Mă, copii, eu știu că vreo câțiva dintre voi m-ați rugat să vă scriu impresiile după ce am testat Porsche 911, dar efectiv nu am ce să vă spun.
În sensul că nu văd ce aș putea să vă spun în plus, față de ceea ce deja știți și voi: că vorbim despre niște mașini absolut senzaționale. Și că-i mulțumesc Marelui Manitou că n-am bani să-mi cumpăr un Porsche, pentru că, sunt absolut convins, n-aș mai face altceva în afară de a sta cu curu’ în mașina aia toată ziua.
Altfel, când ești într-un Porsche 911, nu te mai interesează absolut nimic altceva în afară de a porni motorul și de a da ce-i mai bun din tine să-l conduci. Sau, mă rog, asta simt eu atunci când sunt la volanul unui 911.
Nu mă interesează ecrane, nu mă interesează tehnologie de infotainment, nici măcar nu știu de se unde pornea muzica în vreuna dintre mașini, că n-am avut nevoie.
Pe scurt, tot ce te interesează când ești într-un Porsche 911 este să-l conduci ca atunci când ești într-un 911, să-l faci să fie mândru de tine. Și fix asta am făcut ieri, o zi întreagă, cu cele trei mașini pe care le vedeți mai jos.
Iar cu adevărat senzațional a fost că ne-au lăsat să mergem cum vrem noi, n-am rulat în coloană, nu ne-au obligat să stăm în formație, doar ne dădeau punctele de întâlnire unde ne regrupam, după care liber la condus.
O, Doamne, în ce hal m-am putut distra pe curbele din zona muntoasă a Cretei. Am mai avut și norocul să-mi dea coleg de echipaj un jurnalist auto din Cehia mai maniac decât mine. Eu credeam că merg tare pe viraje, dar trebuia să-l vedeți pe Františeck.
Ca să înțelegeți și mai bine cam cum a fost ziua de ieri, trebuie să vă mai spun ceva tare de tot. Oamenii ăștia de la Porsche au organizat evenimentul știind prea bine ce stârnește în oameni un 911, așa c-au făcut o chestie cu adevărat senzațională: au închis un drum din Creta.
Desigur, nu ei de capul lor, ci cu ajutorul autorităților locale și al poliției. Practic, ne-au pus la dispoziție 2 kilometri de șosea pe care eram doar noi și unde puteam să facem cu mașinile orice voiam.
Pentru mine așa arată raiul sau măcar o parte din el. Am văzut și eu cum e să fii într-un Porsche 911 care merge cu 235 km/h. Mi-ar fi plăcut să văd și mai mult, dar, din păcate, ăia 2 kilometri aveau o singură linie dreaptă care era prea scurtă ca să poți să ajungi la o viteză mai mare de atât.
Tot acolo am făcut și Launch Control, că doar nu era să pleci de pe loc ca sălbaticii, fără să simți cum ia foc asfaltul sub tine.
Pentru cei care nu știu ce înseamnă Porsche Launch Control: pleci de pe loc cu puterea maximă pe care o poate dezvolta mașina. Pleci atât de tare, încât ai impresia că, dacă n-ar exista tetiera, corpul ți-ar lua-o înainte și capul ți-ar rămâne pe loc.
Dacă sunteți pasionați de condus, vă recomand ca măcar o dată în viață să faceți Launch Control pe un Porsche. Dacă se poate să fie și 911 GTS, cu atât mai bine.
Și cu asta chiar cred că v-am zis tot ce puteam despre ziua de ieri.
Ah, ba nu, o să las și aici, pentru cei care nu mă urmăresc pe Facebook, cum arăta Porsche Vila în care am fost cazați. Cu mențiunea că era construită în sălbăticie, in the middle of fucking nowhere. Pur și simplu perfect.
Atât pentru azi, vă las cu mașinile pe care le-am testat.
@mihai.v73 Când îți alegi un Porsche 911 GTS după culoare. #porsche911 ♬ nhạc nền – K-O DJ DJ REMIX
Ma bucur pentru tine, maestre.
Și te înțeleg. Nici eu nu vreau bani pentru mașini tari. Adrenalina e buna la meciuri. In mașini te omoară.
Dar Porsche… E Porsche. Definițiile sunt de prisos.
Comentariu beton!13
Fix.
Știu curbele alea din Creta. Credeam că o să cădem cu autocarul în prăpastie..dar în Porsche e altceva 🙂 mă bucur pentru bucuria ta și sper să experimentez și eu..dar din poziția de copilot 😁
Cre’ că din Porsche nu se vede prăpastia 😃
Comentariu beton!17
Exact.
🤭
Goose bumps 🫣 fix aseară când veneam spre casă pe porțiunea dintre Circ și Dorobanți pe banda 1 era o minunăție de 911, nu era nici argintiu nici auriu habar n-am ce culoare era dar era wow, iar în interior era un cuplu superb cu părul alb, nu pot să spun cam ce vârstă, un domn și o doamnă absolut fabuloși cu o bucurie de viață în priviri de puteai să juri că sunt dintr-un film, la tine m-am gândit.
Comentariu beton!22
Mișto ❤️
Na, scrie ceva!
Da, exact. 😁
Da-i unui copil o jucarie…
Da’ eu vreau sa stiu marca la polish-u’ ala pt ciakre 😁
Îmi fac singur acasă soluția pentru curățat. 🤭
Sigur e solutie bio custom hand-made, 😁 Ca dacă se găsea la magazin, toată lumea își polișa chackrele, și vedeam numai Porsche pe străzi
Roșie ca focu, să-ți surâdă norocul !
Sunt invidios.
Știu exact ce zici. ❤️
La un articol ca ăsta ar trebui să dezactivezi comentariile. Cuvintele sunt în plus. E ca și cum ai face recenzie la Empire State Building.
❤️
Porsche-le nu se alege după culoare, se alege după ce vrei să fie/facă.
GTS-ul ăla Targa l-aș lua și nevopsit… Preferabil să nu fie 4.
😁
Hai sa iti spun cum m.am plimbat eu prima dată cu Porsche: am emigrat in Belgia in 2002. Cât am fost in țară nu ne-am permis o mașină( doi copii, liceu, facultate…mereu se ivea cate ceva…)Sotului ii plângea sufletul dar nu am avut de ales. Apoi am plecat, a durat aproape 3 ani până am reușit să ne facem actele. Primul job cu contract a fost eu bucătăreasa personală la un milionar in vârstă iar soțul șofer și să ingrijeasca de terenul de tenis-piscină-cumpăraturi…și mai avea o obligație: cel puțin odată pe săptămână să se plimbe cu Porsche-ul și un Audi decapotabil să nu moară bateria 🙂 Mergeam la piață cu minunile acelea, noi care in țară nu ne permitesem să ne luăm nici măcar un lăstun…
Comentariu beton!58
Wow!!!
Daca oamenii nu ar fi visat, probabil si acum traiam in pesteri. Nu se stie niciodata ce iti aduce viitorul. Masinile arata senzational. La mai mare!
Comentariu beton!19
❤️
@Cristi: ăsta e comentariul care mi-a făcut mie ziua frumoasă. Da, fix așa. 🙂
Pa bucur pentru tine. Porche e facuta de insusi Barbosul suprem, asa ca din cand in cand poti sa fii soferul lui personal.
Abia acum te invidiez!
❤️
CTP și un oarecare blogger, au fost la un moment dat de părere că… „e un vis bicisnic”… Amatori… amândoi și împreună.
😁
După ce termin cu plaja o să te invidiez. Nu prea tare, dar totuși. Și poate încep să mă gândesc la o așa achiziție.
Distracție plăcută în continuare!
❤️
Cuvintele sunt de prisos. Lăsam doar titlul și adăugam, „Porsche are cuvântul”.
PS: blue all the way
Mă mir că nu s-a trezit niciun gângav înghițitor de teorii ale conspirației să spună că numele 911 e, de fapt, legat de evenimentele din 2001.
Da, evenimentele din 2001 au fost plănuite să aibă loc pe 9/11, 911 fiind numărul de urgență în US și Canada.
Dar aici se oprește orice legătură.
Numirea unui Porsche 911 s-a produs câțiva ani înainte de adoptarea în SUA în 1968 a numărului de urgență 911.
Mai precis în toamna lui 1964 Porsche a prezentat primul 911 pentru anul 1965.
Ca un fapt divers el trebuia să se numească 901, dar Peugeot avea rezervat codul 901 pentru mașinile lui, așa că au adăugat încă un 1 la mijloc.
Și așa s-a născut legenda unei mașini fabuloase în orice iterație a generației – Porsche 911.
Da, povestea cu 901 e adevărată.
Ma crezi in coincidente ? 😀
Meseriașii prin Creta trec cu autobuzele unul pe langa altul pe o singura banda (ca alta nu mai exista). Deh, vorbește invidia din mine, as fi vrut sa fiu acu in Creta chiar si fară Porsche, „decat” cu avionul si autobuzul
Minunate – mașinile și Creta!
Știu ce zici,căci și eu am 2 Porsche 911,unul e prima ediție.De fapt nu am eu,ci șeful meu,dar astea sunt detalii,atunci când suntem o „familie”.
Comentariu beton!16
:)))))))))))
Și apropo,campania Porsche,a avut loc în toată Europa.Seful meu a fost invitat la Munchen.
Ma bucur pentru tine. Eu nu-s cu masinile, dar inteleg ce inseamna ziua asta pentru tine. Sa mai ai parte de multe asa. Si, ca tot comentam pe contu’ lu’ fie-mea pe iG: albastra sa fie 🤣
https://www.trendyol.com/ro/bak-moda/tricou-unisex-oversize-negru-cu-imprimeu-need-money-for-porsche-p-925322745
O soluție simplă și la îndemâna oricui.
– do you practice any sport?
– running…
– what kind?
– out of money…
Comentariu beton!14
mda, la filmuleț nu mă uit, că… nu mă uit, na!
n-am comentat pîn’ acu’, că fusei ocupat! ca și tine!
tu pă Creta, io pă Satovcha/Dospat, tu pă Grecia, io pă Maldivele de Est, cum le zice @Arhi, adică balgaria….; oameni și colo și colo, pădure la fel…; roșii, albastre și verzi am avut și noi, doar că nu erau Porșa, ci utilaje forestiere! alea gri cu galben sensibil mai scumpe (dublu) față de orice fiță de-a voastră…
la 5,12 beam cafeaua, la 6 am pornit, acu’ stau la tonno e cipolla, la BZ; în parcare la Lidîl, că vreau acasă;
da’ io de altceva venii, că cu Porsche de astea mici nu m-am dat; dăkît pasager un Maseratti GT de 4 litri sau ceva; două chestii mi-au rămas de acolo:
1. la cum se îngusta vizual șoseaua, convingerea că dacă mai ținea mult linia dreaptă puteam călători în viitor, și
2. vorbele tînărului avocat de pe bancheta spate: eu știu de ce au făcut interiorul maroniu…
haidipa că-i gata pizza!
te invidiez, da’ pă pozitiv, știi tu…
Comentariu beton!11
Știu ce zici că și eu am doua Porsche in parcare acasă.
Un Cayenne coupe și un Panamera 4s.
Bine nu sunt ale mele dar cat timp nu știe nimeni who cares ;)).
Pe când un giveaway? N-am pretenții la culoare, mai ales dacă-i portocaliu. 🤪
🧡
Aspiratoare!
De pisi, vrei să zici…
Launch Control e cu totul altceva fata de ce ai scris dar senzatia e aceeasi.
Launch control e un sistem electronic care gestioneaza puterea motorului (deci nu maxima), tractiunea si schimbarile de viteza astfel incat sa se atinga o acceleratie maxima.
Nu poti pune la sol toata puterea motorului la un start din motive de aderenta care…se rupe.
PS sper sa nu te superi
Ce mișto ai scris! Eu albastru aș alege, anume albastrul ăla. Și mi-ar fi plăcut să văd mai mult din acea vilă 🙂 Super tare toată experiența!
Caută Beach House Arvi în Creta. Poți să o și închiriezi dacă vrei. 🙂
Fost posesor de 911, chiar de saptamana trecuta. Da, efectiv miercurea trecuta l-am vandut. In 2020 l-am cumparat, aproximativ 45k km parcursi cu el. De 2 ani incerc sa il vand, un an l-a petrecut in showroom in vitrina. Cei doi ani au sters cu buretele cei 3 ani anteriori. Da, stiu, e fun sa te dai cu el cand nu e al tau. Incearca sa il ai intai, si apoi da-ti cu parerea despre cum e sa fii posesor de 911 in Romania si cum e cand o sa vrei sa il vinzi. Niciodata nu mai cumpar, nu pentru ca masina ar avea vreo vina, in 5 ani doar revizii si cauciucuri, in rest nu s-a defectat absolut nimic, am platit garantie extinsa degeaba. Poate cand o sa fiu multi milionar si dupa ce ma plictisesc de ea o dau la rabla, fara sa fiu nevoit sa o vand.
Și pe mine mă cerți pentru că?
A, nu pe tine, pe romanu ala care, uite spre exemplu cateva comentarii mai sus, stie el domne cum e cu launch controlul asta, iti explica in cel mai mic detaliu. Intreaba-l de unde stie, o sa iti zica, pai l-am sunat pe unu care vindea un 911 si m-am dat cumparator sa ma dea si pe mine cu masina, ca la sfarsit sa ii ofer cu 30k mai putin pe ea, ca stiam ca sigur nu accepta si a am fugit. Repeta faza asta de mai multe ori si o sa iti dea cati cunoscatori de 911 sunt in Romania.
@Calin
Hai sa-ti spun in banc ca sa te mai calmezi:
La semafor un Ferrari (sac) si un Logan.
Soferul Loganului il intreaba pe celalalt sofer daca masinile Ferrari sunt bune.
– De ce?
– Pt ca lumea nu prea se inghesuie sa le cumpere!
In alta ordine de idei, Launch Control nu e o inventie Porsche, se regaseste pe n si n masini, nu e deloc ceva wow si nemaintalnit.
Cat despre mine, nu m-ai nimerit.
Eu sunt ala cu „Boss, nu vrei ceva frumos la schimb?”
PS chiar existi?