ok, numai ca tre sa veniti DVS personal sa faceti cerere de reziliere, dureaza 30 de zile, dupa care vedem cand va aprobam reziliera….m am certat cu ei, nimic…..din lipsa de timp, n am ajuns la ei decat in decembrie anul trecut, am reusit intr-un final sa ajung sa fac acea cerere….fericita nevoie mare, am sunat la acel mnunat call center sa anunt ca am depus cererea….Aici a inceput circul…..ca dureaza 30 de zile, si ca ce daca sunt in afara perioadei contractuale…..de ce am intarziat atat si n am facut cererea mai demult? ca mi se va mai emite inca 0 factura in luna ianuarie…pai de ce frate sa mai platesc inca o luna abonament? deci….brrr…..ma apuca nervii cand imi amintesc…..
@S_eliana, d-astea de ne plac tuturor, cu alte cuvinte. 🙂
deci asa mi vine sa i spun vreo cateva dlui edgar cu e mic…..brrr…..telekom….
Au servicii mizerabile!!!Fac sondaje cu nr ascuns apoi nu mai merge telefonul ,internetul ori nu mai ai semnal la tv !Abia astept sa scap de ei!
Îţi place sau nu: 0 0